کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
شرایط زایمان در آمریکا
سلام دوستان عزیز
این تجربه ی سفر ما با فرزندمون هست که تو ایران به دنیا اومد، اینجا نوشتم شاید گره از کار کسی باز بشه.
فرزند من نیز در ایران به دنیا اومد، من و همسرم هر دو گرین کارت داریم و با پاس سفید بیرون بودیم. پرواز ما با قطر ایرویز و از شیراز بود. در کانتر شیراز ما به متصدی توضیح دادیم که ما دارنده ی گرین هستیم و فرزند نیز زیر دو سال هست، متصدی کانتر از سرپرستش سوال کرد و گفت مشکلی نیست، حتی فرصت نشد پرینت قانون رو هم نشون بدیم، خودشون کامل در جریان بودن و در فرودگاه قطر نیز متصدی فقط از من تاریخ تولد فرزند و تاریخ تولد خودم به میلادی رو چند بار پرسید تا مطمئن بشه که فرزند خودم هست و "گواهی تولد فرزندم" رو از من خواست که نشون دادیم، چون باید از قبل گواهی تولد رو ترجمه کنید و همراه داشته باشین و تمام، وارد هواپیما شدیم بدون هیچ مشکلی خدا را شکر.
هیچ نامه ای از سفارت سوئیس نداشتیم، هیچ نامه ای از سفارت آمریکا تو هیچ کشوری نداشتیم و هیچ ایمیلی از هیچ سفارت و دفتر هواپیمایی نداشتیم.
این مورد خودش قانون و خودشون در جریان هستن فقط ترجمه گواهی تولد فرزند نیاز هست و تاریخ تولد فرزند و خودتون رو به میلادی دقیق بدونين.
سفر بی خطر برای همه دوستان.
2015AS4XXX** ابوظبی**۲ نفر ** کارنت: ۱۰ فوریه** مصاحبه: ۶ آپریل** کلير: من بعد از ۱۰۹ روز در ۲۷ جولاي و ايشود ۲۹ جولای، همسرم کلير بعد از ۱۶۵ روز در ۲۰ سپتامبر و ايشود ۲۷ سپتامبر.
ورود: ۳ اکتبر،لس آنجلس، سانتاکلاريتا.
دریافت سوشال سکوریتی نامبر: ۲۱ روز پس از ورود.
دریافت گرین کارد: ۴۲ روز پس از ورود.
خدا خواست و شد.
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان