کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
پیشنهادات
(2015-05-18 ساعت 17:12)Haghighat نوشته:  سلام به دوستان دست اندرکار این سایت مفید
راستش من خیلی وقته که عضو هستم و کم و بیش در این سایت وقت میگذرونم نمیدونم این قانون کی اضافه شده ویا از قبل بوده و من متوجه نبودم: دوستانی که تازه عضو میشن باید یه تعدادی ارسالی داشته باشند تا یه سری امکانات در اختیارشون گذاشته باشه مثلا همین گذاشتن امضا. این باعث شده این دوستان برای افزایش ارسالی هاشون به فروم های مختلف وارد میشن و شروع میکنن به ارسالی های بی ربط و یا مطالب و جملات کوتاه بی مورد. بعضی از دوستان واقعا سوالی دارند و به امید جواب سوالشون رو مطرح میکنن ولی با این ارسالی های بی مورد سوال اونها هم از اهمیتش کاسته میشه و در واقع بین پست های بعدی پنهان میشه ویا خیلی دیگه از دوستان رو از جواب دادن نامید میکنه . کاش یه راه حلی برای این قضیه پیدا میکردین.


از شما تشکر میکنیم بابت انتقاد و پیشنهادی که داشتید .

خدمت شما عرض کنیم دلیل اینکه گفته می شود امضاء بسازید این است که متناسب با وضعیت فرد پاسخ به اون فرد داده شود ( پس این یک راه است برای جلوگیری از پست های بیشتر ) که اگر امضا نباشد خیلی از دوستان مجدد باید از اول خودشونو معرفی کنند ...
مبحث دوم پست هایی که مرتبط با انجمن نباشد تیم مدیریت سعی به حذف آن پست ها دارد ولی بعضی مواقع بیش از اندازه زیاد است ... لذا همیشه از دوستان خواستیم حتی در پست ها که لطفا پست های نامربوط در تاپیک ها نزنید . در این مورد ای کاش قسمت مدیریت را ملاحظه میکردید که روزانه چقدر پست ها را مجبور هستیم ببینیم و تایید و یا عدم تایید کنیم .

بازم ممنون از پیشنهادتون
شماره کیس ***6. رویت قبولی 10May. تعداد افراد 2 نفر. سفارت آنکارا . مصاحبه نیمه اول جولای . نتیجه 1 ضرب هر 2 نفر Big Grin . مقصد سیاتلRolleyes
سفرنامه از سیر تا پیاز من

تشکر کنندگان: Haghighat
با سلام به مدير گرامي .
1 - علاقه دارم تاپيكي بنام ( ايالت مينه سوتا ) باز كنم تا با افراد مهاجرت كرده بيشتري اشنا شوم . ولي متاسفانه نمي توانم نوشته جديد ايجاد كنم .
2 - بدليل بسته شدن ايميل اوليه كه با ان عضو سايت شدم رمز را از دست داده ام و اين مشكلات را دارم .آيا شما مي توانيد كمك كنيد ايميل ديگري را معرفي و ثبت كنيم و رمز جديد به آن ايميل ارسال شود .
كيس 2000-2001 خانوادگي f4 . تكميل مدارك 2009 - 2011 . مصاحبه ابوظبي دسامبر 2014 .دريافت برگه آبي . از زمان مصاحبه تا بحال 4 بار اپديت شده ايم و بعد از 5/5 ماه كلير و يك ماه بعد از كلير ويزا دريافت كردم .متاسفانه ايميل ام باز نمي شود و اگر كاري بود پيام خصوصي بدهيد .
تشکر کنندگان:
(2015-05-18 ساعت 17:51)مير منصور نوشته:  با سلام به مدير گرامي .
۱ - علاقه دارم تاپيكي بنام ( ايالت مينه سوتا ) باز كنم تا با افراد مهاجرت كرده بيشتري اشنا شوم . ولي متاسفانه نمي توانم نوشته جديد ايجاد كنم .
۲ - بدليل بسته شدن ايميل اوليه كه با ان عضو سايت شدم رمز را از دست داده ام و اين مشكلات را دارم .آيا شما مي توانيد كمك كنيد ايميل ديگري را معرفي و ثبت كنيم و رمز جديد به آن ايميل ارسال شود .

سلام دوست عزیز برای باز کردن تاپیک + تغییر ایمیل لطفا به آی دی ناظم پیغام خصوصی ارسال فرمایید . این مورد رسیدگی در سطح ایشون می باشد .

شاد باشید
شماره کیس ***6. رویت قبولی 10May. تعداد افراد 2 نفر. سفارت آنکارا . مصاحبه نیمه اول جولای . نتیجه 1 ضرب هر 2 نفر Big Grin . مقصد سیاتلRolleyes
سفرنامه از سیر تا پیاز من

تشکر کنندگان: مير منصور
سلام خدمت همه مدیران و ادمین.به نظرم بد نیس اگه یه تاپیک تو بحث امریکا درباره ی انواع وام های بانکی بزنین.چون واقعا همچین چیزی لازم و ضروریه و هم دوستان با مراحل ددریافت وام مدت پرداخت میزان وام وووو اشنا میشن و هم برای هر کسی که بخواد خونه یا شغلی ایجاد کنه لازمه.ممنون میشم اگه رسیدگی کنین
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان