کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
آتلانتا، ایالت جورجیا
توی این سایتی که معرفی کردین حداقل حقوق ساعتی 20$ که یعنی یه درامد عالی Smile ممنون از پاسختون
پاسخ
تشکر کنندگان: solid_mercury
سلام دوستان اگه کسی تو آتلانتا دنبال کار میگرده رستوران زعفران واسه آشپزخانه الان حایر داره
2014AS18XX // ﺗﻌﺪﺍﺩ 2 ﻧﻔﺮ //
مصاحبه ﺍﺑﻮﻇﺒﯽ
تاریخ 18 دسامبر
// کلیرنس
آپدیت سیس 20 دسامبر/
آپدیت سیس 10 فوریه
آپدیت سیس 29 می
کلیر 1 جون
ویزا 12 جون
به خدا اعتماد دارم
کارساز ما به فکر کار ماست فکر ما در کار ما آزار ماست
پاسخ
تشکر کنندگان: storagemeter ، Sam-90 ، golia ، barfi1 ، copol ، pishtaz611
سلام،بنده در منطقه مرييتا زندگى ميكنم.. و احتياج به يك همخانه دارم.. جنسيت هم مهم نيست..مسيج بزاريد مفصل در مورد جزئيات صحبت ميكنيم. ممنون.
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان من الان شیکاگو هستم و دو هفته س اومدم اینجا مشکل سردی هوا رو داره و ممکنه جابجا شم
ایا تو اتلانتا قانون یک سال برای اینتیت شدن وجود داره؟بدون ماشین میشه بود؟کسی از نحوه کار با تاکسی خبر داره؟حدود کرایه خونه چند؟
پاسخ
تشکر کنندگان: Pargosha ، pishtaz611 ، Ashkan3832
سلام دوستان من و همسرم حدود ١٠روز است كه از ايران به آتلانتا اومديم سوالم در مورد كلاس زبان و دورهاى esl هست از چند تا كالج كه تحقيق كردم خيلى گرون بود و هر ترم نزديك به ٣٥٠٠ دلار بود كه براى دو نفر خيلى گران است ممنونً ميشم اگر كسى اطلاعاتى در مورد كلاس زبان در كالج داره به ما كمك كنه
پاسخ
تشکر کنندگان: pishtaz611 ، Ashkan3832
(2016-07-14 ساعت 10:18)سيماسيما نوشته:  سلام دوستان من و همسرم حدود ١٠روز است كه از ايران به آتلانتا اومديم سوالم در مورد كلاس زبان و دورهاى esl هست از چند تا كالج كه تحقيق كردم خيلى گرون بود و هر ترم نزديك به ٣٥٠٠ دلار بود كه براى دو نفر خيلى گران است ممنونً ميشم اگر كسى اطلاعاتى در مورد كلاس زبان در كالج داره به ما كمك كنه

کالج رو تا قبل از این استیت شدن فراموش کنید. بیشتر تازه واردین زبان رو http://www.ict.edu/chamblee-college-in-atlanta/ از اینجا شروع می کنند.فقط هزینه کتاب رو میپردازید و یک مبلغ کم.
کلیسا ها هم کلاس های رایگان دارند.
ادالت اسکول ها هم معمولا رایگان هستند.
ولی اگر نظر من رو بخواهید اکثر کلاس های زبان تلف کردن وقت و هزینه است. تنها مزیتش اینه که اگر کسی رو ندارید و تازه واردین یکم ترس از محیط کمتر میشه و شاید دوست خوب پیدا کنید.
شماره کیس: 2013AS-مصاحبه :اپریل2013-هزینه ها :خیلی- دریافت ویزا آگوست 2013 .
از بخت ياري ماست شايد ، كه آنچه مي خواهيم ، يا به دست نمي آيد، يا از دست مي گريزد .
پاسخ
تشکر کنندگان: ps5 ، dv2017 ، 3rip ، Shahram914 ، pishtaz611 ، Ashkan3832
عجب خاكى گرفته اين تاپيك آتلانتا رو
پاسخ
تشکر کنندگان: pishtaz611
سلام دوستان، من و همسرم توی این ماه اگه ویزامون برسه میایم آتلانتا، دانشگاه ایالتی جورجیا. در رابطه با یک هتل با دسترسی مناسب به شهر و قیمت خوب و همچنین چند تا محله خوب که نزدیک دانشگاه باشن ولی خیلی هم گرون نباشن اگه کسی اطلاعاتی داره ممنون می شم خبر بده. ترجیحا اجاره آپارتمان تا ماهی 750 اینا!! Smile))
ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-08-06 ساعت 19:14)shaali نوشته:  سلام دوستان، من و همسرم توی این ماه اگه ویزامون برسه میایم آتلانتا، دانشگاه ایالتی جورجیا. در رابطه با یک هتل با دسترسی مناسب به شهر و قیمت خوب و همچنین چند تا محله خوب که نزدیک دانشگاه باشن ولی خیلی هم گرون نباشن اگه کسی اطلاعاتی داره ممنون می شم خبر بده. ترجیحا اجاره آپارتمان تا ماهی 750 اینا!! Smile))
ممنون

منظورتون georgia state هست يا university of georgia? چون هر كدومشون دو جاي متفاوت هستن،
Georgia state داخل آتلانتا
University of georgia شهر آتن هست
پاسخ
تشکر کنندگان: Ashkan3832
(2015-12-31 ساعت 22:56)solid_mercury نوشته:  
(2015-12-29 ساعت 04:22)chefpeymi نوشته:  سلام دوستان کسی راجع به رشته اشپزی بین الملل توی اتلانتا تجربه ای داره ؟ /من اشپز بین الملل هستم مدارک دانشگاهی رسمی هم دارم برای ساعت کار و حداقل دستمزد اگر دوستان اطلاعاتی دارند ممنون میشم پاسخ بدند

سلام.
یه نگاه به این چندتا صفحه بنداز شاید به دردت خورد!
درآمد معمول سرآشپز در کل آمریکا
http://www.bls.gov/oes/current/oes351011.htm
تقریب درآمد در جورجیا
http://salarygenius.com/ga/1/salary/chef-salary
مثلاً مریتا
http://salarygenius.com/ga/marietta/sala...salary?p=2

یه شغلی هم هست که تو ایران هم بود ولی نمیدونم اسمش چی بود! اینجا بهش میگن کترینگ catering . کارش هم اینه که سفارش غذای عمده برای شرکتها و مراسمات انجام میدن. کار نون و آب داریه. اگر تصمیم گرفتی ما هم پایه هستیمBig Grin. سرمایه گذار هم پیدا میکنیم!
Mamnonam az rahnamaiton vali lash ye ey rahi vase peyda kardane shoma bod
پاسخ
تشکر کنندگان: pishtaz611 ، Ashkan3832
سلام دوستان من و همسرم٣ ماهه به آتلانتا اومديم سوال من در مورد دكتر زنان و زايمان ايرانى در اين شهراست لطفا اگر دكتر ايرانى ميشناسيد ممكنه به من معرفى كنيد ...ممنون ميشم ????
پاسخ
تشکر کنندگان: pishtaz611 ، nikijoun
سلام دوستان عزیز ما قراره که انشالله تا دوماه آینده در شارلوت کارولینا مستقر بشیم. اما قصد داریم که حدود یکسال بعد اگر بشه انشالله به آتلانتا نقل مکان کنیم. با توجه به اینکه خانواده و با دوتا بچه کوچک هستیم لازمه که در ورودمون کلی لوازم خونه خریداری کنیم. حالا سئوال من اینه که وقتی ما لوازم خونه رو در شارلوت خریداری کنیم یکسال بعد اسباب کشی به آتلانتا برامون چگونه خواهد بود؟ با چه وسیله ای باید اسباب کشی کنیم ؟ حدود هزینه های جابجایی چقدر خواهد شد؟ و دیگر اینکه اگر ما یک ماشین در شارلوت خریداری کنیم آیا بعد از انتقالمون همون رو میتونیم با خودمون به آتلانت بیاریم؟ تکلیف پلاک ماشین چیه؟ کلا خواستم بدونم که انتقال وسایل و ماشین بصرفه تر هست یا اینکه در مبدا فروخته بشوند و در آتلانتا مجددا خریداری بشوند؟
ممنون از پاسخهاتون
no sign
پاسخ
تشکر کنندگان: pishtaz611 ، Ashkan3832
سلام دوستان عزيز
لطفاً كسانيكه وارد اتلانتا مي شوند پيج
ايرانيان اتلانتا در ف ي س ب و ك را لايك كنند اونجا ايرانيان جمع هستند و راهنمايي مي كنند
از همونجا ادرس اون يكي پيج هم مي تونيد بگيريد
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-10-04 ساعت 13:41)sf_home81 نوشته:  سلام دوستان عزیز ما قراره که انشالله تا دوماه آینده در شارلوت کارولینا مستقر بشیم. اما قصد داریم که حدود یکسال بعد اگر بشه انشالله به آتلانتا نقل مکان کنیم. با توجه به اینکه خانواده و با دوتا بچه کوچک هستیم لازمه که در ورودمون کلی لوازم خونه خریداری کنیم. حالا سئوال من اینه که وقتی ما لوازم خونه رو در شارلوت خریداری کنیم یکسال بعد اسباب کشی به آتلانتا برامون چگونه خواهد بود؟ با چه وسیله ای باید اسباب کشی کنیم ؟ حدود هزینه های جابجایی چقدر خواهد شد؟ و دیگر اینکه اگر ما یک ماشین در شارلوت خریداری کنیم آیا بعد از انتقالمون همون رو میتونیم با خودمون به آتلانت بیاریم؟ تکلیف پلاک ماشین چیه؟ کلا خواستم بدونم که انتقال وسایل و ماشین بصرفه تر هست یا اینکه در مبدا فروخته بشوند و در آتلانتا مجددا خریداری بشوند؟
ممنون از پاسخهاتون

دوست عزیز میتونم بپرسم به چه دلیلی میخوایین از شارلوت برین آتلانتا ؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-09-28 ساعت 02:54)سيماسيما نوشته:  سلام دوستان من و همسرم٣ ماهه به آتلانتا اومديم سوال من در مورد دكتر زنان و زايمان ايرانى در اين شهراست لطفا اگر دكتر ايرانى ميشناسيد ممكنه به من معرفى كنيد ...ممنون ميشم ????

سلام دوست عزیز
دکتر الیزابت تاقچیان دکتر زنان و زایمان هست که توی بیمارستان کنستون هاسپیتال مشغول به کاره خیلی از ایرانیها که دکترشون بوده از ایشون تعریف و تمجید میکنند.خیلی هم خوش اخلاق و مودب هستند (ایشون تا پنج ماهگی دکتر همسر بنده بودند).البته اگه باز در این خصوص سوال ویا راهنمایی خواستید در خدمتتون هستم.امیدوارم که موفق باشید.
پاسخ
تشکر کنندگان: Ashkan3832




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان