کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
کلیرنس برندگان 2015
سلام دوستان عزیز
این تاپیک فردابرای همیشه بسته می شود .برا ی ثبت درتاریخ وبرای استفاده آیندگانی که می آیندونوشته های این تاپیک را میخوانند پیشنهاد میکنم دوستانی که دستی در ارایه آمار وارقام دارندبرای آخرین بار زحمت کشیده ودفتر این تاپیک را با اطلاعات مفیدشان به پایان برسانند .پیشاپیش از زحماتی که میکشیدسپاسگذاریم.
همیشه تندرست وشاد باشید
دوستان عزيزم قبل از بسته شدن تاپيك من هم ارزيابي خودم رو از سفر آخر به آنكارا مي نويسم:
١) هرچند از اين سفر دست خالي برگشتيم، اما به لحاظ كاري يك سفر مثبت بود و من اكيدا براي سالهاي بعد توصيه مي كنم كه اگر دوستاني تا اواخر سپتامبر كلير نشدند حتما اقدام به سفر داشته باشند. نتيجه اين سفر دو ويزاي با ارزش براي فرهاد و رامين بود كه اگر نمي رفتند، قطعا و بدون شك ويزا نمي گرفتند. به علاوه از آپ هايي كه بچه ها بعد از تحويل پاپورتها خوردند( بعضي ٢٨ ، بعضي ٢٨ و ٢٩ ، بعضي هم ٢٨،٢٩و ٣٠ سپتامبر، معلوم مي شد كه رفتن ما و تحويل پاسهاي ما باعث شد كه دستي به پرونده هامون بكشند و يك چك مجدد روي استعلامهامون انجام بدهند. هرچند به جز دو سه نفر موثر نبود، ولي از هيچ بهتر بود.
٢) قبول دارم كه پروسه AP بسيار سخت گيرانه تر از آن هست كه بايد باشد و واقعا به ما ايرانيها در مقايسه با ساير كشورها سخت گيري غير معقولي اعمال ميشود، اما آنگونه كه ما رو از بي احترامي در سفارت ترسانده بودند، حداقل من بي احترامي نديدم. بعضي از دوستان خيلي حساس شده بودند، مثلا وقتي نگهبان در مي گفت كه طوري صف وايستيد كه پياده رو باز باشد، به بعضي از دوستان بر مي خورد كه به ما بي احترامي شد، در حالي كه در ادارات خودمان در ايران من برخوردهاي بي ادبانه خيلي شديدتري را تجربه كرده ام.پس فكر نكنيد كه در سفارت خيلي بدتر از آنچه كه در ادارات خودمان با ما برخورد مي شود، بر خورد مي كنند.
٣) وقتي پاسهامون رو تحويل گرفتند، هيچ تضميني به ما داده نشد كه ويزا خواهند داد. حتي از قبول برخي از پاسها بدون كليرنس اجتناب كردند. وقتي در اداره پست با پاس خالي مواجه شديم، برخورد بعضي از بچه ها به گونه اي بود كه انگار قول ويزا به ما داده شده و خلف وعده كرده اند. اشتباه نكنيم كه تا آخرين لحظه و حتي در ايميلي كه بعد از تحويل مدارك به ما آمد، هيچ قولي مبني بر صدور ويزا به ما ندادند.
٤) وقتي پاسها رو تحويل داديم، تحويل گيرنده به ما گفت كه ٣ تا ٥ روز كاري طول خواهد كشيد كه پاسهامون رو از پست تحويل بگيريم. ما ٢٨ سپتامبر پاس هامون رو تحويل داديم و دقيقا دقيقا ٥ روز كاري بعد، يعني ٣ اكتبر پاسهامون رو از پست تحويل گرفتيم. نمي دانم چرا بعضي از دوستان براي دريافت پاسهايشان بي تابي مي كردند؟! وقتي آنها حين دريافت پاس ها بهمون گفتند كه ٣ تا ٥ روز ، و هيچ قولي هم براي ويزا نمي دهيم، مختار بوديم كه پاسمون رو تحويل بديم يا نديم. اگر تحويل داديم، يعني شرايط اونها رو پذيرفتيم.
٥) مهمترين جنبه مثبت اين سفر پيدا كردن دوستاني بود كه ماهها در مهاجرسرا با هم بوديم ولي از نزديك آشنايي نداشتيم. با هم بودن در اون روزهاي سخت، تحمل رنج عدم دريافت ويزا رو در اون روزهاي سخت راحت مي كرد.
٦) گرفتن ويزاي فرهاد و رامين داستان عجيبي دارد كه از حوصله اين بحث خارج است، اما بي شباهت به معجزه نبود. عقل حكم مي كند كه حتي اگر درصدي احتمال براي معجزه وجود دارد، اين درصد را از دست ندهيم.
٧) بيشترين آسيب را كساني ديدند كه ويزاي خود را صد در صد مي دانستند. وقتي امريكاييها دم به دقيقه حداقل در ده جا ذكر مي كنند كه برنده شدن در لاتاري به معناي دريافت قطعي ويزا نيست، با كسي شوخي ندارند. عجبا كه من دوستاني رو ديدم كه همه زندگي خود را به اميد ويزاي قطعي به حراج گذاشته بودند.
آنچه گفتم ، تنها در توجيه توصيه ام به دوستان كلير نشده در سالهاي بعد، براي سفر به آنكارا در روزهاي آخر سپتامبر هست، والا انتقاداتي كه همه ما به طولاني و غير قابل پيش بيني بودن دوره AP داريم، اكثرا بجا و قابل درك هست.
◄شماره كيس: ***2015AS00002
◄سفارت: آنكارا
◄ تاريخ مصاحبه: 4 می
◄نتیجه مصاحبه : AP ... آپدیت واقعي: 4 می(1،2،3) - 6 می(1،2،3)- 7 می(1،2)- 19 مي (1)
◄نتيجه :انتخاب راهي غير از مهاجرت براي پيشرفت.
سلام دوستان عزیز
بر اساس فایل 15 سپتامبر سیمون
کل افراد AP, REFUSED, READY ایروان 572 نفر میباشد
READY ها که هیچکدام دیگر به مصاحبه نرفتند 52 نفر بودند
REFUSED ها 14 نفر بودند که رد شده های واقعی سفارت هستند و با ریفیوز های ۱ اکتبر متفاوت هستند
ISSUED ها 375 نفر
AP ها 131 نفر
برای اینکه بفهمید سفارت ایروان کلا چند نفر را مصاجبه کرده میتوانید AP ها و ISSUED ها را با هم جمع کنید که مجموعا 506 نفر در ایروان مصاحبه شده اند
اینم لینک فایل سیمون برای اینکه خودتون بتونید اطلاعات دو سفارت دیگه را ازش استخراج کنید

فایل 15 سپتامبر ۲۰۱۵ سیمون


اینم لینک افراد بازمانده ایروان با شماره کیسهاشون که مجموعا 79 نفر بودند

در نهایت و پایان سپتامبر 506 نفر مصاحبه رفتند که 79 نفر بازمانده شدند و در نتیجه ویزاهای سفارت ایروان برای آسیا 427 ویزا بود که به نوعی میشه گفت همون تعداد ویزا واسه ایرانیها
آرزوی موفقیت برای شما دوستان عزیز دارم
کيس نامبر:2015AS7327 ♥
تعداد افراد: دو نفر ♥
کنسولگری: ایروان ♥
ارسال فرم : 30 می ♥
کارنت: 11 جون ♥
تاریخ مصاحبه : 5 آگوست ♥
آپدیت ها:18,13,12,10,5 آگوست، 1 اکتبر و تبدیل APبه REFUSED ♥
کلیر: متاسفانه نشدم
سفر به آمریکا: فعلا ویزا ندارم شاید یک وقت دیگه
از همه شما خوبان که در این مدت و در این مسیر طولانی و درازمدت همراه و یاور هم بودید قدردانی میکنم و برای همه عزیزان کلیر شده و نشده آرزوی سلامتی و تندرستی دارم و فقط به بیان این نکته میپردازم که این برنامه واقعا یک لاتاری و قمار محض است و بس و باید بپذیریم برد و باختش هم واقعا قاعده خاصی ندارد......کلیر شدن بیانگر هیچ ارجحیتی نیست همانگونه که کلیر نشدن نیز دلیل خاصی ندارد....... پس پیش بسوی زندگی و امید در هر جا که هستیم، شاد و موفق باشید در مسیر پر پیچ وخم زندگی.....آسمانی باشید و سبز... بهاری باشید و جاری......
کیس نامبر : **2015AS57**مصاحبه : JUNE 25 ابوظبی
دو نفر یکضرب - خودم کلیرنس**اپدیتها : 4 جولای و 22 جولایمقصد : ایالت DELAWARE - نیوآرک** آپ کلیر: 22 جولای شبدریافت ایمیل ویزا : 23 جولای تحویل پاس به سفارت: 27 جولای**دریافت ویزا :  30جولای.ورود به امریکا : 9 دسامبر 2015**فرودگاه : واشنگتن دی سی.افتتاح حساب بانکی : 11 دسامبر** درخواست پاس سفید :12دسامبر**  انگشت نگاری : 6 ژانویه 2016.دریافت سوشیال نامبر : 17 دسامبر**دریافت گرین کارتها : 4 فوریه 2016 دریافت پاس سفید : 2016/April/1 ....ورود مجدد March /19/2018 دالاس تگزاس
شاید یک روزی برگردم و به تمام حرفا و فکرایی که اینجا داشتم از ته دل بخندم امیدوارم اون روز همه شما هم خوشحال باشید و به اون آینده روشنی که بدنبالش هستید رسیده باشید.
حرف خیلی هست واسه گفتن ...

خداحافظ واسه همیشه Sad
کيس نامبر:2015AS7327 ♥
تعداد افراد: دو نفر ♥
کنسولگری: ایروان ♥
ارسال فرم : 30 می ♥
کارنت: 11 جون ♥
تاریخ مصاحبه : 5 آگوست ♥
آپدیت ها:18,13,12,10,5 آگوست، 1 اکتبر و تبدیل APبه REFUSED ♥
کلیر: متاسفانه نشدم
سفر به آمریکا: فعلا ویزا ندارم شاید یک وقت دیگه
دوستان و سروران گرامی
از همگی شما بابت همراهی در این 518 روز صمیمانه تشکر میکنم و امیدوارم انها که میروند موفقیت روزافزون در این مسیر سخت و انها که میمانند بهترین ها برایشان رقم بخورد.
روزهایی پر از شادی پر از ناامیدی ولی همیشه پر از صمیمیت و عشق به کمک به دیگران را پشت سر گذاشتیم و با امید به سوی اینده میرویم
شاد و سربلند باشید
خوشتر ز عشق و صحبت و باد بهار چیست........................ساقی کجاست گو سبب انتظار چیست
.زاهد شراب کوثر و حافظ پیاله خواست..............................تا در میانه خواسته کردگار چیست
چقدرناراحت كننده است كه ازفرداصفحه كليرنسي نيست تادردودل كنيم ناگفته هايمان راكه فقط خودمون قادربه دركشان هستيم!وظيفه خودميدانم ازكليه افرادي كه اين تاپيك رابرايمان فراهم كردند،ازكليه مديران دلسوزومهربان،ازتمام دوستان گل ودوست داشتني وهمراهان عزيزي چون آقايان :محمودوهرمس،يس اورنووخليل خواه،ابراهيم،هوشيم،سامبرودكتررضاو...وهمه افرادي كه اسامي اشان دراين تاپيك هست وبنوعي به هم كمك كرده ودلداري ميدادندچه افرادي كه كليرشدندوچه آنهايي كه كليرنشدندتشكروقدرداني كنم وبرايشان آرزوميكنم خوشبختي وسعادت راهرروزبيشترازروزقبل حس كنندوبدانندهرشكست خودشروع يك موفقيت تازه است!باآرزوي موفقيتهاي بزرگ شمادرزندگي ازهمه شماخداحافظي ميكنم....
هرچه خدابخواهدهمان خواهدشد
خداییش چه شبها و روزهایی که من و همسرم تو این تاپیک زیبا چرخ زدیم و به ارامش رسیدیم من بعد از یه جراحی سنگین توی یه کشور دیگه با چه دلشورهایی باهمسر و دختر کوچولوم راهی ابوظبی شدیم خدا شاهده چه شرایطی گذروندیم اما ایمان دارم تقدیره که ما انسانها رو در مسیر زندگی سوق میده
میخام توی این لحظات از خدا برای تمامی دوستان عزیز خوشبختی ارزو کنم و ایمان دارم در هر کاری حکمتیست .........
از مدیر با تجربه هم نهایت سپاسگزاری را دارم
سلام دوستان
اگر چه من کامنتی در این سایت نمی زارم ولی همیشه شما رو می خونم و پر پر خاطرات خودمو به نظاره می شینم .قصدم روضه خوندن نیست ولی این حرف رو صادقانه با شما می زنم
دوستان مهاجرت مسافرت نیست که 4 روز بری تو یه کشوری که اصولا زبونشون هم به سختی متوجه می شی ،خواهش می کنم رویایی فکر نکنید سیستم زندگی ما ایرانیا یه خورده تن پروری و راحت طلبیه و به راحتی هم زیر بار حرف زور نمی ریم و کمتر انعطاف پذیر هستیم و دارای یه عرق خاصی هستیم که هیچ جای دنیا پیدا نمی شه به همین دلیل زمانی که هم وطنای من پاشون به دیار غربت باز می شه بعد از یه مدت دپرس می شن اینو در افراد سن 40 به بالا بیشتر رویت می شه .
اگر واقعا تصمیم به مهاجرت بگیری و در این راه ثابت قدم باشی راه های زیادی هست که شما می تونی اقامت یه کشور رو بگیری و براش باید وقت بزاری .
همین طور که از تاریخ عضویتم مشخصه من سالای قبل هم لاتاری ثبت نام می کردم و لحظات خوشی داشتم زمانی که در اولین لحظه قبولیم رو دیدم و خوشبختی من به چند صباحی نرسی که متاسفانه سیستم کامپیوتری اداره مهاجرت به صورت رندوم که چه عرض کنم به ترتیب ثبت نام اسامی رو سابمیت کرده بود و ما از گردونه خارج شدیم و خلاصه ضربه روحی بزرگی خوردم و از همون لحظه برای کانادا اپلای کردم که خدا رو شکر نتیجه به ثمر نشست ولی دوستان بعد از سالها سختی و در رویا زندگی کردن زمانی که پی به واقعیت مهاجر نشینی و غربت و واژه تبعیض نژادی محترمانه به دلیل دین و مذهب و ... بردم فهمیدم که چقدر زمانهای عزیز و گرانقدر جوانی را در بدست اوردن داکیومنت و سرتیفیکیتهای فرمایشی حروم کردم و لحظاتی که می تونست تو کشور خودم به ثمر بشینه داره اینجا پر پر می شه و هنوز بعد از چند سال موقعیت خوبی که من در ایران داشتم رو نتونستم حتی نزدیکش بشم که گاها تصورش هم برایم دشوار است بگذریم این کامنت طولانی رو گذاشتم برای اون دسته از دوستانی که فرمودند با چشم گریه از سفارت بیرون امدند دوستان شاید پرونده شما در زمان بهتر در مکان بهتر رقم بخوره با این قضیه کنار بیایید.
ولی خواهشا به این نکته توجه کنید که مهاجرت مسافرت نیست و نمی تونی تمامی خاطراتت رو تو 3 یا 4 تا چمدون 21 کیلویی بپیچی و یا تبار و اصل ونصبت رو بعدا فریت کنی و به اون خاک غریب ببری
ببخشید اگر خیلی طول کشید
خدایا برای تمامی داشته هام و نداشته هام از تو ممنونم .
عزیزان ، بزرگواران و دوستان خوبم بلاخره این تاپیک و تقریبا پرونده های 2015 در حال بسته شدن هست. تبریک به همه عزیزانی که ویزا گرفتند و امیدوارم در بقیه راه هم موفق و پیروز باشند. و عرض تاسف به همه دوستان عزیز و بزرگوارم که موفق به اخذ ویزا نشدند ، مسلما نهایت تلاشها انجام شد و امروز پشیمانی نیست واسه کارهای نکرده و این خارج از دست و اختیار بود یا اصطلاحا بگیم دست تقدیر بود که این عزیزان موفق به دریافت ویزا نشدند. امیدوارم که این مساله رو به فال نیک اللهی بگیرین و فراموش کنین و نهایتا این موضوع درسی بشه برای زندگی آیندتون. و فراموش نمی کنیم و نخواهیم کرد که مثل اسمش این یک لاتاری یا بخت آزمایی هست و چیزی بوده که در مسیر زندگی ما بصورت اتفاقی و شانسی جلوی پایمان سبز شد ولی بدستمان نیامد .... مهم نیست..... زندگی شیرین ، کوتاه و زیبایمان ادامه دارد در هر کجای این جهان که هستیم.... و تشکر ویژه ای میکنم و میکنیم از تمامی عزیزانی که وقت شریفشون رو اختصاص دادن و هرکدام به سهم خودشون جهت پیشبرد پرونده سایر دوستان زحمت کشیدن و باذکر اسامی شان ممکن هست بعضی ها فراموش شود اسم نمی برم. برای همتون ، تک تک تون در هر کجا که هستین و خواهین بود زندگی شیرین ، پر از شادی ، سلامتی ، پایداری ، زندگی باعزت و پیروز و موفق در کنار عزیزانتون آرزومندم.
ایام بکام
وکیل پرونده 4XXX
[عکس: roses-arrangements.jpg]
4XXX - جولای ابوظبی - AP - ویزا 27 سپتامبر
مقصد فعلا Ohio - WestLake
In GOD We Trust
Cool
I'm agent of this case. It doesn't belong to me
سلام و سپاس از راهنمایی بی دریغ دوستان
همه ي دوستان مهاجر سرایی عزیزم
قبلنا وقتی دوستام بهم می گفتن مثلا فردا امتحان داریم، برامون دعا کن. در جوابشون می گفتم: کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی.
ولی بچه‌ها الان فهمیدم که دعایی که در حق هم می کنیم، چه قدرتی داره.
باور کنید بچه‌ها من اگه به تاپيک کليرنس نیومده بودم، مفهوم دعا در حق هم دیگه رو هرگز متوجه نمی شدم.
الان ایمان دارم که ورود من به این تاپيک هم حکمتی داشت.
دوستاي خوبم، هر چی خدا بخاد همون میشه.
کلی دلم گرفت وقتی اومدم خوندم که قراره امروز تاپيک بسته بشه، به هر حال ما این مدت رو با هم زندگی کرده بودیم.
آرزوی سلامتی و شادی برای همه تون دارم.
2015AS4XXX** ابوظبی**۲ نفر ** کارنت: ۱۰ فوریه** مصاحبه: ۶ آپریل** کلير: من بعد از ۱۰۹ روز در ۲۷ جولاي و ايشود ۲۹ جولای، همسرم کلير بعد از ۱۶۵ روز در ۲۰ سپتامبر و ايشود ۲۷ سپتامبر.
ورود: ۳ اکتبر،لس آنجلس، سانتاکلاريتا.
دریافت سوشال سکوریتی نامبر: ۲۱ روز پس از ورود.
دریافت گرین کارد: ۴۲ روز پس از ورود.
خدا خواست و شد.
درودی به زيبايى نام اهورامزدا

سلام به همه بزرگان
سلام به همه اونايى كه دلهايشان براى اين لاتارى لعنتى آتش گرفت
همه بزرگاى گل اين تاپيك غمنامه ها را نوشتن. منم براى احترامى كه براى تك تك دوستان گلم قايل هستم خواستم بنويسم ، ولى از عجايب روزگار از خردسال و ميانسال ، از خانم و اقا ، از خيلى از شهرهاى كشور عزيزمون 'ايران' ، همه درد مشترك داريم . همه يه آرزوى برباد رفته و كلى سوال بى جواب داريم . من ديگه نميخوام تكرار مكررات كرده باشم . با اجازه از بزرگان ، ميخوام از يك زاويه ديگه به اين سفر آخر نگاه كنم . درسته شانس با ما يار نبود ، ولى بدونيد بزرگترين موهبت دنيا نصيب ما ، (( يا حداقل من يكى )) شد كه تونستيم همچين دوستاى نازنينى پيدا كنيم . توى اون شرايط استرس و اضطراب كه همه داشتيم ، واقعا همه با تمام وجودشون سعى ميكردن به هم ارامش و دلگرمى بدن .
دوستان ، همه سوختيم ، باختيم ، و اين بازى كثيف بالاخره تموم شد .
من ميخوام اينجا از همه بچه هايى كه توى انكارا بودن و براى من ابراز همدردى كردن صميمانه تشكر كنم
از دوست عزيزم ، برادر بزرگم ، اقاى همايون خان ، و همسر نازنين و مهربانشان كه با بى نهايت فداكارى و بزرگوارى ، من و در جمع چهار نفرى خودشان بردن و اون لحظات نفس گير انتظار را اين خانواده عزيز و دوست داشتنى و مهربان ، براى من پر از لحظات قشنگ و خاطرات شيرين كردن صميمانه تشكر كنم .
همايون جان ، و خواهر گلم ، براى تمام لطف و محبتى كه به زيبايى پاكى دلهاى شما بود ، و بزرگوارانه در حق من انجام داديد ، دست بوس شما هستم.

اين شعر و قبلا من توى همين پيج گذاشته بودم
بازهم با اجازه دوستان ميخوام شر كنم
شايد شعرى بشه ورد زبان دوستان
-
-
-
دیگر ای دنیا به نامم قرعه ای را وا نکن
امتحان پس داده ای را دلخوش فردا نکن
آسمان وقتی نمیبارد به بخت شور من
بی نصیبی را برایم مصلحت معنا نکن
بر سر اینکه غرورم را چگونه بشکنی
این همه با خستگی های تبر دعوا نکن
دل بریدیم ما دگر از هر امید و بایدی
ذهنمان را این همه بازیچه ی امّا نکن
گرچه گور ارزوهایم بدستت کنده شد
روزگارم را دگر تو بدتر از اينها نکن


ارادتمند همه خوبان
باز مانده نصفه نيمه
آرش
اين شعر و قبلا من توى همين پيج گذاشته بودم
بازهم با اجازه دوستان مخوام شر كنم
شايد شعرى بشه ورد زبان دوستان
-
-
-
دیگر ای دنیا به نامم قرعه ای را وا نکن
امتحان پس داده ای را دلخوش فردا نکن
آسمان وقتی نمیبارد به بخت شور من
بی نصیبی را برایم مصلحت معنا نکن
بر سر اینکه غرورم را چگونه بشکنی
این همه با خستگی های تبر دعوا نکن
دل بریدیم ما دگر از هر امید و بایدی
ذهنمان را این همه بازیچه ی امّا نکن
گرچه گور ارزوهایم بدستت کنده شد
روزگارم را دگر تو بدتر از اينها نکن
عزیزان ، بزرگواران و دوستان خوبم بلاخره این تاپیک و تقریبا پرونده های ۲۰۱۵ در حال بسته شدن هست. تبریک به همه عزیزانی که ویزا گرفتند و امیدوارم در بقیه راه هم موفق و پیروز باشند. و عرض تاسف به همه دوستان عزیز و بزرگوارم که موفق به اخذ ویزا نشدند ، مسلما نهایت تلاشها انجام شد و امروز پشیمانی نیست واسه کارهای نکرده و این خارج از دست و اختیار بود یا اصطلاحا بگیم دست تقدیر بود که این عزیزان موفق به دریافت ویزا نشدند. امیدوارم که این مساله رو به فال نیک اللهی بگیرین و فراموش کنین و نهایتا این موضوع درسی بشه برای زندگی آیندتون. و فراموش نمی کنیم و نخواهیم کرد که مثل اسمش این یک لاتاری یا بخت آزمایی هست و چیزی بوده که در مسیر زندگی ما بصورت اتفاقی و شانسی جلوی پایمان سبز شد ولی بدستمان نیامد .... مهم نیست..... زندگی شیرین ، کوتاه و زیبایمان ادامه دارد در هر کجای این جهان که هستیم.... و تشکر ویژه ای میکنم و میکنیم از تمامی عزیزانی که وقت شریفشون رو اختصاص دادن و هرکدام به سهم خودشون جهت پیشبرد پرونده سایر دوستان زحمت کشیدن و باذکر اسامی شان ممکن هست بعضی ها فراموش شود اسم نمی برم. برای همتون ، تک تک تون در هر کجا که هستین و خواهین بود زندگی شیرین ، پر از شادی ، سلامتی ، پایداری ، زندگی باعزت و پیروز و موفق در کنار عزیزانتون آرزومندم.
ایام بکام
وکیل پرونده 4XXX
[عکس: roses-arrangements.jpg]
4XXX - جولای ابوظبی - AP - ویزا 27 سپتامبر
مقصد فعلا Ohio - WestLake
In GOD We Trust
Cool
I'm agent of this case. It doesn't belong to me
دوستان عزیز سلام؛
دلم نیومد براتون یه مطلبی ننویسم
حقیقتش من الان مدتی آمریکا هستم و جدا حس میکنم اشتباه کردم که اومدم!
خدا میدونه ایران برای آینده بچه هاتون بهتره اینجا آمار طلاق و مصرف مواد مخدرش تو سنین پایین خیلی بالاس و پدر و مادر هیچ کنترلی نمیتونن رو بچه ها داشته باشن، فرهنگشون هم که هیچی!
اگر هم از لحاظ تحصیل فرزندانتون مدنظر هست که باید بگم من الان اینجا درس میخونم و ایران هم دانشجو بودم به نظر من هیچ فرقی دانشگاهاشون با ایران نداره!
اینجا فقط از دور قشنگ و جذابه توش که میای میبینی اونجورهام نیست.
به نظر من که اگر ویزا نگرفتین خدا رو شکر کنید حتما صلاحی توش بوده احتمالش بسیار زیاده که بعدا پشیمون بشید و راه برگشتی نداشته باشید...
(البته این نظر شخصی من هست و امیدوارم جای اشتباهی بیانش نکرده باشم)
با آرزوی موفقیت برای همه هموطنان.




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان