کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
مصاحبه برندگان ۲۰۰۹ در ابوظبی
سلام به همگی

من تازه متوجه یک موضوع شدم که باعث شده استرسم دو برابر بشه.لطفا من را راهنمایی کنید. ایا شما برگه ای را که در نامه اول برای سفارت ابوظبی بود برای هر نفر یکبار پر کردید؟یا فقط یکی به اسم برنده پر کردید؟ما فقط یکی و با مشخصات همسرم پر کردیم.مشکلی هست؟راه حل؟
تشکر کنندگان:
سلام
من و همسرم هر دو پر کردیم و 2 تا فرستادیم چون بالای فرم نوشته بودندافراد بین 18 تا 60 سال بایداین فرم رو پر کنند .
کیس نامبر:2009AS27000
تاریخ مصاحبه:JUNE 2009
تاریخ دریافت ویزا : JUNE2009
تشکر کنندگان:
حالا من باید چکار کنم ؟ ایا به کنتاکی ایمیل بزنم یا روز مصاحبه فرم را با خودم ببرم ؟ چون شماره کیسم ***14
نمیدونم فرصت کافی دارم یا نه .لطفا من را راهنمایی کنید. متشکرم
تشکر کنندگان:
لطفا پیشکسوتان نظر بدهند.من خیلی نگرانم.
تشکر کنندگان:
با سلام اتفاقی هست که افتاده و به نظر من باید دوتا فرم پر میکردید یکی برای همسرتان یکی هم برای خودتان ولی اصلا" جای نگرانی نیست با kccمکاتبه کنید بگید یک برگه رو یادمون رفته ارسال کنیم ببینید چی میگه الان تنها کسی که میتونه بهتون کمک کنه Kccهست تجربه نشان داده در مورد این مسائل مشکلاتی پیش نیومده و kccحلش کرده و من احتمال میدم 4 یا 5 ماه دیگه مصاحبه داشته باشید و مطمئن باشید شما جزو کارنت شده های بعدی هستید موفق باشید.
تشکر کنندگان:
سمین عزیز
من فکر نمی کنم مهم باشه چون این فرم رو برای همه نفرستادند از بین دوستان 2009 که سوال شد فقط من و hbita این فرم رو داشتیم .
شما در اون فرم شماره پاسپورت و تاریخ exp پاستون رو نوشتید؟چون من پاسم رو عوض کردم و شماره پاس قبلیم توی اون فرم هست نمیدنونم ایمیل بزنم به kccو شماره پاس جدیدم رو بدم یا اینکه روز مصاحبه پاس قدیمی هم رو با خودم ببرم ونشون بدم که پاس جدید گرفتم چون exp اون پاس قبلی نزدیک بود
میشه دوستان راهنمایی کنند؟
کیس نامبر:2009AS27000
تاریخ مصاحبه:JUNE 2009
تاریخ دریافت ویزا : JUNE2009
تشکر کنندگان:
با سلام
به نظر من چیز مهمی نیست دو تا پاس رو باخودتون ببرید ولی اگر خواستید بهkccاطلاع بدید ضرر نداره
تشکر کنندگان:
با سلام و تشکر از شما دوستان

من به کی سی سی میل زدم و منتظر جواب هستم.از راهنمایی شما متشکرم. ایا این فرم برای همه کسانی که باید برن ابوظبی اومده؟
تشکر کنندگان:
تبریک تبریک تبریک
آسیا تا شماره 13200 کارنت شد.
برای همه دوستانی که در این ردیف هستند
آرزوی موفقیت میکنم.
برای ما هم دعا کنید

در پناه حضرت دوست
رزا[/b]
Case Number: 2009AS115XX
تاریخ مصاحبه: ,March 16 , 2009
دریافت ویزا: روز مصاحبه
دریافت کلیرنس همسر : Aug 4, 2009
ورود به آمریکا: Sep 7, 2009
خروج از آمریکا: Nov, 2009 / با دریافت پاس سفید 2 سال
ورود مجدد به امریکا: 2011 , 16, Jul
وقتی چترت " خداست " بگذار باران سرنوشت هر چه میخواهد ببارد.
تشکر کنندگان:
سلام دوستان
ما 8 در ابوظبی مصاحبه داشتیم و برگه آبی به ما دادند و گفتند تا دو ماه دیگه اسمتون میاد رو سایت وبعد بیاین اینجا برای ویزا .برگه آبی همون اف بی آی چکه؟؟//؟/
تشکر کنندگان:
در اصل میشه گفت ادامه fbiچکه که الان هر کی بره برگه آبی میگیره ولی احتمال داره تا 3 ماه دیگه کسانی که برای مصاحبه میروند fbiچک نشن چون تا اون موقع پروسه fbiچکشون تمام شده البته شاید
تشکر کنندگان:
سلام
ما 8 ژانوبه در ابوظبی مصاحبه داشتیم. یکشنبه 4 ژانویه ساعت 7 بعدظهر با ایران ایر به دبی رفتیم و ساعت 9 رسیدیم.(پرواز ایران ایر نفری 235 هزار تومان و برای دختر 5/1ساله مان 27 هزار تومان شد و ویزا هم نفری 100 هزار تومان ). لازم به ذکر است که ما هتل را توسط یکی از دوستانمان که دبی زندگی می کند قبلا" بوک کرده بودیم.هتل ریجنت پالاس در خیابان بر دبی روبروی مرکزخرید برجمان شبی 160 دلار . دوشنبه بعدظهر ساعت 5 به پلی کلینیک رفتیم..پلی کلینیک نزدیک سیتی سنتر است و واقع در پورت سعید روبروی بانک دکتر سلیمان النیال .آنجا به ترتیب قد و وزن و فشار خون و آزمایش خون و عکس از قفسه سینه گرفته شد . ساعت 7 دکتر آمد و بعد از معاینات به من و همسرم واکسن آبله مرغان تزریق شد بدون اینکه سوالی در مورد گرفتن این بیماری پرسیده شود بعد هم یک سری سوال در مورد اینکه بیماری خاصی داریم یا نه و عمل جراحی داشته ایم و ...و برای دخترمان هم واکسنهای :
HEP A I - INFLUENZA - PNEUMOCOCCAL
زده شد قرار شد یک واکسن هم فردا ببریم برایش بزنند چون آنموقع در مطب نداشتند. ساعت 8:30 کار ما تمام شد . هزینه دکتر و واکسن برا ی من و همسرم 1100 درهم و برای دخترمان با احتساب 4 واکسن 1300 درهم .( جمعا" 2400 درهم ) سه شنبه صبح برای تزریق واکسن دخترمان و گرفتن جواب آزمایشات به مطب دکتر رفتیم . خوشبختانه گفتند بررسی کردیم دیدیم این همان واکسن سه گانه و یه چیز دیگه است ( که الان در خاطرم نیست)و لازم نیست زده شود و این قضیه را مستند روی جلد اون واکسن و کارت واکسن دخترمان دکتر نشان داد.باید بگویم دخترم بااینکه شب پیش 3 واکسن زده بود ولی خوشبختانه تب و علایم انرا همانطور که دکتر گفته بود نداشت.به خاطر کم شدن آن واکسن به ما مبلغ 250 درهم برگردانده شد.
از روز دوم سفر ما ماشین کرایه کردیم در لابی هتل خانم و آقایی بودند که کارهای تور را برای ایرانیها انجام می دادند ما ماشین را از آنها گرفتیم .ماشین از 70 درهم بود تا 500 درهم از یاریس تا بی ام و و بنز .ما یه تویوتای کرولا گرفتیم روز 100 درهم .خیلی به صرفه بود روز اول که ماشین نداشتیم کلی کرایه ماشین پرداخت کردیم آنهم با مشقت چون تاکسی بسیار کم بود.(برای اینکه گواهینامه تان را بین المللی کنید می توانید به خیابان مهناز مراجعه کنید همراه با اصل گواهینامه و 2 قطعه عکس و 25000 تومان پول و شناسنامه و کپی آن .)
پنج شنبه صبح ساعت 5/15 از هتل به سمت ابوظبی حرکت کردیم با اینکه با سرعت نرفتیم ساعت 7 جلو در سفارت بودیم . چون هوا سرد بود و بچه هم خواب بود ما از ماشین پیاده نشدیم . ما دومین نفر در صف بودیم بیچاره آنهایی که مجبور بودند بیرون بنشینند تا در باز شود یعنی تقریبا" همه- از سرما یخ زده بودند .ما ساعت 9/15 رفتیم تو صف و ساعت 9/30 در باز شد به نوبت بعد از بررسی پاس و نامه های دعوت سفارت و بازرسی بدنی مارا به داخل لابی انتظار فرستادند.بعد هم در گروهای 10 نفره به سالن اصلی سفارت راهنمایی کردند.
ابتدا همه در همان صف ایستادیم و باجه اول شماره به همه داد.و بعد هم باید منتظر نوبت شماره مان می شدیم.سفارت خیلی شلوغ بود مملو از عربهایی که برای ویزاههای غیر مهاجرتی آمده بودندو باید بگویم آن صف بیرون سفارت مربوط به ویزاهای مهاجرتی بود که تقریبا" همه ایرانی بودند بقیه تا می آمدند می رفتند داخل سفارت.
بعد از 20 دقیقه شماره ما خوانده شد به باجه 8 رفتیم یه آقایی با پوست سفید و چشمانی روشن و مسن بود ولی امریکایی نبود فارسی هم کمی بلد بودمدارک را یکی یکی به ترتیب که در نامه نوشته شده خواست اول مدارک کیس اصلی که همسرم بود بعد هم مدارک من سپس دخترمان بعد هم فیش پول را به همسرم داد که به باجه یک پرداخت کند در همین حین که او مدارک را می گرفت دخترم بی تابی میکرد و او هم که متوجه شد که هم من ناراحتم هم بچه سریع کار ما را انجام داد و گفت چون بچه کوچک دارید می نویسم تا سریع کارتان را انجام دهند که اذییت نشوید .(درست مثل ایران) بعد روی کاغذ کوچکی با خودکار قرمز نوشت بچه کوچک البته به انگلیسی و روی پرونده گذاشت.تا نشستیم دخترم ساکت شد و مشغول بازی چند ثانیه بعد دوباره شماره ما اعلام شد به باجه 7 . این دفعه خانم ایرانی با موهای بلند و خیلی متین و خوش برخورد بود.دوباره دخترم شروع کرد به بی تابی انگار به اون باجه ها حساسیت داشت اون خانم هم گفت اشکال نداره درک میکنم من خودم دو تا بچه دارم و یکیش دقیقا" به سن بچه شماست و گفت : مادر سریع انگشت نگاری کند و امضا پای برگه و می تونید بشینید .به همین سرعت یعنی من فقط چند ثانیه آنجا بودم .جالب اینکه تا نشستم دوباره دخترم شاد و خندان مشغول بازی شد .
بعد با همسرم صحبت کرد و بعد از کلی تبریک که شما این ویزا را برده اید و من ویزاتون را اکی کردم فقط می خوام کمی صحبت کنم که ربطی به این جریان ویزا نداره.از کار همسرم ازش سوال کرده بود و اینکه کارت خوبه برای چی می خوای بری با کی کار میکنی و الان وضعیت اقتصادی بهتر و یا دوران شاه؟ همسرت کار می کنه یا نه ؟چرا؟تقریبا" یه 10 دقیقه ای صحبت کرد بعد هم گفته بود که این برگه آبی را بگیرید تا دو ماه آینده هر وقت شمارتون درومد یا خودتون یا کسی دیگه را بفرستید که پاسها را بیاورد برای ویزا.و اینکه ما به شما یه پکیج همراه ویزا میدهیم که نباید باز شود و موقع ورود باید تحویل مامورین بدهید.و 6 ماه بعد از صدور ویزا می تونید برید .
و در جواب سوال همسرم که پرسید چند وقت طول میکشه که گرین کارت بیاد گفت یکی دوماه .همسرم پرسید بعد ازگرفتن گرین کارت چند وقت می تونم خارج از اونجا باشم گفت بیشتر از 6 ما نباید باشه . و اگر نمیخوای بمونی چرا می خوای بری ؟؟ همسرم گفت فقط سال اول چون به مردم تعهد دارم و باید کارها را تحویل دهم او هم تایید کرد و خداحافظ .ساعت 11 کار ما تموم شد و از سفارت آمدیم بیرون.
ما هم دوشنبه صبح ساعت 10/30 برگشتیم به تهران . البته اینم بگم خیلی حالگیری بود من که اصلا" فکر نمی کردم اف بی آی چک بگیریم.
.در مورد گشت و گذاردر دوبی اول تاکید میکنم که کرایه کردن ماشین فوق العاده به صرفه است البته به شرطی که با احتیاط رانندگی کنید (منظورم اینست که خطا نکنید که جریمه شویدو الا رانندگی کردن آنجا به مراتب از اینجا بهتر است چون همه قوانین رارعایت میکنند و ترافیک با اینکه زیاد ولی خیلی روان و بدون اعصاب خوردی است و احساس نمی کنی در ترافیک هستی. به طور مثال بگویم کرایه ماشین تا ابوظبی نفری 200 درهم بود که برای ما 600 تا می شد که این خودش کرایه 6 روز ماشین گرفتمن بود بماند که بقیه روزها هم هر جا بروید کلی باید کرایه بدهید.ضمن اینکه با داشتن ماشین تمام شهر را می توانید بگردید .در بدو ورود ازپذیرش هتلتان نقشه شهر را بگیرید .
از جاهای دیدنی که اکثرا" همان فروشگاههایشان است:
1-ابن بطوطه مال -که در راه بازگشت از ابوظبی به دبی است در بزرگراه شیخ زاید- بسیار زیباست هر سالنی را شبیه به یک کشور درست کردند آسمان سالن تونس تماشایی است.
2-امارات مال - بزرگراه شیخ زاید و نزدیک ام سقیم - اسکی دبی آنجاست
3-دبی مال -نزدیک برج دبی است که از همه جای دبی پیداست -آکواریوم ماهی کوسه دارد می تونید از زیر طاق ماهی و کوسه رد شوید البته با بلیط
4 -مارینا مال ابوظبی هم جای خوبی برای خرید بود. اگه رفتید سالن ایکه آ را هم بروید.من کلا" ابوظبی را بیشتر پسندیدم.شهر آرام و زیبایی است.
5 - پارک آبی آتلانتیس - در نخل جمیراست توصیه میکنم نخل جمیرا را ببینید بسیار زیباست. و معماری جالبی دارد حق دارند این همه تبلیغ می کنند.آتلانتیس نفری 285 درهم می باشد.
6- پارک آبی وایلد وادی هم درخیابان جمیراست دم برج عرب. نفری تقریبا"200 درهم
7-پارک و ساحل جمیرا-در خیابان جمیرا
8-برای خرید سیتی سنتر و سنتر پوینت و امارات مال بد نبود
9- تور صحرا -نفری 180 درهم از 4 بعد ظهر تا 10 شب .رالی و کمپ بیابانی تاتو رقص عربی و شتر سواری و شام و قهوه
10 -سوق مدینة الجمیرا- روبروی وایلد وادی در خیابان جمیرا (من بهش میگم ونیز )مکان زیبایی است. ارزش دیدن دارد میتونید با قایق دور آنجا را بگردید یک ربع نفری 15000 تومان
11 -مرکز خرید برجمان 1و 2 -واقع در بر دبی
12- ما در موقع گرونی اونجا رفتیم که پر توریست اروپایی و روس بود . بعد از برگشت ما الان همان هتل در فستیوال خرید با افزایش قیمت شبی 80 دلار است و اکثر مارکها هم حراج خورده اند.
تشکر کنندگان: samad ، amin ، mohammad_usa ، ferown ، Masoud ، ezbob74 ، M!LAD ، elham ، omidparsa ، sousangerd ، mahan ، ramfar ، jasmine2953
لیلی خانم تبریک میگم
موفق باشید و آرزوی سلامتی برای شما و خانواده محترمتان دارم
امیدووارم در اینده بتوانم از تجربیات شما استفاده کنم مخصوصا در مورد بچه چون منهم یک دختر 2 ساله دارم
تشکر کنندگان:
ليلي خانوم سلام
از سفرنامه خوبي كه نوشتيد متشكرم. اميدوارم به زودي جواب Fbi چك شما هم بياد و ويزاتون رو بي دردسر بگيريد. ما روبي خبر نذاريد.
مژگان
تشکر کنندگان:
لیلی عزیز
تبریک تبریک تبریک
مبارک باشه و نگران نباشید. 90 درصد افراد اف بی آی چک میخورن
انشاا... بزودی ویزاتون رو میگیرید.
راستی در مورد اسپانسر هیچی ازتون نپرسیدن؟ اصلا اسپانسر داشتید؟ من چون اسپانسر ندارم برام مهمه و سوال میکنم.
با آرزوی موفقیت
در پناه حضرت دوست
رزا
Case Number: 2009AS115XX
تاریخ مصاحبه: ,March 16 , 2009
دریافت ویزا: روز مصاحبه
دریافت کلیرنس همسر : Aug 4, 2009
ورود به آمریکا: Sep 7, 2009
خروج از آمریکا: Nov, 2009 / با دریافت پاس سفید 2 سال
ورود مجدد به امریکا: 2011 , 16, Jul
وقتی چترت " خداست " بگذار باران سرنوشت هر چه میخواهد ببارد.
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان