کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara





نظرسنجی: بنظر شما بهترين شغل براي مهاجرت كدام است؟
پزشكي و دندانپزشكي
10.05%
22 10.05%
مهندسي كامپيوتر و فناوري اطلاعات (نرم افزار ، سخت افزار ، IT، مخابرات و...)
28.31%
62 28.31%
ساير مهندسي ها (برق ، مكانيك ، عمران ، معماري و...)
15.07%
33 15.07%
زير مجموعه هاي پزشكي (هوشبري ، داروسازي ، پرستاري ، اتاق عمل و...)
5.02%
11 5.02%
حقوق ، علوم سياسي و قضايي ، وكالت
1.83%
4 1.83%
هنر (تئاتر ، نقاشي ، طراحي و...)
8.22%
18 8.22%
زبان (مترجمي ، زبان و ادبيات انگليسي و فارسي و...)
4.57%
10 4.57%
رشته هاي فني متفرقه (لوله كشي ، سيم كشي ، نصاب و...)
20.09%
44 20.09%
رشته هاي ديگر و ساير مشاغل (لطفا در تاپيك توضيح دهيد)
6.85%
15 6.85%
مجموع 219 رای 100%
* چنانچه به گزینه‌ای رای داده اید، با علامت ستاره مشخص گردیده است. [نمایش نتایج]



##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
بهترين مشاغل براي مهاجرت
پگاه خانوم زندگی سخته! شاید مجبور بشیم از همین جا شروع کنیم!
من که مشکلی ندارم باهاش! حداقل میدونم که دارم زندگی میکنم. بعد کار خوب هم پیدا می کنیم!
ما می توانیم . . . !
پاسخ
تشکر کنندگان: mohsen324 ، Monica ، amirbakhshi ، گریت کش ، aadine ، khashayar6310 ، godot ، msar ، Memolk
من امروز با استادمون که Ph.D شو از دانشگاه تگزاس UT گرفته صحبت کردم. گفت که اصلاً نگران نباشید! کارهایی که تو ایران از دستتون برمیاد تو اونجا هم می تونید بکنید.
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، laili ، Monica ، honareirani ، amirbakhshi ، گریت کش ، aadine ، Hossein81 ، maxsupermax ، free_free ، rad_95 ، msar ، Memolk
من هم اصلا مشكلي با اينجور كارها ندارم! ترجيح ميدم اونجا يه درآمد كمي داشته باشم تا اينكه بيكار باشم و از پولي كه از اينجا دارم مي برم بخورم! بعدش ايشالا با محيط آشنا ميشيم و سر فرصت يه كار مناسب پيدا مي كنيم... Wink
.
[font=Times New Roman]V[/font] رفتن همیشه رسیدن نیست ... ولی برای رسیدن، باید رفت ...
.
پاسخ
تشکر کنندگان: matrix ، amirbakhshi ، گریت کش ، aadine ، frozen mind ، loveusa2010 ، rad_95 ، NarcisJ ، msar ، Memolk
(2009-11-24 ساعت 22:16)honareirani نوشته:  پگاه خانوم زندگی سخته! شاید مجبور بشیم از همین جا شروع کنیم!
من که مشکلی ندارم باهاش! حداقل میدونم که دارم زندگی میکنم. بعد کار خوب هم پیدا می کنیم!
ما می توانیم . . . !

بله شما درست میگوئید. شاید آدم مجبور بشه در شرائط خاصی هر کاری از دستش بربیاد انجام بده. اینجا کار، عار نیست. منظورم این بود که این اعتماد بنفس را داشته باشید که شغلی متناسب با رشته تحصیلی تون، پیدا میکنید . حالا شاید مجبور شوید مثل آقای آرش از یک پله پایین تر ولی در رشته ایی که بهش علاقه دارید، شروع به کار کنید.
موفق باشید.Wink
لاتاری 2008
شماره پرونده: ***14
مصاحبه: روزهای پایانی ماه آگوست
دریافت ویزا: 13 روز بعد از مصاحبه
پاسخ
تشکر کنندگان: Monica ، matrix ، rs232 ، honareirani ، amirbakhshi ، aadine ، Hossein81 ، free_free ، rad_95 ، msar ، Memolk
امروز یکی از بچه هایی که حدود دو ماه است که با خانمش به اطراف سنفرانسیسکو آمده است از طریق یکی از بچه های مهاجرسرا با من تماس گرفت و تلفنی با هم صحبت کردیم. من خیلی تعجب کردم چون کار پیدا کرده است و هر روز کار میکند و خیلی هم راضی است. ایشان متخصص شبکه است و الان کارهای کابل کشی شبکه را بطور ساعتی برای چند شرکت انجام میدهد و در مقابل پول نقد میگیرد. برای شروع عالی است و مطمئنم که خیلی زود بازار کار دستش می آید و میتواند درآمد خوبی داشته باشد. البته من هم گفتم که در صورت نیاز به من زنگ بزند ولی ظاهرا خودش از پس همه کارها برآمده بود و میخواهد زودتر گواهینامه اش را هم بگیرد.
خوشبختانه امریکا دارد از حالت رکود خارج می شود و وضعیت کار روز به روز بهتر می گردد ولی پیدا کردن کار در نهایت باز هم بستگی به میزان تخصص, تسلط به زبان و صبر و پیگیری شما دارد.
با آرزوی موفقیت برای شما
پاسخ
(2009-11-25 ساعت 10:51)rs232 نوشته:  امروز یکی از بچه هایی که حدود دو ماه است که با خانمش به اطراف سنفرانسیسکو آمده است از طریق یکی از بچه های مهاجرسرا با من تماس گرفت و تلفنی با هم صحبت کردیم. من خیلی تعجب کردم چون کار پیدا کرده است و هر روز کار میکند و خیلی هم راضی است. ایشان متخصص شبکه است و الان کارهای کابل کشی شبکه را بطور ساعتی برای چند شرکت انجام میدهد و در مقابل پول نقد میگیرد. برای شروع عالی است و مطمئنم که خیلی زود بازار کار دستش می آید و میتواند درآمد خوبی داشته باشد. البته من هم گفتم که در صورت نیاز به من زنگ بزند ولی ظاهرا خودش از پس همه کارها برآمده بود و میخواهد زودتر گواهینامه اش را هم بگیرد.
خوشبختانه امریکا دارد از حالت رکود خارج می شود و وضعیت کار روز به روز بهتر می گردد ولی پیدا کردن کار در نهایت باز هم بستگی به میزان تخصص, تسلط به زبان و صبر و پیگیری شما دارد.

خدا از دهانت بشنوه آرش جان. من با این حرفها خیلی امیدوار میشم. من همه چیز بلتم! شبکه، سخت افزار، نر افزار، وب و ..... :d
پاسخ
تشکر کنندگان: Monica ، honareirani ، rs232 ، amirbakhshi ، maxsupermax ، free_free ، parviz ، peyman74 ، rad_95 ، msar ، Memolk
به نظر من هم آدم باید دنبال کار خوب و با توجه به تخصصش باشه ولی کار کردن عیب نیست برای شروع آدم میتونه کارهای جزعی هم بکنه که فقط بیکار نباشه و چون ما ها قراره قانونی به اونجا بریم بیمه و مالیات هم برامون رد میشه و اگه خدایی نکرده بعد از چند ماه بیکار شدیم (حالا با توجه به قانون اونجا که دقیقاً نمی دونم چقدره) بیمه بیکاری بگیریم .

عموی من الان حدود 35 ساله اونجاست . وقتی رفت 18 سالش بود و فقط برای تحصیل رفته بود . وقتی مدرکش رو گرفت به گفته خودش چون یه خارجی بود و تجربه کاری رو نداشت حدود 2 سال توی یک رستوران کار میکرده . اما الان ماشاالله توی یکی از شرکتهای کله گنده و معروف آمریکا کار میکنه و از لحاظ حقوق و دستمزد هم کم نمیگیره و شرکتهای رقیب براش سر و دست میشکنن .

فقط شروعش و پیدا کردن کار اول سخته به نظر من . اگه یکم اراده داشته باشیم با این پتانسیلی که توی بچه های ایرانی هست موفق میشیم .

به امید دیدار همه دوستان
پاسخ
تشکر کنندگان: honareirani ، ChairMan ، Monica ، kavoshgarnet ، گریت کش ، Jav3 ، aadine ، Hossein81 ، maxsupermax ، farzad24 ، peyman74 ، rad_95 ، msar
نقل قول:حداقل سرمایه قابل قبول پانصد هزار دلار آمریکاست. سرمایه گذار احتیاج به حضور و مدیریت دائم تشکیلات خود ندارد. بنابراین نیازی به اقامت در نزدیکی تشکیلات تجاری خود ندارد. سرمایه گذار، همسر و فرزندانش بطور قانونی مجاز هستند که در آمریکا کار کنند.

سرمایه گذار موظف است که اثبات نماید سرمایه وی از راههای کاملا قانونی به دست آمده است. برای اثبات صورت وضعیتهای مالیاتی، صورت وضعیت دریافتها و پرداختها، اسناد مالکیت و قراردادهای ملکی، اسناد ارث و میراث و مانند آن مورد نیاز است. سرمایه گذار باید ریسک های احتمالی ناشی از سرمایه گذاری خود را پذیرا باشد.

به نظر شما با 500.000 چه کارهایی میشه کرد؟ در کدام ایالت؟

به نظر شما ارزش داره کسی ملکی در ایران بفروشه و از این طریق اخذ گرین کارت کنه و در آمریکا سرمایه گذاری کنه؟

با تشکر
پاسخ
تشکر کنندگان: shkhmo ، msar
دوست عزیز اگر با ویزای EB5 میخواهید سرمایه گذاری کنید که قرار نیست شما کاری انجام دهید! ولی اگر میخواهید با ویزای خوداشتغالی تشریف ببرید، هزاران کار میشه باهاش انجام داد!
در ضمن شما باید اول سرمابه گذاری کنید و بعد گرین کارت بگیرید!
بهترین کار ای هست که شما با ویزای EB5 بروید و بعد با مقداری پول دیگر یک شرکت یا یک شغل آزاد راه بیاندازید. البته اگر بیشتر از 550000$ پول دارید.یکی از وکلای ایرانی فعال در آمریکا یک پیشنهادی به کنگره اداره مهاجرت آمریکا داد که خدا را شکر تصویب شد. من فیلمی از توضیخات این ویزا را در کامپیوترم داشتم ولی گمش کردم.
طبق این قانون شما مییتوانید در مناطق regional center که در شیکاکو و یک جای دیگه هست(فراموش کردم) سرمایه گذاری کنید که سرمایه شما برای سرمایه گذاری تضمین میشه. حتی میتونید 550000$ را بصورت قسطی پرداخت کنید در دو سه نوبت!
http://www.nacih.org/fa/usa/greencards/investment.htm
این لینک را هم مطالعه کنید.
در ضمن این سوال که آیا ارزشش رو دارد به خود شما بر میگرده، اکر مثل م عشق آمریکا باشیدريال قطعا می ارزه، اگر هم نه، این یک ریسک بزرگ هست.
موفق باشید...
پاسخ
تشکر کنندگان: hvm ، bill.goldberg1990 ، leili ، honareirani ، kavoshgarnet ، shkhmo ، msar
تا اونجا که میدونم شیکاگو میشه از طریق سرمایه گذاری درجه دو (پانصدهزار دلاری) اقدام کرد. منظور اینه که معمولا فقط ایالتهای مرکزی درب و داغون این سرمایه گذاری را قبول دارند ولی شیکاگو در این مورد استثناست. ضمنا با اون مبلغ میشه یک بیزنس آماده کوچیک مثل یک رستوران subway یا فروشگاه 7eleven خرید و اداره کرد... بستگی به روحیه خودتون داره.
پاسخ
تشکر کنندگان: Monica ، usa.lover ، hvm ، bill.goldberg1990 ، leili ، honareirani ، Ali Sepehr ، shkhmo ، msar
ویزای خوداشتغالی چه فرقی با ویزای EB5 می کنه؟
پاسخ
تشکر کنندگان: shkhmo ، msar
usa.lover من واقعا متاسفم، اما شما به دليل اهانت هايي كه در تاپيك هاي ديگه انجام دادين، محروم شدين، بهتره به قوانين (و همچنين ساير كاربران) احترام بذارين...

آدم باورش نميشه، همين شما بودين كه با اون لحن ... توي اون تاپيك مشغول داد و هوار بودين! من به بقيه (بخصوص اون دوستمون كه شما بهشون توهين كردين) بيشتر حق ميدم تا شما... شرمنده...

در ضمن هر آي دي جديد ديگه اي هم كه بسازيد يه علت نقض قانون تك اكانته بودن بسته ميشه...
.
[font=Times New Roman]V[/font] رفتن همیشه رسیدن نیست ... ولی برای رسیدن، باید رفت ...
.
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، shkhmo ، اردوان ، msar ، Memolk
کدومش پیشنهاد می کنید؟ کار آزاد یا سرمایه گذاری بدست سرمایه گذاران آمریکایی؟
پاسخ
تشکر کنندگان: shkhmo ، msar
در زمینه کارهای مربوط به رشته عمران چه کاری بیشتر بازار داره .کسی میدونه؟
خانه دوست کجاست...
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
اخذ گرین کارت از طریق سرمایه گذاری رو باید از کجا اقدام کرد؟
میشه وام بگیرم در ایران و از این وام اقدام و به اخذ گرین کارت کنم؟
چه مدت 500.000 دلار دست دولت آمریکا است؟
پاسخ
تشکر کنندگان: shkhmo ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان