کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سوالاتی در مورد رفتن به آمریکا برای تحصیل!
(2013-07-31 ساعت 10:18)alirezaiutt نوشته:  سلام خدمت دوستان
من لیسانس برق از دانشگاه صنعتی اصفهان با معدل 16.5وفوق لیسانسم رو دارم از شریف میگیرم نمره تافلم 105 هست فکرارایه یک مقاله هم هستم
به نظر شما با این شرایط میتونم یک بورس خوب بگیرم و بتونم full fund بشم؟
تازه 1200ساعت کلاس فنی حرفه ای و12 ترم هم کلاس زبان رفتم (از یک جای معتبر)معدل فوق لیسانسم هم فکر کنم 17.5 بشه
لطفا هرکی در این مورد تجربه داره کمکم کنه

سلام دوست عزیز، اینجا بیشتر در مورد مهاجرت هست ، پیشنهاد میکنم به فروم اپلای ابورد به آدرس پایینی سر بزنید ، ویژه کسانی است که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند.
کد:
http://www.applyabroad.org
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader
(2013-07-31 ساعت 08:45)zyx نوشته:  [quote='zari85' pid='384299' dateline='1375222089']
...خروج شما از ایران برا ادامه تحصیل در کشور دیگر مانع نیست حتی می توان به آن نگاه مثبتی داشت در کل اگر شما مدارک وابستگی خود به ایران را به آن ها ثابت کنید شانس ویزای دانشجویی بالاست... امکان ویزای اف 2 برای همسرتان هم مطمئنا وجود دارد در صورتی که مشکلی از بابیت ترک کار ایشان در مالزی نباشد

بنابراین فکر کنم بهتر باشه از کارتان در ایران استعفا ندهید و بعد از گرفتن ویزا این کار را انجام دهید. تا جایی که یادمه یکی از دوستان قبلا اومد از کارفرماش حتی نامه گرفت که ایشان قراره بعد از اتمام تحصیلش در آمریکا به ایران برگرده و با ما همکاری کنه و این مدرک خودش می تونه مدرک وابستگی شما باشه به ایران. در موزد ویزای اف 2 همون طور که یکی دیگه از دوستان هم گفتن حتما سایت اچلای ابراد رو ببینید. موفق باشید
پاسخ
تشکر کنندگان: zyx
با سلام و احترام
دوستان گرامی اگه ممکنه من رو هم راهنمایی بفرمایید .
من لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی دارم و 32 سالمه و یه بچه 4 ساله دارم . در ضمن ما از برندگان لاتاری 2013 بودیم که به علت ننوشتن اسم پسرم در ثبت نام اولیه ما رو رد کردند . حالا میخوام از طریق دانشجوییو بدون همسرم ( همسرم ایران میمونه ) به آمریکا برم . در ضمن من کارمند بانک هستم و از لحاظ تمکن مالی هیچ مشکلی ندارم . ولی مدرک زبان بجز لیسانسم ندارم و در هر رشته ای باشه برام برای تحصیل مهم نیست فقط میخوام برم . به نظرتون امکانش هست ؟ چیکار باید بکنم ؟ اصلا به خاطر موضوع لاتاری ما ، به من و پسرم ویزا میدن ؟؟؟؟؟
لطفا من رو راهنمایی بفرمایید . با پساس
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان
من فارغ التحصیل مهندسی برق قدرت از دانشگاه آزاد با معدل 14/47 هستم.مدرک دوره plc سازمان فنی و حرفه ای هم دارم. زبانم هم خوبه و دارم میخونم برای تافل، استعداد و پشتکار خوبی هم دارم. قصد دارم در مقطع ارشد توی یکی از دانشگاه های آمریکا ادامه تحصیل بدم. حالا میخواستم از شما دوستان عزیز خواهش کنم منو راهنمایی کنید از کجا باید شروع کنم، چه دانشگاه یا ایالتی رو مناسب منی میدونید که کار تحقیقاتی انجام ندادم و مقاله هم ندارم. میدونم سوالم تا حدودی کلیه ولی ازتون خواهش میکنم راهنمایی کنید. با تشکر
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوستان عزیز کسی میدونه برای پذیرش در سطح کارشناسی محدودیت سنی وجود داره؟ منظورم اینه مثلا اگه کسی بخواد تو سن 25 درخواست پذیرش بده آیا دانشگاه های آمریکا بهش پذیرش میدن ؟ سفارت چطور ؟

دوستان عزیز کسی میدونه برای پذیرش در سطح کارشناسی محدودیت سنی وجود داره؟ منظورم اینه مثلا اگه کسی بخواد تو سن 25 درخواست پذیرش بده آیا دانشگاه های آمریکا بهش پذیرش میدن ؟ سفارت چطور ؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
Exclamation 
سلام من تا دوسال دیگه لیسانس معماری میگیرم و میخوام در رشته ه ی ITادامه تحصیل بدم در امریکا(برای شرایط کاری بهتر در US )ومشکل ویزا هم ندارم .میخواستم بدونم که باید ازکجا اقدام کنم برای پذیرش؟؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2013-08-09 ساعت 12:59)bbbaahhaarr نوشته:  سلام من تا دوسال دیگه لیسانس معماری میگیرم و میخوام در رشته ه ی ITادامه تحصیل بدم در آمریکا(برای شرایط کاری بهتر در US )ومشکل ویزا هم ندارم .میخواستم بدونم که باید ازکجا اقدام کنم برای پذیرش؟؟
شما بهترین و کامل ترین اطلاعات در مورد اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاهها و کالج های آمریکا و زندگی دانشجویی در آمریکا را در انجمن زیر میتونی پیدا کنی ؛ موفق باشی:
http://www.applyabroad.org/forum/forum.php
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، nora
سلام به دوستان
من امسال پیش دانشگاهی هستم و لاتاری 2014 اسم مادرم دراومده با شماره حدود 8000که مصاحبه حدود خرداد می شه و کلیرنس هم حدود 2 ماه طول می کشه. از طرف دیگه من از فروردین 93 ممنوع الخروج می شم. آیا می شود قبل از زمتن مصاحبه لاتاری اقدام برای ویزای تحصیلی کرد و آیا این موضوع روی ویزا دادن جهت گرین کارت اشکال ایجاد میکنه یا نه؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2013-08-22 ساعت 19:06)p30gem نوشته:  دوستان عزیز کسی میدونه برای پذیرش در سطح کارشناسی محدودیت سنی وجود داره؟ منظورم اینه مثلا اگه کسی بخواد تو سن 25 درخواست پذیرش بده آیا دانشگاه های آمریکا بهش پذیرش میدن ؟ سفارت چطور ؟
اصولا حتی اگه دانشگاه بهتون پذیرش بده سفارت در این مورد حساسه. مخصوصا که فاصله بین سالهای تحصیل رو از شما می پرسند مشغول چه کاری بودین.
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader
موفق باشيد همگي
پاسخ
تشکر کنندگان: apoornaki ، ojee ، shadi79
Daad عزيز

اول برو اون ارسال هاي مشابه ديگرت رو در تاپيك هاي ديگر حذف كن بعد بيا بقيه اشو بخون. ميدوني كه به ارسال تعداد تكراري يك پست در يك انجمن مي گريند "اسپم كردن" و اين خلاف قوانينه.

در مورد امتحاناتت،
تافل فرقي نمي كنه كجا امتحان بدي. اينترنت بيسد هست.
جي آر اي نياز نداري الان. فقط براي فوق و پي اچ دي نيازه.

وقتي امدي اينجا ميروي به يك كالج خوب، در دوره زبان انگليسي ثبت نام مي كني. و رشته اي كه مي خواهي درس بخواني اعلام ني كني بعد از دو سه ترم خوندن واحد هاي زبان و رشته ات ميتوني ترانسفر كني به يك دانشگاه خوب.
سال اول رو بايد هزينه اش رو خودت بدهي. از سال دوم به بعد هزينه هايش كمتر مي شود چون مقيم ايالت مي شوي.
اما در هر حال بايد پول دانشگاه را بدهي مگر اينكه وام بگيري يا كمك هزينه ففسا بگيري كه انها هم شامل تو مي شوند.
پس فعلا زبان بخوان و دنبال كالج در شهر مقصدت بگرد.
مرفق باشي
پاسخ
تشکر کنندگان: romance33 ، Soap McTavish ، apoornaki ، aghaghia ، A.R.R ، shadi79 ، Lemony
سلام.من کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی از علوم و تحقیقات تهران هستم.دارای 4 سال سابقه کار در فنی و حرفه ای .و 2 سال مدیریت استخر ماهی در شرکت خصوصی.2 تا مقاله داخلی دارم که میتونم بیشتر کنم.سن 30 سال.عاشق رفتن به امریکا یا استرالیا هستم .لطفا راهنمایی کنید میشه واسه دکتری اقدام کنم و از چه راهی؟بورسیه خیلی خوبه .چون نمیخوام زیاد هزینه کنم.راهنمایییییییییییییییی
پاسخ
تشکر کنندگان:
من مدرک کارشناسی سخت افزار کامپیوتر با معدل ۱۷ به بالا رو از دانشگاه علمی کاربردی گرفتم.

یه شرکتی رفتم گفت ۱۴ هزار دلار میگیریم و برات ویزای تحصیلی آمریکا (کالیفرنیا) ردیف میکنیم و بری اونجا
چون IELTS ندارم باید برم PreMaster و کالج ۶ ماه زبان بخونم و امتحان جامع بدم اونجا که همه درسها هست...

اون شرکت گفت که اگه نتونیم ویزای دانشجویی بگیریم پولت رو برمیگردونیم. حالا سوال من اینه !
چقدر میشه اعتماد کرد ؟
آیا خودم نمیتونم از طریق مکاتبه با اون دانشگاه ها ویزارو ردیف کنم ؟ حتما باید یه وکیل یا شرکت این کارو انجام بده ؟

بیشتر از کلاهبرداریش میترسم. ممنون میشم راهنماییم کنید.
چقدر خداوند بزرگ است درست زماني که انتظار دريافت چيزي را از او نداري بهترينش را به تو ارزاني مي دارد
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader
(2013-09-24 ساعت 14:04)feryfrt نوشته:  من مدرک کارشناسی سخت افزار کامپیوتر با معدل ۱۷ به بالا رو از دانشگاه علمی کاربردی گرفتم.

یه شرکتی رفتم گفت ۱۴ هزار دلار میگیریم و برات ویزای تحصیلی آمریکا (کالیفرنیا) ردیف میکنیم و بری اونجا
چون IELTS ندارم باید برم PreMaster و کالج ۶ ماه زبان بخونم و امتحان جامع بدم اونجا که همه درسها هست...

اون شرکت گفت که اگه نتونیم ویزای دانشجویی بگیریم پولت رو برمیگردونیم. حالا سوال من اینه !
چقدر میشه اعتماد کرد ؟
آیا خودم نمیتونم از طریق مکاتبه با اون دانشگاه ها ویزارو ردیف کنم ؟ حتما باید یه وکیل یا شرکت این کارو انجام بده ؟

بیشتر از کلاهبرداریش میترسم. ممنون میشم راهنماییم کنید.
سلام
شهریه خواندن فوق لیسانس در بیشتر دانشگاههای کانادا حدود 10 تا 15 هزار دلار است. حالا حساب کنید این شرکت چقدر از شما پول میخواد بگیره. البته این شرکتهای همه ادعا می کنند که پول را بر می گرداند ولی واقعیت ان است که مقدار زیادی را برای پروسه اپلای و هزینه های دروغین که ادعا می کنند از شما می گیرندو باقیمانده پول را بر می گردانند
پذیرش گرفتن از دانشگاه اصلا کار سختی نیست پر کردن چند فرم است که اگر فردی اینکار را نتواند انجام دهد بهتر است هیچ وقت مهاجرت نکند چون اینجا باید مرتبط از اینگونه فرم ها پر کرد .
نکته بعدی اینکه احتمال اینکه فردی بدون داشتن مدرک زبان بتواند ویزای کانادا و امریکا را بگیرد بسیار کم است پیشنهادم این است حتما مدرک زبان خود را ایران بگیری که اصلا کار سختی هم نیست وبعد برای دانشگاه اپلای کنید .
البته در نظر داشته باشید که در صورتی که در دانشگاههای استان انتاریو (تورنتو) .بریتیش کلمبیا (ونکوور) و یا مانیتوبا فوق لیسانس بگیرید اقامت کانادا را نیز دریافت خواهید کرد والبته شهریه این دانشگاهها نیز همانطور که گفتم بسیار کمتر از امریکاست.
البته انتخاب نهایی با خود شماست.
با ارزوی موفقیت برای همه
آن مایه ز دنیا که خوری یا پوشی
معذوری اگر در طلبش میکوشی
باقی همه رایگان نیرزد هشدار
تا عمر گرانبها بدان نفروشی
پاسخ
تشکر کنندگان: feryfrt ، A.R.R ، Saeedv13 ، maral-map
یه سوال :

کجای آمریکا بریم برای تحصیل ؟
شهرهای دانشجویشش کجاهاست؟

- رشته ی مدیریت.
┓┏┓┏┓┏┓┏┓┏┓┏┓┏┓┏┓┏┓┏┓┏┓┏┓┏┓┏┓┏
تو ایران بهمون میگن خارجی ؛ اینور هم که هستیم بهمون میگن خارجی.
┛┗┛┗┛┗┛┗┛┗┛┗┛┗┛┗┛┗┛┗┛┗┛┗┛┗┛┗┛┗
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان