کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
به پارسی بودن خود افتخار کنید!
(2010-07-31 ساعت 10:26)laili نوشته:  
(2010-07-31 ساعت 09:55)hassanrouhi نوشته:  خوب جناب lailiجان ميشه بگين من الان مستقيما به كي توهين كردم؟اخه دليله محروميتم توهين مستقيم به شخصي بود.ما كه تو اين هنوز توهين به شخصيو پيدا نكرديم.
در ضمن توصيه ميكنم شما يه بار ديگه اين تاپيكو كلا بخونين تا ببينين هم جبهه ايهاي شما توهين هاي بدتر از اين داشتن ........
به فرض مهال كه من مقصر باشم .ايا تو مملكت شما به متهم اجازه دفاع نمي دن؟ جالبه

شما توهینی رو توهین تلقی میکنید که مستقیم باشه؟؟؟؟؟
مثلا اینکه شما وادی بی غیرتی رو به کسی که خودتون خوب میدونید کی بود نسبت میدید توهین نیست؟
یا اینکه در مورد فروش ناموس خیلیها صحبت میکنید این توهین نیست؟
شما به طرز زیرکانه ای به همه ی ماها لقب بی غیرت و وطن فروش و ناموس فروش دادید.....جالبه باز هم پافشاری و اصرار دارید که اینها توهین نیست!!!!

به هر حال به نظر میرسه شما از این بحث لذت میبرید و بر موضع خودتون پافشاری میکنید در اینصورت ادامه ی بحث رو لازم نمیدونم.
اگه قرار باشه این بحث ادامه پیدا کنه باید سعی بشه از دادن لقب و پیشداوری و قضاوت در مورد افراد خودداری کنیم .
در ضمن در این مملکت ما!!!! در اینمورد شما به فرض محال مقصر نیستید و صد در صد مقصرید......و باز هم در این مملکت ما!!!زمانی به متهم اجازه ی دفاع داده میشه که جرمش ثابت نشده باشه و مظنون باشه ولی در این کیس به خصوص مملکت ما اجازه ی دفاع به شما رو نمیده....ببخشید دیگه این مملکت اینجوریه و خیلی به همه زور میگه اصلا برای همین بهش میگن امپریالیسم جهانی.......Smile

در ضمن جناب lailiمن به شما انگ ناموس فروشي رو زدم؟ جالبه خودتون مي برينو مي دوزين. متن كاملو كپي ميكنم:
متاسفم اينو ميگم.ولي اگه به همين شكل ادامه پيدا كنه فكر كنم خيلي ها حاظر بشن كه براي گرفتن ويزا امريكا ناموسشونو بفروشن.بعيدم نيست.الان كشور .بعدم .......
فكر مي كنم يه خورده زبان فارسي شما ضعيف شده باشه.تا اونجايي كه سواد من راه ميده منظور از اين جمله بر ميگرده به اينده.گفتم اگه همين جوري پيش بره.نمي دونم شما چطوري برداشت كرديم كه من به شما توهين كردم.واقعا جاي تامل داره.
در ضمن جناب laili حتما شما قضيه عبدالمالك رو شنيدين ديگه؟ به نظر شما حكم ايشون چي ميتونست باشه؟ ايا اين اقا چيزي براي دفاع كردن داشت كه براش وكيل گرفتن؟ واقعا من نمي فهمم شما چطور انقدر پيش داوري ميكنين در حالي كه خودتونو روشن فكر مي دونين؟
همين شما بارها غير مستقيم به بنده توهين كردين .خودتونم ميدونين كجا.اما چون مي خوام اين موضوع كش دار تر نشه بي خيال ميشم.
شما به درجه اي رسيدين كه تشخيص بدين من حتما مقصرم؟
تشکر کنندگان:
(2010-07-31 ساعت 14:28)@Š!M نوشته:  
(2010-07-21 ساعت 18:35)babak2010 نوشته:  
(2010-07-21 ساعت 16:19)@Š!M نوشته:  
(2010-07-21 ساعت 09:19)babak2010 نوشته:  اما معنویات یا تکامل ذهنی انسانها ان چیزی نیست که شما فکر میکنید ! بلکه رشد شعور و آگاهیهای انسانهای مسئول در کشورهای توسعه یافته در درک نتایج تحمیل فقر ، بهره کشی ، استثمار بر کشورها و انسانهای ضعیف و محروم و تلاش برای پایان دادن بر این دوره دردناک خواهد بود .
کشورهای ثروتمند سرمایه داری غربی اکنون به این نتیجه رسیده اند که باید برای رهایی از اینهمه بحران اندکی از بهره کشیهای بیرحمانه نسبت به دیگر انسانهای ساکن بر کره خاکی بکاهند ، که اقدامات آقای اوباما (رییس جمهور ایالات متحده ) در تایید طرح بیمه های تکمیلی برای نیاز مندان در داخل امریکا ( برای ۵۰ میلیون نفر ) و نیز حمایت از طرح صندوق بین المللی پول برای حمایت و پشتیبانی از طرحهای کشاورزی زیر ساختی کشورهای توسعه نیافته برای مبارزه با فقر از این دست میباشد .
بابک جان منم که همین رو از اول گفتم ;)و شما همچنان اصرار داشتی غربیها از تاریخ درس نگرفتن .من میگم اشتباهات گذشتگان هر ملتی رو نمیشه به پای الانشون نوشت.نمیشه گفت چون فلان پادشاه این کشور هزار سال پیش این کارو کرده پس این کشور دشمن قسم خورده ابدی ماست ......انسان در طی زمان دچار تحول و تکامل میشه که اگه اینطور نبود با پیشرفتهای چشمگیر در زمینه ابزار و ادوات جنگی تابحال نسل انسان منقرض میشد(اگه قرار بود مثل گذشته انسانها با هم می جنگیدن)
حالا اگه این حرف از نظر شما غیرمنطقی میاد که دیگه من هیچ نظری ندارم

شاد باشین
من بارها توضیحات کاملی در این مورد برای شما نگاشتم که اگر با دقت و فراصت آنها را مطالعه بفرمایید حتما پی به معنا و مقصود اصلی مطالبم خواهید برد .
من نوشتم ( کشورهای ثروتمند سرمایه داری غربی اکنون به این نتیجه رسیده اند که باید برای رهایی از اینهمه بحران اندکی از بهره کشیهای بیرحمانه نسبت به دیگر انسانهای ساکن بر کره خاکی {{ بکاهند }} ) یعنی کم کنند نه پایان عصر بهره کشی !
گفتم نظام سرمایه داری جهانی هنوز بر همان سیستم حرکت میکند اما اکنون به دلائل گفته شده دیگر توان تحمل پرداخت هزینه های امنیتی و اجتماعی اقتصادی و سیاسی و حتی نظامی را برای مبارزه با مهاجرت های غیر قانونی ، تروریسم ، قاچاق مواد مخدر ، قاچاق انسان ( که با سو استفاده های جنسی از زنان و کودکان کشورهای فقیر آنان را به روسپی خانه ها فروخته و باند های جنایت کار سازمان یافته از آنها برای ترانزیت مواد مخدر استفاده میکنند که در نهایت آنها به بمب های ساعتی ایدز و جنایت برای همه مردم کره زمین تبدیل میشوند ) در ابعاد جهانی را رفته رفته از دست میدهند .
بنابراین ، این خوش باوری شما تنها میتواند ناشی از نیت پاک شما نسبت به وقایع جاری در جهان واقعی باشد .اما در عمل میبینید که تضادها بین انسانها و جوامع و کشورهای فقیر و غنی یا پیشرفته و عقب نگهداشته شده و یا کشورهای شمال و جنوب که خودشان میگویند نه تنها حل نشده بلکه گسترش کمی و نسبی هم پیدا نموده است .
چنانچه نسبت به گفته های من شک دارید میتوانید به آمارها و اطلاعات سازمان ملل متحد که هر ساله به عنوان پیش فرض برنامه های مبارزه و جلوگیری و پیشگیری از بحران جهانی گسترش ایدز ، تروریست ، و مهاجرت های گسترده از کشورهای فقیر یا بحرانی به کشورهای توسعه یافته منتشر میشود رجوع بفرمایید .
با احترام بابک ۲۰۱۰

ظاهرا شما همچنان اصرار دارین با موچین یکی دو کلمه رو از متن دیگران در بیارین تا حرف خودتون رو به کرسی بشونین بنابراین ادامه بحث با شما فایده ای نداره..............البته من سواد و دانائی ام به اندازه شما نیست ولی با همین بیسوادی معنی کلمه کاهش رو میدونم ولی بار تشکر میکنم از صبوری شما برای اموزش ..فقط یه نکته کوچیک نیاز به یاداوری داشت اصولا کلمه کاهش یا افزایش به مفهوم تغییر میباشد و منم دقیقا گفتم که همه کشورا در ورای تاریخ تغییر کردن پس لطفا دنبال اشتباهات ملالغطی نباشین;) و بقول فرمایش خودتون با فراصت مطالعه کنین پستها رو

بله من ترجیح میدم آدم خوش باوری باشم تا اینکه جنگ طلب و کینه ای باشم و به همه به دیده ظن و تردید نگاه کنم و همه رو محکوم کنم و یه سره ناله کنم که مسئول بدبختی ما این و آن هستن وگرنه ما که بهترین بودیم درخشان ترین تاریخ رو داشتیم مگه میشه که اینجوری به فلاکت بیفتیم غیر از اینکه توطئه ای در کار بوده باشه.....ایدز و بدبختی و جنگهای داخلی و همه نکبتی که بعضی از کشورای افریقائی و امریکای جنوبی توش گیر کردن هم حیله غربه .اصلا ویروس ایدز رو همین استعمارگران در بین کشورای فقیر پخش کردن ..........خود افریقائی ها که اصلا نقشی ندارن اصلا هیچ زن ایدزی در افریقا با خونسردی سالی یه بچه ایدزی تحویل دنیا نمیده و به بدبختی های دنیا اضافه نمیکنه....همش اینا از غرب بهشون دیکته میشه که شما هر سال زایمان داشته باشین،شما از ما اسلحه بخرین و به جون هم بیفتین و...... اصلا این گروه های داوطلب هم که ظاهرا برای کمک و اموزش و افزایش سطح شعور این افراد میرن بجای اموزش کنترل جمعیت و ارائه خدمات درمانی رایگان و............بیشتر اینا رو فریب میدن تا بیشتر در باتلاق بدبختی گیر کنن


علت مهاجرت مردم کشورای فقیر هم اصلا وضع نابسنامان کشورشون نیست از توطئه کشورای پیشرفته برای دزدیدن این همه جمعیت جدید و پذیرش اونا در کشورای خودشون با هزار و یک مشکلی که خیلی از این مهاجرا ایجاد میکنن.کلا غرب سرش درد میکنه عاشق و شیفته مردم شرقه و بهشون التماس میکنه بیاین به بهشت ما...یا اینکه همه مهاجرا نخبه هستن و برای غرب مفیدن و غرب ازشون استفاده میکنه؟؟؟ نه دوست عزیز بیشتر مهاجرا خیلی بیشتر از اونی که مفید باشن به کشور میزبان ضرر میرسونن

شما درست می فرمائین ..حق با شماست ...همه دشمن هستن همه اخ هستن همه توطئه گر و فرصت طلب هستن....تضاد بین شرق و غرب و کشورای فقیر و غنی هم تقصیر کشورای پیشرفته ست شما درست می فرمائین....شماها هم بشینین و هر روز این صحبتها رو به همه دنیا بگین مطمئن باشین فرداش ایران گلستان میشه ،همونجور که هر روز و هر روز داره با این طرزفکرای زیبا میشه چون شما دشمنا رو شناسائی کردین رسواشون کردین و نهایتا حقتون رو ازشون می گیرین

ضمنا من هنوز منتظر پاسخ شما درباره اون پیام نه چندان خصوصی تون هستم!!! همون پیامی که از بین 12 13 مدیر حاضر تالار فقط برای بنده و همزمان سه نفر از کاربران دیگه ای که از پستهای شما تشکر میکردن فرستادین....با این پیشداوری به چی می خواستین برسین؟ شما که حرف از پارتی بازی بین مدیران میزنین چرا اینجوری بدون اطمینان از اینکه پستها از طرف کی حذف شده بود به من تهمت زدین و اقدام به یارکشی در بین کاربران و بدبین کردن این افراد نسبت به من کردین؟
بر سنگ زدم دوش سبوی کاشی ... سرمست بدم که کردم این اوباشی
با من به زبان حال می گفت سبوی ... من چون تو بدم ، تو نیز چون من باشی
با درود به همه هموطنان و همزبانانم در این سایت
ظاهرا همین چند نفری که برایشان جوابیه ام را فرستادم گویا آنقدر هم از جریان پشت پرده سانسور بی اطلاع نبوده که البته این را میتوان از تاثیر نامه ارسالی بر وجدان آگاه و البته بیدار این دوستان کاملا استنتاج کرد .( منهای دوستانی که در پیامهای شخصی نسبت به این شیوه برخورد غیر حرفه ایی ژورنالیستی با من نهایت همدلی و هم دردی را داشته اند که در همین جا از همه آنها سپاس گذاری میکنم )
اما شما دوست عزیز ، خواهشا کمی باانصاف باشید اگر خواستید و توانستید بدون پیش داوری و قضاوت مطالبم را با حوصله بخوانید و اگر جایی دیدید من از راه منطق و عدل خارج شده ام ، با استدلال تذکر فرمایید تا اصلاح کنم وگرنه من نمیتوانم همزمان با چند نفر که افکار و حتی شخصیت ام را با پیش فرضی و با زبان غیر کلاسیک به ناروا به باد انتقاد و گاها توهین و افترا میگیرند مقابله به مثل کنم .
همچنانکه میبینید فضا در این تایپک( به پارسی بودن خود افتخار کنید!) متأثر از بینش حاکم بر تفکر ( بعضی ) از مدیران ان است که با اعمال سلیقه های ناصواب سعی در جناح بندی یا سوء استفاده از اختیاراتشان داشته و گاها میبینیم کار به درگیری لفظی کشیده که من خود را از این شیوه های ناشایست مبرا دانسته و اگرهم گاها به پاسخگویی پرداخته ام نه منافع فردی و گروهی بلکه احساس تعلق به آب و خاک پاک اهورایی کشورم ایران زمین من را وادار به ان نموده است .
در خاتمه یاداوری میکنم من با هیچ یک از مدیران یا مشترکین محترم این سایت دشمنی و عداوتی نداشته و ندارم و در آخر چنانچه کسی از سخنانم برداشت متفاوتی داشته در همین جا پوزش خواهی میکنم.
اسرار جهان چنانکه در دفتر ماست ... گفتن نتوان که ان وبال سر ماست
چون نیست در این مردم دانا , اهلی .... نتوان گفتن هر آنچه در خاطر ماست
تشکر کنندگان: frozen mind
طبق آخرین آمار و سرشماری مشترک بین دو موسسه صندوق بین المللی پول و بانک جهانی با سازمان ملل متحد که در کمیسیون های مهاجرت و پناهندگی سازمان ملل در سال ۲۰۰۹ منتشر شد ، ایرانیان مهاجر در کشور انگلستان و ( نه در کل کشورهای اروپایی ) دارای ۵۰۰ میلیارد $ سرمایه و ایرانیان ساکن امریکا دارای ۱۵۰۰ میلیارد $ سپرده نقدی در بانکها و بنگاه های اقتصادی (نه سرمایه های منقول وغیر منقول) میباشند.
بنابرین ۲۰۰۰ میلیارد $ از ثروت ایرانیان تنها دربانکها و موسسات اقتصادی بزرگ دو کشور امریکا و انگلیس سپرده گذاری شده است .
لازم به یاداوری است که در این آمار ایرانیان ساکن ایالات متحد امریکا دارای بیشترین تعداد افراد تحصیلکرده در بین مهاجرین و دیگر اقلیتهای ساکن در امریکا با آماری بیش از ۸۰% درصد معرفی شده است .
فراموش نکنیم که مهاجرت در بین ایرانیان بر خلاف دیگر ملیتها ( که ناشی از جنگ و بحران های جمعیتی به مهاجرت اقدام میکنند ) در بین افراد تحصیلکرده و دارای توانمندیهای علمی ، فرهنگی و حتی اقتصادی دارای بیشترین تعداد از حیث فراوانی جمعیتی میباشد .
تشکر کنندگان: hassanrouhi
(2010-07-31 ساعت 15:11)hassanrouhi نوشته:  حالا من كاري ندارم ديگران به شما گفتن يا نه. ولي در مورد خودم ميدونم كه اولا من به شما نگفتم به user گفتم. كلا منظورم اين بود كه شما يا هر مدير ديگه مي خواين كسيو جريمه كنين يه فرصت دفاع بدين و بعد قانونو اجرا كنين؟ اين حرف بديه؟ به نظر من كه منطقيه كه اگر كسي تابلو ترين قانون شكني رو داشته باشه بايد بهش فرصت دفاع بدن.نه اينكه يهو قصاص كنن؟ اگه اشتباه ميكنم خوب بگين تا شايد تجديد نظر تو فكرم داشته باشم

دوست من این طرز تفکر هم ناشی از افتخاریه که باید به پارسی بودنمون بکنیم حتما!!!

وقتی شما چراغ قرمزی رو رد می کنید قانون شکنی کردید و بایستی مجازات بشید ، حالا می خواید چه دفاعی از خودتون کنید ؟ مثلا می خواید به افسر بگید بچم رو گاز بود باید می رفتم برش می داشتم؟

یا مثلا این دروغ هایی که ما میگیم و بر فرض مثال ماردم رو دارم می رسونم بیمارستان حالش بده!!!

بهرحال افسر بخاطر قانون شکنی شما رو جریمه می کنه و محرومیت شما هم 100% بخاطر قانون شکنی تون بوده و امیدوارم جوری ادامه ندید که دوباره مجبور به محروم کردنتون بشیم.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان:
سلام دوستان
پیشتر عذرخواهی می کنم به خاطر ادامه دادن بحث.
اما تصور می کنم ناگفته هایی است که باید مطرح کنم.

آقای بابک گفتند:
نقل قول:اما شما دوست عزیز ، خواهشا کمی باانصاف باشید اگر خواستید و توانستید بدون پیش داوری و قضاوت مطالبم را با حوصله بخوانید

ایشان از @Š!M می خواهند قضاوت نکنند در حالیکه خود در مورد ایشان و بنده طبق متن زیر و نامه ی نیمه خصوصی قضاوت و پیشداوری نمودند.

نقل قول: اما سانسور و حذف جوابیه من از طرف مدیریت سایت را میتوان نشان از باند بازی ( پارتی بازی) و حمایت از طرف بی منطق در این سایت خبر رسانی قلمداد کرد ، چیزی که امروزه جزو ابتلاات فکری جدایی ناپذیر فرهنگ ایرانیان در آمده است .
محض اطلاع شما آقای بابک بگویم که به خاطر گزارش پست شما توسط بنده
این پست به خاطر توهین های زیاد حذف شد.که همانطور که مستحضر هستید از خیلی وقت پیش سر جایش قرار گرفته!پس می بینید که شما خودتون پیشداوری کردید! چون پست توسط @Š!M حذف نشده بود.
.......................................................................................................
نقل قول:همچنانکه میبینید فضا در این تایپک( به پارسی بودن خود افتخار کنید!) متأثر از بینش حاکم بر تفکر ( بعضی ) از مدیران ان است که با اعمال سلیقه های ناصواب سعی در جناح بندی یا سوء استفاده از اختیاراتشان داشته و گاها میبینیم کار به درگیری لفظی کشیده که من خود را از این شیوه های ناشایست مبرا دانسته و اگرهم گاها به پاسخگویی پرداخته ام نه منافع فردی و گروهی بلکه احساس تعلق به آب و خاک پاک اهورایی کشورم ایران زمین من را وادار به ان نموده است .
شما متاسفانه باز هم پیشداوری کردید و باز مدیران را به جناح بندی و سوءاستفاده از اختیاراتشان متهم کردید.یک سوال:شما چطور به این نتیجه رسیدید؟فقط به دلیل حذف توهین های شما؟یا دلیل دیگری هم دارید؟ اگر پاسختان مثبت است لطفا دلایل خود را ارائه دهید.تا ما خدای ناکرده نگوییم شما تهمت زده اید.
.......................................................................................................
شما به خاطر یک پست من که فقط گفته های شما را نقد کردم و اصلا قصدی جز شفاف شدن بحث و نقد نداشتم آن همه ناسزا و توهین گفتید.
حالا یک سوال دارم.شما چطور با یک پست،فقط با یک پست نتیجه گرفتید من بی منطق،کم اخلاق،سفسطه باز،کسی که آبروی ایران و ایرانی را میبرد!،بی مایه در دانش و اخلاق و معرفت،... هستم؟

شما که دم از انصاف می زنید واقعا انصاف است که اینگونه بدون شناخت اینهمه تهمت می زنید؟
همین جا اعلام می کنم من لفظ ناشایستی در مورد شما به کار نبردم و فقط بحث بوده و به بحث شما هم ایرادی نمی گیرم اما از شما انتظار دارم فقط وفقط به خاطر به کار بردن الفاظ صریحی که در بالا نام بردم عذر خواهی کنید.

سپاس از صبر و حوصله ی دوستان
شماره کیس: 2011AS00016xxx
تاریخ دریافت نامه قبولی:29 اردیبهشت, 19 May
کنسولگری: آنکارا
تاریخ ارسال فرمهای سری اول:2 خرداد،23 May
تاریخ کارنت شدن کیس: January 2011
تاریخ دریافت نامه دوم: 20 بهمن، February 9
تاریخ مصاحبه:9فروردین،29 march
دریافت ویزا:فردای روز مصاحبه
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، User ، یه مهاجر ، seravin ، laili ، wushu kung fu ، aazitaa
(2010-07-31 ساعت 17:49)babak2010 نوشته:  طبق آخرین آمار و سرشماری مشترک بین دو موسسه صندوق بین المللی پول و بانک جهانی با سازمان ملل متحد که در کمیسیون های مهاجرت و پناهندگی سازمان ملل در سال ۲۰۰۹ منتشر شد ، ایرانیان مهاجر در کشور انگلستان و ( نه در کل کشورهای اروپایی ) دارای ۵۰۰ میلیارد $ سرمایه و ایرانیان ساکن امریکا دارای ۱۵۰۰ میلیارد $ سپرده نقدی در بانکها و بنگاه های اقتصادی (نه سرمایه های منقول وغیر منقول) میباشند.
بنابرین ۲۰۰۰ میلیارد $ از ثروت ایرانیان تنها دربانکها و موسسات اقتصادی بزرگ دو کشور امریکا و انگلیس سپرده گذاری شده است .
لازم به یاداوری است که در این آمار ایرانیان ساکن ایالات متحد امریکا دارای بیشترین تعداد افراد تحصیلکرده در بین مهاجرین و دیگر اقلیتهای ساکن در امریکا با آماری بیش از ۸۰% درصد معرفی شده است .
فراموش نکنیم که مهاجرت در بین ایرانیان بر خلاف دیگر ملیتها ( که ناشی از جنگ و بحران های جمعیتی به مهاجرت اقدام میکنند ) در بین افراد تحصیلکرده و دارای توانمندیهای علمی ، فرهنگی و حتی اقتصادی دارای بیشترین تعداد از حیث فراوانی جمعیتی میباشد .

خب شما اون دسته از ایرانی های داغون رو ندیدین که یه دونه شون برای جبران ده نفر مهاجر تحصیل کرده و ثروتمند ما کافیهWink (البته احتمالا از نظر شما اصلا اینجور ایرانی وجود نداره)

ضمن اینکه اصلا در اون بحث منظورم مشخصا ایرانی ها نبوده بلکه کل ملیتها مدنظرم بود مسلما تعداد نخبه ها و ثروتمندان مهاجر در قیاس با مهاجران مشکل دار هیچه.می بینین اگه صحبت از حق و حقوق بشه جهان سومی ها هم کم حق غربی ها رو ضایع نکردن
(2010-07-31 ساعت 19:07)b!ta نوشته:  سلام دوستان
پیشتر عذرخواهی می کنم به خاطر ادامه دادن بحث.
اما تصور می کنم ناگفته هایی است که باید مطرح کنم.

آقای بابک گفتند:
نقل قول:اما شما دوست عزیز ، خواهشا کمی باانصاف باشید اگر خواستید و توانستید بدون پیش داوری و قضاوت مطالبم را با حوصله بخوانید

ایشان از @Š!M می خواهند قضاوت نکنند در حالیکه خود در مورد ایشان و بنده طبق متن زیر و نامه ی نیمه خصوصی قضاوت و پیشداوری نمودند.

نقل قول: اما سانسور و حذف جوابیه من از طرف مدیریت سایت را میتوان نشان از باند بازی ( پارتی بازی) و حمایت از طرف بی منطق در این سایت خبر رسانی قلمداد کرد ، چیزی که امروزه جزو ابتلاات فکری جدایی ناپذیر فرهنگ ایرانیان در آمده است .
محض اطلاع شما آقای بابک بگویم که به خاطر گزارش پست شما توسط بنده
این پست به خاطر توهین های زیاد حذف شد.که همانطور که مستحضر هستید از خیلی وقت پیش سر جایش قرار گرفته!پس می بینید که شما خودتون پیشداوری کردید! چون پست توسط @Š!M حذف نشده بود.

دقیقا همین طوره بیتا جان من یه سوال خیلی ساده پرسیدم و علت اتهامی که ایشون به من زدن رو ازشون خواستم که ایشون همچنان برای طفره رفتن از پاسخ منو به بی انصافی و عجولی و.............متهم می کنن(وگرنه بر همه واضح و مبرهن هست این دوست عزیز هر زمان جوابی برای چیزی داشته باشن دریغ نمی کنن).در هر حال جناب بابک من با استدلال توضیح دادم شما از مسیر عدل که خیلی ادعاش رو دارین خارج شدین و یه عذرخواهی (نه بخاطر این بحث بلکه بخاطر اتهامی که توی پیام خصوصی به من زدید) به من بدهکارید...

معتقدم هر انسان بالغ و عاقلی اختیار تعیین مسیر زندگی خودش رو داره و به عبارتی هر کس تا حد زیادی مسئول بدبختی و خوشبختی خودشه حالا توصیفاتی که شما از این دنیا دارین دقیقا این اصل انکارناپذیر رو رد میکنه چون به عقیده شما انسانهای قدرتمندتر و ثروتمندتر هر کاری بخوان با ضعیف ترها میتونن بکنن و براحتی دنیا رو روی انگشتشون میچرخونن بنابراین اینجوری دو حالت بیشتر پیش نمیاد یا عقل و شعور و اختیار انسانها نقشی در زندگی شون نداره یا مردم کشورای عقب مونده کلا بی عقل و شعور هستن؟؟

در عجبم چرا همون افرادی که غرب و غربیها رو بد میدونن و از توطئه شون برای استعمار مغزهای کشورای جهان سوم مطلعن به فکر مهاجرت هستن و نمی مونن و با مغزشون کشورشون رو نمیسازن!
بسی از تاپیک فیض بردیم هرچند عنوان تاپیک هیچ ربطی به بحثهای جاری در اون نداشت قرار بود اینجا به ایرانی بودنمون بنازیمBig Grin!!!!! نه اینکه بر غرب اخ اخ بتازیم !!!
تشکر کنندگان: seravin ، Ashkan78 ، b!ta ، Ali Sepehr ، Gina ، User ، hassanrouhi ، laili ، kianoush ، wushu kung fu ، aazitaa
(2010-07-31 ساعت 19:00)sadra_sepehr نوشته:  
(2010-07-31 ساعت 15:11)hassanrouhi نوشته:  حالا من كاري ندارم ديگران به شما گفتن يا نه. ولي در مورد خودم ميدونم كه اولا من به شما نگفتم به user گفتم. كلا منظورم اين بود كه شما يا هر مدير ديگه مي خواين كسيو جريمه كنين يه فرصت دفاع بدين و بعد قانونو اجرا كنين؟ اين حرف بديه؟ به نظر من كه منطقيه كه اگر كسي تابلو ترين قانون شكني رو داشته باشه بايد بهش فرصت دفاع بدن.نه اينكه يهو قصاص كنن؟ اگه اشتباه ميكنم خوب بگين تا شايد تجديد نظر تو فكرم داشته باشم

دوست من این طرز تفکر هم ناشی از افتخاریه که باید به پارسی بودنمون بکنیم حتما!!!

وقتی شما چراغ قرمزی رو رد می کنید قانون شکنی کردید و بایستی مجازات بشید ، حالا می خواید چه دفاعی از خودتون کنید ؟ مثلا می خواید به افسر بگید بچم رو گاز بود باید می رفتم برش می داشتم؟

یا مثلا این دروغ هایی که ما میگیم و بر فرض مثال ماردم رو دارم می رسونم بیمارستان حالش بده!!!

بهرحال افسر بخاطر قانون شکنی شما رو جریمه می کنه و محرومیت شما هم 100% بخاطر قانون شکنی تون بوده و امیدوارم جوری ادامه ندید که دوباره مجبور به محروم کردنتون بشیم.

جالبه.خودتون هم دارين جواب خودتونو ميدين.حتي اون ادم تونسته از خودش دفاع كنهوحالا يا دروغ يا راست.بنده هم براي خودم اين حق رو قائل هستم كه از خودم دفاع كنم.در حالي كه هنوزم معتقدم بنده هيچ توهيني به هيچ احدي نكردم.
در ضمن برادر شما مثله اينكه از تحديد خوشتون مياد.نه؟
قبلا هم گفتم اصلا مهم نيست كه محرومم كنين يا نه.چون براحتي ميتونم با اكانت ديگه بيام و مطمئنم كه شما نمي فهمين.برادر من شما با يه تازه كار طرف نيستين.بنده تو سايت ديگه اي وضعيت شما رو دارم .اما هيچ وقت يادم نمياد با تهديد با كسي صحبت كرده باشم.اونم در حالي كه بنده تو پست هاي قبليم راه اومدم و خواستم اين قضيه تموم بشه.اما نمي دونم چرا شما دلتون مي خواد ادامه بدين؟ شايد هم دارين احساس قدرت مي كنين؟!!!!! اما به هر حال براي بار چندم عرض مي كنم كه براي جنگ لفظي اينجا نيستم و از شما خواستارم كه اين قضيه تموم بشه و مايل نيستم به اين بحث كه اصلا سودي نداره و فقط باعث دلخوري ميشه رو تموم كنيم.
با تشكر از شما دوست گرامي
بازم اميد وارم كه پست هامو حذف نكنين و وضعيت عادلانه تري داشته باشيم.گرچه تا حالا نداشتيم
تشکر کنندگان:
(2010-07-31 ساعت 14:29)hassanrouhi نوشته:  ما كه از اولم گفتيم قصد دعوا نداريم
به هر حال ترجيح ميدم خودم پاپيش بگذارم و ميگم كه قبول كردم كه زيادي رفتم.

تصریح می کنم. فقط به خاطر این دو جمله شما از شما تشکر کردم.
تشکر کنندگان: ADONIS ، hassanrouhi
البته ازتون ممنونم اما نيازي به تشكر شما نبود.
لازمه اينم بگم كه بنده فقط از روي بزرگ واريم اينو گفتم و خواستم سايت مكاني براي جنجال نشه و زود تر اين اختلاف نظر ها تموم شه.وگرنه بنده هنوز هم ميگم به هيچ كس توهين نكردم و اگرم كرده باشم بايد اجازه دفاع بهم داده ميشد.نه بخاطر اينكه چون تو يه سنگر نبودم ......
بگذريم.بهتره كه اين بحث ديگه ادامه پيدا نكنه و بنده هم از شما خواشمندم كه ديگه ادامه ندين.چون باعث كدورت بيشتر ميشه و براي ماهايي كه براي تبادل اطلاعات اينجا امديم زياد روي خوشي نداره.
در ضمن از ادمي مثله شما كه كباده ي روشن فكري رو به دوش ميكشه بعيده كه اين چنين... عمل كنه بگه فقط بخاطر اين جمله تشكر كردم.احيانا شما كه معطل اين حرفم نبودين؟!!!!
تشکر کنندگان:
(2010-07-31 ساعت 17:49)babak2010 نوشته:  طبق آخرین آمار و سرشماری مشترک بین دو موسسه صندوق بین المللی پول و بانک جهانی با سازمان ملل متحد که در کمیسیون های مهاجرت و پناهندگی سازمان ملل در سال ۲۰۰۹ منتشر شد ، ایرانیان مهاجر در کشور انگلستان و ( نه در کل کشورهای اروپایی ) دارای ۵۰۰ میلیارد $ سرمایه و ایرانیان ساکن امریکا دارای ۱۵۰۰ میلیارد $ سپرده نقدی در بانکها و بنگاه های اقتصادی (نه سرمایه های منقول وغیر منقول) میباشند.
بنابرین ۲۰۰۰ میلیارد $ از ثروت ایرانیان تنها دربانکها و موسسات اقتصادی بزرگ دو کشور امریکا و انگلیس سپرده گذاری شده است .
لازم به یاداوری است که در این آمار ایرانیان ساکن ایالات متحد امریکا دارای بیشترین تعداد افراد تحصیلکرده در بین مهاجرین و دیگر اقلیتهای ساکن در امریکا با آماری بیش از ۸۰% درصد معرفی شده است .
فراموش نکنیم که مهاجرت در بین ایرانیان بر خلاف دیگر ملیتها ( که ناشی از جنگ و بحران های جمعیتی به مهاجرت اقدام میکنند ) در بین افراد تحصیلکرده و دارای توانمندیهای علمی ، فرهنگی و حتی اقتصادی دارای بیشترین تعداد از حیث فراوانی جمعیتی میباشد .
لازم به یاد آوریست که مطالب نگاشته شده فوق صرفا اطلاعات آماری است که در جراید و مطبوعات رسمی هر ساله از سوی سازمانهای یاد شده منتشر میشود و نمیتوان از ان برای رد یا اثبات همدردی نگارنده نسبت به اوضاع مشقت بار زندگی هموطنان ایرانی ساکن در ایران یا خارج از ایران که دارای مشکلات مالی_اقتصادی هستند استفاده نمود .
تشکر کنندگان: hassanrouhi ، frozen mind
تا چند کنیم عرضه نادانی خویش ... بگرفت دلم از بی سرو سامانی خویش
زنار از این سپس میان خواهم بست ... از شرم گناه و از مسلمانی خویش
حکیم سخن سعدی شیراز نیز در چنین احوالی بهترین پاسخ را خاموشی و لب فرو بستن میداند .
چه که اگر ما هم پای در بیراهه ناحقی بگذاریم خواسته یا ناخواسته در دام بلای دروغ و تزویر و ریا گرفتار آمده و بیگمان راه به ناکجاآباد خواهیم برد .
چون نیست در این زمانه سودی ز خرد ... جز بیخرد از زمانه بر مینخورد
پس عقل و اخلاق حکم میکند که بیش از این ادامه نداده و پاسخم را تنها با یک دو بیتی دیگر از رباعیات حکیم عمر خیام به پایان میبرم.
ای بیخبر از کار جهان هیچ نه .... بنیاد تو باد است از ان هیچ نه
شد حد وجود تو میان دو عدم .... اطراف تو هیچ و در میان هیچ نه
تشکر کنندگان:
(2010-08-01 ساعت 12:56)babak2010 نوشته:  تا چند کنیم عرضه نادانی خویش ... بگرفت دلم از بی سرو سامانی خویش
زنار از این سپس میان خواهم بست ... از شرم گناه و از مسلمانی خویش
حکیم سخن سعدی شیراز نیز در چنین احوالی بهترین پاسخ را خاموشی و لب فرو بستن میداند .
چه که اگر ما هم پای در بیراهه ناحقی بگذاریم خواسته یا ناخواسته در دام بلای دروغ و تزویر و ریا گرفتار آمده و بیگمان راه به ناکجاآباد خواهیم برد .
چون نیست در این زمانه سودی ز خرد ... جز بیخرد از زمانه بر مینخورد
پس عقل و اخلاق حکم میکند که بیش از این ادامه نداده و پاسخم را تنها با یک دو بیتی دیگر از رباعیات حکیم عمر خیام به پایان برم.
ای بیخبر از کار جهان هیچ نه .... بنیاد تو باد است از ان هیچ نه
شد حد وجود تو میان دو عدم .... اطراف تو هیچ و در میان هیچ نه

گر مسلمانی از این است که حافظ دارد/// آه اگر از پی امروز بُود فردایی

چگونه است آن موقع که ما سکوت کردیم ایشان کوتاه نیامدند و زمین و زمان را بهم ریختند که آی مردم در حق من ظلم شده و پستم پاک شده!!!حالا چطور بعد از آن همه بحث و آنهمه توهینی که به آسانی به هموطنانشون(وطنی که آنقدر سنگش را به سینه می زنند) روا داشتند در مقابل چند سوالی که ازشون شد سکوت اختیار کردند!!!!هموطن گرامی! خدمتان عرض کنم سکوت به موقعش بجاست!نه اینکه شما چون پاسخی نداری و توان عذرخواهی ندارید بعد از صرف 2 ساعت وقت(گواهم زمان بین دو پاسختون) با استناد به دلایل بی ربط می گویید سکوت اختیار می کنید تازه با همان دلایل بی ربط (قسمتی که با قرمز مشخص کردم) باز سعی در کوچک کردن مخاطبتون دارید!!!عجبا!!!

من به عذرخواهی شما احتیاجی ندارم چون بسیار به آگاهی و هوش دیگر دوستانم که در این مدت کم افتخار آشنایی با آنها را دارم اعتقاد دارم که تنها قضاوت آنها برایم کافیست.

شرم بر من اگر بعد از این بیتی از حافظ یا سعدی یا خیام برای نیاتی از قبیل کنایه زدن به انسانی دیگر بکار ببرم!!!!
شماره کیس: 2011AS00016xxx
تاریخ دریافت نامه قبولی:29 اردیبهشت, 19 May
کنسولگری: آنکارا
تاریخ ارسال فرمهای سری اول:2 خرداد،23 May
تاریخ کارنت شدن کیس: January 2011
تاریخ دریافت نامه دوم: 20 بهمن، February 9
تاریخ مصاحبه:9فروردین،29 march
دریافت ویزا:فردای روز مصاحبه
تشکر کنندگان: User ، Ali Sepehr ، یه مهاجر ، seravin ، laili ، Linspire
دوستان عزیز آقایان حسن روحی ، بابک و سایر دوستان ، صبر . حوصله و بردباری مهاجرسرا تا حدی است که پا از خط قرمز ها فراتر گذاشته نشود و حتی با کنایه به یکدیگر متلک نیندازیم و انگ های ناروا نزنیم . پس خواهش من این است که همین جا مساله را خاتمه دهید و از برخورد های مدیریتی تیم مدیران جلوگیری فرمایید.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: wushu kung fu
جناب اقاي صدرا.فكر مي كنم اون پيامي رو كه بهتون به صورت خصوصي دادم خونده باشيد.اما هيچ عكس العملي از شما نديديم و به نظر من اين ديگه نيت شما رو نشون داد.
بنده هم ديگه هيچ پستي تو اين تاپيك نمي گذارم.چون واقعا ..........................
چيزي جز تاسف ندارم.
اميد كه به بعضي چيزهاي بي ارزش غره نشيم و مردانگي و عدالت كه بهترين خصوصيت انسان هست رو در وجودمون احيا كنيم.
حالا كه اخرين پستم هست بگذار تا تهشو بگم.اميد وارم كه انقدر.......... و پاك نشه.
بنده به شما از طريق خصوصي يه پيغامي دادم كه به خيلي ها دادم.همون هايي كه بنده رو به بي فرهنگي و توهين كردن به ديگران متهم كردن.
جناب اقاي صدرا تو اون پيغام بنده توهين مستقيم يكي از مديران را به شما با سند نشون دادم.اما حتي شما از روي خجالت حتي يه جوابي بهم ندادين.البته اگه منم بودم .........
بنده در سايتي ديگه كه به مراتب پربار تر از اين سايته وضعيت شما رو دارم.اما انقدر ......... نيستم و هر وقت اشتباهي كردم گفتم.هيچ وقت هم از قدرتي كه تو اين دنياي مجازي داشتم سواستفاده نكردم و براي خودم يا ساير دوستام كه هم عقيده با من بودن از اين قدرت استفاده نكردم. درضمن اگر بنده پا از خط قرمز جلوتر گذاشتم مطمئنا يكي از مديران كه صدرا جان خودت بهتر ميدوني كيه پاشو زيادي از همون خط قرمز دراز كرده كه به نظرم در نظر شما ايشون مشكلي نداره.چون دوست شما هستند.
در هر صورت اميد وارم كه خدا همه ي ما منحرف شدگان از ديار مردانگي رو هدايت كنه.
در خاتمه هم اگه تو اين تاپيك به كسي توهين كردم عذر خواهي ميكنم و اميد وارم كه بنده رو به بزرگ واريشون ببخشند. در هر حال هنوز هم منتظر پاسخي از سوي اقاي sadraهستم.
ارزوي موفقت براي همه.
تشکر کنندگان:
(2010-08-01 ساعت 18:28)hassanrouhi نوشته:  جناب اقاي صدرا.فكر مي كنم اون پيامي رو كه بهتون به صورت خصوصي دادم خونده باشيد.اما هيچ عكس العملي از شما نديديم و به نظر من اين ديگه نيت شما رو نشون داد.
بنده هم ديگه هيچ پستي تو اين تاپيك نمي گذارم.چون واقعا ..........................
چيزي جز تاسف ندارم.
اميد كه به بعضي چيزهاي بي ارزش غره نشيم و مردانگي و عدالت كه بهترين خصوصيت انسان هست رو در وجودمون احيا كنيم.
حالا كه اخرين پستم هست بگذار تا تهشو بگم.اميد وارم كه انقدر.......... و پاك نشه.
بنده به شما از طريق خصوصي يه پيغامي دادم كه به خيلي ها دادم.همون هايي كه بنده رو به بي فرهنگي و توهين كردن به ديگران متهم كردن.
جناب اقاي صدرا تو اون پيغام بنده توهين مستقيم يكي از مديران را به شما با سند نشون دادم.اما حتي شما از روي خجالت حتي يه جوابي بهم ندادين.البته اگه منم بودم .........
بنده در سايتي ديگه كه به مراتب پربار تر از اين سايته وضعيت شما رو دارم.اما انقدر ......... نيستم و هر وقت اشتباهي كردم گفتم.هيچ وقت هم از قدرتي كه تو اين دنياي مجازي داشتم سواستفاده نكردم و براي خودم يا ساير دوستام كه هم عقيده با من بودن از اين قدرت استفاده نكردم. درضمن اگر بنده پا از خط قرمز جلوتر گذاشتم مطمئنا يكي از مديران كه صدرا جان خودت بهتر ميدوني كيه پاشو زيادي از همون خط قرمز دراز كرده كه به نظرم در نظر شما ايشون مشكلي نداره.چون دوست شما هستند.
در هر صورت اميد وارم كه خدا همه ي ما منحرف شدگان از ديار مردانگي رو هدايت كنه.
در خاتمه هم اگه تو اين تاپيك به كسي توهين كردم عذر خواهي ميكنم و اميد وارم كه بنده رو به بزرگ واريشون ببخشند. در هر حال هنوز هم منتظر پاسخي از سوي اقاي sadraهستم.
ارزوي موفقت براي همه.

متاسفانه با این توهین هایی که به من هم شد دیگر نمی توانم بگویم دوست عزیز و حتی لفظ جناب رو هم نمی توانم برای شما بکار ببرم ، با این حال ، آقای حسن روحی من پیام خصوصیتان را خواندم و از آنجایی که از صحت و سقم پیام شما اطلاعی ندارم پاسخی ندادم ، من نه قاضی هستم که قضاوت کنم نه وکیل و نه حقوقدان ، بلکه مدیر یک انجمن مهاجرتی در ایران هستم که وظیفه برقراری نظم و احترام متقابل در این سایت را دارم و وقتی در انجمن های عمومی ای رفتار ناشایست شما و یکی از دوستان رو می بینم موظفم در مرحله اول تذکر بدهم و بعد از اون اقدامات مدیریتی انجام دهم که در حال حاضر بخاطر بی احترامی شما به خودم ، تذکری به شما میدهم که در صورت تکرار تبدیل به محرومیت دائم از حضور در این سایت میشود.

آقای حسن روحی از بابت ادامه ندادن بحث از شما متشکرم و تقاضا دارم همانگونه که دم از مردانگی می زنید مردانه پای صحبتتان بایستید و ادامه ندهید. بدترین کار ممکن این است که با کنایه به دیگران لفظ نامرد بودن بزنیم و این کار از کسانی بر می آید که مشکلاتی با خودشان دارند.

شما فرمودید که در سایتی پربارتر از مهاجرسرا مدیر هستید ، من از شما تقاضا دارم نام این سایت پربار را بفرمایید تا ما هم از بار موجود در آن استفاده کنیم و در محضر شما شاگردی کنیم.

آقای روحی این سایت نه محلی است برای عقده گشایی من و دوستانم و نه محلی است برای عقده گشایی شما و دوستانتان بلکه یک انجمن مهاجرتی است که هدف خود را دارد و من و دوستانم نباید اجازه بدیم از این هدف منحرف شویم و به حاشیه برویم.

باز هم از ادامه ندادن بحث از شما تشکر می کنم.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: seravin ، User ، hvm ، laili ، frozen mind ، Ashkan78




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان