کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
اولین سفر به آمريكا برای فعال سازی گرین کارت
(2015-11-25 ساعت 21:04)Golshifteh68 نوشته:  
(2015-11-21 ساعت 06:04)امیررضا.س نوشته:  سلام به همه ی دوستان عزیز خودم که دیر یا زود قصد سفر به آمریکا را دارند.یه نکته ای هست که به احتمال بسیار زیاد شما دوستان میدانید ولی گفتنش خالی از لطف نیست.مخصوصا دوستان دانشجوی عزیز خودم.
اینکه میگویند اصولا اولین ایالتی را که در آمریکا وارد میشید آخرین ایالتتونه.یعنی به احتمال بسیار زیاد ایالتی هست که دیگه شما برای زندگی انتخاب میکنید و احتمالش کمه که عوض کنید ولی شدنیه.
به خاطر همین خیلی خیلی دقت کنید که مقصدتون با کاری که دارید و میخواهید انجام بدین یا رشته ی تحصیلیتون منطبق هست یا نه.زیرا شما وقتی ساکن یک ایالت میشوید بعد از یکسال رزیدنت اون ایالت محسوب میشوید و از بسیاری از امکانات اون ایالت بهره مند میشید درحالیکه ساکنان ایالت های دیگه هرچند که شهروند آمریکایی هستند نمیتوانند مثل شما از امکانات اون ایالت استفاده کنند و مثل یک فرد خارجی حسابرسی میشوند.
حالا این خودشا زمانی نشان میده که دانشجو باشید و اگر رزیدنت یک ایالت مثل تگزاس باشید هزینه ی دروس در دانشگاه تقریبا نصف برای شما حساب میشه و حتی بیشتر در حالیکه برای یک ساکن ایالت دیگر مثلا کالیفرنیا دو برابر و مثل یک فرد خارجی حساب میشه.به همین صورت شما میتونید از امکانات دانشجویی مثل انواع وام ها و ... استفاده کنید.جالبه وقتی شما مثلا از ایالت تگزاس گواهینامه ی رانندگی میگیرید با اون گواهینامه در ایالت های دیگر فقط تا ۳ ماه میتونید رانندگی کنید و بعد از اون گواهینامه ی شما را قبول ندارند و شما اگر میخواهید در اون ایالت رانندگی کنید باید امتحان آیین نامه ی اون ایالت را بدین.
پس با این حساب باید متوجه شده بتشین که گواهینامه ی بین المللی را هم یه پاپاسی قبول ندارند.
پس لطف بفرمایید در ایالت محل زندگیتون دقت بفرمایید.

سلام آقاي امير رضا ممنونم ازين كه اطلاعاتتون رو انتقال ميدين.
يك نكته اي تو حرفاتون راجع به رزيدنت يك ايالت شدن بود. خواسم بتونم براي دانشگاه هاي كاليفرنيا هم همين قانون هست ديگه؟
ممنونم
بله.هر ایالتی این قانون را برای ساکنین خودش داره.
کیس نامبر:**2016AS000005/رویت قبولی:3 جون/ ارسال فرم:9 جون/کارنت شدن:12 آگوست/تعداد افراد:1 نفر/ نامه ی دوم:29 سپتامبر- 11:30 شب/ تاریخ مصاحبه:3 نوامبر/ محل سفارت:آنکارا-همون آنکارا/دریافت ویزا:تکضرب 3 نوامبر/دریافت گرین کارت:5 دسامبر(یعنی 22 روز بعد از ورود)/اولین ورود به آمریکا:ایشالا 13 نوامبر ساعت 9:15 صبح به وقت دالاس/مقصد:دالاس/جمع تقریبی مخارج تا حالا:هی داره زیاد میشهBig Grin

پاسخ
دوستان من میخوام واسه ده تا پانزده روز دیگه بلیط بگیرم به لس آنجلس ،کسی از دوستان واسه این تاریخ نمیخواد بره همسفر باشیم؟؟
کیس: ****5، .........سفارت خونه: ابوظبی ،...... تعداد نفرات:خودم , .........نامه دوم:.24 مارچ ،........مصاحبه:6 می که دو بار تغییر دادم شد 25 جون،............ وضعیت ویزا :کلیرنس. , ........تاریخ کلیر : July23 با ایمیل و تماس........ ورود به آمریکا: انشالله به زووودی
پاسخ
تشکر کنندگان: Interuniversal ، sahar2016 ، behjan
من تغییر ادرس دارم میخواستم ببینم از همین ایران میشه ادرس رو تغییر داد یا باید حتما تو فرودگاه مقصد انجام بشه؟
در مورد فرمی ابی که تو هواپیما میدن ایا همون تک فرمه یا باز فرم دیگه ایی هم میدن برای پر کردن و اینکه تو فرودگاه چه فرمهایی رو باید پر کرد اگه ممکنه بگید تا نمونشو تکمیل کنم از قبل امادگیشو داشته باشم ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان: behjan
صاحبخانه ایرانی در لس‌ آنجلس، وسایل مستاجر ايراني خود را به خیابان ریخت

صاحب خانه‌اي ايرانی در شب دوشنبه ٥ اكتبر، در شهر تارزانا وسايل مستأجر تازه واردش را در خيابان گذاشت و با تعويض قفل در، مانع ورود وي به خانه گرديد. طبق قوانین ایالت کالیفرنیا، پلیس تعویض خودسرانه قفل و تعرض به وسایل مستاجر را از مصادیق رفتار مجرمانه می‌شناسد.

مستأجر كه دختر جوان ايراني بود و تنها دو ماه است كه به آمريكا مهاجرت كرده، از طريق آگهي‌هاي اجاره اتاق در يكي از نشریات ايراني لس‌آنجلس، اقدام به اجاره يكي از اتاق‌هاي منزل اين خانم مسن ايراني در شهر تارزانا كرده بود.

هنوز ٥ روز از سكونت در خانه نگذشته بود كه صاحبخانه بناي ناسازگاري گذاشته و اجازه شستن ظرف و يا پخت و پز را نداده بود و از مستاجر خود خواسته بود از ظروف يكبار مصرف استفاده كند.

مستأجر كه از شرايط موجود اظهار نارضايتي كرده بود، بعد از اينكه از سر كار به خانه برگشت، وسايل خود را جلوي در ديد و متوجه تعويض قفل در گرديد. به همین دلیل ساعت 9:30 شب با 911 تماس گرفت و اپراتور مرکز پلیس اظهار كرد که مورد وی emergency محسوب نمي‌شود و پليس بعد از اولويت‌هاي مهمتر در محل حاضر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار محلی خبرگزاری ایرانشهر، پليس لس‌آنجلس ساعت ١١:٣٠ شب در محل حاضر شد و علی الرغم تلاش‌هاي مكرر، صاحبخانه از روبرو شدن با پليس امتناع كرده و در را براي آنها باز نكرد. در حضور پليس، دختر جوان وسايل خود را وارسي كرده و خبري از مدارك تحصيلي، پول و طلاها و همچنين پاسپورت و گرين كارت وي نبود.

پليس با تاكيد بر اينكه تعويض قفل در و دست زدن به وسايل هاي مستأجر جرم تلقي ميشود، اطمينان داد از دختر جوان حمايت مي‌كند و در وهله اول مهم‌ترين وظيفه خود را تامين امنيت برای وی مي‌داند.

براي رسيدگي بيشتر به اين شكايت، پليس ارشدي(superviser) به منطقه اعزام گرديد و حادثه صورتجلسه گشت و خواست اگر دختر به جاي خواب احتياج دارد براي گرفتن هتل، وي را همراهي كند و دستور بررسی‌های تکمیلی برای پرونده صادر شد.

مامور ارشد پليس در گفتگو با خبرنگار ایرانشهر، هشدار داد: «افراد از اعتماد به آگهي‌هاي اجاره مسكن، در روزنامه‌ها و اينترنت پرهيز كرده و از اجاره خانه‌هايي كه قرارداد آن به صورت قانوني نوشته نشده، اجتناب كنند.»
@ParizTravel
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
پاسخ
8سلام همه ی دوستان عزیز مهاجرسرایی خودم.
امروز متوجه شدم که گرین کارتم بعد از گذشت 22 روز از ورودم به آمریکا به آدرسی که توی فرم DS260 داده بودم پست شده و خانوادم دریافتش کردند.جزئیات روند گرین کارتم را براتون میگم تا یه حساب و کتاب حدودی روی کارهاتون بکنید در صورتیکه میخواهید برای آیندتون برنامه ریزی کنید و قصد بازگشت دارید:
من دقیقا 9 نوامبر واریز 165 دلارم صورت گرفت و 4 روز بعدش یعنی 13 نوامبر وارد آمریکا شدم.
من چند تا آدرس ارایه داده بودم که حتی خود آفیسر فرودگاه هم گیج شده بود.یه آدرس که برای سکونتم بعد از ورود به آمریکا در فرم DS260 داده بودم که میخوام برم کنتاکی.هرچند که به آفیسر سفارت هم گفتم میرم اونجا ولی تصمیم عوض شد و اومدم تگزاس.
یه آدرس برای ارسال گرین کارتم در فرم DS260 دادم که خوشبختانه گرین کارتم به همین آدرس فلوریدا-میامی پست شده.
یه آدرس که توی هواپیمای آمریکا ازم خواستند که من آدرس آرلینگتن در دالاس را نوشتم که میخوام برم اونجا سکونت کنم ولی نرفتم و اومدم فریسکو.
وقتی وارد فرودگاه شدم یکی از اون پلیس آمریکایی قدبلند چهارشونه ای ها اومد و از من با همون لهجه داغونش پرسید دقیقا کجا میخوای بری و گیج شده بود.بهش گفتم خودم هم دقیقا نمیدونم و قراره که برم هتل و آدرس هتل را هم نمیدونم چون هنوز رزرو نکردمش.یکم سوال پیچم کرد .به من گفت اصلا چرا اومدی اینجا در حالی که آدرس فلوریدا و کنتاکی را دادی.خلاصه بعد از کلی بحث و گفتگو راضی شد و مهر ورود را به پاسپورتم زد.من خودم خیلی نگران شدم که نکنه قبولم نکنند و دردسر بشه ولی خیالتون راحت راحت باشه.اینجا مردمانشون خیلی خیلی مهربون هستند و استرس نداشته باشین اگه بهتون ایراد گرفتند.الان هم گرین کارتم رفته میامی بدون اینکه خودم اونجا باشم و فامیلم اونا گرفته قراره بفرسته برام به تگزاس که هستم.
امیدوارم اطلاعاتی که بهتون دادم به دردتون بخوره.
کیس نامبر:**2016AS000005/رویت قبولی:3 جون/ ارسال فرم:9 جون/کارنت شدن:12 آگوست/تعداد افراد:1 نفر/ نامه ی دوم:29 سپتامبر- 11:30 شب/ تاریخ مصاحبه:3 نوامبر/ محل سفارت:آنکارا-همون آنکارا/دریافت ویزا:تکضرب 3 نوامبر/دریافت گرین کارت:5 دسامبر(یعنی 22 روز بعد از ورود)/اولین ورود به آمریکا:ایشالا 13 نوامبر ساعت 9:15 صبح به وقت دالاس/مقصد:دالاس/جمع تقریبی مخارج تا حالا:هی داره زیاد میشهBig Grin

پاسخ
به همه توصيه ميكنم اين لينك رو بخونند و اميدوارم به درد بخور باشه چون من خودم تازه پيدا كردم و فقط فهرست رو ديدم كه احساس كردم مفيده.
http://www.uscis.gov/sites/default/files.../M-618.pdf
کیس:2016as1$$(برنده آقاي همسر)،تعداد:٢نفر،ارسال فرم:٢٩مي،سفارت:آنکارا،مصاحبه:٣ نوامبر،وضعيت: AP، آپديتها: ١١ژانويه،٧ مارچ و٩مارچ تبديل به or نَفَر دوم، ٢١ مارچ نَفَر اصلي و تبديل به or ٢٢مارچ،دريافت ايميل كليير ٢٢ مارچ، مديكال مجدد:٢٩مارچ ارسال٣٠،ايشود:٥ آپريل و دريافت پاسها از پست ٦آپريل، ورود به آمریکا (سیاتل):22 جولای
سفرنامه آنکارا
پاسخ
امیر خان سلام
میشه یه مقدار در مورد محله های دالاس توضیح بدین. من پلانو و فریسکو رو شنیدم. با توجه به تجربه ای که این مدت بدست اوردین کدوم منطقه ها رو از نظر امنیت و امکانات برای سکونت بخصوص خانواده های بچه دار توصیه می کنین؟
کیس:***2016as1
رویت قبولی:۸ may
کنسولگری: آنکارا تغییر به ابوظبی
تعداد افراد: 3
 ارسال فرم:  31 may
کارنت شدن :12 آگوست-
نامه دوم:30 سپتامبر
مصاحبه:23 نوامبر
وضعیت:AP
آپدیت: 25 نوامبر(کل افراد) - 15دسامبر(نفراول)  - 16دسامبر(نفردوم)  - 8ژانویه(نفر اول) و 25ژانویه (کل افراد) - 6 آپریل(نفراول) و 7اپریل (نفردوم) و 21آپریل تبدیل به or (کل افراد) -  24اپریل (نامه کلیری)
از نفر دوم رزومه خواسته شد و از حالت or خارج شد.
15می (نفر دوم)   -20جولای   -21جولای و تبدیل به or (نفردوم)...29 جولای (ایمیل کلیری نفر دوم)
دریافت ویزا: 9 می (نفر اول و سوم)...
           
پاسخ
تشکر کنندگان: miyu ، عاشق
سلام امیررضای عزیز
آرزوی سلامتی و موفقیت دارم برای شما در این برهه از زندگیتان.
سوال اولم اینه که از زمانی که متوجه برنده شدن تون شدید تا زمانی که وارد خاک آمریکا شدید چقدر هزینه کردید؟ از ترجمه مدارک و کارهای تو ایرانتون گرفته تا مصاحبه و پرواز و گرین کارت.
سوال دومم اینه که خونه رو چیکار کردین؟ دنبالش رفتین؟ توس فریسکو که الان هستین یه خونه دو خوابه چقدر هزینشه؟
مرسی از پاسختون
پاسخ
تشکر کنندگان: behjan
سلام فرناز خانم farnaz100
شما هنوز ویزا نگرفته اید؟ مشکل شما چی بود که AP گرفتین؟
مثل اینکه 3 نفر هستین؟ آیا برای یه زندگی 3 نفر فکر کردین؟ مکان زندگیتون رو کجا تعیین کردین؟ چقدر برای اجاره خونه پیش بینی کردین؟
راستی بار چندم بود که ثبت نام می کردین؟ فکر می کردین که برنده شین؟
مرسی از شما
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-12-06 ساعت 17:43)humsun نوشته:  به همه توصيه ميكنم اين لينك رو بخونند و اميدوارم به درد بخور باشه چون من خودم تازه پيدا كردم و فقط فهرست رو ديدم كه احساس كردم مفيده.
http://www.uscis.gov/sites/default/files.../M-618.pdf

ممنون دوست عزیز
عجب لینک مفید و کاربردیه
لازم میبینم از روش پریت بگیرم داشته باشم همرام
کیس نامبر :2016AS40XX --> رویت قبولی: May 10 --> تکمیل فرم: May 27 -->تعداد افراد :1 --> کارنت شدن: Nov --> نامه دوم :Nov 17--> سفارت : ایروان -->تاریخ مصاحبه :هفته دوم ژانویه --> مدیکال: دو روز قبل از مصاحبه --> نتیجه : AP --> کلیرینس --> 1 آگوست(200 روز).اولین سفر به آمریکا: 5 اکتبر> مقصد : هیوستن، تگزاس
سفرنامه
پاسخ
تشکر کنندگان: humsun
(2015-12-07 ساعت 10:33)farnaz100 نوشته:  امیر خان سلام
میشه یه مقدار در مورد محله های دالاس توضیح بدین. من پلانو و فریسکو رو شنیدم. با توجه به تجربه ای که این مدت بدست اوردین کدوم منطقه ها رو از نظر امنیت و امکانات برای سکونت بخصوص خانواده های بچه دار توصیه می کنین؟

سلام عرض میکنم خدمت شما دوست مهاجرسرایی.
من در حال حاضر در محله ی frisco داخل یه مهمانسرا اقامت دارم و تزه شروع کردم به دنبال خانه بگردم.ما الان درون دالاس هستیم ولی در کل دالاس قسمت های مختلفی داره که شامل:فورت ورث،پلینو،مکینی،ریچاردسون،ارلینگتن و... هست.اطلاع چندان زیادی در رابطه با این محله ها ندارم ولی خب در همین حد تا به این لحظه اطلاع کسب کردم که منطقه ی پلینو منطقه ای هست که ایرانی ها و هندی های زیادی داره و اکثر رستوران های ایرانی در این ناحیه است.از نظر امنیتی محله ی خوبیه و احتمال بسیار زیاد خودم در اینجا ساکن میشوم.منطقه ی ریچاردسون منطقه ی مکزیکی نشین و به قول معروف اسپانیش نشینشون است و از لحاظ امنیتی کمی پایینتر از منطقه های دیگره.
از لحاظ قیم خانه به این صورت است که در محله ای مانند پلینو و یا محله هایی مانند این محله مثل مکینی یک آپارتمان 70 متری یک خوابه در جای نزدیک به زمین گلف و با امنیت ماهی حدود 905 دلار اجاره داره که با پول شهرداری بابت نظافت و جمع آوری زباله ها و برق چیزی حدود 1000 دلار میشه.اما میشه جایی با اجاره ی کمتر و الزاما نه نزدیک به زمین گلف پیدا کرد با قیمت پایینتر.
بک آپارتمان دوخوابه در همین مجتمعی که گفتم از 1500 دلار شروع میشه تا 2500 دلار.
اینجا صد در صد نیاز مبرم به ماشین دارید چون وسیله ی حمل و نقل عمومی من هنوز که هنوزه ندیدم.و فروشگاه ها از محل های مسکونی دور هست و مسافت ها زیاده.بهترین مثالی که میتونم بزنم اینه که اینجا. و کلا اکثر شهر های آمریکا مثل شهر های شمالی کشور ایران هستند که به صورت پراکنده بوده و وسیله ی حمل و نقل عمومی به صورتی که توی شهر های بزرگ است وجود نداره.پس حتما روی خرید ماشین حساب باز کنید.
تا اخبار بعدی خدانگهدار.موفق باشید.
کیس نامبر:**2016AS000005/رویت قبولی:3 جون/ ارسال فرم:9 جون/کارنت شدن:12 آگوست/تعداد افراد:1 نفر/ نامه ی دوم:29 سپتامبر- 11:30 شب/ تاریخ مصاحبه:3 نوامبر/ محل سفارت:آنکارا-همون آنکارا/دریافت ویزا:تکضرب 3 نوامبر/دریافت گرین کارت:5 دسامبر(یعنی 22 روز بعد از ورود)/اولین ورود به آمریکا:ایشالا 13 نوامبر ساعت 9:15 صبح به وقت دالاس/مقصد:دالاس/جمع تقریبی مخارج تا حالا:هی داره زیاد میشهBig Grin

پاسخ
(2015-12-07 ساعت 14:18)mojtaba01 نوشته:  سلام امیررضای عزیز
آرزوی سلامتی و موفقیت دارم برای شما در این برهه از زندگیتان.
سوال اولم اینه که از زمانی که متوجه برنده شدن تون شدید تا زمانی که وارد خاک آمریکا شدید چقدر هزینه کردید؟ از ترجمه مدارک و کارهای تو ایرانتون گرفته تا مصاحبه و پرواز و گرین کارت.
سوال دومم اینه که خونه رو چیکار کردین؟ دنبالش رفتین؟ توس فریسکو که الان هستین یه خونه دو خوابه چقدر هزینشه؟
مرسی از پاسختون

در خصوص سوال اولتون باید بگم که در ایران تقریبا حدود 1 میلیون تومان هزینه ی ترجمه ی مدارک و کارهای واکسیناسیون و ...شد.
در ترکیه و با احتساب پول خورد و خوراک و هتل (هتل هیلتون ) برای 11 شب البته بدون بلیط هواپیما (پرواز ماهان که 1 میلیون تومان بود) چیزی حدود 1500 دلار شد.پرواز امارات هم از دبی به دالاس حدود 4 میلیون شد.
کیس نامبر:**2016AS000005/رویت قبولی:3 جون/ ارسال فرم:9 جون/کارنت شدن:12 آگوست/تعداد افراد:1 نفر/ نامه ی دوم:29 سپتامبر- 11:30 شب/ تاریخ مصاحبه:3 نوامبر/ محل سفارت:آنکارا-همون آنکارا/دریافت ویزا:تکضرب 3 نوامبر/دریافت گرین کارت:5 دسامبر(یعنی 22 روز بعد از ورود)/اولین ورود به آمریکا:ایشالا 13 نوامبر ساعت 9:15 صبح به وقت دالاس/مقصد:دالاس/جمع تقریبی مخارج تا حالا:هی داره زیاد میشهBig Grin

پاسخ
تشکر کنندگان: j.modarres ، behjan ، پرسپولیس6 ، srmir ، marysa ، chakavakl ، nik.truth ، matin86 ، mrlzdh
سلام و عرض ادب
یک سوال فنی دارم از دوستان با تجربه
خانواده ای رو در نظر بگیرید شامل پدر ، مادر و فرزند که موفق به دریافت گرین کارت میشوند.
اگر در اثر عدم مهاجرت به آمریکا گرین کارتشون باطل بشه ایا کودک می تونه بعد از رسیدن به سن قانونی درخواست گرین کارت بکنه ؟؟
بهرحال واضحه که اون به خاطر والدینش نمی تونسته اونجا بمونه و گرین کارتش رو حفظ کنه ایا حق داره این کیس رو پیگیری کنه؟؟
ایا تجربه مشابه وجود داشته؟؟
با تشکر
2016as36XX
برنده اصلی همسرم / کل کیس 3 نفر
آنکارا سپس تغییر به  ابوظبی توسط خودشان
مصاحبه 7 ژانویه   = >   دوران شیرین کلیرنس ( گفت یک تا دو ماه) Big Grin
اپدیتها ی سیس => 7 و 11 و 14 و 15 و 20 و 21 و 25 ژانویه ، 20 اوریل فقط نفر اصلی ( بگمونم بدلیل ای میل )
17 می فقط نفر اصلی ، 19 می کل کیس آپ دیت و نفراصلی or شد!!
٥ جون پاس ها رو تحويل دادم و همون روز همه مون اپ ديت شديم
٦ جون دوباره اپ ديت شديم و نفر اصلي دوباره / شد
٧ جون نَفَر اصلي و پسرم ايشيو شدند  ولي بنده ظاهرا گيرم (اما اپ ديت شدم)؟؟؟
١٢ جون ويزاي منم ايشيو شد!!!

ورود به امريكا ١٩ جون
درخواست پاس سفيد ٢٠ جون


راه در جهان یکی است و آن راه راستی است
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-12-11 ساعت 14:07)poonehpopo نوشته:  دوستان سلام اخبار جديد مبنى بر اينكه هر كس كه از سال ٢٠١١ به يكى از كشورهاى ايران سوريه و عراق سفر كرده باشه براى ورود به امريكا ويزا لازم داره هنوز تصويب نشده اما اگر تصويب بشه چه اتفاقى براى ايرانيهايي كه گرين كارت دارن و در حال حاضر ايران هستند ميوفته؟

(2015-12-11 ساعت 13:00)Nazem نوشته:  
HR158 یا اصلاحیه جدید قانون لغو روادید آمریکا با 38 کشور
کیس نامبر : 2016AS2*** << مصاحبه : 17 نوامبر ابوظبی << وضعیت برنده اصلی خانم یکضرب + من AP  Cool
آپدیتها : 19نوامبر سایت سفارت 9 دسامبر و 25 ژانویه سایتCEAC وبالاخره کلیر در 4 فوریه بعد از 79 روز
ورود : بیست و یک اپریل - سوشال : یکماه بعد از ورود - پرداخت 165 دلار : دو هفته بعد از ورود - دریافت گرین کارت برنده اصلی : یکماه و نیم بعد از ورود - دریافت گرین کارت نفر دوم کیس : دو ماه بعد از ورود
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، humsun ، behjan ، Interuniversal
يه لينك ميذارم كه براي انتخاب ايالت و در ادامه مقصد مهاجرت به درد خودمون خيلي خورد و اميدوارم دوستاني كه هنوز تصميم نگرفتند يا شك و ترديدي دارند در مورد محل اقامتشون استفاده كنند.
اين اطلاعات صرفا براي مخارج زندگي/ حداقل دستمزد ايالتي/ متوسط درآمد مشاغل مختلف و خط فقر و ... است و اگه شما به لحاظ داشتن دوست و فاميل يا موقعيت جغرافيايي و آب و هوا انتخاب و ارجحيتي داريد خود دانيد
http://livingwage.mit.edu
موفق باشيد
کیس:2016as1$$(برنده آقاي همسر)،تعداد:٢نفر،ارسال فرم:٢٩مي،سفارت:آنکارا،مصاحبه:٣ نوامبر،وضعيت: AP، آپديتها: ١١ژانويه،٧ مارچ و٩مارچ تبديل به or نَفَر دوم، ٢١ مارچ نَفَر اصلي و تبديل به or ٢٢مارچ،دريافت ايميل كليير ٢٢ مارچ، مديكال مجدد:٢٩مارچ ارسال٣٠،ايشود:٥ آپريل و دريافت پاسها از پست ٦آپريل، ورود به آمریکا (سیاتل):22 جولای
سفرنامه آنکارا
پاسخ
تشکر کنندگان: behjan ، Rira_1982 ، Interuniversal ، mehdihk ، matin86 ، omid40 ، chakavakl ، j.modarres ، عاشق




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان