کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
کلیرنس برندگان 2011
از برت دامن كشان رفتم ای نا مهربان/ از من آزرده دل كی دگر بینی نشان
رفتــم كه رفتــم رفتــم كه رفتــم

از من دیوانه بگذر بگذر ای جانانه بگذر/ هر چه بودی هر چه بودم بی خبر رفتم كه رفتم
رفتـــــــم كه رفتـــــــــم
بچه ها من هم مثل سایر دوستان از ویزا جاموندم اما از فردا میخام زندگی که یکسال بهم ریخته بودم را مرتب کنم-کوه پیمایی کله پاچه و ورزش رو از سر بگیرم.آمریکا اشخاص بدرد بخوری را از دست داد.و البته باز هم شرکت میکنم.و باز هم و بازهم-از دوستانی هم که ویزا گرفتن ممنون که دلسوزی می کنن.شاید من فکر میکردم قوانین منظمی دارن اما ظاهرا این طور نیست.به هر حال به قول خودم:
این جمعه هم نیامد که نیامد
خدانگهدار
راستی از دوستان 2012 اصفهانی میخام اگر کمکی از دست من برمیاد بفرمایند.
....................................
شاید وقتی دیگر
شاید جایی دیگر
و ما همچنان با شمیم
تشکر کنندگان: gadfly ، Hornet ، samadi2050 ، REZA1390 ، shahriar2002 ، ravian ، free_free ، joy ، farnaz82 ، ali.narooei ، Linspire ، tamanna
من الان متوجه شدم چه اتفاقی افتاده واقعا نمیدونم چی بگم واینکه بخوام پیغامی بنویسم واسه دلداری و امید به اینده راضی نمیشم .... ما هر سال همین مشکلو داریم. اگر اماری بگیرید تو همین سایت ببینید که هرسال بدتر میشه ماباید بدنبال راهکار باشیم نه دلداری ... من از بچه هایی که قبول شدند چه امسال وچه سالهای گذشته اینو واقعا میگم وشعار نیست بیایید توی امریکا باهم متحد بشیم و یه دفتری راه اندازی کنیم یکی دوتا وکیل یا از بچه هایی که قبول شدند یا از خود اونجا دعوت کنیم که یه سری کارهایی تا بحال کسی نبوده انجام بده واسه بچه ها انجام بدیم (اینو حتما توجه کنید ممکنه بجای اقای X یا Y خود شما یا خودمن جزء اونهایی بودیم که ویزا نگرفتیم پس این اتفاق ممکنه واسه هر کسی پیش بیاد) این خلع رو توی امریکا داریم که نهادی یا ارگانی وجود نداره که بچه ها بتونن کارشونو از اونجا پیش ببرند من مطمئنم بجز لاتاری راههای دیگه ایی هم وجود داره اگر اونجا همکاری کنیم میتونیم این قانون لعنتی 30 سپتامبر منحل کنیم. خیلی کارها میشه انجام داد از بچه های که در حال حاضر امریکا هستند با مدیران اعلام امادگی کنند.
بنی ادم اعضای یکدیگرند که در افرینش زیک گوهرند چه عضوی بدرد اورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار.
تاریخ دریافت نامه قبولی اول : هیچوقت
تاریخ دریافت نامه دوم : 2 AUG
تاریخ مصاحبه : 8 AUG
تاریخ دریافت ویزا : 11 AUG
کیس : 2011AS00035XXX
کنسولگری: ابوظبی
جمع هزینه ها 4 نفر : تومان 7,570,000
تشکر کنندگان: imanmamad ، gadfly ، Hornet ، samadi2050 ، REZA1390 ، shahriar2002 ، ravian ، free_free ، najibi ، maryam58 ، joy ، 1979SAM ، User ، Goodie ، ali.narooei ، tamanna ، HOMAYON53 ، aghdam ، A.K ، behzad7 ، drmahmoodi
واقعا متاسف شدم از این اتفاقات و اینکه اینچنین افراد لایقی تاوان ندانم کاریهای دیگران رو بدهند و مجبور بشوند چنین لحظات متاثر کننده ای رو توی زندگی تجربه کنند. تاسف من از این بابت است که چرا اساسا چنین شرایط غیر قابل تحملی در داخل داشته باشیم که چنین افراد تحصیل کرده و فرهیخته ای که هر ممکلتی آرزوی داشتن اونا رو داره و اونا رو روی سرشون می گذارند، در آرزوی رفتن از وطن همه جور سختی مهاجرت رو به جان بخرند که از این مشکلات خلاص بشوند و نهایتا چنین وقایعی هم پیش بیاید.
به هر حال امیدوارم خدا انرژی و توان تحملش رو به دوستان جا مونده بده و بتونند خیلی زود زندگی عادیشون رو از سر بگیرند و موفقیت های آتی در پیش رو داشته باشند.

ضمنا به جای اینکه کارمندهای ترکیه و ابوظبی رو مقصر بدونیم، بهتره دلیل این بی انصافی و بی عدالتی رو کمی نزدیکتر، همین نزدیک خودمون جستجو کنیم و اینکه چرا ما باید اساسا مشمول چنین پروسه ای باشیم.


نوشته زیر توسط یکی از بچه های 2010 نوشته شده که در روز آخر ابوظبی ویزا گرفت در حالیکه قبلش پروسه تمام شده بود و پاسش رو پس داده بودند. با اینکه دیگه شاید نشه کاری کرد ولی این پست رو اینجا کپی می کنم حداقل برای کسانی که یکیشون ویزا گرفته شاید راهگشا باشه:


"amir_khb
سلام
من تاکنون پستی در این سایت نداشتم ولی از مطالب موجود در این سایت خیلی استفاده کردم و برای همین احساس دین میکنم که تجربیات خودم را حداقل به بچه های 2011 انتقال بدم.
من همسر new-new هستم که پست های زیادی در این سایت نوشته.
من و همسرم در 16 آگوست مصاحبه داشتیم که ویزای هر دو ما موکول به کلیرنس شد و کلیرنس همسرم 22 سپتامبر اومد و همون هفته هم برای ویزا اقدام کرد.
با توجه به نیومدن کلیرنس من تا روز سه شنبه 28 سپتامبر ، من عازم ابوظبی شدم که متاسفانه در روز سه شنبه به ما اعلام کردند نه تنها کلیرنس من آماده نیست بلکه ویزای لاتاری نیز به حد نصاب رسیده و به هیچ عنوان ویزائی صادر نخواهد شد و ویزا تمام شده است.
من عصر همان روز در کمال ناامیدی سه ایمیل با عناوین و مضامین متفاوت به سفارت زدم که همه آنهی حکایت از این داشت که چطور به یک زوج فقط به یکی ویزا دادند و به اون یکی ندادند و این چه قانون مسخره ای هست که من 5 سال منتظر بمونم تا همسرم بتونه برای من اقدام کنه.
روز چهارشنبه من در اوج ناامیدی رفتم سفارت و پس از بحث و اصرار فراوان موفق شدم فقط پاسپورتم رو برای چک مجدد بفرستم داخل سفارت.
جالب اینک اینکه با کمال نباوری اونها پس از دریافت ایمیل های من کیس رو مجحددا فعال کردند و فردای اونروز با وجود تمام شدن ویزاها برای من در آخرین روز ویزا صادر شد.
من اینرو نوشتم که بچه های 2011 واقعا تا اخرین روز امید داشته باشند و هر کاری از دستشون بر میومد انجام دهند.
در ناامیدی بسی امید است پایان شب سیه سپید است"
[i]
[/i]
پستی که من می گذارم در این رابطه رو دوست دارم توش علاوه بر همدردی با دوستان پشت خط مونده نکته ای آموزنده برای سال های آینده داشته باشه.

ماجرا برای ما ایرانیان از کلیرنس 2009 در مهاجرسرا شدت گرفت وقتی که دوستی از همسر خود جدا ماند و موفق به دریافت ویزا نشد ، کلیرنس 2010 شدت ماجرا در مهاجرسرا نمایان شد و دوستان بسیار نازنینی از قافله عقب ماندند و بازی تمام شد ، اعلام برندگان 2012 با آن مساله تقلب باطل شد و دوباره قرعه کشی انجام شد و اکنون متاسفانه بازی برای ابوظبی و کپنهاگ تمام شد و متاسفانه دوستانی موفق به دریافت ویزا نشدند و همه ی اینها حامل یک نکته ی بسیار مهم است و آن هم چیزی نیست جز : هیچ تضمین و گارانتی برای برندگان نیست که موفق به اخذ ویزا و در نهایت گرین کارت شوند و تا زمانی که ویزا را دریافت نکردید زندگیتان را مختل نکنید.

دوستانی که می گویند این مساله فقط برای ما ایرانی هاست لازم دونستم یک یادآوری ساده کنم که مصری ها و بنگلادشی ها علاوه بر مساله کلیرنس امکان کارنت نشدن هم دارند و ممکن است حتی به مرحله مصاحبه هم نرسند ، پس شرایط آنها از ما هم می تواند بدتر باشد...

در آخر امیدوارم این پست برای دوستان برنده 2012 آموزنده باشد و خود را آماده ی هر شرایطی کنند.

ارادتمند و کوچک کلیه مهاجرسرایی ها
ناظم
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
حتما دوست عزیز حتما. باید همیشه امیدوار بود.
(2011-09-29 ساعت 21:28)Ehaqiqi نوشته:  سلام به دوستان عزيزي كه مثل ما از قافله 2011 جاموندن
قصد دلداري يا كليشه اي حرف زدن رو ندارم كه قسمت بوده و از اين حرفها....
من هم غمي رو كه شماها الان داريد چند هفته پيش به سراغم اومد.من همه چيزم تكميل بود حتي كليرنس هم نخوردم. ولي از بد حادثه در موقع ثبت نام اشتباه كرده بودم و به همين دليل كيس مارو باطل اعلام كردند.Sad
ببينيد اگه باور داشته باشيد كه هر اتفاقي براتون مي افته خوبه و به مهربوني خدا اعتقاد داشته باشيد زياد ناراحت نمي شيد.
اين قضيه لاتاري واقعا زندگي مارو متحول كرد هرچند از لحاظ مالي خيلي ضرر كرديم و من حتي بخاطر كلير نخوردم از شغل خوبي كه داشتم استعفا دادم ولي با همه اينها راضيم چون خوشبختي و رضايت خاطري كه الان دارم مديون همين لاتاريم.
15 روز ناراحتي و فشار عصبي در آنكارا نتايجي به دنبالش داشت كه حد نداره.كاش ميشد بگم.
مي خوام بگم كمي دقت كنيد ببينيد تو اين قضيه چه حكمتي بوده و خداوند چه خيري سر راهتون گذاشته اونوقت مثل من شاد ميشيدSmile
در ضمن آدم خوش شانس هميشه خوش شانسه پس به اميد خدا همه ما برنده 2013 ميشيم.
شاد باشيد

تشکر کنندگان: farzad-it ، Hornet ، reza12 ، free_free ، gadfly ، Goodie ، شهاب دریانی ، tamanna ، A.K
با خوشحالی اومدم که قبل از خواب دوباره صفحه رو چک کنم
انگار بهم شوک وارد شد...اشکام همینطور بی اختیار داره میاد...باااااورم نمیشه...دوستای بازمانده از این کلیر لعنتی شما انقدر روحیتون قوی هست که دیگه حرفی نمیمونه...اما بدونید که دوستایی دارید که واقعا به فکرتون هستند و هر کاری که لازم باشه براتون انجام میدنSadSadSadSadSad(SadSadSad
خوشبختي بر سه ستون استوار است: فراموش کردن غم هاي گذشته، فراموش نکردن عبرت هاي گذشته، غنيمت شمردن حال و اميدوار بودن به آينده
تشکر کنندگان: farzad-it ، kamrani.navid ، Hornet ، samadi2050 ، nahid.t ، ravian ، 3rip ، zohreh36 ، free_free ، najibi ، maryam58 ، gadfly ، 1979SAM ، farnaz82 ، ali.narooei ، tamanna ، A.K
خبری که الان شنیدم یکی از دوستان به اسم فرزانه در آنکارا 36 ساعت پیش کلیر شده.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
إز ديروز تا حالا ٢٠ بار سعي كردم چيزي بنويسم ولي بعدش منصرف مي شم و دوباره پست ها را مي خونم.

به قول يك شخصي در يكي إز فروم ها لاتري گرين كارت دو مرحله هست و بعد إز قبولي تازه لاتري كارنت شدن و كلير شدن و ٣٠ سپتامبر وجود داره.
إز مي پارسال تا حالا زندگي من روي دكمه (pause)
بوده و حدود ١.٥ سال عمرم صرف انتظار شد و برنامه ريزي براي كار و زندگي در امريكا ..جالبه اولش اصلا نمي دونستم كه تاريخ ٣٠ سپتامبر وجود داره و فكر مي كردم كه هروقت فرم ها را بفرستم زود مصاحبه مي گيرم و ... به همين دليل تا فوريه كاري نكردم... بعدش با اين سايت اشنا شدم و ديدم اي دل غافل !!!!

دلداري با دوستان عزيزي كه موفق به دريافت ويزا نشدن كم ترين كاري هست كه مي تونيم انجام بدهيم ..اون دوستاني هم كه دريافت كردند لطفا يادشون باشه با سهل انگاري و عدم توجه به مقررات مهاجرتي ويزا را إز دست ندهند.
در امريكا سعي كنيد حتما سوال هاتون را إز وكيل مهاجرت بپرسيد و به حرف افراد عامي بسنده نكنيد.

دوستان عزيزي بدون دليل خاصي و صرف خدمت سربازي در فلان جا و با تشابه اسمي با يك ادم ناجور متاسفانه إز ويزا جا موندن. طبق قانون خودشون بعد إز ١٢٠ روز نيامدن جواب كلرنس ،سفارت مي تونه خودش كلير فرض كنه ولي اينقدر اما و اگر داره كه الان نميشه بهش پرداخت...

اگر يادتون باشه من تعريف كردم كه چطور اتفاقي رفتم خونه دوستم و عكس ٥ در ٥ را در اتاقش گرفتيم و ،،،،،،، ولي بعدا متوجه شدم كه همون دوست وقتي بهش گفتم كه قبول شدم به سفارت ا م ر ي ك ا إيميل زده كه من عنصر نا مطلوب هستم و خلاصه حسابي واسه من زده !!!!!
نمي دونم ٤٧ روز انتظار كلرنس مال همين بود يا أصولا عدو شود سبب خير و ......
اينو گفتم كه شايد بهتر باشه حواسمون را جمع كنيم...
دوستان زيادي اينجا بودند كه هيچ كدوم را ملاقات نكردم ولي إز نوع نوشتن مشخص بود كه چه ادم ماهيه ..دوست عزيزم دكتر خرمگس در دانمارك و خيلي هاي ديگه مثل دكتر محمودي و .... كه اين كلرنس مسخره صد راه اونها شد باعث شد شيريني ويزا به دل ما نشينه ....نمي دونم چي بگم

در اخر إز مدير سايت تشكر مي كنم كه بدون حق عضويت اين سايت را مديريت مي كنند.
پيشنهاد مي كنم كه دوستاني كه هر سال قبول مي شوند در اخر سپتامبر به سايت كمك مالي كنند كه براي سال هاي اينده دوستان استفاده كنند و همين طور بره جلو

إز فري فري بابت وقت گذاشتن هاش تشكر مي كنم
...
إز دوستاني كه إز من دلخور شدن عذر خواهي مجدد
ارادت مند
سياره خاكي
شماره کیس :35000
تاریخ رویت قبولی در سایت:NEVER
تاریخ ارسال فرمهای سری اول:FEB 2011
کنسولگری:LONDON
تاریخ کارنت شدن کیس:AUG
تاریخ دریافت نامه دوم:JULY 2011
تاریخ مصاحبه: AUG 5 th/CLEARANCE 47 DAYS
تاریخ دریافت ویزا: SEP 2011
تاریخ ورود به آمریکا :NO IDEA
تاریخ دریافت گرین کارت :NO IDEA
انگار آنکارا داره یه کارایی میکنه
دوستان آنکارا همه منتظر خبراتونیم
موفق باشید
تشکر کنندگان: hvossoughi ، ravian ، zohreh36 ، free_free ، najibi ، maryam58 ، gadfly ، 1979SAM ، SH1A2R3 ، farnaz82 ، ali.narooei ، Hornet ، tamanna ، A.K
سلام دوستان خوبم.
اول اینکه من و همسرم هم بسیار از شنیدن این خبر (دکتر محمودی و باقی دوستان)ناراحت شدیم. نمیدونم چی باید بگم.....
اما در باره خودمون هم باید بگم دیروز دم در به ما گفتن همسرم کلیر شده اما نه سایت آپدیت کرد و نه ایمیلی برای ما اومد.اصلا نمیدونیم کلیر شدیم یا نه حتی به خانواده هامونم نگفتیم چون واقعا نمی دونیم. زنگ هم میزنیم میگن از دوشنبه تا پنج شنبه بیاید دم سفارت.
به هر حال هنوز نمیدونیم که چی شده.
ایشالله امروز فقط خبرای خوب باشه.
....با توجه به نیومدن کلیرنس من تا روز سه شنبه 28 سپتامبر ، من عازم ابوظبی شدم که متاسفانه در روز سه شنبه به ما اعلام کردند نه تنها کلیرنس من آماده نیست بلکه ویزای لاتاری نیز به حد نصاب رسیده و به هیچ عنوان ویزائی صادر نخواهد شد و ویزا تمام شده است.
من عصر همان روز در کمال ناامیدی سه ایمیل با عناوین و مضامین متفاوت به سفارت زدم که همه آنهی حکایت از این داشت که چطور به یک زوج فقط به یکی ویزا دادند و به اون یکی ندادند و این چه قانون مسخره ای هست که من 5 سال منتظر بمونم تا همسرم بتونه برای من اقدام کنه.
روز چهارشنبه من در اوج ناامیدی رفتم سفارت و پس از بحث و اصرار فراوان موفق شدم فقط پاسپورتم رو برای چک مجدد بفرستم داخل سفارت

دوستان عزيز جا مانده شما تا الان هزينه هاي زيادي كردي و زحمت بسيار كشيديد با توجه به متن بالا تو را به خدا اين ايميل اخر هم بزنيد اين كمترين كار در مقابل اين زحمت يكساله است پس خسته نشيد يه اعتراض بكنيد اين حق شماست اگر كسي يه متن محكم حسابي براي اين دوستانمون داره اين جا بذاره تورا به خدا خسته نشيد من هنوز دست به دعام
تشکر کنندگان: ravian ، free_free ، najibi ، maryam58 ، gadfly ، shahriar2002 ، SH1A2R3 ، Goodie ، zohreh36 ، Hornet ، California ، afshin4749 ، tamanna ، vahidvm60 ، maaref ، A.K ، نگار 65 ، shahrooz59 ، 3rip
سلام دوستان خوبم
واقعا نمیدونم چی بگم شرایط من هم بهتر از شما نبود ولی این دو هفته چیزی نگفتم که روحیه بچه ها خراب نشه . من دو هفته پیش توی سایت زد که کلیر شدم پاسم را برای خانم م فرستادم و هر روز با ایشان در تماس بودم ولی سفارت هی امروز و فردا میکرد چهار شنبه سفارت هیچ پاسی را به ایشان تحویل نداد و جالب این بود که شش نفر از دوستانی که توی سایت ابوظبی اسمشون را نزده بود ، سفارت ویزاشون را صادر کرده بود و پاسهاشون را به خانم م تحویل داده بود ولی خبری از پاس من نبود .
دیروز ساعت 4 بعداز ظهر با ایشان تماس گرفتم و در کمال نا باوری گفتند که پاس من را هم با ویزا تحویل گرفتند از خوشحالی نمیدونستم چی بگم سریع اومدم که برای شما بگم ولی با خوندن این چند صفحه شادی و ویزا را فراموش کردم .
ابوظبی به خانم م اعلام کرده به دلیل ترافیک بالا نتونستیم سایت را آپدیت کنیم و اگه تا پنج شنبه نتونستیم همه را بدیم روز دو شنبه 3 اکتبر هم تحویل پاس داریم .
امیدوارم که دو شنبه بچه های ابوظبی خبر های خوشحالیشون را بهمون بدن .
سلام دوستان عزیز
هنوز هم نمی تونم باور کنم که به تعدادی از دوستانمون ویزا داده نشده. دوستان روز بعد از دریافت برگه ups من رفتم جلوی سفارت در انکارا که اگر بشه همونجا پاسپورت را بگیرم یا برم ups مرکزی.ولی نگهبان سفارت برگه های ups ما را که نزدیک 10 نفر بودیم گرفت و رفت چک کرد و وقتی ام گفت هیچکدام تحویل نشده ! بعدش نیم ساعت بعد دست به دامن کارمند دفتر هواپیمایی روبرو شدیم رفت از سفارت پرسید وگفته بودند که هیچ ویزایی تا اون موقع صادر نشده ! ساعت حدود 5 بود . ولی فردا صبح در سایت ups نشان می داد ساعت 4:15 عصر پاس تحویل شده!! یعنی .............
خلاصه منظورم اینه که یک شنبه و دوشنبه هم تلاش کنید شاید فرجی شود .
در ضمن می دونم بک آقایی که پزشک است که از اشنایان دوستم است 2 سال پیش در پروسه لاتاری به ویزا نمی رسد به دلیل چک کلیرنس. ولی وکیل گرفته و کارش درست شده و رفته . اگر می تونید با یک وکیل خوب مهاجرتی در میان بگذارید.
به امید شنیدن خبر خوش ارز شما دوستان
با سلام و عرض ادب حضور شما دوستان ندیده ام

زبان و کلمات قادر به انطباق و انتقال آنچه در دل‌ دارم نیست .با بغض در گلو و دلی‌ محزون فقط می‌تونم بگم خیلی‌ متاسفم و برای عزیزان جا مونده که با وجود ندیدنشون عمیقا بهشون ارادت دارم بهترین‌ها رو آرزو کنم. من سه ماه پیش با قلبی پر از بیم و امید همسر و فرزندانم رو راهی‌ آمریکا کردم دقیقا به همون دلیلی‌ که دکتر محمودی عزیز برای فرزند دل‌ بند ش در دل‌ داشته و دارد . از همه دوستان و سروران خودم در خواست می‌کنم برای ما بچه‌های منتظر در آنکارا خیلی‌ دعا کنین . شاید خدا بخواهد و پایان داستان آنکارا مثل ابوظبی و کپنهاگ نباشد. قلبم از اینکه با پاسپورت بی‌ ویزا بگردم به سختی فشرده می‌شه....

خدایا قدرت تو بر همه چیز و از همه کس برتر . مهر و رحمت تو از عشق مادر بالاتر و دریای لطف و سخاوت تو بی‌ انتهاست.خدایا تو را به قدرت و مهرت قسم به ما کمک کن. امین

التماس دعا





کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان