کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
گفتگوی آزاد در مورد اعلام نتایج (شمارش معکوس)
.

نظرسنجی جدید در ارتباط با اعلام نتایج لاتاری DV-2018
https://www.mohajersara.org/forum/thread-7409.html

.
دوست عزیز، احتمال برنده شدن در لاتاری خیلی کمتر از اینه که بخاطر سربازی تو سپاه کسی رو رد کنند! امیدوارم شما هم جزو برنده ها باشین.


(2017-04-28 ساعت 13:54)ali258 نوشته:  سربازی تو سپاه دوستان به نظرتون کلرینس طولانی داره درسته ؟
بوده کسی تو  س پ ا ه  خدمت کرده باشه ورد شده باسه
پاسخ
تشکر کنندگان: aaa1990 ، copol ، dv2017 ، بازگشت
دوستانی هم بودن,که با خدمت سپاه کلیر شدن و ویزا گرفتن.
-2014-15-16-17-18
بهترین نیرنگ زندیگی من صداقت است.
پاسخ
تشکر کنندگان: aaa1990 ، ostokhan ، dv2017
(2017-04-28 ساعت 01:50)ostokhan نوشته:  
(2017-04-28 ساعت 01:43)ali258 نوشته:  این چندروزهم به نظرمن درکنار هم باشید دوستان تا اعلام نتایج
بعد از اعلام نتایج که همه میرن دنبال زندگیشون وبا این واقعیت روبه رو میشن که احتمال قبولی خیلی پایینه و از چند روز بعدش مهاجرسرا میشه پراز کاربران جدید که قبولیشون رو فهمیدن و در جستجوی جواب سوالات زیادشون به این سایت برمیخورن وعضو میشن تا جوابهاشون رو بگیرن که واقعا هم منبع فوق‌العاده ای هست برای هرسوالی واکثر ماها ومنتظران برنده شدن میریم پی بدبختی هامون تا سال دیگه وامید به خوش شانسی .البته اگه جمع نشه این قضیه کلا .
امید وارم خدا کمک همه اونایی کنه که آرزوی واقعی رفتن دارن وشانسی برای رفتن به صورت دیگه رو ندارن وفقط دل به همین لاتاری بستن تا اونایی که کسی رو اونجا دارن ومیتونن به روشهای دیگه هم برن
خلاصه که این روزها روهم دورهم باشید وامید داشته باشید

Don`t be disappointed
There is always light at the end of the tunnel

سلام به شما درسته نباید دل به لاتاری بست تیری در تاریکیه این اشتباه که همه چیز رو فدای یه چیز کنیم امیدوارم هر چه خوشی هست پیش بیاد
به امید پیروزی Smile
پاسخ
تشکر کنندگان: milad.abadani
(2017-04-27 ساعت 23:29)shahin61 نوشته:  
(2017-04-27 ساعت 23:17)nargol1990 نوشته:  
(2017-04-27 ساعت 23:14)shahin61 نوشته:  شما قبول شدین انشالا مجانی پر میکنم براتون...اصلآ مشگل نیست...

ممنون از لطف بیکران و امیدواری دادنتون شاهین خان Rolleyes  Shy
شما فقط لطف کنید به دوستتان @reyhaneh_hفرمایید به کلاس زبان ادامه دهند وگرنه خودم مینویسم..
اصلآ از حالا شروع :
Don't be tired (خسته نباشید !) در هنگامی گفته میشود که قصدناراحت کردن صنذوقدار را به تلافی مالیات اضافه دارید !! Tongue
درست بر عکس اینجا !!!
خوب شد گفتین وگرنه ممکن بود با تیپا از فروشگاه پرتم کنن بیرون با گفتن این جمله. آخه اینجا این تیکه کلام منه??

دوستان یه سوال برام پیش اومده...
با توجه به اینکه تو این دوره و زمونه معمولا هر کی رو میبینی حداقل یه سفر خارج از کشور داشته، امکان داره به این خاطر که تا حالا هیچ سفر خارجی ای نداشته باشیم ردمون کنن؟؟
یک روزی
در جایی خواهم بود
که همیشه میخواستم باشم


پاسخ
تشکر کنندگان: shahin61 ، hooman13 ، ostokhan ، milad.abadani ، leader-m
(2017-04-28 ساعت 16:09)@t@r نوشته:  
(2017-04-27 ساعت 23:29)shahin61 نوشته:  
(2017-04-27 ساعت 23:17)nargol1990 نوشته:  ممنون از لطف بیکران و امیدواری دادنتون شاهین خان Rolleyes  Shy
شما فقط لطف کنید به دوستتان @reyhaneh_hفرمایید به کلاس زبان ادامه دهند وگرنه خودم مینویسم..
اصلآ از حالا شروع :
Don't be tired (خسته نباشید !) در هنگامی گفته میشود که قصدناراحت کردن صنذوقدار را به تلافی مالیات اضافه دارید !! Tongue
درست بر عکس اینجا !!!
خوب شد گفتین وگرنه ممکن بود با تیپا از فروشگاه پرتم کنن بیرون با گفتن این جمله. آخه اینجا این تیکه کلام منه??

دوستان یه سوال برام پیش اومده...
با توجه به اینکه تو این دوره و زمونه معمولا هر کی رو میبینی حداقل یه سفر خارج از کشور داشته، امکان داره به این خاطر که تا حالا هیچ سفر خارجی ای نداشته باشیم ردمون کنن؟؟

اتفاقا این پوئن + در نظر گرفته میشه و باعث کوتاهتر شدن دوره AP میشه.

مسافرت اون هم از نوع داشتن ویزای شنگ در گذشته در گرفتن ویزای توریستی و تحصیلی میتونه + باشه
پاسخ
سانتا باربارا، کالیفرنیا




[عکس: d5c7__d8_b3_d8_a7_d9_86_d8_aa_d8_a7-_d8_..._d8_a7.png]




سانتا باربارا که بین کوه های سانتا یینِز و اقیانوس آرام در ساحل مرکزی کالیفرنیا قرار دارد، هم دید جهان بین از اقیانوس و هم معماری سبک اسپانیایی را درست در ۱۴۴ کیلومتری لس آنجلس به شما عرضه می کند. پشت بام های سرخ رنگ و منظره های تپه های انحنادار سبز رنگ در سواحل ماسه ای هموار می شوند و یک بندر پرجنب و جوش را به وجود می آورند.

اسکله استرنز، دریا و ساحل را به غذاخوری های دریایی تازه و مرکز زندگی دریایی متصل می کند. جزایر چنل در همان نزدیکی و شهر سرکه شما را به ماجراجویی های دیدنی تر تشویق می کند و تائترهای تاریخی دوطرف خیابان اِستِیت برای خستگی در کردن و نمایش دیدن، عالی هستند.

نقاط تاریخی برجسته دیگر شامل مقر کشیش های سانتا باربارا معروف به ملکه مقرهای کشیشان است که به زیبایی اش معروف است و همچنین دادگاه سانتا باربارا که نماد این جاست نیز هستند. این ساختمان های دیدنی بازتابی از گذشته و میراث اسپانیایی سانتا باربارا هستند.




[عکس: xw7m__d8_b3_d8_a7_d9_86_d8_aa_d8_a7-_d8_...d8_a72.png]



مسافران و محلی ها در غذاخوری های سطح بالای سانتا باربارا که غذاهای از مزرعه تا میزغذا و غذاهای محلی دارند لذت می برند و خریداران برای خریدهای عالی و سطح بالا به خیابان استیت هجوم می برند. برای لذت بردن از حال و هوای معاصر حتما به «ناحیه فانک» سربزنید. در آن جا، پشت بام های سرخ رنگ و ساختمان های نمای گچی سفید رنگ جای خود را به سازه های مدرنی داده اند که روزگاری منطقه صنعتی سانتاباربارا بود. اتاق های سرکه چشیدن، نمایشگاه های هنری، ماء الشعیرسازی های کوچک و بوتیک های خلاقانه محلی واقع در انبارهای قدیمی در چند قدمی ساحل و مرکز شهر، تجربه هیجان انگیزی خواهد بود.

سانتاباربارا جایی بسیار شاد و پرنور است که چیزهای خوب زندگی را می توان در آن دید و از خود، یک فرد شادتر و سرحال تر ساخت.
پاسخ
پاسادنا، کالیفرنیا




[عکس: l5za__d9_be_d8_a7_d8_b3_d8_a7_d8_af_d9_8..._d8_a7.png]



پاسادنا واقع در ۱۶ کیلومتری شمال شرق مرکز شهر لس آنجلس از طریق قطار سبک شهری (خط طلایی مترو Metro Gold Line) به مرکز شهر قابل دسترسی است و به راحتی شما را به شهری می برد که بابت موزه ها، معماری تاریخی و جشنواره سال نو جشن گل رز (Tournament of Roses) معروف است.

تاریخچه پاسادنا

پاسادنا که در سال ۱۸۸۶ تاسیس شد، بعد از لس آنجلس، دومین شهر قدیمی این ناحیه است. این شهر به خاطر اهالی ثروتمند شرق آمریکا و بعد از این که راه آهن به آن جا رسید، به یک میعادگاه زمستانی پرطرفدار تبدیل شد. افراد بانفوذی مانند غول راه آهن، هنری هانتینگتون (Henry Huntington) که هتل هانتینگتون (اکنون اسم آن لانگهام هانتینگتون پاسادنا Langham Huntington Pasadena است)، کتابخانه هانتینگتون، مجموعه های هنری و باغ های گیاه شناسی را هم تاسیس کرد، شکل گرفت. چارلز و هنری گرین (Charles and Henry Greene)، برادران معمار-که به خاطر نقش خود در جنبش هنر و صنعت آمریکا معروفند-بیشتر خانه های «سوئیس کوچک» پاسادنا را ساختند. چالرز سی (Charles See) و مادرش مری از خانه خود در پاسادنا، آب نبات های سی را راه انداختند و جولیا چایلد (Julia Child) سرآشپز معروف که طرز پخت غذاهای فرانسوی را به این جا وارد کرد، همگی زاده این جا بودند.




[عکس: 6x7q__d9_be_d8_a7_d8_b3_d8_a7_d8_af_d9_8...d8_a72.png]



جشنواره ها و فعالیت های فرهنگی پاسادنا

پاسادنا شهری است که تاریخ و سنت های دیرپایی دارد. تصور کنید که در یکی از جشنواره های منحصر به فرد شهر یک تجربه اصیل جنوب کالیفرنیایی به دست می آورید-که چندتایی از آن ها رایگان هم هستند. جشنواره های زمستانی، تورنمنت گل های رز و لیو آن گرین هستند. بهار با سه رویداد عمده، متعلق به مشتاقان معماری است: گردش خانگی بهاره، خانه طراحی نمونه پاسادنا و گردش خانه های ییلاقی بهشتی. تابستان با خود مِیک میوزیک پاسادنا و مهمانی پل خیابان کلورادو را به ارمغان می آورد. در پاییز، آخرهفته صنعتگران و آرت نایت پاسادنا را از دست ندهید.

موزه های پاسادنا

پاسادنا جایگاه کلی نهاد فرهنگی متجدد است که بسیاری از آن ها با پای پیاده فاصله کمی از هم دارند. موزه نورتون سیمون بابت مجموعه آثار هنری کلاسیکش معروف است اما خیلی از مردم نمی دانند که این موزه در بایگانی خود، آثار تاثیرگذار معاصر هم دارد. موزه هنر کالیفرنیای پاسادنا، آثار معاصر را با نمایشگاه های هیجان انگیزی از جمله اکنون یک روزی است: هنر کوریتا کنت به نمایش می گذارد. هانتینگتون، مجموعه خصوصی خانواده هانتینگتون را نمایش می دهد و محل یک نهاد پژوهشی است. موزه آسیا اقیانوسیه یو. اس. سی. () هم یک موزه دانشگاهی است که در یک خانه الهام گرفته از سبک سلسله چینی ژینگ (Chinese Qing Dynasty) بر پا است و وقف هنر و فرهنگ آسیا و جزایر اقیانوسیه است.

معماری پاسادنا

پاسادنا مملو از گنجینه های معماری است؛ لامینیاتورا (La Miniatura) اثر فرانک لوید رایت یک سیر هشت دقیقه ای از قمارخانه (Gamble House) واقع در سوئیس کوچک (بیشتر خانه های آن توسط گرین و گرین طراحی شده اند) پاسادنا است. بهشت ییلاقی یک منطقه دیدنی است که حاوی ۸۰۰ کارگاه صنعتگران است و از سال ۱۹۰۰ تا ۱۹۳۰ ساخته شده است. جنبش سیتی بیوتیفول الهام بخش شورای شهر، سالن اجتماعات سیویک واقع در قلب مرکز شهر پاسادنا، و کتابخانه عمومی (Public Library) بود و ساختمان های احیای سبک مدیترانه ای بخش مهم منطقه تاریخی مرکز سیویک در پاسادنا هستند.

مناطق خرید، غذاخوری و سرگرمی

مرکز شهر پاسادنا از سه منطقه کاملا منحصر به فرد تشکیل شده است که پر از خرید، غذاخوری و سرگرمی هستند. کوچه راه های آجری پاسادنای قدیمی با بوتیک هایی مانند موهاوک جنرال استور جویی (Joie) و وینس (Vince) مشخص هستند. منطقه پِلِی هاوس محله هنرمند ماب اطراف تئاتر ایالتی کالیفرنیا، نمایش خانه آن جا است. این منطقه کانون هنرهای نمایشی با ویژگی مرکز هنرهای نمایشی بوستون کورت، باشگاه کمدی آیس هاوس (Ice House Comedy Club) و کافی شاپ و بارهای نوشیدنی است. منطقه خیابان ساوث لِیک یک بلوار سبک اروپایی سه خطی است که مردم می روند تا خود را در بوتیک هایی مثل اولیو و جون (Olive & June)، درای بار ، سُول سایکِل و کونتِسا چاکلِت کالِکشِن سرگرم کنند.
پاسخ
(2017-04-28 ساعت 13:34)dv2017 نوشته:  مقایسه ویزاهای صادر شده در ماه مارس امسال با سالهای گذشته برای 7 کشور بن شده


دوستان قبول شدید ، بادقت بیشتری مدارکو تکمیل کنید تا بهانه نداشته باشن ، بالاخره اون افسره هم انسانه.
چه اعصابی از 2017 ایها خرد شده امسال

منبع عکس
اینستاگرام پاریز تراول

بنظرم این آمار وسیله ای برای سوق دادن ملت به شرکت های مهاجرتی است. امیدوارم این آمار رو جدی نگیرید و فهمیده باشید چی میخوام بگم

و من ا.... توفقق
Big Grin
پاسخ
تشکر کنندگان: dv2017 ، hooman13 ، milad.abadani ، shahin61 ، ali258 ، leader-m ، Farzad Immigrant
باری تعالی به انسان اینها رو عطا فرموده:

عقل، شعور، قدرت تفکر

اگه قبول شدید خودتون بهترین پیش برنده کارها تو امور هستید. این رو مطمئن باشید هیج کسی دلسوز تر از خودتون برای خودتون نیست

اگر هم جایی موندید از راهنمایی دیگران استفاده میکنید صد البته

ولی در نهایت تصمیم گیرنده قطعی خود فرد هستش ... بگذریم..... اول از همه مهم سلکت شدنه
پاسخ
دوباره یه سوال تکراری میپرسم . واقعا قیمت این جاها ماهانست
https://lasvegas.craigslist.org/apa/6107418120.html
https://lasvegas.craigslist.org/apa/6065224889.html
هر چقدر جاش پرت باشه نباید اینقدر ارزون باشه
پاسخ
تشکر کنندگان: dv2017 ، milad.abadani ، shahin61 ، leader-m
كي جواب مياد؟
پاسخ
تشکر کنندگان: hooman13 ، milad.abadani ، leader-m
(2017-04-28 ساعت 18:14)HadiMSC نوشته:  كي جواب مياد؟

بالای صفحه زمان دقیق نشون میده
پاسخ
تشکر کنندگان: dv2017 ، copol ، milad.abadani ، leader-m
(2017-04-28 ساعت 17:53)hooman13 نوشته:  دوباره یه سوال تکراری میپرسم . واقعا قیمت این جاها ماهانست
https://lasvegas.craigslist.org/apa/6107418120.html
https://lasvegas.craigslist.org/apa/6065224889.html
هر چقدر جاش پرت باشه نباید اینقدر ارزون باشه
عجیبه اینقدر ارزون ، توی سایت اصلیش یعنی siegelsuites.com هم همه چی گفته الا قیمت
جالبیش اینه که بک گراند چک نمیخواد ، فرنیش هست ، همه چی هم آزاده
همین زیپکد رو با سایتای دیگه نگاه کنید قیمت حدود 700 تاست

اینو توی شرایطش گفته که Pay by the Week or Month . شاید این قیمت هفتگی باشه که خب کلکه دیگه ، شرایط سایت قیمت ماهیانه داره اما این قیمت داده بدون مشخص کردن دورش ، اونم این قیمت At
چگونه کاربر حرفه ای مهاجرسرا شویم؟‎
We don't grow when things are easy  We grow when we face challenges
پاسخ
تشکر کنندگان: milad.abadani ، shahin61 ، hooman13 ، بازگشت ، copol ، leader-m
رويترز: ٤٠٪ كاهش در صدور ويزا براى شهروندان كشورهايى كه در فرمان معلق شده ترامپ بودند

يعنى در عمل با ندادن ويزا فرمان را اجرا ميكنند!


بدبخت شدیم Sad 40% خیلیه
پاسخ
تشکر کنندگان: ostokhan ، dv2017 ، hooman13 ، milad.abadani ، leader-m
[img]
[عکس: kz27_۲۰۱۷۰۴۲۸_۱۸۱۶۵۹_thumb.jpg][/img]
درود و پسین آدینه به کام
داشتم با دوستان از خمره قدحی پر میکردیم
گفتم به حافظ متوسل بشم و فالی برای لاتاری بگیرم
این اومد
حضرت حافظ فکر کنم انجمن دوستان قدح بدست رو با لاتاری اشتباه گرفت

اگر به باده مشکین دلم کشد شاید
که بوی خیر ز زهد ریا نمی‌آید
جهانیان همه گر منع من کنند
از عشقمن آن کنم که خداوندگار فرماید
طمع ز فیض کرامت مبر که خلق کریم
گنه ببخشد و بر عاشقان ببخشاید
مقیم حلقه ذکر است دل بدان امید
که حلقه‌ای ز سر زلف یار بگشاید
تو را که حسن خداداده هست و حجله 
بخت چه حاجت است که مشاطه‌ات بیاراید
چمن خوش است و هوا دلکش است و می بی‌غش
کنون بجز دل خوش هیچ در نمی‌باید
جمیله‌ایست عروس جهان ولی هش دار
که این مخدره در عقد کس نمی‌آید
به لابه گفتمش ای ماه رخ چه باشد 
اگربه یک شکر ز تو دلخسته‌ای بیاساید
به خنده گفت که حافظ 
خدای را مپسندکه بوسه تو رخ ماه را بیالاید
یک روز بر گونه این مملکت یک بوسه
و بالای سرش یک یادداشت می گذارم
و می روم:
"آنچنان زیبا خوابیده ای که دلم نیامد بیدارت کنم..."

 
پاسخ
تشکر کنندگان: shahin61 ، ostokhan ، dv2017 ، hooman13 ، milad.abadani ، hameddjj ، copol ، jalayevatan ، nargol1990




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان