کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
همه آنچه که درباره سوئد می خواهید بدانید
سلام خواهش می‌کنم یه نفر جواب سوال من را بده چی‌ شد ما امدیم همه در رفتن کسی‌ نمیخواد جواب سوال بده
سلام دوستان کسی‌ راهنمایی‌ کنه آیا سن محدودی داره واسه اقامت کار در سوئد منظورم اینه تا چه سقف سنی‌ می‌شه درخواست اقامت کاری کرد؟و اینکه اگه کسی‌ بخواد یه رستوران بخره تو سوئد و خودش ایران باشه چکار باید بکنه که بتونه رستوران بخره و در کمترین وقت خودشو به رستورانش برسونه در سوئد ممنونم
پاسخ
تشکر کنندگان: frozen mind ، Tomas
سلام من هم از همین طریق اومدم . لزومی به ازدواج نیست . میتونید از طریق قانون سامبو ( هم خونگی ) اقدام کنید که این قضیه مستلزم اینه که یه مدت به هم زندگی کنید . یا شما ویزای توریستی بگیری بری یا دوستت بیاد ایران و یا اگه محدودیتی تو این دو را هست برید یه مدت یه کشور دیگه مثل ترکیه و برای اثبات با هم بودنتون هم عکس میخوان.
پاسخ
تشکر کنندگان: Tomas
با سلام سوالی داشتم بنده اقوام و آشنایانی در کشور سوئد ندارم مدرک فنی و زبان انگلیسی با 10 سال سابقه مرتبط شما که صاحب نظرید میتونید منو راهنمایی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستم یا نه و اگر میتونم از چه راهی باید اقدام کنم ممنونم
پاسخ
تشکر کنندگان: Tomas
سلام خواهش میکنم من رو راهنمایی کنید،
من یکی از دوستانم در سوئد هست که میتونم درخواست دعوتنامه بکنم، اما برای پیدا کردن کار باید چیکار کنم،؟؟ من 20 سال سابقه کار دارم در شرکت ملی مس ایران(nicico.com) و مدرک دانشگاهیم هم مهندسی مکانیک هست
خواش میکنم راهنمایی کنید چجوری باید به جستجوی کار بپردازم
ممنون
دوستان خواهشا جواب من رو بدین
دوستان خواهشا من رو راهنمایی کنید چجوری کار باید پیدا کنم؟
اگر میشه چند تا از اون سایت ها که کار پیشنهاد میده بدین برای سوئد و نحوه کار باهاش رو هم بگین خواهش میکنم
پاسخ
تشکر کنندگان: Tomas
دنبال سایت کاریابی نباشید دوست مقیم سوئد می تواند کمکتان کند
پاسخ
تشکر کنندگان: Tomas
با درود
من دارای مدرک MCITP ماکروسافت هستم.پروژه ای هم کار میکنم یعنی برای خودم کار میکنم.
آیا میتونم برای رفتن به سوئد اقدام کنم؟
یکی اونجا پیدا شده که میگه 8 میلیون میگیره کارای اقامت رو ردیف میکنه! آیا واقعیت داره؟
ممنون میشم راهنماییم کنید.
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، Tomas
(2012-11-03 ساعت 02:06)Majid_M نوشته:  با درود
من دارای مدرک MCITP ماکروسافت هستم.پروژه ای هم کار میکنم یعنی برای خودم کار میکنم.
آیا میتونم برای رفتن به سوئد اقدام کنم؟
یکی اونجا پیدا شده که میگه 8 میلیون میگیره کارای اقامت رو ردیف میکنه! آیا واقعیت داره؟
ممنون میشم راهنماییم کنید.
سلام
تنها راه شما برای رفتن گرفتن پیشنهاد شغلی از سوئد است . حالا این شرکت برای شما همین کار را میکنه ؟ اگر پول را بعد از گرفتن پیشنهاد شغلی برای شما دریافت می کند خیلی خوب است . در غیر اینصورت احتمال کلاه برداری بالاست .

اگه تحصیلات دانشگاهی دارید که با گرفتن ایلتس 7 می توانید برای استرالیا اقدام کنید . در غیر اینصورت بدون داشتن مدرک دانشگاهی فقط می توانیدبرای کبک اقدام کنید که البته باید زبان فرانسه بخونید .
آن مایه ز دنیا که خوری یا پوشی
معذوری اگر در طلبش میکوشی
باقی همه رایگان نیرزد هشدار
تا عمر گرانبها بدان نفروشی
پاسخ
تشکر کنندگان: Majid_M ، sara24 ، Tomas ، nora
سلام به همه دوستان مــَن 18 مهــر جواب رد مصـــاحبه گرفتـــَم از سفارت سوئد!! از طریق دیدار اقوام اقدام کرده بودم و 20 سالم هست و کارت پایان خدمتم دارم.اعتراض هم کــردم جوابی نگرفتم.
یه سوال باز من میتونم از طریقه تــــوریستـــی ویـــزا بگــیرم و مشکلی پیش نیــــاد؟
ممنون میشم یه جواب کامل به من بدید مـــِرسی
پاسخ
تشکر کنندگان: Tomas
sara24

اگه این پول رو سرمایه گذاری کنید اقامت میشه گرفت؟مثلا با اگه با این مقدار ما یه کافی شاپ یا یه رستوران بخریم بهمون اقامت میدن؟دوستان مطلع لطفا اطلاع رسانی کنید،مرسی.چرا پس هیچ کس جوابگو نیست؟مگه مدیران محترم سوال ها رو هر روز نمیخون؟پس چرا جواب نمیدن؟اگه اینجوری پیش بره که دیگه باید واقعا بیخیال این سایت شد،هر روز بهتر از دیروز....

سلام
سارا خانوم پاسخ شما در همین تاپیک بود فقط باید کمی زحمت می کشیدید و چند صفحه اول را می خوندید.
بله درصورت سرمایه گذاری در سوئد شما در ابتدا یک ویزای تجاری 2 ساله می گیرید اگر بیزینس شما موفق بود و شما حداقل درامد لازم را بدست اورید به شما اقامت دائم داده می شود .
اطلاعات کاملتر را می توانید در همین چند صفحه اول این سایت و همچنین سفارت سوئد در تهران بدست اورید .
با ارزوی موفقیت برای همه
آن مایه ز دنیا که خوری یا پوشی
معذوری اگر در طلبش میکوشی
باقی همه رایگان نیرزد هشدار
تا عمر گرانبها بدان نفروشی
پاسخ
تشکر کنندگان: sara24 ، Tomas
سلام من محمد هستم . عکاس و فیلمبردار هستم کاملا ادیت و هنر فیلم و عکسو با برنامه های روز بلد هستم .
میخواستم ببینم کاری برای من در سوئد هست . ممنون میشم من را راهنمایی کنید ...
پاسخ
تشکر کنندگان: Tomas
[quote='mohammad photographer' pid='244335' dateline='1354355663']
سلام من محمد هستم . عکاس و فیلمبردار هستم کاملا ادیت و هنر فیلم و عکسو با برنامه های روز بلد هستم .
میخواستم ببینم کاری برای من در سوئد هست . ممنون میشم من را راهنمایی کنید ...
سوئدرو من ا طلاع زیادی ندارم ولی این این حرفه در آلمان خیلی جواب میده و خیلی پردرامد هستش.یکی از آشناهای ما تو این حرفه فعالیت میکنه و خیلی راضیه.حتما در موردش تحقیق کنید ]
-"خداوندا من با تمام کوچکیم یک چیز از تو بیشتر دارم و آن هم خدای است که من دارم و تو نداری
دکتر علی شریعتی
پاسخ
تشکر کنندگان: Tomas ، nora
سلام
من دقیقا 2 ماه هست که مدارکم رو برای ویزای کاری به اداره مهاجرت ارسال کردم. کارفرمای من شوهر خواهرمه و بعنوان آرایشگر برام دعوت نامه فرستاده وتمام مراحل قانونی رو هم اجرا کرده. من از تمام مراحل قانونی و بررسی پرونده اطلاع دارم تا اونجایی که مدارکم زیر دست Hand legare میره. کسی هست اینجا که بدونه تصمیم گیرنده در مورد تقاضای اقمت کاری چه امتیازاتی رو در نظر میگیره که به یه درخواست جواب مثبت بده؟ یا اینطوری بگم چه چیزی ممکنه پیش بیاد که Hand Legare به من جواب منفی بده؟ این رو هم بگم که من و کارفرمام شدیدا پیگیر روند پروندم هستیم و می خوایم به محض اینکه Hand Legare مشخص شد باهاش صحبت کنیم. کسی پیشنهادی نداره که چطور باهاش صحبت کنیم بهتره؟
ممنون میشم اگه کسی چیزی میدونه به من بگه
پاسخ
تشکر کنندگان: Tomas
علیرغم درخواست های مکرر اداره مهاجرت به کمون ها برای بالا بردن ظرفیت پذیرفتن مهاجران دارای اقامت، هستند کمون هایی که هیچ کمکی نمی کنند و نمی خواهند مهاجری را در سال ٢٠١٣پذیرش کنند.بخش خبر رادیو سوئد، اکوت با تمامی کمون ها در این زمینه تماس گرفته و می تواند نشان دهد که ١٨کمون، با اداره مهاجرت قراردادی در زمینه پذیرش مهاجر امضاء نکرده اند و قصد ندارند که حتا یک نفر را بپذیرند. یکی از این کمون ها بورلو Burlöv در اسکونه است که از کمونهایی ست که ماه پیش تصمیم گرفت پذیرش مهاجر را کاملا متوقف کند. لیدی داسیلوا یکی از ساکنان این کمون است.

او می گوید که تصمیم خوبی ست، مهاجران می توانند در دیگر جاها زندگی کنند. او که خانواده اش ٥٠ سال پیش به سوئد مهاجرت کرده اند، اضافه می کند که پذیرش بیشتر مهاجر توسط سوئد مشکلی نیست اما تعداد خارجی ها در بورلو و مالمو خیلی زیاد است.

١٨ کمون مانند بورلو قرارداد پذیرش خارجیان را با اداره مهاجرت امضاء نکرده اند. بیشتر این کمون ها در استان اسکونه هستند. هیلسینگ بوری پنج سال است که از پذیرش مهاجران سر باز می زند. کریستیان اورسینگ سخنگوی شورای شهر هلسینگ بوری و عضو حزب مودرات است.

او به اکوت می گوید که متاسفانه در بین مهاجران هلسینگ بوری، انزوای جمعی از جامعه را شاهد هستیم. برای مثال بیش از نیمی از کسانی که کمک هزینه اجتماعی می گیرند، پیشینه ای خارج از اروپای شمالی دارند. او اضافه می کند که وظیفه اصلی این کمون کمک به این دسته از شهروندان است که هم اکنون در هلسینگ بوری زندگی می کنند و پیش از آن نمی توانیم وظیفه پذیرش افراد جدیدی را بر عهده بگیریم.

بر اساس آمار اداره مهاجرت که پیش از این نیز بارها گزارش هایی از پژواک در این زمینه پخش شده، در سالهای پیش رو کمون ها باید دوبرابر قبل، مهاجر پذیرش کنند. بنابراین آمار ٤٥٠٠٠نفر در سال جاری از سوئد تقاضای پناهندگی می کنند و یک سوم آنها اقامت دایم دریافت خواهند کرد. این افراد باید با جایگزینی در یک کمون، زندگی جدید خود را شروع کنند.فردریک بنگتسون مسئول روابط عمومی اداره مهاجرت می گوید که خودداری کمونها از پذیرش این افراد پیامدهای بسیاری دارد.

او می گوید که برای فرد مهاجر و اداره مهاجرت این یک مشکل بزرگ است، در حال حاضر نزدیک ٥٠٠٠ نفر هستند که اقامت گرفته اند ولی کمونی برای شروع زندگی در سوئد نیافته اند. این افراد مجبور هستند که در کمپ های پناهندگی بمانند و جا برای پناهجویان جدید نیز تنگ تر می شود.
پاسخ
تشکر کنندگان: Saeedv13 ، ParsTrader ، nora
سلام دوستان عزیزی پیتزا بگاره هستم جویای کار هر کاری دیگه هم باشه انجام میدم در کاری ساختمانی هم مهارت دارم از جمله نقاشی کاشی سرامیگ اسکپ اشپز خانه و کارهای دیگر اگر کسی‌ نیاز بکار گر‌ دارن میتواند با شماره تلفن ۰۷۲۹۲۶۴۷۲۵ تماس بگیرن
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام
مى خواستم بپرسم اگر يك طرح اقتصادى داشته باشيم چطور مى تونيم براى اون وام تهيه كنيم. متاسفانه زمان زيادى از اقامتم نمى گذره و اعتبار چندانى براى دريافت وام ندارم
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان