کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
شماره تایید ثبت نام ‪(Confirmation Number)
سلام

من تازه با این سایت آشنا شدم واقعا که عالیه خیلی تعجب کردم یک همچین انجمنی هم هست که همه بی توقع مخصوصا در خصوص مهاجرت به هم کمک کنن موفق باشین امیدوارم همه به ارزوهای خوبشون برسن
من امسال اولین سالیه که در لاتاری شرکت کردم تا حالا امکانات مهاجرت رو نداشتیم امسال با شوهر و دخترم شرکت کردیم و 2 تا فرم فرستادیم دیروز C/N رو هم گرفتم حالا باید منتظر بمونیم ببینیم چی پیش میاد لطفا مدیران سایت تنهامون نزارن
مرسیییییییییی دوست جونا
تشکر کنندگان: reza6966 ، pariya2 ، Omid-Aria ، battosai
چون قسمت مناسبی تو انجمن 2014 پیدا نکردم به نظرم همین جا گزینه مناسب تری بود


نکته ای که وجود داره اینه که با وجود حذف چین و هند یعنی حدود 2 میلیارد آدم اما با تبلیغات سویی که امسال به طرز شگفت آوری زیاد شده ثبت نام از ایران به حدی بالا رفته که حتی افرادی که دیپلم هم ندارند و شرایط رو ندارند هم ثبت نام میکنند.

خودم به عینه دیدم که تو خیابان جمهوری فردی تبلیغ میکرد که اقامت رایگان( چقدر این قسمتش جالب بود) آمریکا و افراد زیادی از پیر و کودک جمع شده بودن که براشون ثبت نام انجام بشه ویا حتی سایت های تبلیغی که چند روز مونده به شروع ثبت نام پیدا میشن


یعنی به احتمال زیاد امسال از ایران بالای 1-1.5 میلیون نفر ثبت نام انجام خواهد شد و چون تعداد زیادی از ثبت نامی ها بیهوده بوده احتمالن به دور دوم کشیده میشه.


برای همین هست که تو اکثر فروم ها و سایت ها از دوستان عزیز خواهش میشه که فقط افراد دارای شرایط ثبت نام به عمل بیارند نه برای هر فردی که ارزوی رفتن دارد


به امید قبولی همه اون هایی که میتونند و میدونند امسال قبولند به خصوص بچه های سایت
وقتی من بمیرم. دیگر چه فرق میکند که باغچه باشد یا نباشد
تشکر کنندگان: reza6966 ، afsoon77 ، Omid-Aria ، nader_wanton ، a.kh ، battosai
سلام
میشه یکی بگه با گوگل کروم که ثبت نام و انجام دادیم اون صفحه تاییدیه که کانفرمیشن نامبر داخلش اومده اونو چجوری save کنیم؟
تشکر کنندگان:
با سلام . شما می توانید کل متنی را که در انتهای ثبت نام می آید را انتخاب کنید و آن را در یک صفحه word خالی pastesh کنید و یا اینکه حتی با یک خودکار آن را روی یک کاغذی بنویسید و برای خودتان نگهش دارید.
موفق باشید




(2012-10-21 ساعت 20:55)my2220 نوشته:  سلام
میشه یکی بگه با گوگل کروم که ثبت نام و انجام دادیم اون صفحه تاییدیه که کانفرمیشن نامبر داخلش اومده اونو چجوری save کنیم؟
تشکر کنندگان:
(2012-10-20 ساعت 00:42)reza6966 نوشته:  
(2012-10-20 ساعت 00:26)ramtin228 نوشته:  احتمالا اعلام نتایج dv-2014 هم دو مرحله ای هستش تو سایت ثبت نام نوشته:Additional entries may be selected in October 2013
دوستان لطفا تایید کنند.

فکر می کنم همینجور باشه که می گید
ایشالله 3 رقمی به پایین هم خواهد بود کیس نامبر 2014 شما Big Grin

واسه ما هم می تونی اینجوری پیش بینی کنی ؟؟؟Tongue
بعید می دونم 2014 دو مرحله ای باشه.
جریان 2013 یک استثناء بود و قبل از اون تا بحال سابقه نداشته دو مرحله قرعه کشی انجام بشه.
دلیل اینکه 2013 دومرحله ای شده ، جبران کمبود ورودی به آمریکا از بابت 2012 بود که اگر خاطرتون باشه ، به دلیل اشتباه کامپیوتر در عملیات قرعه کشی که برندگان رو از بین ثبت نام کنندگان در 2 روز اول انتخاب کرده بود ، بعد از حدود 1 ماه نتایج اولیه باطل اعلام شد. به همین دلیل خیلی ها کانفرمیشن نامبر رو نداشتند که دوباره ببینید قبول شدند یا نه. و این باعث شد تعداد ورودی برندگان خوش شانس که کانفرمیشن نامبر رو حتی بعد از قبول نشدن در روز اعلام نتایج ، نگه داشته بودند ، خیلی خیلی کم بشه. در نتیجه با 2 مرحله ای کردن 2013 ، این کمبود رو جبران خواهند کرد
تشکر کنندگان:
(2012-10-19 ساعت 02:01)gholamreza_fe نوشته:  سلام
فردمتاهلی که قبول میشه میتونه خودش بره آمریکا وخانوادش رو سالهای بدببره اونجا؟
1- افراد متأهل باید هنگام ثبت نام گزینه مربوطه را انتخاب و اطلاعات همسر خود را نیز وارد کرده باشند(در غیر اینصورت حتی در صورت قبولی در مصاحبه رد خواهند شد)

2- شخص متأهلی که هنگام ثبت نام فرم رو درست تکمیل کرده باشند ، بعد از قبولی و مصاحبه ویزای ورود به آمریکا خواهند گرفت ( نه گرین کارت )
البته روز مصاحبه باید هر دو حضور داشته باشند.

3- فقط شخص اصلی اجازه ورود تنهایی به آمریکا را دارد و همسر و همراه او فقط به شرط ورود متقاضی اصلی مجوز ورود خواهند داشت.
یعنی اگر شما برنده شوید ، اما تصمیم بگیرید به آمریکا نروید ، همسر شما هم که در واقع یه جورایی برنده شده ، اجازه ورود نخواهد داشت.

4- ویزایی که در مرحله 2 به آن اشاره شد ، 6 ماه اعتبار خواهد داشت برای اولین ورود به آمریکا. پس از ورود به آمریکا گرین کارت شما صادر و به دست شما خواهد رسید که ممکن است تا 3 ماه طول بکشد.

5- اگر شما برنده اصلی شوید ، می توانید پس از دریافت ویزاها ، به تنهایی وارد آمریکا شوید. البته 2 شش ماه فرصت دارید که بازگردید و همسر خود را با خود به آمریکا ببرید. چون ویزاهای همسرتون هم برای اولین ورود 6 ماه اعتبار دارد.

6- اگر در این 6 ماهی که ویزای همسرتان اعتبار دارد ، همسر خود را با خود به آمریکا نبرید ، احتمالاً کلاً قضیه لاتاری برای همسرتون کنسل میشه ( مگر اینکه دوباره سفارت قبول کنه که برای همسرتون ویزا صادر کنه که بعیده ) و در اینصورت شما می توانید هروقت که دوست داشتید به عنوان یک دارنده گرین کارت برای همسر قانونی خودتون درخواست ویزا (F2) و گرین کارت کنید که پروسه خودشو داره. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به تاپیک مربوطه (مهاجرت خانوادگی) مراجعه کنید.

موفق باشید
تشکر کنندگان: gholamreza_fe ، bobo6161
[/quote]
(2012-10-21 ساعت 20:55)my2220 نوشته:  سلام
میشه یکی بگه با گوگل کروم که ثبت نام و انجام دادیم اون صفحه تاییدیه که کانفرمیشن نامبر داخلش اومده اونو چجوری save کنیم؟


دوست عزیز میتونی صفحه رو بصورت PDF با برنامه E-PDF CONVERTER سیو کنی
تشکر کنندگان:
(2012-10-10 ساعت 12:42)tenesi نوشته:  
(2012-10-10 ساعت 10:52)nader_wanton نوشته:  اقا یه سوال کی قرعه کشی میشه؟تاریخ اعلام برنده شدگان کیه؟کی باید بریم سفارت؟چقدر طول میکشه تا برسیم به خاک آمریکا؟
اینارو دارم میگم چون درس من سال دیگه تموم میشه(لیسانس)بدبختی سربازی مندم چیکار کنم و...
اول ماه می سال 2013 نتایج اعلام می شود:
Starting May 1, 2013, you will be able to check the status of your DV-2014 entry by returning to www.dvlottery.state.gov, clicking on Entrant Status Check, and entering your unique confirmation number and personal information
بعد از قبولی شماره جدیدی به نام کیس نامبر به شما تعلق خواهد گرفت که این عدد تصادفی است. ممکن است این عدد خیلی کم یا خیلی زیاد باشد.
بعد از قبول شدن باید مدارک و فرم های خاصی رو به KCC ارسال کنید.
بعد از آن باید منتظر کارنت شدن باشید.
کارنت شدن یعنی اعلام کنند که از فلان کیس نامبر تا فلان کیس نامبر آماده بشن برای مصاحبه. و این کیس نامبر شماست که مشخص می کند چه زمانی باید به مصاحبه بروید.
ممکن است با توجه به کیس نامبری که تصادفی به شما تعلق خواهد گرفت خیلی زود ( شاید 1 ماه ) و یا خیلی دیر ( تا 1.5 سال ) به مصاحبه دعوت شوید.
برای رفتن به مصاحبه ، مسلماً باید برای خروج از کشور مشکلی نداشته باشید.یعنی یا کارت پایان خدمت ، یا طرق دیگر !
در نهایت ، در روز مصاحبه یا ویزا میگیرد که می توانید حتی همان روز به آمریکا وارد شوید ، یا برای بررسی بیشتر دوباره پرونده شما در جریان قرار می گیرید.
این مرحله کلرنس نام دارد و در واقع شما باید منتظر کلر شدن باشید. یعنی پرونده شما پاک پاکه.
همین کلرنس ممکنه از 1 هفته تا 6 ماه طول بکشه !
بعد از کلر شدن ، دوباره به سفارتی که مصاحبه شدید مراجعه می کنید و ویزای خود را دریافت می کنید که می توانید همان روز ( به شرطی که بیش از 6 ماه از تاریخ آزمایشات پزشکی که برای مصاحبه لازم است نگذشته باشد ) به آمریکا وارد شوید.
همان طور که می بینید از الان هیچ تاریخی برای ورود به آمریکا نمیشه اعلام کرد. حتی تقریبی.
پس زندگی عادی خود را ادامه دهید و ان شاء الله بعد از قبولی نگران اینگونه مسائل باشید

مرسی دوستان، اما کی میدونه چه زمانی (( قرعه کشی)) میشه؟؟ ( میدونم که اعلام نتایج ماه می هست)

(2012-10-14 ساعت 12:32)nader_wanton نوشته:  
(2012-10-12 ساعت 11:45)tenesi نوشته:  
(2012-10-10 ساعت 19:39)nader_wanton نوشته:  واقعا ممنونم توضیح مفصل و قشنگی دادی با این اوصاف که شما میگید شاید بتونم برای اولین خروجم پاسپورت زیارتی بگیرم برم چون دانشجوام اما خوب 1سال دیگه همین موقع تمومه درسم برای بار 2 نمیدونم چه خاکی بریزم تو سرم
با این حال مرسی عزیز
دوست عزیز ، یه تحقیقی بکن چون من راجع به این قضیه اطلاعاتی ندارم ، اما شنیدم با پاسپورت زیارتی ، فقط به کشورهای زیارتی مثل سوریه و عراق میتونی بری ، نه ترکیه یا امارات که اکثر مصاحبه ها اونجا انجام میشه.

ای باباSad
اینطور که شما میگی من....سرویسه بچه ها واسه ما ها که مشکل خروج داریم چطور باید دور بزنیم مثل این تحریمBig Grin

تحقیق کن ببین میتونی از طریق سفارت امریکا در عربستان سعودی، یا عراق اقدام کنی؟

(2012-10-14 ساعت 22:45)saher نوشته:  
(2012-10-14 ساعت 22:23)azade1979 نوشته:  سلام و ممنونم از اطلاعات مفیدی که در اختیار همگان قرار می دهید. متاسفانه من هم پس از انجام ثبت نام وقتی می خواستم شماره confirmation را دخیره کنم کامپیوترم خاموش شد چون ویروسی است و نتوانستم شماره را برای پیگیری های بعدی یعنی نتیجه لاتاری دخیره کنم. آیا الان می شود با زدن ایمیل به آدرس آنان و با ذکر نام و نام خانوادگی و ... شماره را گرفت؟ ظاهرا الان تنها راه از آگاه شدن از قبولی فقط ایمیل خودم و آدرس محلی است که در فرم اعلام کرده بودم درسته ؟ ممنون می شوم اگر من را راهنمایی بفرمایید.

با تشکر

خیر دوست محبوب, راهی وجود ندارد و شما فرصت را برای امسال از دست داده اید. این اطلاعات طبقه بندی شده محسوب میشوند و هر کسی به آن دسترسی ندارد...
دوستان چرا برای ثبت نام از یک شخص باتجربه کمک نمیگیرید؟
هرگز نباید از یک کامپیوتر نا مطمئن برای این ثبت نام استفاده شود. مخصوصا" سیستمی که خود بخود خاموش میشود و یا مکانی که بصورت ناگهانی برق میرود و فاقد باتری نگهدارنده جریان میباشد...

آن ایمیل و آدرس محلی که شما اعلام کرده بودید... برای کار دیگری میباشد و شما برای کسب اطلاع از قبولی باید توسط کانفرمیشن نامبر و سال تولد و نام خانوادگی این قبولی را چک کنید.

اگر برایتان خیلی مهم است، هارد تان را ببرید پیش یک مهندس خوب و از او بخواهید اطلاعات قبلی را بازیابی کند، اما احتمالا مبلغ زیادی خرج برمیدارد.
تشکر کنندگان:
(2012-10-23 ساعت 12:25)armaghani نوشته:  تحقیق کن ببین میتونی از طریق سفارت آمریکا در عربستان سعودی، یا عراق اقدام کنی؟

نه دوست عزیز
فقط ایروان یا آنکارا یا ابوظبی
کسی که سربازی نرفته هم فکر نمی کنم اجازه خروج بدهند
تشکر کنندگان:
(2012-10-15 ساعت 21:28)shayrin نوشته:  سلام
من ثبت نام خودم و انجام دادم.
فقط یه سئوال برام پیش اومده.
از اونجایی که رو قسمت تعداد فرزند نوشته بود: (اجباری)؛ من تعداد فرزند رو خالی نگذاشتم و عدد 0 رو زدم.
آخه خیلی ها قبل از ازدواج صاحب بچه میشن:دی
مشکلی که پیش نمیاد دوستان؟

نوشته بود optional یعنی اختیاری!!!! یعنی میتونی اصلا ننویسی چند تا بچه داری، درسته؟!
تشکر کنندگان:
(2012-10-21 ساعت 20:32)beelzebub نوشته:  چون قسمت مناسبی تو انجمن 2014 پیدا نکردم به نظرم همین جا گزینه مناسب تری بود


نکته ای که وجود داره اینه که با وجود حذف چین و هند یعنی حدود 2 میلیارد آدم اما با تبلیغات سویی که امسال به طرز شگفت آوری زیاد شده ثبت نام از ایران به حدی بالا رفته که حتی افرادی که دیپلم هم ندارند و شرایط رو ندارند هم ثبت نام میکنند.

خودم به عینه دیدم که تو خیابان جمهوری فردی تبلیغ میکرد که اقامت رایگان( چقدر این قسمتش جالب بود) آمریکا و افراد زیادی از پیر و کودک جمع شده بودن که براشون ثبت نام انجام بشه ویا حتی سایت های تبلیغی که چند روز مونده به شروع ثبت نام پیدا میشن


یعنی به احتمال زیاد امسال از ایران بالای 1-1.5 میلیون نفر ثبت نام انجام خواهد شد و چون تعداد زیادی از ثبت نامی ها بیهوده بوده احتمالن به دور دوم کشیده میشه.


برای همین هست که تو اکثر فروم ها و سایت ها از دوستان عزیز خواهش میشه که فقط افراد دارای شرایط ثبت نام به عمل بیارند نه برای هر فردی که ارزوی رفتن دارد


به امید قبولی همه اون هایی که میتونند و میدونند امسال قبولند به خصوص بچه های سایت

سلام واو این همه ادم ثبت نام کردن جالبیش اینجاست انگار نون مفدی میدن طرف اینطوری تبلیغ کردهBig Grin
من اول کار نمیخواستم ثبت نام کنم به خاطر اینکه دانشجو هستم و مشکل سربازی دارم اما بچه ها توصیه کردن حالا امید وارم قبول بشم Rolleyes

(2012-10-23 ساعت 12:34)reza6966 نوشته:  
(2012-10-23 ساعت 12:25)armaghani نوشته:  تحقیق کن ببین میتونی از طریق سفارت آمریکا در عربستان سعودی، یا عراق اقدام کنی؟

نه دوست عزیز
فقط ایروان یا آنکارا یا ابوظبی
کسی که سربازی نرفته هم فکر نمی کنم اجازه خروج بدهند

والا تا اونجایی که قانون میگه تا همین الان(ممکنه 1ساعت دیگه عوض بشهBig Grin)برای ما دانشجو ها مشکل خروج نیست به شرایط دادن وثیقه و فرم اشتغال به تحصیل.
و دفعات خروجم هم مهم نیست یعنی مشکلی ندارهCool

[/quote]


من یه تحقیقی کردم دیدم سفر به ترکیه برای ما مشمولین که دانشجوییم مشکلی نداره اینم لینکاش:

تعرفه سپرده خروج از كشور:
http://www.police.ir/portal/Home/ShowPag...8db36d1e55

سوالات متداول خروج از كشور:
http://www.police.ir/portal/Home/ShowPag...8db36d1e55
تشکر کنندگان: ebram00009
(2012-10-23 ساعت 13:11)nader_wanton نوشته:  
(2012-10-23 ساعت 12:34)reza6966 نوشته:  نه دوست عزیز
فقط ایروان یا آنکارا یا ابوظبی
کسی که سربازی نرفته هم فکر نمی کنم اجازه خروج بدهند
والا تا اونجایی که قانون میگه تا همین الان(ممکنه 1ساعت دیگه عوض بشهBig Grin)برای ما دانشجو ها مشکل خروج نیست به شرایط دادن وثیقه و فرم اشتغال به تحصیل.
و دفعات خروجم هم مهم نیست یعنی مشکلی ندارهCool
من یه تحقیقی کردم دیدم سفر به ترکیه برای ما مشمولین که دانشجوییم مشکلی نداره اینم لینکاش:

تعرفه سپرده خروج از كشور:
http://www.police.ir/portal/Home/ShowPag...8db36d1e55

سوالات متداول خروج از كشور:
http://www.police.ir/portal/Home/ShowPag...8db36d1e55

دوست عزیز شما اول باید پاسپورت بگیرید و در صورتی به شما پاسپورت می دن که یا کارت پایان خدمت داشته باشید یا پذیرش داشته باشید و باید وثیقه بذارید
دیگه شرایطش رو دقیق نمی دونم , خودتون تحقیق کنید , امیدوارم راهی باشه
تشکر کنندگان: nader_wanton
(2012-10-14 ساعت 14:17)parisaaa نوشته:  سلام دوستان من دیشب پدر و مادرم را ثبت نام کردم بعد از اتمام ثبت نام از صفحه کانفرمیشن نامبر هر 2 نفر در one note سیو کردم در فرمت pdf ولی الان که بازش می کنم چیز دیگه ایsave شده. چه حوری دوباره آن گانفرمیشن نامبر را می تونم داشته باشم؟ دیشب به KCC میل زدم ولی گویا تعطیلات هست و جواب ندادن .
میخواستم بدونم متن نامه kcc فرمت خواصی داره یا خیر؟
با تشکر

سلام دوست من
من هم از این طریق ذخیره کردم.
نگران نباش چون شاید قبلا با one note چیزه دیگه ای شاید مثل کارنامه دانشگاه ذخیره کردی اینطور شده شما باید به همون روش قبل با استفاده از one note پرینت مجازی بگیرید و وقتی صفحه مربوطه باز شد یسری تب سمت چپ وجود داره که اسناد قبلی اوجا به صورت صفحه به صفحه اونجاست.
و از اون طریق pdf ذخیرش کنی.
پیشنهاد می کنم بعد اینکه روی هارددیسک ذخیره کردین به ایمیل خودتون attach کنید من که این کارو کردم.
تشکر کنندگان:
(2012-10-23 ساعت 13:30)reza6966 نوشته:  
(2012-10-23 ساعت 13:11)nader_wanton نوشته:  
(2012-10-23 ساعت 12:34)reza6966 نوشته:  نه دوست عزیز
فقط ایروان یا آنکارا یا ابوظبی
کسی که سربازی نرفته هم فکر نمی کنم اجازه خروج بدهند
والا تا اونجایی که قانون میگه تا همین الان(ممکنه 1ساعت دیگه عوض بشهBig Grin)برای ما دانشجو ها مشکل خروج نیست به شرایط دادن وثیقه و فرم اشتغال به تحصیل.
و دفعات خروجم هم مهم نیست یعنی مشکلی ندارهCool
من یه تحقیقی کردم دیدم سفر به ترکیه برای ما مشمولین که دانشجوییم مشکلی نداره اینم لینکاش:

تعرفه سپرده خروج از كشور:
http://www.police.ir/portal/Home/ShowPag...8db36d1e55

سوالات متداول خروج از كشور:
http://www.police.ir/portal/Home/ShowPag...8db36d1e55

دوست عزیز شما اول باید پاسپورت بگیرید و در صورتی به شما پاسپورت می دن که یا کارت پایان خدمت داشته باشید یا پذیرش داشته باشید و باید وثیقه بذارید
دیگه شرایطش رو دقیق نمی دونم , خودتون تحقیق کنید , امیدوارم راهی باشه
ممنونم از پاسختون
من یکی از دوستام که هم دانشگاهیم نیز هست از همین طریق یعنی گذاشتن وثیقه15 میلیونی و فرم اشتغال به تحصیل رفت مالزی 1ماه اونجا بود و برگشت و گفت با داشتن کارت دانشجویی یا فرم اشتغال به تحصیل و وثیقه مالی هیچ مشکلی نداریCool
امیدوارم کمکی کرده باشم به دوستانی که شرایطی مثل من دارندSmile
تشکر کنندگان: pooyash ، ebram00009
(2012-10-23 ساعت 15:12)nader_wanton نوشته:  
(2012-10-23 ساعت 13:30)reza6966 نوشته:  
(2012-10-23 ساعت 13:11)nader_wanton نوشته:  
(2012-10-23 ساعت 12:34)reza6966 نوشته:  نه دوست عزیز
فقط ایروان یا آنکارا یا ابوظبی
کسی که سربازی نرفته هم فکر نمی کنم اجازه خروج بدهند
والا تا اونجایی که قانون میگه تا همین الان(ممکنه 1ساعت دیگه عوض بشهBig Grin)برای ما دانشجو ها مشکل خروج نیست به شرایط دادن وثیقه و فرم اشتغال به تحصیل.
و دفعات خروجم هم مهم نیست یعنی مشکلی ندارهCool
من یه تحقیقی کردم دیدم سفر به ترکیه برای ما مشمولین که دانشجوییم مشکلی نداره اینم لینکاش:

تعرفه سپرده خروج از كشور:
http://www.police.ir/portal/Home/ShowPag...8db36d1e55

سوالات متداول خروج از كشور:
http://www.police.ir/portal/Home/ShowPag...8db36d1e55

دوست عزیز شما اول باید پاسپورت بگیرید و در صورتی به شما پاسپورت می دن که یا کارت پایان خدمت داشته باشید یا پذیرش داشته باشید و باید وثیقه بذارید
دیگه شرایطش رو دقیق نمی دونم , خودتون تحقیق کنید , امیدوارم راهی باشه
ممنونم از پاسختون
من یکی از دوستام که هم دانشگاهیم نیز هست از همین طریق یعنی گذاشتن وثیقه15 میلیونی و فرم اشتغال به تحصیل رفت مالزی 1ماه اونجا بود و برگشت و گفت با داشتن کارت دانشجویی یا فرم اشتغال به تحصیل و وثیقه مالی هیچ مشکلی نداریCool
امیدوارم کمکی کرده باشم به دوستانی که شرایطی مثل من دارندSmile

اهـــــــــــــا , شما می خوای پس از طریق اشتغال به تحصیل پاسپورت تفریحی بگیری
این بحثش فرق داره , شما نه بهتون مدرک تحصیلی میدن اگر بر نگردی نه پول رو بر می گردونن و آیا پاسپورت این شکلی رو سفارت قبول می کنن و روی این پاسپورت ویزا می تونید بگیرید ؟؟!!!
در این موارد تحقیق کنید
شما برگردید ایران این پاسپورت باطل میشه
تشکر کنندگان: Omid-Aria




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان