کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
گفتگوی آزاد
(2015-12-21 ساعت 19:37)battosai نوشته:  
(2015-12-21 ساعت 15:54)Interuniversal نوشته:  
(2015-12-21 ساعت 13:51)usatravel نوشته:  سلام دوستان .
موض هستیم . کسی هست همین گزینه ها یا گزینه بهتری مد نظرش باشه؟
سلام دوست عزيز من
،هر كدوم مسلما مزيت ها و معايب خودشونو دارن درش نهفتس!Wink
یلدا مبارک رئیس
سلام داش علي
فدات شم لطف داري اي جوان آريايي Wink

پائيز هم تمام ميشود مثل تمام فصول ديگر زندگي ، ميرود و دوباره باز ميگردد!
پس كار طبيعت جهان طبيعي است ، و انتظاري به غير از اين داشتن غير طبيعيست...


يلداي آرزوها و اميد هاتون طولاني و ماندگار باد!
لاتارى ، درس صبورى، تغيير و قطع وابستگى هاست و بيانگر اينه كه انسان هرچيزي رو كه بتونه تصور كنه قطعا بهش ميرسه!



طلب خير براي همه دوستان
تشکر کنندگان: battosai ، matin86 ، chakavakl ، پرسپولیس6 ، behjat
کاخ سفيد، قوانين جديد صدر رواديد را براي راضي کردن ايران معلق کرد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فاکس نیوز اعلام کرد: کاخ سفید قوانین جدید صدور روادید را برای راضی کردن ایران معلق کرد.

درحالي كه كنگره آمريكا قانون صدور رواديد براي كساني كه به ايران سفر كرده‌اند را تصويب كرده و اعتراض ايران را به دنبال داشت، فاکس نیوز اعلام کرد: کاخ سفید قوانین جدید صدور روادید را برای راضی کردن ایران معلق کرد.

به نقل از واحد مركزي خبر فاكس نيوز در اين گزارش آورده کنگره آمریکا به تازگی، محدودیت های بیشتری را در خصوص صدور روادید برای کسانی که به ایران سفر کرده بودند، تصویب کرد. طبق گزارش ها، حاکمان ایران از آن گلایه دارند که قوانین جدید به شکل ناعادلانه، مسافران به این کشور را هدف قرار می دهد و احتمالاً به تجارت های بین المللی با آمریکا لطمه خواهد زد.
CN:2016as00004###            رویت قبولی: 6 may
ارسال فرم : July           کنسولگری: انکارا تغییر به ایروان
کارنت : 8 ژانویه 2016
نامه دوم : 26 ژانویه
تعداد نفرات: ۳ نفر
مصاحبه: هفته چهارم مارس- سه شنبه بعدازظهر
مدیکال : به دلیل داشتن فرزند زیر ۱۲ سال ۴ روز قبل از مصاحبه
نتیجه : ویزای یکضرب برای کل اعضای کیس- تحویل پاس و ویزا جمعه ساعت 12
ورود به آمریکا:۳۱ جولای۲۰۱۶ مقصد : کالیفرنیا
دریافت سوشال : ۱۰ روز بعد از ورود
دریافت گرین کارت : ۴۳ روز پس از ورود
تشکر کنندگان: behjat ، Interuniversal ، پرسپولیس6 ، matin86
(2015-12-20 ساعت 13:02)Interuniversal نوشته:  
(2015-12-20 ساعت 10:43)behjat نوشته:  سلام بهجت اینجا ، بهجت اونجا، بهجت همه جا، داشتم این متنو میخوندم رسیدم به اسم خودم، یهو خیلی خوشحال شدم، میبینم دوستامون با ۲۸ سال سن میترسن دوباره از نو شروع کنن، به قول دوستمون از زندگی و شرایط من میتونید درس بگیرید، با
با درود فراوان به شما بهجت خانم عزيز و دوست داشتنيSmile
واقعا من خودم بشخصه سپاسگذارتون هستم كه منت گذاشتيد و كمي از روحيه بالا و مثبتتون رو بما هم منتقل كرديد و باعث شديد انرژي تازه اي به همه بچه ها تزريق بشه،
واقعا جنگيدن و تلاش كردن تا آخرين لحظه رو بايد از شما آموخت كه به جرات ميتونم بگم يكي از بيشمار عزيزاني هستيد كه همه بچه ها روي شما و حرفهاتون حساب باز ميكنند و با جان و دل منتظرم حرفهاي تازتون هستند!
واقعا لذت بخشه كه آدم ميبينه شما تونستيد اون نكته و رسالت وجودي و مهاجرتتون رو پيدا كنيد و در راهش قدم برداريد!
استدعا دارم كه ما رو در اين راه تنها نزاريد و با وجود همه گرفتاريهاتون چراغ راه ما باشيد!


طلب خير براتونRolleyes
سلام خیلی از لطف شما و بقیه دوستان ممنونم، خودم رو قابل این همه لطف عزیزان نمیدونم، من همه جوره حاضر به کمک و همفکری با شما عزیزان هستم، برای همتون آرزوی موفقیت میکنم
کیس نامبر-دوهزاروششصدو...تعداد نفرات 2نفر-تاریخ رویت قبولی 1 می-فرستادن فرمها 22 جولای تاریخ کارنت سپتامبر-نامه دوم ۱۲ دسامبر محل مصاحبه ایروان-تاریخ مصاحبه هفته دوم فوریه خودم یکضرب همسرم ap و بالاخره شوهرم بعد از ۸۰ روز کلیر شد.مقصد لس آنجلس،من از چیزی نمیترسم برای هر تغییری آماده ام
تشکر کنندگان: Interuniversal ، پرسپولیس6 ، matin86 ، Rira_1982 ، chakavakl ، behjan
(2015-12-20 ساعت 13:40)usatravel نوشته:  ممنون از نوشته های همه دوستان مخصوصا خانوم بهجت.
امروز متوجه شدم این قانون تصویب شد و خیلی ناراحت بودم که چرا همیشه باید شهروند درجه ۲ باشیم هر جای دنیا . من حتی تو ایران هم همینطور احساس میکردم.
نوشته هاتون کمی من رو آروم کرد.

سلام ممنونم از لطف شما، اینجا هیچوقت حس شهروند درجه دو رو نداشتم همه با همدیگه با احترام برخورد میکنند و مخصوصا احترام خاصی برای آدمهای مسن قایل هستند من به هر کسی میگم ایرانی هستم کلی خوشحال میشن و از مردم ما تعریف میکنند، اینجا من وقتی سوار اتوبوس میشم و دقت میکنم میبینم از هر کشوری دور و برم آدم نشسته و همه با احترام با همدیگه برخورد میکنند ،پس خیالتون از شهروند یک و دو راحت باشه، اینجا هوملس هاشونم محترم هستند
کیس نامبر-دوهزاروششصدو...تعداد نفرات 2نفر-تاریخ رویت قبولی 1 می-فرستادن فرمها 22 جولای تاریخ کارنت سپتامبر-نامه دوم ۱۲ دسامبر محل مصاحبه ایروان-تاریخ مصاحبه هفته دوم فوریه خودم یکضرب همسرم ap و بالاخره شوهرم بعد از ۸۰ روز کلیر شد.مقصد لس آنجلس،من از چیزی نمیترسم برای هر تغییری آماده ام
(2015-12-23 ساعت 12:25)omid40 نوشته:  کاخ سفيد، قوانين جديد صدر رواديد را براي راضي کردن ايران معلق کرد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فاکس نیوز اعلام کرد: کاخ سفید قوانین جدید صدور روادید را برای راضی کردن ایران معلق کرد.

درحالي كه كنگره آمريكا قانون صدور رواديد براي كساني كه به ايران سفر كرده‌اند را تصويب كرده و اعتراض ايران را به دنبال داشت، فاکس نیوز اعلام کرد: کاخ سفید قوانین جدید صدور روادید را برای راضی کردن ایران معلق کرد.

به نقل از واحد مركزي خبر فاكس نيوز در اين گزارش آورده کنگره آمریکا به تازگی، محدودیت های بیشتری را در خصوص صدور روادید برای کسانی که به ایران سفر کرده بودند، تصویب کرد. طبق گزارش ها، حاکمان ایران از آن گلایه دارند که قوانین جدید به شکل ناعادلانه، مسافران به این کشور را هدف قرار می دهد و احتمالاً به تجارت های بین المللی با آمریکا لطمه خواهد زد.

شایعه «لغو قانون جدید ویزای آمریکا برای ایران» از کجا آمد؟
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: Interuniversal ، omid40 ، matin86 ، battosai
شایعه «لغو قانون جدید ویزای آمریکا برای ایران» از کجا آمد؟طی روزهای اخیر، موضوع تصویب قانون جدید بودجه آمریکا که در ذیل آن، محدودیت هایی برای سفر به برخی کشورها، از جمله ایران وضع می شود، به بحثی مهم نه تنها در ایران، بلکه همچنین در کشورهای غربی تبدیل شده است. در این میان، امروز شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه آمریکا برای راضی کردن ایران، اقدام به معلق کردن این قانون کرده است. اما اصل ماجرا از چه قرار است؟


به گزارش «تابناک»، امروز خبری در برخی از سایت ها منتشر شد و به سرعت، به طور گسترده ای در شبکه های اجتماعی بازنشر گردید مبنی بر اینکه کاخ سفید با هدف راضی نگه داشتن ایران، قوانین جدید صدور ویزا را که به تازگی در این کشور تصویب شده، به حالت تعلیق درآورده است. در این سایت ها، شبکه خبری «فاکس نیوز» آمریکا به عنوان منبع خبر مذکور اعلام شده بود.


اما با جست و جویی ساده در اینترنت می توان دریافت که این خبر، به هیچ وجه صحت ندارد، بلکه حاصل برداشت نادرست نویسنده نخستین سایتی است که خبر مرتبط با این موضوع را در فاکس نیوز مشاهده کرده و همین برداشت نادرست، به شکل گیری شایعه ای درباره موضوعی منجر شده که برای ایرانیان در داخل و خارج کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.


آنچه که در سایت شبکه خبری «فاکس نیوز» (شبکه ای تندرو که ارگان جمهوری خواهان در آمریکا است) انتشار یافته، در حقیقت انتقاد اعضای حزب جمهوری خواه از نامه اخیر جان کری، وزیر خارجه آمریکا به محمد جواد ظریف است که در آن، نسبت به تعهد آمریکا به اجرای برجام با وجود تصویب این قانون جدید، تأکید شده بود.

در بخشی از این مطلب، اشاره شده که کری در نامه خود، ضمن ابراز تعهد آمریکا به اجرای برجام، گزینه های متعددی را برای ایجاد تغییر در برنامه جدید صدور ویزای آمریکا مطرح کرده که از این جمله، حتی به امکان توقف اجرای این قانون نیز اشاره شده است.

به عبارت دیگر، در هیچ کجای این متن – و همچنین ویدئوی مرتبط با آن که در سایت فاکس نیوز قابل دسترسی است – خبری با عنوان توقف اجرای قانون مذکور منتشر نشده و این امر، در قالب انتقاد از دولت اوباما مطرح شده؛ با این مضمون که کاخ سفید برای راضی نگه داشتن ایران کار را به جایی رسانده که حتی حاضر است قوانین تصویب شده در آمریکا را نیز متوقف کند.


افزون بر این، باید توجه داشت در صورتی که چنین خبری واقعاً صحت داشت، به سرعت در سطح مطبوعات و شبکه های خبری آمریکایی بازنشر می شد و صرفاً به یک شبکه خبری (آن هم شبکه ای که درست در نقطه مقابل دولت اوباما قرار دارد) محدود نمی ماند. بر این اساس، حتی بدون جست و جوی اصل خبر نیز می شد از گستره انتشار آن در سایت ها و خبرگزاری های خارجی دریافت که چنین امری از حد یک شایعه بیشتر نیست.

اقتباس امروز از سایت تابناک
F4 Category‎
PD ‎2008
‎Case ‎No. ABD2010 ******
با نام کاربری sepidar

کیس لاتاری با کیس نامبر 2016xxx
تعداد نفرات 4/رویت قبولی هفته ی آخر می/ارسال فرم هفته ی اول جولای/ (دلیل تاخیر درمصاحبه)تغییر سفارت از آنکارا به ابوظبی توسط خودم/مصاحبه اوایل نوامبر/هردو دارای شغل دولتی و لیسانس غیرحساس/ برنده اصلی س ارتش/ آپدیت سفارت فردای مصاحبه/ آپدیت سیس 9 دسامبر 25 ژانویه 17 مارچ 22 مارچ/کلیرنس 22 مارچ/ ورود به نیویورک 28 اپریل/تاریخ رسیدن ssn یک هفته بعد/
تازه اول راهشه بقیه شم با خودشه/ فکرنکن هرچی از این دست بدی همونو از اون دست میگیری  حتما" صدبرابرشو میگیری
تشکر کنندگان: Interuniversal ، omid40 ، matin86 ، Ali Sepehr ، behjan ، matin.sh ، غنچه ، sahar2016 ، 4ugh
دوستان سلام...من خودم به شخصه زنگ زدم سفارت سوئیس پرسیدم در مورد این قانون گفت شامل شماها اگه گرین کارت بگیرید یا سیتیزن آمریکا اگه باشید نمیشه....ولی جای تعجب داره دیروز یکی از خانمها ابوظبی با شوهرشون وقت سفارت داشتن برنده لاتاری هستن گفتن یه آقایی اومده بود گرین کارت داشت ای پی خورده بود...گفتن آمریکا شروع کرده به اجرای این قانون حتی گفتن ...خود آفیسر به آقاهه گفت عجب شانسی تو داری!!!!!به نظرتون این صحت داره....آخرش ما نفهمیدیم این قانون شامل حال ماها میشه یا نمیشه!!!!!لطفا اگه کسی اطلاع کاملی داره ممنون میشم پاسخ بده.....واز زحمات مدیر وسایت مهاجرسرا کمال تشکر رادارم
**2016AS000 63
کنسولگری آنکارا,اعضای کیس 3نفر ,برنده اصلی خودم (خانم هستم ),ارسال فرم 260, چهاردهمmay .........خدایا راضیم به راضی تو ....
خداوندا !دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین میرسد یاریم کن ! !!
خدایا مرابه بزرگی چیزهایی که ارزانی کرده ای آگاه کن ,تا کوچکی چیزهایی که ندارم آرامشم را برهم نریزد......
نامه دعوت به مصاحبه 26مارچ ...تغییر سفارت از خود کی سی سی از آنکارا به ابوظبی ....اینترویو هفته اول می ...................خدایا شکرت  :
انتیجه اینترویو خودم ودخترم تک ضرب همسرم  ای پی....خدایا دوستت دارم
اولین آپدیت 10may
تشکر کنندگان: behjan ، غنچه ، aligeocivil ، sahar2016
(2015-12-23 ساعت 17:44)لطف اله نوشته:  دوستان سلام...من خودم به شخصه زنگ زدم سفارت سوئیس پرسیدم در مورد این قانون گفت شامل شماها اگه گرین کارت بگیرید یا سیتیزن آمریکا اگه باشید نمیشه....ولی جای تعجب داره دیروز یکی از خانمها ابوظبی با شوهرشون وقت سفارت داشتن برنده لاتاری هستن گفتن یه آقایی اومده بود گرین کارت داشت ای پی خورده بود...گفتن آمریکا شروع کرده به اجرای این قانون حتی گفتن ...خود آفیسر به آقاهه گفت عجب شانسی تو داری!!!!!به نظرتون این صحت داره....آخرش ما نفهمیدیم این قانون شامل حال ماها میشه یا نمیشه!!!!!لطفا اگه کسی اطلاع کاملی داره ممنون میشم پاسخ بده.....واز زحمات مدیر وسایت مهاجرسرا کمال تشکر رادارم
درود بر شما
ماشالا به اين پشتكار شما Big Grin
ي نكته اي رو عرض كنم خدمتتون كه اصلا تا حرفي رو (بمانند همين گفته سفارت سوئيس) خودتون شخصا نشنيديد و بهتون ثابت نشد باور نكنيد،اصلا كسي كه گرين كارت داره چطوري ميشه براي گرين كارت دوباره اقدام كنه من اينجاشو نفهميدم،
ولي نكته خوبي رو از حرفهاي اون دوستتون گرفتم كه من بشخصه مصمم تر شدم براي اقامت دائم در امريكا و اونيه كه گفتن بصورت قانون در اومدهWink يعني داريم ميريم جايي كه حداقل حرف ميزنن پاش وا ميستنTongue
كاش ميشد زندگي رو هم مثل بازي هاي كامپيوتري جلو رفت،مثلا اين مرحله رو داريم زندگي ميكنيم بريم مرحله بعد و غول آخر،ميشه ها ولي ماها معمولن مرحله الانمون رو بازي نميكنيم و هميشه بفكر غول آخريم براي همينه كه امتيازات لازم رو بدست نمياريم براي به مرحله بعدي رفتن
ما هنوز ويزا نگرفتيم نگراني و اتلاف انرژي براي اين قانون چه امتيازي به اين مرحله از زندگيمون اضافه ميكنه منكه نميدونم جز نمره منفي و استرس
ايشالا كه هممون سه ستاره بريم مرحله بعدي Wink
لاتارى ، درس صبورى، تغيير و قطع وابستگى هاست و بيانگر اينه كه انسان هرچيزي رو كه بتونه تصور كنه قطعا بهش ميرسه!



طلب خير براي همه دوستان
(2015-12-21 ساعت 13:51)usatravel نوشته:  سلام دوستان .
موضوع انتخاب شهر و ایالت خیلی ذهن من و همسرم رو مشغول کرده. گفتم اینجا بنویسیم تا همه اطلاعاتی که دارن رو شیر کنند تا همگی بتونیم انتخاب خوبی داشته باشیم
در حال حاضر ما بین هیوستون و سیاتل مردد هستیم . کسی هست همین گزینه ها یا گزینه بهتری مد نظرش باشه؟

سلام البته که انتخاب ایالت، خیلی مهمه، خیلی عوامل توی این انتخاب تاثیر گذاره، من خودم اول میخواستم برم پرتلند چون هم شنیده بودم که مالیاتش صفره هم به ونکوور نزدیکه و بدون ماشین هم میشه بهتر سر کرد، بعد دیدم لس آنجلس امکانات زیادتری برای سنین بالا داره و ایرانی هم توش زیاده، فکر شوهرم رو کردم که با زبان صفر تو پرتلند دچار افسردگی نشه و نتونه کاری پیدا کنه، در ضمن خودم خیلی نزدیک دریا بودن رو دوست داشتم خلاصه اومدیم لس آنجلس که اولش سخت گذشت ولی بالاخره با شرایط سنی شوهرم برامون بد نشد، فعلا همینجا موندگار شدیم، ولی دیروز با یکی از بچه های مهاجرسرا که تازه از هیوستون به لس آنجلس اومده صحبت میکردم، گفت به خاطر رشته شوهرش که مهندسی مواده از هیوستون شروع کردند و بعد از دوماه که چند جا برای کار اپلای کردن ، یک کار خوب تو لس آنجلس پیدا کردند و اومدند اینجا، خواستم بگم شما هم توکل به خدا از جایی که بیشتر تحقیق کردید و دوست دارید شروع کنید بقیش رو بسپارید به دست خدا، خودش بهترین رو براتون پیش میاره انشاالله. موفق باشید
کیس نامبر-دوهزاروششصدو...تعداد نفرات 2نفر-تاریخ رویت قبولی 1 می-فرستادن فرمها 22 جولای تاریخ کارنت سپتامبر-نامه دوم ۱۲ دسامبر محل مصاحبه ایروان-تاریخ مصاحبه هفته دوم فوریه خودم یکضرب همسرم ap و بالاخره شوهرم بعد از ۸۰ روز کلیر شد.مقصد لس آنجلس،من از چیزی نمیترسم برای هر تغییری آماده ام
تشکر کنندگان: Interuniversal ، usatravel ، omid40 ، humsun ، behjan ، mehdihk ، غنچه ، chakavakl ، ستوده ، شوشینا ، matin86 ، 4ugh
سلام به همه عزیزان.از دوستانی که ساکن شدن اگر جواب بدن ممنون میشم.in state شدن غیر از هزینه های دانشگاه در چه جاهای دیگه ای به درد میخوره و هزینه ها رو کاهش میده؟یا بهتره بپرسم چقدر در پروسه کار و زندگی مهمه؟
شماره کیس  2016as16xx
تاریخ رویت قبولی: 14 جولای 2015
کنسولگری: ابوظبی
تعداد افراد منظور در کیس :۳
ارسال فرمهای سری اول: ۱۷ جولای
کارنت شدن کیس:اکتبر
مصاحبه:  ژانویه ۲۰۱۶
دریافت ویزا: یکضرب
ورود به آمریکا: می ۲۰۱۶ بوستون
دریافت گرین کارت: 
جمع تقریبی هزینه‌ها: تا حالا ۳۰ میلیون ناقابل
تشکر کنندگان: chakavakl
سلام بچه ها کسی میدونه که تعطیلات سال نو چند روزه و از کی شرع میشه؟
تشکر کنندگان: behjan
(2015-12-24 ساعت 19:12)sasachi نوشته:  سلام بچه ها کسی میدونه که تعطیلات سال نو چند روزه و از کی شرع میشه؟

سلام
تا اونجايي كه ميدونم فردا به خاطر كريسمس تعطيله و بعد از اون به خاطر شنبه و يكشنبه طبق معمول تعطيله و بعد از اون دو روز اول ژانويه هم تعطيله كه جمعه و شنبه هست و قاعدتاً يكشنبه هم تعطيله
از روي تقويم ٢٥ و٢٦ و ٢٧ دسامبر (٤ و ٥ و ٦ دي ماه) و همچنين يكم و دوم و سوم ژانويه (١١ و ١٢ و ١٣ دي ماه تعطيله)
اميدوارم كه درست گفته باشم
اگر دوستان كاملتر ميدونن، تصحيح كنن
موفق باشيد
كيس لاتري ٢٠١٦/ ورود به امريكا: ٨ جون ٢٠١٦
لينك سفرنامه من:
http://www.mohajersara.com/forum/thread-...#pid693160
تشکر کنندگان: behjan ، Interuniversal ، matin86
(2015-12-24 ساعت 11:02)behjat نوشته:  
(2015-12-21 ساعت 13:51)usatravel نوشته:  سلام دوستان .
موضوع انتخاب شهر و ایالت خیلی ذهن من و همسرم رو مشغول کرده. گفتم اینجا بنویسیم تا همه اطلاعاتی که دارن رو شیر کنند تا همگی بتونیم انتخاب خوبی داشته باشیم
در حال حاضر ما بین هیوستون و سیاتل مردد هستیم . کسی هست همین گزینه ها یا گزینه بهتری مد نظرش باشه؟

سلام البته که انتخاب ایالت، خیلی مهمه، خیلی عوامل توی این انتخاب تاثیر گذاره، من خودم اول میخواستم برم پرتلند چون هم شنیده بودم که مالیاتش صفره هم به ونکوور نزدیکه و بدون ماشین هم میشه بهتر سر کرد، بعد دیدم لس آنجلس امکانات زیادتری برای سنین بالا داره و ایرانی هم توش زیاده، فکر شوهرم رو کردم که با زبان صفر تو پرتلند دچار افسردگی نشه و نتونه کاری پیدا کنه، در ضمن خودم خیلی نزدیک دریا بودن رو دوست داشتم خلاصه اومدیم لس آنجلس که اولش سخت گذشت ولی بالاخره با شرایط سنی شوهرم برامون بد نشد، فعلا همینجا موندگار شدیم، ولی دیروز با یکی از بچه های مهاجرسرا که تازه از هیوستون به لس آنجلس اومده صحبت میکردم، گفت به خاطر رشته شوهرش که مهندسی مواده از هیوستون شروع کردند و بعد از دوماه که چند جا برای کار اپلای کردن ، یک کار خوب تو لس آنجلس پیدا کردند و اومدند اینجا، خواستم بگم شما هم توکل به خدا از جایی که بیشتر تحقیق کردید و دوست دارید شروع کنید بقیش رو بسپارید به دست خدا، خودش بهترین رو براتون پیش میاره انشاالله. موفق باشید
سلام خانم بهجت
آیا شما از وضعیت بازار کار برای مهندسان ایرانی در کالیفرنیا و بویژه لس آنجلس اطلاعی دارید ؟
تشکر کنندگان:
سلام.بحث درمورد ايالت شد و شغل ها. كسى اطلاع داره براى رشته ى مهندسى مكانيك كجا كار بهتر هست و هم چنين هزينه هاش مثل هزينه مسكن و خوراك و تحصيل كمتره!؟ SadCool
تشکر کنندگان:
(2015-12-25 ساعت 14:01)ستوده نوشته:  
(2015-12-24 ساعت 11:02)behjat نوشته:  
(2015-12-21 ساعت 13:51)usatravel نوشته:  سلام دوستان .
موضوع انتخاب شهر و ایالت خیلی ذهن من و همسرم رو مشغول کرده. گفتم اینجا بنویسیم تا همه اطلاعاتی که دارن رو شیر کنند تا همگی بتونیم انتخاب خوبی داشته باشیم
در حال حاضر ما بین هیوستون و سیاتل مردد هستیم . کسی هست همین گزینه ها یا گزینه بهتری مد نظرش باشه؟

سلام البته که انتخاب ایالت، خیلی مهمه، خیلی عوامل توی این انتخاب تاثیر گذاره، من خودم اول میخواستم برم پرتلند چون هم شنیده بودم که مالیاتش صفره هم به ونکوور نزدیکه و بدون ماشین هم میشه بهتر سر کرد، بعد دیدم لس آنجلس امکانات زیادتری برای سنین بالا داره و ایرانی هم توش زیاده، فکر شوهرم رو کردم که با زبان صفر تو پرتلند دچار افسردگی نشه و نتونه کاری پیدا کنه، در ضمن خودم خیلی نزدیک دریا بودن رو دوست داشتم خلاصه اومدیم لس آنجلس که اولش سخت گذشت ولی بالاخره با شرایط سنی شوهرم برامون بد نشد، فعلا همینجا موندگار شدیم، ولی دیروز با یکی از بچه های مهاجرسرا که تازه از هیوستون به لس آنجلس اومده صحبت میکردم، گفت به خاطر رشته شوهرش که مهندسی مواده از هیوستون شروع کردند و بعد از دوماه که چند جا برای کار اپلای کردن ، یک کار خوب تو لس آنجلس پیدا کردند و اومدند اینجا، خواستم بگم شما هم توکل به خدا از جایی که بیشتر تحقیق کردید و دوست دارید شروع کنید بقیش رو بسپارید به دست خدا، خودش بهترین رو براتون پیش میاره انشاالله. موفق باشید
سلام خانم بهجت
آیا شما از وضعیت بازار کار برای مهندسان ایرانی در کالیفرنیا و بویژه لس آنجلس اطلاعی دارید ؟
سلام نه متاسفانه اطلاع خاصی ندارم، ولی این دوست تازه واردم از طریق اپلای کردن تونسته بود تو لس آنجلس کار خوبی تو یک شرکت که منیجرش هم ایرانی بوده پیدا کنه، باید برای رشته خودتون رزومه قوی داشته باشید و تو inded.com و سایتای کاریابی دیگه اپلای کنید، اینجا دفاتر کاریابی زیادی هم هستند که میتونید حضوری برید و فرم پر کنید
کیس نامبر-دوهزاروششصدو...تعداد نفرات 2نفر-تاریخ رویت قبولی 1 می-فرستادن فرمها 22 جولای تاریخ کارنت سپتامبر-نامه دوم ۱۲ دسامبر محل مصاحبه ایروان-تاریخ مصاحبه هفته دوم فوریه خودم یکضرب همسرم ap و بالاخره شوهرم بعد از ۸۰ روز کلیر شد.مقصد لس آنجلس،من از چیزی نمیترسم برای هر تغییری آماده ام
تشکر کنندگان: ستوده ، matin86 ، usatravel ، chakavakl ، Interuniversal ، humsun ، 4ugh




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان