کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
گفتگوی آزاد - آرشیو
.
دوستانی که به سفارتها مراجعه کردند، لطفاً تجربه خود را در تاپیک تجربه مراجعه به سفارتهای آمریکا قرار دهند.
.
وزیر امنیت ملی آمریکا: نسخه کارآمدتری از فرمان مهاجرتی در حال آماده‌سازی است

وزیر امنیت ملی آمریکا روز شنبه خبر داد که دولت دونالد ترامپ در حال آماده‌سازی نسخه‌ای «کارآمدتری» از فرمان اجرایی منع موقت ورود به آمریکاست که عاری از مشکلاتی باشد که طرح اولیه در دادگاه با آن مواجه شد.

در نشستی با موضوع مقابله با تروریسم که روز شنبه در کنفرانس امنیتی مونیخ برگزار شد، جان کلی وزیر امنیت ملی آمریکا تأکید کرد که فرمان اجرایی منع موقت ورود، به گونه‌ای طراحی شده بود که با «توقفی موقتی» به دولت دونالد ترامپ امکان دهد رخنه‌های موجود در سازوکار مهاجرت و بررسی‌ها را نشان دهد.

رخنه‌هایی که به گفته آقای کلی می‌تواند مورد سوءاستفاده قرار گیرد.

فرمان مهاجرتی آقای ترامپ که درست یک هفته پس از به قدرت رسیدن او ابلاغ شد، ممنوعیتی سه ماهه را برای سفر شهروندان هفت کشور به آمریکا در نظر داشت و علاوه بر آن برنامه جذب پناهجویان را برای مدت چهارماه و پذیرش پناهجویان سوری را برای همیشه معلق می‌کرد.

اجرای این فرمان پس از آنکه در چند دادگاه فدرال به چالش کشیده شد، نهایتاً در ایالت واشینگتن با حکم یک قاضی فدرال به طور موقت در سراسر کشور معلق شد و مراجعه وزارت دادگستری به دادگاه استیناف در این زمینه هم بی‌نتیجه بود.

در واکنش به این موضوع دونالد ترامپ به شدت از دستگاه قضایی آمریکا انتقاد کرد و وعده داد که در اولین فرصت اقدام متناسب برای اجرایی شدن محدودیت‌های مهاجرت پیگیری خواهد شد.

در این زمینه یکشنبه گذشته استیون میلر، مشاور آقای ترامپ، اعلام کرد که کاخ سفید همه گزینه‌ها را برای اجرایی شدن این فرمان مد نظر دارد و این گزینه‌ها ممکن است شامل صدور فرمان مهاجرتی جدید، یا دیگر پیگیری‌های حقوقی باشد.

اکنون وزیر امنیت داخلی آمریکا با اشاره به اینکه دولت از حکم دادگاه برای متوقف کردن اجرای این فرمان متعجب شده، گفته است که اکنون «رئیس‌جمهور در اندیشه صدور نسخه‌ای مستحکم‌تر و کارآمدتر از این فرمان است».

او اضافه کرده که نوبت بعدی که قرار باشد چنین فرمانی اجرا شود، او می‌تواند اطمینان داشته باشد که هیچکس در سازوکار انتقال از خارج آمریکا به این کشور «گرفتار نخواهد شد».

در عین حال در سخنان آقای کلی اشاره شده که در اجرای فرمان جدید، آن دسته از دارندگان ویزا که در ترانزیت هستند، مشکلی برای ورود نخواهند داشت اما با در نظر گرفتن یک بازه زمانی کوتاه، این اطمینان حاصل خواهد شد که دیگر دارندگان ویزا از مبدأ پروازی پذیرش نخواهند شد.

علاوه بر این به گزارش آسوشیتدپرس، آقای کلی در مورد نحوه مواجهه با دارندگان کارت گرین کارت نیز سکوت کرده است.

در عین حال وزیر امنیت ملی آمریکا، به برخی چالش‌های امنیتی در مورد کشورهایی که در شمول فرمان مهاجرتی بوده‌اند اشاره کرده و از جمله گفته است که آمریکا «همکاری‌های ضدتروریستی مستحکمی» با این کشورها ندارد، و نمی‌تواند پیش از سفر اتباع این کشورها به آمریکا، ارزیابی مناسبی از خطرات احتمالی داشته باشد.

آسوشیتدپرس در گزارش خود از سخنان وزیر امنیت ملی آمریکا، یادآور شده که آقای کلی بار دیگر در سخنانش از عبارت «هفت کشور» استفاده کرده است.

این خبرگزاری یادآور شده که فرمان اولیه منع موقت ورود، شهروندان هفت کشور ایران، عراق، سوریه، سودان، سومالی، لیبی و یمن را تحت تأثیر قرار می‌داد و استفاده از عبارت «هفت کشور» در سخنان آقای کلی می‌تواند به این معنا باشد که این کشورها همچنان در شمول فرمان جدید نیز قرار خواهند داشت.

منبع:http://www.radiofarda.com/a/f7-Kelly-on-new-streamlined-travel-ban/28317622.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
           
تشکر کنندگان: 8196Aminamin ، mulan1979
وزیر امنیت داخلی آمریکا: فرمان مهاجرتی جدید شامل دارندگان گرین کارت نخواهد شد

یکی از مقام‌های دولت ایالات متحده روز شنبه گفت که فرمان اجرایی جدید رئیس جمهوری برای ممنوعیت ورود شهروندان برخی کشورهای به داخل کشور، شامل دارندگان کارت اقامت دائم یا گرین کارت نخواهد شد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا، ماه گذشته یک فرمان اجرایی باهدف حفاظت از کشور در برابر ترویسم صادر کرد که از ورود شهروندان هفت کشور عمدتا مسلمان، از جمله ایران، به داخل آمریکا بطور موقت جلوگیری می‌کرد.

اجرای فوری این فرمان واکنش‌ها و اعتراضات گسترده‌ای در داخل و در خارج آمریکا به دنبال داشت، تا این که در نهایت یک قاضی فدرال در آمریکا رأی به تعلیق اجرای کل فرمان داد و دادگاه تجدید نظر نیز آن را تایید کرد.

اکنون این پرونده باید در دیوان عالی کشور رسیدگی شود، هرچند کاخ سفید گفته است قصد پیگیری آن در سیستم قضایی آمریکا را دارد، اما در عین حال از بررسی صدور احتمالی یک فرمان جدید در این زمینه خبر داده است.

خبرگزاری رویترز روز شنبه به نقل از جان کلی وزیر امنیت داخلی کابینه پرزیدنت ترامپ نوشت، نسخه جدید فرمان، افرادی که گرین کارت دارند یا هنگام اجرای آن در هواپیما به مقصد آمریکا در حرکت هستند، را شامل نخواهد شد.

آقای کلی همچنین گفت که رئیس جمهوری در فکر تنظیم یک فرمان اجرایی سخت‌تر است که به صورتی روان به اجرا در آید، مسافرانی که از خارج وارد فرودگاه‌های کشور می‌شوند را دچار مشکل نکند و با کمترین مقاومت‌ها روبرو شود.

در فرمان قبلی دونالد ترامپ، از ورود شهروندان هفت کشور عمدتا مسلمان – ایران، عراق، سوریه، یمن، لیبی، سومالی و سودان – به آمریکا به مدت ۹۰ روز جلوگیری می‌شد و ورود پناهجویان نیز به مدت ۱۲۰ روز به تعلیق در می‌آمد.

منبع:http://ir.voanews.com/a/us-trump-immigration-order/3730286.html
           
تشکر کنندگان: mulan1979 ، ramin_red ، ali3875
بنظر من که روند مصاحبه باید انجام بشه ... فقط سخت تر
نمیشه که دوباره بخوان کنسل کنن !!!
مگه مردم علاف اینا هستن که یروز بگن بیاین ، یروز بگن نیاین ...
اگه حکم جدیدش یک ذره هم غیر مقبول باشه ، مجدد لغو خواهد شد .
اگر از کلماتی چون :
لغو یا تعلیق استفاده کنه ، قضات جلوش به شدت ایستادگی میکنن ...

ترامپ مو قشنگ به زودی استیضاح میشه ، فقط از شانس بد دوستان ،
قبلش کاسه کوزه مارو خراب میکنه بعد با اردنگی از کاخ سفید میندازنش تو آشغالا ...
ای کاش امسال ، سال آخر اوباما بود . آمریکا چه فرشته ای رو از دست داد واقعا ...
هنوزم خیلی تو شوک هستم که چطوری کلینتون ، بازنده شد !!
چطوری یه هیولای عقب افتاده رفته تو کاخ سفید که تمام وزرایی انتخابیش در زمان
گذشته ، جنایتکاران بزرگی بودن !!
یعنی مردم آمریکا همچین شخصی رو به عنوان رییس جمهور قبول دارن ؟؟
واقعا متاسفم براشون ... حالا خوبه همین مهاجرا آمریکا رو آباد کردن ...
عجب جای عجیب غریبی شده آمریکا ... هر اتفاقی ممکنه بیوفته تو این کشور ...
مثل این هست که تو بازیه GTA یه رمز بزنی که رییس جمهورت بشه دونالد ترامپ ...
کسی که مسخره ترین و مزحک ترین چهره تلویزیونی آمریکا بوده در طول این سال ها ...
کیس نامبر: ‎62XX‎

مشخصات:  یک نفر / ۲۳ ساله / فارغ التحصیل ۳ ماه قبل از مصاحبه

بدون کار دولتی و خصوصی

ارائه مدارک به صورت کامل در روز مصاحبه

تاریخ مشاهده قبولی:4MAY
تاریخ ارسال فرم: ‎24MAY‎

محل مصاحبه در نامه اول : آنکارا

دریافت نامه دوم:  28 March

تاریخ و محل جدید مصاحبه : ایروان 30 May

نتیجه : یکضرب

دریافت ویزا  May 31

هر اتفاقی در جریان زندگیه شما ، داستان زندگیه شماست ...
پس خودتان را دست سرنوشت بسپارید و نه زور و اجبار ...

هر کار خوبی کنید ، همان انرژی مثبت به شما خواهد برگشت ...
تشکر کنندگان: فام مج ، Bboys_s
(2017-02-19 ساعت 00:47)siavashasg نوشته:  
(2017-02-18 ساعت 23:07)EB3 نوشته:  
(2017-02-18 ساعت 21:24)farzadmohajer نوشته:  دوستان اصلا این نگرانی رو نداشته باشید که فکر کنید یوقت قرار حکمی بده مبنی بر لغو صدور ویزا
تنها دوستان لاتاری ضربه نمیخورن بلکه ، پناهندگان هم آسیب خواهند خورد .
بیشترین دلیلی که باعث شد حکم قبلیش متوقف بشه ، جلوگیری از پناهندگان بود .
پس فقط میتونه امنیت ورود خروج در فرودگاه هارو تقویت کنه ...
نمیدونم چرا بچه های مهاجرسرا انقدر بدبین هستند ... برام خیلی جالبه راستش ...
این همه اتفاق خوب افتاد و ثابت شد ، قانون اساسی بر ترامپ حکمرانی میکنه ...
ولی بازم وقتی میام اینجا همه نا امید هستن ...
ترامپ انقدر مشکلات جدی براش پیش امده که حالا حالا ها فکر غلط اضافی نخواهد کرد ...

برخلاف نظر شما دوست عزیز، بیشترین  دلیلی که باعث شد حکم قبلیش متوقف بشه ، جلوگیری از ورود گرین کارتی ها و افرادی که ویزا داشتن بود و نه چیز دیگه ای.
اگه این خبر وال استریت ژورنال درست باشه، خیلی نگران کننده خواهد بود.
متاسفانه اونوقت دیگه نه شمایی که کیس نامبر بالای ۵۰۰۰ دارید و نه اون دوستان عزیزی که ۱۰-۱۵ سال منتظر بودن هیچ تفاوتی با هم نخواهید داشت.

تا جایی که من شنیدم دلیل توقف حکم قبلی و استدلال دادگاه این بود که دولت باید ثابت کنه که این حکم اجرایی باعث افزایش امنیت آمریکا میشه و استدلالشون این بود که هیچکدوم از حوادث تروریستی توسط مهاجرین قانونی نبوده، در ضمن حداقل واسه افرادی که درگیر کیس مهاجرت فامیلی هستن، خانواده اونا تو آمریکا از حقوق شهروندی برخوردار هستن که یکی از اونا هم اینه که بتونن در کنار خانواده اشون زندگی کنن و احتمالا اگه این موارد تو حکم جدید دوباره نقض بشه، دوباره حکمش رو لغو کنن

خیر دلیل لغو گرین کارت نبود، دستور دادگاه تجدید نظرو مطالعه کنید، دادگاه دقیقا در مورد این ۷ کشور حساسیت نشون داده و طی دو مرحله پاسخ گفته بود اول اینکه این هفت کشور بطور مشخص معلوم نشده چرا در زمان اوباما مورد نگرانی واقع شده ثانیا هیچ گونه شواهدی موجود نیست که ا از مهاجرین این ۷ کشور عملیات تروریستی در امریکا داشته، این رای دادگاه واشینگتون بود که به خاطر گرین کارت دستورو لغو کرد نه داگاه تجدید نظر.به نظر بنده ی حقیر اگر حکم بر همون منوال باشه مطمن باشین بازم لغو خواهد شد چرا که دلایل کافی موجود نیست طبق رای دادگاه تجدید نظر، این موضوع کاملا سیاسی است و هدف از این کار رو واقعا باید زمان بگذره تا فهمید، با توجه به روند کار به نظرم ترامپ خودش می دونه که نتیجه نخواهد گرفت ولی هدف چیزه دیگه ای هست که فعلا نامشخصه!!!!دوستان استرس رو کنار بگذارید اولا دستان من و شما از تغییر این وضیعت کوتاهه ثانیا فعلا روند کار شکست این دستور رو نشون میده و این رو هممون تجربه کردیم و دیدیم، صبور باشید این وضیعیت پایان خواهد یافت ، اصلا دلسرد نباشین و امیدتون رو از دست ندین و پیگیره کارهاتون باشین، شبیه این دستور ترامپ خیلی موارد در دوره های مختلف ریاست جمهوری اتفاق افتاده که هیچ کدام به ننیجه نرسیده که گاها این دستورها بسیار منطقی تر از دستور ترامپ بودن اما قانون اساسی امریکا اجازه اجرا نداده. بطور منطقی امیدوار باشین نه احساسی ،این دوران هم تمام خواهد شد، با ارزوی سلامتی برای همه شما دوستان
برنده لاتاری ۲۰۱۷
برنده اصلی خودم و همسرم همراه من
مصاحبه ۱۳ مارس ابوظبی
نتیجه ap
اولین اپدیت ۱۹ مارس, ۱۴ جون
مدرک تحصیلی خودم دکتر دامپزشک همسرم لیسانس IT
تشکر کنندگان:
(2017-02-19 ساعت 04:17)farzadmohajer نوشته:  ...

ای کاش امسال ، سال آخر اوباما بود
....

کلا چهارپای شما امسال از پل بگذرد، نشیمنگاه متزلزل دیگران که سالهای بعد میان.

تبصره : بفرموده خودتان نگران نباشید.
تشکر کنندگان: Ali--usa ، gbtm ، aazitaa ، Pegah123 ، herminka
(2017-02-18 ساعت 19:08)Saeed rezaee نوشته:  
(2017-02-18 ساعت 10:26)arminpaye نوشته:  
(2017-02-18 ساعت 09:29)Radian نوشته:  اقا من به شادی شما حسرت میخورم ...  Rolleyes حقیقتا هیچ جایگزینی نداره این شادی .. شادزی  Cool

خيلي ممنون واقعا اينجا خيلي بهم خوش ميگذره مخصوصا كه كارهام خيلي سريع انجام ميشه امريكا رو خيلي دوست دارم Big Grin  Cool  Smile

آرمین خان شما از کدام شهر وارد شدید؟ در وضعیت فعلی من موندم بین سیاتل و سانفرانسیسکو کدام کمتر گیر میدن؟

من 3 فوريه يادش به خير چه شب خوبي بود Smile وارد بوستون فرودگاه لوگان شدم انجا هم چند ساعتي از همه ايرانيها سوال و جواب كردن ولي بالاخره مهر ورود رو توي پاسپورتم زدن هيچ وقت اون لحظه رو فراموش نميكنم Big Grin
كيس نامبر abd2014
كتگوري f2b
تشكيل پرونده April 2010
تاريخ مصاحبه December 2016
دريافت ويزا يك ضرب هوووورا Big Grin
زندگي San Diego California
تشکر کنندگان: armehraboon ، Saeed rezaee
(2017-02-19 ساعت 06:25)yami نوشته:  
(2017-02-19 ساعت 04:17)farzadmohajer نوشته:   ...

ای کاش امسال ، سال آخر اوباما بود
....

کلا چهارپای شما امسال از پل بگذرد، نشیمنگاه متزلزل دیگران که سالهای بعد میان.

تبصره : بفرموده خودتان نگران نباشید.
بیست خط کامنت گذاشتم ، شما فقط اون یه تیکه رو دیدی؟؟؟؟
چرا دوست داری در موج های منفی سرگردان باشی ؟؟ لذت داره ؟؟
الانم میگم نگران نباشید ... من میگم چرا نباید عین آدم مهاجرت کرد ؟؟
همش باید از این خبر های چرت و پرت که هیچ کدومش هم اجرا نمیشه
پخش کنن تو این رسانه ها ......

برای هزارمین بار میگم :
قوانین مهاجرتی مثل قوانین دیگه ای نیست که بشه تغییرش داد یا لغوش کرد ...
حکم جدیدش ، کوچکترین شباهتی به حکم قبلیش داشته باشه = لغو توسط قاضی

ترامپ درس مهمی گرفت که هر غلط اضافی کردن ، آخرش تنبیه بزرگیه براش ...

من میگم چرا جامعه آمریکا طوری شده که این گودزیلا باید بشه رییس جمهورش ؟؟
همون هفته دوم باید استیضاح میشد .... من از این ناراحتم ...
کیس نامبر: ‎62XX‎

مشخصات:  یک نفر / ۲۳ ساله / فارغ التحصیل ۳ ماه قبل از مصاحبه

بدون کار دولتی و خصوصی

ارائه مدارک به صورت کامل در روز مصاحبه

تاریخ مشاهده قبولی:4MAY
تاریخ ارسال فرم: ‎24MAY‎

محل مصاحبه در نامه اول : آنکارا

دریافت نامه دوم:  28 March

تاریخ و محل جدید مصاحبه : ایروان 30 May

نتیجه : یکضرب

دریافت ویزا  May 31

هر اتفاقی در جریان زندگیه شما ، داستان زندگیه شماست ...
پس خودتان را دست سرنوشت بسپارید و نه زور و اجبار ...

هر کار خوبی کنید ، همان انرژی مثبت به شما خواهد برگشت ...
تشکر کنندگان: JAVID2015 ، فام مج
یعنی در حیرت خوش بینی شما هستم ......ایول داری دادش
تشکر کنندگان:
"آلان لیچمن" استاد تاریخ آمریکایی که پیروزی دونالد ترامپ را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیش بینی کرده بود، از استیضاح وی خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از اسپوتنیک، «آلان لیچمن» استاد تاریخ آمریکایی که پیروزی دونالد ترامپ را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیش بینی کرده بود، از استیضاح وی خبر داد.

لیچمن با استفاده از ۱۳ عامل کلیدی برای پیش بینی پیروز انتخابات ریاست جمهوری استفاده کرد. به کمک این روش منحصر به فرد، این استاد تاریخ موفق شد پیروزی ترامپ را پیش بینی کند.

وی اظهار داشته است: من پیش بینی می کنم که، حزب جمهوری خواه در کنگره او را استیضاح می کند. آنها ترامپ را نمی خواهند، به دلیل اینکه نمی توانند وی را کنترل کنند. او غیر قابل پیش بینی است.

این استاد تاریخ معتقد است که، ترامپ خودش باعث این استیضاح خواهد شد.

تشکر کنندگان: mulan1979 ، فام مج ، zamini1975 ، bhb32 ، alireza_guitar ، علیا
بچه ها الان كه دارم براتون مي نويسم خيلي دلم گرفته و احساس ناراحتي زيادي دارم
بعد از 10 سال شركت تو لاتاري و قبول نشدن ديگه تصميم گرفتم كه رفتن از طريق لاتاري رو فراموش كنم و بيفتم دنبال دانشجويي ..
خلاصه 2 سال زبان خوندم و تلاش و صرف هزينه زياد براي پذيرش دانشجويي براي پاييز سال بعد .. كه يكدفعه همه چيز دود شد رفت هوااا
اون موقع كه آرزوي رفتن داشتم يك جوان مجرد بودم با كلي اشتياق و آرزو ...
الان ديگه سني از من گذشته با همسر و فرزند و 15 سال سابقه كار ..
گاهي اوقات فكر مي كنم كه همه اين تلاش ها بيهوده هست من اگر كه خدا برام مي خواست اصلا تو اين كشور به دنيا نمي اومدم و بزرگ نمي شدم ..
خيلي خسته تر از اوني هستم كه بخوام دوباره به يك راه ديگه و يك كشور ديگه فكر كنم
از طرفي موندن و زندگي كردن تو اين فضا هم خيلي خسته ام كرده
.
.
به هر حال زندگي مي گذره و تموم ميشه اما چرا هاي ما هميشه به قوت خود باقي مي مونه ...
چرا خدا ؟
چرا ؟
(2017-02-19 ساعت 10:25)victor2017 نوشته:  دوستان

از سفارت بهم زنگ زدن که باید برای انگشت نگاری بیای

گذرنامه 4 شنبه می رسه دستم


با توجه به این ماجرا که می خواد 4شنبه دستور جدید بده....فکر کنم باز مجدد کارما خراب شده؟ باز باید مستاصل بشینیم ببینیم چی می شه؟


این دفعه دومه که پاسپورت ما می ره توی سفارت و بدون ویزا برگشت می خوره .


خستگی و ناراحتی دوستان رو کاملا درک میکنم. فقط صبر و لذت بردن از شادی های کوچیک شاید یکم این دوران رو قابل تحمل تر کنه.
با دل قرص و اطمينان خاطر برو

وقتي كه چيزي واسه از دست دادن نداري هميشه بردي

تجربه يك ماه گذشته نشون داده كه ترامپ هر روز با يه چالش جديد درگير بوده چه بسا اين چالش ها مانع از صدور حكم اجرايي جديد بشه.

بنابراين محكم و اميدوار برو و با خبرهاي خوب برگرد.

تشکر کنندگان: mulan1979 ، victor2017 ، bhb32 ، ziziii ، فام مج ، ali3875 ، mrticoen ، علیا
(2017-02-18 ساعت 19:50)yami نوشته:  
(2017-02-18 ساعت 13:47)tabangigs نوشته:  
(2017-02-18 ساعت 11:48)yami نوشته:  آقا در تاپیک گفتگوی آزاد دقیقا پس چی باید صحبت کرد؟  به ما هم بگید یاد بگیریم خوووو

والا فکر کنم صحبت کردن اجباری نباشه ینی به نظرم میشه صحبت هم نکرد ? پس زیاد نگران نباش که دقیقا درباره چی باید حرف بزنی  Smile

حضور شما در تاپیک گفتگوی آزاد چطور؟ اون اجباریه؟
سوال من شفاف بود، شما هم اگر پاسخ شفاف و مرتبطی ندارید مجبور به پاسخ دادن نیستید.
اینجا تاپیک ماساژ دادن احساسات خدشه دار شده شما نیست.

*** یادش بخیر... یاد بچه تنبلهای کلاس افتادم. کل مشکلشون این بود که بقیه کلاس مبادا حرفی بزنن و معلم امتحانی بگیره یا تکلیفی بده. بنده خداها حق داشتن ولی من هیچ وقت نفهمیدم که اصلا چرا سر کلاس میومدن!! هم خودشون اذیت میشدن هم رو مخ بقیه بودن. اونزمانم... باز یادش بخیر... لایک نبود ولی بغل دستیهاشون میگفتن "خوب راست میگه دیگه"

بگویم گرت هوش اندر سر است سخن هرچه کوته بود بهتر است
صد انداختی تیرو هر صد خطاست اگر هوشمندی یک انداز و راست
تشکر کنندگان: فام مج ، Bboys_s
(2017-02-19 ساعت 10:30)خوش لحن نوشته:  
(2017-02-19 ساعت 10:25)victor2017 نوشته:  دوستان

از سفارت بهم زنگ زدن که باید برای انگشت نگاری بیای

گذرنامه 4 شنبه می رسه دستم


با توجه به این ماجرا که می خواد 4شنبه دستور جدید بده....فکر کنم باز مجدد کارما خراب شده؟ باز باید مستاصل بشینیم ببینیم چی می شه؟


این دفعه دومه که پاسپورت ما می ره توی سفارت و بدون ویزا برگشت می خوره .


خستگی و ناراحتی دوستان رو کاملا درک میکنم. فقط صبر و لذت بردن از شادی های کوچیک شاید یکم این دوران رو قابل تحمل تر کنه.
با دل قرص و اطمينان خاطر برو

وقتي كه چيزي واسه از دست دادن نداري هميشه بردي

تجربه يك ماه گذشته نشون داده كه ترامپ هر روز با يه چالش جديد درگير بوده چه بسا اين چالش ها مانع از صدور حكم اجرايي جديد بشه.

بنابراين محكم و اميدوار برو و با خبرهاي خوب برگرد.

ممنون دوست عزیزم


بعله تنها کاری که می تونم بکنم اینه که برم و امید بخدا بببینم چی می شه

امیدوارم واقعا گره از مشکلات همه باز بشه.
March.22 entered
تشکر کنندگان: خوش لحن ، mulan1979 ، شهرادلیلا
(2017-02-19 ساعت 10:15)آرتا نوشته:  بچه ها الان كه دارم براتون مي نويسم خيلي دلم گرفته و احساس ناراحتي زيادي دارم
بعد از 10 سال شركت تو لاتاري و قبول نشدن ديگه تصميم گرفتم كه رفتن از طريق لاتاري رو فراموش كنم و بيفتم دنبال دانشجويي ..

.
به هر حال زندگي مي گذره و تموم ميشه اما چرا هاي ما هميشه به قوت خود باقي مي مونه ...
چرا خدا ؟
چرا ؟

درود
نمیخوام الکی بگم امید داشته باش یا روحیه رو باید حفظ کرد. ولی یه پیشنهاد، چون 2 سال درگیر زبان بودی، یا ایلتس داری یا تافل و جی ار ای
با سابقه ی کاری بالای 8 سال و زبان خوب(و البته مدرک بالا که فکر میکنم شما داری)، اگر امریکا نشد، واسه استرالیا و حتی نیوزلند اقدام کن.
من تو اون مسیر بودم که لاتاری برنده شدیم(البته الان جزو جامانده ها و منتظران هستم و گاهی افسوس میخورم که چرا گذاشتم ایلتسم منقضی شه) خدمات اجتماعی اونجا از امریکا خیلی بهتره من فقط حوصله ی دوباره زبان خوندن واسه ایلتس رو ندارم که البتهاگر این دوستمون دوباره بخواد سرنوشت من و خانواده م رو تو دست بگیره، با خودم عهد کردم دوباره برم تو کار ایلتس
اینجوری سرنوشتت دست خودته
F2A
جامانده2015
ارسال
پانزدهم Feb2016
تایید دریافت
هجدهم Feb2016
آپروو بعد از 895 روز
Sad
تشکر کنندگان: storagemeter ، mulan1979 ، آرتا ، Sudeh ، Bboys_s
(2017-02-19 ساعت 10:15)آرتا نوشته:  بچه ها الان كه دارم براتون مي نويسم خيلي دلم گرفته و احساس ناراحتي زيادي دارم
بعد از 10 سال شركت تو لاتاري و قبول نشدن ديگه تصميم گرفتم كه رفتن از طريق لاتاري رو فراموش كنم و بيفتم دنبال دانشجويي ..
خلاصه 2 سال زبان خوندم و تلاش و صرف هزينه زياد براي پذيرش دانشجويي براي پاييز سال بعد .. كه يكدفعه همه چيز دود شد رفت هوااا
اون موقع كه آرزوي رفتن داشتم يك جوان مجرد بودم با كلي اشتياق و آرزو ...
الان ديگه سني از من گذشته با همسر و فرزند و 15 سال سابقه كار ..
گاهي اوقات فكر مي كنم كه همه اين تلاش ها بيهوده هست من اگر كه خدا برام مي خواست اصلا تو اين كشور به دنيا نمي اومدم و بزرگ نمي شدم ..
خيلي خسته تر از اوني هستم كه بخوام دوباره به يك راه ديگه و يك كشور ديگه فكر كنم
از طرفي موندن و زندگي كردن تو اين فضا هم خيلي خسته ام كرده
.
.
به هر حال زندگي مي گذره و تموم ميشه اما چرا هاي ما هميشه به قوت خود باقي مي مونه ...
چرا خدا ؟
چرا ؟

اولا هنوز چیزی اعلام نشده همه چیز در حد حدس و گمان  است، بعدش این همه کشور انگلیسی‌ زبان هست که تحصیل توی اونجا امتیاز حساب می‌شه برای اقامت دائم،مثل استرالیا، نیو زلند، کانادا و بریتانیا. همیشه توکلتون به خدا باشه.
تشکر کنندگان: mulan1979 ، آرتا ، Sudeh




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان