کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
پیشنهادات
سلام خدمت مدیران عزیزWink
جسارتا من یک پیشنهاد دارم اونم اینکه تاپیک واشنگتن دی سی بهش مریلند و ویرجینیا هم اضافه بشه یعنی بشه یک تاپیک و بشه در مورد هر سه جا نظر داد هم به دلیل اینکه فاصله ی زمانی بین اینها کم هست و خیلی ها مثلا مریلند ساکن هستن و برای کار میان دی سی و هم اینکه در تاپیک دیگه بیشتر در مورد با گردهمایی بحث شده فکر کنم یک تاپیک بشن بهتر باشه و اینکه افرادی که یکی از این جاها بودن معمولا حداقل یکی از اون سه نقطه ی دیگه رو رفتن و میتونن در مورد هر سه جا اطلاعات مفیدی به دیگران بدن.
سپاسگذارمSmile
از همه دنیا می گذرم میام و پیدات میکنم یک عمــــــر تماشات می کنم.
تشکر کنندگان: ابی هانی ، masih sh ، امیر مهاجر ، amir82 ، nora ، milad_aae
درود بر دوستان و مدیران گرامی ....
نظر به قولی که قبلا داده بودم برای نمونه های جدید پوسته اصلی سایت و صفخات مربوطه ...
متاسفانه به دلیل مسافرت و مشغله کاری موفق به اتمام طراحی نشدم ....و طراحی ها نا تمام ماندند..
از این بابت واقعا معذرت خواهی می کنم ..
به امید خدا به زودی پوسته ها را ارسال خواهم کرد .
جهت مدیر فنی سایت : این پوسته ها در فتوشاپ و کورل طراحی می شوند و متاسفانه نتوانستم در برنامه ای که مناسب وبلاگ است طراحی کنم .
اما اگر با ایجاد پوسته ها موافقت شد حتما همکاری های لازم را انجام خوام داد...
با ارزوی موفقیت ..ابی۲۲
موفقیت های بزرگ لازمه اراده ی قوی هستند.!
تشکر کنندگان: ParsTrader ، jake ، nora
با سلام خدمت مدیران محترم . من صفحه ای را در فیس بوک دیدم به نام " زحمتی نیست" در این صفحه کسانی که از ایران قصد رفتن به آمریکای شمالی و بخش هایی از اروپا را دارند یا از آن جا به ایران بر می گردند اعلام می کنند که مثلا؛ می توانند اگر کسی درخواستی دارد برایش انجام دهند، و دیگرانی هم می روند و مثلا اعلام می کنند برای فلان شهر می خواهند برفرض شناسنامه ای را به سرعت ارسال کنند... خلاصه افراد هم درخواست هایشان را هم امکان هایشان را می نویسند. به نظرم جالب آمد و فکر کردم با شما در میان بگذارم تا صفحه ای مشابه ایجاد شود شاید در مواقعی کمک حال باشد. البته متوجه هستم که شاید بعصی ریسک ها هم با خود داشته باشد ...به هرحال با بحث و تبادل نظر می شود تکمیل و راه اندازی اش کرد. موفق باشید!
2013
The tragedy of life is not death but what WE LET die inside of us while we live
تشکر کنندگان: amir82 ، storagemeter ، pr.kia ، milad_aae
من یه سوال دارم:
قسمتی که رتبه های هر فرد رو زده، غیر از "رتبه از اعضا"، "رتبه از ارسال‌ها" هم هست که تا اونجایی که من دیدم برای همه صفره؛
این "رتبه از ارسال‌ها" دقیقه چیه؟!
DV-2013 - DV-2014 - DV-2015 - DV-2016 - DV-2017 - DV-2018 - DV-2019 - DV-2020 - DV-2021 - DV-2022 - DV-2023 - DV-2024 - DV-2025 - DV-2026 ...STOPPED!

مهاجرت به امریکا از طریق تحصیل - آگست ۲۰۲۲

🎈🎈🎈
تشکر کنندگان:
سلام وخسته نباشید بابت زحماتتون
اگر امکانش هست یک قسمت سوالات متداول ایجاد کنید
خیلی از سوالاتی که مطرح میشه تکراری هستند
dv 2013, Ankara
تشکر کنندگان: milad_aae
"مهاجرسرا در حال انجام تغییرات برای بروز رسانی به نسخه جدید است و ممکن است در ساعاتی از شبانه روز سایت بسته شود ، پیشاپیش از شکیبایی شما سپاسگزاریم." به شخصه امیدوارم لااقل ظاهر مهاجرسرا عوض نشه. خاطرات خوبی باهاش دارم. البته نمی خوام در مقابل تغییر مقاومت کنم اما تجربه بد اخیر یاهو رو در نظر بگیرید. نظرات عمدتا مخالف بود اما یاهو کار خودشو کرد.Cool
تشکر کنندگان: bayat_r ، gitialyari ، romance33
مدیریت محترم ؛
بنده در فروم های مختلف شاهد این مسئله هستم که برندگان ویزای لاتاری سال جدید(2014) با طرح سوالاتی که مطرح کردن اینگونه سوالات و کنکاش در مورد آنها برای آنان خیلی عجولانه و خیلی زود است و آنهم ناشی از تازه کار بودن و کنجکاوی آنها می باشد یک نوع بازدارنگی و انحراف در مباحث مهم و حیاتی برای ما 2013 ایها که بار سفر را بسته ایم موجب میشوند. البته کسب اطلاعات حق آنهاست ولی دانسته یا ندانسته وسط حرف اعضای قدیمی میپرند و لابلای گفتگو های مهم بین اعضای قدیمی یگ سیگنال اغتشاش می فرستند و این مسلماً برای هیچ کس خوشایند نمی باشد. لطفاً یک بازنگری در قوانین انجمن برای ایجاد محدودیت در ایجاد پست برای برندگان سال جدید در مباحث به مربوط انجمن برندگان سال 2013 ایجاد نمائید.برای تشریح بهتر این معضل بوجود آمده شما تصور نمائید که دانشجوی ترم اول بیاد بشینه کلاس دانشجویان ترم هشتم و هی استاد را با موضوعات مقدماتی و ابتدایی سوال پیچ کنه در اینصورت جو کلاس برای اکثریت دانشجویان حاضر در کلاس غیر قابل تحمل و عذاب آور خواهد بود.

جهت استحضار لطفاً پست شماره 1784 آقای boshra را در تاپیک زندگی و کار در دالاس ملاحظه بفرمائید.
تشکر کنندگان: storagemeter
یک پیشنهاد برای دوستان مدیر که میدونم بدردتون خواهد خورد.

اخیرا میبینم مبحث گفتگوی ازاد کاربران دغده ای شده و یکسری از کاربران با شرکت در این مبحث ها فقط به دنبال اضافه کردن معیار های کاربری خوشان هستند ولی امروز یک پیشنهاد میدم که همه این مشکلات رو حل میکند.

یک انجمن جدید (یا زیر انجمن) برای بحث و گفتگوی ازاد ایجاد کنید سپس به کنترل پنل مدیرکل رفته :
انجمن ها و ارسال ها >> انجمنی که اخیراً ایجاد کردید برای گفتگوی ازاد >> ویرایش تنظیمات انجمن >> بخش متفرقه تیک گزینه ای که مربوط میشه به "ارسال‌های کاربر در این انجمن به تعداد ارسال‌های او اضافه شود."

امیدوارم دیگه چنین مشکلی در انجمن رخ نده و اونهایی هم دوست دارند با همدیگه بحث ازاد داشته باشند بتونند در یک تاپیک خوب باهم بحث کنند.

ارادتمند
تشکر کنندگان: ParsTrader ، عشق رفتن ، mz64
سلام
میشه لطفا یه تایپیکی راه بندازین که ایرانیای شهرهای مختلف تو امریکا همدیگرو بشناسن با هم رفت و امد کنن و با هم دوست بشن ؟
ممنون Smile
کیس نامبر :2013as....8700
محل مصاحبه:ایروان
مصاحبه: 20 june ویزا : یکضرب Big Grin
مقصد : هیستون
تشکر کنندگان: عشق رفتن ، masoud z
نمی دونم به لحاظ فنی چقدر امکان پذیره اما اگر بخشی ایجاد بشه ( مثلا توی کنترل پنل کاربری) که مثل فیس بوق بشه فهمید فلان پستی که گذاشتیم کسی از طریق ریپلایی جواب داده یا نه و بشه مطلع شد، خیلی خوب میشه!
موفق باشید
2014AS18XX | سفارت: ابوظبی | کارنت: 10 سپتامبر | مصاحبه: نوامبر | کلیر: 27 نوامبر | ویزا: 16 دسامبر | ورود به آمریکا: 31 ژانویه 2014 | دالاس
کتاب گرامر برای مکالمه
سفرنامه بخش 1 و 2
سفرنامه بخش 3
تشکر کنندگان: عشق رفتن ، rainyboy ، r_ent ، romance33
لطفا تعداد کاراکترای امضا رو بیشتر کنین . خیلی خیلی کمه . معمولا تو انجمن ها اینقدر محدودیت واسه امضا درست نمی کنن . مرسی

تشکر کنندگان: amir82 ، mz64
تا زمانی‌ که آماری از وضعیت بچه‌ها وجود نداشته باشه کسی‌ نمیتونه به خیلی از سوالها درست پاسخ بده. حتا افراد خیلی‌ با تجربه هم ( بالای ۳۰ سال) جواب شما رو بر اساس تجربه شخصی و تعداد محدودی آدم که دورو برشون بوده میدهند. و نمیتونه این جواب کلیت داشته باشه. معمولان آمار هائی هم توی سایت‌ها وجود داره خیلی‌ کلی‌ هست و بر اساس تمام افراد جامعه آمریکا هست. نه بر اساس ایرانی‌های مهاجر !!! به نظر من بهترین کار اینه که یه کار آماری از همین بچه‌های باتجربه مهاجرسرا انجام بشه. بعد می‌شه این آمار رو خیلی‌ خوب تحلیل کرد. من پیشنهاد می‌کنم که یک فرم با سوالات مشخص آماری تهیه بشه و از باتجربه‌ها خواهش کنیم که بیان و این فرم رو پر کنن. سوال هائی مانند: کدوم شهر رفتند؟ آیا تغییر شهر داده‌اند؟ بعد از چه مدت کار پیدا کرده؟ آیا کار منطبق با تخصص و تجربشون بوده؟ و......... خیلی‌ سوالای دیگه. اگه کسی‌ هم تجربه کار آمار داشته باشه خیلی‌ میتونه کمک کنه. من وقتم خیلی‌ محدوده ولی‌ حاضرم اگه این کار شروع شد کمک کنم.
ورود به امریکا: 2011
محل زندگی: Houston-TX
چرخ گردون گر دو روزی بر مراد ما نگشت ..... دائما یکسان نباشد حال دوران، غم مخور
تشکر کنندگان: ffrfar ، mz64
برای کمتر کردن حجم کار مدیران و سبکتر شدن فروم، میخواستم پیشنهاد بدم، اگر امکانپذیر باشه، 1 گزینه ای پایین ارسال هر نفر، برای خود اون فرد فعال باشه به نام "پست موقت" که در صورتی که فرد آن گزینه را انتخاب کرد، پست مورد نظرش بعد از گذشت 1 هفته به صورت اتوماتیک حذف شود.
2013AS18xx*مقصد:L.A*مصاحبه:w1 Decآنکارا*کلیرنس 11jan*ویزا 24jan
سفرنامه * مهاجرت نامه * سؤالات آیین نامه رانندگی کالیفرنیا*اطلاعات ویزای توریستی
تشکر کنندگان: amir82 ، امیر مهاجر ، ابی هانی ، soheilbadami
با سلام و تشکر از زحمات کلیه دست اندرکاران خوش فکر این سایت.پیشنهادات ذیل اجمالا خدمتتان عرض میشود:

1-لطفا برای برندگان لاتاری 2014 هم همانند سالیان قبل تاپیک کلیرنس برندگان 2014 ایجاد فرمایید.ظاهرا در ستوات قبل پیش از ماه اگوست این تاپیک مهم ایجاد شده یود.

2-همانطور که دوستان دیگر اشاره کردند امکانی فراهم شود که اعضای مهاجر سرا پس از مهاجرت اگر خواستند بتوانند بطور سیستماتیک با هم در تماس باشند مانند انجمنهای فرعی مهاجر سرا در امریکا و حتی در ایالات مختلف و یا سایر کشورها و احیانا در قالب این ارتباطات بتوانند به همدیگر کمک کنند .این موضوع بخصوص راجع به مهاجران از طریق لاتاری مفید خواهد بود.به نظرم این سایت امکانات بلقوه ای دارد که به مرور میتواند بلفعل شود و هنوز جای ارتقای فراوانی دارد.

3- من نمیدونم مکانیسم انتخاب مدیران چیست ولی خواهشا در انتخاب انها دقت بیشتری شود.این تجربه شخصی من بود که فردی تحت مسولیت "مدیر ارشد" که از برندگان لاتاری سال 2013 بود با چه ادبیات امرو نهی به کاریران اخطار میداد و بعضی از کامنتها را بدون دلیل چندان موجه ای جذف میکرد در صورتیکه خودشان در صفحات اخر تاپیک کلیرنس برندگان 2013 مقررات سایت از جمله رعایت فوینتها نگارش که به ان ایراد میگرفتند را خودشان یکلی رعایت نکردند . تصور میکنم بعضی این دوستان که احتمالا خیلی جوان هستند هنوز نوجیه نشدند که مفهوم مدیر در اینگونه سایتها یعنی چه و چگونه با کاربران برخورد و راهنمابشان کنند و شاید این لغت مدیر بودن که متاسفانه در فرهنگ اداری ما به غلت مفهوم قدرت و امر و نهی میدهد ایشان را به اشتباه انداخته و شاید اگراز لغات دیگری مانند "راهبر" یا "راهنما"استفاده شود تا سو تفاهم نشود. ماهیت این سابت فضای دوستانه برای کمک بیکدیگر و همچنین استقاده از قابلیتهای کلیه کاربران از جمله مدیران در این راستا است و خوشبختانه انطور که من در این چند ماه دیدم اکثریت کاریران افراد با فرهنگی هستند و امبدوارم برای همیشه جذب این سایت شده و بتوانند سطح همکاری را کسترش دهند.
البته بار دیگر از زحمات کلبه دوستان عزیزی که وقتشان را صرف کمک به سابر دوستان مینمایند تشکر و قدردانی میکنم.


3-
C/N 2014AS00007xxx - سفارت ایروان



تشکر کنندگان: matmir ، jake
با سلام برادم 17 سال است که برای کار به ترکیه رفته و از انجا می خواست بره اروپا و پناهنده بشه تا حالا ما ازش بی خبریم لطفا ما را راهنمایی کنید ممنون و متشکریم اسمش ناظم پارسایی هست ساکن فارس
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان