کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
بحث شیرین و خوشمزه غذا :)
(2012-06-21 ساعت 08:33)soheilbadami نوشته:  قربون ما نمک پرورده هستیم بقول اینا آلردی !
ایشالا شما بیای دهات ما زیر الاچیق ما به شما املت ماداگاسکار بدیم همراه با باد لایت تگری !
........

سلام سهیل جان !! امیدوارم روزی بتونم حداقل این قیمه ک . گ رو که گفتین درست کنم ، چون من در مورد غذا مصرف کننده ماهر و اشپز ناواردی هستم . و رکورد پخت و پز من در درست کردن 3 یا 4 غذا خلاصه شده : زرشک پلو با مرغ ، ماکارانی با مواد مخصوص ، کباب تابه ای و انواع کباب های مرغ و گوشت که خوب همه بلدن . ولی همیشه از امتحان کردن خورشتها واهمه داشتم . در عوض عاشق اماده کردن غذاهای فست فودی هستم مثل انواع سوسیس و هات داگ یا اینجور هله هوله ها ...

.... البته این خراب شده از کمبود و بهتر بگم نبود اون باد لایت تگری و امثال انها به طور شدیدی رنج می برد ... بیایید همان ما مهمان شما شویم که از تگری ها هم بهره مند باشیم ....

راستی عذای خوشمزه کم و بیش داریم ... بیایید از نوشیدنی هایی که در بلاد کفر در دسترستان است برایمان بنویسید تا ما جهان سومی ها هم اندکی تفاوت ... و ... را بدانیم ...

.
.
.
Big Grin
پاسخ
تشکر کنندگان: sohi ، Hediyeh ، امیر مهاجر ، hoda2012 ، Omidooo ، soheilbadami ، kavoshgarnet
سلامSmile

امروز وبسایت یاهو 1 مقاله درباره ی میزان رضایت مشتریان از رستورانها (البته برای بعضی هاشون واژه ی رستوران زیاد مناسب نیست مثل Starbucks ) داشت
لیستش رو اینجا میذارم برای دوستان
تجربه ای از این رستورانها هم اگه داشتین به اشتراک بذارید که خالی از لطف نیستRolleyes
مقاله ی کامل رو هم اینجـــــــــــــــا میتونید بخونید ، کامنت ها رو هم حتماً بخونید که جالبنBig Grin
Papa John's 83%

Subway 82%

Little Caesar 82%

Dunkin Donuts 79%

Pizza Hut 78%

Wendy's 78%

Domino's Pizza 77%

Taco Bell 77%

Starbucks 76%

KFC 75%

Burger King 75%

McDonald's 73%
پاسخ
(2012-06-22 ساعت 01:08)vroom نوشته:  سلامSmile

امروز وبسایت یاهو 1 مقاله درباره ی میزان رضایت مشتریان از رستورانها .....

من موندم کی Little Ceasar میخوره!؟ یعنی کم کیفیترین پیتزای علی آباد کتول ایران از اون بهتره! شبیه غذای پلاستیکی میمونه! Hungry Howie's نونش یک میلیون برابر بهتره.
پاسخ
تشکر کنندگان: امیر مهاجر ، zaherbin ، vroom ، mavarfan
از قدیم گفتن بهترین آشپزها مردها هستند. بر منکرش لعنت !!! چه بهتر که ازین به بعد کار به کاردانش سپرده بشه و ما هم راحتBig Grin

غرض از پاچه خواری این بود که وسط دستورات کدبانویانه , نه نه نه کد آقایانه !!! می خواستم یه تقلب Rolleyes یادتون بدم.
این دفعه اگه خواستین کوکو سبزی یا سیب زمینی درست کنین یه قاشق پودر پن کیک اضافه کنین پف می کنه ایییییییییین هوا ! امتحانش کنین

پاسخ
تشکر کنندگان: امیر مهاجر ، frozen mind ، sohi ، hoda2012 ، mavarfan ، Kingrazor
توی food court اگر Jimmy the Greek پیدا کردید، حتما غذاهاشو امتحان کنید. مخصوصا Chicken Souvlaki, Roast Lamb, Roast Chicken.
به خاطر برنجش و سیب زمینی پخته شده توی گوشت، خیلی با ذائقه ما ایرانیها سازگاره. سس سزار هم میزنه. تو کانادا همیشه میگفتم: Could I have less salad‪ and more rice please?
و اونا هم با خوشرویی قبول میکردن. یه بار هم دو تا سیخ جوجه بیشتر نمونده بود، خود یارو گفت یه سیخ اضافه میخوای 1$؟ خیلی حال داد!
اینم لینک چیکن سوولاکی: http://www.jimmythegreek.com/m_chicken_souvlaki.html
خیلی خوشمزه است.
پاسخ
تشکر کنندگان: zaherbin ، hoda2012 ، vroom ، frozen mind ، kavoshgarnet
سلام دوستان عزیز،
بنده یه نوع پیتزای خونگی بلدم که خیلی خوشمزه میشه و هر کی خورده ازش تعریف کرده.
البته درست کردن پیتزا یه دستور کلی داره. اما از نظر من که ۱۵ ساله تو خونه پیتزا درست میکنم، مزه خوب پیتزا به چند عامل تعیین کننده بستگی داره که اینجا ذکر میکنم:
- ۵۰ درصد مزه خوب پیتزا به مزه نون پیتزا است: اغلب به این موضوع اهمیت نمیدن و هر نونی که گیر آوردن استفاده میکنند.
- ۵۰ درصد طعم خوب پیتزا به اینه که مواد روی پیتزا کاملا به اندازه باشه. زیاد شدن یکی از مواد طعم غالب پیتزا رو به اون ماده خاص تغییر میده و همه چیز رو خراب میکنه.
یه چیز دیگه هم که اهمیت داره نوع پنیره. پنیر پیتزا باید کم مزه، اما معطر باشه. بوی پنیرهای پشت قرمز که قدیما تو سوپرمارکتای ایران بود (اسمشو یادم نیست) بهترینه. البته اونورا عطر پنیرهای پیتزا خیلی خوبه. در ضمن پنیرهایی که مزه زیادی دارند، مثل گودا، یا پارمسان یا پنیر تست مزه پیتزا رو به شدت عوض میکنند. پیتزا خودش یه غذای با طعم قوی هست و نیازی به طعم دهنده‌های قوی نداره.
مواد لازم:
خب بریم سر مواد لازم: (برای دو نفر و ظرفی گرد به قطر ۳۰ سانتیمتر = ۱۲ اینچ)
۱- آرد (سفید یا سبوسدار بسته به ذائقه شما)
۲- شیر (دقیقا ۲۰۰ گرم)
۳- نمک و زردچوبه
۴- کنجد خام سفید (دو تا چهار قاشق غذا خوری)
۵- نصف یک فلفل دلمه نسبتا کوچک
۶- پیاز متوسط یک عدد
۷- قارچ
۸- گوشت چرخ کرده (دو قاشق غذا خوری)
۹- پنیر پیتزا
طرز تهیه:
ابتدا مقداری کنجد (دو تا چهار قاشق غذا خوری) رو توی آسیاب یا بلندر یا هر چیزی که بشه باهاش کنجد رو آرد کرد بریزید و در حدی بزنید که بیشتر کنجدها خرد بشن. زیاد نزنید چون روغن کنجد در میاد و تبدیل میشه به حلوای ارده و کار رو دشوار میکنه.
سپس شیر رو درون مایکروویو گرم کنید طوری که بوی شیر در بیاد اما داغ نشه.
بعد شیر رو درون یه ظرف گود بریز (مثلا یه کاسه بزرگ)
کنجد آرد شده و مقدار کافی نمک رو به شیر اضافه کنید و با یک چنگال بهم بزنید تا حسابی مخلوط بشه. قبل از اینکه شیر سرد بشه، شروع کنید به اضافه کردن آرد و با چنگال بهمش بزنید. بسته به غلظت مایعی که دارید و جنس آرد، میزان متفاوتی آرد نیاز هست. پس آنقدر آرد اضافه کنید که خمیر رو وقتی خوب ورز دادید چیزی از اون به دستتون نچسبه. یه خمیر نسبتا سفت اما یکدست. نباید آرد بیش از اندازه بریزید که خمیر حالتش تغییر کنه و ورز دادنش مشکل بشه. باید چیزی بدست بیارید که کمی سفت‌تر از خمیر بازی بچه‌ها باشه.
من نمیذارم خمیر تخمیر بشه، چون نوع نونی که از خمیر تخمیر شده بدست میاد و پر از منفذ میشه رو توی پیتزا اصلا دوست ندارم.
بلافاصله یه تابه یا ظرف مخصوص فر که کف کاملا تخت داره برمیدارید و کمی روغن (در حد یک قاشق غذاخوری) وسط ظرف میریزید و خمیر رو که به شکل یه توپ در آوردید درست روی روغن میندازید و شروع کنید به پهن کردن خمیر با دست. این سخت‌ترین قسمت کاره و من فکر میکنم فقط آقایون از پسش بر میان. خیلی زور میبره و خسته کننده است. چون خمیر سفته. ورز دادن خمیر هم تقریبا به همین اندازه نیاز به زور بازو داره.
خمیر رو کاملا یکنواخت ته ظرف پهن کنید طوری این کار رو انجام بدید که خمیر تقریبا به اندازه یک سانتیمتر از لبه ظرف بالا بره.
گوشت چرخ کرده رو با نیمی از پیاز که رنده ریز شده باشه مخلوط کنید و توی کمی روغن تفت بدید. وقتی که گوشت آب خودش رو از دست داد، مقداری نمک و زردچوبه اضافه کنید باز هم کمی تفت بدید. بعد مقداری رب گوجه اضافه کنید و حسابی مخلوط کنید و بگذارید تا یه کم دیگه بپزه. 
گوشت رو روی نون بریزید و بطور یکنواخت پهن کنید. گوشت نباید تمام سطح خمیر رو بگیره. اگر اینطور شد بدونید که مقدار گوشت خیلی زیاده. باید بطور پراکنده روی سطح نون باشه و فضاهای خالی زیادی بین گوشتهای پهن شده دیده بشه.
قارچ رو به صورت ورقه شده توی تابه و روغن داغ بریزید و بگذارید سرخ بشه. نمک اضافه نکنید چون باعث میشه قارچ آب بندازه و طعمش خراب بشه. اگر قارچ تازه نباشه، هر کاری هم که بکنید، باز هم قارچ آب میندازه. وقتی قارچ پخته شد اون رو بطور یکنواخت روی گوشت پخش کنید. باز هم نباید یک لایه کامل قارچ بذارید. برش قارچها هر کدوم به اندازه نیم برش از همسایه‌هاشون Big Grin فاصله داشته باشند بهتره! سعی کنید قارچها تا نخورن که ضخامت پیتزا الکی زیاد نشه.
نیمه دیگر پیاز رو ریز کنید تقریبا به اندازه نخود. بعد روی پیتزا به شکل یکنواخت پخش کنید. فلفل دلمه رو هم به همون اندازه ریز کنید و روی پیازها بریزید. باز هم زیاده روی نکنید. در نهایت باید هنوز گوشتها و قارچها از لابه‌لای بقیه مخلفات به راحتی دیده بشن. فر رو از قبل گرم کرده باشید (پایین فر رو روشن کنید) و ظرف پیتزا رو با فاصله کمی از کف فر قرار بدید.
این نوع خمیر به ته ظرف نمیچسبه و شما میتونید هر چند دقیقه یکبار بار زیر خمیر رو ببینید. وقتی دیدید که خمیر شروع کرد به تغییر رنگ به سمت طلایی، در میانه‌های راه، ظرف رو از فر در بیارید و پنیر پیتزای رنده شده رو روی اون بپاشید. باز نگذارید پنیر بقیه مواد رو طوری بپوشونه که دیده نشن. پنیر زیاد هم طعم پیتزا رو خراب میکنه و هم مضره. برای اینکه پنیر زیادی استفاده نکنید و پنیر روی پیتزا به چشم بیاد اون رو حسابی ریز کنید. من که پنیر رو خرد میکنم و میریزم توی بلندر و ریز ریزش میکنم. اگر پنیر به کناره‌های ظرف چسبیده با نوک یه چاقوی چرب شده برش گردونید روی نون پیتزا. اگر این کار رو نکنید پنیر چسبیده به ظرف میسوزه و بوی بدی به پیتزا میده.
دوباره پیتزا رو همونجا توی فر بذارید. پنیر زود آب میشه. مهم زیر خمیره که نسوزه ولی در عین حال رنگ سفیدشو از دست بده و تقریبا برشته بشه. 
یک نکته مهم: در تمام مدتی که پیتزا توی فر هست، از ابتدا تا انتها، پیتزا رو زیر نظر داشته باشید. اگر بخار زیر خمیر جمع بشه و یه حباب زیر خمیر درست بشه، کف پیتزا قلمبه میشه Big Grin و کاملا مشخصه. در این حالت بلافاصله با نوک یک چاقوی تیز خمیر رو سوراخ کنید. بخار با فشار بیرون میزنه و خمیر دوباره میخوابه کف ظرف. اگر این کار رو نکنید، قسمتی از زیر پیتزاتون اصلا سفت نمیشه و نرم و نیمه پخته باقی میمونه.
از اینجا به بعد کاملا بستگی به حال و حوصله خودتون داره:
به محض اینکه پیتزا از فر دراومد پیتزا رو از ظرف درآرید و روی چیزی شبیه توری بذارید که از زیر بهش هوا بخوره. من یه توری مخصوص جوجه کباب رو روی یک سینی میذارم و پیتزا رو میندازم روی اون که هوا به راحتی از زیرش جریان پیدا کنه. بعد از چند دقیقه که پیتزا حرارتش کمتر شد و بخارش خارج شد، میتونید اونرو توی سینی بذارید (دیگه در این حالت عرق نمیکنه) و برش بدهید و سرو کنید. یه پیتزای کاملا ترد و خوشمزه و سالم. نوش جان.
در صورت تمایل میتونید پیتزا رو با پودر آویشن خشک و لیمو نوش جان کنید.

[عکس: attachment.php?aid=2801]


فایل‌های پیوست پیش‌نمایش تصاویر

پاسخ
تشکر کنندگان: zaherbin ، vroom ، frozen mind ، hoda2012 ، bita-p ، Omidooo ، Szsanazsz ، amir82 ، Hediyeh ، ASALI
(2012-06-22 ساعت 11:54)zaherbin نوشته:  سلام تهیه گوشت قلقلی معروف یا همون کله گنجشگی »
البته نوع قلقلی مکزیکی تشریف دارند
مواد لازم :
تخم مرغ زده شده=یک عدد
خرده نان نرم=سه چهارم فنجان
شیر=یک چهارم فنجان
نمک=نصف قاشق چای خوری
پونه=یک چهارم قاشق چای خوری
فلفل=یک چهارم قاشق چای خوری
گوشت چرخ کرده=نیم کیلو
زیتون=۲۴ عدد
گوجه فرنگی خرد شده=نیم کیلو
آب=نصف فنجان
پیاز خرد شده=نصف فنجان
آب گوشت ( یا آب مرغ )=یک فنجان
سیر خرد شده=یک حبه
سس فلفل
طرز تهیه :
تخم مرغ ، خرده نان ، شیر ، نمک ، فلفل و پونه را با هم خوب مخلوط کنید . گوشت چرخ کرده را نیز به آن اضافه کنید . ۲۴ عدد توپ گوشتی دور ۲۴ زیتون درست کنید . در یک قابلمه ، گوجه فرنگی ، نصف فنجان آب ، پیاز ، آب مرغ ، سیر ، یک چهارم قاشق پونه و سس فلفل را با هم مخلوط کرده و آن را به جوش آورید و یک ربع آن را بپزید . توپ گوشت را داخل سس ریخته و نیم ساعت آن را بپزید . گوشت ها را از سس بیرون آورده کنار بگذارید . سس را دوباره بجوشانید ، چربی اضافه آن را بگیرید . پس از ده دقیقه سس آماده است و می توانید آن را روی گوشتهای قلقلی سرو کنید .(تلیط کنید Smile )

سلامSmile

من احساس میکنم هدف استارتر ِ تاپیک این بوده که بیایم تجربیات شخصیمون در ارتباط با غذا رو به اشتراک بگذاریم
البته جناب yami میتونن در اینباره شفاف سازی کنن

وگرنه کُپی پیست کردن از این سایت و اون وبلاگ رو که همه بلدن
ضمن اینکه در چنین مواردی حداقل کاری که باید انجام بدیم ذکر منبع هستش!!!
امیدوارم تکرار نشه!

روش تهیه گوشت قلقلی مکزیکی
پاسخ
تشکر کنندگان: masih sh ، frozen mind ، امیر مهاجر ، kavoshgarnet
البیته البته که نباید کپی پیست بکنیم از این سایت و از اون سایت! این چه شلم شوربایی بیده که درست کردین؟
در اینجا که شخص بنده سکان دار تاپیک بیدم، عرض میکنم (روم نشد بگم امر میکنم!! مثل صدای ضبط شده مظفرالدین شاه!!) که صرفا تجربیات شخصی خودتون رو که به نوعی منحصر به فرد هم بیده بیایید ذکر کنید وگرنه الاایحال (این کلمه حساسیت دارم کلا!) هر کی بیاد یک توک پا روش نیمرو درست کردن رو بنویسه که مع ذالک (!!!) تاپیک یه انهتات (قبلا انحطاط بود!) کشیده میشع Smile

* عباس آقای ظاهربین، داداش بورجک چیزیش نشد؟ من نوکرتم ها، گفته باشم. کلا سعی کردم چنان گرا بدم که حداقل خیسارت به بورجک وارد بشه چون ما زیتون پرورده شما هستیم اساسا!
پاسخ
تشکر کنندگان: zaherbin ، Omidooo ، mavarfan ، امیر مهاجر
ای وای، عباس آقا رو زدن شهید کردن که رفت! محروم؟؟؟ مگه چیکار کرده آخه؟ اومدین قاتق نون مردم بشیم با این تاپیک، قاتل جونشون شدیم Sad
پاسخ
تشکر کنندگان: Omidooo ، laili ، امیر مهاجر ، frozen mind
(2012-06-23 ساعت 07:17)yami نوشته:  ای وای، عباس آقا رو زدن شهید کردن که رفت! محروم؟؟؟ مگه چیکار کرده آخه؟ اومدین قاتق نون مردم بشیم با این تاپیک، قاتل جونشون شدیم Sad

یامی جان شما اینجا اینقد مشغول فسخ و فجوری که خبر نداری یه تاپیکی همین نزدیکی است که روزی هفت هشت تا زخمی و سه چهار تا کشته میده ...
اتفاقا تعجب کرده بودم چرا شما اونجا نظر نمیدی پس بگو نمیدونستی که همه میریم اونجا تو رینگ, انرژی تخلیه میکنیم ..Smile
حالا اگه دوست داشتی بیا و نظرت و بده فقط باید خیلی مراقب باشی که مثل عباس آقا شهید نشی ...تاپیک خطرناکیه لامصب ..مثل باتلاق می مونه .چند روز یه بار قربانی میگیره Smile)

http://mohajersara.com/thread-2678-page-15.html
پاسخ
سلام. یه توصیه دوستانه دارم براتون....

من نزدیک 2 سال هست که امریکا هستم و تنها زندگی می کنم، توصیه ام اینه که دور این غذا های آت آشغال رو خط بکشین . ما ها تو ایران با غذای سالم بزرگ شدیم و مثل آمریکایی ها نیستیم...

تا یه ماه پیش همه اش من غذای بیرون می خوردم و الان به یه بیماری سخت گوارشی مبتلا شدم و زندگی زهر شده برام. با گذاشتن یک ساعت وقت شما میتونین بهترین سالمترین غذا رو برای خودتون بپزین! اگه الان نمی خوایین تنها یک ساعت برای خودتون وقت بذارین ، شاید بعداً مجبور باشین کلی هزینه و وقت و سلامتی خودتون رو روش صرف کنین !

این یه نکته رو هم از من داشته باشین !
مهاجرت و زندگی در غربت برای انسان ، مانند فردی است که در جاده های وطن خود رانندگی می کرده و حال او را به اقیانوس انداخته اند ! باید اتومبیل خود را تبدیل به قایق کند تا نجات یابد...
پاسخ
(2012-06-23 ساعت 16:32)farzad24 نوشته:  سلام. یه توصیه دوستانه دارم براتون....

من نزدیک 2 سال هست که امریکا هستم و تنها زندگی می کنم، توصیه ام اینه که دور این غذا های آت آشغال رو خط بکشین . ما ها تو ایران با غذای سالم بزرگ شدیم و مثل آمریکایی ها نیستیم...

تا یه ماه پیش همه اش من غذای بیرون می خوردم و الان به یه بیماری سخت گوارشی مبتلا شدم و زندگی زهر شده برام. با گذاشتن یک ساعت وقت شما میتونین بهترین سالمترین غذا رو برای خودتون بپزین! اگه الان نمی خوایین تنها یک ساعت برای خودتون وقت بذارین ، شاید بعداً مجبور باشین کلی هزینه و وقت و سلامتی خودتون رو روش صرف کنین !

این یه نکته رو هم از من داشته باشین !

فرزاد! ای بابا چقدر بد، چی شده حالا؟ Gerd و اسید معده دچار شدین؟

لیلی! عقب اوضاع قمر در عقربی هست در اون تاپیک! برم زره و کلاه خودم رو از اون یهودیه پس بگیرم بیم ببینم چه خبره!!

پاسخ
تشکر کنندگان: امیر مهاجر ، Omidooo ، laili ، mavarfan ، rs232


نتیجهء یک سری تحقیقات انجام شده بر روی غذاهای مک دونالد که دنیا را شوکه کرد .

دو همبرگر مک دونالد همراه با سیب زمینی سرخ کردهء مک دونالد ، یکی به مدت 25 ماه و یکی به مدت 74 ماه است که در محیط باز قرار گرفته اند. هر دو غذا ، نه تنها بعد از گذشت این مدت فاسد نشدند و نگندیدند ، بلکه هنوز همان قدر تازه به نظر می رسند که در روز اول ! مورچه ها به غذای مورد نظر مراجعه کردند اما آن را نخوردند و برگشتند. ...هیچ قارچ و کپکی بر روی این غذا ایجاد نشد. خرمگس ها و مگس ها بر روی این غذا تخم گذاری نکردند !
آهای مردم ! غذای مک دوانلد غذا نیست! بمبی از مواد نگهدارنده هست . یک تکهء سرطان خوشمزه ، که حتی حشرات و انگل ها هم از آن بیزارند! و افسوس و هزار افسوس که هر روز چندصد میلیون انسان با لذت این "غذا" را وارد جسم خود می کنند!
مهاجرت و زندگی در غربت برای انسان ، مانند فردی است که در جاده های وطن خود رانندگی می کرده و حال او را به اقیانوس انداخته اند ! باید اتومبیل خود را تبدیل به قایق کند تا نجات یابد...
پاسخ
تشکر کنندگان: Omidooo ، امیر مهاجر ، alireza62 ، rs232 ، shahab2012 ، ساسان ، SadMan
(2012-06-23 ساعت 21:54)farzad24 نوشته:  نتیجهء یک سری تحقیقات انجام شده بر روی غذاهای مک دونالد که دنیا را شوکه کرد .

دو همبرگر مک دونالد همراه با سیب زمینی سرخ کردهء مک دونالد ، یکی به مدت 25 ماه و یکی به مدت 74 ماه است که در محیط باز قرار گرفته اند. هر دو غذا ، نه تنها بعد از گذشت این مدت فاسد نشدند و نگندیدند ، بلکه هنوز همان قدر تازه به نظر می رسند که در روز اول ! مورچه ها به غذای مورد نظر مراجعه کردند اما آن را نخوردند و برگشتند. ...هیچ قارچ و کپکی بر روی این غذا ایجاد نشد. خرمگس ها و مگس ها بر روی این غذا تخم گذاری نکردند !
آهای مردم ! غذای مک دوانلد غذا نیست! بمبی از مواد نگهدارنده هست . یک تکهء سرطان خوشمزه ، که حتی حشرات و انگل ها هم از آن بیزارند! و افسوس و هزار افسوس که هر روز چندصد میلیون انسان با لذت این "غذا" را وارد جسم خود می کنند!

فرزاد جان اگه اینطور باشه که باید چند صد میلیون نفر تا حالا سرطان گرفته باشند یا دستکم آمار سرطانی های مک دونالد خور بالاتر از بقیه باشه. اتفاقا خوبه که هیچ نوع حشره و انگلی به این غذا توجه نکنه چون حشرات بیشتر به غذاهای گندیده توجه می کنند. دائقه غذایی آدمها با حشرات خب متفاوته دیگه. البته من به ندرت مک دونالد می خورم ولی با این نوشته بیشتر علاقه مند شدم که هر ماه یکی دو بار بخورم. خب البته زیاد خوردن هر غذایی حتی بهترین غذا هم خوب نیست.
پاسخ
تشکر کنندگان: Omidooo ، vroom ، امیر مهاجر ، laili ، soheilbadami ، mavarfan ، rs232 ، masih sh ، ساسان
(2012-06-23 ساعت 21:54)farzad24 نوشته:  نتیجهء یک سری تحقیقات انجام شده بر روی غذاهای مک دونالد که دنیا را شوکه کرد .

دو همبرگر مک دونالد همراه با سیب زمینی سرخ کردهء مک دونالد ، یکی به مدت 25 ماه و یکی به مدت 74 ماه است که در محیط باز قرار گرفته اند. هر دو غذا ، نه تنها بعد از گذشت این مدت فاسد نشدند و نگندیدند ، بلکه هنوز همان قدر تازه به نظر می رسند که در روز اول ! مورچه ها به غذای مورد نظر مراجعه کردند اما آن را نخوردند و برگشتند. ...هیچ قارچ و کپکی بر روی این غذا ایجاد نشد. خرمگس ها و مگس ها بر روی این غذا تخم گذاری نکردند !
آهای مردم ! غذای مک دوانلد غذا نیست! بمبی از مواد نگهدارنده هست . یک تکهء سرطان خوشمزه ، که حتی حشرات و انگل ها هم از آن بیزارند! و افسوس و هزار افسوس که هر روز چندصد میلیون انسان با لذت این "غذا" را وارد جسم خود می کنند!

البته با توجه به همبرگری یامی که خودم زدم الزاما باید حرف شما رو تایید کنم در راستای مارکتینگ محصول خودم!! اما این حرفا بیشتر شایعه هست که در سایت Snoops هم میتونین توضیح اینکه چرا درست نیست رو در بیارین. اصلا یک بار مک دانلد گرفتین همشم نه اما یک تکه کوچولوشو بذارین یک جا ببینین میگنده یا نه! اگه نگندید من بعد نخرین! البته معمولا شرکتهای رقیب این حرفا رو برای هم میسازن و خودشون هم میدونن که جمعیت مردم زودباور باورش میکنن. مثلا ممکنه این شایعه رو سابوی علیه مک دانلد درست کرده و انداخته تو اینترنت!
پاسخ
تشکر کنندگان: laili ، Omidooo ، kavoshgarnet ، soheilbadami ، mavarfan ، rs232 ، masih sh




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان