کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
پیشنهادات
من هم موافقم که هیچ چیز جای ویکی را نمیگیرد. قبلاً هم پیشنهاد داده بودم ولی نمی دونم چرا کاری انجام نمیشود. شاید دلایل مالی دارد...


(2013-12-11 ساعت 01:32)hamid32 نوشته:  با سلام به مدیران گرامی ( نمیدونم اصلا این پست به چشمشون میخوره یا نه ؟)
همونطور که میدونید من تازه با این انجمن آشنا شده ام و بالطبع دارم اونرو زیر و رو میکنم.

ببینید بنظر من یک مقدار بسیار زیادی از اطلاعات لازم در پروسه لاتاری بین افراد و سالها مشترک هستش. پیشنهاد من این هستش که در جهت اینکه کاربران تازه وارد با پروسه های مختلف آشنا بشوند همه آن چیزهایی که میتواند مشترک باشد در یک فایل pdf جمع شده تا اینقدر سوال مکررات پرسیده و باعث سردرگمی و پیچیدگی بیشتر نشود .
برای مثال عرض میکنم : ما یک بحث داریم که هی هر ساله تکرار میشود؛ "ترجمه رسمی مدارک، دارالترجمه و ... " سال 2010 در 33 صفحه و 492 پست، سال 2011 در 26 صفحه و 375 پست، سال 2012 در 42 صفحه و 624 پست، سال 2013 در 105 صفحه و 1567 پست، سال 2014 در 129 صفحه و 1921 پست. در مجموع حدود پنج هزار پست صرف همین موضوع ترجمه مدارک شده است. اکثرا هم تکراری. سوالات که هر سال تکرار میشوند. و در هر صفحه هم تکرار میشوند پاسخ داده میشود و باز دوباره چند صفحه جلوتر . . .
( توجه کنید که من اصلا بصورت مصداقی درمورد تاپیک ترجمه مدارک صحبت نمی کنم. منظور تمام موضوعات مبتلابه هستش)
شما اگر نگاه کنید میبینید منابع سایت و وقت افراد با تجربه ای که لطف کرده پاسخ میدهند هدر میرود. کاربر هم کاملا گیج میشود. حال اگر یک سازوکاری باشد که در ابتدای همین صفحه یک فایل درست و درمان درباره آن موضوع باشد لااقل 70-80 درصد سوالات را پاسخ بدهد ( حالا اگر موضوعی بنا به قانون هر سال تغییر کرد ورژن آن فایل را در مورد آن تغییرات بروز میکنیم)
شما فقط نگاه کنید ببینید در تاپیک 2014 نزدیک به 2500 پست در مورد فرم 230 داریم. من نفهمیدم چرا برای هرکدام از 44 سوال این فرم نزدیک به 58 نوشته ارسال شده است ؟ (سال 2013 تعداد 1492 پست ارسال شده. خدا 2015 را بخیر بفرماید !)
من نمی خواهم اینجا آمار بدهم. دوستان قدیمی مهاجرسرا وقتشان محدود است و تعداد کاربران هر لحظه افزوده میشود. تعداد سوالات تکراری هر سال بیشتر میشود. نتیجه : سردرگمی کاربران جدید و کلافگی پیشکسوتان!

اعتقاد دارم آدم پیشنهاد میدهد خودش هم آستین اش را بالا میزند! اگر مدیران محترم با من هم نظر هستند که این مشترکات موضوع لاتاری باید ( بصورت کامل و جامع) سرجمع شود؛ بنده هم بعنوان کاربری کوچک در خدمتگزاری حاضرم.
هرچند که فایل PDF خوب و جامع است، اعتقاد شخصی بنده بر این است که ویکی بسیار پویاتر و جامع تر و بهتر است. رایگان و کم حجم. این موضوع را در تاپیک ویکی گفتم. اما اصلا معلوم نشد چه بر سر ویکی آمده است؟

مشتاقانه منتظر پاسخ دست اندرکاران محترم هستم.
تشکر کنندگان: hamid32 ، ابی22 ، msar
سلام
به نظر من سایت مهاجر سرا خیلی شلوغ شده و باید یک سری مرتب سازی انجام بشه
مثلا:وقی وارد قسمت قرعه کش گرین کارت میشیم یک سری تاپیک با موضوعات مختلف باز شده و
دوباره همون موضوعات تو قسمت برندگان گرین کارت لاتاری ..20 دوباره هست
فکر میکنم یکم مرتب تر و اینقدر تو در تو نباشه بهتره .
مرسیCool
تشکر کنندگان: ali 1346 ، behfaza ، sib 24 ، hamid32 ، msar
سیستم پیام خصوصی خیییییییلیییییی کنده یه فکری به حالش بکنید.
مرسی
لاتاری از آغاز تا پایان
(به تغییراتی که در قوانین پیش میاد توجه کنید)
بهترین راه برای رفتن به فرودگاه و بالعکس
تشکر کنندگان: msar
سلام خدمت مدیران محترم
امیدوارم حال همتون خوب باشه!
راستش به نظر من اگه بتونید سیستم فروم رو از MyBB به XenForo تبدیل کنید خیلی خوب میشه، زن فورو واقعاً عالی هست از تکنولوژی آژاکس استفاده میکنه سرعت بارگزاریش حرف نداره و در مقایسه با مای بی بی و ویبولتین از منابع کمتری استفاده می کنه. سئوش هم فوق العاده هست. اخیراً فروم پرشین تولز که یکی از بزرگترین انجمن های ایران هست از ویبولتین به زن فورو مهاجرت کرد.
موفق باشید
تشکر کنندگان: hamid32 ، Saeedv13 ، HERMES7 ، taherifar ، msar
(2013-07-11 ساعت 13:57)ghafari88 نوشته:  نمی دونم به لحاظ فنی چقدر امکان پذیره اما اگر بخشی ایجاد بشه ( مثلا توی کنترل پنل کاربری) که مثل فیس بوق بشه فهمید فلان پستی که گذاشتیم کسی از طریق ریپلایی جواب داده یا نه و بشه مطلع شد، خیلی خوب میشه!
موفق باشید

دوست عزیز این مورد که شما فرمودین همون نوتیفیکشن هست در واقع که در سیستم XenForo وجود داره، مثلاً وقتی کسی از پست ارسالی شما تشکر و یا اون رو نقل قول می کنه نوتیفیکیشنش براتون میاد!
تشکر کنندگان: msar
سلام،جای دیگه پیدا نکردم بنویسم، مهاجرسرا چرا اینطوری شده؟ ۱ روز هست،۱۰ روز نیست....
تشکر کنندگان: msar
(2014-07-03 ساعت 09:22)saint نوشته:  سلام دوستان
بابت تاخیر در خدمت رسانی از همه شما پوزش می طلبم
متاسفانه هاست ما بدون اطلاع قبلی خدماتش رو متوقف کرد که این باعث مشکلات عدیده شد
نظرمان این است که فروم رو به ویبلوتن انتقال بدیم. این کار کمی زمانگیر و پردرد سر است .

با تشکر از نظرات خوب وسازنده تان

به خدا XenForo خیلی خیلی بهتره از ویبولتینه!
تشکر کنندگان: msar
با سلام خدمت مديران گرامي ،در ابتدا براي همه ي زحماتتون تشكر ميكنم كه اين امكان رو به ما ميديد كه از تجربيات همديگه استفاده كنيم
پيشنهادم اينه كه در صورت امكان با توجه به مطالبي كه در تاپيك (ثبت ازدواج در كشور ثالث) مورد گفتگو هست نام اون رو به (مراحل ازدواج در گرجستان) تغير بدهيد همانطور كه ميدانيد تاپيك ديگري با نام (مراحل ازدواج در تركيه) وجود دارد كه دوستان زيادي از ان استفاده ميكنند و به اين ترتيب مطالب اين تاپيك رو هم مطالعه ميكنند و استفاده ميكنند
نميدونم اين موضوع رو جاي درستي مطرح كردم يا نه ولي پيشاپيش از شما تشكر ميكنم!



 
F2A# ارسال اوليه مدارك  Nov.25.2013 #اپرو feb.12.2014 #ارسال مدارك به nvc و تكميل فرمها may.13.2015 #دريافت نقص مدرك و فرستادن دوباره مدارك July.27.2015 #تكميل پرونده AUG.21.2015 #مصاحبه اواخر سپتامبر- ابوظبی
ويزاي يك ضربsep.20.2015Cool
تشکر کنندگان: msar
سلام به مدیریت محترم .

شما میتونید روی ویبولتین برید اما خودتون میدونید 2 نسخه داری کلاسیک و سوییت . بعد اینکه شامل هزینه است

درسته خیلی خیلی خوبه اما امیدوارم به سئو شما ضربه ای وارد نشه + به راحتی بتونید کانورت کنید مطالب را و سایت داون نشه

پیشنهاد : ابتدا یه جای دیگه تستش کنید کانورت کنید ببینید همه چیز خوبه باگی چیزی نداشته باشه سپس بیارید اینور

متاسفانه دیده شده باگ sql injection زیاد بوده در زمان انتقال ناصحیح


پیروز باشید
شماره کیس ***6. رویت قبولی 10May. تعداد افراد 2 نفر. سفارت آنکارا . مصاحبه نیمه اول جولای . نتیجه 1 ضرب هر 2 نفر Big Grin . مقصد سیاتلRolleyes
سفرنامه از سیر تا پیاز من

تشکر کنندگان: babak12 ، msar
سلام

میخواستم بپرسم که موضوعات عمومی مهاجرت که مربوط به کشور خاصی نیست (مثل اهداف مهاجرت، مشاوره های عمومی مهاجرت و نظرسنجی و ... ) در کدوم بخش قرار میگیره؟

انجمنی برای مهاجرت وجود داره ولی امکان ارسال تاپیک جدید رو نداره .
تشکر کنندگان: msar
سایت موتور سرچ ضعیفی دارد رسیدگی شود ...جستجو در متن را ضمیمه کنید ...
اطلاعیه ها را به سایت اضافه کنید مثل سایت پرسین تولز ...

در کل سایت نواقص جزیی دارد که با حل کردن ان به ایده ال میل میکند ...تشکر
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، majid7 ، msar
درود به همه دوستان.پیشنهاد من اینه که تاپیکی وجود داشته باشه که دوستان همشهری بتونن با هم آشنا بشن و شاید از این طریق بتونن در پروسه مهاجرت خیلی به هم کمک بکنن و قطعا انگیزه افراد را هم در تصمیم سختی که گرفتن بالاتر میبره.این موضوع به خصوص برای بچه های شهرستانی مفید خواهد بود.سپاس از مهاجرسرا
تشکر کنندگان: majid7 ، lighter ، msar
احتراماً بنده یک پیشنهاد جالب و مفید داشتم که امیدوارم موثر واقع شود. زمانی که یکی از اعضا با زحمت زیاد و صرف وقت پست بسیارمهم و با اهمیتی را می گذارد. بلافاصله یکی دیگر از اعضا پاسخ و اعلام نظری رابرای همان پست می فرستد که در اکثر مواقع حاوی راهنمایی غلط یا درست و احتمالاًحرفهای معمولی بی ارزش و شاید بی ربط و بی اساس می باشد و این عمل باعث می شود ارزش و اهمیت آن پست بسرعت از بین می رود و در واقع زحمت و تلاش کسی که آن پست بسیار مهم و با ارزش را قرار داده است بر باد می رود. زیرا آن پست به سرعت از تیتر خارج می شود.
پیشنهاد بنده این است در قالب نرم افزار تغییراتی داده شود بدین صورت که اظهار نظرات راجع به یک پست بصورت یک کادر شناور در گوشه سمت راست یا چپ آن پست نمایان شود و بدین ترتیب کسی که می خواهد نظرات دیگران راجع به این پست را بخواند یا اینکه خودش نظری بدهد کافی است آن کادر شناور را کلیک کند.البته لازم به توضیح است که وقتی اظهار نظر یا راهنمایی بصورت یک حرف بی اساس ویا غلط و گمراه کننده توسط یک نفر در این پنجره یا کادر قرار می گیرد سایر اعضا دیگه مثل روش کنونی لازم نیست در دنباله آن پست یک پست جدید ایجاد کنند و با ارسال پستهای مکرر باعث ترافیک و اشغال فضای سایت بشوند کافی است در همان کادر یا پنجره اعتراض یا نقطه نظرات خود را در مورد اظهار نظرات دیگران بیان کنند.
تشکر کنندگان: majid7 ، Rock ، shahab2000 ، msar
سلام
بعد از دو سال ا
دوری از مهاجر سرا ( پس از دلزدگی وناکامی در لاتاری 2013) مجدد سراغ دوست قدیمی خود آمدم اما متاسفانه فقط ایدی من حفظ شده بود و تمام دوستان و پست های قبلی ام نبود !!!
کاش میشد یک بار دیگه همه اونها مرور میشد .....
کاش حذفش نمی کردین
...
?قبولی2013 :
2013AS30XX -مصاحبه مارچ و جون  2 مرحله در آنکارا - برگه صورتی گرفتم وکلیرنس شدم.کلیر در sep -عدم دریافت ویزا بدلیل تکمیل ظرفیت

?قبولی2016 :
2016AS33XX-تاریخ رویت قبولی : 2016-MAY Sad
کیس قبولی هر دو بار همسرم -تعداد نفرات 3 نفر
ارسال فرم 21-MAY-2016
نامه دوم 21-JUN-2016
مصاحبه 1 آگوست آنکارا
خانم و بچه مون ویزا یک ضرب و من  آپ خوردم
آپدیتهای من:
?آپدیتها : 2 ,3 ,11آگوست
11 آگوست دوخطی
17 آگوست OR
18 آگوست ایمیل کلیری
19 آگوست تحویل پاس به پست
22-23 آگوست
24 آگوست ایشود

هزینه ها تا اینجا حدودا 15میلیون
ورود به امریکا :8 اکتبر .ارواین
آرزوی اخذ ویزا برای همه ی برندگان لاتاری
تشکر کنندگان: msar
سلام به دوستان دست اندرکار این سایت مفید
راستش من خیلی وقته که عضو هستم و کم و بیش در این سایت وقت میگذرونم نمیدونم این قانون کی اضافه شده ویا از قبل بوده و من متوجه نبودم: دوستانی که تازه عضو میشن باید یه تعدادی ارسالی داشته باشند تا یه سری امکانات در اختیارشون گذاشته باشه مثلا همین گذاشتن امضا. این باعث شده این دوستان برای افزایش ارسالی هاشون به فروم های مختلف وارد میشن و شروع میکنن به ارسالی های بی ربط و یا مطالب و جملات کوتاه بی مورد. بعضی از دوستان واقعا سوالی دارند و به امید جواب سوالشون رو مطرح میکنن ولی با این ارسالی های بی مورد سوال اونها هم از اهمیتش کاسته میشه و در واقع بین پست های بعدی پنهان میشه ویا خیلی دیگه از دوستان رو از جواب دادن نامید میکنه . کاش یه راه حلی برای این قضیه پیدا میکردین.
CR1
تشکر کنندگان: Mahmood129 ، مير منصور ، m.ghoreishi ، حریر




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان