کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
شرایط In-State شدن + پیش نیازهای علمی زبانی ورود/پذیرش در کالج
سلام دوستان متخصص
من در حال خواندن ارشد مدیریت در دانشگاه آزاد ایران هستم، اهدافی به شرح ذیل داشتم، لطفا راهنمایی کنید.
سفری برای دریافت گرین کارت به آمریکا داشته باشم و با دریافت پاس سفید به ایران برگردم، ارشدم را تمام کنم و به آمریکا مراجعه نمایم، حدود 1-2 سال (اگه قسمتمون بشه) کار کنم و زبانم رو ارتقاء بدم.
بعد برای مقطع بالاتر اقدام کنم.
حالا سوال من اینه، بهترین راه برای رسیدن به اهداف فوق چی میتونه باشه، مخصوصا آخری (برای مقطع بالاتر ...)
پیشاپیش ممنونم
** به تدبیرش اعتماد کن / به حکمتش دل بسپار / به او توکل کن **
2 نفر ایروان به ایرواین / قبولی:May2012 / مصاحبه:May2013 / سفر:Oct2013
Wink
سفرنامه
تجربیات
پاسخ
تشکر کنندگان: afshinghwink
صبا خداییش حوصله نداشتی تاپیک و از اول بخونی یا یادت رفت!!؟؟
جواب همه سوالاتت با جزئیات قبلا تو همین تاپیک داده شده.

Tongue خونده بودم الان هم یه بار دیگه خوندم خوب اااااین آلزایمر نمیذاره دیگه Big Grin
[/quote]

اگه اینطوریه که بجای دستیاری پزشکی خود کیس پزشکی بشی که راحتتره!!!!
Big Grin شوخی کردم هااا
[/quote]
واقعا راست گفتی فکر کنم تا من برم برای انواع رشته های پزشکی کیس فوق العاده بکری باشم Big Grin
ولی ممنونم از راهنماییهای خیلی خوبتون دوست عزیز
--------------------------------------------------------------------------------
نوع ویزا: F2A
تاریخ ارسال مدارک : سپتامبر2011
تاریخ approve: آپریل 2012
دریافت شماره کیس : جولای 2012
پاسخ
تشکر کنندگان: yami
عجب پست سوت و کوریه، هیچکس جواب نمیده.Sad
** به تدبیرش اعتماد کن / به حکمتش دل بسپار / به او توکل کن **
2 نفر ایروان به ایرواین / قبولی:May2012 / مصاحبه:May2013 / سفر:Oct2013
Wink
سفرنامه
تجربیات
پاسخ
تشکر کنندگان: afshinghwink
(2012-12-19 ساعت 16:26)byousefi_p نوشته:  عجب پست سوت و کوریه، هیچکس جواب نمیده.Sad

سلام دوست عزیز
من اصلا متخصص نیستم ولی با دیدخودم میتونم نظر بدم خیلی خوبه که هدف دارین و مطمئن باشین موفق میشین ،شرایط افراد و توقعاتشون از زندگی متفاوته شما قصد ادامه تحصیل برای دکترا دارید ادامه تحصیل هزینه بر هست و شما باید درامد کافی برای معاش خودتون رو داشته باشین شرایط مالی شما رو نمیدونم ولی کار و درآمد زایی اونجا راحت نیست به نظر من تحقیق دقیق و لازم روی بازار کار و آینده ای که برای رشته و گرایش شما وجود داره ، سطحی که افراد درامریکا ازین رشته فارغ التحصیل میشن و شرایط پذیرش و اعتبار مدرک خودتونو در دانشگاه مدنظرتون داشته باشین تا اونجایی که من میدونم بعضی افراد بعد از قبولی در امتحان اولیه بعضی از واحد ها رو مجددا باید طی کنن که ممکنه 1 سال هم طول بکشه من فکر میکنم نتیجه تحقیقاتتون میتونه کمکتون کنه شاید به نتایجی برسین که راهتونو عوض کنه همچنین برای پذیرش دردانشگاه سطح زبان شما می بایست خیلی خیلی خوب باشد .
--------------------------------------------------------------------------------
نوع ویزا: F2A
تاریخ ارسال مدارک : سپتامبر2011
تاریخ approve: آپریل 2012
دریافت شماره کیس : جولای 2012
پاسخ
تشکر کنندگان: byousefi_p ، شرقي ، battosai ، afshinghwink
(2012-12-19 ساعت 14:37)شرقي نوشته:  سلام دوستان، لطفا به من كمك كنيد ، رشته نرسينگ را اينجا ميخوام اينجا از اول شروع كنم، يه امتحان داره واسه ورود به كالج نرسينگ به نام TEAS كه همه فكرمو بهم ريخته چون رياضيات هست و زبان و اينقدر اعصابم بهم ريخته كه نگو، لطفا بنويس چكار كنم، از ديپلم من بيشتر از ده سال گذشته و يك الف هم يادم نيست چه برسه به بقول اينها الجبرا و زيست و غيره، اين امتحان را چطور بايد پاس كنم ، راهنماييم كنيد لطفا، در ضمن من در كاليفرنيا هستم

شرقی عزیز...
بذار خیالت رو راحت کنم.

1- این مملکت از لحظه استخدام تا روز بازنشستگی همش زرت زرت دوره آموزشی و امتحانهای سال به سال ایالتی و فدرال و کانتی و نمیدونم هزار مسئله دیگه هست. یعنی یکی حال حوصله یادگیری نداشته باشه باید قید تحصیلات و مشاغل مرتبط به تحصیلات رو بزنه. این رو میگم که حتی اگه مثلا شیتیل گذاشتی کف دست معلم برات نمره رد کرد این دفعه (!!!)، بدانی که این بار اول و آخر نیست. این امتحانها دست از سرت بر نخواهد داشت. رسما ز گهواره تا گور دانش بجوی وگرنه تعطیل!!

2- منم دقیقا مثل شما بودم. ریاضی رو با تبصره تو دیپلم قبول شدم!! اونم کی، سال 75. یک تقسیم اعشاری ساده رو بلد نبودم!!! نشستم دو ماه جبر از کتاب و سایت و هر منبعی که دم دست بود خوندم و تست زدم و تست زدم و تست زدم و آخرش هم امتحان ورودی کالج رو قبول شدم هم اینکه این ترم ریاضی شدم الف!! ریاضی هم دست بردار نیست این مملکت. برای تقریبا هر رشته ای هر رشته هر رشته ای ریاضی هست. کم زیاد داره. حداقل سه واحد برای فوق دیپلم و سه واحد برای لیسانس ناپیوسته. امتحان GRE برای ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس هم که امتحان عمومی هست باز زبان و ریاضی هست!! خدا رو شکر ایران هنوز مد نشده ولی این GRE داره بدجوری همه گیر میشه در دانشگاههای دنیا.

* کلاهت رو بذار جلوت قاضی کن!! کسی حال خوندن زیست شناسی دبیرستان رو نداشته باشه، چطور میخواد بره نرسینگ بخونه؟؟؟ با اون همه درس زیست شناسی و فیزیولوژی و آناتومی و شیمی و داروشناسی و مدیکال ترمینولوژی (تمام لغات عجق وجق پزشکی)؟؟؟؟ انگار یکی میگه میخوام مهندس راه ساختمان بشم اما حال یادگرفتم ریاضی فیزیک ندارم! خوب با ادعیه و توضیح المسائل میخوای محاسبات ساختمانی رو انجام بدی!!؟؟ Big Grin
پاسخ
(2012-12-20 ساعت 00:57)شرقي نوشته:  
(2012-12-19 ساعت 23:37)yami نوشته:  
(2012-12-19 ساعت 14:37)شرقي نوشته:  سلام دوستان، لطفا به من كمك كنيد ، رشته نرسينگ ...
شرقی عزیز...
بذار خیالت رو راحت کنم.
يامي عزيز، تشكر از اينكه وقت گذاشتي و پاسخ دادي، ...

ببین شرقی عزیز جان! متاسفانه حرف شما اصلا و ابدا و اساسا منطقی نیست. شما کماکان اصرار داری که راهی برای مهندس راه و ساختمان شدن بدون ریاضی و فیزیک و احیانا استفاده از ادعیه و توضیح المسائل بجاشون، پیدا کنی!!
شما میگی یک درصد گیری ساده هم بلد نیستی؟ خوب، همین درصدگیری رو بگیم، یک پرستار قرار باشد درصدی رو نمیدونم در خون بیمار یا داروی بیمار یا غذای بیمار حساب کنه، تکلیف چیه؟ باید از دپارتمان حسابداری بیمارستان کمک بخواد!؟ همانطور که گفتم برای این رشته شما به ریاضیات پایه که خوشبختانه و خوشبختانه فقط جبر هست (فکرش رو بکن اگه هندسه سه بعدی و مثلثات و حسابان .... هم بود!!) و همینطور زیست شناسی و شیمی نیاز دارید. بقیه اش هم که میره راست تو دروس پزشکی و آناتومی و .... که تکلیفش مشخصه. رشته های غیر ساینس یعنی گروه علوم انسانی یا هنر مثلا هم که از اول تا آخر فقط تحقیق و نوشتن مقاله هست که من به شخصه متنفرم ازش. همین یک ترمه اول اونقدر essay نوشتم که از هرچی مقاله و مقاله نویسه متنفرم!! البته مقاله نویسی اینجا هم با ایران خیلی فرق داره. باید بر اساس اصول MLA و ... باشه که از حوصله این تاپیک خارجه.
من نمیدونم اون امتحانه چیه اما کالج ما به این صورت هست.
شما اول امتحان تعیین سطح ریاضی و زبان میدین. اگه مثل من نابغه بودین (!!) که به حد نصاب میرسین و بهتون پیش نیاز نمیدن و مستقیم دروس زبان و ریاضی عمومی ترم اول رو بر میدارین وگرنه بهتون پیش نیاز میدن. اونم بستگی به رگ خواب طرف داره!! وضعش خیلی خراب باشه احتمالا دو سه ترم، بعله دو سه ترم طول بکشه که تازه پیش نیازها رو تموم کنه. مثلا ریاضی از اونجا شروع میکنن که عدد منفی و مثبت چیه! یا 4+5- چقدر میشه!! اتلاف وقت و هزینه. بعد شما که دروس عمومی رشته تون رو خوندین که مثلا برای پرستاری کالج الجبرا، روانشناسی عمومی (تقبرالاه)، کامپوزیشن (لعنه الاه) و یکی دو تا درس دیگه هست، برای ترم بعد دروس علوم رو بر میدارین. شیمی و زیست شناسی و فیزیک پایه هست فکر کنم. بعد همه اینا که تموم شد، در صورتی که در همه اینا حداقل نمره C یعنی 70 درصد به بالا گرفته باشین، تقاضا میدین به رشته پرستاری. بررسی میکنن واگه حائز شرایط شدین و نمره تون در مقایسه با بقیه متقاضی ها خوب بود برتون میدارن. فکر کنم یک امتحانکی دیگه هم هست یا نیست که یادم نیست اما همانطور که گقتم برای تحصیل در اینجا مخصوصا رشته های گروه پزشکی تا آخرین روز کارتون امتحان و آموزش حین خدمت جزو جدانشدنی زندگی تون خواهد بود.
خود رشته هم از الان بگم، مثل ایران نیست هاا که پرستارها دست به سیاه سفید نمیزنن و جابجایی و بعضی کارهای بیمارها با بهیارهاست! اینجا بهیار مهیار به اون صورت نداریم! اکثرا پرستارها این کارها رو میکنن. حقوق هم حوالی 25 دولار هست ساعتی و فشار کاری زیاد و شیفتها هم 12 ساعت چرخشی. خلاصه گفته باشم که جو گیر نشید Smile
پاسخ
تشکر کنندگان: Saeedv13 ، el333 ، runama ، mohajer13 ، pr.kia ، شرقي ، Soap McTavish ، afshinghwink ، Saiban ، philter ، lighthouse
شرقی جان، همانطور که گفتم باید تمام دروس ساینس رو حداقل با نمره 70 درصد به بالا قبول بشی تا تازه در لیست دانشجویان متقاضی قرار بگیری. تازه بعد از اون هر کی نمرهاش بیشتره رو اول برمیدارن و به حدنصاب که رسید کلاس دیگه پذیرش قطع میشه. من کسایی میشناسم در کالجمون که یک درس رو علیرغم با C قبول شدن دوباره سه باره!! برداشتن که بلکه B بشن که بلکه این دقعه پذیرش شدن!
پاسخ
تشکر کنندگان: شرقي ، mohajer13 ، battosai ، Soap McTavish ، afshinghwink ، Saiban ، philter ، soheil1993
یامی جان

بیا و یه لطفی‌ کن و دلی‌ رو شاد کن:

من خیلی‌ خیلی‌ دلم می‌خواد که درس بخونم.... لیسانس دارم توی رشتهٔ مهندسی‌ و می‌خوام که برای ارشد اینجا اگه بشه بخونم..... گرین کارت + SSN هم گرفتم..... دنبال پاس سفید هستم که ۲ سال فرجه داشته باشم

توی یه دانشگاه دولتی در تهران درس خوندم ولی‌ معادله لیسانسم بالا نیست.... حالا به من بگو که چیکار کنم؟ کجا برم؟

هزار بار پیشاپیش ممنون
شماره کیس: 4XXXX
رویت قبولی:Aug 2011
ارسال فرمهای اول و دوم :Oct 2011 و May 2012
مصاحبه:June 2012
دریافت کلیرنس:July 2012
دریافت ویزا:Aug 2012
ورود به آمریکا:Nov 2012
دریافت گرین کارتBig Grinec 2012
ورود مجدد: July 2014
پاسخ
تشکر کنندگان: afshinghwink
(2012-12-20 ساعت 10:03)odiseh نوشته:  یامی جان

بیا و یه لطفی‌ کن و دلی‌ رو شاد کن:

من خیلی‌ خیلی‌ دلم می‌خواد که درس بخونم.... لیسانس دارم توی رشتهٔ مهندسی‌ و می‌خوام که برای ارشد اینجا اگه بشه بخونم..... گرین کارت + SSN هم گرفتم..... دنبال پاس سفید هستم که ۲ سال فرجه داشته باشم

توی یه دانشگاه دولتی در تهران درس خوندم ولی‌ معادله لیسانسم بالا نیست.... حالا به من بگو که چیکار کنم؟ کجا برم؟

هزار بار پیشاپیش ممنون


والا من چی بگم؟ بگم بمون بخون، فردا میایی میگی خوندم اون همه وقت و هزینه رفت، سیتیزنیم عقب افتاد آخرشم هیچی اومدم دیدم فرقی به حالم نمیکنه اینجا و نمیدونم مدرکم رو قبول نمیکنن یا فرقی بین لیسانس و فوق لیسانسش نبود.
بگم بیا، میگی اونوقت میایی وضع خراب کاری و میبینی و میگی من میخواستم دکتر بشم بعد بیام، اما الان مجبورم برم والمارت کار کنم! کلاس کاری من از این حرفا خیلی بالاتره.
داداش خودت قشنگ بشین فکرات رو بکنن، وضعیت کاری آینده شغلیت و اینکه این مدرک رو گرفتن چقدرت برات خوب خواهد بود رو بسنج ببین موندنی هستی یا آمدنی.
پاسخ
تشکر کنندگان: Saeedv13 ، شرقي ، مانترا ، stealth ، battosai ، ghafari88 ، Saiban ، philter
(2012-12-20 ساعت 19:40)yami نوشته:  
(2012-12-20 ساعت 10:03)odiseh نوشته:  یامی جان

بیا و یه لطفی‌ کن و دلی‌ رو شاد کن:

من خیلی‌ خیلی‌ دلم می‌خواد که درس بخونم.... لیسانس دارم توی رشتهٔ مهندسی‌ و می‌خوام که برای ارشد اینجا اگه بشه بخونم..... گرین کارت + SSN هم گرفتم..... دنبال پاس سفید هستم که ۲ سال فرجه داشته باشم

توی یه دانشگاه دولتی در تهران درس خوندم ولی‌ معادله لیسانسم بالا نیست.... حالا به من بگو که چیکار کنم؟ کجا برم؟

هزار بار پیشاپیش ممنون


والا من چی بگم؟ بگم بمون بخون، فردا میایی میگی خوندم اون همه وقت و هزینه رفت، سیتیزنیم عقب افتاد آخرشم هیچی اومدم دیدم فرقی به حالم نمیکنه اینجا و نمیدونم مدرکم رو قبول نمیکنن یا فرقی بین لیسانس و فوق لیسانسش نبود.
بگم بیا، میگی اونوقت میایی وضع خراب کاری و میبینی و میگی من میخواستم دکتر بشم بعد بیام، اما الان مجبورم برم والمارت کار کنم! کلاس کاری من از این حرفا خیلی بالاتره.
داداش خودت قشنگ بشین فکرات رو بکنن، وضعیت کاری آینده شغلیت و اینکه این مدرک رو گرفتن چقدرت برات خوب خواهد بود رو بسنج ببین موندنی هستی یا آمدنی.


آخه چی‌ بگم، من که برای شما مینویسم می‌خوام درس بخونم چی‌ کار کنم، منظورم این هستش که می‌خوام آمریکا ادامه تحصیل بدم (موضوع تاپیک هم همینه دیگه مگه نه؟!) اون بحث ۲ سال فرجه مال کارم در ایران هستش که باید اون رو به انجام برسونم داداشی

می‌خواستم شما برای ادامه تحصیل در اینجا, راهنماییم کنید همین!


P.S : خواهر کوچولوی شما !
شماره کیس: 4XXXX
رویت قبولی:Aug 2011
ارسال فرمهای اول و دوم :Oct 2011 و May 2012
مصاحبه:June 2012
دریافت کلیرنس:July 2012
دریافت ویزا:Aug 2012
ورود به آمریکا:Nov 2012
دریافت گرین کارتBig Grinec 2012
ورود مجدد: July 2014
پاسخ
تشکر کنندگان: شرقي ، afshinghwink ، Saiban ، philter
امیدوارم کسی باشه بتونه به من کمک کنه.من ایران مهندسی صنایع خوندم و حالا می خوام الان اینجا مهندسی سخت افزار بخونم و به خاطر هزینه ها سالهای اول رو برم کالج. حالا اگه مدرکمو ببرم ممکنه بعضی واحدها رو ترنسفر کنند؟
LOCATION:LA COUNTY
ARRIVAL DATE: JAN 14
CATEGORY: DV LOTTERY
پاسخ
تشکر کنندگان: شرقي ، battosai ، ali234 ، afshinghwink
(2012-12-20 ساعت 22:41)odiseh نوشته:  
(2012-12-20 ساعت 19:40)yami نوشته:  
(2012-12-20 ساعت 10:03)odiseh نوشته:  یامی جان

بیا و یه لطفی‌ کن و دلی‌ رو شاد کن:

من خیلی‌ خیلی‌ دلم می‌خواد که درس بخونم.... لیسانس دارم توی رشتهٔ مهندسی‌ و می‌خوام که برای ارشد اینجا اگه بشه بخونم..... گرین کارت + SSN هم گرفتم..... دنبال پاس سفید هستم که ۲ سال فرجه داشته باشم

توی یه دانشگاه دولتی در تهران درس خوندم ولی‌ معادله لیسانسم بالا نیست.... حالا به من بگو که چیکار کنم؟ کجا برم؟

هزار بار پیشاپیش ممنون


والا من چی بگم؟ بگم بمون بخون، فردا میایی میگی خوندم اون همه وقت و هزینه رفت، سیتیزنیم عقب افتاد آخرشم هیچی اومدم دیدم فرقی به حالم نمیکنه اینجا و نمیدونم مدرکم رو قبول نمیکنن یا فرقی بین لیسانس و فوق لیسانسش نبود.
بگم بیا، میگی اونوقت میایی وضع خراب کاری و میبینی و میگی من میخواستم دکتر بشم بعد بیام، اما الان مجبورم برم والمارت کار کنم! کلاس کاری من از این حرفا خیلی بالاتره.
داداش خودت قشنگ بشین فکرات رو بکنن، وضعیت کاری آینده شغلیت و اینکه این مدرک رو گرفتن چقدرت برات خوب خواهد بود رو بسنج ببین موندنی هستی یا آمدنی.


آخه چی‌ بگم، من که برای شما مینویسم می‌خوام درس بخونم چی‌ کار کنم، منظورم این هستش که می‌خوام آمریکا ادامه تحصیل بدم (موضوع تاپیک هم همینه دیگه مگه نه؟!) اون بحث ۲ سال فرجه مال کارم در ایران هستش که باید اون رو به انجام برسونم داداشی

می‌خواستم شما برای ادامه تحصیل در اینجا, راهنماییم کنید همین!


P.S : خواهر کوچولوی شما !

خب بخواهید ارشد بخونید اولا باید اول مدرک تون رو معادل سازی کنید که فرض رو بر این میذاریم که معادل سازی کردن و مشکلی نبود. بعد باید امتحان GRE بدین که زبان و ریاضی هست و زیاد دست کم نگیرید. امتحان بذار مذخرف و تا حدی سخت هست. بعدش هم چند تا نامه معرفی از اساتید قبلیتون باید بگیرید و شروع کنید به دانشگاههای مختلف تقاضا فرستادن تا ببینید که کدوم قبولتون میکنه. فکر کنم یک وام بدون سوبسید دار هم به مقاطع ارشد و بالاتر تعلق میگیره. سالی هم فکر کنم دو بار پذیرش هست برای ترم پاییز و بهار.
پاسخ
سلام به یامی عزیز
اول از همه ازتون تشکر می کنم که بچه ها را راهنمایی می کنید که با دید بهتری برای ادامه تحصیل در آمریکا اقدام کنند.

چند تا سوال دارم که اگر لطف کنید جواب بدید ممنون می شم
1-من ارشد بیوشیمی دارم از ایران ،الان آمریکا هستم البته هنوز یک سال نشده (حدود 3 ماه هست که اینجام) حالا می خوام اینجا دکترای داروسازی بخونم اما نمی دونم از کجا شروع کنم ؟

پست های دیگران را که خوندم نوشته بودند بهتر از دیپلم شروع کرد بخاطر کمک هزینه تحصیلی و نگیم که مدرک فوق داریم ،می خوام بدونم این صحبت چقدر درست است ؟

2- من همه ریزنمراتم و مدارک تحصیلی را ایران ترجمه کردم و دارم، کجا باید بفرستم برای ارزیابی؟

3-اگر امتحان تافل را پس کنم باز هم نیاز هست که در کالج زبان بردارم؟


باز هم تشکر می کنم .
پاسخ
تشکر کنندگان: شرقي ، naser1959 ، afshinghwink ، Saiban
(2012-12-23 ساعت 00:12)peimaneh نوشته:  سلام به یامی عزیز
اول از همه ازتون تشکر می کنم که بچه ها را راهنمایی می کنید که با دید بهتری برای ادامه تحصیل در آمریکا اقدام کنند.

چند تا سوال دارم که اگر لطف کنید جواب بدید ممنون می شم
1-من ارشد بیوشیمی دارم از ایران ،الان آمریکا هستم البته هنوز یک سال نشده (حدود 3 ماه هست که اینجام) حالا می خوام اینجا دکترای داروسازی بخونم اما نمی دونم از کجا شروع کنم ؟

پست های دیگران را که خوندم نوشته بودند بهتر از دیپلم شروع کرد بخاطر کمک هزینه تحصیلی و نگیم که مدرک فوق داریم ،می خوام بدونم این صحبت چقدر درست است ؟

2- من همه ریزنمراتم و مدارک تحصیلی را ایران ترجمه کردم و دارم، کجا باید بفرستم برای ارزیابی؟

3-اگر امتحان تافل را پس کنم باز هم نیاز هست که در کالج زبان بردارم؟


باز هم تشکر می کنم .

خواهش میکنم...
اول یک آمار درست حسابی بگیر ببین اصلا بیوشیمی رو میتونی به دکترای ناپیوسته داروسازی پیوند بزنی یا نه. اینجا داروسازی مثل ایران نیست که عین پزشک باشه با گرایش داروسازی. من احساس میکنم اینجا بیشتر به همون رشته شیمی شبیه هست. اما اینکه بتونی دکترا داروسازی بگیری اول به قوانین مونده بعد دانشگاهی که حتما «آکریدیته شده» باشه (وگرنه مفتش گرونه چون دوزار نمی ارزه) و بعد استاد.
ارزیابی فکر کنم بر و بچه های فورام اپلای ابرود بهتر میشناسن.
مگه شوخیه از اول خوندن!!!! من که عمرا بهش فکر نمیکنم.
بستگی به نمره تاقلتون داره اما معمولا دیگه COLLEGE COMPOSITION I و II رو شاخه. اساسا زبان فول نباشه که کلا تحصیل به چه درد میخوره؟ کسی استخدام نمیکنه. زبان هم خوب باشه هم که تافل سهله، ترافل و تفلونش هم آدم میده!!
پاسخ
تشکر کنندگان: pr.kia ، Saeedv13 ، شرقي ، peimaneh ، naser1959 ، odiseh ، soheila_chem ، Saiban ، philter ، SomeOneX
(2012-12-22 ساعت 16:11)شرقي نوشته:  
(2012-12-22 ساعت 13:18)samira t نوشته:  امیدوارم کسی باشه بتونه به من کمک کنه.من ایران مهندسی صنایع خوندم و حالا می خوام الان اینجا مهندسی سخت افزار بخونم و به خاطر هزینه ها سالهای اول رو برم کالج. حالا اگه مدرکمو ببرم ممکنه بعضی واحدها رو ترنسفر کنند؟
اگه مدركتون را ببريد، حتما ترنسفر ميشه بعضي واحدها اما ديگه نميتونيد از فاينانشال ايد استفاده كنيد ، همه افرادي كه ميشناسم اكثرا ليسانس دارند از ايران ، اما همه از ديپلم وارد كالج ميشن تا بتونن از اين كمك هزينه تحصيلي هر ترم استفاده كنند، و شما هم اگه هزينه براتون مهم هست بهتره كه اصلا صداشو درنياري كه بالاتر از ديپلم مدرك داري. كشور عجيبيه اينجاSadSadSad

یعنی از fafsa نمی تونم واسه کمک تحصیلی اقدام کنم؟
LOCATION:LA COUNTY
ARRIVAL DATE: JAN 14
CATEGORY: DV LOTTERY
پاسخ
تشکر کنندگان: ali234 ، afshinghwink




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان