کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
بهترين ايرلاين برای سفرهای خارجی
(2010-12-29 ساعت 12:06)hamed_gh نوشته:  
(2010-11-25 ساعت 18:28)Hashem نوشته:  سلام به همه دوستان مهاجر،

من چند روز پیش با ایر فلوت اومدم نیو یورک. پرواز خوبی‌ بود و کارت پرواز دوم را هم تهران بهم دادند. بار را هم نفری ۲ تا ۲۳ کیلو کرده بود.
فرودگاه مسکو هم خوب بود.

کار‌های اقامت هم توی نیو یورک ۱۰ دقیقه بیشتر نشد. عکس قفسه سینه را هم نگرفتند. آدمای خوش برخوردی بودند. اصلا هم به چمدون‌ها کاری نداشتند.

فرداش هم رفتم Bank of America حساب باز کردم و گفت که SNN را تا ۱ ماه دیگه برامون بیار. حالا دیگه منتظر گرین کارت هستم تا بیاد.

همگی‌ سفر خوبی‌ داشته باشید و کاراتون خوب پیش بره. Wink Smile

سلام دوست عزیز
با تبریک بابت ورودتون
یه سوال داشتم... من دیروز از دفتر ایرفلوت درباره بار مجاز پرسیدم گفت یه بسته 23 کیلویی . میشه بگین چطوری میگین شده 2تا 23 کیلو ؟
با تشکر


بار پرواز نیویورک برای ۱-۲ ماه شده بود ۲ تا ساک ۲۳ کیلویی. نمیدونم هنوز هم هست یا نه. از دفترش توی تهران بپرسید.
پاسخ
تشکر کنندگان: mohamad92
با سلام .
دوستان يك خبر كوتاه و واقعي پريروز شنبه 11 دي ماه 89 برابر با 1 ژانويه فرزند دوستمان بعد از 15 روز مسافرت به ايران قصد بازگشت داشت كه اعلام شد ساعت 5 صبح روز يكشنبه پرواز است . اين اقا بعد از گذشت 27 ساعت و با از دست دادن هواپيماي بعدي در امستردام بدليل تاخير در پرواز اول از تهران هنوز به مقصد نرسيده است . يعني حساب و كتاب , هزينه هاي از قبل تنظيم شده اينجا هيچ مي شود .
پاسخ
تشکر کنندگان: Ashkan78 ، frozen mind ، gadfly ، یه مهاجر ، Iman-gta
دسامبر 2010 و حتی الان ژانویه ماه های بدی برای فرودگاه های اروپا بود با این حال تمام تلاششون رو کردن که پروازها با کمترین تاخیر و بهترین نحو انجام بشه.یکی از همکارای ما امروز از سوئد راهی لهستان بود و توقفش در آلمان بود .از دیشب هم سوئد بشدت برف میاد و هم فرودگاه آلمان با این حجم ترانزیت و شرایط جوی کلی مشکل داره .پرواز سوئد به المان ایشون هم با یه ساعت تاخیر انجام شد و بین پرواز بعدی ش هم یه ساعت فاصله وجود داشت و نگران بوده که نتونه به پرواز دوم برسه اما با انجام یه تاخیر نیم ساعته برای پرواز دوم باعث شدن مسافرا به پرواز دوم هم برسن....حالا که خبر شما رو میخونم خنده ام می گیره تاخیر طولانی اونم توی تهران که شرایط جوی مثل اینجا وحشتناک نیست !!!! چی بگم
پاسخ
تشکر کنندگان: gadfly ، Iman-gta
وضعیت پرواز های klm این روزها چطوره ما 17jan پرواز داریم برای سانفرانسیسکو.
پاسخ
تشکر کنندگان: Iman-gta
(2011-01-06 ساعت 20:07)anab نوشته:  وضعیت پرواز های klm این روزها چطوره ما 17jan پرواز داریم برای سانفرانسیسکو.

http://www.flightstats.com/go/Airport/ai...rtCode=AMS
اطلاعات مربوط به فرودگاه امستردام رو از لینک بالا می تونین پیگیری کنین.فعلا اکثر پروازها در این فرودگاه بدون تاخیر در حال انجامه

سانفرانسیسکو و هر فرودگاه دیگه ای رو هم می تونین از این لینک سرچ کنین فقط کافیه اسم فرودگاه رو در قسمت مربوطه وارده کنید
پاسخ
تشکر کنندگان: anab ، Iman-gta
ممنون از پاسختون . حتما چک میکنم.
پاسخ
تشکر کنندگان: Iman-gta
سلام.

بعد از بررسی های فراوان دیروز برای اواسط آوریل یه بلیط یک طرفه از تهران به لس آنجلس گرفتم. بلیط رو از دفتر مرکزی ترکیش ایرلاینز و به صورت بیزنس کلاس به قیمت 1،640،000 تومان گرفتم در حالی که قیمت اکونومی اون 1،040،000 تومان بود. ترکیش ایرلاینز از تاریخ 3 مارچ پروازهای مستقیم خودش رو به لس آنجلس با یک هواپیمای نوی بوئینگ 300-777 برقرار می کنه و روزهای شنبه، یکشنبه، سه شنبه و پنچ شنبه پرواز داره. این پرواز ساعت 11:10 صبح از فرودگاه استانبول بلند میشه و ساعت 3:25 عصر همان روز به لس آنجلس میرسه و طول مدت پروازش هم 14:30 ساعت هستش. برای پرواز تهران به استانبول هم دو انتخاب پیش رو دارید. پرواز اول ساعت 4 صبح بلند میشه و ساعت 5:55 صبح میرسه استانبول و طول مدت پرواز هم 3:30 ساعت هستش و مدت زمان انتظار برای پرواز لس آنجلس 5:15 ساعت میشه و هواپیمایش هم ایرباس 200-321 هستش. پرواز بعدی ساعت 7 صبح بلند میشه و ساعت 8:55 صبح میرسه استانبول و طول مدت پروازش هم همان 3:30 ساعته و زمان انتظار برای پرواز لس آنجلس 2:15 ساعت میشه و هواپیمایش هم بوئینگ 800-737 هستش. طبق توصیه مسؤول خود دفتر، پرواز دوم رو با زمان انتظار 2:15 انتخاب کردم که مدت زمان خیلی خوبی هستش. هرچند اگه مورد اول هم انتخاب می کردم، می تونستم مدت 5 ساعت انتظار رو در سالن مخصوص بیزنس کلاس بگذرونم.

دلایل اصلی من برای این انتخاب موارد زیر بود:
- قیمت بسیار مناسب بیزنس کلاس که به خاطر شروع کار این مسیر به صورت Promotion ارائه شده. مهمترین مزیت این کلاس هم صندلی های راحت و کاملاً تختخواب شونده این کلاسه که پرواز طولانی رو بسیار راحت تر میکنه.
- هواپیمای کاملاً جدید و نوی پرواز به لس آنجلس که می تونه برای ایمنی پرواز مهم باشه.
- زمان انتظار کوتاه و مناسب بین دو پرواز

------------------------------------------------------------------------------------

متفرقه:

برای آشنایی با خود هواپیما می تونید یک سری به وب سایت زیر که سایت رسمی خود بوئینگ هستش بزنید (ویدئوهاش رو حتماً نگاه کنید). این سایت برای آشنایی با همه مدل های هواپیماهای بوئینگ عالی هستش.

http://www.newairplane.com/777/customerH...shairlines
------------------------------------------------------------------------------------
برای آشنایی با کامفورت کلاس ترکیش ایرلاینز هم که در همین مسیر استانبول به لس آنجلس هم ایجاد شده و در حقیقت همان رده کلاس پریمیوم اکونومی هستش به اینجا رجوع کنید. البته دیروز قیمتش با بیزنس کلاس یکی در میومد ولی در اصل این کلاس قیمت خودش رو داشت و این بیزنس کلاسه که در حال حاضر خیلی ارزونه. بعدها که قیمت بیزنس به حالت عادی برگشت، این کلاس میتونه انتخاب خوبی باشه. فضای صندلیش هم 46 اینچه که بیشترین در این کلاس میون همه ایرلاین هاست. قسمت فرست کلاس هم بکلی از این هواپیما حذف شده.

http://www.turkishairlines.com/en-INT/comfortclass
------------------------------------------------------------------------------------
برای مقایسه و بررسی وضعیت صندلی های هر ایرلاینی هم می تونید به سایت زیر رجوع کنید. این سایت کمک بسیار خوبی برای انتخاب صندلی های مناسب داخل هواپیماست. فقط باید مدل دقیق هواپیما رو بدونید. اینم اضافه کنم که اطلاعات مربوط به این بوئینگ 777 جدید ترکیش هنوز تو سایت اضافه نشده و مشخصات ذکر شده مال بوئینگ های قبلی ترکیشه.

http://www.seatguru.com
------------------------------------------------------------------------------------
اینجا هم معرفی سالن CIP فرودگاه استانبول:

http://www.turkishairlines.com/en-INT/se...ional.aspx
------------------------------------------------------------------------------------
در ضمن هزینه کنسل کردن بلیط 100 یورو و هزینه تغییر تاریخ هم 50 یورو هستش و این هزینه فقط مختص همین قیمت Promotion بود و شامل کلاس اکونومی و کامفورت نمیشه. مقدار مجاز حمل بار هم دو چمدان 32 کیلویی برای بیزنس و دو چمدان 23 کیلویی برای اکونومی و کامفورت هستش.

http://www.turkishairlines.com/en-INT/se...ation.aspx
------------------------------------------------------------------------------------
دفتر مرکزی ترکیش هم در تهران، خیابان ولی عصر، روبروی پارک ملت، برج سایه هست. دفتر مرکزی قطر ایرویز هم تو همین ساختمونه.
------------------------------------------------------------------------------------
قیمت ها رو از سایت خود ترکیش هم می تونید چک کنید. سایت فارسی هم داره. از تبریز و مشهد هم به جز تهران پرواز داره که قیمت هاش یکی هستش ولی ساعت پروازش رو اطلاع ندارم.

http://www.turkishairlines.com
------------------------------------------------------------------------------------
این هم چیدمان صندلی ها:

بوئینگ 300-777 (پرواز استانبول-لس آنجلس): http://www.turkishairlines.com/en-INT/co.../b777.aspx
بوئینگ 800-737 (پرواز تهران-استانبول ساعت 7): http://www.turkishairlines.com/en-INT/co...7_800.aspx
ایرباس 200-321 (پرواز تهران-استانبول ساعت 4): http://www.turkishairlines.com/en-INT/co...1_100.aspx
------------------------------------------------------------------------------------
ببخشید طولانی شد! سعی کردم همه اطلاعات مورد نیازی رو که تو این مدت جمع کردم در اختیارتون بذارم. به هر حال فکر می کنم برای کسانی که می خوان بلیط یک طرفه بگیرن انتخاب مناسبی هستش و بهتون توصیه می کنم.
پاسخ

من هم با همین پرواز اومدم شیکاگو ساعت 11/30 از استامبول پرید و قیمت رفتش 1040 و رفت و برگشتش 1490 یود و پرواز خوب و راحتی هم یود

2010AS9500
Visa: Sep 2010
First Travel: Dec2010-Mar2011
SSN: After 7 days
Green Card: After 27 days
Second Travel: Nov2011-Dec2011

گاهـــــــــــــــــــــی وقتـــــــــــــــــها . . .

از کنار غصه ها باید رد شد و گفت :

میـــــــــــــــــــــــگ میـــــــــــــــــــــــــگ . . .
پاسخ
تشکر کنندگان: Lamborghini ، emankh101 ، maaref
Ashkan78 نوشته: توجه! توجه!

بمبي كه در فرودگاه مسكو لحظاتي پيش منفجر شده، در فرودگاه دمودوو بوده و ربطي به فرودگاه شريميتيوو (مركز اصلي هواپيكايي ائروفلوت) ندارد. لطفا اطلاع رساني كنيد كه شركة الطيران السوسمار المتحدة از اين قضيه و از نرسيدن اطلاعات صحيح به ايرانيان سوء اتفاده نكند و با فروش چند برابر قيمت بليت هاي خود (به ويژه به دوستان دم رفتن) سودجويي نكند.

سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
پاسخ
تشکر کنندگان: Ashkan78 ، mahmood_eng ، اليزا ، suntino ، sasan_rock ، emankh101 ، frozen mind ، DLT ، mavarfan ، maaref
لطفاً به جای این حرفا که هیچ سود و فایده ای به حال هیچ کس نداره، به معرفی کامل ایرلاین مورد نظرتون بپردازید. بی تردید هر کسی مختاره با توجه به اطلاعات شما و شرایط خودش به انتخاب نهایی برسه.

اگر بخواهیم به مسائل قومی و اینجور چیزا بپردازیم، قطعاً تو طول تاریخ هیچ ملتی دست محبت به سر ما نکشیده و به صورت طبیعی برای سود و فایده خودشون ما رو تاراج کردن. حالا برای انتخاب ایرلاین دلیلی نمی بینم که به بررسی لایه های تاریخی روابطمون بپردازیم. چون در اون صورت فرقی بین عرب و روس و انگلیسی و ترکیه ای (عثمانی سابق) و ... نمی بینم. ما اگه دوزار هنر داشتیم الان خودمون یه ایرلاین در قواره جهانی داشتیم نه اینکه بزنیم بهترین ایرلاین خاورمیانه در زمان خودش رو به ماشین نعش کش تبدیل کنیم!

بنابراین بحث ایرلاین ها رو استقلال و پرسپولیسی نکنید لطفاً.
پاسخ
تشکر کنندگان: emankh101 ، mahmood_eng ، soheilbadami ، frozen mind ، Iman-gta ، armido ، maaref ، mr.amir
(2011-01-29 ساعت 21:13)Iman-gta نوشته:  فقط امارات!!!

دوست عزیز لطفا منطقی صحبت کنید و دلایلتون رو بگید.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
پاسخ
تشکر کنندگان: emankh101 ، mahmood_eng ، Ashkan78 ، soheilbadami ، Iman-gta ، megaholding ، frozen mind ، maaref ، payam62
سلام
كاملا با نظر ناظم عزير موافقم دوستان دقيقا دليل برتري هر ايرلاين را بگن از قبيل راحتي پرواز..... خدمات پرواز(پذيرايي-اينكه براي هر فرد چه امكانات سرگرم كننده اي در نظر گرفتن نظير امكان ديدن فيلم انتخابي و....).....زمان پرواز.. قيمت پرواز و ....تا يك مقايسه اي بين ايرلاين هاي موجود داشته باشيم و دوستاني كه با اير لاين ها پرواز داشته اند از وضعيت آن شرحي بدن
يا حق
شاد و پيروز باشيد
(2011-01-29 ساعت 22:27)Nazem نوشته:  
(2011-01-29 ساعت 21:13)Iman-gta نوشته:  فقط امارات!!!

دوست عزیز لطفا منطقی صحبت کنید و دلایلتون رو بگید.

کیس12XXX
دریافت نامه قبولی خرداد در منزل
ابوظبي
تاریخ ارسال فرمها:27 june
مصاحبه:4 jan
كليرنس:22 مارچ
دریافت ويزا:21 آپريل
تاریخ هجرت 2011 8 oct
محل اقامت سن حوزه
جمع تقریبی هزینه ها :15000 عكس+54000 پست TNT+هزينه واكسناسيون 2200 + 101000  ترجمه+هزینه سفر و سفارت و مدیکال 3ميليون تومان+ 1580 بلیط آمریکا
پاسخ
تشکر کنندگان: emankh101 ، Iman-gta ، Ali Sepehr ، frozen mind ، maaref
سلام . میشه یه کمکمی بهم کنید تا من هم از تجربه هاتون بهره ببرم ؟

ما باید برای اواسط مارچ بریم ناپل - ایتالیا...
به نظر شما بهترین پرواز از نظر قیمت ، سرویس و .... از کوالالامپور _ مالزی به ناپل _ ایتالیا چیه ؟؟؟؟
فقط تو تهران توقف نباید باشه !!!
ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان: maaref
اول اینکه توقف کمتری داره (بعضی از پروازاش) یعنی نیازی نیست که مثلا در فرودگاه هیثرو فرود بیاد و از دبی مستقیم میره به لس انجلس دوم قیمتشه که بهتره و ایمنی هواپیماهاش.

چند نکته در باره جامه دان :
دوستان عزیز از قرار دادن پول , پاسپورت , لپ تاپ و اشیاء با ارزش خود در داخل باری که میخواید تحویل کانتر بدید خودداری فرماید چون بر اساس قوانین iata اگر به چمدان شما خسارت وارد شود بر مبنای وزن چمدان تاکید میکنم وزن چمدان به شما خسارت داده میشود و اینکه اگه مثلا لپ تاپ 2 میلیونی شما خسارت ببینه و وزن بسته شما 20 کیلوگرم باشه به شما فقط 400 دلار خسارت پرداخت میشود و اینکه بخاطر اینکه پرواز به امریکا امکان دارد دارای لگ دوم یا سوم باشد مثل تهران دبی لندن لس انجلس امکان مفقد شدن چمدان شما و همچینی مدارکتان که داخل چمدان قرار داده اید وجود دارد پس تاکید میکنم پول مدارک لوازم با ارزش را داخل چمدانی که تحویل کانتر میدهید قرار ندهید.
توجه: قانون خسارت وارده به جامه دان مسافر یک قانون جهانی میاشد و هیچ فرقی بین ایران ایر یا klm نمیباشد و به میزان وزن بسته هر کیلو 20 دلار پرداخت میشود و هیچ شرکتی در قبال اشیاء گرانقیمت مسافر پاسخگو نمیباشد قانون وزن بسته ها یعنی 23 کیلوگرم بدلیل ماکسیمم وزنی هست که یک چمدان میتوند داخل خود جای دهد که بسته به ایر لاین 32 یا 23 کیلوگرم میباشد.
سفر خوبی داشته باشید.
I have a dream
حالا!!!
پاسخ
تشکر کنندگان: emankh101 ، frozen mind ، armido ، DLT ، hasti_banoo ، amir53 ، maaref ، najibi
دوستان، من از سایت cheapoair یه پرواز مناسب سفرم پیدا کردم از ایرلاین ایرفلوت. ولی وقتی با دفتر هواپیمایی طاهاگشت که ظاهرا نماینده رسمی ایرفلوت در ایرانه تماس گرفتم، قیمت بلیط رو خیلی بیشتر از اونیکه هم رو سایت اصلی ایرفلوت و هم رو cheapoair بود بمن گفتن. بنابراین تصمیم گرفتم با ویزا کارت بین المللی که دانشگاه تهران میتونه صادر کنه، اینترنتی بلیط رو بخرم. کسی میدونه ریسکش چقدره؟ هم از نظر رزرو شدن قطعی بلیط و هم قابل قبول بودن ویزا کارت دانشگاه؟
پاسخ
تشکر کنندگان: Linspire ، maaref




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان