کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
حیوانات خانگی در آمریکا
من اصلا آدم خرافاتی نیستم ولی بد جوری با شکار مشکل دارم...نمیدونم چرا؟ اعتقادم بر اینه که کسی که بی دلیل و فقط برای تفریح و سرگرمی جون حیوانی رو بگیره یه زمانی طبیعت براش تلافی میکنه و به اصطلاح خودمون پاش و میخوره.....
من زمانی که بچه بودم برای تفریح به لرستان رفته بودیم...یه سری شکارچی و یا بهتر بگم آدمهای قصی القلب یک آهو رو با تیر زده بودند و آهو روی زمین افتاده بود...بعد از چند ثانیه بچه اش از لای علفها بیرون اومد و شروع کرد از سینه ی مادرش شیر خوردن....هنوز هم بعد از گذشت این همه سال یاد این صحنه که میوفتم به شدت متاثر میشم و از هر چی شکاره و شکارچیه متنفر..اگه اون نگاه مظلوم و مهربانی که این دو حیوون به هم داشتند میدیدید..........................Sad((
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ads@mohajersara.com تماس بگیرید.
پاسخ
من هم با شکار کردن حیوونها مشکل دارم
احساس خوبی بهم دست نمیده
ایکاش برای ورزش به سیبل شلیک میشد نه به حیوان بیچاره

به دلایل شخصی از مدیریت استعفا داده ام لطفا سولات مربوط به مدیریت را از من نپرسید
پاسخ
تشکر کنندگان: rs232 ، laili ، usa.lover ، ChairMan ، Monica ، amirbakhshi ، kavoshgarnet ، m0riiii ، soli asali ، taherifar
من متاسفم برای کسانی که فکر میکنند ما بالاتر از حیوانات هستیم.
من که به اندازه انسانها برای حیوانات ارزش قائلم و هیچگاه حیوانات بیچاره را اذیت نمیکنم. کار بدیه!!!
پاسخ
تشکر کنندگان: rs232 ، ChairMan ، hvm ، amirbakhshi ، یه مهاجر ، kavoshgarnet ، taherifar
پس معلومه هیچ کدومتون تا حالا گوشت نخوردین. آخه این چیزای قرمز و سفید که تو خورش هست و قورت میدین، از بدن موجودات زنده به دست میاد عزیزانم. مثل اینکه هیچ کدومتون از هرم غذایی اطلاعی ندارین؟
حالا به جای اینکه همه با هم دست نیکی و خوشرفتاری با حیوانات بدین، یه استیک گوزن با سس تمشک یا کبک کوهی کباب شده با آب معدنی مخصوص را امتحان کنید شاید مثل من نظرتون برگرده.
ضمنا محض اطلاعتون، کشتن گاو یکی از فجیعترین و دردناکترین قتلهای دنیاست و اصلا شغل خاصی وجود داره به نام "ضربه زن" که وظیفه اش کوبیدن سر گاو با پتکه که جلوی مقاومتش گرفته بشه.
پاسخ
انا لله و انا الیه راجعون
لیلی خانم واقعا این صحنه که خیلی دردناک بوده .
منم این جور صحنه ها رو که میبینم یا میشونم خیلی خیلی ناراحت میشوم .
میدونید منظور من از شکار یه شکار استاندارد هست که قوچ هایی که سنشون زیاد شده و استفاده چندانی ندارند و یک گله را در قلمرو خود دارند . خود نیزقادر به جفتگیری دیگر نیستند و به قوچ های نر جوان نیز حمله میکنند . در نتیجه شکار این حیوانات اشکالی ندارد ولی نیاز به تشخیص دارد .

hvm جان به نظر من سیبل لذت زیادی نداره . در اصل اون چیزی لذت داره که یک نتیجه مفید داشته باشه نه اینکه یه سیبل رو تکه تکه کنی.

محمد جان یعنی شما فکر میکنید ما از حیوانات بالاتر نیستیم ؟ یعنی شما حیوان رو با انسان یکی میدونید ؟
بعدا بیا چت باهات صحبت کنم .

پیام جان. حرف شما رو قبول دارم ولی یک مسئله هست که مطمئنا شما نیز اون رو قبول دارید . شایدم هم نداشته باشید .
ولی به نظر من شکار آهو ،یا شکار حیوانات کمیاب و یا در حال انقراض دیگه کم لطفی هست . مثلا همین آهو که شکار میکنند به نظر شما کار درستیه ؟ ولی این نکته ای رو که پیام عزیز مطرح مردند رو من بارها به افرادی که مخالف شکار هستند گوشزد کردم . کاملا درسته.
راستی برای همین به این چماق ها که تو ماشین میزارند و برای مهر.ورزی مورد استفاده قرار میگیره میگن ""دم گویی"" یا (دمب گاوی)؟؟؟؟
پاسخ
تشکر کنندگان: Monica ، laili ، payam_prz ، usa.lover ، hvm ، amirbakhshi ، rs232 ، taherifar
شانس آوردیم پدرجان گرامی من اینجا حضور ندارن! نیست ایشون گیاه خوار هستند، ید طولایی در امر دفاع از حقوق جانداران زنده دارند و تا حالا نشده کسی رو بدون اینکه قانع شده باشه ول کنن!Big Grin (تنها استثنا اینه که شما به حال کما وارد بشید تا نیروهای امداد بتونن اجازه بردن شما به مکان امن رو پیدا کنند!Wink)
.
[font=Times New Roman]V[/font] رفتن همیشه رسیدن نیست ... ولی برای رسیدن، باید رفت ...
.
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، laili ، ChairMan ، payam_prz ، rs232 ، amirbakhshi ، یه مهاجر ، taherifar ، aaraam
نوید جان این حرفهایی که در م.ذ.ا.ه.ب اومده باعث این فکر زشت و زننده شده که ناخوداگاه فکر میکنید ما بالاتر از حیوانات هستیم.
دانشمندان ثابت کردند که تمام موجودات از تک سلول ها به وجود آمدهاند و انسان هم طی دوران بسیار طولانی و گردشهایی مانند عصرهای یخ بندان به این شکل در آمده اند . میشه گفت ما همون حیوانات جهش یافته هستیم.
پس این نمیشه کار که چون از حیوانات بیشتر میفهمیم(ممکن هست بیشتر هم نفهمیم، چون هنوز نمیدانیم)، بیاییم خودمان را بالاتر از آنها بدانیم و بهشون ظلم کنیم و بکشیمشون و بخوریمشون. ثابت شده که انسانهای گذشته دندانها و فک و معده و روده شان برای گیاه خواری بوده و بعد از اینکه انسانها شروع کردند به گوشت خواری، روی جهششان تاثیر گذاشت و بدنشان عوض شد.شما دوست دارید چون شیر از ما قوی تر هست، بیاید شما رو لت و پار کنه و بخورتون؟؟؟
من منشاء این تفکر اشتباه را از د.ی....ن میدونم!!! اینجا نمیگم د.....ی.ن بد هست ها، ولی میگم دلیلش همین هست.
پاسخ
تشکر کنندگان: ChairMan ، hvm ، amirbakhshi ، rs232 ، یه مهاجر ، kavoshgarnet ، hasti_banoo ، taherifar
یک عادت جالب در امریکا و اون اینه اگر شما جایی به تازگی اسباب کشی کنید و همسایه شما سگش حامله باشه یکی از تولها رو فوکول زده می اورن در خونتون به عنوان خوش امد گویی , و از شما می خواهند که این توله کوچولو رو قبول کرده و پیش خودتون نگه دارید به بنوعی همون چشم روشنی خودمون خلاصه خیلی حواستون باشه چون اینجا سگهاشون جزو خانواده می دوند و بی احترامی به سگهاشون یعنی بی احترامی به خودشون.
خوشبختانه من قبل از اینکه توسط همسایه عزیز غافلگیر بشوم تدابیر امنیتی رو انجام دادم و از این موضوع نجات پیدا کردم و اگر نه هیچی باید دوباره اسباب کشی می کردیم Smile
پاسخ
محمد جان .
همین که خودتان میفرمایید تکامل یافته به این معنی هست که ما از آنها بالاتریم .
انسان را با هیچ موجودی نمیتوان قیاس نمود .
من در سخنانم و تفکراتم هیچ کاری به دین ندارم و این را از روی دلیل و منطق عرض میکنم .
پاسخ
تشکر کنندگان: lexington ، payam_prz ، amirbakhshi ، taherifar ، aaraam
من گوشت میخورم
کباب رو هم دوست دارم
با اینکه هرگز حیوان زنده ای رو نکشته ام اما سیکل بقاء رو قبول دارم منتها ترجیح میدم زیاده روی نکنم
محمد درست میگه انسانها ذاتا گیاهخوارند
ترکیب و شکل دندانهای انسان این نظریه رو اثبات میکنه
ما انسانها کامل ترین حیوانها هستیم اما این دلیلی نمیشه که بی جهت و برای تفریح حیوانات رو به قتل برسونیم و یا حتا آزارشون بدیم
ضمنا معلوم نیست که آفرینش هستی فقط برا ی ما بوده باشه
بنابر این با اینکه هنوز آمریکا نرفته ام مثل خیلی از هموطنانم حیوانات رو دوست دارم
فکر میکنم شما هم همینطور باشید

به دلایل شخصی از مدیریت استعفا داده ام لطفا سولات مربوط به مدیریت را از من نپرسید
پاسخ
منم عاشق حیواناتم و با شکار اونها به صورت تفریحی مخالفم

جکو جونور هم تا دلتون بخواد داشتم . سگ ، کبک ، خرگوش ، ماهی و... این اواخر هم همستر داریم به اسم جیلی .

حتماً عکشو براتون میذارم Tongue
پاسخ
تشکر کنندگان: rs232 ، usa.lover ، ChairMan ، hvm ، Monica ، یه مهاجر ، kavoshgarnet ، taherifar
(2009-11-24 ساعت 09:34)laili نوشته:  من فکر میکنم به جای اینکه خودم و اسیر و گرفتار یه موجود زنده ی دیگه بکنم که به غیر از خرج و گرفتاری چیز دیگه ای هم برام نداره این هزینه رو بذارم برای خرج تحصیل یا درمان یه بچه توی ایران......................
اینجا یه سری از دوستهای من یه بچه رو توی آفریقا تحت پوشش قرار دادند با ماهی فقط بیست دلار.حالا شاید من کلا چون ضد حیوونم این طوری فکر میکنم ولی برای بعضی ها واقعا باعث شادیشون میشه.حیوون اصولا به غیر خرج و گرفتاری و رسیدگی و اسیری چیز دیگه ای نداره آخرش هم میوفته میمیره و شما رو با یه دنیا غم و اندوه و زحمت بی نتیجه تنها میذاره.میخواهی بری مسافرت اسیرش میشی...میخواهی بری مهمونی نمیتونی ببریش.میری سر کار بیچاره رو باید بذاری تو خونه تنهائی. بعضی هاشون هم که روحشون لطیف دچار افسردگی میشن.من که واقعا نمیفهمم آدمها چطوری میتونند به غیر بچشون خودشون و گرفتار یه موجود دیگه بکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دقيقا چون شما ضدحيووني يه چنين نظري داريShy.وگرنه پت به هيچ وجه خرج الكي و دردسر نيست حداقل دردسر و خرجش خيليييييييييييي كمتر از بچه ادميزاده كه تازه وقتي بزرگ ميشه كلي زحمتها و دردسرهاش هم بيشتر ميشه.توي دنيايئ كه از جمعيت اساني در حال انفجاره يه تولد جديد ديگه!!!!؟؟؟؟ نگراني براي اينكه توي اين محيط هاي ناامن سالم بمونه و............اتفاقا با پت همه جا براحتي ميشه رفت چون نه مدرسه داره نه نگران ونگ و ونگ و مريضي و.........هستي.درباره پرسش اخر هم هر كس سبك خاص خودش رو براي زندگي داره.و جواب ساده ست همونقد كه خيلي ها عاشق بچه و عمر و پول گذاشتن براش هستن خيلي ها نيستن!!!!!
پاسخ
تشکر کنندگان: honareirani ، amirbakhshi ، سارا کوچولو ، hasti_banoo ، taherifar
من شکار نمیکنم ولی شکارچیان را دوست دارمBig Grin
من یه زمانی مرغ عشق باز بودم . فنچ هم داشتم .قناری.بلبل.سگ.گربه هم نگهداری کردم .
---------------------
بچه گیهام هم جوجه داشتم خیلی همش هم بزرگ میکردم . وقتی مرغ یا خروس میشدم میکردمشون توی یک گونی میکوفتم شون تو دیوار . بچه بودیم دیگه.
---------------------
الان هم دارم تمساح و کرکدیل+خر پرنده پرورش میدم .Big Grin
-----------
دوستان یه خورده درباره نگهداری همستر بگید لطفا
پاسخ
تشکر کنندگان: honareirani ، amirbakhshi ، espahbod ، سارا کوچولو ، taherifar
اینم عکس جیلی ما
اگه عکسش یکم تار شده ببخشید ، پدر سوخته یه جا بند نمیشه ازش عکس بگیریم . برا شناسنامش پدرم در اومد آخر نتونستم ازش عکس بگیرم -->
پاسخ
اما فكر نمي كنم مذهب ارتباطي به حيوون دوستي داشته باشه.خونواده منم مذهبي هستن اما همگي حيوون دوستيم.اتفاقا كسي كه مذهبيه بنظر من بيشتر از بقيه به همه مخلوقات خدا احترام ميذاره و دوستشون داره!!!
(2009-11-30 ساعت 17:32)NAV!D نوشته:  دوستان یه خورده درباره نگهداری همستر بگید لطفا

نگهداريش خيلي راحته.من خيلي همستر داشتم از هر نژادي،سوري،روبوروفسكي،روسي!! بديش اينه كه عمرش خيلي كمه 2 تا 4 سال Sad .جز جوندگانه و هر جور خوراكي ميخوره اما نبايد بهش مركبات،ترشي و شيريني و شكلات داد!!! كاراشون خيلي بامز است.لپهاشون كيسه هائي براي ذخيره غذا داره.غذا رو تو لپ هاشون جمع مي كنن خيلي قيافشون خنده دار ميشه.بعضي وقتا حتي بچه هاشون رو هم تو لپشون قائم ميكنن!!!Tongue
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، ChairMan ، honareirani ، hvm ، usa.lover ، rs232 ، Monica ، سارا کوچولو ، hasti_banoo ، taherifar ، aaraam




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان