کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
چگونه برای مصاحبه در سفارت آمریکا حاضر شویم؟ (از نظر پوشش)
سلام.
مصاحبه ی من آنکارا بود. من برنده ی لاتاری سال 2013 هستم .
ما مصاحبه مونو فارسی انتخاب کردیم آخه دلیلی نداره وقتی زحمت کشیدن و برای ما این امکان رو فراهم کردن که فارسی و راحت صحبت کنیم بخوایم انگلیسی صحبت کنیم.
برای پوشش هم فقط بنظر من تمیز و مرتب بودن کافیه. کت و شلوار برای آقایون یا کت و دامن برای خانم ها الزامی نیست. و تاجایی که من متوجه شدم اصلا نوع پوشش براشون مهم نیست. چون خود من زمستون بود مصاحبم. و من با پالتو و چکمه و روسری رفتم مصاحبه. ویزامم گرفتم خیلیم خوش برخورد بودن. منم قبل از مصاحبه رفتن این حرف ها رو زیاد شنیدم.
پاسخ
تشکر کنندگان: lighter ، r.bazargan ، msar ، copol ، victor2016
به نظر من لباسی که خودت راحت باشی و موذب نباشی . چون اونا اصلاْ به نوع پوششت اهمیت نمیدن . من پسر 8-27 ساله دیدم با شلوارک اومده بود ( ترک بود )
حقیقت اینه که ما ایرانی ها برای مکان رسمی کت و شلوار و کروات رو همیشه میزنیم و با حرف بعضی از دوستان که میگن طرف عصا قورت داده اومده مخالفم .
راحت باشید و هر چی هستید باشید ...
کیس نامبر : 2014AS6XXX / دو نفر / June 23 - ANKARA
آپدیت ها : 23 جون (1,2) / 25 جون (1,2) / 26 جون (1,2) / 16 جولاي (1) / 12 آگست (1,2) / 16 آگست (2) / 22 آگست (1,2) / 27 آگست (1,2) و كلير

Everybody listen and repeat : We will get the VISA
ساکن San Francisco
پاسخ
تشکر کنندگان: bahram2014 ، lighter ، vahid1432 ، milade ، msar ، sib 24 ، copol
با سلام و احترام به همه هموطنانم
چند ساعت هست که دارم همه پست ها رو یک به یک میخونم تا اینکه به آخرین پست رسیدم. خواستم از یکایک همه شما عزیزان که تجارب خودتون رو در اختیار همدیگه قرار میدهید صمیمانه تشکر کنم بویژه از آرش عزیز که بانی ایجاد این تاپیک مناسب بودند .
مسلماً هر شخصی با خواندن این پست ها بر اسا ذوق و سلیقه و نوع تفکر خودش نتیجه خاص خودش رو میگیره و قائدتاً با توجه به تنوع تفکری که در انسانها وجود داره نتایج متفاوتی همه دیده بشه و این یعنی آزادی اندیشه و تفکر که انسان رو از سایر مخلوقات متمایز میکنه .
عوامل بیرونی و درونی متعددی وجود داره که تصمیم گیری رو در خصوص پوشش انسان میتونه تعریف کنه مثلاً زمان مصاحبه( تایم شبانه روزی ، چه فصل و ماهی از سال ) زن یا مرد بودن مصاحبه کننده ، شخصیت درونی و سلیقه شخصی مصاحبه کننده ،رفتار خود ما ، نوع گفتار و دیالوگ و طرز بیان ما و........
و در نهایت پوشش ما همه این عوامل تاثیر گذار هستند واقعا شاید پوشش رسمی برای یک آفیسر خاص بسیار با اهمیت باشد در حالی که ممکمن است برای آفیسر دیگر بی اهمیت باشد با مطالبی که از دوستان دیدم مسلما از لحاط روانی پوشش مناسب بی تاثیر نیست و از سوئی ممکن است همین پوش در روند مصاحبه تاثیر گدار هم نباشد . پر حرفی نمیکنم و نتیجه بررسی خود از پست های شما عزیزان رو عرض می کنم .
پوشیدن لباسی رسمی و ساده اگر بی ضرر نباشد مسلما بی نفع نخواهد بود . من امسال برای اولین بار تصمیم به شرکت در لاتاری ( 2016) گرفتم کما اینکه همه ساله همه من و تشویق به این کار میکردند اما تا انسان تصمیم و حس واقعی به سراغش نیامده نباید ثبت نام کنه با آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان
پاسخ
تشکر کنندگان: mohammadg846 ، msar ، sib 24 ، SomeOneX ، copol ، armin1006
سلام. خداقوت همه دوستان عزیز که تجربه هاشون در اختیار دیگری قرار می دهند من هم فعلا فول فاند دانشگاه تگزاس برای دکترا گرفتم و من 6-7 ماه قبل مدرک زبان 7 رو گرفتم و خیلی امادگی برای مصاحبه به زبان انگلیسی ندارم و واسه اواخر خرداد هم باید انجام بشه. چندین شرکت که کار وقت سفارت انجام می دهند میگن اگه شما فارسی هم حرف بزنید مشکلی نداره. میخواستم ببینم واقغا اثر منفی داره بر روند مصاحبه یا نه ؟ مصاحبه دبی هست.
سپاسگذارم اگه دوستان کامل این قضیه را برای بنده توضیح بدهند..
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام
من مشكلي كاملا متفاوت دارم با كت و شلوار مشكلي ندارم ، اما ٢ تا چشم دارم با ٥ ٪ ميدان ديد كه وقتي كسي بخواد باهام دست بده ممكنه متوجه نشم پشت باجه بانك با فرض براينكه متصدي نشسته روبرو رو نگاه ميكنم تا متوجه شم ميبينم كه دارم يك ًوجب پايينتر از صورتشو نگاه ميكنم Sad نگران اين سوء تفاهمها در سفارتم


 
پاسخ
تشکر کنندگان:
آقا یه سوالی از دوستان عزیز داشتم.
افرادی مث من و خانومم که مسلمون هستیم تکلیفمون چیه؟
خواستیم بریم واسه مصاحبه چیکار باس بکنیم؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
آقا یه سوالی از دوستان عزیز داشتم.
افرادی مث من و خانومم که مسلمون هستیم تکلیفمون چیه؟
خواستیم بریم واسه مصاحبه چیکار باس بکنیم؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
من متوجه نشدم - مسلمان هستید ؟
اگه منظورتون حجابه که قاعدتا بپذیرید اگر ایمانتون خییییلی قویه نرید آمریکا - در هر صورت اونجا کشوریه که حجاب در بسیاری شهر ها خوشایند نیست.

(2015-07-27 ساعت 10:11)SaEiD_MaFiA نوشته:  آقا یه سوالی از دوستان عزیز داشتم.
افرادی مث من و خانومم که مسلمون هستیم تکلیفمون چیه؟
خواستیم بریم واسه مصاحبه چیکار باس بکنیم؟
پاسخ
تشکر کنندگان: armin1006
با سلام
ممنون از اطلاعات خوبتون ، اینکه با حجاب بخوایم بریم سفارت مشکل داره ؟ چون من قصد دارم مثل همین ایران با شال یا روسری باشم ؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
میخواستم بدونم هزینه مدیکال انکارا در مقایسه با ایروان چقدره؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان چطور میشه زبان مصاحبه رو انتخاب کرد و ایروان این قابلیتو داره؟
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان