کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
کلیرنس
Sad 
سلام به همگی من تازه اومدم چیزهای وحشتناکی خوندم که!!!! ای خدااااااااااااااااااااا یعنی چی clearance زیاد طول میکشه /؟ من خودمو حلق اویز میکنم من جولای نامزدنگم برام اقدام کرده بعدش حدوداً 3 هفته پیش approveشد حالا یک packageباید وکیلمون بفرسته سفارت ترکیه بعدش میشه بگین چی میشه؟یکی دو هفته ای وقت interviewمیدن بعد ما که بریم اونجا اگه مصاحبه قبول شیم و مدارک کامل باشه بعد میگن برگردیم ایران تا منتظر ویزا شیم ؟ چقدر طول میکشه ؟ بعد این clearance چیه ؟ بعد کلاً سفارت ترکیه چجوریه ؟منظورم اینه که کدوم هتل باشیم و بلیط چند روزه میخواد؟Sad[/color][/size][/font]
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
موضوع كليرنس از نظر امنيتي است كه معمولا براي ايرانيها.عراقيها.افغانها است البته از مليتهاي ديگه خبري ندارم يعني شما پرونده تو پليس اف.بي.اي نداشته باشيد .بستگي به شانستونه .معمولا از يك تا چند ماهه به قول بعضي ها ديرو زود داره سوخت وسوز نداره.كليرنس يعني اينكه شما پرونده تون پاكه و اجازه داريد كه ويزا بگيريد
پاسخ
تشکر کنندگان: sanaz asemani ، msar ، NariNB ، shabico
سلام.
بابا چقدر عجله دارید شما.صبر کنید .الان که این متن را مینویسم خانمی هست که 5 ماههست جواب کلیرنس نگرفته.صبر کنید که این پروسه طبیعی هست.
پاسخ
تشکر کنندگان: sanaz asemani ، msar ، NariNB ، shabico
پریسا جان باید چهار تا شش ماه فرصت بدی ! تو این مدت ریلکس باش و سعی نکن انتظار بکشی و خل وچل بشی!
پاسخ
تشکر کنندگان: msar ، NariNB ، shabico
4 تا 6 ماه از کی ؟ از اول APPLY کردن یا از تاریخ INTERVIEW?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
پاسخ
تشکر کنندگان: msar ، shabico
سلام. امیدوارم که همگی خوب باشید. من همین امروز با مهاجرسرا آشنا شدم و متاسفانه تازه اینجا فهمیدم که در ویزای نامزدی هم FBI check یا همون clearance هست
میشه لطفا منو راهنمایی کنین؟ به خصوص کسایی که جدیدا ( یعنی توی 2009) مصاحبه داشتن. من یه ایمیل از سفرت توی آنکارا گرفتم که بهم وقت مصاحبه برای August داده ولی قبل از اون توی instruction for K1 visas که مدارک رو از روی اون آماده کردم و فرستادم هیچ جا حرفی از FBI check نزده و فقط گفته که برای بعضی از case ها ممکنه administrative process لازم باشه که اون هم بستگی به نوع case مدت زمانی طول میکشه....حتی یه ایمیل دیگه هم بهشون دادم و پرسیدم که این قضیه بعد از مصاحبه چقدر ممکنه طول بکشه چون من می خوام بلیط برگشتم یه ایران رو ok کنم؟ که اونا هم جواب دادن که معمولا تا قبل از مصاحبه انجام میشه ولی بعضی case ها طولانی تر میشه.......حالا با این حساب آیا واقعا من باید بعد از مصاحبه منتظر clearance بشینم؟ ما حتی برنامه عروسیمون در ایران رو هم چیدیم به هوای اینکه ویزا رو تا 3 روز بعد از مصاحبه میگیریم،گفتیم اگر هم تا اون موقع ندادن میایم ایران عروسی میگیریم و بعدش برمیگردیم که ویزا رو بگیریم.
خواهشا منو راهنمایی کنین که واقعا گیج شدم و اینجوری همه برنامه هامون به هم میخورهSad
پاسخ
تشکر کنندگان: msar ، FelipeLagma
سلام من همين چند ماه پش با ويزاى نامزدى امدم امريكا كليرنس من 1سال و 3 ماه طول كشيد و يكى ديگه از دوستام 1سال 9 ماه ط'ول كشيد اخه خيلى از ايرانى ها در اين نوع ويزا تقلب كردن براى همين خيلى طول ميكشه البته براى بعضى هم زوتر مياد من كه تجربه ام با ويزاى نامزدى خيلى بد بود اميدوارم براى شما بهتر باشه
پاسخ
تشکر کنندگان: Hr22 ، barfi1 ، msar ، NariNB
ملودی جان
میتونم بپرسم که از وقتی که مدارکتو فرستادی تا زمانی که وقت مصاحبه مشخص شد چقدر طول کشید؟ من 6 ماه هست که مدارکمو فرستادم ولی هنوز وقت مصاحبمو مشخص نکردن.
پاسخ
تشکر کنندگان: msar ، shabico
بهار جان
ما تقریبا بعد از 3 ماه approved شدیم و بعدش هم یک نامه از سفارت اومد که گفته بودن که case ما رفته آنکارا و یک سری مدارک دوباره خواسته بودن...ما هم همه اونا رو براشون فرستادیم و بعد از حدود 3 هفته Email دادن و وقت مصاحبه داده بودن .......نمیدونم مال تو چرا انقدر طول کشیده؟ یعنی هنوز Approved نشدین یا کارتون تو آنکارا گیر کرده؟؟؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar ، NariNB
ملودی جان
حدود یک هفته بعد از ارسال مدارک یک نامه از اداره مهاجرت برامون اومد که اعلام کرده بود که مدارکمونو رسید کردن. از این قضیه 6 ماه می گذره.
(1 پیغام خصوصی هم داری)
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
بچه ها بعد از 1 سال به من وقت دادن!!
يعني بعد از مصاحبه باز هم بايد منتظر باشم؟؟؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
[/size]
من 2 دسامبر مصاحبه داشتم افسر مصاحبه کننده به من گفت کلیرنس شما بطور متوسط 1 ماه طول می کشه.می خوام ببینم کس دیگه ای تو این فاروم هست که بهش مدت تقریبی کلیرنسش رو گفته باشند یا من اشتباه شنیدم.
پاسخ
تشکر کنندگان: usa.lover ، Nightsky007 ، msar
سلام بر دوستان
این بحث رو ایجاد کردم که هممون یه تخمینی دستمون بیاد بدونیم در حال حاضر میانگین مدت کلیرنس حدودا چقدره. از تمام دوستان خواهش می کنم مدت زمانی که تا کنون در انتظار کلیرنس هستند رو ذکر کنند (هر چه تعداد بیشتر باشه میانگین بهتری بدست میاد)
با خود من شروع می کنیم

تعداد روزهای انتظار: 1
زمان مصاحبه:2 دسامبر 2009
پاسخ
تشکر کنندگان: usa.lover ، Ziba ، ShoMpeT ، mavarfan ، Nightsky007 ، msar
دوست عزیز معمولا بین 1 تا 3 ماه طول میکشه، که معمولا هم 2 ماه هست!
پاسخ
تشکر کنندگان: Nightsky007 ، msar
ممنون از جواب شما ولی من می خواستم بدونم آیا تا به حال کسی این تجربه رو داشته که افسره مصاحبه کننده به مدت زمان کلیرنس اشاره کنه؟ چون من پستهایی رو خوندم که می گفت اگه از افسره مصاحبه کننده حتی بپرسی چقدر این مراحل اداری طول می کشه جواب میده که این مرحله از کار در اختیار من نیست و جواب روشنی دریافت نمی کنی.
تاریخ مصاحبه: 2 دسامبر 2009
--------------------------------
تاریخ کلیرنس: 13 ژانویه 2010
-------------------------------
ورود به آمریکا 14 فوریه 2010

پاسخ
تشکر کنندگان: msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان