کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
گفتگوی آزاد
ممنون از نوشته های همه دوستان مخصوصا خانوم بهجت.
امروز متوجه شدم این قانون تصویب شد و خیلی ناراحت بودم که چرا همیشه باید شهروند درجه 2 باشیم هر جای دنیا . من حتی تو ایران هم همینطور احساس میکردم.
نوشته هاتون کمی من رو آروم کرد.
شماره کیس: 20160000xxx
تعداد افراد منظور در کیس : 2 (برنده اصلی خودم خانم / همسرم سربازی س)
مصاحبه: هفته اول نوامبر
ورود به آمریکا : تگزاس / مارچ 2016
تشکر کنندگان: behjat
(2015-12-20 ساعت 13:22)Interuniversal نوشته:  
(2015-12-20 ساعت 01:10)ماندانا.م نوشته:  سلام به همگی وتشکرازمدیرعزیز برای شروع این گفتگو.
راستش من تا اردیبهشت که نتایج لاتاری اعلام بشه به فرزندانم میگفتم من آردهامو بیخته ام والکم را آویختم وفقط منتظرم شما دوتا وارد دانشگاه بشید تابتونم به علایق شخصی خودم وهمسرم برسم .ولی یهو لاتاری همه چیزو عوض کرد.من
[font=Impact]عرض ارادت و درود فراوان به محضر شما [/font]
ماندانا خانم،بشخصه واقعا منتظر نوشته شما بودم و ازونجايي كه شما لطف بزرگي هميشه نسبت به من داشتيد دوست داشتم از رهنمودهاتون به باقيه بچه ها هم برسه و بي نصيب نمونن!
اطمينان داشتم كه شما و خانوادتون بسيار موفق هستيد و ثمره بالايي داريد از زندگيتون و مثل من نوعي جوگير نيستيد Tongue و زود تصميم نخواهيد گرفت در زندگي!
واقعا حضور انسان هاي با تجربه،موفق و خونگرمي بمانند شما و ديگر دوستان قوت قلب بزرگي براي ما جوون ها خواهد بود و هميشه منتظر رهنمود ها و نصايحتون خواهيم ماند Rolleyes
من كه خودم خجالت ميكشم ما جوون ها دچار استرس بيجا،نگراني الكي،ترديد و دو دلي ميشيم در حالي كه شما بزرگواران با متانت و آرامش دروني هم كارهاتون رو پيش ميبريد و هم دلگرمي به ماها ميديد!


از شما،ستوده خانم،بهجت خانم،خانم a45 ,پرسپوليس٦ و بيشمار دوستاني (نميشه اسم تك تكشون رو آورد )كه مثل سايه بالاسر ما هستيد و مراقبت ميكنيد تشكر ويژه اي دارم و به احترامتون سر تعظيم فرود ميارم!
ممنون كه هستيد
Smile

طلب خير

ازمحبت شما ممنونم.بنظرم این دوجانبه است یعنی حضورجوانهای پرانرژی درکنار بزرگترهای باتجربه به هردوگروه انگیزه بیشتری میده.برای شما که اینقدربرای دوستان وقت می گذارید (میدونم که این روزها وقت هممون چقدرپره)وبرای همه همراهانمون توی این مسیر آرزوی روزهای بهتر وشادتری رادارم.
2016as48xxچهارنفر.مصاحبه  ارمنستان خودم برنده اصلی وفرزندانم یکضرب,همسرم ای پی.که بعداز138 روزکلیرشد.ساکن هیوستون.(راستی lighthouseیعنی فانوس دریایی ( Shy
تشکر کنندگان: Interuniversal ، chakavakl ، matin86 ، ستوده ، پرسپولیس6 ، behjat
سلام به همه دوستان عزیزم

اول از همه از جناب سیامک تشکر میکنم که این تاپیک رو ایجاد کردن و بعد هم خیلی خوشحالم که اومدم اینجا و با دوستانی اشنا شدم که دغدغه های شبیه به هم داریم و امیدوارم که این اشنایی به دوستی ختم بشه.
ماهم با سالها سابقه کار و زندگی مشترک و فرزند، زندگیمون اینجا جا افتاده و واقعا دغدغه یه شروع تازه و از صفر رو داریم. حقیقتا برخلاف تعدادی از دوستان ما اصلا دغدغه کلیر شدن نداریم و می دونیم با گرفتن ویزای امریکا تازه دغدغه های اصلی شروع می شه. و مثل تعدادی از دوستان دچار تردید و دودلی هستیم که ایا رها کردن این شرایط و شروع دوباره کار درستی هست یا نه؟ علتش هم اینه که پروسه لاتاری نسبت به بقیه پروسه های مهاجرت سریعتر پیش میره و فرصت کمتری برای فکر کردن و تصمیم قطعی گرفتن وجود داره.
در هر حال ما همه چی رو سپردیم به خدا و تنها کاری که از دستمون بر میاد بررسی و سبک و سنگین کردن شرایط و منافع و مضرات این قضیه هست.
تو این مسیر از تجربه و دلگرمی دوستانی که تجربیاتشون رو صمیمانه در اختیار بقیه میگذارن استفاده می کنیم.
امیدوارم که هممون تو این راه فارغ از نتیجه موفق و عاقبت به خیر باشیم Smile
کیس:***2016as1
رویت قبولی:۸ may
کنسولگری: آنکارا تغییر به ابوظبی
تعداد افراد: 3
 ارسال فرم:  31 may
کارنت شدن :12 آگوست-
نامه دوم:30 سپتامبر
مصاحبه:23 نوامبر
وضعیت:AP
آپدیت: 25 نوامبر(کل افراد) - 15دسامبر(نفراول)  - 16دسامبر(نفردوم)  - 8ژانویه(نفر اول) و 25ژانویه (کل افراد) - 6 آپریل(نفراول) و 7اپریل (نفردوم) و 21آپریل تبدیل به or (کل افراد) -  24اپریل (نامه کلیری)
از نفر دوم رزومه خواسته شد و از حالت or خارج شد.
15می (نفر دوم)   -20جولای   -21جولای و تبدیل به or (نفردوم)...29 جولای (ایمیل کلیری نفر دوم)
دریافت ویزا: 9 می (نفر اول و سوم)...
           
(2015-12-20 ساعت 10:43)behjat نوشته:  سلام بهجت اینجا ، بهجت اونجا، بهجت همه جا، داشتم این متنو میخوندم رسیدم به اسم خودم، یهو خیلی خوشحال شدم، میبینم دوستامون با ۲۸ سال سن میترسن دوباره از نو شروع کنن، به قول دوستمون از زندگی و شرایط من میتونید درس بگیرید، با پولی کمتر از چهار هزار دلار، و فقط با بلیط یکطرفه به لس آنجلس آمدیم چون پول بلیط برگشتو نداشتم، ولی به خودم مطمین بودم که از پسش برمیام

واقعا يك كليك تشكر براي بعضي ها خيلي كمه
آفرين ، آفرين و هزاران آفرين ديگر
1 - شماره کیس:2016AS000009XX
2 - تاریخ رویت قبولی: May - 6 - 2015
3 - کنسولگری: ANKARA
4 - تعداد افراد منظور در کیس : 3
5 - ارسال فرمهای سری اول: May - 24 - 2015
6 - کارنت شدن کیس: August - 12 - 2015
7 - نامه دوم  25 August
8 - مصاحبه  هفته سوم اکتبر
9 - وضعیت AP
10 - كلير  9 March
صدور ویزا  21 March
[/quote]
سلام بهجت اینجا ، بهجت اونجا، بهجت همه جا، داشتم این متنو میخوندم رسیدم به اسم خودم، یهو خیلی خوشحال شدم، میبینم دوستامون با ۲۸ سال سن میترسن دوباره از نو شروع کنن، به قول دوستمون از زندگی و شرایط من میتونید درس بگیرید، با پولی کمتر از چهار هزار دلار، و فقط با بلیط یکطرفه به لس آنجلس آمدیم چون پول بلیط برگشتو نداشتم، ولی به خودم مطمین بودم که از پسش برمیام الان پنج ماهه که اینجا هستیم و بدون خرید ماشین و یا اجاره خونه مستقل تا حالا راحت گذروندیم، توقع بالایی هیچوقت از زندگیم نداشتم با پول کمی که داشتیم فکر میکردم فقط پول دو سه ماه اجاره اتاق و خورد و خوراکمونو بتونم بدم، ولی از حتی قبل از اومدن، از همان اول که قبول شدیم رفتم دنبال تحقیق که کدوم ایالت برای سن و سال ما بهتره و بعد کلی تحقیق گرونترین شهر رو انتخاب کردم? ، چون شرایطش برای سن شوهرم که همین روزها ۶۵ سالش تموم میشه خیلی خوب بود از همون اول هم رفتم دنبال کمکهای دولتی و بدون ترس از همش استفاده کردم و از همشونم پرسیدم تو مرحله سیتیزنی تاثیر منفی نداره؟ که گفتن ، نه و حتی خودشون قبل از ۶۵ سالگی شوهرم نامه دادند که شما میتونید از قانون ssi_ استفاده کنید و حقوق بازنشستگی بگیرید، که ما مراجعه کردیم و گفتند باید سیتیزن شده باشید، بعد حقوق بگیرید، اینجا بود که به فکرم رسید به خاطر گرونی لس آنجلس تغییر ایالت بدم و بعد از اینکه یک سفر چند ماهه رفتم ایران، دوباره از سیاتل شروع کنم، از اونجایی که من اصلا ناامید نمیشم، بعد کلی تحقیق و رفت و آمد به اداره سوشیال از قانونی مطلع شدم به نام capiکه اآنهم فقط مال کالیفرنیاست و به مهاجرین تازه وارد بالای ۶۵ سال حقوق باز نشستگی تعلق میگیره، باور کنید تنها با یکبار مراجعه به اداره کانتی لس آنجلس حقوق مارو برقرار کردند و قراره از اول ژانویه ماهانه۸۸۰ دلار حقوق بگیریم??که البته قبل از ایران آمدن باید اطلاع بدیم قطعش کنن ، بعد دوبا ره یکماه بعد از اومدن وصل میشه، اینه که دوباره تصمیم به موندن همینجارو کردیم، و خدارو شکر برای دفعه بعد که میایم دیگه دغدغه اجاره اتاق یا یک سوییت کوچیک رو نداریم، گذشته از اون یک کار کیترینگ هم آخر هفته ها میرم که حدودا ماهی ۶۰۰، ۷۰۰ دلار هم درآمد دارم خلاصه نه عزت نفسم کم شده نه دلتنگی منو عذاب داده و هر روز خدارو شکر میکنم که این برنامه رو برای من جور کرد و زندگیم متحول شد، من امروز با من دیروز از زمین تا آسمان فرق کرده، تازه معنی از تو حرکت از خدا برکت رو میفهمم، البته خوب شرط سنی شوهرم به شرایط ما خیلی کمک کرد، البته خودش نه???? ولی مطمین باشید که برای شما جوونها راههای بهتری پیش روتون باز میشه، پس با توکل به خدا پیش برید و آیندتونو بسازید، اینجا تنها چیزی که اهمیت نداره سن و ساله، من تازه احساس جوانی میکنم، موفق و پیروز باشید، این رو هم اضافه کنم که از دسترنج خودم بلیط رفت و برگشت دفعه بعدم رو با قیمت خوب دونفره رفت و برگشت حدود پنج ملیون تومن از سایت علی بابا خریدم، و خداروشکر تا بریم ایران همان حدودی که با خودم آورده بودم، به عنوان پس انداز با خودم میبرم خدارو هزار مرتبه شکر که پیش اول خودم بعد هم اطرافیانم سربلند شدم
[/quote]

بهجت خانم عزيزم
مثل هميشه نوشته هاتون عاليييي
شما بهترين الگو براي من در راه گام برداشتن به سوي مهاجرت هستين، هميشه ذكر خير شما تو خونه ما هست به عنوان نمونه اي از يك ايراني و يك خانم بااراده.
آرزوي شادي و سلامت براتون دارم
كيس لاتري ٢٠١٦/ ورود به امريكا: ٨ جون ٢٠١٦
لينك سفرنامه من:
http://www.mohajersara.com/forum/thread-...#pid693160
تشکر کنندگان: behjan ، Interuniversal ، ستوده ، پرسپولیس6 ، azima48 ، behjat
به يك جمله اي امروز برخورد كردم ديدم به بحثمون مربوطه ،گفتم باهاتون به اشتراك بزارم شايد كمكي باشه هرچند ناچيز به محكم قدم برداشتنمون در اين راه :

موقع تصميم به ايجاد تغيير ، مقاومتهاي دروني و مخالفتهاي بيروني قيام ميكنند
اين سالمترين نشانه تغيير است.

سهيل رضايي
لاتارى ، درس صبورى، تغيير و قطع وابستگى هاست و بيانگر اينه كه انسان هرچيزي رو كه بتونه تصور كنه قطعا بهش ميرسه!



طلب خير براي همه دوستان
تشکر کنندگان: Siamak ، lighthouse ، chakavakl ، ستوده ، Rira_1982 ، پرسپولیس6 ، sokot ، matin86 ، behjan ، behjat ، matin.sh ، 4ugh
«نمی‌گذاریم قانون جدید ویزا مانعی برای منافع اقتصادی ایران شود»
>>>>>
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد امروز جان کری در رابطه با قانون جدید ویزا که در آن کشور تصویب شده است، به محمدجواد ظریف نامه‌ای رسمی ارسال کرده است.
کری اطمینان داده است که دولت آمریکا اجازه نخواهد داد این قانون هیچ مانعی برای منافع اقتصادی ایران ایجاد کند.
کری در نامه‌ی خود تأکید کرده است که دولت آمریکا بدین منظور ابزارهای متعددی در اختیار دارد که حتی شامل توقف اجرای این قانون طبق اختیارات رئیس‌جمهور می‌شود.
کیس نامبر : 2016AS2*** << مصاحبه : 17 نوامبر ابوظبی << وضعیت برنده اصلی خانم یکضرب + من AP  Cool
آپدیتها : 19نوامبر سایت سفارت 9 دسامبر و 25 ژانویه سایتCEAC وبالاخره کلیر در 4 فوریه بعد از 79 روز
ورود : بیست و یک اپریل - سوشال : یکماه بعد از ورود - پرداخت 165 دلار : دو هفته بعد از ورود - دریافت گرین کارت برنده اصلی : یکماه و نیم بعد از ورود - دریافت گرین کارت نفر دوم کیس : دو ماه بعد از ورود
سلام به همه دوستان
قصدم از نوشتن این چند سطر شاید فقط دلداری خودم هست ولی امیدوارم به درد دوستان دیگه هم بخوره.من خیلی دنبال آدم هایی هستم که اونطرف زندگی میکنن و با فامیل و دوستان اونور آب راجع به نوع کار و برخورد ایالت های مختلف و اینکه in state شدن برای هر ایالت چقدر طول میکشه و ... تحقیق کردم ولی جالبه هر چی بیشتر میدونم جمع بندی سخت تره.اگه دوستان بتونن چیزهایی از این قبیل مسایل رو مطرح کنن شاید بشه اطلاعاتمون رو رو هم بذاریم و بهتر به هم کمک کنیم. ممنون از لطف و کمک همتون که میدونم طی کردن این زمان پر از استرس بدون دوستای خوبی مثل شما خیلی سخت تر میشد.
شماره کیس  2016as16xx
تاریخ رویت قبولی: 14 جولای 2015
کنسولگری: ابوظبی
تعداد افراد منظور در کیس :۳
ارسال فرمهای سری اول: ۱۷ جولای
کارنت شدن کیس:اکتبر
مصاحبه:  ژانویه ۲۰۱۶
دریافت ویزا: یکضرب
ورود به آمریکا: می ۲۰۱۶ بوستون
دریافت گرین کارت: 
جمع تقریبی هزینه‌ها: تا حالا ۳۰ میلیون ناقابل
تشکر کنندگان: lighthouse ، ستوده ، Rira_1982 ، behjan ، matin86 ، chakavakl ، Interuniversal ، behjat
سلام دوستان
شاید هیچ کدوم از ما و دیگرون فکر نمیکردیم این تاپیک به این زودی بتونه اینقد پا بگیره و مخصوصا اینقدر باعث وجوه اشتراک و دلگرمیمون بشه .
ولی حضور و حمایتهای مدیران و پیشکسوتان و بخصوص صداقت دوستان دلسوز (مثل بهجت خانم) باعث رونق اینجا شد. حتما" حضور دوستان با تجربه (ازهرنظر) خیلی بهمون کمک خواهد کرد که ادامه این راه برامون راحتتر بشه . (ما که قابل نیستیم) ولی مخلص دوستانیم.............................(اونایی هم که رفتن تو تاپیکای دیگه دنباله جمع آوری رفیق و اطلاعات , یه روزی به خونه برمیگردن )!!!!!!!
F4 Category‎
PD ‎2008
‎Case ‎No. ABD2010 ******
با نام کاربری sepidar

کیس لاتاری با کیس نامبر 2016xxx
تعداد نفرات 4/رویت قبولی هفته ی آخر می/ارسال فرم هفته ی اول جولای/ (دلیل تاخیر درمصاحبه)تغییر سفارت از آنکارا به ابوظبی توسط خودم/مصاحبه اوایل نوامبر/هردو دارای شغل دولتی و لیسانس غیرحساس/ برنده اصلی س ارتش/ آپدیت سفارت فردای مصاحبه/ آپدیت سیس 9 دسامبر 25 ژانویه 17 مارچ 22 مارچ/کلیرنس 22 مارچ/ ورود به نیویورک 28 اپریل/تاریخ رسیدن ssn یک هفته بعد/
تازه اول راهشه بقیه شم با خودشه/ فکرنکن هرچی از این دست بدی همونو از اون دست میگیری  حتما" صدبرابرشو میگیری
تشکر کنندگان: matin86 ، chakavakl ، ستوده ، Interuniversal ، usatravel ، behjan ، sahar2016 ، lighthouse ، behjat
سلام دوستان .
موضوع انتخاب شهر و ایالت خیلی ذهن من و همسرم رو مشغول کرده. گفتم اینجا بنویسیم تا همه اطلاعاتی که دارن رو شیر کنند تا همگی بتونیم انتخاب خوبی داشته باشیم
در حال حاضر ما بین هیوستون و سیاتل مردد هستیم . کسی هست همین گزینه ها یا گزینه بهتری مد نظرش باشه؟
شماره کیس: 20160000xxx
تعداد افراد منظور در کیس : 2 (برنده اصلی خودم خانم / همسرم سربازی س)
مصاحبه: هفته اول نوامبر
ورود به آمریکا : تگزاس / مارچ 2016
تشکر کنندگان:
(2015-12-21 ساعت 13:51)usatravel نوشته:  سلام دوستان .
موضوع انتخاب شهر و ایالت خیلی ذهن من و همسرم رو مشغول کرده. گفتم اینجا بنویسیم تا همه اطلاعاتی که دارن رو شیر کنند تا همگی بتونیم انتخاب خوبی داشته باشیم
در حال حاضر ما بین هیوستون و سیاتل مردد هستیم . کسی هست همین گزینه ها یا گزینه بهتری مد نظرش باشه؟
سلام دوست عزيز من
والا فرق بين هيوستون و سياتل بمانند اهواز تا چالوسه هم از نظر آب و هوا و هم از نظر طولاني بودن مسافتBig Grin
ولي باز بايد خودت ببيني و تاپيك هاشو بخوني تا تصميم درست بگيري،هر كدوم مسلما مزيت ها و معايب خودشونو دارن كه از ديدگاه هركي فرق ميكنه
چند وقت پيش شبكه من و ت و داشت ميگفت سياتل بعد اِل اِي بيشترين ايراني رو در خودش جا داده و الان دارم ميبينم بيشتر ٢٠١٥ و ماها هدفمون اونجاس،حالا هركي به دليلي
بيشتر نسل هاي ما كه ميخواستن برن دانشگاه سوق داده شدن سمت رشته هاي كامپيوتر و پيرامون كه يجورايي مد بود اون موقع و هدف اصليه اين دوستان كه كم هم نيستند سياتل ه ولي خب خيلي ها ميرن ايالت تگزاس براي ارزوني و شروع تازه
واقعا سليقه ايه اين داستان كسي نميتونه بگه اينجا برو اونجا نرو به اين دليل ،چون واقعا امكان داره دليل يكي براي شما كمي ساده لوحانه و بي ارزش باشه بنابراين فقط فقط خودتون بايد تصميم نهايي رو بگيد!
ميدونم واقعا يكي از بزرگترين دغدغه هاي ماست و براي همين در يك تاپيكي عنوان كردم كه مشكلات و نگراني هاي بزرگتري داريم ما دليلش همين انتخاب ها بود ولي در آخر بگم كه اصلا نگران نباشيد ببينيد دلتون با كجاست، تاپيك هاشو مطالعه كنيد خط بخط،مشاوره بگيريد از دوستان و در نهايت يجا رو انتخاب و انرژيتون رو براي اونجا بزاريد و شك نكنيد كه اولين انتخاب هميشه بهترين انتخابه و بي دليل هم نيست حكمتي درش نهفتس!Wink
لاتارى ، درس صبورى، تغيير و قطع وابستگى هاست و بيانگر اينه كه انسان هرچيزي رو كه بتونه تصور كنه قطعا بهش ميرسه!



طلب خير براي همه دوستان
بنده هم در اکتبر به مصاحبه رفتم و ap خوردم
تا به امروز هم سفارت ارمنستان فقط 2 نفر کلیر شدند !
۱ - شماره کیس: 2016AS000009XX
۲ - تاریخ رویت قبولی: May - 11 - ۲۰۱۵
۳ - کنسولگری: yerevan
۴ - تعداد افراد منظور در کیس : 1
۵ - ارسال فرمهای سری اول: May - 15 - ۲۰۱۵
6 - مصاحبه: هفته دوم اکتبر
7 - وضعیت : AP
تشکر کنندگان: matin86 ، behjan
(2015-12-14 ساعت 13:43)Joje mohajer نوشته:  با سلام
دوستان ،افرادی که ابتدای اکتبر به مصاحبه رفته و AP خوردن ایا فردی تا به حال کلیر شده است؟ و یا اطلاعی دارید چند درصد افراد گروه لاتاری ۲۰۱۶ در سایت مهاجر سرا میباشند که بشود اطلاعات دقیق تری در مورد روند کلیر شدن امسال بدست اورد.
ممنون از راهنمایی شما دوستان

بنده هم در اکتبر به مصاحبه رفتم و ap خوردم
تا به امروز هم سفارت ارمنستان فقط ۲ نفر کلیر شدند !
..........................................................................................................
۱ - شماره کیس: 2016AS000009XX
۲ - تاریخ رویت قبولی: May - 11 - ۲۰۱۵
۳ - کنسولگری: yerevan
۴ - تعداد افراد منظور در کیس : ۱
۵ - ارسال فرمهای سری اول: May - 15 - ۲۰۱۵
۶ - مصاحبه: هفته دوم اکتبر
۷ - وضعیت : AP
تشکر کنندگان: پرسپولیس6
چه سخاوتمند است پاییز که شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد .
دوستان و همراهان گرامی شب یلداتون مبارک
ان شاالله یلدای سال اینده همه از " ام ر ی ک ا " و همینجا جمع شیم و از خاطرات و دل نگرانیهای بعضی از دوستان بشنویم و بفهمیم چقدر بیخود و بیش از اندازه نگران بودیم . شب خوب و خوشی براتون آرزومندم .ارادتمند
CN:2016as00004###            رویت قبولی: 6 may
ارسال فرم : July           کنسولگری: انکارا تغییر به ایروان
کارنت : 8 ژانویه 2016
نامه دوم : 26 ژانویه
تعداد نفرات: ۳ نفر
مصاحبه: هفته چهارم مارس- سه شنبه بعدازظهر
مدیکال : به دلیل داشتن فرزند زیر ۱۲ سال ۴ روز قبل از مصاحبه
نتیجه : ویزای یکضرب برای کل اعضای کیس- تحویل پاس و ویزا جمعه ساعت 12
ورود به آمریکا:۳۱ جولای۲۰۱۶ مقصد : کالیفرنیا
دریافت سوشال : ۱۰ روز بعد از ورود
دریافت گرین کارت : ۴۳ روز پس از ورود
(2015-12-21 ساعت 15:54)Interuniversal نوشته:  
(2015-12-21 ساعت 13:51)usatravel نوشته:  سلام دوستان .
موضوع انتخاب شهر و ایالت خیلی ذهن من و همسرم رو مشغول کرده. گفتم اینجا بنویسیم تا همه اطلاعاتی که دارن رو شیر کنند تا همگی بتونیم انتخاب خوبی داشته باشیم
در حال حاضر ما بین هیوستون و سیاتل مردد هستیم . کسی هست همین گزینه ها یا گزینه بهتری مد نظرش باشه؟
سلام دوست عزيز من
والا فرق بين هيوستون و سياتل بمانند اهواز تا چالوسه هم از نظر آب و هوا و هم از نظر طولاني بودن مسافتBig Grin
ولي باز بايد خودت ببيني و تاپيك هاشو بخوني تا تصميم درست بگيري،هر كدوم مسلما مزيت ها و معايب خودشونو دارن كه از ديدگاه هركي فرق ميكنه
چند وقت پيش شبكه من و ت و داشت ميگفت سياتل بعد اِل اِي بيشترين ايراني رو در خودش جا داده و الان دارم ميبينم بيشتر ٢٠١٥ و ماها هدفمون اونجاس،حالا هركي به دليلي
بيشتر نسل هاي ما كه ميخواستن برن دانشگاه سوق داده شدن سمت رشته هاي كامپيوتر و پيرامون كه يجورايي مد بود اون موقع و هدف اصليه اين دوستان كه كم هم نيستند سياتل ه ولي خب خيلي ها ميرن ايالت تگزاس براي ارزوني و شروع تازه
واقعا سليقه ايه اين داستان كسي نميتونه بگه اينجا برو اونجا نرو به اين دليل ،چون واقعا امكان داره دليل يكي براي شما كمي ساده لوحانه و بي ارزش باشه بنابراين فقط فقط خودتون بايد تصميم نهايي رو بگيد!
ميدونم واقعا يكي از بزرگترين دغدغه هاي ماست و براي همين در يك تاپيكي عنوان كردم كه مشكلات و نگراني هاي بزرگتري داريم ما دليلش همين انتخاب ها بود ولي در آخر بگم كه اصلا نگران نباشيد ببينيد دلتون با كجاست، تاپيك هاشو مطالعه كنيد خط بخط،مشاوره بگيريد از دوستان و در نهايت يجا رو انتخاب و انرژيتون رو براي اونجا بزاريد و شك نكنيد كه اولين انتخاب هميشه بهترين انتخابه و بي دليل هم نيست حكمتي درش نهفتس!Wink

یلدا مبارک رئیس
تشکر کنندگان: Interuniversal ، ستوده




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان