کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
HR158 یا اصلاحیه جدید قانون لغو روادید آمریکا با 38 کشور
د.ستان سلام من کمتر از یک ماه دیگه اولین سفرم رو به اونجا خواهم داشت لطفا یکی به من بگه بالاخره این قاتون جدید شامل ماها هم میشه یا نه؟ یه سوال دیگه هم داشتم کسی چیزی ذر مورد فرم ei90 میذونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
تشکر کنندگان: farrokh33
(2015-12-14 ساعت 06:27)shahin61 نوشته:  
(2015-12-14 ساعت 05:24)Mahtabmhz نوشته:  سلام من يه سوال داشتم ممنون ميشم جواب بديد. من ٢ يال هست كه از طريق لاتاري گرين كارت گرفتم و توي اين دو سال هم هر چند ماه يك بار به ايران رفتم. ميخواستم بدونم اگه باز به ايران برم و ديگه نتونم تا چند سال برگردم در صورت از دست دادن گرين كارتم بازم ميتونم با ويزاي توريستي به امريكا بيام!؟

چرا پاس سفید نمیگیرید که گرین کارت هم باطل نشود؟

لطف میکنی در مورد پاس سفید بیشتر توضیح بدی
ممنون
کیس نامبر :2016AS40XX --> رویت قبولی: May 10 --> تکمیل فرم: May 27 -->تعداد افراد :1 --> کارنت شدن: Nov --> نامه دوم :Nov 17--> سفارت : ایروان -->تاریخ مصاحبه :هفته دوم ژانویه --> مدیکال: دو روز قبل از مصاحبه --> نتیجه : AP --> کلیرینس --> 1 آگوست(200 روز).اولین سفر به آمریکا: 5 اکتبر> مقصد : هیوستن، تگزاس
سفرنامه
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-12-14 ساعت 20:19)aha2012 نوشته:  
(2015-12-14 ساعت 06:27)shahin61 نوشته:  
(2015-12-14 ساعت 05:24)Mahtabmhz نوشته:  سلام من يه سوال داشتم ممنون ميشم جواب بديد. من ٢ يال هست كه از طريق لاتاري گرين كارت گرفتم و توي اين دو سال هم هر چند ماه يك بار به ايران رفتم. ميخواستم بدونم اگه باز به ايران برم و ديگه نتونم تا چند سال برگردم در صورت از دست دادن گرين كارتم بازم ميتونم با ويزاي توريستي به امريكا بيام!؟

چرا پاس سفید نمیگیرید که گرین کارت هم باطل نشود؟

لطف میکنی در مورد پاس سفید بیشتر توضیح بدی
ممنون

به موضوع چگونگی دریافت پاس سفید مراجعه فرمایید.(دوصفحه اخرین).
http://www.uscis.gov/i-131
راهنمایی کامل در مورد چگونگی پر کردن فرم پاس سفید (Re-entry Permit/Form I-131)و قوانین مربوطه :


https://www.mohajersara.org/forum/showth...#pid742810
https://www.mohajersara.org/forum/showth...#pid771485

لطفا از ورژن جدید فرم I-131 (تاریخ انقضا ۲۰۲۲) استفاده فرمایید.

قابل توجه دوستان : با توجه به رخدادهای اخیر (از قبیل کرونا و غیره..) اگرچه هزینه انگشت نگاری را میگیرند ولی عطف به انگشت نگاریهای قبل دیگر انگشت نگاری نمیکنند..
همینطور محدودیت تعداد درخواست پاس سفید برداشته شده و دفعه سوم هم دوسال  میتوان درخواست کرد و گرفت و ظاهرا  میتوان بار چهارم هم تقاضا کرد !  مهم برا آنها هزینه است که میگیرند!
پاسخ
تشکر کنندگان: aha2012
(2015-12-14 ساعت 18:42)simin81 نوشته:  د.ستان سلام من کمتر از یک ماه دیگه اولین سفرم رو به اونجا خواهم داشت لطفا یکی به من بگه بالاخره این قاتون جدید شامل ماها هم میشه یا نه؟ یه سوال دیگه هم داشتم کسی چیزی ذر مورد فرم ei90 میذونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام دوست عزیز فعلا این لایحه در کنگره تصویب شده وتا بیاد مجلس سنا وبعد رییس جمهور اونو تایید کنه زمان میبره واحتمالا شامل شما نمیشه ولی هر چه زودتر سفرتون رو شروع کنید وبرید تا خیالتون راحت باشه
پاسخ
تشکر کنندگان: behjan
(2015-12-12 ساعت 22:10)ican2015 نوشته:  
(2015-12-10 ساعت 19:30)saeid Mercedes نوشته:  
(2015-12-10 ساعت 18:30)پرسپولیس۶ نوشته:  
(2015-12-10 ساعت 17:58)saeid Mercedes نوشته:  
(2015-12-10 ساعت 16:46)محمدرصا نوشته:  اينو اقاي سپهر از پاريز تراول فرستادن
مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را تصویب کرده است که محدودیت های تازه ای را بر شهروندان ٣٨ کشوری که تاکنون بدون ویزا به این کشور سفر می کردند، اعمال می کند. بر اساس این طرح، شهروندان این کشورها که بعد یک مارس ۲۰۱۱ به *******ه، عراق، ایران و سودان سفر کرده باشند، نمی توانند بدون ویزا به آمریکا بروند و اگر تابعیت دوگانه این چهار کشور را داشته باشند در هر صورت برای ورود به آمریکا باید درخواست ویزا کنند. این طرح با ٤٠٧ رای در مقابل ۱۹ رای تصویب شد و پیش از آنکه رسمیت یابد، باید در مجلس سنا هم تصویب شود و به امضای رئیس جمهور آمریکا برسد.
@ParizTravel
متن خبر بنظر شفاف مى رسد كه اين قانون صرفا براى كسانى است كه تابعيت دوگانه ٣٨ كشور قانون لغو ويزا و ايران را دارند محدوديت ايجاد مى كند و اسمى از ايرانيانى كه اقامت دائم آمريكا يا تابعيت دوگانه ايران و آمريكا را دارند برده نشده در نتيجه براى اين افراد محدوديتى نيست. اما بايد تاسف خورد كه برخورد دولت هاى غربى با ايرانيان كه تاكنون فعاليت مخربى نداشته اند اينگونه است؛ هر كسى كه مى تواند براى رفع اين معضل كارى كند اگر سكوت كند بمصداق جفا در حق كشور عزيزمان ايران است.
در ضمن دوستانى كه برنده گرين كارتِ آمريكا از طريق لاتارى شده اند در هر حال بايستى به سفارت آمريكا جهت اخذ ويزا و مصاحبه مراجعه كنند و اين قانون تاثيرى در روند پرونده شان ندارد و صرفا حساسيت هاى امنيت ملى آمريكا براى افراد متقاضي هر نوع ويزا بيشتر خواهد بود كه مسلماً اين حق هر كشورى است كه به امنيت ملى كشور خود اهميت دهد.
@ParizTravel



دوست عزیز سلام

در چند تاپیک پیش اعلام کردم که این موضوع سیتیزنهای ایرانی آمریکایی رو هم را شامل میشود.
دایی بند مقیم آمریکا هستند. دیروز برای کار رفته بودند کانادا و موقع برگشت ، افسره روش کلید کرد، ولی چون این مصوبه هنوز توسط ریاست جمهوری تأیید نشده ، بنابراین قانونی هم نیست ، لذا نتونستند جلوی ورودش رو بگیرن.
ایشون 40 ساله اونجا هستند و تا روز قبلش حتی یکبار هم با این مشکل مواجه نشده بودند.

بطور کلی ، باید دعا کنیم این موضوع به قانون تبدیل نشه ؛ و اگر شد دیگه لاتاری و گرین کارت و ... فایده ای نداره. فقط اگر ویزامون اومد ، باید از خانواده هامون خداحافظی کنیم و بریم اونجا.
هر موقع هوس دیدار به سرمون زد ، به محض خروج از آمریکا ، دیگه باید برای برگشت به سر خانه و زندگی که اونجا ساختی ، ویزا بگیری. حالا چون ایرانی هستیم ، اگه خواستند ویزا میدن و در غیر اینصورت رو هواییم.

درخصوص 38 کشور اشاره شده . مثلا آلمانیها ، اگر و تنها اگر ورودی به اون ۴ کشور ذکر شده داشته باشند ، دیگه نمیتوانند وارد خاک آمریکا شوند و این موضوع را باید دولت آلمان به آمریکا اطلاع بدهد وگرنه از توافقنامه روادید خارج میشه.
بنابراین بهتر فکر کنیم و خوب و منطقی تصمیم بگیریم.
دوستان عزیز
احتمالا برخورد اون افسر دلیل دیگری داشته و یا برداشت شخصی ایشون از اون مصوبه بوده است . به هرحال متن اون مصوبه دقیقا مطابق فرمایش آقای سپهر و محمدرضا و سایر دوستان مطلع می باشد.
بیایید در جمع دوستان بی دلیل تنش و استرس و نگرانی ایجاد نکنیم .
موفق باشید.

البته حق با شماست، نباید تنش ، استرس و نگرانی ایجاد کرد.
ولی از واقعیت هم نباید غافل شد . ما ایرانیها دوست داریم برای یک کار اشتباهی که میکنیم و ... دلیل منطقی بیاریم و به اصطلاح خودمون رو گول بزنیم.
البته دایی بنده گفتند که این موضوع سیتزنها را شامل میشود( خوب به هر حال 40 ساله که اونجا هستند و خبرهای اونجا را بدون سانسور دریافت میکنند ) ولی در حال پیگیری این موضوع از وکیلشون هستند.

هر خبری از اونجا به دستم برسه ، جهت تعیین تکلیف موضوع مطرح شده و اطمینان خاطر بچه های منتظر ویزا و احتمالا جلوگیری از هدر دادن وقت و هزینه در آینده اعلام میکنم.
بازهم اگر باعث نگرانی شدم ، عذرخواهی میکنم. هدفم اینکه بیخودی پولمون رو تو جیب ارمنی و ترک و عرب نریزیم و خوب پیگیری و فکر کنیم.
راستی تا الان من 14 تا آپدیت هم داشتم.

سلام دوست عزیز؛ خدا ایشالا دایی عزیز شما را براتون حفظ کنه.ولی دلیل
ایجاد استرس دروغین و پافشاری بر انتشار اخبار غیر واقعی از سمت شما برایم مبهم است.لطفا دیگر از دایی............ متشکرم
من هم دیروز که این متن رو خوندم فکر کردم این دوست عزیز دروغ می گوید و می خواستم چیزی برایش در این مورد بنویسم ولی دیدم دوستان برای ایشون نوشتن و منصرف شدم اما امروز یکی از دوستانم که پارسال در بدو ورود من پیش ایشون اومدم امروز از ایران برگشته بود ایشون بیست وپنج ساله آمریکا هستن و سیتیزن، برای مدت یک ماه به ایران رفته بودن برای دیدن اقوام در بدو ورود جلو ایشون رو گرفتن و بردن برای سه ساعت سوال و جواب کردن خودش که می گفت حالت بازجویی بود و خیلی ناراحت بود دقیقاً می گفت سه ساعت من رو نگه داشتن این بنده خدا در مورد داییشون دروغ نگفتن
کیس نامبر:32XX / ارسال مدارک:23 می ،پست آرامکس / تعداد نفرات کیس : فقط خودم / سفارت: ابوظبی/ کارنت: ۹ دسامبر / مصاحبه: هفته چهارم فوریه-برگه آبی و چک کردن بعد چهار ماه
updates:23feb, 24feb, 25feb, 5mar, 9june, 10june
کلیر june 10 بعد از 107 روز انتظار
ویزا: July 7
ورود هفته آخر اکتبر ۲۰۱۴ Cool  

مرحله بعدF2A اقدام برای همسر
ارسال مدارک: July 15 2016
Priority ‎Date: July 18 2016  /اپرو: Nov 3 2016
مصاحبه: Oct 2018 مونترال کانادا (بکراند چک) و به گفته آفیسر حدود یکسال طول میکشد 
مصاحبه دوم: 2020 Mar مونترال قسم مجدد و دریافت برگه Welcome to The United States  Cool
پاسخ
تشکر کنندگان: behjan ، j.modarres ، سعید صادقی فر2 ، lingni
تومار مخالفت با طرح تبعیض آمیز مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایرانیان را امضا کنید.

پس از امضا باید از طریق لینکی که به ایمیل شما می آید تایید کنید شخص دیگری با ایمیل شما امضا نکرده است.

وارد کردن زیپ کد الزامی نیست ولی اگر خواستید زیپ کد 90025 متعلق به غرب لس آنجلس است.

برای امضا اینجا را کلیک کنید.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
پاسخ
تشکر کنندگان: Danoosh ، Sam-90 ، hamed_gh ، سعید صادقی فر2
سلام خسته نباشید، من سه بار به این سایت مراجعه کردم و مراحل امضا و کنترل ایمیلم رو انجام دادم ولی به تعداد نفرات امضا کننده اضافه نمیشه در حالی که تا جایی که متوجه شدم باید مشخصات من به لیست امضا کنندگان اضافه بشه! آیا باید حتما ساکن آمریکا باشیم ؟ از ایران امکانش نیست که به لیست اضافه نمیشه؟ لطفا راهنمایی فرمایید
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-12-10 ساعت 13:27)saeid Mercedes نوشته:  سلام بر دوستان خوبم

من از داییم که اونجا زندگی میکنه ، پیگیری کردم موضوع این اخذ ویزای مجدد رو.

باتوجه به ب م ب گذاریها و خ ر ا ب کاریهای اخیر ، و بیشتر بخاطر حفظ امنیت مردم آمریکا این تصمیم رو گرفتن. متأسفانه تصویب شده و به زودی با امضای رئیس جمهور به قانون تبدیل میشه . جزء قانون اساسی میشه. این موارد را به مسلمانها نسبت میدن. همیشه هم حق ایران و ایرانی رو تو همه جا میخورن
با این شرایط ، هر فردی ( حتی سیتیزنهای ایرانی - آمریکایی ) که به اون ۴ کشور ورود داشته باشه ، برای بازگشت مجدد به خاک آمریکا باید ویزا بگیره.
حالا حداقل برای من که ۲ ماه از مصاحبه ام میگذره و منتظر دریافت ویزا بودم ، دیگه مهم نیست و اصلا بهش فکر هم نخواهم کرد.( اگر ویزام هم بیاد نمیرم دنبالش )
بریم اونجا به چه قیمتی ؟ بریم تو یه زندان دیگه .

دوست عزیز
مگر می شه کسی شهروند یک کشور باشه ( حتی می تونه ریس جمهور انتخاب کنه ، خودش می تونه شهردار بشه و سناتور بشه ) اما برای رفتن به کشور خودش ویزا بگیره ؟؟؟؟؟
می گه می شه ؟
مگه داریم ؟؟؟؟؟
اصلا امکان پذیر نیست
در هیچ کشوری .....
مگر اینکه کلآ بخواهند کل قانون اساسی آمریکا رو عوض کنن
در ضمن مگر هر ایرانی شهروند آمریکا ، که شهروندی و پاسپورت آمریکایی داره ، با پاسپورت آمریکاییش میاد ایران که دولت آمریکا بفهمه اونها ایران بودن یا نه ؟؟؟؟Wink
بله ....
ممکنه هنگام ورود به کشور سوال کنن .....بازجویی کنن ...
اما نه اینکه باید ویزا بگیرن ...
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، j.modarres ، Danoosh ، kasra ، Sam2014 ، behzadb57
سلام دوستان

به نظر من این قانون برای همه ایرانیان طبعات آنی و بعدی جدی داره و باید همه اعتراضشون رو اعلام بکنن. لازم هم نیست شهروند یا گرین کارتی باشین، حتی دوستانی که در ایران هستن می‌تونن فرم رو پر کنن.

حالا چرا به نظر من همه تاثیر میگیرن:

همونجوری که دوستان گفتن این قانون شامل ایرانی‌-آمریکایی‌ها یا گرین کارتی‌ها نمی‌شه. اونا همچنان بدون محدودیت می‌تونن به آمریکا و ایران سفر کنن. ولی‌ عوارض جانبی این قانون شامل حال اون‌ها می‌شه. چون این قانون بر اساس روابط دوجانبه هست به احتمال زیاد اروپا و باقی‌ کشورای هدف این قانون تلافی می‌کنن و ایرانی‌-آمریکایی‌ها رو ملزم به اخذ ویزا قبل از سفر به کشورهاشون می‌کنن و این یعنی شهروند درجه دو ! تاثیر دیگه تخریب وجهه ایرانیان و نشون دادن ایران به عنوانه کشوری که ت ر و ر ی ز م اونجا وجود داره می‌شه. این مساله مخصوصاً با نطق‌های ضدّ مسلمانی نامزد‌های جمهوری خواه حساسیت بیشتری خواهد داشت. فکر کنین که چه تاثیری بدی در ذهن همکاران و دوستان آمریکایی شما میتونه داشته باشه. و در نهایت این امکان رو برای فشار بیشتر به ایرانی‌-آمریکایی‌ها در آینده میتونه داشته باشه.

از اونور این قانون تاثیر آنی‌ بر دوستان و خانواده ما‌ها که در اروپا یا کشورهای دیگه زندگی‌ می‌کنن داره (اونهایی که شهروندی اون گشورها رو دارند). و برای سفر به آمریکا باید ویزا بگیرن.به اونها دقیقا مثل شهروند درجه دو برخورد می‌شه و اعتبار ایرانیان از بین میره.

و در آخر هم رو زندگی‌ دوستان و خانواده ما‌ها در ایران تاثیر میذاره. چون این قانون شامل کسایی که تابعیت ایرانی‌ ندارن ولی‌ به ایران سفر کردن می‌شه و اون هارو مجبور می‌کنه برای سفر به آمریکا ویزا دریافت کنن. این ضربه مستقیمی‌ به صنعت توریسم ایران که امید بود بعد از تحریم‌ها یکم بهبود پیدا کنه میگذاره. از اونور ضربه دیگه‌ای هم به اقتصاد ، چون تاجران اروپایی ریسک سفر به ایران و اینکه بعدا مجبور بشن برای سفر به آمریکا ویزا بگیرن رو به جون نخرن. در کنار همه این میتونه منجر به تدابیر سختگیرانه تر در گرفتن ویزا برای ایرانیان در سفارت‌های آمریکا در آینده بشه.

-----

با گفت‌های بالا، به نظرم طبعات این قانون برای همه ایرانیان اونقدر زیاد هست که ارزش چند ثانیه وقت گذاشتن و پر کردنی فرمی که فقط نیاز به اسم، فامیل، ایمیل و یه زیپ کد داره داشته باشه (لینک فرم در بالای صفحات مهاجرسرا اضافه شده). و اگه مثل من فکر می‌کنین این قانون مهمه و میخواین اعتراضتون بیشتر نشون بدین به گروه فیسبوک زیر بیاین و اعتراضتون رو نشون بدین. اونجا می‌تونین ببینین که اعتراض ایرانیان (تا این لحظه 114000 عضو گروه) تا چقدر تاثیر گذار بوده و نماینده‌ها و سناتور هایی هم هستن که دارن اعتراض می‌کنن. مطمئن باشین ارزش وقتی‌ که میذارین داره. هم برای خودمون، و هم دوستان و خانواده هامون.

ببخشید خیلی‌ شد.

پیروز باشید.

https://www.facebook.com/groups/stopHR158/
پاسخ
تشکر کنندگان: Danoosh ، سعید صادقی فر2 ، Ali Sepehr ، behjan ، Sam2014 ، naeiji1974
دوستان خواهش مي كنم براي جمع اوري امضا بيشتر اطلاع رساني كنيد هنوز خيلي ها يا نشنيدن يا بي تفاوتند يا بي حوصله يا فكر مي كنند دارند خيلي ريسك مي كنند و يا پشت گوش مي ندازند.
لطفن همه امضا كنند من حتي بجاي بچه ي ٤ سالم هم امضا كردم بخاطر اينكه روي او و آينده اش ممكنه اثر بزاره، پس لطفن امضا كنيد هيچ اتفاق بدي براي شما و كيس تون نمي افته.
پاسخ
تشکر کنندگان: hamed_gh ، Danoosh ، سعید صادقی فر2 ، j.modarres ، behjan ، lingni
(2015-12-16 ساعت 07:13)hamed_gh نوشته:  ....... اگه مثل من فکر می‌کنین این قانون مهمه و میخواین اعتراضتون بیشتر نشون بدین به گروه فیسبوک زیر بیاین و اعتراضتون رو نشون بدین. اونجا می‌تونین ببینین که اعتراض ایرانیان (تا این لحظه 114000 عضو گروه) تا چقدر تاثیر گذار بوده و نماینده‌ها و سناتور هایی هم هستن که دارن اعتراض می‌کنن. مطمئن باشین ارزش وقتی‌ که میذارین داره. هم برای خودمون، و هم دوستان و خانواده هامون.

ببخشید خیلی‌ شد.

پیروز باشید.

https://www.facebook.com/groups/stopHR158/

سلام
114هزار عضو داره این پیج و تنها 33هزار نفر امضا کردن؟
بابا دمشون گرم... یخورده بهشون بگو حرکت جمعی داشته باشن و عمل کنند
(البته اگر شما ادمین پیج هستین)

موفق باشید
stock-FEx-bond
Market

و دیگر هیچCool
پاسخ
تشکر کنندگان: سعید صادقی فر2 ، hamed_gh ، j.modarres ، lingni
در خصوص مصوبه كنگره من از وزارت امور خارجه امريكا استعلام كردم اونها اين پاسخ رو براي من فرستادن ، گفتم براي شما بفرستم شايد به كارتون بياد . دوست عزیز،

از تماستان با ما سپاسگزاریم.چنانچه پرسش شما درباره طرح اخیر تصویب شده در مجلس نمایندگان آمریکا می باشد یادآوری می کنیم که این طرح هنوز به مرحله "تبدیل شدن به قانون" نرسیده است. ضمنا این طرح تغییری در وضعیت دارندگان کارت اقامت ایالات متحده ، یا شهروندان این کشور ایجاد نمی کند.

امیدواریم این مطالب بتواند پاسخگوی پرسشتان باشد

موفق باشید.
سفارت مجازی تهران
وزارت امور خارجه ایالات متحده
2013AS45xx ღ دیدن قبولی: 07 نوامبر ۲۰۱۲ ღ ارسال فرم‌ها: 23نوامبر ۲۰۱۲ با ایمیل ღ مصاحبه: 20 مارچ ۲۰۱۳، آنکارا، برگهٔ صورتی ღ سفرنامه ღ مقصد:  *San diego *California  Smile ، کلیر:16 سپتامبر(180 روز انتظار)، تاریخ issued : سپتامبر 19، دریافت ویزا: 20 سپتامبر *آنکارا* تاریخ ورود به امریکا: 23 نوامبر(قطر ایرلاین)
پاسخ
تشکر کنندگان: manah ، Danoosh ، behjan ، naeiji1974 ، aaraam ، behzadb57
ممنون از پاسختون.
دليل رفتنم خستگي هست. همه فكر ميكنن اينجا چقدر قشنگه ولي هر كسي كه من تو اين چند سال ديدم يك سري افراد افسرده هستن كه واقعا از زندگيشون لذت نميبرند.
پاسخ
تشکر کنندگان: sahar2016 ، lingni
Sad Sad Sad Sad
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-12-17 ساعت 07:22)Mahtabmhz نوشته:  ممنون از پاسختون.
دليل رفتنم خستگي هست. همه فكر ميكنن اينجا چقدر قشنگه ولي هر كسي كه من تو اين چند سال ديدم يك سري افراد افسرده هستن كه واقعا از زندگيشون لذت نميبرند.

افسرده بودن یا نبودن افراد بستگی به طرز فکرشون و دیدی که نسبت به جامعه دارند بستگی داره .
هر کسی با یه طرز فکر منفی تو بهشت خداوند هم که باشه از بودن اونجا لذت نمی بره
کیس نامبر:2016AS0000046xx
رویت قبولی: May 2, 2015
ارسال فرم: May 28, 2015
کارنت شدن: january 09 .2016
تعداد افراد: ۱  خودم تنها
نامه ی دوم:  2016 january 26
محل سفارت: ایروان توسط kcc تغییر داده شد به ابوظبی
تاریخ مصاحبه: 2016 8 march
دریافت ویزا: یکضرب 10/03/2016
تاریخ کلیرنس: ....
دریافت گرین کارت: بعد از ورود به آ م ری ک ا
اولین ورود به آمریکا: نهایتا تا august 2016
مقصد : UTAH
جمع تقریبی مخارج تاحالا : محاسبه نکردم

پاسخ
تشکر کنندگان: Danoosh ، behjan ، Hopeman ، Sam2014 ، matin86 ، behzadb57




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان