کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
تولد مهاجرسرا
این رو می تونم خیلی مطمن بگم که اگه این سایت و آدمای گرداننده این سایت که واقعا از صمیم قلب و خیلی حرفه ای مشغول کار کردن در این سایت نبودند خیلیها باید هزینه های گزافی پرداخت میکردند تا اونی بشوند که حالا هستند . پس مهاجر سرا تولدت مبارک و کسایی که دارید زحمت می کشید دست مریضاد.
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، KORYO ، Kaveh ، samix ، alirezanz
با سلام و عرض ادب
نهمین سالگرد تاسیس این انجمن را خدمت یکایک اعضاء و مسئولین آن تبریک عرض می نمایم. امیدوارم که همواره شاد و تندرست باشید، مطالب متنوع این انجمن خیلی به من کمک کرد تا راه درست و درس صبوری بیاموزم. از جناب Kaveh بینهایت سپاسگذارم که در کمترین زمان ممکن مشکلات و مسائل گوناگون بنده را راهنمائی و برطرف نمودند.
کم کم به زمان شروع ثبت نام لاتاری 2018 نزدیک میشویم و دوستان جدیدی را پیدا خواهیم کرد ، برای همگی آرزوی موفقیت دارم.
پاسخ
تشکر کنندگان: Kaveh ، samix ، alirezanz ، Ali Sepehr
من سال گذشته همزمان با اولین ثبت نام لاتاری با این سایت اشنا شدم. با اینکه برنده نشدم ولی باز هر از گاهی به این سایت سر می زنم. نمی دونم چرا؟ عادت شده علاقه شده نمی دونم. این این محیط رو دوست دارم. لحظه شماری می کنم واسه رسیدن ثبت نام لاتاری 2018. امیدوارم امسال برنده شم. نمی دونم واقعا چرا اینجوریه که خیلی ها بیخود ثبت نام می کنند و برنده میشن و نمیرن و خیلی ها هم که شرایطش رو دارند برنده نمیشن و حقشون خورده میشه.
به هر روی سالگرد تولد مهاجرسرا رو به مدیریت و همه دوستان تبریک میگم.
راستی این برنامه ثبت نام رایگان امسال چه جوریه که مهاجرسرا انجام میده؟ فقط تهرانه؟ اصفهانیا پس چی؟
به امید موفقیت همه دوستان
پاسخ
تشکر کنندگان: alirezanz ، Kaveh ، Ali Sepehr
Big Grin 
تولدت مبارک مهاجرسرا عزیز ( با چن روز تاخیر Big Grin ) وقتی که باهات آشنا شده بودم تازه لیسانسو شروع کرده بودم الان باید برم فوق .. هی چه زود میگذره

خیلی خوش حالم که باهات آشنا شدم اطلاعاتی بدست آوردم اینجا که محال بود بجز چن سال زندگی کردن اونجا آدم بدست بیاره، به قول ی دوستی الان قیمت سنگ پا تو والمارتو هم میدونیم، و البته تو بلک فرایدی هم سعی میکنیم چیزی نخریم که خیلی بدرد نمیخوره Wink

تولدت مبارک Tongue
Its not who I am underneath, but what I do that defines me  
Его не кто я под ним, но то, что я делаю, что определяет меня

تاریخ آن سرزمین با "میلاد"
و تاریخ سرزمین من با "هجرت" آغاز میگردد...!
                                           
2015 = GOD DAMN IT  
2016 = GOD DAMN IT  
2017 = GOD DAMN IT  
2018 = GOD DAMN IT  
2019 =  ?GOD ?What
پاسخ
تشکر کنندگان: Kaveh ، dv2017 ، Ali Sepehr
سلام به بانیان مهاجرسرا،
سایت شما و اطلاعات بسیار مفیدی که در طی چندین سال ازش کسب کردم نه تنها باعث حل شدن بسیاری از مسائل من و دخترم شد بلکه باعث شد همیشه احساس کنم دوستانی دارم که برای حل بسیاری از مسائلم در کنارم هستند . برای همراهی همه دوستان مهاجرسرایی عزیزم از خدای مهربان سپاسگزاری میکنم . بانیان و دوستان عزیزم دعا میکنم مسیر زندگیتون همیشه سبز باشه .شاد و پیروز باشید.
پاسخ
تشکر کنندگان: Kaveh ، Ali Sepehr
من ساله ۲۰۱۱ خیلی‌ تصادفی با این سایت آشنا شدم، از ۰ تا ۱۰۰ یعنی‌ از ثبت نام لاتاری گرین کارت تا تشکیل زندگی‌ در آمریکا به واسطهٔ مطالب این سایت بوده، تشکر می‌کنم از کاربرها و مدیران سایت.
پاسخ
تشکر کنندگان: Kaveh ، Ali Sepehr ، shayan_yg
سلام
یه یپشنهاد دارم
اگه میشه شماره معکوس برای ثبت نام لاتاری 2018 هم بگذارید. جالب میشه. اگه زمانش مشخص نیست که یه پایپیک بگذارید به نام "پیش ثبت نام لاتاری 2018" یا هر اسم دیگه. که دوستان قبلش بیان و سوالات را وانجا مطرح کنن.
پاسخ
تشکر کنندگان:
تولدت مبارک مهاجر سرا
امیدورام 120 ساله بشی
کيس نامبر:2015AS7327 ♥
تعداد افراد: دو نفر ♥
کنسولگری: ایروان ♥
ارسال فرم : 30 می ♥
کارنت: 11 جون ♥
تاریخ مصاحبه : 5 آگوست ♥
آپدیت ها:18,13,12,10,5 آگوست، 1 اکتبر و تبدیل APبه REFUSED ♥
کلیر: متاسفانه نشدم
سفر به آمریکا: فعلا ویزا ندارم شاید یک وقت دیگه
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام به موسسین سایت مهاجرسرا

دوستان عزیز من و خانواده ام بخش زیادی از صحت عملکردمان در زمان مهاجرت را مرهون اطلاعات سایت مهاجرسرا میدانیم و آرروی سلامتی و تندرستی برای همه این عزیزان داریم. پیروز و سربلند باشید در پناه حق انشاالله
کیس نامبر : **2015AS57**مصاحبه : JUNE 25 ابوظبی
دو نفر یکضرب - خودم کلیرنس**اپدیتها : 4 جولای و 22 جولایمقصد : ایالت DELAWARE - نیوآرک** آپ کلیر: 22 جولای شبدریافت ایمیل ویزا : 23 جولای تحویل پاس به سفارت: 27 جولای**دریافت ویزا :  30جولای.ورود به امریکا : 9 دسامبر 2015**فرودگاه : واشنگتن دی سی.افتتاح حساب بانکی : 11 دسامبر** درخواست پاس سفید :12دسامبر**  انگشت نگاری : 6 ژانویه 2016.دریافت سوشیال نامبر : 17 دسامبر**دریافت گرین کارتها : 4 فوریه 2016 دریافت پاس سفید : 2016/April/1 ....ورود مجدد March /19/2018 دالاس تگزاس
پاسخ
تشکر کنندگان: dv2017 ، sina454




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان