کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
مراحل ویزای h1
سلام دوستان ... من تازه عضو شدم و اجازه ی همه ی قدیمی ها این تاپیک رو باز می کنم .... من هر چی توی اینترنت گشتم اطلاعات فارسی در باره h1 خیلی کم پیدا کردم بیشتر اطلاعات راجع به ویزای دانشجویی و لاتاری هست . خواهشمندم دوستانی که در این زمینه اطلاعات دارن کمک کنن این تاپیک راه بیفته ... سوال خودم اینه که مصاحبه ی ویزای h1 و h4 چطوریه ؟ کلیرنس اون معمولا چقدر طول می کشه؟
پاسخ
تشکر کنندگان: copol_fazaee ، Sahar-Germany ، msar
http://www.path2usa.com
به این سایت مراجعه کنید.
پاسخ
تشکر کنندگان: eblam ، exxedus ، Musick ، msar
مرسی شیرین خانوم اما من منظورم بیشتر این بود که دوستان تجربیاتشون رو بنویسن . شاید عنوان تاپیکم خوب نیست . من خودم الان باید وقت سفارت بگیرم . اما هر جا می گردم کسی راجع به مصاحبه این ویزا چیزی ننوشته اینکه کلیرنس h1 چقدر طول می کشه و یا اینکه چه سوالاتی از متقاضی اصلی و همراهش می پرسن.
پاسخ
تشکر کنندگان: eblam ، Sahar-Germany ، Nightsky007 ، prammainfatte ، empalkwaype ، vosyzoono ، msar
(2010-06-29 ساعت 19:46)sarvenaz نوشته:  مرسی شیرین خانوم اما من منظورم بیشتر این بود که دوستان تجربیاتشون رو بنویسن . شاید عنوان تاپیکم خوب نیست . من خودم الان باید وقت سفارت بگیرم . اما هر جا می گردم کسی راجع به مصاحبه این ویزا چیزی ننوشته اینکه کلیرنس h1 چقدر طول می کشه و یا اینکه چه سوالاتی از متقاضی اصلی و همراهش می پرسن.

Wink



با سلام

البته خود من تجربهٔ خاصی‌ ندارم ، فقط خواستم کمک کنم ،
امید وارم که مفید باشه ؛


ویزاهای کاری موقتی آمریکا برای مشاغل تخصصی و مدل های مد (H-1B):


ویزاهای موقتی کار برای کسانی درنظرگرفته شده که مایل به کار در ایالات متحده تحت یک پیشنهاد کاری موقتی براساس دسته بندی های زیر باشند.
ویزای H-1B:
برنامه ویزای H-1B به وسیله برخی کارفرمایان ایالات متحده جهت استخدام کارگران خارجی در حرفه های تخصصی است که نیازمند مهارت های فنی یا تئوری در رشته های تخصصی و یک درجه تحصیلی لیسانس یا معادل آن می باشد. نمونه مشاغل H-1B شامل معماران، مهندسان، برنامه نویسان کامپیوتر، حسابداران، پزشکان و اساتید دانشگاه می باشد. لازم به ذکر است که سقف سالانه تعداد ویزای H-1B در حال حاضر 65 هزار است. افراد غیرمهاجری که تحت ویزای H-1B به وسیله انستیتوهای تحصیلات عالی یا اشخاص حقوقی غیرانتفاعی وابسته یاشعبه، به وسیله ارگانهای تحقیقاتی غیرانتفاعی یا دولتی استخدام گردیده یا دارای پیشنهاد شغلی می باشند از کنجانده شدن در تعداد سقف ویزای تخصیص یافته برای این دسته معاف می باشند.
براساس قانون مصوبه اصلاح ویزا در سال 2004، تعداد 20 هزار ویزاهای H-1B نیز برای کارگرانی که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس یا درجه تحصیلی بالاتر از انستیتوهای آموزشی در ایالات متحده آمریکا باشند سالیانه فراهم می باشد.
در 24 مارچ 2008، USCIS یک مقرره موقتی در Federal Register به منظور ممنوعیت درخواست کنندگان H-1B از ارسال درخواستنامه متعدد برای فرد ذینفع یکسان (کارگر استخدامی) به جهت افزایش شانس دریافت این ویزا منتشر نمود. USCIS کلیه درخواستنامه هایی که به وسیله فرد کارفرما برای کارگر متقاضی H-1B یکسان ارسال شده مورد عدم پذیرش یا فسخ قرار خواهد داد. در صورت شناسایی بیش از 1 درخواست نامه برای کارگری یکسان، USCIS اطلاعات کلیه درخواستنامه ها را وارد، کلیه هزینه های بررسی پرونده را حفظ و درخواستنامه ها را مورد عدم پذیرش یا در صورت تائید قرارگرفتن درخواستنامه، آن را فسخ خواهد نمود. همچنین درخواستنامه به فرد درخواست کننده بازگردان نخواهد شد.
مدت زمان اولیه H-1B: تا 3 سال
مدت زمان تمدید این ویزا: کل اقامت به 6 سال محدود شده است.

ویزای H-1B1:
ویزای H-1B1 برای افراد تبعه کشورهای شیلی یا سنگاپور جهت ورود به ایالات متحده به منظور استخدام موقتی در مشاغلی تخصصی می باشد. قانون مقرر می دارد که یک حرفه تخصصی H-1B1 در منصبی است که نیازمند بکارگیری تجربی یا تئوری بخش عظیمی از دانشی خاص می باشد. فرد ذینفع (کارگر موقتی) می بایست دارای درجه تحصیلی لیسانس یا بالاتر (یا معادل آن) در رشته تخصصی خاص باشد. حدود تعداد ویزاهای تصویب شده به صورت تلفیقی، سالیانه 68 هزار می باشد که 1400 ویزا برای افراد تبعه شیلی و 5400 ویزا برای افراد تبعه سنگاپور کنار گذاشته شده است.
مدت زمان اولیه H-1B1: تا 3 سال
مدت زمان تمدید این ویزا: کل اقامت به 6 سال محدود شده است.

ویزای H-1B2:
جهت احراز شرایط به منظور دریافت این ویزا، فرد متقاضی می بایست مایل به ورود موقتی به ایالات متحده جهت تحقیق و توسعه در یک پروژه همکاری یا یک پروژه تولیدی همکاری تحت یک موافقت نامه بین دولت ایالات متحده و کشور فرد متقاضی که به وسیله وزارت دفاع ایالات متحده سرپرستی شده است باشند. لازم به ذکر است که جهت دریافت این ویزا نیازی به Labor Condition Application نمی باشد.
مدت زمان اولیه H-1B2: تا 3 سال
مدت زمان تمدید این ویزا: کل اقامت به 6 سال محدود شده است.

ویزای H-1B3:
این ویزای موقتی مربوط به مدل های مد می باشد. افراد متقاضی جهت احراز شرایط براساس این دسته از ویزا می بایست به طور ملی یا بین المللی برای دست آوردهای خود شناخته شده و دارای پیشنهاد کاری در این حرفه از کارفرمایی در ایالات متحده باشند. جهت تقاضای این نوع ویزا،Labor Condition Application مورد نیاز می باشد.
مدت زمان اولیه H-1B3: تا 3 سال
مدت زمان تمدید این ویزا: کل اقامت به 6 سال محدود شده است









Big GrinRolleyes
نامه­ی چارلی چاپلین به دخترش
ژرالدین، دخترم! اینجا شب است... شب نوئل؛ در قلعه­ی کوچک من همه­ی این سپاهیان بی سلاح خفته­اند، نه تنها برادر و خواهر تو، حتی مادرت. به زحمت توانستم بی آن که این پرندگان خفته را بیدار کنم، خود را به این اتاق کوچک نیمه روشن، به این اتاق انتظار پیش از مرگ، برسانم.
پاسخ
تشکر کنندگان: Sahar-Germany ، ParsTrader ، shahrzad_a ، lorecance ، hanim ، AvepIneniup ، HDTV ، empalkwaype ، exxedus ، msar ، AliReza.Sh
سلام کسی با تجربه ی مصاحبه برای ویزای کاری نبود ؟... نبود ؟؟؟؟ نه مثله اینکه فعلا کسی نیست راستی من می خوام برم هوستون یعنی جایی که قراره برم کار کنم هوستون هست...
پاسخ
تشکر کنندگان: eblam ، Mohammad25 ، msar
(2010-07-01 ساعت 03:07)sarvenaz نوشته:  سلام کسی با تجربه ی مصاحبه برای ویزای کاری نبود ؟... نبود ؟؟؟؟ نه مثله اینکه فعلا کسی نیست راستی من می خوام برم هوستون یعنی جایی که قراره برم کار کنم هوستون هست...

سلام، من هم اینجا تقریبا جدیدم و میخوام در مورده ویزا کار تجربه دوستان رو بدونم. شما الان کار پیدا کردین؟ میتونم بپرسم رشتتون چی؟ راحت کار پیدا شد یا سخت؟ ببخشید این همه سوال پرسیدم Big Grin
پاسخ
تشکر کنندگان: eblam ، Pamiempaciedo ، msar
سلام ... من اقتصاد خوندم و سابقه کار توی مراکز پزشکی رو دارم یعنی از دانشجویی کار کردم بالاترین رده هم مدیر بودم به عنوان medical manager کار پیدا کردم البته کارفرمای خودم در ایران که ساکن آمریکا هست برام توی یکی از مراکزش در آمریکا در خواست داده
پاسخ
تشکر کنندگان: eblam ، msar
من یه دوست آمریکایی دارم که یه شرکت تو آمریکا داره و میخواد من برای شرکتش کار کنم. و از هر لحاظ دیگه ای هم از من حمایت میکنه تا بتونم تو آمریکا زندگی کنم.

اما خوب ما مراحل اقدام برای ویزای کار رو نمی دونیم...

باید از کجا شروع کنیم؟ لطفا ترجمه ی توضیحات سایت اداره مهاجرت و اینکه انواع ویزای کار چیه رو نفرستید... فقط به صورت تجربی بگید باید چه کار کنیم؟
اون باید تقاضتی استخدام منو ببره کجا؟ چه جوری اقدام کنه؟
من چی؟ باید الان برم سفارت دوبی؟ یا باید بهشون ایمیل بزنم؟ کلا همه ی مراحل رو بنویسید...
اگرم باید با وکیل تماس بگبرم لطفا شماره ی یه وکیل خوب رو بدید که خوش اخلاق باشه و درست راهنمایی کنه... نه اینکه وقتی زنگ میزنم بگه پاشو بیا اینجا 20000 دلار بده تا بفرستمت بری...
پاسخ
تشکر کنندگان: vosyzoono ، msar
ای بابا چرا اینجا سوت وکوره؟؟
1-من تو یه سایت اینو پیدا کردم:
What is the difference between H-1B status and H-1B visa?

An H-1B visa is a nonimmigrant visa issued by a U.S. Embassy or Consulate abroad. H-1B status is a nonimmigrant status issued by the USCIS to foreign nationals already residing in the U.S. or upon entry with an H-1B visa. Legal status allows you to stay legally within the U.S. while a visa allows you to seek entry into the U.S. legally.

فقط جالب بود برام!
2-کسی که( ایرانی) H1B داشته باشه(دیگه نمی دونم ویزا بگم یا Status) می تونه از امریکا خارج بشه ؟
( وکیل من گفت میتونه اما هر باید ویزا بگیره . البته چون نباید ثابت کنه که به ایران بر می گرده کار سختی نیست! اما در http://faq.visapro.com/H1B-Visa-FAQ13.asp اشاره شده که محدودیتی وجود ندارد) کسی این کار رو کرده؟

3-فرد( individuals )نمی تونه برای این نوع ویزا اقدام کنه و فقط کارفرما باید درخواست کند. بنابراین اجازه کار برای کمپانی کارفرما صادر می شه .اگر کسی اجازه کار از طریق ویزای H1B برای کمپانی X داشته باشه می تونه برای کارفرمای Y هم اقدام کنه اگر کمپانی جدید هم همه شرایط مورد نظر را داشته باشد و زمینه شغلی را در نظر گرفته باشه. در اینصورت میشه H1B Status را به نام کمپانی جدید تغییر داد .
حالا سوال من اینه که اگر من برای یک کمپانی اجازه کار بگیرم آیا می تونم برای یک کمپانی دیگر هم به طور همزمان و پاره وقت کار کنم ؟؟

می گم حتی اگه کسی تجربه این مسایل رو نداره اقلا بیاین این فکرامونو رو هم بریزیم ( سهم شما بیشتر)ببینیم به کجا میرسیم ؟؟Big Grin



پاسخ
تشکر کنندگان: AvepIneniup ، rataclimi ، sadegh59 ، msar
سوالات متداول پیرامون انتقال ویزا H1B

در حال حاضر از طریق کمپانی و شرکت (A) دارنده ویزای H1B هستم. پیشنهاد شغل از کمپانی و شرکت دیگری (B) را دریافت کردم. آیا به ویزای H1B جدیدی نیاز دارم؟ در چه زمان می توانم با کمپانی (B) مشغول به کار شوم؟

طبق لایحه قانونی جدید H1B, در زمان دریافت رسید انتقال H1B از USCIS می توانید برای کمپانی یا شرکت (B) مشغول به کار شوید.

در تصویب انتقال H1B آیا هیچ محدودیت زمانی برای ملحق شدن به شرکت جدید می باشد؟

زمانی که انتقال H1B شما تصویب شود, آنگاه هیچ محدودیت زمانی جهت ملحق شدن شما نمی باشد. این موضوع کاملا به شما بستگی دارد که چه زمانی خواهان شروع کار خود برای کمپانی و یا شرکت جدید خود می باشید.

آیا سهمیه متداول H1B بروی فرآیند و پروسه انتقال H1B تاثیر می گذارد؟

خیر, انتقال H1B یک پروسه کاملا جدا می باشد و هیچ ربطی به سهمیه H1B ندارد. انتقال تصویب H1B کنونی شما برای یک شرکت جدید می باشد و یک H1B جدید نمی باشد

من نامه تصویب انتقال H1B خود را دریافت کردم و شامل 94-I جدیدی نمی باشد. چه باید بکنم؟

یک 94-I زمانی صادر می شود که شما وارد خاک آمریکا شوید, که حاوی تاریخ دقیق انقضا می باشد. و تنها زمانی مجددا صادر می شود که 94-I کنونی انقضا شده باشد.در حالت انتقال H1B ممکن است که هنوز 94-I شما معتبر باشد. از این رو شما دیگر به 94-I جدید احتیاج پیدا نخواهید کرد.

آیا شما احتیاج دارید که کارفرمای جدید خود را در مورد انتقال H1B آگاه سازید؟آیا راهی وجود دارد که کارفرمای کنونی من در مورد انتقال H1B خبر دار شوید؟

خیر, لازم و ضروری نمی باشد که کارفرمای کنونی شما(قبلی) در مورد انتقال H1B شما خبر دار باشید

آیا محدودیتی برای تعداد دفعات انتقال ویزای H1B وجود دارد؟

خیر, هیچ محدودیتی وجود ندارد, شما می توانید تا هر چقدر که تمایل داشته باشید انقالات H1B انجام دهید

آیا می توانم برای انتقال H1B برای بیش از 1 کمپانی و شرکت همزمان با هم انجام دهم؟

بلی, شما می توانید برای چندین انتقالات H1B و رویه های مشابه برای هر یک اقدام کنید

اگر شخص دارنده ویزای H1B برای شرکت (A) باشد, برای انتقال H1B از طریق شرکت (B) اقدام نماید و زمانی که انتقال تصویب شود شخص مورد نظر تصمیم خود را تغییر دهد و به شرکت (B) ملحق نشود.آیا وی هنوز می تواند برای کمپانی و شرکت ارجینال و اصلی خود همان شرکت (A) کار کند؟

* بلی, یک شخص می تواند چندین H1B داشته باشد ولی فقط برای یک کمپانی در زمان می تواند کار کند.
*ویزای H1 مانند سایر ویزاهای برای ایرانیان یکبار ورود صادر می شود و بعد از هر بار خروج از امریکا مجدد می بایست برای گرفتن ان اقدام نمایید
آن مایه ز دنیا که خوری یا پوشی
معذوری اگر در طلبش میکوشی
باقی همه رایگان نیرزد هشدار
تا عمر گرانبها بدان نفروشی
پاسخ
تشکر کنندگان: shahrzad_a ، lorecance ، exxedus ، msar ، AliReza.Sh
فقط آپدیت موقعیت ویزای H1B : بنقل از یک وکیل آمریکائی دیگه سهمیه سال تمام شده تا آوریل.
With respect to the H-1, it is necessary to have an appropriate employer sponsor. We do not arrange for employment or employment sponsorship. Additionally, the H-1 cap has been reached for the current fiscal year. The next H-1 cases can be filed start April 2011. They would have start dates no earlier than October 1, 2011. If you can find suitable employment, we could potentially move forward with the H-1 case.
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، shahrzad_a ، msar
(2011-02-16 ساعت 15:21)rahbar نوشته:  فقط آپدیت موقعیت ویزای H1B : بنقل از یک وکیل آمریکائی دیگه سهمیه سال تمام شده تا آوریل.
With respect to the H-1, it is necessary to have an appropriate employer sponsor. We do not arrange for employment or employment sponsorship. Additionally, the H-1 cap has been reached for the current fiscal year. The next H-1 cases can be filed start April 2011. They would have start dates no earlier than October 1, 2011. If you can find suitable employment, we could potentially move forward with the H-1 case.

سلام
با تشکر از شما لطفا توجه داشته باشید که وکلا حق پیدا کردن کار برای متقاضی این نوع ویزا را ندارند و در صورت انجام این کار پروانه وکالت انها باطل خواهد شد و برای همین هم در متن نوشته (اگر شما یک پیشنهاد کاری داشته باشید ....)

در ضمن ویزای H1 در سالهای قبل درحالی که گاه به درخواست وزرای بخش اقتصادی حتی به 240000 عدد هم می رسید ظرف یکهفته تمام میشد اما امسال 65000 ویزای موجود 9 ماه طول کشید تا تمام شود که این نشان دهنده شرایط بسیار بد اقتصادی امریکاست
پیشنهاد من به اکثر دوستانی که در ایران شغل نیمه مناسب هم دارند این است که بعد از ورود به امریکا پاسپورت سفید دریافت کنند و ضمن بالا بردن زبان خود در ایران بعد از 2 سال وارد امریکا شوند و گرنه در شرایط موجود با دشواریهای زیادی مواجه خواهند بود
در حال حاضر در صورتی که افراد سرمایه مناسبی داشته باشند خرید املاک با توجه به شرایط رکود اقتصادی و کاهش قیمتها یک سرمایه گذاری مناسب در امریکا می باشد
با ارزوی موفقیت برای همه دوستان
آن مایه ز دنیا که خوری یا پوشی
معذوری اگر در طلبش میکوشی
باقی همه رایگان نیرزد هشدار
تا عمر گرانبها بدان نفروشی
پاسخ
تشکر کنندگان: prammainfatte ، vosyzoono ، msar
(2011-02-16 ساعت 15:14)ashkan58 نوشته:  سوالات متداول پیرامون انتقال ویزا H1B

* بلی, یک شخص می تواند چندین H1B داشته باشد ولی فقط برای یک کمپانی در زمان می تواند کار کند.
*ویزای H1 مانند سایر ویزاهای برای ایرانیان یکبار ورود صادر می شود و بعد از هر بار خروج از امریکا مجدد می بایست برای گرفتن ان اقدام نمایید

خوبه که امریکا اینقدر از مردم ایران حمایت می کنه هاااا!!!! پس در واقع این محدودیت خروج فقط در باره ایرانی هاست Sad
یه سوال دیگه کسی که اجازه کار داره می تونه تحصیل کنه؟
" دریافت رسید انتقال H1B از USCIS" یعنی چی؟ یعنی وقتی که تایید می کنن که Petition شما دریافت شد و تو سهمیه قرار گرفتین ؟؟



(2011-02-16 ساعت 15:21)rahbar نوشته:  فقط آپدیت موقعیت ویزای H1B : بنقل از یک وکیل آمریکائی دیگه سهمیه سال تمام شده تا آوریل.
With respect to the H-1, it is necessary to have an appropriate employer sponsor. We do not arrange for employment or employment sponsorship. Additionally, the H-1 cap has been reached for the current fiscal year. The next H-1 cases can be filed start April 2011. They would have start dates no earlier than October 1, 2011. If you can find suitable employment, we could potentially move forward with the H-1 case.

چقدر عجیب ! من 3 هفته پیش مدارک فرستادم .سهمیه پر نشده بود و 15000 تا گفتن جا داره ! 50000 تا تو 10 ماه, 15000 تا تو 3 هفته!!!! اینها هم مثل من شب امتحانی هستن پسBig Grin
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، AmanceAnise ، msar
سلام شهرزاد
برایت ارزوی موفقیت می کنم بله تا 3 ماه پیش 15000 جا داشت تازه تو ماه ژانویه امسال پرشد لطفا ما را از جزییات کار خودت با خبر کن که قطعا به درد خیلی ها می خوره
در مورد تحصیل خود ان فرد اجازه تحصیل نداره اما همسرش اجازه تحصیل البته همسر متقاضی و فرزندان متقاضی اجازه کار کردن ندارند و فقط اجازه تحصیل دارند
به فرزندان متقاضی در صورتی که کمتر از 21 سال داشته باشند ویزا داده میشود
این اطلاعات من بود اگر کمی توضیح بدی که ان کمپانی را چطوری پیدا کردی به شرکتهایی که در این زمینه فعال هستند پول دادید از ان شرکت از اقوام و اشنایان بوده ممنون میشوم با تشکر
آن مایه ز دنیا که خوری یا پوشی
معذوری اگر در طلبش میکوشی
باقی همه رایگان نیرزد هشدار
تا عمر گرانبها بدان نفروشی
پاسخ
تشکر کنندگان: lorecance ، prammainfatte ، msar
(2011-02-16 ساعت 23:39)ashkan58 نوشته:  سلام شهرزاد
برایت ارزوی موفقیت می کنم بله تا 3 ماه پیش 15000 جا داشت تازه تو ماه ژانویه امسال پرشد لطفا ما را از جزییات کار خودت با خبر کن که قطعا به درد خیلی ها می خوره
در مورد تحصیل خود ان فرد اجازه تحصیل نداره اما همسرش اجازه تحصیل البته همسر متقاضی و فرزندان متقاضی اجازه کار کردن ندارند و فقط اجازه تحصیل دارند
به فرزندان متقاضی در صورتی که کمتر از 21 سال داشته باشند ویزا داده میشود
این اطلاعات من بود اگر کمی توضیح بدی که ان کمپانی را چطوری پیدا کردی به شرکتهایی که در این زمینه فعال هستند پول دادید از ان شرکت از اقوام و اشنایان بوده ممنون میشوم با تشکر

سلام اشکان .مرسی فقط لطفا علاوه بر آرزو برام دعا هم بکنBig Grin
ببین 3 ماه پیش نه! 3 هفته پیش!
شانس آوردم انگار

من با ویزای توریستی وارد شدم. هیچ قصد موندن نداشتم. هیچ مدارکی همراهم نبود. اول قصد داشتم سوری ویزای کار بگیرم ( که الان می فهمم امکان نداشت) اما دوستی منو به شرکتی معرفی کرد که واقعا به کسی با سابقه کار من نیاز داشت و گفتن برای ویزای دانشجویان ایرانی زیادی اقدام کردند و حاضرند من را هم ساپورت کنند. حتی وکیل خودشان را بهم معرفی کردند. اینکه چطور سر تک تک مسایل جون به لب شدم بماند برای بعدBig Grin

فعلا تو این مرحله ام که USCIS مدارک بیشتر درخواست کرده و وکیل منتظر Opinion Letter ا ز The Trustforte Corporation هست که راستش نمی فهمم یعنی چی Sad ویزای نوریستی من 5 روز دیگه باطل میشه و باز وکیل گفته بعد از دریافت petition حضورم قانونیه( حالا اگه انداختنم بیرون و دیگه هم راهم ندادن کی جوابگو هست نمی دونم. ) منم اعتماد می کنم چون راستش نمی تونم تصمیم بگیرم کجا بمونم بهتره و اگرم درست نشه زیاد ناراحت نمی شم( البته پنالتی فسخ قرارداد آپارتمانم خیلی دردناکه Big Grin)
وکلای ایرانی قبلی به من گفته بودند زمانی که petition ارسال می شه من می تونم کارم رو شروع کنم. راست و دروغ گردن خودشون . البته من مجبور شدم کارم را خیلی قبل تر شروع کنم از تو خونه و آنلاین و یواشکی و .....( به کسی نگینااا) چون شرکت خیلی کار داشت و زمانی که همه مرخصی قبل کریسمس بودن من کارم و شروع کردم.
اطلاعاتی که می دم را یا تو جلسات رایگان مشاوره با وکلا , یا سایت های مختلف و یا طی راهنمایی های یکی از مدیران شرکت آمازون کسب کردم. ازین به بعد هم هر چی در مورد کیس خودم پیش میاد رو میگم که شاید به درد کسی بخوره.
راستی دلم رو به کار پاره وقت تو یه جای دیگه خیلی خوش کرده بودم. درس هم که نمی تونم بخونم. ایران هم که نمی شه رفت! پس فقط تو مهاجر سرا باید بگردم نه؟؟Tongue
پاسخ
تشکر کنندگان: lorecance ، davoood63 ، prammainfatte ، kiwi ، lucky girl 22 ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان