کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara





نظرسنجی: آیا با حذف گفتگوی آزاد موافقید؟؟
بلی
15.56%
7 15.56%
خیر
84.44%
38 84.44%
مجموع 45 رای 100%
* چنانچه به گزینه‌ای رای داده اید، با علامت ستاره مشخص گردیده است. [نمایش نتایج]



##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
بحث در مورد وجود یا عدم وجود گفتگوی آزاد
بچه ها

به نظرم با اینکه سابقه ی ایشون رو همه می دونیم اما دلیل نمی شه نظرش رو نگه ، نظرش رو می شنویم و به رای گیری می گذاریم و معلوم میشه. فکر می کنم سابقه اش رو هی تو سرش نزنیم بهتره ، بزارید کار خودش رو کنه ماهم کار خودمون رو می کنیم. دم..وک...ر...ا..C رو هم رعایت می کنیم.

مساله به این سادگی هم که فکر می کنید نیست ، منظورم انتقام گیری و این بحث هاست ، بلکه فکر می کنم از جای دیگه ای آب می خوره Wink
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: ChairMan ، msar
بهتره این بحث ادامه پیدا نکنه. همه نظرشون را دادند و قضاوت میمونه با خوانندگان.
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، honareirani ، یه مهاجر ، msar
(2010-01-27 ساعت 00:41)nochen نوشته:  این موضوع رو هم یاداور باشم که نظارت نباید صلیقه ای رفتار بشه.

به چه زبونی بگم ؟؟؟؟؟

سلیقه با سین هست نه صادSad
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: seravin ، ChairMan ، humsun ، msar
(2010-01-27 ساعت 00:44)sadra_sepehr نوشته:  
(2010-01-27 ساعت 00:41)nochen نوشته:  این موضوع رو هم یاداور باشم که نظارت نباید صلیقه ای رفتار بشه.

به چه زبونی بگم ؟؟؟؟؟

سلیقه با سین هست نه صادSad

بابا ثدرا خان وسط این گیر و دار حالا تو هی گیر به این صلیقه بده! اصلا " ثلیغح " بنویسیم !!! اینجوری بهتره ها !! Big Grin
ولش کن عزیز دلم Big Grin
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، rasarasa ، ChairMan ، sh_aytak ، msar
همین که به salighe گیر دادیم اونم خودش یه سلیقست.پس نباید توقع داشته باشیم اختلاف نظر پیش نیاد.




(جهان چیزی جز انچه هست نیست.و دنیای حقیقی دروغی بیش نیست)
من در جهان یک دوست داشته ام و آن هم خودم میباشم.(نیچه)
تشکر کنندگان: honareirani ، jam_14051 ، msar
بچه ها من دیر رسیدم. جریان چیه!!!؟
میگم ایشالا من این ماه کارنت میشم. قبل از اینکه تاریخ مصاحبم مشخص بشه، میخوام با یکی ازدواج کنم و دستشو بگیرم ببرم اونور. فقط متأسفانه هنوز کسی که بخواد بیاد رو پیدا نکردم. شما یه کیس مناسب سراغ ندارین؟Wink
برنده گرین کارت لاتاری 2010.
ساکن لوس آنجلس، کالیفرنیا.
تشکر کنندگان: honareirani ، Ali Sepehr ، laili ، ساشا ، payam_prz ، SamiraN ، سارا کوچولو ، nastaran86 ، msar
nochen جان سلیقه رو صلیقه نوشتن اختلاف نظر نیست ، مثل اینه که بگی به سلیقه ی من دو دو تا میشه 5 تا و اینکه تو میگی میشه 4 تا اختلاف نظره

اختلاف نظر همه جا هست و جزو لاینفک بشره اما در صورتی که به افراد اتهامات واهی ای زده بشه نمی شه اسمش رو اختلاف نظر گذاشت من با محسن موافقم که دیگه این بحث رو ادامه ندیم اما این رو هم لازم می دونم بگم سحر خانم هنوز نتونسته اتهاماتی که به من و دوستانم زده رو ثابت کنه و من حق عذرخواهی رو برای خودم محفوظ می دونم.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: msar
(2010-01-26 ساعت 16:33)sahar21 نوشته:  ببخشید ولی میشه یکی به من بگه که ایا اینجا یک سایت مهاجرتیه یا یک سایت سرگرمی و دوست یابی و امثالهم؟.البته این سوال مدتهاست که برام پیش اومده مخصوصا با دیدن تاپیکهایی مثل " عکس فلانی کنار استخر ! آیا انگلیسی حرف زدن کلاس داره؟ آیا گرین کارت کلاس داره؟ داستان جن گیری!! صندلی داغ !! تولد ها !! ماجرای اصغر آقا مکانیک!!!!! یا همین تاپیک تصویر ذهنی با توصیفات آنچنانی مثل :آرشِ ذهنِ من !!! استخوانبندی درشت مثل ورزشکار و گندمگون، حالتی مهربان و ته ریش و بوی ادکلن !! و............." .جالبتر اینکه بسیاری از تاپیکهای مذکور حاصل تراوشات ذهنی و قلمفرسایی مدیر و ناظم و مبصر و معلم امور تربیتی و سایر مسولان این سایته که ماشاا... کم هم نیستند و یا لااقل با "به به چه چه " این دوستان همراهه!!در هر صورت بابت نحوه اظلاع رسانی سایتتون یک خسته نباشید به همگی میگم و آرزوی موفقیت هر چه بیشتر برای یکایکتون دارم./سحر
سلام سحر خانم، هیچوقت دوست ندارم خودم رو وارد مسایلی کنم که بوی دعوا میده ولی چون در مثالتون اشاره ای به من داشتید ناخودآگاه مرا درگیر کرد.من هم اوایل که وارد این سایت شدم ،مثل شما فکر میکردم که بعضی از این موضوعات چه ربطی به این سایت داره و کمی هم عصبیم میکرد.ولی الان که بیشتر اینجام میفهمم که آدمها برای ادامه دادن، نیاز به زنگ تفریح دارند .

کسی که وارد این سایت میشه و نمیخواهد عضو فعال باشد میآید سوالش را میپرسد،اطلاعاتش را مینویسد و میرود ولی اگر ماندگاری شوی و بخواهی بیشتر بمانی ،یک نوع دوستی و نزدیکی با افراد دیگر پیدا میکنی که جز لاینفک هر نوع رابطه ایست حتی مجازی.
آدمهایی که میمانند و فعالتر میشوند ،طبیعت انسانیشان آنها را میکشاند به سمت شناخت هم و شناساندن خود،در این سایت فراموش نکنید که پای انسان و روابط انسانی در کارست. و روابط انسانی ایجاب میکند که گاهی سری هم به صحرای کربلا بزنیم و از چیزهای بی ربط سخن بگوییم.

شما یک محیط اداری را در نظر بگیرید .ارباب رجوع میاید و کارمندان، مسوولِ پاسخگویی و کمک به ارباب رجوع هستند،ولی این کارمندها در اوقات بیکاری و صرف نهار حق دارند با هم شوخی کنند و خاطره تعریف کنند و رابطۀ دوستی با هم داشته باشند ،ارباب رجوع نمیتواند در زنگ تفریح کارمند به او اعتراض کند که چرا داری با همکارت قصه تعریف میکنی.

افرادی که در این سایت هستند میتوانند بیایند اینور میز و فعالتر شوند ولی فراموش نکنیم که ما انسانیم و گاهی نیاز به خستگی در کردن داریم.بخش گفتگوی آزاد در واقع زنگ تفریحیست برای افراد فعالتر که وقتِ بیشتری برای این سایت میگذارند .
شما در نظر داشته باشید که اعضایی مثل من گاهی کم میاوریم از این همه بحث و تفکر و سوال و جواب در مورد مهاجرت ،ما برای اینکه دوام بیاوریم و بمانیم ،نیاز داریم که گاهی با هم شوخی کنیم و برای هم قصه ببافیم وگرنه که هممان گذری میامدیم و میرفتیم و هیچکس ماندگار نمیشد.
حالا شما به گفتگوی آزاد به چشم زنگ تفریح اعضا نگاه کن ،شاید کمتر عصبانی شوی. من شما را کاملا درک میکنم ، چون خودم در روزهای اول همین حس را داشتم ، ولی باور کن بعد از یک مدت آدم کم میاورد از اینهمه جدیت و پرسش و پاسخ.اگر بیشتر بمانی خودت متوجه میشوی عزیز.
امیدوارم همینقدر که موضوع برایت جدی بود وبا شجاعت مطرحش کردی ،همینقدر این سایت هم برایت جدی باشد و شما را بیشتر ببینیم و با نظرات شما بیشتر آشنا شویم.

در ضمن لحن حرفهایتان در مورد من کمی بوی قضاوت نادرست میداد.شاید برای شما استخوانبندی درشت یک مرد و ته ریش معنی دیگری دارد،ولی برای من فقط استخوانبندی درشت است و معنایش یعنی هیکل درشت و شکم برآمدۀ یک ورزشکار همین. و ته ریش یعنی کسی که حوصلۀ زدن ریشهایش را ندارد. خودتان حرفهای مرا قیچی کردید و در تاپیکتان گذاشتید و به قیچی کردن اعتراض میکنید! اگر مینوشتم استخوانبندی ریز و صورت شش تیغه دیگر توصیفات آنچنانی نبود؟!! چرا توصیفاتم از حمید آقا به نظرتان آنچنانی نیامد؟! صورت مهربان و دل جوان و کفش ورزشی؟! اینها چی ؟آنچنانی نیستند؟! لطفا کمی به ذهن خود رجوع کنید و کسی را قضاوت نکنید! همه لزوما مثل هم فکر نمیکنند.
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
با سلام خدمت تمامی دوستان

خانم سحر گرامی

بیشتر ما در ایران بزرگ شدیم و داستان هایی را که از پدران و مادرانمون شنیدیم گویای این بود که افراد پیر فامیل یا محله یا دهات و ..... نکته هایی رو گوشزد میکردند که دیگران توجه زیادی نمیکرده اند. این پیران نه به کلاس های روانشناسی رفته اند و نه به جامع شناسی. اما این نکته سنجی و تشخیص در مسایل اجتمایی رو بر اساس تجربه و به قولی تکرار تاریخ انجام میداده اند. تمامی ما نیز در زندگییمان بر اساس یک سری تجاربی که بدست آورده ایم در مورد مسایل جدید که نقطه تشابهی با تجارب قبلیمان دارد تصمیم میگیریم. نمیخوام مسله ی تاپیک قبلیتان را باز کنم اما نکته اینجاست که خیلی از دوستان با خواندن آن پست شما، بر اساس شباهت به داستان هایی که قبلا شنیده بودند برداشت منفی کردند (این رو نمیشه بر اساس بدبینی و .... شخصی گذاشت). شما اگر معلم پنجم دبستان باشید و موقع چک کردن تکالیف بچه ها، 10 تا از بچه ها بگویند که دیروز مهمان داشتیم و نتونیستیم تکالیف رو انجام بدهیم، شما مثله هر انسان دیگه اولین چیزی که بر اساس تجربه به ذهنتان میرسد خالی بندیه این 10 نفر هستش( حتی اگر واقعا یکی دوتا از اون 10 نفر داستان واقعی رو گفته باشند)، تمامی ما حتی اگر معلم هم نبوده باشیم، لا اقل دانش آموز بوده ایم و حتی بر اساس تجارب دانش آموزیمون هم میتونیم چنین برداشتی را داشته باشیم.

اما مسله ی من این نیست که در تاپیک های قبلی چی پیش اومده و ....
به نظر بنده شما به این تاپیک جدیدی که زدید و جبهه ای که گرفتید، بیشتر غیر منطقی بودن پاسخهایتان را توجیه کرده اید. خود بنده یکی از مخالفین کوچولو گفتگوی آزاد بودم و هستم، البته این مخالفت دلیلی بر این نمیشه که کل مسله رو زیر سوال برد. همین آرشی که شما میفرمایید، به جرات من و میدونم خیلی از بچه های انجمن از تجارب ایشون استفاده کرده ایم و مطالب بقیه دوستان مثله آقا حمید و .... هم نیازی به توجیح نداره، از تشکرهایی که از این دوستان میشه میتونیم بفهمیم مطلب مفید بوده و یا نه. همونطوری که بقیه دوستان و آرش فرموده اند مهاجرت تنها پرکردن 4 تا فرم نیست. اگر فقط و فقط این بود که دیگه نیازی به انجمن نبود، یک سایت مشاوره مهاجرتی به همراه 2 تا وکیل میزدیم و وسلام.


مطمنا تمامی مطالب گفتگوی آزاد ارزش یکسانی ندارند، بحث فی ل- ت. ر شدن مطالب بدرد بخور یک چیز هستش و بحث بی ارزش بودن کل گفتگوی آزاد یک مقوله ی کاملا متفاوت.

تا حدودی میتونم حدس بزنم شما و بعضی از دوستان چه طرز تفکری در مورد بعضی از اعضای انجمن ( مدیران و بقیه دوستان رو میگم )میتونید داشته باشید. عده ای اینجا دور هم جمع شده اند تا برای همدیگه کف بزنند و حال کنند.
نه سحر خانم گرامی، خیلی از این دوستانی که اینجا میبینید سر خیلی از مسایل با همدیگه مشکل داشته اند اما این مشکلات رو به بحران یا سوژه تبدیل نکرده اند. خود بنده با صدرا یا بقیه دوستان و یا احیاننا مدیران به میزان بسیار بحثم شده، اما بخاطر اینکه فقط شما جنبه ی مثبت این گفتگو ها رو میبینید ( چون جنبه ی منفی اش در پیام خصوصی رد و بدل میشه) بله فکر میکنید ما همه منتظریم تا مثلا پیام یه پست بده و بپریم وسط دست بزنیم.
نه دوست عزیز متاسفانه و یا خوشبختانه هیچ یک از اعضای انجمن احتیاجی به هندونه گذاشتن زیر بغل همدیگه ندارند.

-------------- سحر خانم این مطلب پایین رو کلی میگم ( به خدا) ---------------

یه عرض دیگه هم به دوستانی که مدت زیادی نیست در این انجمن هستند داشتم:

از قدیم و نه تنها در فرهنگ ما، رسم بوده وقتی کسی به خانه ی کسی دیگه میره احترام آداب و رسوم اونجا رو رعایت کنه. این بدین معنا نیست که چون اون شخص مهمان هستش صاحب خانه هر کاری دلش میخواهد بکند. منظور احترام به آداب و رسومی هستش که اون مردم ( به اصطلاح صاحب خانه) برای مدتی است با آن خو گرفته اند.
اگر یک مهمان خارجی به ایران سفر کنه میبایست حجاب داشته باشه، درخواست داشتن حجاب نشانه ای بر عدم توافق با ایدولوژی های شخص مهمان و یا لج کردن با ایشون نیست. این کار بدلیل احترام به نظر اکثریت مردم هستش.

اگر قانون و یا قوانینی در گفتگوی آزاد شخصی رو آزار میده، رسم احترام این نیستش که بیاد و به این قوانین به احترامی کنه. اون هایی که بعد از قفل کردن تاپیک و ویرایش پستهاشون دم از آ- ز-ا-د .ی ب، ی. ا - ن و ... میدهند
هنوز به شخصه به اولین و ابتدایی ترین قوانین اجتماعی احترام نگذاشته اند. وقتی که میخواهیم عضو این انجمن بشویم یک سری قوانین ابتدایی وجود داره که اگر اونها رو زیر پا بگذاریم فکر نمیکنم سزاوار درخواست عدالت در برخورد با پست هامون باشیم.

بحث رو بیشتر از این نمیخوام کش بدم.

انشالله همون به راه راست هدایت بشیم، اگر هم نشد خدا راه راست رو به طرف ما کج کنه.Big Grin

پیروز باشید.
من سوات ندارم امزا بزارم. نمیشه انگشط بزنم؟؟ په ای چه وب صاتی یه
واقعا افرادی که پست زدند و برای خانوم سحر21 توضیح دادند خیلی زیاد صبر و حوصله و احترام به خرج دادن
آدم بعضی وقتا یکپارچه تاسف میشه برای بعضی افراد!
امیدوارم ایشون کاملا دقیق و با حوصله مطالعه کنن و دیدشون رو درباره خیلی چیزهای مهاجرسرا تعویض یا اصلاح کنند
واقعا متمدنانه برخورد شد! شاید اگه من میخواستم ایشون رو روشن کنم خیلی روشم متفاوت بود و با لحنی متقارن با گفته های ایشون،خواندنیهایی براشون داشتم!
خلاصه همه ما دست به دست هم میدیم و جلوی عواملی که آرامش رو از مهاجرسرا بگیرند با تمام توان خواهیم گرفت! چه حرفهای ناحسابی بعضی،چه هر حرکت غیرمنصفانه دیگه!
[font=Verdana]
یا به ما یار نشو یا چو شدی چون ما شو+++ما چو رسوای جهانیم تو هم رسوا شو
عاشق و رند و غزل خوان و فرنگی مشرب+++رند و لاقید و ملامت کش و بی پروا شو
[/font]


تشکر کنندگان: payam_prz ، laili ، seravin ، ChairMan ، Ali Sepehr ، honareirani ، SamiraN ، سارا کوچولو ، nastaran86 ، msar
من فکر می کنم هر کسی داره از دید خودش به این سایت نگاه می کنه. مهم اینه که نیت هر کسی چی باشه. هیچ کس نمی تونه و نباید اینطور مطمئن در مورد نیت دیگران قضاوت کنه. اگه تشکر کردن از کسی خودشیرینیه ما روزی چندین بار داریم از پدر و مادر و کسانی که بهمون کمک می کنند تشکر می کنیم.
آیا ابراز احساسات خودشیرینیه؟
تشکر کنندگان: seravin ، Ali Sepehr ، SamiraN ، nastaran86 ، saied-k ، msar
یه چیز دیگری یادم اومد .
همین خانومی که از صندلی داغ ما شکایت داره اگر روز اول که این داستان رو مینوشت تشویقش میکردیم کلی داستان دیگه از خودش در میاورد و اگر من میگفتم خانوم تشریف بیارید صندلی داغ با کله میومد ....
راستی من یک سوال غیر منطقی دارم خواهشا مدیرانی که دستی در کار دارند یه پاسخ خوب به بنده حقیر عنایت بفرمایند .
من در بعضی فرومها دیدم در بعضی تاپیک ها و بخش هاشون فقط و فقط یه افراد خاص حق دارند بیایند و بقیه اعضای دیگر نمیتونند وارد بشوند . نظرتان چیه همچین کاری را بکنیم برای بحث های خودمانی خودمان؟
چیزهایی که دیگه ارباب رجوع نباید بیاد داخل آبدارخونه اداره ....
شاید من بخواهم تو آبدار خونه کله صدرا رو بگیرم زیر آب؟.....
تشکر کنندگان: payam_prz ، Ali Sepehr ، honareirani ، soltan ، SamiraN ، سارا کوچولو ، saied-k ، msar
سلام!
سلام به همه .سلام به همون همه که به قول خودشون با من مدارا کردند و گرنه جور دیگه جواب مبدادند.همون همه که با لحن تمسخر به من گفتند خانم پولدار خوشگل و گفتند که گذشته من را میدونند .همون همه که گفتند بعضیها دنبال شوهر به این سایت می آیند.همون همه که اگر یکبار دیگه جوابشون را بخونید خودتون متوجه میشید که چه زیبا مدارا کردند.سلام به همه....
من در این 10-12 ساعت یک کنار نشستم و جوابهای همگی را خواندم.لازم نمیدونم که به همه اونها جواب بدم که به نظرم بی فایده است.فقط برای روشن شدن موضوع برای بعضی از شماها که در جریان نبودید بگم که در ادامه تاپیک یکی از همین دوستان مهربان که کلی بد و بیراه توی این چند ساعت نصیبم کردند فقط یک کامنت دادم که جای بعضی چیزها همه جا نیست و تعجب از برخورد دوگانه بعضیها .ولی این بحث به صورت یک تاپیک جدا به اسم من بدون اینکه نظر من مهم باشه در اومد که باعث اعتراض من شد.من نگفتم که بحث آزاد نباشه و فقط تعجب کرده بودم از رفتار متناقض(بعضیها تا دهانشون را باز میکنند از چپ و راست بد و بیراه بشنوند و به قول شماها دیگه به اینجا نیایند و اینجا مال خودی هاست و بعضیهای دیگر هم به راحتی همه جور حرفی را بگند و آب هم از آب تکون نخوره).وگرنه این بدیهی است که هیچ کس مخالف اطلاع رسانی نیست و بحث آزاد هم در جای خود ارزشمند..
در اخر از همه شماها که نظراتتون را گفتید گرچه با بسیاری از آنها مخالف بودم و چند تایی هم بسیار آزرده ام کرد سپاسگذارم..
سلام به همه
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، admin ، mohsen324 ، jam_14051 ، رامین راد ، msar
(2010-01-27 ساعت 12:56)sahar21 نوشته:  سلام!
سلام به همه .سلام به همون همه که به قول خودشون با من مدارا کردند و گرنه جور دیگه جواب مبدادند.همون همه که با لحن تمسخر به من گفتند خانم پولدار خوشگل و گفتند که گذشته من را میدونند .همون همه که گفتند بعضیها دنبال شوهر به این سایت می آیند.همون همه که اگر یکبار دیگه جوابشون را بخونید خودتون متوجه میشید که چه زیبا مدارا کردند.سلام به همه....
من در این 10-12 ساعت یک کنار نشستم و جوابهای همگی را خواندم.لازم نمیدونم که به همه اونها جواب بدم که به نظرم بی فایده است.فقط برای روشن شدن موضوع برای بعضی از شماها که در جریان نبودید بگم که در ادامه تاپیک یکی از همین دوستان مهربان که کلی بد و بیراه توی این چند ساعت نصیبم کردند فقط یک کامنت دادم که جای بعضی چیزها همه جا نیست و تعجب از برخورد دوگانه بعضیها .ولی این بحث به صورت یک تاپیک جدا به اسم من بدون اینکه نظر من مهم باشه در اومد که باعث اعتراض من شد.من نگفتم که بحث آزاد نباشه و فقط تعجب کرده بودم از رفتار متناقض(بعضیها تا دهانشون را باز میکنند از چپ و راست بد و بیراه بشنوند و به قول شماها دیگه به اینجا نیایند و اینجا مال خودی هاست و بعضیهای دیگر هم به راحتی همه جور حرفی را بگند و آب هم از آب تکون نخوره).وگرنه این بدیهی است که هیچ کس مخالف اطلاع رسانی نیست و بحث آزاد هم در جای خود ارزشمند..
در اخر از همه شماها که نظراتتون را گفتید گرچه با بسیاری از آنها مخالف بودم و چند تایی هم بسیار آزرده ام کرد سپاسگذارم..
سلام به همه

توضیح دادن دوباره بعضی مسائل از اونجایی که دوباره توی صحبت های شما مطرح شد رو لازم می دونم و فقط به این پست ساسان عزیز اکتفا می کنم :

(2010-01-26 ساعت 22:04)seravin نوشته:  خانم یا آقای sahar21
مبحثی رو که شما باز کردید با تاپیک قبلی مرتبط نبود زیرا طبق قوانین سایت که شما هم هنگام عضویت آن را پذیرفتید تاپیک از بحث خود خارج شده بود به همین دلیل صدرای عزیز هم نسبت به انتقال اون به یه تاپیک جدید اقدام کرده.

باید یک نکته رو هم به صحبت های ساسان عزیز اضافه کنم که از نظر فنی اولین ارسال کننده ی یک بحث ایجاد کننده ی آن به شمار می آید و من فقط ارسال های غیر مرتبط با اون بحث رو به یک تاپیک جدید منتقل کردم.

به نظر من ما نه با کسی مدارا کردیم و نه چیز دیگه ای بلکه نظر خودمون رو راجع به یک انتقاد همراه با اتهام زدن گفتیم و بس .

(2010-01-27 ساعت 10:49)NAV!D نوشته:  یه چیز دیگری یادم اومد .
همین خانومی که از صندلی داغ ما شکایت داره اگر روز اول که این داستان رو مینوشت تشویقش میکردیم کلی داستان دیگه از خودش در میاورد و اگر من میگفتم خانوم تشریف بیارید صندلی داغ با کله میومد ....
راستی من یک سوال غیر منطقی دارم خواهشا مدیرانی که دستی در کار دارند یه پاسخ خوب به بنده حقیر عنایت بفرمایند .
من در بعضی فرومها دیدم در بعضی تاپیک ها و بخش هاشون فقط و فقط یه افراد خاص حق دارند بیایند و بقیه اعضای دیگر نمیتونند وارد بشوند . نظرتان چیه همچین کاری را بکنیم برای بحث های خودمانی خودمان؟
چیزهایی که دیگه ارباب رجوع نباید بیاد داخل آبدارخونه اداره ....
شاید من بخواهم تو آبدار خونه کله صدرا رو بگیرم زیر آب؟.....

نوید جان من با خودی و غیر خودی کردن جو شدیدا مخالفم چرا که اینکار دقیقا شبیه رفتاری است که از اون می نالیم و با ما میشه ، من نمی تونم بپذیرم که توی این سایت هم خ..و....ا...ص و ع...و....ا....م که مدنظر بعضی هاست داشته باشیم.

در آخر سحر خانم یا آقا sahar21 با وجود اینکه از دست شما خیلی خیلی دلگیرم و ازتون انتظار همون چیزی که دوبار گفتم رو دارم اما ازتون بابت اینکه سعی در خاتمه دادن بحث دارید متشکرم.

کوچیک همگی
عضو کوچک مهاجرسرا
صدرا سپهر
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: ChairMan ، seravin ، admin ، soltan ، SamiraN ، nastaran86 ، saied-k ، msar
بچه ها من سرسختانه موافق بحث آزادم ولی اشتباهی برای حذفش بلی رو زدم . حالا چیکار کنم ... Sad
تشکر کنندگان: saied-k ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان