کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
آیا گرین کارت کلاس دارد؟
اتفاقا خیلی هم بی ربط به موضوع تاپیک نیست. متاسفانه اکثریت مردم فقط خوبیهای آمریکارو میبینن و کسی از بدیهاش زیاد نمیگه و اگرم بگه، انگار خیلی ها دوست ندارن بشنون یا باور کنن.
ویزا ازدواجی/اقدام اول ژانویه 2012/ اپروو: اول جون/گرفتن کیس نامبر آخر جولای/تکمیل مدارک در NVC: سوم ژانویه 2013/مصاحبه: آخر اپریل 2013/ویزا یکضرب از ابوظبی
پاسخ
تشکر کنندگان: امیر مهاجر ، shani ، soheilbadami ، fff777 ، Tomas ، amir2640
(2012-08-26 ساعت 04:59)elahenadafy2 نوشته:  اتفاقا خیلی هم بی ربط به موضوع تاپیک نیست. متاسفانه اکثریت مردم فقط خوبیهای آمریکارو میبینن و کسی از بدیهاش زیاد نمیگه و اگرم بگه، انگار خیلی ها دوست ندارن بشنون یا باور کنن.

گفتن خوبی ها و بدیها هر دو بسیار با اهمیتند.
مثلا در تاپیک آمریکا از خیالات تا واقعیات. خیلی از دوستان هم در مورد خوبیها صحبت کردند و هم در مورد بدیها و هیچگاه اگر کسی از بدیها گفته مورد انتقاد دیگران قرار نگرفت.
اما به شخصه مواردی رو دیدم که فردی برای اینکه جو صحبت از خوبیهای آمریکا رو عوض کنه با افراط و اغراق شروع به شرح نا ملایمات زندگی در آمریکا کرده و حد انصاف رو نگه نداشته. طوری جملاتش رو رنگ و آب داده که به وضوح حالت غیر واقعی و حتی گاهی مغرضانه پیدا کرده.
اگر از بدیها بگوییم خیلی خوبه. اما اگر برای اینکه بخواهیم بدیها رو به دیگران گوشزد کنیم، از واقعیت دور شویم و این هدف رو به قیمت بی ارزش شدن و دور شدن گفته هامون از واقعیات دنبال کنیم، مسلما مورد اعتراض جمع واقع میشیم. بنده نمونه اش رو دیدم و همیشه با این روش اطلاع رسانی که بیشتر گمراه کننده میشه مخالفم. حالا چه بیان بدیها باشه و چه خوبیها.

(2012-08-26 ساعت 04:25)soheilbadami نوشته:  شما طبق قانون میتونید همه جوره حق خودتون رو بگیرید ولی مثل خیلی از موارد دیگر یک اما داره اینکه فرصت کافی یا توان پرداخت حق الزحمه یک وکیل رو داشته باشید.
...

و این همان حقوق اجتماعی است که بنده از حقوق فردی جدا کردم.
کاملا مشخصه که آخر و عاقبت یک فرد فقیر و یک فرد ثروتمند حتی با وجود حقوق فردی یکسان، یک جور نخواهد بود. چرا که حقوق اجتماعی و تأثیر بسزاش رو نمیشه نادیده گرفت.

پس داشتن گرین کارت برای همه یک ارزش رو نخواهد داشت!
اما آیا واقعا افرادی هم که در ایران زندگی میکنند و با مزایای واقعی گرین کارت آشنا نیستند، فرقی میگذارند بین کلاس گرین کارتی که در دست رفتگر سابق محلشان است با گرین کارتی که در دستان هم محله ای مهندسشان است؟!
پاسخ
تشکر کنندگان: Hediyeh ، الهه سابق ، soheilbadami ، rs232 ، farshadsh ، Tomas ، usa lover ، شهلا 1346 ، alirezanz
راستش من هم فکر میکنم برداشت ها ازاین تاپیک متفاوته بعضی ها صرفا خود گرین کارتو در نظر میگیرن در صورتی که فکر کنم منظور خود آرش عزیز هم بیشتر عکس العمل افراد نسبت به غربت نشینان میباشد .که البته این واقعیتی انکار ناپذیره که همه به کسانی که مقیم کشورهای خارجی خاصه اروپا و امریکا هستند نگاه دیگری دارند .که البته ممکنه این نگاهو به کسی که مثلا در مراکش یا لیبی یا یمن اقامت گزیده اندنداشته باشند .و این مسئله به این برمیگرده که در نظر ایرانی ها کلاس کشورها ی اروپایی و آمریکا بالاست پس کسی هم که در آنجا اقامت داره با کلاس محسوب میشه .شاید علت دیگر هم این باشد که رفتن به این کشورها انقدر سخت و دست نیافتنی است که خواه ناخواه این کشور ها بسیار با کلاس به نظر می آیند و اگر ما میتوانستیم خیلی راحت به این کشورها حتی به عنوان توریست رفت وآمد کنیم این مسئله کمرنگ تر می شد .  
نتیجه: گرین کارت کلاس دارد .
کیس نامبر :2013AS000068XX---تاریخ کارنت شدن :11 مارچ ---تاریخ مصاحبه :2 می ---محل مصاحبه :آنکارا -کلیرنس :2 می -تاریخ کلیر شدن : 18 june-مقصد :دالاس



پاسخ
سلام

این تاپیک گشوده شده توسط آرش اخیرا به یک تاپیک جدی اجتماعی فرهنگی منطقی تبدیل شده و من مطمئن هستم خود آرش هم اون اولا که این چیزا رو نوشته اینقدر جدی دربارش فکر نکرده و فقط از روی خاطرات قشنگش یه معما طرح کرده !!! اما اگر این روزها در تهران دودآلود بسر می برید و هر شب تو ترافیک هایی که برای ایجاد امنیت و نگاه کردن به چشماتون ایجاد شده گیر می افتید ؛ مطمئن باشید گرین کارت کلاس نداره بلکه یه راه فرار از این همه بی احترامی است که به هموطناننمون گذاشته میشه !!! امیدوارم این روزها براتون دردسری درست نشده باشه ...
Sad
پاسخ
(2009-10-17 ساعت 10:01)rs232 نوشته:  یو اس لاور عزیز حرف شما درسته. کلاس واقعی میزان درک انسان, تحصیلات و مثلا انساندوستی است ولی ما در واقع داریم از چیزی صحبت میکنیم که در جامعه ما درست و یا غلط وجود دارد. درضمن اعتبار گرین کارت چیزی نیست که دست شما باشد. مثلا خود من اصولا آدم خاکی هستم و زیاد تو باغ این چیزها نیستم. یعنی کلا تو باغ نیستم چون همش دارم توی مغزم مسائل ریاضی حل میکنم! ولی وقتی گرین کارت گرفتم بدون اینکه اصلا دست من باشد و یا کوچکترین تغییری در رفتار و شخصیت من ایجاد شود متوجه شدم که نگاه و رفتار دیگران نسبت به من بطور محسوسی تغییر کرد. حتی کسی که اصلا منو تحویل نمیگرفت و زیاد هم دل خوشی از من نداشت میامد و میگفت آقا مبارکه حالا کی تشریف میبرید به سلامتی؟ انگار مردم فکر میکردند که من میتوانم همه آنها را با خودم ببرم آمریکا و چه میدونم یا شاید پیش خودشون میگفتند که لااقل ما هم یک آشنا تو آمریکا داشته باشیم. این اواخر من میرفتم یه جایی کار داشتم یارو بدون مقدمه میگفت آره دیگه میری اونجا ماشین خوب میخری خونه میخری کلی حال میکنی خلاصه این انگشت کوچیکه ما رو هم بگیر. نکنه بری اونجا ما رو یادت بره! پسر بدو دو تا چایی قند پهلو بیار بزار جلوی آقا!
خلاصه اگر ماشین خوب داشتن توی ایران 2 امتیاز داشته باشه و خونه خوب 3 امتیاز, گرین کارت حتما 10 امتیاز رو شیرین داره. تازه اگر هم بروید آمریکا و خدای نکرده گرفتار بشوید و کار پیدا نکنید و مجبور شوید که برگردید ایران هیچ کس حرف شما را باور نمیکند و همه میگویند که شما بخاطر دوری از وطن و میهن دوستی و دلتنگی برای مردم ایران برگشتید تا به آنها خدمت کنید و یکی دو امتیاز مثبت دیگر هم میگیرید. هر چی شما بگویید که بابا آنطوریها هم که فکر میکنید نیست اونجا هم مشکلاتی داره در جواب میگویند حالا نترس ما نمیایم آمریکا رو سرت خراب بشیم این چیزها رو میگی که ما نیایم دیگه! اگه اینطوره چرا اینهمه ایرانی که توی آمریکا هستند برنمیگردند ها؟ ها؟ ها؟
خلاصه اینکه اکثر ما قبول داریم که نگاه موجود در ایران نسبت به مهاجرت از روی ناچاری و فشارهایی است که بر روی مردم است اگرنه اصلا نباید اینطور باشد و همه ما میدانیم که مثلا جایگاه و ارزش یک معلم دبیرستان باید خیلی بیشتر از کسی باشد که بیسواد و پولدار است. ولی اعتقاد شخصی ما باورهای عمومی را تغییر نمیدهد مگر در یک دوره 100 ساله که آن هم به عمر ما کفاف نمیدهد.
من هر وقت اسم این تاپیک رو می‌دیدم ناخودآگاه می‌خندیدم و با خودم فکر می‌کردم این دیگه چه تاپیکیه! چه مسخره بازیایی درمیارن ملت! Big Grin
خب زود قضاوت کردم. امروز گفتم برم ببینم چی این تو می‌نویسن بقیه. بعد از خوندن پست‌های اول متوجه شدم که زود قضاوت کرده بودم Smile

مدتی بود برام سوال شده بود چرا جدیدن همه اینقدر منو تحویل می‌گیرن، چرا اینقدر رفتارشون عوض شده؟ حدس می‌زدم به رفتنم مربوط باشه اما راستش فکر می‌کردم چون به زودی دارم میرم خیلی عزیز شدم Smile)

امروز بعد از خوندن این پست آرش جواب سوالمو گرفتم.
2012AS00039XXX
کارنت شدن: March 2012
مصاحبه: (May 2012)
آنکارا (یک‌ضرب)
ورود به آمریکا: Oct/9/12
دریافت گرین کارت: Oct/26/12
پاسخ
تشکر کنندگان: Hediyeh ، الهه سابق ، rs232 ، Rainy ، mom ، farshadsh ، Tomas ، Saiban ، شهلا 1346 ، alirezanz
نقل قول:امروز فرصت پیدا کردم همه پستهای این تاپیک رو بخونم. چیزی که گاهی تو پست بعضی از عزیزان به نظرم رسید اینه که ممکنه یه سوء برداشتی از پاسخ بعضی از دوستان به پرسش این تاپیک بشه که اینجا عنوانش میکنم:
وقتی کسی پاسخ میده: "بله! گرین کارت کلاس داره!" لزوما منظورش این نیست که از نظر خودش گرین کارت کلاس داره. چه بسا بیشتر منظورشون بیان این واقعیت تلخه که "گرین کارت از نظر خیلیها کلاس داره."
مثلا الان من میخواستم نظر خودم رو بگم و بنویسم: "بله! از نظر من داشتن گرین کارت در ایران کلاس محسوب میشه!" اما شاید این تصور بوجود بیاد که این عقیده خودمه. خیر! این عقیده من نیست. من برای کسی که گرین کارت داره ارزشی فراتر قائل نیستم. شاید به قول پست یکی از دوستان تو صفحات قبل همین تاپیک: تنها کمی محتاط تر با اون شخص رفتار کنم که مبادا به خاطر عادت‌های زندگیش در آمریکا، قضاوت بدی در مورد من بکنه. همین!
پس نظرم اینه که: "خیر! چنین چیزی قطعا کلاس نداره! ولی متأسفانه از دید خیلی آدم‌ها داشتنش کلاس داره و این رو از تغییر رفتارشون میشه به وضوح دید!"
گرین کارت که جای خود داره. چون چیز بسیار با ارزشیه و نمیشه منکرش شد! اما من چیزی بد تر از اون رو دیدم! سال 2010 موفق شدم ویزای ویزیتوری کانادا رو بگیرم و یک سفر 36 روزه به اونجا داشتم. ژانویه 2011 اونجا بودم. در ابتدا تا مدتی عکس‌هایی که میگرفتم رو فقط روی فیسبوک برای خانواده شیر میکردم. بعد از حدود 20 روز که فرصت کردم عکس‌ها رو طبقه بندی کنم. بعضی از آلبوم‌ها رو برای دوستان هم قابل رؤیت کردم. خودتون حدس بزنید که چطور پیغامها و پستهای روی وال فیسبوکم سر به فلک کشید و رنگ و بوی دیگه‌ای به خودش گرفت! کسانی که به زور منو تحویل میگرفتند، حالا چنان با من خودمونی شده بودند که منو به اسم کوچیک و "تو" خطاب میکردند! خیلی از کسانی که همیشه ادعای رفاقت با من رو داشتند به سکوتی طولانی و مرگبار فرو رفتند که هنوز هم از اون لاک در نیومدن! حتی بعضی از نزدیکانم وقتی به ایران برگشتم، با طعنه و کنایه گفتند که زمانی که دیگران پیشرفت میکردند، من بچه بغل میکردم و میدویدم توی پناهگاه یا مثلا من محیط کار ایران را به محیط‌های کاری در غرب ترجیح میدم! چون مثلا تو فلان فیلم دیدم ولی از اونجاییکه آدم خاکی و غرب نزده‌ای هستم اینجا راحت ترم! هنوز خیلی از فامیل تماس میگیرند و میگن فلانی چی شد نمیخواد بره بمونه؟! چرا نموند؟! چرا برگشت؟ یا مثلا به گوشم میرسه که فلان فامیل که شرمم میشه نسبتش رو با خودم عنوان کنم گفته: "فلانی رفته کانادا به قِرT بازیاش رسیده، حالا مظلومانه برگشته که یعنی من آدم خوبیم! ما هم باور کردیم!!"
در اینکه اخذ ویزای ویزیتوری کانادا کار سختیه، شکی درش نیست. اما خودتون فکر کنید وقتی یه سفر توریستی به کانادا چنین بازتاب گسترده و مزمنی در فامیل و دوستان و آشنایان داره، حالا وای به اون روزی که آدم گرین کارت بگیره! از یه طرف میشی رفیق فاب اوباما، از طرف دیگه میشی مف.3د فی الـearth از طرف دیگه میشی وطن فــ ـرooش. و در آخر شاید ریشه همه این برچسبها، همون کلاس یا شاید بهتر بخوایم بگیم "ابهت" این گرین کارت دوست داشتنی خواهد بود!

نقل قول:1- آیا گرین کارت ارزش شخصیتی و کلاس اجتماعی یک فرد رو در جامعه تغییر میده؟
2- آیا گرین کارت ارزش شخصیتی و کلاس اجتماعی یک فرد رو در نظر شما تغییر میده؟


نقل قول:خب با توجه به برداشت خودم و نوشته های دوستان به یک نتیجه ای رسیدم .اسم این تاپیک یک کمی مبهم است .اگر این طوری که بعضی دوستان نوشتند باشد که باید اسم آن را " آیا گرین کارت کلاس فردی یا اجتماعی می آورد ؟ " گذاشت ...واگرنه من خودم اینگونه برداشت کردم که در مورد خود گرین کارت ( به عنوان یک شی ء) باید نظر داد بنده خودم به شخصه نه با آدمی که این مسئله براش کلاس داره برخورد کردم و نه خودم برای کسی کلاسی قائل شدم . فکر میکنم الان حداقل در شهرهای بزرگ افراد کمی پیدا میشن که این چیزها رو برای شخص دیگه کلاس بدونه . شاید هم من برخورد نکردم که البته ممکنه در شهرستانهای کوچک و یا روستاها این گونه نباشه . ولی کلا" فکر میکنم حس حسادت به شخصی که گرین کارت داره ممکنه خیلی قوی تر از احساسات دیگه باشه . این یک واقعیته و یک حسی هست که در وجود همه ما هست و در بعضی افراد قوی تر و در بعضی ضعیف تر است . و مهم این است که چطوری بتونیم اونو کنترل کنیم ... در جهت مثبت و یا خلاف آن
در کل اگر این تاپیک برای خود گرین کارت ( به عنوان یک شی ء)باشد که باز هم میگویم به نظر من کلاس خوبی دارد چرا که اگر خوب نبود هیچ کدوم از ما تلاش نمیکردیم که اونو بدست بیاریم .حالا این کلاس رو هر کسی ممکنه به یک شکل برای خودش تعبیر کنه .شاید یک نفر بگوید گرین کارت گرفتم تا وضعیت زندگیم رو بهبود بدم ... خب این یعنی اینکه از کلاس زندگی که داشته راضی نیست و قصد ارتقا اون رو داره .
به هر حال امیدوارم که همه موفق باشن و به آرزوهایشان برسند


هومممم. به نظر من در این زمانه با با سوادتر شدن مردم، رشد فردگرایی و وجود اینترنت و ویکیپدیا و ...، دید بازتری نسبت به غرب و مسائل اون دارن. در نتیجه کسی که گرین کارت و اقامت خارج داشته باشه در نظر مردم روشنفکر، باکلاس و تافته جدا بافته ( و دارای صفاتی از این دست) به حساب نمیاد. اما اکثرا و به خصوص جوانان با دید حسادت نسبت به چنین موقعیتهایی نگاه میکنند که البته با توجه به شرایط داخل کشور حق هم دارند. من هم تا قبل از دریافت ویزای آمریکا نسبت به ایرانیان مقیم این کشور به خصوص آنهایی که از طریق ویزای لاتاری و شانس به چنین موقعیتی میرسیدند چنین حسی داشتم. زیرا به نظرم ویزایی غیر منصفانه هست و بسیار کسانی هستند که با دانش و سابقه کار زیاد و فکر روشن سالها برای مهاجرت به این کشور تلاش میکنند و کسانی هم هستند که بلانسبت ... با قبولی در این مسابقه بخت آزمایی به امکاناتی میرسند که حق کس دیگری بود. اما به هر حال اسم این نوع ویزا رویش است و شانس عدالت نمیشناسد.
جواب سوال 1 - کلاس آور برای افراد سطح پایین تر جامعه و حسادت آور برای جوانان به خصوص جوانان تحصیل کرده
ج.اب سوال 2- خیر
پاسخ
تشکر کنندگان: امیر مهاجر ، ASALI ، sayeh_m ، rs232 ، soheilbadami ، shani ، farshadsh ، nora ، Tomas ، alirezanz
به نظر من که اصلا کلاس یا با کلاس بودن و یا بی کلاس بودن در ایران اشتباه تعریف شده و به نظر من هیچ وقت کسی به صرف داشتن یا نداشتن چیزی با کلاس تلقی نمیشه و با کلاس بودن یا نبودن افراد صرفا در طرز تفکر اونهاست نه چیز دیگه ای...
[en]William Shakespeare Said : I always feel happy, you know why? Because I don't expect anything from anyone. Expectations always hurt

Life is short ...
So love your life ...
[/en]




پاسخ
تشکر کنندگان: farshadsh ، Tomas
[quote='h4di' pid='208667' dateline='1346331891']
[quote]امروز فرصت پیدا کردم همه پستهای این تاپیک رو بخونم. چیزی که ......
زیرا به نظرم ویزایی غیر منصفانه هست و بسیار کسانی هستند که با دانش و سابقه کار زیاد و فکر روشن سالها برای مهاجرت به این کشور تلاش میکنند و کسانی هم هستند که بلانسبت ... با قبولی در این مسابقه بخت آزمایی به امکاناتی میرسند که حق کس دیگری بود. اما به هر حال اسم این نوع ویزا رویش است و شانس عدالت نمیشناسد.
جواب سوال 1 - کلاس آور برای افراد سطح پایین تر جامعه و حسادت آور برای جوانان به خصوص جوانان تحصیل کرده
ج.اب سوال 2- خیر
[/quote]

نکته اینست که خیلی از کسانی رو که شما ازشون یاد کردید اینجا هم به امکاناتی نرسیده و نمیرسند که خود بحث مفصلی دارد و حق و ناحق ان حتما حکمت روزگار است. با این وجود هستند کسانی که اینجا با گرفتن یک دسته چک هم خوشحال میشند چون قبلا اون رو بهشون نمیدادن و گرین کارد که جای خود و این هم حکمت روزگار است و چه بهتر که با شادی دیگران (درست یا غلط ) شاد باشیم .
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند
پاسخ
تشکر کنندگان: frozen mind ، امیر مهاجر ، drkamrani1 ، ASALI ، Rainy ، el333 ، rs232 ، Tomas ، شهلا 1346 ، alirezanz
چند ماه پیش سوار یکی از تاکسی های خطی تهران کرج شدم. یکی از راننده های اون خط تاکسی رو از بس رفت و آمد کردم میشناسم خیلی مرد محترم و مودبیه. خلاصه ما سوار شدیم و 3 نفر دیگه هم اومدن تکمیل شد چند متر که جلو رفتیم راننده گفت بی زحمت کمربندتون رو هم ببندید. یک پسره 27- 26 ساله از اینایی که ادعای با کلاسی و بچه مایه داریش میشه (که شاید واقعا هم بود) تو ماشین بود همون موقع با یک لحنی گفت حالا نبندیم چی میشه مثلا؟؟؟؟؟راننده هم گفت هیچی ولی من جریمه میشم اون وقت شما باید پول جریمه رو پرداخت کنین. پسر با پوزخند گفت خوب من برات پول جریمه رو میدم و حالاانگار چیه و چقدر میشه و شروع کرد به بی ادبی و لحنش هم تند شد. راننده دید این میخواد دعوا کنه و تربیت درست حسابی هم نداره ماشین رو نگه داشت گفت اقا بفرما.بفرما پیاده شو. پسره هم با یک حالت پر مدعا گفت تو اصلا میدونی من کی ام؟ من 10 سال تو امریکا و آلمان زندگی کردم!!!! من فلان بهمان. من ال می کنم برات بد تموم میشه! حالا میبینی! شماره ماشینت رو هم برمیدارم. راننده هم گفت به من چه که تو کی هستی کجا زندگی کردی فقط پیاده شد برو داد و بیداد هم راه ننداز. متاسفانه کلاس اجتماعی که ما برای این چیزا قائلیم باعث شده کسی که مثل این پسر هیچی برای نازیدن بهش نداره هر جا میره قضیه های کلاسی کاذبش رو تو چشم مردم بزنه که آی مردم من خارج زندگی کردم و از شما آدم حسابی ترم!

یکی از پسرخاله هام هم که توی سن دیگو زندگی میکنه میگه بعضی از دوستام میگن ما فقط برای یک چیز میریم ایران! چون وقتی اسم امریکا میاریم هیچ شخصی (حالا از هر جنس) سر هییییییییچ قضیه ای بهمون نه نمیگه!!!!!!!
حالا این کلاس داشتن گرین کارت و تو خارج زندگی کردن (تورو خدا با مزایای اون اشتباه نشه) توی جامعه مریض ما چه دردی رو درمان میکنه؟
در نگاه کسی که پرواز را نمی فهمد هر چه بیشتر اوج بگیری کوچتر می شوی. «آلبر کامو»
پاسخ
تشکر کنندگان: امیر مهاجر ، drkamrani1 ، hamed. ، فردا ، smmyp ، ASALI ، الهه سابق ، subasa ، nora ، Tomas ، amir2640 ، alirezanz
امروز یکی از اقوام که آقایی 60 ساله هستن و چند ماه از سال رو در آمریکا و باقی رو در ایران به سر میبرن والبته گرین کارت هم دارن،یک کاره برگشته به من میگه : "منم همین روزا میام آمریکا ، می خوام بیام مرسدس بخرم!!!!!!!!!!! "
و ادامه میده تو هم که اومدی روی همه رو کم کن یه پورش بخر!!!!!!!!!!!
وقتی به مفاهیم درونی و بیرونیِ این واژگان فکر می کنید چه حالی بهتون دست میده؟ اولین چیزی که به ذهنتون میرسه چیه؟؟
من که با خودم گفتم خدا آخر عاقبت مردم آمریکا رو از دست ما به خیر کنه!!!!!!!!!!!!
ویزا: CR1/ ارسال مدارک : جون۲۰۱۱ /مصاحبه،آنکارا : ۱۸ جون ۲۰۱۲ /کلیرنس: ۳۱ جولای 2012 /دریافت ویزا : ۱۵ آگوست Rolleyes تاریخ ورود به آمریکا :۱۳ سپتامبر ۲۰۱۲



پاسخ
تشکر کنندگان: ASALI ، shani ، الهه سابق ، laili ، subasa ، sohi ، Tomas ، شهلا 1346 ، alirezanz
(2012-09-02 ساعت 20:44)فردا نوشته:  امروز یکی از اقوام که آقایی 60 ساله هستن و چند ماه از سال رو در آمریکا و باقی رو در ایران به سر میبرن والبته گرین کارت هم دارن،یک کاره برگشته به من میگه : "منم همین روزا میام آمریکا ، می خوام بیام مرسدس بخرم!!!!!!!!!!! "
و ادامه میده تو هم که اومدی روی همه رو کم کن یه پورش بخر!!!!!!!!!!!
وقتی به مفاهیم درونی و بیرونیِ این واژگان فکر می کنید چه حالی بهتون دست میده؟ اولین چیزی که به ذهنتون میرسه چیه؟؟
من که با خودم گفتم خدا آخر عاقبت مردم آمریکا رو از دست ما به خیر کنه!!!!!!!!!!!!

ای بابا
خب شاید بنده خدا اتومبیل دوست داشته.از من هم بپرسند همین رو میگم.
این موضوع هم شده جای گله و شکایت از دور و بر هامون.من واقعا نمیدونم هدف از این تاپیک چیست؟گرین کارت یا کلاس دارد یا ندارد و این موضوع هم به خود آدم ربط داره. اگر در این تاپیک ثابت شود که گرین کارت کلاس دارد یا ندارد چه میشود؟ بعضی تاپیک های مهاجر سرا واقعا بدون کاربرد اند و فقط باعث میشند صفحه کند تر باز بشه.: (
از لحن تند من که ناراحت نشدید؟
پاسخ
تشکر کنندگان: ASALI ، امیر مهاجر ، Tomas
(2012-09-02 ساعت 20:56)masih sh نوشته:  
(2012-09-02 ساعت 20:44)فردا نوشته:  امروز یکی از اقوام که آقایی 60 ساله هستن و چند ماه از سال رو در آمریکا و باقی رو در ایران به سر میبرن والبته گرین کارت هم دارن،یک کاره برگشته به من میگه : "منم همین روزا میام آمریکا ، می خوام بیام مرسدس بخرم!!!!!!!!!!! "
و ادامه میده تو هم که اومدی روی همه رو کم کن یه پورش بخر!!!!!!!!!!!
وقتی به مفاهیم درونی و بیرونیِ این واژگان فکر می کنید چه حالی بهتون دست میده؟ اولین چیزی که به ذهنتون میرسه چیه؟؟
من که با خودم گفتم خدا آخر عاقبت مردم آمریکا رو از دست ما به خیر کنه!!!!!!!!!!!!

ای بابا
خب شاید بنده خدا اتومبیل دوست داشته.از من هم بپرسند همین رو میگم.
این موضوع هم شده جای گله و شکایت از دور و بر هامون.من واقعا نمیدونم هدف از این تاپیک چیست؟گرین کارت یا کلاس دارد یا ندارد و این موضوع هم به خود آدم ربط داره. اگر در این تاپیک ثابت شود که گرین کارت کلاس دارد یا ندارد چه میشود؟
از لحن تند من که ناراحت نشدید؟
راستش اگه خودتون نمی گفتید من متوجه نمی شدم لحنتون تندِ Cool
شما درست میگید.من هم اتومبیل دوست دارم.ولی وقتی بدون اینکه از کسی چیزی بپرسی یهو شروع به گفتن این حرف ها می کنه اون هم در یک برخورد اتفاقی در یک مکان عمومی، خب یه کمی عجیبه .البته با توجه به شناختی که از اشخاص وجود داره این ماجرا رو تعریف کردم و واقعن عذر می خوام اگه جور دیگه ای تعبیر شد.Rolleyes
ویزا: CR1/ ارسال مدارک : جون۲۰۱۱ /مصاحبه،آنکارا : ۱۸ جون ۲۰۱۲ /کلیرنس: ۳۱ جولای 2012 /دریافت ویزا : ۱۵ آگوست Rolleyes تاریخ ورود به آمریکا :۱۳ سپتامبر ۲۰۱۲



پاسخ
تشکر کنندگان: masih sh ، امیر مهاجر ، Tomas
من که حالم هم از این حرفا به هم میخوره هم به شدت از اون آدمایی که این حرفارو میزنن حالم بهم میخوره.
ویزا ازدواجی/اقدام اول ژانویه 2012/ اپروو: اول جون/گرفتن کیس نامبر آخر جولای/تکمیل مدارک در NVC: سوم ژانویه 2013/مصاحبه: آخر اپریل 2013/ویزا یکضرب از ابوظبی
پاسخ
تشکر کنندگان: masih sh ، shani ، فردا ، GBUSA ، Shezem ، sayeh_m ، اردوان ، Tomas
(2011-05-18 ساعت 23:08)free_free نوشته:  تو کشوری که آدماش با عینک دودی و خودکار برا هم افه میذارن معلومه که داره....

به نظر من جمله بالا ، بهترین پاسخ به سوال این تاپیک است ، که محل جغرافیایی کلاس ، جمعیت تحت فشار کلاس ، علت کلاس و از همه مهمتر به تعدادی از عوامل کلاس برانگیز در محل جغرافیایی مربوطه نیز اشاره شده است. Smile
Visa Category : F2B
Case Number : ANK2009
پاسخ
تشکر کنندگان: 3pideh ، asal1907 ، فردا ، الهه سابق ، sayeh_m ، shani ، Tomas ، شهلا 1346 ، alirezanz
به خوب یا بد بودنش کاری ندارم، اما به نظرم شخص دارنده گرین کارت در کشورمون به شدت با کلاس به حساب میاد.
برای پی بردن به عمق فاجعه نظرتون رو به یه مثال جلب می کنم:
حتما کارتون "می تی کُمان" رو یادتون هست، به نظر من (در کشور خودمون) احترامی که برای یک فرد قبل و بعد از داشتن گرین کارت قائلن، مثل احترامی هستش که قبل و بعد از نشون دادن علامت می تی کُمان برای پیرمرد کارتون قائل بودن!
Category: EB3 - unskilled worker
PERM filed with DOL: Apr 2015
PERM Approved: Oct 2015
I-140 Filed with USCIS: PENDING
I-140 Approved: PENDING
Visa Interview: PENDING
Clearance: PENDING
Visa Granted: PENDING
پاسخ




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان