کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
گفتگوی آزاد - آرشیو
.
دوستانی که به سفارتها مراجعه کردند، لطفاً تجربه خود را در تاپیک تجربه مراجعه به سفارتهای آمریکا قرار دهند.
.
(2017-02-19 ساعت 19:16)Scorsizi5374 نوشته:  یکی از مقام‌های دولت ایالات متحده روز شنبه گفت که فرمان اجرایی جدید رئیس جمهوری برای ممنوعیت ورود شهروندان برخی کشورهای به داخل کشور، شامل دارندگان کارت اقامت دائم یا گرین کارت نخواهد شد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا، ماه گذشته یک فرمان اجرایی باهدف حفاظت از کشور در برابر ترویسم صادر کرد که از ورود شهروندان هفت کشور عمدتا مسلمان، از جمله ایران، به داخل آمریکا بطور موقت جلوگیری می‌کرد.

اجرای فوری این فرمان واکنش‌ها و اعتراضات گسترده‌ای در داخل و در خارج آمریکا به دنبال داشت، تا این که در نهایت یک قاضی فدرال در آمریکا رأی به تعلیق اجرای کل فرمان داد و دادگاه تجدید نظر نیز آن را تایید کرد.

اکنون این پرونده باید در دیوان عالی کشور رسیدگی شود، هرچند کاخ سفید گفته است قصد پیگیری آن در سیستم قضایی آمریکا را دارد، اما در عین حال از بررسی صدور احتمالی یک فرمان جدید در این زمینه خبر داده است.

خبرگزاری رویترز روز شنبه به نقل از جان کلی وزیر امنیت داخلی کابینه پرزیدنت ترامپ نوشت، نسخه جدید فرمان، افرادی که گرین کارت دارند یا هنگام اجرای آن در هواپیما به مقصد آمریکا در حرکت هستند، را شامل نخواهد شد.

آقای کلی همچنین گفت که رئیس جمهوری در فکر تنظیم یک فرمان اجرایی سخت‌تر است که به صورتی روان به اجرا در آید، مسافرانی که از خارج وارد فرودگاه‌های کشور می‌شوند را دچار مشکل نکند و با کمترین مقاومت‌ها روبرو شود.

در فرمان قبلی دونالد ترامپ، از ورود شهروندان هفت کشور عمدتا مسلمان – ایران، عراق، سوریه، یمن، لیبی، سومالی و سودان – به آمریکا به مدت ۹۰ روز جلوگیری می‌شد و ورود پناهجویان نیز به مدت ۱۲۰ روز به تعلیق در می‌آمد.
دوستان این قدر فاز منقی به خودتان ندهید ، اگر حکم جدید باز هم ورود را کاملا ممنوع کند به احتمال خیلی زیاد دوباره توسط دادگاه لغو خواهد شد مگر اینکه پشت پرده توافقاتی صورت گیرد که آن هم بعید است. نه خود ترامپ درک درستی از کشورداری دارد و نه مشاورانش. مثلا دیروز در مورد حمله تروریستی در سوئد صحبت کرده بوده در حالی که اصلا در این کشور حمله ای انجام نشده بوده یا در مورد رای های الکترال که گفته بوده بیشترین رای الکترال در تاریخ امریکا را به دست آورده است (یاد حرف های ا ح م د ن ژ ا د افتادم Big Grin )در حالی که رای های بوش پسر و اوباما از او بیشتر بوده یا موضع گیری هایش در مورد ناتو ، چین ، روسیه و فلسطین که حرفهای خودش با حرف های وزیرانش تناقض کامل دارد خلاصه این که دولت ترامپ توانایی تجزیه تحلیل ضعیفی دارد و فکر می کند که با تغییر کلمات می تواند همان حکم را دوباره اجرا کند. تمام فشارها برای این حکم از سوی اسرائیل و کشورهای عربی به ترامپ وارد می شود (فکر می کنم بحث بده بستان مالی در میان باشد)که برای رئیس جمهور کشوری مثل آمریکا زیاد خوب نیست که تحت فشار کشورهای دیگر تصمیم داخلی بگیرد. با حذف دارندگان گرین کارت که در حکم اول هم بعد از دو روز حذف شده بود و باز هم دادگاه بر علیه آن حکم داد ، دولت نمی تواند جلوی اجرا نشدن آن را بگیرد مگر اینکه ترامپ بخواهد فقط بخش خاصی از اتباع این کشورها را که سابقه نظامی یا دولتی دارند را شامل این حکم کند که احتمالا با آن مخالفتی نخواهد شد ولی اگر بخواهد ورود تمام اتباع را دوباره ممنوع کند همان آش و همان کاسه خواهد خود. درکل در تا زمان صدور حکم باید صبر کرد و امیدوار بود.
تشکر کنندگان: mulan1979 ، m_vaziran ، Sudeh ، فام مج ، جواد حبيبي
(2017-02-19 ساعت 14:40)farzadmohajer نوشته:  
(2017-02-19 ساعت 14:29)Alirezania نوشته:  
(2017-02-19 ساعت 04:17)farzadmohajer نوشته:  بنظر من که روند مصاحبه باید انجام بشه ... فقط سخت تر
نمیشه که دوباره بخوان کنسل کنن !!!
مگه مردم علاف اینا هستن که یروز بگن بیاین ، یروز بگن نیاین ...
اگه حکم جدیدش یک ذره هم غیر مقبول باشه ، مجدد لغو خواهد شد .
اگر از کلماتی چون :
لغو یا تعلیق استفاده کنه ، قضات جلوش به شدت ایستادگی میکنن ...

ترامپ مو قشنگ به زودی استیضاح میشه ، فقط از شانس بد دوستان ،
قبلش کاسه کوزه مارو خراب میکنه بعد با اردنگی از کاخ سفید میندازنش تو آشغالا ...
ای کاش امسال ، سال آخر اوباما بود . آمریکا چه فرشته ای رو از دست داد واقعا ...
هنوزم خیلی تو شوک هستم که چطوری کلینتون ، بازنده شد !!
چطوری یه هیولای عقب افتاده رفته تو کاخ سفید که تمام وزرایی انتخابیش در زمان
گذشته ، جنایتکاران بزرگی بودن !!
یعنی مردم آمریکا همچین شخصی رو به عنوان رییس جمهور قبول دارن ؟؟
واقعا متاسفم براشون ... حالا خوبه همین مهاجرا آمریکا رو آباد کردن ...
عجب جای عجیب غریبی شده آمریکا ... هر اتفاقی ممکنه بیوفته تو این کشور ...
مثل این هست که تو بازیه GTA یه رمز بزنی که رییس جمهورت بشه دونالد ترامپ ...
کسی که مسخره ترین و مزحک ترین چهره تلویزیونی آمریکا بوده در طول این سال ها ...

اوباما فزشتست؟؟؟ تمام اینا تقصیر اونو اون ایران گذاشت تو لیست ۷ تا کشور!!! ترامپ‌اصلا نمی دونه این ۷ تا کشور کجا هستن! حتی مقابله با مهجرهای مکزیکی هم دودش از گور اوباما پدر سگ در میاد
اوباما ، نظام این کشور هارو تروریستی خواند . ولی ترامپ ، کل ملت رو تروریست کرد .
خیلی باهم فرق داره ...

نه زیاد فرقی نمی کنه! شما ایتجا نیستی ببینی چرا فکر می کنی رامپ رای آورد؟ بخاطر کارهای اوباما بود!!!! فقط یاد داشت ژست بگیره و عکس بگیره با چیزای علکی که یه عده خوششون میاد!!!چرا خاور میانه توش این همه جنگه چون اوباما براش مهم نبود چون آمریکا دیگه وابسته به نفت نیست. سیاست خارجی اوباما واغون بون، اوباما یه کسی هستش تو مایه سید محمد خاتمی محبوب ولی بیعرضه ، ترسو و در سایه ،طرفدار( ترامپ ) خامنه ای*
از سال ۲۰۰۱ آمریکا هستم، داروساز و در کالیفرنیا
تشکر کنندگان: yami ، gbtm ، aazitaa
پرزیدنت ترامپ: فرمان جدید مهاجرتی را بزودی صادر خواهم کرد

رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا می گوید قصد دارد فرمان جدیدی برای محدودیت ویزا صادر کند.

به گزارش رویترز، دونالد ترامپ شنبه در جمع چند هزار نفر از هوادارانش در فرودگاه شهر ملبورن در ایالت فلوریدا گفت فرمان جدید در راه است... فرمان جدید مهاجرتی را بزودی صادر خواهم کرد.

سخنان آقای ترامپ دو روز بعد از آن ابراز شد که دولت اعلام کرد برای تجدیدنظر خواهی لغو فرمان رئیس جمهوری آمریکا در محاکم قضایی اقدام نخواهد کرد.

اگر این فرمان اجرایی توسط پرزیدنت ترامپ صادر شود، دومین فرمان اجرایی به منظور ایجاد محدودیت برای سفر به آمریکا برای شهروندان برخی کشورها خواهد بود.

وال استریت جورنال گزارش داده فرمان اجرایی جدید همچنان محدودیت ویزا برای شهروندان هفت کشور عمدتا مسلمان از جمله ایران را شامل خواهد شد.

تلاش دولت ترامپ برای صدور فرمان جدید، بعد از ممانعت های قضایی با فرمان اجرایی نخست صورت می گیرد.

آقای ترامپ در روز جمعه ۸ بهمن در فرمانی به طور موقت صدور هرگونه ویزا برای شهروندان هفت کشور ایران، سوریه، عراق، لیبی، یمن، سودان و سومالی به مدت ۹۰ روز تعلیق کرد.

یک هفته بعد، جمعه ۱۵ بهمن قاضی فدرال جیمز روبارت در شهر سیاتل واشنگتن به شکایت وکلای ایالت رسیدگی کرد که مدعی بودند فرمان اجرایی موجب ضرر به ایالت واشنگتن می شود. ایالت مینه سوتا نیز به این شکایت پیوسته و ادعای مشابهی مطرح کرده است.

با رای این قاضی فرمان اجرایی ترامپ را لغو شد و به این ترتیب همه محدودیت های فرمان اجرایی برداشته شد. این اقدام، واکنش دولت ترامپ را در پی داشت.

با شکایت دادگستری دولت ترامپ، دادگاه تجدیدنظر سانفرانسیسکو بررسی را انجام داد و روز پنجشنبه ۲۱ بهمن تشخیص داد که رای قاضی روبارت درست بوده و این رای به معنی ادامه تعلیق فرمان اجرایی ترامپ شد.

آمادگی بیشتر وزارت امنیت داخلی؛ گرین کارتی ها مستثنی هستند

خبرگزاری رویترز شنبه شب به نقل از جان کلی وزیر امنیت داخلی آمریکا گزارش داد نسخه جدید فرمان اجرایی دولت ترامپ برای محدودیت ویزای ورود به آمریکا، شامل حال دارندگان گرین کارت نخواهد شد.

در فرمان اجرایی قبلی هرچند اشاره ای به دارندگان گرین کارت نشده بود اما مشخص نبودن جزئیات اجرای این فرمان موجب شد تا حتی ابتدا مقام های وزارت امنیت داخلی اعلام کنند که محدودیت‌های جدید ورود به آمریکا شامل دارندگان کارت اقامت دائم هم می‌شود

جان کلی وزیر امنیت داخلی که در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ سخن می گفت،‌ درباره جزئیات فرمان جدید ترامپ که به نظر می رسد این هفته از سوی رئیس جمهوری صادر شود،‌ یادآور شد: رئیس جمهوری به فکر صادر کردن یک فرمان اجرایی جدید است که سختگیرانه تر اما قابل درک تر باشد.

آقای کلی افزود: این فرمان هنوز در مرحله بررسی قرار دارد، افرادی که به هنگام صدور فرمان در مسیر سفر به آمریکا هستند یا کارت سبز دارند، را شامل نمی‌شود.

منبع: http://ir.voanews.com/a/us-trump-new-ord...30743.html
           
تشکر کنندگان:
این تصمیم کاملا جدیده و قراره دوباره گند بزنه به همه چی

دلم به حال کسایی میسوزه که توی این هفته یا هفته های آینده دوباره مصاحبه دارن امیدوارم اتفاق بدی نیوفته براشون
           
تشکر کنندگان: mulan1979 ، Mrs.sara ، gbtm ، alireza_guitar
(2017-02-19 ساعت 21:08)Alirezania نوشته:  
(2017-02-19 ساعت 14:40)farzadmohajer نوشته:  
(2017-02-19 ساعت 14:29)Alirezania نوشته:  اوباما فزشتست؟؟؟ تمام اینا تقصیر اونو اون ایران گذاشت تو لیست ۷ تا کشور!!! ترامپ‌اصلا نمی دونه این ۷ تا کشور کجا هستن! حتی مقابله با مهجرهای مکزیکی هم دودش از گور اوباما پدر سگ در میاد
اوباما ، نظام این کشور هارو تروریستی خواند . ولی ترامپ ، کل ملت رو تروریست کرد .
خیلی باهم فرق داره ...

نه زیاد فرقی نمی کنه! شما ایتجا نیستی ببینی چرا فکر می کنی رامپ رای آورد؟ بخاطر کارهای اوباما بود!!!! فقط یاد داشت ژست بگیره و عکس بگیره با چیزای علکی که یه عده خوششون میاد!!!چرا خاور میانه توش این همه جنگه چون اوباما براش مهم نبود چون آمریکا دیگه وابسته به نفت نیست. سیاست خارجی اوباما واغون بون، اوباما یه کسی هستش تو مایه سید محمد خاتمی محبوب ولی بیعرضه ، ترسو و در سایه ،طرفدار( ترامپ ) مقام رهبری*

عای حرصم درومد اون روز... زده هزاران کودک رو در کل دنیا با بمب یا تحریم کشته بعد با زنش رفته بود مهدکودک دست نوازش بر سر کودکان (اونم هم رنگ خودش میکشید)
تشکر کنندگان: copol ، rahbar ، ali_yari5 ، gbtm ، aazitaa
همه جا میگن : محدودیت ویزا
هنوز جایی گفته نشده که : لغو ویزا ، تعلیق ویزا یا Visa ban

اگر به همین صورت باشه ، منظور همان امنیت مرزها و فرودگاه ها و مصاحبه های سخت هست .
البته دیگه همه با آقای مو قشنگ آشنا هستیم که اصلا قابل پیش بینی نیست ...
اما اینو خوب میدونیم که اگر بخواد مانند قبل غلط اضافی کنه ، قانون نخواهد گذاشت ...

پس به این نتیجه میرسیم که در کل خیالتان راحت باشه چون حق به حق دار خواهد رسید ...
کیس نامبر: ‎62XX‎

مشخصات:  یک نفر / ۲۳ ساله / فارغ التحصیل ۳ ماه قبل از مصاحبه

بدون کار دولتی و خصوصی

ارائه مدارک به صورت کامل در روز مصاحبه

تاریخ مشاهده قبولی:4MAY
تاریخ ارسال فرم: ‎24MAY‎

محل مصاحبه در نامه اول : آنکارا

دریافت نامه دوم:  28 March

تاریخ و محل جدید مصاحبه : ایروان 30 May

نتیجه : یکضرب

دریافت ویزا  May 31

هر اتفاقی در جریان زندگیه شما ، داستان زندگیه شماست ...
پس خودتان را دست سرنوشت بسپارید و نه زور و اجبار ...

هر کار خوبی کنید ، همان انرژی مثبت به شما خواهد برگشت ...
تشکر کنندگان: جواد حبيبي
این ترامپ اصلا قابل پیش بینی نیست ولی اینو میدونم حتما باز توی دلمون رو خالی میکنه ولی میگذره این شانس ماست این سری واقعلا لاتاری های امسال جز بدشانس ترین ها هستن توی این چندین سال، مخصوصا کسانی که مثل من شمارشون بالاست تر و خشک با هم میسوزن نمیتونیم چشم پوشی کنیم کسی آسیب نمیبینه ولی میگذره چه خوب چه بد
           
تشکر کنندگان: m_baghaei ، gbtm
(2017-02-19 ساعت 21:57)farzadmohajer نوشته:  همه جا میگن : محدودیت ویزا
هنوز جایی گفته نشده که : لغو ویزا ، تعلیق ویزا یا Visa ban

اگر به همین صورت باشه ، منظور همان امنیت مرزها و فرودگاه ها و مصاحبه های سخت هست .
البته دیگه همه با آقای مو قشنگ آشنا هستیم که اصلا قابل پیش بینی نیست ...
اما اینو خوب میدونیم که اگر بخواد مانند قبل غلط اضافی کنه ، قانون نخواهد گذاشت ...

پس به این نتیجه میرسیم که در کل خیالتان راحت باشه چون حق به حق دار خواهد رسید ...

to az koja midooni ke nagoftan visa ban?
تشکر کنندگان:
(2017-02-19 ساعت 23:04)hamid.mar5000@icloud.com نوشته:  
(2017-02-19 ساعت 21:57)farzadmohajer نوشته:  همه جا میگن : محدودیت ویزا
هنوز جایی گفته نشده که : لغو ویزا ، تعلیق ویزا یا Visa ban

اگر به همین صورت باشه ، منظور همان امنیت مرزها و فرودگاه ها و مصاحبه های سخت هست .
البته دیگه همه با آقای مو قشنگ آشنا هستیم که اصلا قابل پیش بینی نیست ...
اما اینو خوب میدونیم که اگر بخواد مانند قبل غلط اضافی کنه ، قانون نخواهد گذاشت ...

پس به این نتیجه میرسیم که در کل خیالتان راحت باشه چون حق به حق دار خواهد رسید ...

to az koja midooni ke nagoftan visa ban?
من صبح تا شب تو گوگل در حال سرچ کردن هستم ...
همه جا گفته شده : قانون جدید Travel ban
من جایی ندیدم که از visa ban استفاده شده باشه ...
این ۲ تا خیلی فرق دارن باهم ...
کیس نامبر: ‎62XX‎

مشخصات:  یک نفر / ۲۳ ساله / فارغ التحصیل ۳ ماه قبل از مصاحبه

بدون کار دولتی و خصوصی

ارائه مدارک به صورت کامل در روز مصاحبه

تاریخ مشاهده قبولی:4MAY
تاریخ ارسال فرم: ‎24MAY‎

محل مصاحبه در نامه اول : آنکارا

دریافت نامه دوم:  28 March

تاریخ و محل جدید مصاحبه : ایروان 30 May

نتیجه : یکضرب

دریافت ویزا  May 31

هر اتفاقی در جریان زندگیه شما ، داستان زندگیه شماست ...
پس خودتان را دست سرنوشت بسپارید و نه زور و اجبار ...

هر کار خوبی کنید ، همان انرژی مثبت به شما خواهد برگشت ...
تشکر کنندگان:
دوستان جزئیات این قانون کی قراره اعلام بشه؟
تشکر کنندگان:
(2017-02-19 ساعت 23:11)farzadmohajer نوشته:  
(2017-02-19 ساعت 23:04)hamid.mar5000@icloud.com نوشته:  
(2017-02-19 ساعت 21:57)farzadmohajer نوشته:  همه جا میگن : محدودیت ویزا
هنوز جایی گفته نشده که : لغو ویزا ، تعلیق ویزا یا Visa ban

اگر به همین صورت باشه ، منظور همان امنیت مرزها و فرودگاه ها و مصاحبه های سخت هست .
البته دیگه همه با آقای مو قشنگ آشنا هستیم که اصلا قابل پیش بینی نیست ...
اما اینو خوب میدونیم که اگر بخواد مانند قبل غلط اضافی کنه ، قانون نخواهد گذاشت ...

پس به این نتیجه میرسیم که در کل خیالتان راحت باشه چون حق به حق دار خواهد رسید ...

to az koja midooni ke nagoftan visa ban?
من صبح تا شب تو گوگل در حال سرچ کردن هستم ...
همه جا گفته شده : قانون جدید Travel ban
من جایی ندیدم که از visa ban استفاده شده باشه ...
این ۲ تا خیلی فرق دارن باهم ...

بله اين نكته جديدي هست كه منم تو خبرگذاري ها ديدم
اينبار بيشتر به Travel ban اشاره شده
http://mobile.reuters.com/article/idUSKBN15X0O6
ولي دوستان به نظر من صبر كنيد
به قول معروف " اندكي صبر حكم نزديك است "

تشکر کنندگان:
(2017-02-19 ساعت 23:35)Ali--usa نوشته:  
(2017-02-19 ساعت 23:11)farzadmohajer نوشته:  
(2017-02-19 ساعت 23:04)hamid.mar5000@icloud.com نوشته:  to az koja midooni ke nagoftan visa ban?
من صبح تا شب تو گوگل در حال سرچ کردن هستم ...
همه جا گفته شده : قانون جدید Travel ban
من جایی ندیدم که از visa ban استفاده شده باشه ...
این ۲ تا خیلی فرق دارن باهم ...

بله اين نكته جديدي هست كه منم تو خبرگذاري ها ديدم
اينبار بيشتر به Travel ban اشاره شده
ولي دوستان به نظر من صبر كنيد
به قول معروف " اندكي صبر حكم نزديك است "
تا روز چهارشنبه ، خیلی ها از فکر زیاد و استرس دچار مشکلات روحیه جدی خواهند شد .
برای ترامپ تا روز چهارشنبه مدت خیلی کمی هست چون فکر و خیالی نداره ...
اما برای مهاجرانی که زندگی خودشون رو قمار کردن ، مثل مرگ مغزی میمونه و
براشون یک دقیقه هم ، یک دقیقست ... اما هیچکس درک نمیکنه جز خداوند ...
یادتون نره که ترامپ و آمریکا و کره زمین و سیارات و جهان و دنیا رو کی آفریده و کنترل میکنه ...
پس برید خواهشتون رو از خالق اینها بخواین ... همانی که مهربان ترین مهربان هاست ...
مطمن باشید هر اتفاقی که از نظر شما بد هست ، از نظر خداوند برای خیر و صلاح شماست ...
گذر زمان هست که این قضیه رو به شما توجیح میکنه و در زمان حال فقط عصبانی خواهید شد ...
یک بار گریه کردن ، بهتر از یک عمر ناله کردن هست ...

یا مهاجرت به آمریکا به خیر و صلاح شماست ...
یا اتفاق های خوبی تو همین ایران منتظر شما هست ...

کسی که ذات پاک و مهربونی داشته باشه ، خود بهشت میاد سراغ اون شخص .. هر جایی که هست
کیس نامبر: ‎62XX‎

مشخصات:  یک نفر / ۲۳ ساله / فارغ التحصیل ۳ ماه قبل از مصاحبه

بدون کار دولتی و خصوصی

ارائه مدارک به صورت کامل در روز مصاحبه

تاریخ مشاهده قبولی:4MAY
تاریخ ارسال فرم: ‎24MAY‎

محل مصاحبه در نامه اول : آنکارا

دریافت نامه دوم:  28 March

تاریخ و محل جدید مصاحبه : ایروان 30 May

نتیجه : یکضرب

دریافت ویزا  May 31

هر اتفاقی در جریان زندگیه شما ، داستان زندگیه شماست ...
پس خودتان را دست سرنوشت بسپارید و نه زور و اجبار ...

هر کار خوبی کنید ، همان انرژی مثبت به شما خواهد برگشت ...
تشکر کنندگان: Bboys_s ، Sasa-t ، gbtm ، mostafa2017 ، Ali--usa ، limbo
(2017-02-19 ساعت 23:44)farzadmohajer نوشته:  
(2017-02-19 ساعت 23:35)Ali--usa نوشته:  
(2017-02-19 ساعت 23:11)farzadmohajer نوشته:  من صبح تا شب تو گوگل در حال سرچ کردن هستم ...
همه جا گفته شده : قانون جدید Travel ban
من جایی ندیدم که از visa ban استفاده شده باشه ...
این ۲ تا خیلی فرق دارن باهم ...

بله اين نكته جديدي هست كه منم تو خبرگذاري ها ديدم
اينبار بيشتر به Travel ban اشاره شده
ولي دوستان به نظر من صبر كنيد
به قول معروف " اندكي صبر حكم نزديك است "
تا روز چهارشنبه ، خیلی ها از فکر زیاد و استرس دچار مشکلات روحیه جدی خواهند شد . ...

ایکاش اسامی شونم مشخص میشد...
تشکر کنندگان: aazitaa
(2017-02-19 ساعت 23:44)farzadmohajer نوشته:  
(2017-02-19 ساعت 23:35)Ali--usa نوشته:  
(2017-02-19 ساعت 23:11)farzadmohajer نوشته:  من صبح تا شب تو گوگل در حال سرچ کردن هستم ...
همه جا گفته شده : قانون جدید Travel ban
من جایی ندیدم که از visa ban استفاده شده باشه ...
این ۲ تا خیلی فرق دارن باهم ...

بله اين نكته جديدي هست كه منم تو خبرگذاري ها ديدم
اينبار بيشتر به Travel ban اشاره شده
ولي دوستان به نظر من صبر كنيد
به قول معروف " اندكي صبر حكم نزديك است "
تا روز چهارشنبه ، خیلی ها از فکر زیاد و استرس دچار مشکلات روحیه جدی خواهند شد .
برای ترامپ تا روز چهارشنبه مدت خیلی کمی هست چون فکر و خیالی نداره ...
اما برای مهاجرانی که زندگی خودشون رو قمار کردن ، مثل مرگ مغزی میمونه و
براشون یک دقیقه هم ، یک دقیقست ... اما هیچکس درک نمیکنه جز خداوند ...
یادتون نره که ترامپ و آمریکا و کره زمین و سیارات و جهان و دنیا رو کی آفریده و کنترل میکنه ...
پس برید خواهشتون رو از خالق اینها بخواین ... همانی که مهربان ترین مهربان هاست ...
مطمن باشید هر اتفاقی که از نظر شما بد هست ، از نظر خداوند برای خیر و صلاح شماست ...
گذر زمان هست که این قضیه رو به شما توجیح میکنه و در زمان حال فقط عصبانی خواهید شد ...
یک بار گریه کردن ، بهتر از یک عمر ناله کردن هست ...

یا مهاجرت به آمریکا به خیر و صلاح شماست ...
یا اتفاق های خوبی تو همین ایران منتظر شما هست ...

کسی که ذات پاک و مهربونی داشته باشه ، خود بهشت میاد سراغ اون شخص .. هر جایی که هست

are shayadam intor bashe man yekam ba ajale ino neveshtam. bebakhshid, stress balast Big Grin
تشکر کنندگان: farzadmohajer
(2017-02-19 ساعت 21:33)mrticoen نوشته:  این تصمیم کاملا جدیده و قراره دوباره گند بزنه به همه چی

دلم به حال کسایی میسوزه که توی این هفته یا هفته های آینده دوباره مصاحبه دارن امیدوارم اتفاق بدی نیوفته براشون
من دیگه اعصابی برام باقی نمونده ، واقعن دیگه یک بازی بد و ناجوانمردانه راه افتاده .
‎CR1
‎Ankara‎
شروع پرونده 8 ژانویه ‎2016‎
اپرو 25 جون 2016
نقص مدارک   22 اکتبر‎2016 ‎
ایمیل تایید مدارک  23 دسامبر 2016
دریافت ایمیل مصاحبه 30دسامبر 2016
تاریخ مصاحبه  آنکارا   27feb2017
نتیجه  AP
آپدیت  28feb و 2march
مصاحبه دوم 3march 2017
ایشود  3march 2017
تحویل گرفتن پاسپورت و ویزا از پست 4march 2017
ورود به آمریکا 5march 2017
دریافت گرین کارت 10 روز بعد از واریز مبلغ 220 دلار
تشکر کنندگان: فام مج ، gbtm ، mrticoen




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان