کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
آموزش در مدارس آمریکا
بچه ها در آمریکا از چه سنی میتونن به مهد کودک برن؟ این مهد کودک همون Daycare هست یا فرق میکنه؟ بابت هزینه هاش آیا دولت کمکی میکنه؟
ممنون
CR1
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2014-12-15 ساعت 21:33)yami نوشته:  بنده یک مطلب مهمی رو اینجا اضافه کنم.
دوستانی که با فرزند چهارده پانزده ساله وارد آمریکا میشن و نگران تحصیل و دیپلم فرزندشون هستن یک کار میان بر میتونن انجام بدن!!
در ایالت تکزاس اگه سایر شرایطی که اینجا گفته شده رو رعایت بکنید، میتونید در سن 16 سالگی فرزندتون رو برای امتحان GED یا همان معادل دیپلم معرفی کنید. در سایر ایالات حداقل سن 18 هست و همینطور در تکزاس اگه شرایطی که اینجا نوشته رعایت نشه:

http://www.gedtestingservice.com/testers/policy_tx#age

یعنی فرزند شما به محض ورود عوض اینکه بره وقتش رو صرف دروس بیخودی که بعدا به دردش نخواهد خورد بکنه، میاد در این یکی دو سال مانده به سن GED فقط روی دروسی کار میکنه که در کالج و دانشگاه بهش نیاز خواهد داشت مثل ریاضی و زبان برای رشته های فنی مهندسی یا زبان و ریاضی و شیمی زیست برای رشته های پزشکی و در عین حال GED شم میگیره و عملا در سن 16 سالگی میتونه وارد کالج بشه و فوری از شر نزدیک به 40 واحد دروس عمومی رشته خودش راحت بشه.

این سریعترین راه هست برای کسی که میخواد در سن بیست سالگی لیسانسش رو گرفته باشه و وقتش رو در دبیرستان صرف دروس به دردنخورد نکرده باشه.

برای امتحان GED هم کلاسهای آمادگی زیادی هست و هم کتابها و سایتهای زیاد هست. فقط توجه کنید که امتحان GED زیاد سخت نیست و نباید برای رفتن به کالج صرفا به سطح این امتحان تکیه کرد وگرنه در کالج در ریاضی و زبان و شیمی و فیزیک و زیست شناسی همه شون آدم کم میاره.
پاسخ
تشکر کنندگان:
خب یه سوال من evaluation  دیپلمم رو قبول نکرد و گفته معادلکلاس 12 هم امریکا میشه و نمیتونم برای لیسانس در امریکا با این دیپلم گرافیک کامپیوتر (کاردانش) ادامه تحصیل بدم میخواستم ببینم میشه تو ایران GED بگیرم؟ چون خیلی راحت تر از دیپلم ایرانه و این که الان 21 سالمه.  evaluation رو میزارم ببینید بلکه بفهمم مشکل از کجاست
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان