کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
دوستانی که دربدو ورود شمابه امریکا حاضر به کمک هستند
دوستان من خودم 23 روزه اومدم و هنوز کمک خاصی از دستم بر نمیاد چون سوشال هم نیومده که لااقل کارت بانکی داشته باشم ولی پیشنهاد میکنم از سایت های تهیه مسکن مثل zillow. قیمت نسبی اپارتمان ها رو در منطقه مورد نظر خودتون متوجه شید البته باید هزینه آب و برق و تکس و بیمه و... رو هم در نظر داشته باشین
خورد و خوراک و پوشاک در مقایسه هزینه زیادی نیست
بدون سوشال ظاهرا خونه نمیدن به من که ندادن! اما بدون کردیت باید اجاره چند ماه را پیش بدی یا یه آشنا داشته باشی که بقول خودشون co-signer شما بشه
اگه بچه ندارین تمرکز روی کار باشه در انتخاب محل زندگی ولی بچه دارها به نظر من اولویت اول باید مدرسه خوب برای بچه باشه که هر چی مدارس بهتر خونه های دور و بر گرونتر!
بعدشم تا میتونین به قیمت دلار فکر نکنین! چون فقط مایه اعصاب خرابیه! فک کنین دلار هزارتومنه ! انوخ کمتر سخت میگذره! در پناه حق موفق و سالم و دلشاد باشین
شماره کیس2015 43xx تعداد 4 نفر مصاحبه 14 اپریل ابوظبی اپدیت ها 14,15,19,21,اپریل
19 می,
23 جون,
1جولای
ایمیل کلیرنس 4 جولای بعد از ایمیل پیگیری خودم
دریافت ویزا 13 جولای
اعلام کلیرنس در سایت ابوظبی انجام نشد !! و ظاهرا خیال نداره انجام بشه
ورود به امریکا : ۱۹ اگوست
ثبت نام سایت و واریز 165 دلار 20 آگوست
دریافت سوشال 3 هفته و 4 روز بعد از ورود
دریافت گرین کارت یکماه و 3 روز بعد از ورود
خداوندا راضیم به انچه تو خواسته ای و به ان رضا داری. تسلیم!!Smile
پاسخ
تشکر کنندگان: ho_tasha ، samane1363 ، barfi1 ، dv2017 ، golia ، mozhgangh ، alirezanz ، copol ، pishtaz611
سلام دوستان عزيز
ميخواستم عرض كنم من san bruno هستم نزديك San Francisco و يه اپارتمان يه خوابه رنت كردم و اينكه الان همخونه ميخوام بگيرم از لحاظ مكان جاى خيلى خوب و با امنيت و يه طورايى حيفم مياد كه بدم بره قيمتش مناسبه ولى واس يه نفر نميصرفه ولى خب گفتم اگه كسى از دوستان مايل باشه ميتونه بهم خبر بده شايد بتونم كارى بكنم در هرصورت من از لحاظ كمك هم تا جايى كه بتونم كمك ميكنم و اينو هم بگم خونه كامله هيچى نياز نيس اشپزخانه و اتاق خواب و مبل همه چى اوكيه


 
تاریخ ورود:21/2/2014
اقامت:حومه سنفرانسیسکو
پاسخ
تشکر کنندگان: alirezanz ، copol
سلام دوستان کسی تو آتلانتا دنبال همخونه ای نمیگرده? من قصد دارم اوایل مهر بیام آتلانتا دنبال خونه موقت میگردم
ممنون میشم راهنماییم کنید
2014AS18XX // ﺗﻌﺪﺍﺩ 2 ﻧﻔﺮ //
مصاحبه ﺍﺑﻮﻇﺒﯽ
تاریخ 18 دسامبر
// کلیرنس
آپدیت سیس 20 دسامبر/
آپدیت سیس 10 فوریه
آپدیت سیس 29 می
کلیر 1 جون
ویزا 12 جون
به خدا اعتماد دارم
کارساز ما به فکر کار ماست فکر ما در کار ما آزار ماست
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-09-12 ساعت 07:27)masoud1362 نوشته:  
(2014-08-17 ساعت 02:59)mohsenmb نوشته:  دوستان عزیز من اورنج کانتی (ارواین) هستم تا ائنجایی که بتونم کاری از دستم بر بیاد براتون انجام میدم. موفق باشین.
سلام دوست عزیز، از بابت وقتی که میذارید بسیار سپاسگزارم. من میخواستم بدونم برای یک زوج یک خونه یک خوابه مناسب + خورد و خوراک و هزینه های جاری معمولا در ایرواین چقد میشه؟ من مربی کاراته هستم و میخواستم ببینم مردم علاقه به ورزش دارن اونجا؟ و سوال آخر اینکه، شهرش چطوره؟ منظورم اینه که از لحاظ ترافیک و امکانات. از تهران نیایم دوباره گیر کنیم تو ترافیک و اعصاب خوردیCool

دوباره از لطف شما سپاسگزارم

درود دوست عزیز من چند وقتی نبودم و به همین دلیل دیر پاسخ دادم.اولین مطلب اجاره خونه هست بستگس داره از شخص اجاره کنید یا کمپانی، معمولاً برای دپازیت از افرادی که کردیت ندارن 1-2 ماه اجاره رو به عنوان ودیعه میگیرن و بعداً برنمیگردونن البته به شما میگن برمیگردونن ولی شما اصلاً رو حرفشون حساب نکنید. اجاره یک آپارتمان یک خوابه در ارواین بسته به محل و متراژ از 1500$ به بالا خواهد بود.برای ثبت برق و گاز و آب هم در ابتدای کار هزینه هایی به میزان 150$ به عنوان ودیعه که بعداً به شما برمیگردونن پرداخت میکنید.سال اول خیر ولی سال دوم به بعد سالانه از 800-2000$ هزینه سرویس سالانه سیستم گرمایشی و سرمایشی آپارتمان شما خواهد بود. شارژ ماهانه شهرک هم متفاوته برخی مکانها دارن و برخی دیگه ندارن از 0-400 حساب کنید.
ورزش رو اینجا خیلی دوست دارن به طوری که ساعت 5 صبح باشگاه شلوغه. ولی بازار کارش رو نمیدونم
ترافیکش خیلی مهم نیست درواقع ترافیکی نداره ولی تا دلتون بخواد چراغ قرمز یعنی تقاطع داره
هزینه خورد و خوراک هم بسته به سبک زندگی و تفریحاتتون داره
موفق باشین
مکان مصاحبه: آنکارا---> ایروان ایالت:کالیفرنیا-ارواین
انتخاب صندلی مناسب در هواپیما
سفرنامه ایروان ----- لاتاری از آغاز تا پایان
پاسخ
تشکر کنندگان: behjan ، پرشین20 ، golia ، alirezanz ، copol
(2010-06-05 ساعت 02:51)rs232 نوشته:  خرید کردن از اینترنت یکی از چیزهایی است که متاسفانه مردم ما به آن دسترسی ندارند. من وقتی در ایران بودم همیشه در اینترنت می رفتم و وقتی از یک چیزی خوشم می آمد و برای خریدن از من کردیت کارت می خواست حالم حسابی گرفته می شد. من اصلا نمی دانستم کردیت کارت چیست و حتی یک برنامه گیر آورده بودم که شماره کردیت کارت قلابی تولید می کرد ولی آن هم هیچوقت کار نمی کرد. تازه اصلا نام کشور ایران در لیست کشورها هم نبود که بخواهم آن را برای خودم پست کنم. با فامیلهای آمریکایی هم ارتباطی نداشتم که از آنها بخواهم که آن را برایم بخرند. در ضمن هیچ ت******** هم از زندگی در آمریکا نداشتم و فکر می کردم که آنها هم لابد به جرج بوش زنگ می زنند که برود آن بسته را از پستخانه بگیرد و برای من بفرستد! برای همین وقتی به آمریکا آمدم هیچ آشغالی در اینترنت نبود که من نخریده باشم. هرچی آشغال یک دلاری و دو دلاری چینی که توی ایبی بود من خریدم. چون عقده ای شده بودم و فقط عاشق این بودم که شماره کردیت کارتم را در کامپیوتر وارد کنم و دکمه ارسال یا تایید را فشار دهم. بعد هم از این عمل خودم لذت می بردم و می رفتم سراغ آشغال بعدی!
در آمریکا به سختی باور می کنند که ما در کشورمان کارت اعتباری و یا امتیاز اعتباری نداریم و مثلا سوال می کنند که پس شما چطوری خانه می خرید؟ و وقتی من می گویم نقد می خریم بیشتر تعجب می کنند!
البته خیلی ها هم می گویند که خوش به حالتان که کردیت کارت ندارید چون بدهی هم ندارید.

بهرحال من آن دوست عزیزی را که می خواست چیزی از آمریکا بخرد را کاملا درک می کنم ولی علت اصلی که ما می خواهیم کمک کنیم این است که برای یک تازه مهاجر یک کار کوچک که شاید حتی رفتن به فرودگاه و یا تماس تلفنی باشد خیلی پر اهمیت است و واقعا ارزش دارد که آدم آن کار را انجام دهد حتی اگر آن فرد غریبه باشد چون بعضی از کمک های کوچک می تواند سرنوشت آنها را عوض کند.

ولی مثلا برای من خیلی سخت است که از کسی قبول کنم که به حساب من پول بریزد. چون در مراودات مالی آن پول به عنوان درآمد محسوب می شود و حتی اگر پنجاه دلار باشد بر روی مالیات من تاثیر خیلی بدی می گذارد. برای همین از انجام عملیات بانکی با کسی معذور هستم. ولی اگر کسی خواست خانه و یا ماشین بگیرد و از او شناخت کافی داشته باشم ار کردیت خودم برای او استفاده می کنم. علت هم این است که این کار برای مهاجر اهمیت زیادی دارد و برای من هم ریسک خیلی بزرگی نیست. ولی نمی توانم اسپانسر کسی برای مهاجرت شوم.

از کارهایی که من می توانم برای هر کسی انجام دهم این است:
۱- اگر به سنفرانسیسکو و اطراف می آیند و پرواز آنها آخر هفته است در فرودگاه به دنبال آنها بروم و آنها را تا هتل و یا هر آدرسی که دارند برسانم.
۲- در مورد شهر و استفاده از وسایل نقلیه و یا اجاره خانه آنها را راهنمایی کنم.
۳- در مورد باز کردن حساب و کار با بانک آنها را راهنمایی کنم
۴- اگر برای گرفتن محل اقامت در روزهای اول احتیاج به کردیت کارت دارند از آنها پول نقد قبول کنم و از کردیتم استفاده کنم تا خود آنها بعدا حساب بانکی باز کنند.

مراحل کمک بعدی کاملا بستگی به شناخت من از مهاجر عزیز دارد. مثلا ممکن است که من با آنها دوست شوم و هرکاری را که برای دوستانم انجام می دهم برای آنها هم انجام دهم و ممکن است از این حد بیشتر کاری را انجام ندهم.
پس منظور من از کمک به همنوعان فقط همان چهار قلمی است که ذکر کرده ام اگرنه سنگ بزرگ علامت نزدن است و اگر دوستانی که در آمریکا هستند, کار بی اهمیتی را از روی رودربایستی انجام دهند و تمایلی هم به آن نداشته باشند باعث می شود که به کل از این کار زده شوند و همان کارهای بسیار با اهمیت را نیز برای هموطنان انجام ندهند.


اقا درود به شما واقعا
یه احساس خیلی خوب به ادم دست میده که یه ایرانی در غربت اینطوری هوای هموطناشو داشته باشه . این پروسه های اجتماعی طولانی مدت جواب میده و من به شما بابت این حستون تبریک میگم انشالله قسمت باشه ما هم از خدمات شما استفاده کنیم
خوشتر ز عشق و صحبت و باد بهار چیست........................ساقی کجاست گو سبب انتظار چیست
.زاهد شراب کوثر و حافظ پیاله خواست..............................تا در میانه خواسته کردگار چیست
پاسخ
تشکر کنندگان: پرشین20 ، golia ، alirezanz ، Essy
سلام دوستاي خوبم من بهمن ماه براي خفظ گرين كارتم عازم كاليفرنيا هستم به مدت چند هفته. اگر خانمي رو مي شناسيد كه بتونيم دنبال اتاقي بريم و همسفر باشيم با هم براي اين مدت و يا اگر دوستان مي تونن تو پيدا كردن يك اتاق بمن كمك كنند ممنون مي شم
پاسخ
تشکر کنندگان:
Pencil 
سلام دوستان ممنون بابت تمام زحمت هایی که می کشید

من برای ثبت نام کالج دچار یکسری مشکل شدم ممنون میشم منو راهنمایی کنید

کالج که ثبت نام کردم valley college هست
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام
در نیویورک کسی هست جا داشته باشه یا بخواد اتاق شیر کنه؟
کمک برسونید
کیس:2016AS33XX/سفارت:تغییر از آنکارا به ابوظبی/مصاحبه:2016December/ویزا یکضرب

پاسخ
تشکر کنندگان:
دوستان عزیز مهاجر سرایی سلام.
اولا که از دوستان به خاطر کوتاهی هامون معذرت میخوام اما ما به شدت درگیر کارهای سفر و کارهایی بودیم که باید اینجا انجام میدادیم بودیم و خدا رو شکر تا حدی تو این کشور جاگیر شدیم و همچنان داریم کارهامون رو پیش میبریم. اما علت اصلی مزاحمت من و همسرم این هست که به دوستانی که به سلامتی کلیر شدن و قصد سفر به اینجا رو دارن و متاسفانه کسی رو تو آمریکا ندارند که روزهای اول همراهیشون کنه خصوصا خانمها و آقایونی که کلیر شدن و منتظر کلیرنس همسرشون هستن و زمان اکسپایر ویزاشون رسیده و باید به اینجا سفر کنن اطلاع بدیم که ما در خدمتتون هستیم و هر کاری که ازمون برمیاد انجام میدیم. ما در وودلند هیلز در لوس آنجلس ساکن هستیم و خیلی خوشحال میشیم که در خدمتتون باشیم. چون نمیدونم اجازه دارم یا نه که براتون اینجا شماره خودم و خانمم رو بنویسم به همین دلیل شماره نذاشتم ولی با ایمیلی که تو همین سایت اعلام کردم تو پروفایل میتونید تماس بگیرین و ما همه جوره در خدمتیم. لطفا این موضوع رو به سایر دوستان فعال تو بقیه صفخه ها هم اطلاع بدید.
با آرزوی سلامتی و شادی و موفقیت و کلیرنس هر چه سریعتر.
زهره و فرهاد.
رویت قبولی ۱می//تعداد افراد ۳نفر//کیس نامبر ***AS//برنده اصلی خودم// مصاحبه ۹ دسامبر انکارا.// اپدیت ها ۱۲ دسامبر،۲۰ فوریه، ۲۰ و ۲۱ آپریل.بعد از نامه پیگیری.۱۲اگوست کیس اصلی از سفارت
سربازی:س
کلیر:بامعجزه خدا۳۰سپتامبر
خدایا بابت تو دهنی که بهم زدی شکرت میکنم. حالا فهمیدم دنیا دست کیه.
پاسخ
تشکر کنندگان: peymanmohajer ، dv2017 ، غنچه ، sheghi ، storagemeter ، farsan ، ad48 ، elahe mousavi
دوستان عزيز من با خانوادم در وودلندهيلز لس انجلس زندگي ميكنيم و به مدت دو ماه از تاريخ ٦ جون به ٨ اگوست عازم ايران هستيم و براي اين مدت خانه با تمام وسايل رفاهي در يك مجتمع داراي استخر و جيم براي ورزش هست رو اجاره ميديم اگر تمايل داريد در خصوصي پيام بگذاريد تا اطلاعات بيشتري در اختيارتون قرار بدم
ممنون


 
پاسخ
تشکر کنندگان:
با سلام
کسی هست که سن دیگو زندگی کنه؟ به راهنماییش خیلی نیاز دارم. با سپاس
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام خوبيد؟ من أواخر سپتامبر تا أوايل أكتبر مي خوام برم ايالت آيوا. شهر دس موينس يا شهر آيوا.
آيا كسي در ايالت آيوا ساكن هست ؟
لطفا بري پيدا كردن و أجاره نمودن محل سكونت ؛ مثل پانسيون ، سوييت آپارتمان ، أتاق تك نفره ، خانه ، در ( شهر دس موينس Des Moines ، شهر آيوا Iowa City ) در ايالت آيوا IOWA STATE راهنمايي كنيد. يك نَفَر هستم .
متشكرم
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام کسی اماره ساکرامنتو رو میشه بده گه چه جور جایی هستش؟
کیس نامبر: **as63
مصاحبه : 9 می ابوظبی
سربازی : س پ ا ه
مدرک تحصیلی: لیسانس
ابدیت : 10 می تو سایت سفارت و 17 می تو سایت سیس
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان مهاجرسرا، در چند تاپیک دیدم که اکثریت تازه واردها مشکل داشتن کردیت کارت رو داشتن و با این قضیه خیلی مشکل دارن ، خواستم جهت راهنمایی بهتون بگم که من در یکی از گروههای تلگرام پیام زیر که براتون میزارم دیدم شاید به دردتون بخوره:
خواستم اطلاع بدم، اگر مایل هستید که کارت خرید ارزی داشته باشید، اخیرا از طریق شرکت ما در انگلستان، فرصتی ایجاد شده برای صدور این کارتها. مزایای این کارت از جمله:

امنیت بالا و عدم نیاز به حمل ارز در سفرهای خارجی
راحتی در خرید های خارجی
راحتی در خرید بلیط و رزرو هتل
پرداختهای بین المللی اینترنتی

کارت صادر شده بصورت فیزیکی و بنام شما صادر می شود. کارت در کشور انگلستان صادر و برایتان پست خواهد شد.

در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارائه درخواست صدور کارت برای خود و یا دوستانتان، با استفاده از تلگرام، واتس اپ یا وایبر ، روی شماره 00447760588795
یا آیدی :
@HosseinBashiri
تماس بگیرید. همچنین می توانید با خط FX تهران روی شماره: 02182804600 تماس بگیرید.
نمونه ای از کارت، ضمیمه شده است.
تا خدا چی بخواد
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-09-08 ساعت 14:37)elahe mousavi نوشته:  سلام دوستان مهاجرسرا، در چند تاپیک دیدم که اکثریت تازه واردها مشکل داشتن کردیت کارت رو داشتن و با این قضیه خیلی مشکل دارن ، خواستم جهت راهنمایی بهتون بگم که من در یکی از گروههای تلگرام پیام زیر که براتون میزارم دیدم شاید به دردتون بخوره:
خواستم اطلاع بدم، اگر مایل هستید که کارت خرید ارزی داشته باشید، اخیرا از طریق شرکت ما در انگلستان، فرصتی ایجاد شده برای صدور این کارتها. مزایای این کارت از جمله:

امنیت بالا و عدم نیاز به حمل ارز در سفرهای خارجی
راحتی در خرید های خارجی
راحتی در خرید بلیط و رزرو هتل  
پرداختهای بین المللی اینترنتی

کارت صادر شده بصورت فیزیکی و بنام شما صادر می شود. کارت در کشور انگلستان صادر  و برایتان پست خواهد شد.

در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارائه درخواست صدور کارت برای خود و یا دوستانتان، با استفاده از تلگرام، واتس اپ یا وایبر ، روی شماره 00447760588795  
یا آیدی :
@HosseinBashiri
تماس بگیرید. همچنین می توانید با خط FX تهران روی شماره: 02182804600 تماس بگیرید.
نمونه ای از کارت، ضمیمه شده است.

حسابی تبلیغ میکنین
خسته نباشین واقعا
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان