کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
تاپیک جامع مشاوره و راهنمایی مهاجرت به اروپا
میشه از طریق بورس شدن در کشوری اقامت دائم رو هم بعد مدتی گرفت؟
و آیا کسی که بورس میشه میتونه همراه ببره؟
کدوم کشور اروپایی راحت تر سیتیزن شیپ میدن؟ یعنی طول دوره ی که حضور داشته باشی تو اون کشور کمتره؟ میشه از طریق تحصیل در یه کشور و ادامه تحصیل چند سالی اونجا بود و سیتیزن شد یا نه؟ اگه میشه کدوم کشورها اقامت کمتری برای اقامت دائم میخوان؟
تشکر کنندگان:
سلام خسته نباشین می خواستم بدنم کدوم کشوراروپا با سرمایه گذاری کمتر اقامت میده و میشه وکیل خوب ومعتبرر معرفی کنید
تشکر کنندگان:
(2012-04-05 ساعت 03:37)hamidehashemi نوشته:  میشه از طریق بورس شدن در کشوری اقامت دائم رو هم بعد مدتی گرفت؟
و آیا کسی که بورس میشه میتونه همراه ببره؟
کدوم کشور اروپایی راحت تر سیتیزن شیپ میدن؟ یعنی طول دوره ی که حضور داشته باشی تو اون کشور کمتره؟ میشه از طریق تحصیل در یه کشور و ادامه تحصیل چند سالی اونجا بود و سیتیزن شد یا نه؟ اگه میشه کدوم کشورها اقامت کمتری برای اقامت دائم میخوان؟
تا اونجا که من اطلاع دارم شما بین 5 تا 7 سال باید در اون کشور کار کنید و مالیات پرداخت کنید تا سیتیزن بشید و دوره تحصیل هم شامل این مدت نمیشه چون مجوز کار شما در زمان تحصیل پاره وقت هست و ویزای شما هم دانشجویی اما اگه شرکتی حاضر بشه شما رو تمام وقت طبق مقررات اروپا استخدام کنه و ویزای شما هم به کاری تبدیل بشه از اون موقع 5 یا 7 سال شما شروع میشه .
موفق باشید
تشکر کنندگان: ParsTrader
(2012-04-07 ساعت 12:28)ramineh نوشته:  سلام خسته نباشین می خواستم بدنم کدوم کشوراروپا با سرمایه گذاری کمتر اقامت میده و میشه وکیل خوب ومعتبرر معرفی کنید

دوستان این تقریبا سوال من هم هست!توی کشورای نسبتا مهاجر پذیرتر و بهتر اروپایی با چه میزان سرمایه گذاری میشه اقامت گرفت؟
تشکر کنندگان:
درود
من یک دختر 5ساله دارم ومایلم مدرسه ش رو در یک کشور اروپای غربی(ترجیحا بلژیک چون فامیل هام اونجا هستن)شروع کنه.میخام لااقل خودم همراهش باشی.بهترین راه مهاجرت و گرفتن اقامت اونجا چیه؟
من این لینک رو پیدا کردم
http://www.belgium-immigration.com/
ولی هزینه ش خیلی بالاست یعنی لازمه دار و ندارمون رو بدیم به دولت بلژیک ...
آیا به بچه 5ساله که میخاد تحصیلات ابتدایی رو شروع کنه ،اقامت تحصیلی میدن؟وآیا مادر به عنوان همراهش پذیرفته میشه؟

توضیح اینکه من مهندس پتروشیمی و همسرم هم مهندس شیمی -گرایش گاز هستیم.بیشتر از ده سال سابقه کار معتبر داریم.زبان انگلیسی مون متوسطه ولی زبان فلامان و فرانسه اصلا بلد نیستیم.
آیا راهی برای گرفتن اقامت از طریق تخصص یا کاری وجود داره؟

ممنون از راهنماییتون
تشکر کنندگان:
دوستان هیچ کس در مورد استونی و شرایطش که در پست بالا دادم اطلاعاتی واقعا نداره به من بده!

من الان دارم کارهای مقدماتی رو خودم شخصا انجام می دم ولی خیلی به کندی و با احتیاط، واقعا هر کس اندک اطلاعاتی هم داشته باشه خیلی می تونه اثر بخش باشه.

نمی دونم چرا این کشور که عضو شنگن هستش و مهاجر پذیری بدی هم نداره اینقدر در ایران ناشناخته مونده.
تشکر کنندگان: vroom
سلام من متولد62ام.دوست دارم مدل لباس بشم.درضمن دوست دارم ادامه تحصیل بدم بنظرتون کدون کشوربهتره؟هزینه تحصیل رایگان باشه؟
تشکر کنندگان:
سلام دوستانSmile
من تازه واردم و تاپیک های زیادی رو خوندم اینجا. حالا حسابی گیج شدم و نمیدونم که چیکار باید کنم. شرایطم اینه که با حدود 60، 70 میلیون کجا میتونم اقامت بگیرم که اون کشور جز اروپا باشه و رفت و آمد واسم به کشورهای دیگه راحت تر بشه؟ اصلا چنین جایی هست؟ مثلا از راه ثبت شرکت یا خرید ملک حداقل اش چقدر میشه؟
اگه لطف کنین یه راهنمایی موثر کنین ممنون میشم. چون با خیلی از این شرکت ها ی مهاجرتی صحبت کردم و حقیقتش نمیدونم که میشه به اینها اصلا اعتماد گرد یا نه.
ممنون از همه تون. Shy
تشکر کنندگان:
سلام من دیپلم فنی هستم متاهل ودارای یک فرزند میتونم 25000 یورو بیارم دوستان عزیز به نظرتون از طریق ثبت شرکت کجا برم بهتره که نسبتا برای کار مناسب یک خانواده 3 نفره باشه اصلا با این پول میشه کار کرد یا همین جا بمونم بهتره ممنون
تشکر کنندگان: Sam 31
سلام
من 30سالمه میخوام بدونم میشه میتونم الان برای مدلینگ تو یکی از کشورای اروپایی اقدام کنم؟ شرایطش چیه؟ اصلا چه جوری می تونم این کارو پیدا کنم؟ درضمن میخوام بدونم میتونم اینجری اقامت هم بگیرم؟
ممنون از راهنماییتون
تشکر کنندگان:
(2012-06-06 ساعت 18:17)میلاد184 نوشته:  سلام من دیپلم فنی هستم متاهل ودارای یک فرزند میتونم 25000 یورو بیارم دوستان عزیز به نظرتون از طریق ثبت شرکت کجا برم بهتره که نسبتا برای کار مناسب یک خانواده 3 نفره باشه اصلا با این پول میشه کار کرد یا همین جا بمونم بهتره ممنون

پول زیادی نیست قطعا. می تونید برای کشور های اروپایی شرقی که شنگن هم هستن یه فکرایی کنید. ولی یه کم دیگه باید بودجه رو اقزایش بدبد.

ضمنا توصیه همه اینه که همه پولتون رو خرج نکنید اگر خدایی نکرده سفر موفقیت آمیز نبود بتونید برگردید.

یه راه دیگه هم داره بگردید ببینید کی داره می ره و شریک و سرمایه گذار می خواد که اگر همه چیز مطمئن بود با هم دیگه اونجا کار راه بندازید و در واقع یک شرکت شریکی تاسیس کنید. مثل کاری که تو ایران هم همه انجام می دهند

تشکر کنندگان:
سلام سام عزیز با تشکر . شما میدونید زندگی تو اروپای شرقی از نظر فرهنگ و کاسبی چطوره ارزش مهاجرت داره وچه کشوری رو پیشنهاد میدین؟ ممنون میشم اگه دوستای دیگه هم اطلاعاتی دارن بهم بدن
تشکر کنندگان:
واقعیت اینه که منم خودم دنبال همین اطلاعات هستم ولی می بینی که اینجا هم کسی اطلاعات خاصی نداره( ظاهرا این فوروم بیشتر دنبال لاتاری و آمریکا هستند)

تو این تاپیک یک سری اطلاعات خوب از جمهوری چک هست http://www.mohajersara.com/thread-2002-page-2.html

اینم در موردگرجستان http://www.mohajersara.com/thread-4320.html ولی گرجستان عضو شنگن نیست که حداقل برای من جذابیتی نداره.

البته من روی استونی کار می کنم، چیزی که مهمه اینه که شما هر کاری بخواید می تونید راه بندازید. تقریبا هرگونه فعالیت اقتصادی به هر صورت توسط هر خارجی صد در صد آزاده و مالکیت فعالبت شرکت هم می تونه صد در صد خارجی باشه. در نتیجه نوع فعالیت رو می شه پس از رسیدن به کشور مقصد تعیین کرد. البته بستگی به حوصله شما در کار هم داره. از تاسیس یک فروشگاه ساده تا یک شرکت واردات و صادرات از اون کشور از ایران یا به ایران. در نتیجه دست صد درصد بازه.

در انتخاب کشور هم باید دقت زیادی کرد. می تونید روی نت تمام سنت ها و فرهنگ های کشورها رو پیدا کنید. مذهبی بودن یا نبودن، توجه کردن به قومیت یا غیره خیلی مهم هستن که خانواده و خودتون اذیت نشید . حتی نوع آب و هوا هم می تونه تاثیر گذار باشه.

به طور مثال یکی از آشنایان ما حدود 15 سال پیش رفت نروژ، الان جایی زندگی می کنه که برای دیدن نور خورشید لحظه شماری می کنه و می گه همش بارون میاد، اشتباه کردم اومدم...این مسائل شاید از کار راه انداختن مهم تر باشه که پیش ار هر اقدامی باید بهش توجه کنید. فقط تو فکر رسیدن به اونجا نباید بود.

نکته ای برای من مهمه، شنگن بودن هستش. این نکته مهمه چون شما بعد از دریافت ویزای تجاری اگر ببینید کار خوب پیش نمی ره یا حتی در بازدید اولیه فکر کنید کشور مناسبی رو انتخاب نکردید می تونید برای بررسی به کشورهای همسایه با همون ویزا برید و اون موقع رسیدن به کشورهای دیگه و تغییر ویزا هر چند راحت نیست ولی امکان پذیر تره و در واقع شما با حق انتخاب گسترده ای مواجه خواهید شد. نکته بعد شنگن بودن اینه که بعد از 5 سال ( طبق قانون هر کشوری متفاوته) اقامت دائم شما می تونید تقاضای پاسپورت بدید که این یعنی شما تابعیت یک کشور اروپایی عضور شنگن رو می گیرید که از اهمیت بسیار زیادی برخورداره





تشکر کنندگان:
ممنون از راهنمایی کاملتون سام عزیز
تشکر کنندگان:
البته با 3 میلیون یورو توی مریخ هم می تونی اقامت بگیری . اما گذشته از شوخی کدام از این کشور های اروپایی شرایط مشابهی برای سرمایه گذاری نسبت به EB-5 آمریکا یا E1 یا E2 آمریکا دارن ؟ ؟؟؟؟؟؟؟
تشکر کنندگان: mohammad.maleki ، shahin 93




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان