کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
آزمون قوانین مهاجرسرا
(2011-08-31 ساعت 15:21)godlyman نوشته:  سوال بعد :

اصولا سیستم رتبه دهی برای چه ساخته شده؟

الف) برای تیم کشی و اتحاد

ب) برای ارسال فقط مثبت برای مدیران

ج) برای ارسال مثبت و منفی برای کاربران

د) برای ابراز احساسات فقط خوب

درود ...

*به نظر من گزینه الف نمیشه ، برای اینکه دوستان و پیشکسوت های بیشتری در سایت فعالیت دارند که امتیاز و رتبه های بالاتری نسبت به بقیه دارند .
* اگر در مورد گزینه ب درست متوجه شده باشم ، سیستم رتبه دهی برای کاربران دیگر به غیر از مدیران نیز استفاده می شود .
* به نظر من گزینه ج میتونه درست باشه ( اگر منظور شما تلاش و زحمات مثبت و منفی باشه )
* در مورد گزینه آخر هم اگر منظورتان تشکر و قدردانی باشه ، فکر کنم کلید تبریک و تشکر در تاپیک ها کافی باشه برای ارسال های مفید. ( که هر کس نخواد به خاطر هر تشکری یه امتیاز مثبت بده ).
موفقیت های بزرگ لازمه اراده ی قوی هستند.!
تشکر کنندگان: mohammad.maleki ، ParsTrader ، hvm
سوال :

یکی از مدیران سایت ، یکی از پستهای یک کاربر خاطی را پاک کرده است. کاربر خاطی پس از تماس با مدیران ارشد درخواست دادخواهی دارد و ابراز میدارد که مدیر مربوطه خصومت شخصی با نوشته های او دارد . نحوه برخورد مدیر ارشد طبق قانون مهاجر سرا کدام گزینه است؟

1 - از مدیر مربوطه می خواهد تا با کاربر خاطی مراعات بیشتری کند.
2- با ارسال نامه ای به کاربر خاطی سعی در رفع کدورت دارد.
3- مدیر ارشد هیچ پاسخی به کاربر خاطی نمیدهد.
4- با استفاده از حق مدیریت ارشدی خود پست های مورد بحث را بررسی کرده و نتبجه را به کاربر معترض اعلام می دارد.

قوانین مهاجرسرا
تشکر کنندگان:
(2011-08-31 ساعت 23:06)saied-k نوشته:  سوال :

یکی از مدیران سایت ، یکی از پستهای یک کاربر خاطی را پاک کرده است. کاربر خاطی پس از تماس با مدیران ارشد درخواست دادخواهی دارد و ابراز میدارد که مدیر مربوطه خصومت شخصی با نوشته های او دارد . نحوه برخورد مدیر ارشد طبق قانون مهاجر سرا کدام گزینه است؟

1 - از مدیر مربوطه می خواهد تا با کاربر خاطی مراعات بیشتری کند.
2- با ارسال نامه ای به کاربر خاطی سعی در رفع کدورت دارد.
3- مدیر ارشد هیچ پاسخی به کاربر خاطی نمیدهد.
4- با استفاده از حق مدیریت ارشدی خود پست های مورد بحث را بررسی کرده و نتبجه را به کاربر معترض اعلام می دارد.

قوانین مهاجرسرا

در انجمن مهاجرسرا هیچگونه خصومتی و سر ناسازگاری وجود ندارد و نباید هم وجود داشته باشد ...
به نظر من اگر کاربران در حدود و محدوده قوانین سایت فعالیت کنند هیچوقت چنین چیزی پیش نمی آید ...
اگر هم درصد اندکی چنین مسئله ای پیش بیاید ، گزینه 4 می تواند درست باشد ... ( خصومت شخصی گزینه جالبی نیست که کاربر در طرح دادخواست خود به کار برد . چون مدیران بر حسب قوانین سایت با کاربران در این مورد برخورد می کنند .) اگر غیر از این باشد ، متاسفانه من نمی دانم .
به عنوان مثال اگر من پستی در مهاجرسرا ارسال کرده باشم و مدیران آن را حذف کنند ، من نباید از آن به عنوان خصومت شخصی و یا غیره یاد کنم .
مثال : طرح سوال مهاجرتی از قبیل ازدواج سوری و از این دست سوالها بر خلاف قوانین است و اگر من بر قوانین سایت مسلط باشم باید بدانم که طرح چنین سوالی مرا با محرومیت مواجه خواهد کرد . در غیر اینصورت اگر سوال خلاف قوانین سایت نبود من اجازه این را دارم که از علت حذف ارسال جویا شوم .
--------------------------
به نظر من اگر کاربران در هنگام عضویت قوانین سایت را مطالعه کرده و در پایان بدانند که ، فعالیت بر خلاف قوانین آنها را با محرومیت مواجه خواهد کرد ، از این دست موارد پیش نمی آید ...
کلمه خصومت و کدورت عناوینی نیستند که باعث شود در سایت بین کاربران و مدیران اتفاق بیافتد ...
موفق باشید...
موفقیت های بزرگ لازمه اراده ی قوی هستند.!
تشکر کنندگان: Hornet ، saied-k
(2011-09-01 ساعت 00:37)ابی22 نوشته:  
(2011-08-31 ساعت 23:06)saied-k نوشته:  سوال :

یکی از مدیران سایت ، یکی از پستهای یک کاربر خاطی را پاک کرده است. کاربر خاطی پس از تماس با مدیران ارشد درخواست دادخواهی دارد و ابراز میدارد که مدیر مربوطه خصومت شخصی با نوشته های او دارد . نحوه برخورد مدیر ارشد طبق قانون مهاجر سرا کدام گزینه است؟

1 - از مدیر مربوطه می خواهد تا با کاربر خاطی مراعات بیشتری کند.
2- با ارسال نامه ای به کاربر خاطی سعی در رفع کدورت دارد.
3- مدیر ارشد هیچ پاسخی به کاربر خاطی نمیدهد.
4- با استفاده از حق مدیریت ارشدی خود پست های مورد بحث را بررسی کرده و نتبجه را به کاربر معترض اعلام می دارد.

قوانین مهاجرسرا

در انجمن مهاجرسرا هیچگونه خصومتی و سر ناسازگاری وجود ندارد و نباید هم وجود داشته باشد ...
به نظر من اگر کاربران در حدود و محدوده قوانین سایت فعالیت کنند هیچوقت چنین چیزی پیش نمی آید ...
اگر هم درصد اندکی چنین مسئله ای پیش بیاید ، گزینه 4 می تواند درست باشد ... ( خصومت شخصی گزینه جالبی نیست که کاربر در طرح دادخواست خود به کار برد . چون مدیران بر حسب قوانین سایت با کاربران در این مورد برخورد می کنند .) اگر غیر از این باشد ، متاسفانه من نمی دانم .
به عنوان مثال اگر من پستی در مهاجرسرا ارسال کرده باشم و مدیران آن را حذف کنند ، من نباید از آن به عنوان خصومت شخصی و یا غیره یاد کنم .
مثال : طرح سوال مهاجرتی از قبیل ازدواج سوری و از این دست سوالها بر خلاف قوانین است و اگر من بر قوانین سایت مسلط باشم باید بدانم که طرح چنین سوالی مرا با محرومیت مواجه خواهد کرد . در غیر اینصورت اگر سوال خلاف قوانین سایت نبود من اجازه این را دارم که از علت حذف ارسال جویا شوم .
--------------------------
به نظر من اگر کاربران در هنگام عضویت قوانین سایت را مطالعه کرده و در پایان بدانند که ، فعالیت بر خلاف قوانین آنها را با محرومیت مواجه خواهد کرد ، از این دست موارد پیش نمی آید ...
کلمه خصومت و کدورت عناوینی نیستند که باعث شود در سایت بین کاربران و مدیران اتفاق بیافتد ...
موفق باشید...

سام

ابي جان مواردي كه شما اعلام كرده ايد درست است ولي از انجاييكه طبق موارد ذكر شده در قوانين سايت بايد پاسخ داده شود و طبق بند 20 قوانين :

«« 20- مدیران سایت دسترسی لازم برای ویرایش و تغییر در گفتگوها را دارند و برای اقدامات مدیریتی ملزم به جواب پس دادن به کاربران متخلف نیستند. »»

پس گزينه 3 بهترين جواب خواهد بود .


اميدوارم ناظم عزيز و بقيه دوستان در طرح سوالات ( اگر چند گزينه اي هم نباشد اشكالي ندارد) همكاري كنند و سوالات بيشتري را در اين بخش شاهد باشيم.

اگر هر سوالي كه مطرح مي شود باعث شود تا چند كاربر مهاجر سرا دوباره قوانين را مطالعه كنند ، همين امر به نظم بيشتر و اصيل تر ماندن انجمن كمك مي كند.

با تشكر - سعيد
تشکر کنندگان: Hornet ، Ali Sepehr ، najibi ، California
(2011-08-31 ساعت 23:06)saied-k نوشته:  سوال :

یکی از مدیران سایت ، یکی از پستهای یک کاربر خاطی را پاک کرده است. کاربر خاطی پس از تماس با مدیران ارشد درخواست دادخواهی دارد و ابراز میدارد که مدیر مربوطه خصومت شخصی با نوشته های او دارد . نحوه برخورد مدیر ارشد طبق قانون مهاجر سرا کدام گزینه است؟

1 - از مدیر مربوطه می خواهد تا با کاربر خاطی مراعات بیشتری کند.
2- با ارسال نامه ای به کاربر خاطی سعی در رفع کدورت دارد.
3- مدیر ارشد هیچ پاسخی به کاربر خاطی نمیدهد.
4- با استفاده از حق مدیریت ارشدی خود پست های مورد بحث را بررسی کرده و نتبجه را به کاربر معترض اعلام می دارد.

قوانین مهاجرسرا
در مهاجرسرا مدیر ارشد نداریم
بعنوان مثال من و ناظم به تمام تالارها دسترسی داریم و بعضی از مدیران به اندازه ما دسترسی ندارند اما هیچ فرقی با هم نداریم
یک چیز خیلی جالب و تقریبا منحصر به فرد مهاجرسرا تیم منسجم مدیریت آن است به نحوی که میتوانید سخن هر مدیر را حرف همه تیم بدانید
در مورد کاربر خاطی برابر قوانین سایت رفتار میشود و چنانچه کاربری اعتراض داشته باشد به هریک از مدیران که مراجعه کند به آن اعتراض رسیدگی خواهد شد
نهایتا تایپیک انتقادات کاربران به مدیران نیز در دسترس میباشد




به دلایل شخصی از مدیریت استعفا داده ام لطفا سولات مربوط به مدیریت را از من نپرسید
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، User ، frozen mind ، ابی22 ، mohammad.maleki ، saied-k ، فردا ، pari pariaaa
گزینه اول بهترین گزینه می باشد.
تشکر کنندگان: mohammad.maleki
درود بر کاربران گرامی :

آیا اگر در مواردی کاربرانی تازه وارد یا غیره در تایپیک ها به بحث پرداختند که خلاف قوانین بودند ، کاربران دیگر به غیر از مدیران ، این اجازه را دارند که به کاربر مورد اشاره تذکر دهند ؟
موفقیت های بزرگ لازمه اراده ی قوی هستند.!
تشکر کنندگان: Ali Sepehr
(2012-08-07 ساعت 05:46)ابی22 نوشته:  درود بر کاربران گرامی :

آیا اگر در مواردی کاربرانی تازه وارد یا غیره در تایپیک ها به بحث پرداختند که خلاف قوانین بودند ، کاربران دیگر به غیر از مدیران ، این اجازه را دارند که به کاربر مورد اشاره تذکر دهند ؟

بهتره كه با فشردن كليد "گزارش" مورد رو به مديران جهت بررسي گزارش كنيد تا مديران وارد عمل شوند.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: ابی22 ، Hediyeh ، الهه سابق ، pari pariaaa ، sib 24
سوال جديد:

مديران سايت تصميم مي گيرند براي فراهم نمودن هزينه هاي نگهداري سايت و ... به جذب اسپانسر و تبليغات در سايت اقدام كنند. با توجه به قوانين فعلي مهاجرسرا آيا اين مهم امكان پذير است؟
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: masih sh ، Linspire ، shahyad ، ابی22 ، storagemeter
(2012-08-13 ساعت 18:59)Nazem نوشته:  سوال جديد:

مديران سايت تصميم مي گيرند براي فراهم نمودن هزينه هاي نگهداري سايت و ... به جذب اسپانسر و تبليغات در سايت اقدام كنند. با توجه به قوانين فعلي مهاجرسرا آيا اين مهم امكان پذير است؟

در هیچ کجای قوانین مهاجرسرا این موضوع ذکر نشده شاید هم من ندیدم.
همین طور دقیقا محدوده کاری مدیران مشخص نشده که بتوانیم به شما بگوییم این کار درست است یا نه.در واقع به نظر میرسد مدیران هر کاری که به صلاح مهاجر سرا باشد میتوانند انجام دهند.
پاسخ من: مدیران اجازه این کار را دارند
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، shahyad ، laili ، ابی22 ، الهه سابق ، pari pariaaa
از زحمات مدیر جدید به خاطر تلاش جهت بهبود کیفیت سایت و ارتقا روزافزون کمال تشکر را دارم و امیدوارم در مسئولیت جدید موفق و موید باشید به نظر من هم مدیران هر تصمیمی که تشخیص میدهند به صلاح سایت هست میتوانند انجام دهند
(2012-08-13 ساعت 18:59)Nazem نوشته:  سوال جديد:

مديران سايت تصميم مي گيرند براي فراهم نمودن هزينه هاي نگهداري سايت و ... به جذب اسپانسر و تبليغات در سايت اقدام كنند. با توجه به قوانين فعلي مهاجرسرا آيا اين مهم امكان پذير است؟

حضرت علی هم گفته برای اجرای قوانین اسلام با زمان جلو برید دیگه چه برسه به قوانین مهاجرسرا ..
من فکر میکنم برای کاربرای سایت مهمترین مسئله این باشه که اطلاعات بگیرن و بتونن کاراشون و با صرف حداقل وقت و انرژی و پول انجام بدن ..همون کاری که ما کردیم .همه ی ما که الان مسیر مهاجرت و پشت سر گذاشتیم و با وجود رسیدن به مقصد هنوز هم به دلیل ناآشنائی با محیط و فرهنگ هر روزه با هزاران هزار علامت سوال مواجهیم و این سایت این سوالها رو به بهترین وجه جواب میده دیگه برامون فرقی نمیکنه که مدیرا و بقیه ی دوستان چه تصمیمی میگیرن ..مهم نگه داشتن چراغ اینجاست حالا به هر قیمتی Smile
هرچی که باعث پابرجا موندن و پیشرفت اینجا بشه خوبه.
اختیار با شماست.
فقط ترا خدا ازین تبلیغ ها نباشه که هی دور صفحه پرپر میزنه و اعصاب واسه آدم نمی ذاره.
ویزا: CR1/ ارسال مدارک : جون۲۰۱۱ /مصاحبه،آنکارا : ۱۸ جون ۲۰۱۲ /کلیرنس: ۳۱ جولای 2012 /دریافت ویزا : ۱۵ آگوست Rolleyes تاریخ ورود به آمریکا :۱۳ سپتامبر ۲۰۱۲



تشکر کنندگان: ابی22 ، Ali Sepehr ، masih sh ، الهه سابق ، laili
خوب معلومه که باید تبلیغات باشه. اگه نباشه که هزینه ها در نمیاد. ولی من به عنوان کاربر به خودم اجازه میدم که در این مورد بگم واقعا دوست ندارم تبلیغات بزرگ و متعدد و رنگی رنگی باشه. ترجیح میدم اگه بزرگ باشه، بالای صفحه قرار بگیره.
ویزا ازدواجی/اقدام اول ژانویه 2012/ اپروو: اول جون/گرفتن کیس نامبر آخر جولای/تکمیل مدارک در NVC: سوم ژانویه 2013/مصاحبه: آخر اپریل 2013/ویزا یکضرب از ابوظبی
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، masih sh ، shahyad ، laili
حالا من یه سوال مطرح کنم؟
اگه یکی از کاربران کاملا بی جهت به شما تهمت دروغ گویی بزنه و توی فروم جار بزنه که مثلا شما وجود خارجی نداری، یا یه آدم بیکار هستی که واسه وقت گذرونی اومدی مهاجرسرا و همه حرفات داستان پردازیه، و بعد هم ببینی یه تعدادی از کاربرها تحت تاثیر این حرفا قرار گرفتن و دارن بهت حمله میکنن، بهترین واکنش چیه؟
ویزا ازدواجی/اقدام اول ژانویه 2012/ اپروو: اول جون/گرفتن کیس نامبر آخر جولای/تکمیل مدارک در NVC: سوم ژانویه 2013/مصاحبه: آخر اپریل 2013/ویزا یکضرب از ابوظبی
تشکر کنندگان: masih sh




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان