کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا
سلام
من برای مدت یکماه میخوام ماشین کرایه کنم تو لوس آنجلس، کسی میتونه راهنمایی کنه که یه شرکتی باشه که بشه با کمترین هزینه ماشین کرایه کرد ؟
من گواینامه دارم که دو سال پیش گرفتم. بیمه هم ندارم.
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام. من یک نفر آقای مجرد هستم. میخوام برای اولین بار از 26 دسامبر بیام لس انجلس و تا 31 دسامبر در این شهر می مونم. بعدش هم دارم میرم ایران. اولا اگر کسی میخواد مدرکی یا پولی بفرسته ایران من به صورت دوستانه میتونم همراه خودم ببرم و به گیرنده تحویل بدهم. در ضمن برای این چند روز که در لس انجلس خواهم ماند، نیاز به محل اسکان دارم، لطفا راهنمایی و کمک کنید. برنامه خاصی در این شهر ندارم و فقط برای دیدن میام اونجا- پیروز باشید
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام خانم هستم ودر اورنج کانتی کالیفرنیا در یک اپارتمان یکخوابه در نزدیکی ایرواین و لیک فارست هستم .اگر خانمی برای موقت نیاز به اسکان و اقامت داشته باشه خوشحال میشم با من تماس بگیرید و پیام بدید .
اگر پیام خصوصی بدید ممنون میشم .
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوستان سلام
من برای 1 ماه دیگه میخوام بیام لس آنجلس . من پاس سفید دارم که اعتبارش تا یک سال دیگس ولی برای خانم و دخترم نتونستم بگیرم . حالا با توجه به اینکه برای بار سوم است که دارم میام امریکا و اولین بار است که میخوام بیام اس آنجلس . آیا بنظر شما برام در بدو ورود تو فرودگاه مشکل پیش میاد ؟ ممکنه سوالات خاصی بپرسن .؟ چه باید بکنم ؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان و ادمين محترم ميشه لطفا راهنماييم كنيد
حسابدار مالياتي و كارهاي تكس تو لس آنجلس كسي و ميشناسيد بهم معرفي كنيد😑
Cr1 
15nov 2018
Approval letter uscis
29 jun
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2008-09-25 ساعت 12:03)faranak نوشته:  سلام می خواستم بدونم اگر کسی ویزای دانشجویی داشته باشه در عین حال بخواد با پولی که همراه برده کار کنه ایا امکانش هست؟ مثلا با  200000دلار شما چه کاری پیشنهاد می کنید؟

سلام
اول بستگی به تخصص شما دارد.
بازار بورس
حمل و نقل
مسکن
کیترینگ
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان