کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
مهاجرت به گرجستان
ممنون از جوابتون می تونید در مورد وکیل به ما کمک کنید
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2012-04-08 ساعت 12:54)ramineh نوشته:  ممنون از جوابتون می تونید در مورد وکیل به ما کمک کنید
شما اول به نظرم یه سفر توریستی تشریف ببرید گرجستان اگه تصمیم قطعی گرفتید به من پیام خصوصی بدید تا یه وکیل معرفی کنم .

پاسخ
تشکر کنندگان: battosai ، frozen mind
(2012-04-14 ساعت 17:38)alisarvareharchiabi نوشته:  درود. من اگر بخوام توریستی برم این کشور رو ببینم آیا درسته که میگن ویزا نمیخواد!!! یعنی من الان میتونم با تهیه فقط بلیط به این کشور برم یا خیر؟
درسته دوست عزیز اتباع ایران تا 45 روز بدون ویزا میتونن در گرجستان بمونن .

پاسخ
تشکر کنندگان: battosai ، mohammad.maleki
با سلام.من دو مرتبه به گرجستان سفر کردم و در کل از آنجا خوشم آمده.میخواستم ببینم برای راه اندازی یک فست فود چقدر باید سرمایه گذاری کنم.ممنون
ببخشید یه سوال دیگه.چه چیزهایی از ایران برای فروش میتوان برد و بالعکس؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
براي راه اندازي يك فست هود كه فروش شاورما يا همان كباب تركي هم در كنارش پيشنهاد ميشه اگر در جاي پررفت و آمد تفليس بخواهيد راه اندازي كنيد كه درآمدش خوب باشه حدود 5000 تا 7000 دلار بايد براي راه اندازي اوليه داشته باشي.من 5 ساله تفليس زندگي ميكنم و از اينكه اغلب دوستان در نظرات بالا تا حدودي اظهارات غلط درباره گرجستان ارائه دادند متاسفم.در صورت داشتن سوالي بنده حقير با اطلاعات سالم در خدمتم.
پاسخ
تشکر کنندگان: mohammad.maleki
جناب georgi مبلغی که شما فرمودید برای راه اندازی یک فست فود کوچک در ایران هم کافی نیست چه برسد به یک فست فود خوب در مکان شلوغ تفلیس که حد اقل 50 هزار دلار میخواهد . این بنده خدا با این مقدار به گرجستان بیایید که همه اش را در عرض چند ماه خاکستر میکند و دست از پا درازتر بر میگردد . شاید تمام زندگیش هم همین باشد و به یک امید واهی راه بیفتد بیایید گرجستان . کسی که گرجی بلد نیست چطور میتواند با ان پول دوام بیاورد . من5 -4 برابر این سرمایه اولیه داشتم زبان گرجی ام هم خوب بود . پدرم در امد تا توانستم یک زندگی متوسط راه بیندازم . ضمنا تبلیغ سایت های تجاری در فروم ممنوع است .
پاسخ
تشکر کنندگان: battosai ، frozen mind ، golchinfar ، man-ari-ram ، man-ari-ram
دوست من قصد راه اندازي حاشيه را ندارم.ولي شما چند ساله در گرجستانيد؟در ضمن من هيچ تبليغي نكردم. اگر دوست ما حاضر باشه من اين تجارت را در منطقه سابورتالو كه خودم 5 ساله ساكن همينجا هستم براش تضميني راه مي اندازم و هيچ پولي هم نميخوام براي اينكه به بعضي ها ثابت بشه.
----------------------------------------------------
دوست عزیز، من متن نوشته شما رو اصلاح کردم. لطفا به همدیگه احترام بذارین. متشکرم
Frozen Mind
پاسخ
تشکر کنندگان:
من 8 ماه بعد از انقلاب گل سرخ وارد تفلیس شدم . در هر حال نظر من این است با این پول نمیشود و شما میفرمایید میشود شما به عنوان صاحب یک شرکت مهاجرتی منافعی از مهاجرت افراد به گرجستان نصیبتان میشود . من به عنوان کسی که اصولا زمینه کاری ام هیچ ربطی به ایرانی ها کلا ندارد هیچ نفع یا ضرری ندارم .تصمیم با خود ایشان و دیگر کاربران است که حرف چه کسی را بپذیرند . ببخشید که این سوال را میپرسم . ایا شما ایرانی ساکن گرجستان هستید . یا از گرجی هایی هستید که ساکن ایران بودند و به گرجستان بازگشتند ؟ چون اسمی که برای خود و شرکتتان انتخاب کردید یک اسم کاملا گرجی است .
پاسخ
تشکر کنندگان: battosai ، saeedfweb ، frozen mind ، mohammad.maleki ، man-ari-ram
من حدود 6 ماه پیش به مدت یکهفته تفلیس بودم و در گرجستان هم زندگی نکردم ولی این مسلمه که این مبلغی که جنابعالی فرمودید کرایه یک یا حدکثر 2 ماه یه مغازست .... چطور میشه باهاش فست فود راه انداخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
تشکر کنندگان: andrewlachina ، battosai ، man-ari-ram
(2012-05-04 ساعت 22:48)alisarvareharchiabi نوشته:  برای تهیه بلیط از ایران کجا باید رفت ؟ چون آژانس ها تا حالا ندیدم برای تفلیس ... . حالا مسئله اصلی بلیط نیست بلیط رو راحت میتونم ok کنم . من رسیدم تفلیس هتل ها پذیرش دارن ....؟ شبی چه قدر معمولا هست از 5 ستاره تا 3 ستاره و موقعیت و مکان های دیدنی اونجا رو هم بگید.
شرکت های جورجین ایرویز . اتا و تابان و بنا به برخی شنیده ها ماهان برای گرجستان پرواز دارند بلیط جورجین که بهترین پرواز است حدود 500 تا 600 رفت و برگشتش است . هتل هم در تفلیس فراوان است یک هتل تمیز و خوب حدودا شبی 50 دلار . هتل های 5 ستاره ای مثل رادیسون و هالیدی حدود شبی 200 دلار . مکان های دیدنی عبارتند از . خیابان روستاولی . پل شیشه ای . نارین قلعه . اکوا پارک . شهر بازی تاسمیندا ساحل دریای تفلیس و از همه مهمتر مسختا پایتخت باستانی گرجستان در 20 کیلوتری تفلیس . این ها البته فقط تفلیس است دیدن کل گرجستان بیش از 1 ماه وقت میخواهد .
پاسخ
تشکر کنندگان: battosai ، saeedfweb ، alibati ، man-ari-ram
(2012-04-28 ساعت 21:23)georgi نوشته:  .... از اينكه اغلب دوستان در نظرات بالا تا حدودي اظهارات غلط درباره گرجستان ارائه دادند متاسفم.در صورت داشتن سوالي بنده حقير با اطلاعات سالم در خدمتم.
آقای گیورگی اینجا تالار گفتمان هست. بجای کلی گویی شما میتوانید پاسخ هر اظهار نظر غلط را بطور مستقیم بفرمایید.
اینطور که شما از اطلاعات سالم صحبت میکنید من یکی فکر میکنم اطلاعات بقیه مریض است.
پاسخ
تشکر کنندگان: andrewlachina ، man-ari-ram
دوستان برای سفر به گرجستان ایا امکان رفتن با قطار یا اتوبوس هم هست
از شهرهای مرزی ایران تبریز و ارومیه اردبیل مسیر زمینی به تفلیس هست ؟
پاسخ
تشکر کنندگان: battosai
(2012-05-13 ساعت 13:39)alibati نوشته:  دوستان برای سفر به گرجستان ایا امکان رفتن با قطار یا اتوبوس هم هست
از شهرهای مرزی ایران تبریز و ارومیه اردبیل مسیر زمینی به تفلیس هست ؟
با اتوبوس از ترمینال غرب هفته ای 2 بار ماشین هست قطار را نمیدانم . از مسیر ارومیه بازرگان . دغوبایزید اخال کلاکی و گوری به تفلیس میرود .
پاسخ
تشکر کنندگان: battosai ، alibati ، man-ari-ram
با سلام.من قصد دارم یک فست فود در یکی از کشورهای همسایه راه بیندازم.میخواستم ببینم آیا مردم گرجستان اهل فست فود وغذای بیرون هستند یا نه؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوستان من می خوام برای افتتاح حساب بانکی به گرجستان برم
می خواستم بدونم چطوری می تونم یه راهنما مطمئن و سالم پیدا کنم که اونجا بتونم ازش کمک بگیرم
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان