آپارتمانی مبله در غرب لس آنجلس برای کوتاه مدت جهت اجاره موجود است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های ۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷ یا ۰۰۱۳۱۰۴۳۰۰۰۶۰ تماس بگیرید.

فریت کردن اسباب و اثاثه قابل بردن به آمریکا
سلام
بچه ها کسی میدونه چه جوری میتونیم یک سری اسباب و اثاثیه خورد و ریز بار بزنیم و جداگانه بفرستیم آمریکا؟
پاسخ یافتن نقل قول‌ها
تشکر کنندگان: afshin ، mml ، shkhmo ، arman_m ، farshadsh ، آنی ، nedali ، پرویز تابنده ، remarya ، taherifar ، rezahoorjandi
ali1339 نوشته:
سلام
بچه ها کسی میدونه چه جوری میتونیم یک سری اسباب و اثاثیه خورد و ریز بار بزنیم و جداگانه بفرستیم آمریکا؟


ما حدود ‎250‎ کیلو بار فریت کردیم که ‎100‎ کیلوش فقط پیانوی دخترم بود........برای ما حدود 1 میلیون و ‎350‎ هزار تومان شد خودشون هم آمدند بسته بندی کردند اگه خواستید شماره بدم ازشون سوال کنید...............
بارهامون هم دو روز بعد از ما رسید
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ‎ads@mohajersara.com‎ تماس بگیرید.
پاسخ یافتن نقل قول‌ها
laili نوشته:
ali1339 نوشته: سلام
بچه ها کسی میدونه چه جوری میتونیم یک سری اسباب و اثاثیه خورد و ریز بار بزنیم و جداگانه بفرستیم آمریکا؟


ما حدود ‎250‎ کیلو بار فریت کردیم که ‎100‎ کیلوش فقط پیانوی دخترم بود........برای ما حدود 1 میلیون و ‎350‎ هزار تومان شد خودشون هم آمدند بسته بندی کردند اگه خواستید شماره بدم ازشون سوال کنید...............
بارهامون هم دو روز بعد از ما رسید

سلام
ممنون از راهنماییت
کلا000، 1،350 شد؟بدون هیچگونه وجه اضافی؟ چون حجمش زیاد بود اینقدر شده؟و مهمتر از همه آیا موقع ورود به آمریکا مالیات یا گمرکی ازتون نگرفتن؟ممنون
اگر شماره این آقا و مشخصاتشو بدی هم ممنون میشم ازت
خوش بگذره
در ضمن آیا
پاسخ یافتن نقل قول‌ها
آره پوریا جان پیانو رو آوردیم..................100 کیلو هم ما نمیخواستیم کولمون بذاریم که خودشون برامون فرستادند.....Big Grin
اگه میخواستیم بفروشیم و اینجا بخریم تقریبا ‎2000‎ دلار ضرر میکردیم
خب بهتر بود بیاریم تا بیائیم اینجا دست دوم بخریم............
اگه هر چی میزان بارتون بیشتر باشه براتون ارزونتر در میاد..

علی جان هیچ گمرکی از ما نگرفتند با وجودی که فرش و لوازم دیگری هم داشتیم فقط فکر کنم 35 دلار گرفتند بابت ترخیص................
شماره ی این آقا رو هم برات میفرستم با پیام خصوصی
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ‎ads@mohajersara.com‎ تماس بگیرید.
پاسخ یافتن نقل قول‌ها
به نظر من فرش و لوازم گرانقیمت و که بابت فروشش ضرر میکنید بفرستید ..............هر چی رو هم میتونید بفروشید که چه بهتر .....ولی در کل اینجا همه چی هست و میتونم بگم خیلی بهتر و ارزونتر از ایران....
مثلا من دیده بودم ایرانی ها با خودشون قابلمه و ظروف آشپزخانه میارن که اینجا واقعا ارزونتره.....
ولی اگه میخواهید وسایلتون و بذارید تو انباری و بیائید اینجا بخرید اصلا این کار و نکنید یا بفروشید و بیائید اینجا با پولش نو بخرید اگه هم نشد بفرستید
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ‎ads@mohajersara.com‎ تماس بگیرید.
پاسخ یافتن نقل قول‌ها
سلام دوستان
اين طور كه من پرسيدم ظاهرا تا ‎200‎ كيلو براي فريت وسايل شخصي در صورتيكه خود ما بليط معتبر داشته باشيم كيلويي ‎3.5‎ تا 4 دلار ميشه با احتساب ماليات ارزش افزوده و بيش از ‎200‎ كيلو ارزونتر ميشه. اين رو بخش صادرات فرودگاه امام گفت. براي ارسال هم گفتن دو هفته قبل از پرواز تماس بگيرين تا براتون هماهنگ كنيم.
جعبه ها نبايد مارك داشته باشه. درشون رو چسب نزنيد چون بايد تو گمرگ فرودگاه امام ارزيابي بشن. بسته هاتون بين 30 تا 35 كيلو باشه. اگر بعضيهاش بزرك باشن خودشون زيرش پلت ميذارن.

اينم شماره هاش:
‎44666801‎
51005189

ما هر چيزي رو كه بيشتر از كيلويي 4 دلار بيرزه يا ارزش احساسي داشته باشه با خودمون ميبريم.

دوستان عزيز ممنون ميشم اگر شماره هاي كسي رو كه براشون فريت كرد به من هم بدن.

موفق باشين.
پاسخ یافتن نقل قول‌ها
من براتون ایمیل کردم......چون پیغام خصوصیتون رو توی سایت فعال نکردید....
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ‎ads@mohajersara.com‎ تماس بگیرید.
پاسخ یافتن نقل قول‌ها
تشکر کنندگان: arshkarshk ، shkhmo ، mercedeh2011 ، زری وحدتی ، پدی ، taherifar ، rezahoorjandi
سلام
اینجوری هم میشه که ماخودمون بیایم، بعد از چند ماه که اوضاعمون روبه راه تر شد و مشخص شد، وسایلمون رو از ایران فریت کنند یا حتما باید یک همزمانی نسبی بین سفر خودمون و وسایلمون باشه؟
پاسخ یافتن نقل قول‌ها
تشکر کنندگان: mml ، tata63 ، shkhmo ، mercedeh2011 ، taherifar ، rezahoorjandi
فقط با بلیط و ویزای مهاجرتی میتونید لوازمتون رو بفرستید.
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ‎ads@mohajersara.com‎ تماس بگیرید.
پاسخ یافتن نقل قول‌ها
ممنون که راهنمایی کردید. من که بدون داشتن ویزای مهاجرتی کلی زار و زنبیل ردیف کرده بودم که فریت کنم!!!! با این حساب راهی واسه فرستادن بعضی از وسایل ما هست؟ مثلا فرشها رو میشه با پست واسمون بفرستند؟
پاسخ یافتن نقل قول‌ها
تشکر کنندگان: mml ، shkhmo ، mercedeh2011 ، FMANIS ، زری وحدتی ، taherifar ، rezahoorjandi
من با دو جا تماس گرقتم ولی کاری هنوز انجام نداده ام.
شرکت پارس سما گستر ‎2321‎ داخلی ‎2324‎ (در پیک برتر آگهی داده بود)
هواپیمایی امارات (فریت کردن بار) ‎55678210‎ و 11
هر کیلو بار با امارات برای فردی با ویزای اقامتی کیلویی 2 دلار و 20 سنت (بالای 15 کیلو) امیدوارم که درست به من اطلاعات داده باشند.
70 هزار تومان هم برای کارت تجاری دریافت می شود
کیس نامبر:  2009as34700
دریافت نامه اول: ‎may 27‎
تاریخ کارنت شدن:  بولتن ‎june‎
(واقعا یکسال از زمان رسیدن نامه اول گذشت)
تاریخ دریافت نامه دوم: ‎1 june‎
تاریخ مصاحبه کنسل شده: ‎15 july‎  
تغییر تاریخ مصاحبه به ‎:1 july‎
تغییر تاریخ مصاحبه به ‎:1 sep‎
دریافت ویزا:روز مصاحبه
اقدام برای سیتزن شیپ: ‎Dec 2015‎
انگشت نگاری: ‎Feb 2016‎
رسیدن نامه ی مصاحبه: ‎May 14th 2016‎
مصاحبه ‎: Jun 14th 2016‎
مراسم قسم: ‎Jun 16th 2016‎
پاسخ یافتن نقل قول‌ها
درمورد راه های دیگه ارسال وسایل برای کسی که ویزای مهاجرتی نداره اطلاعاتی ندارید؟
پاسخ یافتن نقل قول‌ها
تشکر کنندگان: mml ، shkhmo ، mercedeh2011 ، زری وحدتی ، rezahoorjandi ، taherifar
(2010-06-10 ساعت 20:20)laili نوشته:  
فقط با بلیط و ویزای مهاجرتی میتونید لوازمتون رو بفرستید.


میشه یه کم بیشتر توضیح بدین؟ یعنی حتماً باید خودمون با بلیط و ویزای مهاجرتی برای ارسال بار اقدام کنیم؟ یا این که میشه ما وارد آمریکا بشیم و بعداً بستگان برامون بفرستن؟ از این جهت می پرسم که خیلی ها مثل ما الان آدرس ثابتی اون جا ندارن و باید بیان آمریکا و یه جا مستقر بشن تا بتونن وسایلشون رو بفرستن
ممنونم اگه اطلاعاتی در این زمینه دارین در میون بذارین
پاسخ یافتن نقل قول‌ها
سلام دوستان.من تو فرودگاه فهمیدم اضافه بار دارم.جائی‌ که بار هارو تحویل میدیم راهنماییم کردن تو همون فرودگاه از پاسپورت و ویزا و بلیطم فتو کپی‌ کردم و ۱هفته بعد از ورودم به آمریکا با اون کپی‌ها خانوادم رفتن یه جا نزدیک فرودگاه مهرآباد و برام فریت کردن.
ارسال مدارک ‎F2A‎ (همسرم): ‎4Sep ,2013,‎ رسید مدارک: ‎9Sep, 2013,‎  اپرو: ‎9Oct, 2013 ,‎ دریافت کیس نامبر (سفارت ابوظبی): ‎18Nov, 2013‎
پرداخت ‎22Nov, 2013: DS 261 $88‎  ,پرداخت ‎230$ :2013, Dec 11,‎ ارسال مدارک: ‎2013, 19 Dec ,‎ تکمیل پرونده: ‎2014, 27 NVC) Jan).‎ تاریخ مصاحبه ‎2015, Jun 3 ,‎ کلیر ‎1Sep, 2015Big Grin، تاریخ ویزا ‎2015, 9Sep‎
سفرنامه
لیست تمام مدارک ارسالی به ‎USCIS , NVC‎ ,و مدارک مدیکال و روز مصاحبه ویزای ازدواج ‎Interview Questions+‎


پاسخ یافتن نقل قول‌ها
کسی اخیرا تجربه ی ارسال بار - کتاب- نداره؟ من ‎50-60‎ جلد کتاب دارم می خوام بدون این که خسته بشم و دردسر ترخیص و از این داستان ها داشته باشم برسه دستم. کسی پیشنهادی نداره؟
‎2010‎
------------------------------
آموخته ام ‎...‎ که زندگي دشوار است، اما من از او سخت ترم
پاسخ یافتن نقل قول‌ها




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان