کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
مصاحبه - آنکارا
دوستان عزیزم سلام
قبل از هر چیز از کلیه دوستانی که نوشته هاشون رو در اختیار قرار دادند تشکر می کنم و امیدوارم که نوشته های من هم به کارتون بیاد.
تدارک سفر : ----------------------------
من از آژانس مسافرتی پارک سفر ( سرکار خانم شکوهی ) تور گرفتم. این آژانس تو آنکارا هم نزدیک هتل دفتر داره. قیمت یک نفره: 940000 تومان
رفت: یک شنبه 15 دی ماه - ایران ایر - ساعت 17 - پرواز و هواپیما خوب و بدون تاخیر
آزمایش مدیکال: 2 شنبه - ساعت 30/9
نتیجه آزمایش: 3 شنبه - 3 بعدازظهر
مصاحبه: 4 شنبه - 50/7 - سفارت امریکا_ آنکارا
برگشت: 4 شنبه 18 دی ماه
هتل: 4 ستاره انکارا رویال - خیلی بزرگ نیست ولی واقعا هتل خوبیه - با اینترنتی که حتی یک بار هم قطع نشد - صبحانه - ترانسفر فرودگاهی - مسیر نزدیک تا مطب دکتر ( 15 دقیقه پیاده ) و تا سفارت ( 10 دقیقه پیاده)
تعیین پست PTT : شماره پست 6441 شنبه ها هم باز است و تور گفت که تا هتل 20 دقیقه پیاده راهه.
بیمه: به کمک تور بیمه خریدم. بیمه سامان 4 روزه : 25000 تومان
ارز مسافرتی: یک بار در سال 300 دلار میدهند.- اصل و کپی بلیط، خروجی(65000 تومان)،پاسپورت و ویزا( ترکیه لازم نیست) رو تا قبل از ظهر به بانک ملت شعبه اسکان تو خ میرداماد بردم و با پرداخت حدود 760000 تومان نقد( کارت فبول نمی کرد.) حواله گرفتم. تو فرودگاه بعد از گیت پاسپورت تو زیر زمین باجه بانک ملت با ارائه حواله و پاسپورت 300 دلار ( فقط 100 دلاری) تحویل گرفتم.

----u]آزمایشات مدیکال:[/u][/b] -----------------
توصیه میکنم قبلا محل مطب و سفارت رو ببینید و با مسیر کاملا آشنا بشین.
مطب کنار پارک گوگولو هست ولی از تو خ هامیلی نیز یک پارک کوچولوی دیگه هست که اونطرف مطبه و اهالی محترم من رو چند بار بین این 2 تا پارک پاس دادند. تا بالاخره در اثر تماس تلفنی با دفتر تور در انکارا محل مطب رو پیدا کردم.
البته چون بیشتر از یک ساعت جلوتر حرکت کرده بودم تاخیر نداشتم و حتی زودتر هم به مطب دکتر اونگان رسیدم.
به محض وروود به طبقه چهارم به منشی مراجعه کردم و با ارائه پاسپورت و وقت مدیکال گفت بنشینید تا نوبتتون بشه. ملاک زمان ورود است نه وقتی که قبلا از سایت دکتر گرفتید .
منتظر شدم تا بهم اعلام شد برای گرفتن عکس به جلوی میز منشی مراجعه کردم. بعد هم به طبقه پنجم برای گرفتن نمونه خون و بعد هم صدا کردند برای عکس قفسه سینه. تا اینجا تقریبا کارها سریع انجام شد. بعد کارت واکسیناسیون رو میگیرند و برای معاینه پزشکی تو اطاق 44 انتظار تقریبا طولانی بود.
خانم دکتر اونگان معاینات رو انجام می داد. چند تا سوال به زبان فارسی با لهجه می پرسه که از سابقه بیماریتون مطلع بشه مثل سابقه قلبی، بیمایهای روحی، سرطان، ریوی، کلیوی و... و روی تخت دراز می کشید و معاینات شکمی انجام میده و با گوشی نفس رو چک میکنه.
من تمام واکسن های لازم رو با مشورت خانم دکتر طاهر پور تو انستیتو پاستور تجریش زده بودم و برای آبله مرغان که در بچگی گرفته بودم و هپاتیت ب که چند سال قبل هر 3 نوبتش رو زده بودم تست آنتی بادی دادم و نتیجه اش رو تو کارت درج کرده بودند.
خانم دکتر طاهر پور به من گفتند که احتمالا بهت واکسن آبله مرغان میزنند که در این صورت مقاومت کن و تست آنتی بادی رو نشون بده. من هم روز معاینه تست دم دستم بود که اگر لازم شد نشون بدم که لازم نشد و همه واکسنهام رو پذیرفت. برخی از دوستان واکسن آبله مرغان خوردند و برخی mmr و یک نفر هر دو.
بابت هر واکسن هم 80 یا 100 دلار می گرفتند.
بابت تست خون و عکس سینه 5/47 دلار و بابت معاینه دکتر 100 دلار هزینه گرفتند.
البته گفتن معادلش لیر ترک هم قبول میکنیم. (100 دلار = 216 لیر ترک)
به همه گفتند که جواب رو فردا 3 بعد از ظهر بگیریم.
فردای مدیکال قبلا از 3 اونجا بودم و جواب رو گرفتم . یک پاکت در بسته ،یک CD عکس قفسه سینه و یک برگ خلاصه واکسیناسیون به هم منگنه شده به همراه یک برگه راهنما که به فارسی توضیحات رو داده دریافت کردم.
پاکت رو تو سفارت ازم گرفتند. CD رو باید تو فرودگاه آمریکا تحویل بدیم . برگه خلاصه واکسیناسیون هم باید تو ایران چند تا ازش کپی بگیرید و برای خودمونه و قراره که بعدها تو آمریکا به چند جا ارائه بدیم.
----------------------------------------مصاحبه و قضایای سفارت ---------------------
ساعت 7 صبح جلوی در پشتی سفارت - گیت 4 اولین نفر بودم.
ساعت 30/7 در سفارت رو باز کردند و با دو علامت صف مهاجرین و غیر مهاجرین از هم جدا شد.
پاسپورت ها رو گرفتند و با برگه ای که خودشون داشتند مقایسه کردند. یکی یکی صدا زدند و پاس رو دادند و واردگیت بازرسی شدیم. ورود موبایل ممنوع. یک کاغذ آغشته به ماده خاصی رو روی کفش هام و نیز کلاسوری که حاوی مدارکم بود کشیدند که تو ایران بهم گفتند که آشکار ساز مواد اتمیست.
اولی نفر بودم وارد سالن شدم. خانمی جلوی در پشت میز به فارسی رون صدا کرد خانم بفرمائید اینجا و مدارک ذیل رو خواست:
اصل شناسنامه( گفتم پیش شماست) - 2 تا عکس که گوشها معلوم باشه - پاسپورت - به چه زبنی مصاحبه میشین؟( فارسی)
سپس شماره 400 رو بهم دادو گفت بنشین تا نوبتت بشه.
این خانم خیلی بد اخلاق بود .
سایرین هم بعد از من و یکی یکی وارد سالن شدند و کم کم جلوی میز این خانم صف تشکیل شد.
تا وقتی که سالن تقریبا پر نشده بود (30/8 صبح) هیچ شماره ای اعلام نشد.
سپس شروع به اعلام شماره شد و ابتدا ترکها رو برای انگشت نگاری و سپس مصاحبه در اولویت قرار دادند.
کمی استرس داشتم که با چند نفس عمیق و مشغول شدن به محتویات کلاسورم خونسردی خودم رو حفظ کردم.
بیرون خیلی سرد بود ولی سالن هم هواش به اندازه ای بود که هیچ کس کت یا پالتوش رو در نمی اورد.
شماره 400 ( من ) روی تابلو افتاد . به باجه 9 مراجعه کردم. خانمی بسیار مودب و خوش اخلاق و جوان با موهای فرفری مدارک ذیل رو ازم خواست:
فرم مالیاتی اسپانسر ( اصلش پیش شماست و من کپی اون رو دارم - گرفت)
- بارکد روی فرم 260 - کپی فرم 260 - فرم PTT - دعوتنامه مصاحبه- مدارک اثبات رابطه ( حدود 50 تا عکس از مراسم عروسی و عقد و نامزدی و سفرهائی که با هم رفتیم رو در آوردم و بسته به موضوع دسته دسته بهش دادم که حتی حدود 10 تای آخر رو نگرفت و گفت که برای اثبات رابطه کافیه. لذا پرینت نامه ها رو دیگه بهش ندادم.)
گفت که در پایان مصاحبه امروز اصل شناسنامه و سند ازدواج شما که پیش ماست رو بهتون میدیم و تا انکارا مجددا ترجمه کنید و طی امروز و فردا برامون بیارید.چون از ترجمه اونها بیش از یک سال گذشته بود.
نشستم مجددا شماره اعلام شد برای انگشت نگاری. باز هم نشستم شمارم اعلام شد برای مصاحبه.
یه خانمی با موهای مشکی و بلند و سبزه که فارسی رو به لهجه خیلی شیرینی بسیار روان صحبت میکرد سوالاتی رو که خیلی کلی بود ازم پرسید: چند وقته ازدواج کردید - چه روزی و در چه تاریخی ازدواج کردید - چطور آشنا شدید - همسرتون تو امریکا کجا زندگی می کنه - تا بحال شما ازدواج کرده بودید - شغل همسرتون چیه - کارتون چیه - چند ساله تو این شرکت کار می کنید - دقیقا چه کار می کنید تو این شرکت - قبلا کجا کار می کردید-...
بعد هم روی برگه صورتی کیس نامبرم رو نوشت و دور آدرس سایت مندرج در اون رو خط کشید و بهم داد و گفت که کیس شما نیاز به بررسی بیشتری داره و یه پروسه اداری داره که باید چک بشه و این کار 1 الی 2 ماه طول می کشه.
عکس هایی که باجه قبلی گرفته بود و شناسنامه و سند ازدواج و یک سری مدرک که روش نوشته شده بود ADDITONAL DOCUMENTS رو بهم داد و گفت که هر وقت کیس نامبرتون توی این سایت اعلام شد بیاید و چون وقت دارید ترجمه جدید شناسنامه و سند ازدواج رو هم همون روز با خودتون بیارید. بهش گفتم که اصل اینها پیش شما بوده و اتفاقی توی این مدت نیفتاده چرا باید دوباره اینها رو ترجمه کنم؟ گفت که از ترجمشون بیشتر از یک سال گذشته و باید مجددا ترجمه بشن.
در طی مصاحبه بسیار با اعتماد به نفس و مسلط بودم و اصلا دست و پام رو گم نکردم و لبخند بین ما رد و بدل میشد.
چند بار هم به انگشتر های نامزدی و ازدواج زیبایی که تو دستم بود نگاه می کرد. صحبتهام رو تایپ می کرد و صدای ایشون از بلند گو شنیده میشد و شیشه بین ما بود و سایرین که تو سالن نشسته اند و پشت به باجه مصاحبه هستند ( البته نزدیکترها ) کاملا صحبتها رو میشنوند.
خیلی خونسرد و مودب ازش تشکر کردم و خداحافظی.
--------------------------------------------
عصر همون روز پرواز داشتم. ساعت 11 شب رسیدم فرودگاه تهران و فردا صبح اول وقت دیدم که از addministration proccessing یه ایمیل اوده که برای طی مراحل اداری پاسخ موارد ذیل ( 10 تا آیتم ) رو بدید و برامون ایمیل کنید.
خیلی از این آیتم ها تکراریست. مثل مشخصات تحصیلی و کاری و خانوادگی و ... رزومه من رو خواستند و اینکه چه پروژه ایی داشتم و با کدوم اساتید همکاری داشتم .
بلافاصله موارد رو تهیه و یک شنبه شب براشون ایمیل کردم.
در حال حاضر هم اومدم تو صف منتظرین. تا خدا چی بخواد...

-------------------------------------------------------------------------
ازدواجی CR1 - 8 ژانویه 2014 مصاحبه آنکارا
CR1 - مصاحبه اول: 8 ژانویه 2014 آنکارا - مصاحبه دوم: 18 مارچ 2015 آنکارا - اخذ ویزا: 18 مارچ 2015 - مقصد: کالیفرنیا
پاسخ
تشکر کنندگان: minoo meh ، romance33 ، kamalir36 ، hamed_na ، shadoow ، hamidoo_b ، baba manam sanaz ، پدی ، a6l3i
(2013-11-30 ساعت 16:31)omnia نوشته:  سفرنامه آنکارا (بخش اول):
بالاخره من هم باید دین خودمو به مهاجرسرا که الان 486 روزه که امکان نداره روزی حداقل یک بار بهش سر نزنم ، ادا کنم و سفرناممو بنویسم.
3 اکتبر 2013 بود که در اثر اصابت یک ایمیل که تاریخ مصاحبم برای دهه آخر نوامبر اعلام شده بود خیلی خوشحالی کردم .
بلافاصله بعدش شروع کردم به آژانس هایی که از قبل قیمت گرفته بودم(خیلی قیمت گرفته بود) زنگ زدن. بنده خداها میگفتن چقدر حولی بزار ماه دیگه . من هم میگفتم میخوام خیالم راحت شه و حدود 45 روز قبل از مصاحبه، از آژانس کامیار گشت تور گرفتم برای 4 شب هتل BEST با پرواز ماهان 1,350,000 تومان .
هفته قبل از پرواز ، ووچر و بلیط هواپیما رو از آژانس گرفتم که نائل به دریافت 300 دلار ناقابل ارز مسافرتی بشم .
بالاخره یکشنبه صبح ساعت 3:30 با ماشین شخصی عازم فرودگاه امام خمینی شدم که حدود 4:15 بود که رسیدم . پروازم ساعت 7:30 یکشنبه ،شماره 620 و مقصد آنکارا بود .بعد از گرفتن ارز اهدایی از سوی دولت وارد گیت شدم و به پروازی که شاید دو سال بود که منتظرش بودم رسیدم .
ساعت 9 صبح به وقت آنکارا رسیدیم فرودگاه ESENBOGA که فرودگاه تمیز و اندازه امام خمینی خودمونه . بعد از شنیدن واژه خوش گلدینیز از آفیسر BORDERLINE ترکیه وارد شهر دوست داشتنی آنکارا شدیم.
متاسفانه تا ساعت 10 یعنی به مدت یک ساعت منتظر هموطنانی شدیم که freeshop رو واقعاً دوست داشتن . اعتراضی هم نیست خوب لابد خیلی دوست داشتن.
بعد از معرفی تور لیدر در فرودگاه به هتل رسیدم . هتل best که دقیقاً روبروی سفارت آمریکاست و من خیلی زیاد پیشنهاد می کنم این هتل رو بگیرین چون نسبت به قیمتش هم اتاقاش خیلی تمیزه هم صبحانه عالی داره و هم به سفارت(1 دقیقه) و دکتر(5 دقیقه) با پیاده روی راه هست .
ظهر هم بعد از تلخیه چمدون و قرار دادن پاسپورت و مدارک از جان عزیزتر در safety box بسیار عمیق و جادار هتل ، راهی کیزیلای شدم که 10 دقیقه پیاده روی داره . برای برگشت هم از اتوبوس 114 می تونین استفاده کنین . عصر هم به مال آنکا مال رفتم که مال خوبیه و هم برند گرون داره هم ارزون . می تونین با مترو از کیزیلای سوار خط قرمز بشین و ایستگاه چهارم یعنی AKAPRU پیاده شین . برای مترو و اتوبوس دولتی باید کارت صورتی رنگی که EGO نام داره بخرین(تمام دکه ها و ایستگاه های مترو دارن) که بنا به درخواستتون 2،3،5 و .... مسیره داره که میتونین یه 10 مسیره بخرین.
.....
دوشنبه:
بعد از خوردن صبحانه عالی هتل پیاده راهی مطب دکتر جنب پارک قو واقع در اول خیابان تونلی هلمی ، شدم . ساعت 30/8 رسیدم که عملاً تا 9 که در رو باز کنن فایده نداشت. همونجوری که همه دوستان نوشتن طبقه چهارم اول میرین . ترتیب هم اصلاً مهم نیست در وقتی که دکتر آنلاین داده و صف ایرانیزاسیون در اینجا هم صدق می کنه . وقتی رسپشن گفت پاسپورت و کیس نامبر سیل عظیمی از جمعیت راهی میز خانم پرستار شدن که موجبات تعجب آن بانوی محترم را در برداشت.
عکس مثل اینکه دیگه نیازی نیست برای دکتر ولی شما همراهتون باشه چون با webcam ازتون عکس میگیره. بعد از تحویل پاسپورت و کارت زرد واکسن و بعد از انتظار در اتاق 44 اسمم رو صدا کرد که رفتم پیش handan خانم ungan . بعد از مصاحبه انگلیسی خانم دکتر و معاینه یک واکسن آبله مرغان به من زد که 180 دلار گرفت . هزینه تست خون و عکس قفسخ سینه هم 5/47 دلار میشه(طبقه پنجم) و از شما می خوان که فردا ساعت 3 بعدازظهر برین و جواب مدیکالتون رو بگیرین . پزشکیش واقعاً ساده بود و هیچ استرسی نداشته باشین .
بعد از مدیکال چون تونستم 10 به هتل برسم با تور گشت شهری رفتم که از قلعه آنکارا و مسجد حاجی بایرام دیدن کردیم .ساعت 5 عصر به هتل برگشتم و شب رفتم خیابون تونلی هلمی که پر از کافه و رستورانه و من پیشنهاد می کنم حتماً برین .

سه شنبه :
کل روز به دیدن از مسجد کجا تپه و گرفتن جواب دکتر و مال panora که میشه با اتوبوس 188 از کیزیلای رفت و مرتب کردن مدارک لازم جهت مصاحبه قبل از خواب گذشت .

چهارشنبه : روز موعود

شب قبلش واقعاً شب بدی بود و اصلاً نخوابیدم . همه میگن مصاحبه استرس نداره . من هم الات همینو می گم ولی نا خداگاه مثل شب کنکور استرس گرفتم من. ساعت 6 پاشدم و بعد از گرفتن دوش و چک دوباره مدارک و خوردن صبحانه سبک راهی سفارت شدم که نفر دوم رسیدم و بعد از ما صف تشکیل شد. دو صف تشکیل میشه که یکی برای توریستی و دیگری برای مهاجرتی هستش. بعد از تشکیل صف ساعت 8 بود که وارد سفارت شدیم .راستی بردن کیف ممنوع هستش . بعد از چک کردن بدنی و وسایل وارد یک فضای باز و بعدش وارد سالن مصاحبه و انتظار میشین . بعد از ورود officer greeter از شما مدارکی که لازمه رو میگیره و یک شماره میده که بنا به نوع زبان مصاحبه شمارتون فرق میکنه و مثل بانک باید منتظر شمارتون باشین . از من اصل عقدنامه ، شناسنامه، کارت معافی و عکس و تکس ریترن سال آخر اسپانسرم رو گرفت باضافه ترجمه تمام اونایی که خدمتتون گفتم.
من ساعت 9 انگشت نگاری کردم و ساعت 45/9 مصاحبه شدم :
مصاحبه :
• اول قسم خوردم که هرچی میگم راسته و بعد امضا کردم.
• پرسید چند وقته ازدواج کردین؟
• همسرت الان کجاست ؟
• مدارکی دال بر domicile خواست از من .
• کارت چیه ؟ یعنی دقیقاً شرکت خصوصی که کار میکنی با چه شرکتایی کار می کنه؟
• سربازی معاف شدی ؟
• عکس عروسی رو دید
بعد هم جمله دوست نداشتنی شما مدارکتون کامله و یک سری مراحل اداری داره که 1 تا 3 ماه طول می کشه و برگ صورتی رو داد به من .
من هم تا شب تو کافه نشستم غصه خوردم که بابا میدادی ویزارو دیگه چی میشد مگه ؟ فردا پنج شنبه هم با 4 ساعت تاخیر هواپیما بخاطر بدی هوا برگشتیم تهران با ماهان شماره پرواز 621

سلام.
به من هم برگه صورتی دادند و فردای مصاحبه ایمیل گرفتم که موارد 10 گانه ای رو خواسته بود براشون ایمیل کنم.
به شما هم همین موارد رو اعلام کردند؟
CR1 - مصاحبه اول: 8 ژانویه 2014 آنکارا - مصاحبه دوم: 18 مارچ 2015 آنکارا - اخذ ویزا: 18 مارچ 2015 - مقصد: کالیفرنیا
پاسخ
تشکر کنندگان: shadoow ، romance33 ، hamed_na ، hamidoo_b ، پدی
دوستان عزیز
وقتی دعوتنامه مصاحبه برام اومد توش نوشته بود که چه مدارکی رو با خودتون بیارید. یکی از اون مدارک گواهی عدم سوء پیشینه از دولت ایران بود. دقیقا ایران رو ذکر کرده بود.
من هم گرفتم و بردم دارالترجمه و با خودم بردم سفارت.
ولی اصلا اسمی ازش به میون نیاورد و ازم نخواست.
CR1 - مصاحبه اول: 8 ژانویه 2014 آنکارا - مصاحبه دوم: 18 مارچ 2015 آنکارا - اخذ ویزا: 18 مارچ 2015 - مقصد: کالیفرنیا
پاسخ
تشکر کنندگان: shadoow ، romance33 ، hamed_na ، sepideh jan ، hamidoo_b ، پدی ، a6l3i
سلام
امروز از آنکارا به تهران با پرواز ماهان رسیدم
۵ شنبه ساعت ۷:۳۰ رفت ۵ شنبه هفته بعد برگشت بود که تا ۱ شنبه بعدش تمدید کردم
مصاحبه سه شنبه(14 jan )- مدیکال جمعه (10 jan)- جواب مدیکال ۲ شنبه( ۱ روز قبل مصاحبه حاضر شد.) دکتر شنبه ها تا ظهر هستند و یکشنبه ها تعطیله.
ببخشید خلاصه می نویسم چیز جدیدی به ذهنم نمی رسه دوستان در سفر نامه های قبلی کاملا توضیحات و دادن
تو امضام شرایط کیس رو نوشتم 14 jan مصاحبه داشتم خوشبختانه یک ضرب گرفتمSmile
1- هتل best رو پیشنهاد میکنم به سفارت و دکتر خیلی نزدیکه واینترنت بسیار خوبی داره.
2- حتما پست 6441 -YENISEHIRPTT را انتخاب کنید که شنبه ها باز باشه.
3- نگران سایت پست نباشید زیاد به روز نیست خودتون از 3 روز بعد سر بزنید برای pick up پاسپورت. (سه شنبه مصاحبه _ شنبه ساعت ۴ pick up )
4- مصاحبه رو در کمال آرامش پیش ببرید از من در ارتباط با کارم - سربازی- شهری که می خواهم برم - کار همسرم- و آلبوم عکس های دو نفره- نحوه اشنایی با هم سوال کرد .
من سربازی معاف - سن 30 سال- کار خصوصی ( عمران) - زمان ازدواج کمی بیش از 2 سال .
در زمان اقامت در آنکارا برنامه ریزی کرده بودم امتحان تافل بدم سنتر STN13781A تو میدان کیزلای هست بسیار سنتر خوبی اگه قصد امتحان داشتین حتما پیشنهاد میکنم.
موفق باشید
CAT: F2A
PD: 27-JAN-2012
APPROVAL: 10-JULY-2013
CURRENT AUG 2013
RECEIVE CASE NUMBER FROM NVC : 17 AUG 2013
SEND I864 FORM &PAY FEE 88$: 25 AUG 2013
Submit DS260 online &PAY FEE 230$: 09-SEP-2013
SEND civil document :13-SEP-2013
case completed at NVC :24-OCT-2013
Interview date:14-JAN-2013
Visa issued : 17-JAN-2013
Pick up visa : 18-JAN-2013
کل پروسه دو سال !
پاسخ
تشکر کنندگان: sib 24 ، shandiz ، kamalir36 ، Nightsky007 ، Saeedv13 ، shadoow ، azadandish ، baba manam sanaz ، romance33 ، hamidoo_b ، hamed_na ، khmp ، پدی ، a6l3i
مبارک باشه امیدوارم خوشبخت باشید ، من هم هفته دیگه وقت مصاحبه دارم

هیچ توصیه خاصی دارین ؟

من کیسم ویزای نامزدیه


(2014-01-19 ساعت 21:25)farbod_frz نوشته:  سلام
امروز از آنکارا به تهران با پرواز ماهان رسیدم
ببخشید خلاصه می نویسم چیز جدیدی به ذهنم نمی رسه دوستان در سفر نامه های قبلی کاملا توضیحات و دادن
تو امضام شرایط کیس رو نوشتم 14 jan مصاحبه داشتم خوشبختانه یک ضرب گرفتمSmile
1- هتل best رو پیشنهاد میکنم به سفارت و دکتر خیلی نزدیکه واینترنت بسیار خوبی داره.
2- حتما پست 6441 -YENISEHIRPTT را انتخاب کنید که شنبه ها باز باشه.
3- نگران سایت پست نباشید زیاد به روز نیست خودتون 3 روز بعد سر بزنید برای pick up پاسپورت.
4- مصاحبه رو در کمال آرامش پیش ببرید از من در ارتباط با کارم - سربازی- شهری که می خواهم برم - کار همسرم- و آلبوم عکس های دو نفره- نحوه اشنایی با هم سوال کرد .
من سربازی معاف - سن 30 سال- کار خصوصی ( عمران) - زمان ازدواج کمی بیش از 2 سال .
در زمان اقامت در آنکارا برنامه ریزی کرده بودم امتحان تافل بدم سنتر STN13781A تو میدان کیزلای هست بسیار سنتر خوبی اگه قصد امتحان داشتین حتما پیشنهاد میکنم.
موفق باشید
CAT: F2A
PD: 27-JAN-2012
APPROVAL: 10-JULY-2013
CURRENT AUG 2013
RECEIVE CASE NUMBER FROM NVC : 17 AUG 2013
SEND I864 FORM &PAY FEE 88$: 25 AUG 2013
Submit DS260 online &PAY FEE 230$: 09-SEP-2013
SEND civil document :13-SEP-2013
case completed at NVC :24-OCT-2013
Interview date:14-JAN-2013
Visa issued : 17-JAN-2013
Pick up visa : 18-JAN-2013
کل پروسه دو سال !
پاسخ
تشکر کنندگان: shadoow ، baba manam sanaz ، Nightsky007 ، hamed_na ، mah65 ، پدی
نه
فقط نگران نباشید
موفق باشیدSmile
پاسخ
تشکر کنندگان: baba manam sanaz ، romance33 ، shandiz ، Nightsky007 ، sib 24 ، hamed_na ، shadoow ، mah65
سلام ممنون میشم راهنمایی کنید. من روز مصاحبه ام سه شنبه هست، آیا دکتر روزهای شنبه و یکشنبه باز هست ؟
کتگوری : F2A // ارسال مدارک : 19 ژانویه 2012 / اپروو : 15 جون 2013 !! / دریافت کیس نامبر و پرداخت ها : 12 جولای 2013 / ارسال مدارک به NVC : سپتامبر ۲۰۱۳ / تاریخ شروع بررسی پرونده در NVC : اکتبر ۲۰۱۳ / تکمیل پرونده در NVC : دسامبر ۲۰۱۳ /مصاحبه : 25 فوریه 2014 / دریافت ویزا یک ضرب Smile
سفرنامه
پاسخ
تشکر کنندگان: farbod_frz ، hamed_na ، shadoow
(2014-01-20 ساعت 22:12)mah65 نوشته:  سلام ممنون میشم راهنمایی کنید. من روز مصاحبه ام سه شنبه هست، آیا دکتر روزهای شنبه و یکشنبه باز هست ؟

شنبه ها تا ظهر هستند و یکشنبه ها تعطیل ، تعطیلات رسمی ترکیه رو هم مد نظر داشته باشین
آدرس سایت دکتر و روزهای کاریشون http://www.doctorun.com/en/medical-exami...-procedure
مهاجر خانوادگی (F3) ساکن لانگ ایلند نیویورک و به زودی دالاس ، تقاضای اولیه سپتامبر 2002 - صدور ویزا نوامبر 2014
پاسخ
تشکر کنندگان: romance33 ، hamed_na ، shadoow ، mah65 ، پدی ، a6l3i
(2014-01-20 ساعت 22:30)amjad نوشته:  
(2014-01-20 ساعت 22:12)mah65 نوشته:  سلام ممنون میشم راهنمایی کنید. من روز مصاحبه ام سه شنبه هست، آیا دکتر روزهای شنبه و یکشنبه باز هست ؟

شنبه ها تا ظهر هستند و یکشنبه ها تعطیل ، تعطیلات رسمی ترکیه رو هم مد نظر داشته باشین
آدرس دکتر و روزهای کاریشون http://www.doctorun.com/en/medical-exami...-procedure

ممنونم. من که سه شنبه وقت دارم پس باید پنجشنبه قبلش وقت دکتر بگیرم که مشکلی پیش نیاد درسته ؟
کتگوری : F2A // ارسال مدارک : 19 ژانویه 2012 / اپروو : 15 جون 2013 !! / دریافت کیس نامبر و پرداخت ها : 12 جولای 2013 / ارسال مدارک به NVC : سپتامبر ۲۰۱۳ / تاریخ شروع بررسی پرونده در NVC : اکتبر ۲۰۱۳ / تکمیل پرونده در NVC : دسامبر ۲۰۱۳ /مصاحبه : 25 فوریه 2014 / دریافت ویزا یک ضرب Smile
سفرنامه
پاسخ
تشکر کنندگان: hamed_na ، shadoow
(2014-01-20 ساعت 22:38)mah65 نوشته:  ممنونم. من که سه شنبه وقت دارم پس باید پنجشنبه قبلش وقت دکتر بگیرم که مشکلی پیش نیاد درسته ؟
جمعه هم میتونین ولی بهر حال اگر زودتر آنکارا هستین که اصلا چهار شنبه بگیرین ، خیالتون راحت
من خودم با شرایط پروازم هماهنگ کردم و مستقیم از فرودگاه رفتم مطب
مهاجر خانوادگی (F3) ساکن لانگ ایلند نیویورک و به زودی دالاس ، تقاضای اولیه سپتامبر 2002 - صدور ویزا نوامبر 2014
پاسخ
تشکر کنندگان: romance33 ، hamed_na ، shadoow ، mah65 ، a6l3i
(2014-01-20 ساعت 22:12)mah65 نوشته:  سلام ممنون میشم راهنمایی کنید. من روز مصاحبه ام سه شنبه هست، آیا دکتر روزهای شنبه و یکشنبه باز هست ؟

سلام تو سفرنامه یه توضیحاتی در بار تایم سفرم نوشتم دوستان بعد از من هم بتونن درست برنامه ریزی بکنن

Good luckSmile
پاسخ
تشکر کنندگان: romance33 ، hamed_na ، shadoow ، mah65
سلام به همگی .پیشاپیش ممنون از کمکی که میکنید. من مصاحبه ام نزدیکه و خیلی استرس دارم Sad

با خوندن تجربیات دوستان سوالی برام پیش اومد که ممنون میشم کمکم کنید . توی نامه ای که از طرف ان وی سی دادن برای اعلام وقت سفارت، در قسمت مدارک همه رو نوشته که ان وی سی میفرسته سفارت . وکیل هم به ما گفت که هیچ مدرکی لازم نیست ببرم برای مصاحبه به جز نامه مصاحبه. این مدارکی که جلوی در میگیرن چیه جریانش ؟ من که به جز شناسنامه خودم بقیه مدارک رو هم اصل و هم ترجمه و هم کپی برابر اصل فرستادم برای ان وی سی باز هم دم در چیزی میخوان از من ؟

یک سوال دیگه اینکه من به خاطر انقضای کم گذرنامه ام مجبور شدم تمدیدش کنم. اما همراه مدارکی که فرستادم ان وی سی گذرنامه قدیمی ام هست . وکیل گفته که هم قدیمی رو ببر هم جدید رو و بگو تمدید کردم و مشکلی نیست. کسی تجربه مشابه ای داره ؟ آیا ایراد میگیرن ؟
کتگوری : F2A // ارسال مدارک : 19 ژانویه 2012 / اپروو : 15 جون 2013 !! / دریافت کیس نامبر و پرداخت ها : 12 جولای 2013 / ارسال مدارک به NVC : سپتامبر ۲۰۱۳ / تاریخ شروع بررسی پرونده در NVC : اکتبر ۲۰۱۳ / تکمیل پرونده در NVC : دسامبر ۲۰۱۳ /مصاحبه : 25 فوریه 2014 / دریافت ویزا یک ضرب Smile
سفرنامه
پاسخ
تشکر کنندگان: پدی ، romance33 ، denag ، shadoow
(2014-01-23 ساعت 22:33)mah65 نوشته:  توی نامه ای که از طرف ان وی سی دادن برای اعلام وقت سفارت، در قسمت مدارک همه رو نوشته که ان وی سی میفرسته سفارت . وکیل هم به ما گفت که هیچ مدرکی لازم نیست ببرم برای مصاحبه به جز نامه مصاحبه. این مدارکی که جلوی در میگیرن چیه جریانش ؟ من که به جز شناسنامه خودم بقیه مدارک رو هم اصل و هم ترجمه و هم کپی برابر اصل فرستادم برای ان وی سی باز هم دم در چیزی میخوان از من ؟

یک سوال دیگه اینکه من به خاطر انقضای کم گذرنامه ام مجبور شدم تمدیدش کنم. اما همراه مدارکی که فرستادم ان وی سی گذرنامه قدیمی ام هست . وکیل گفته که هم قدیمی رو ببر هم جدید رو و بگو تمدید کردم و مشکلی نیست. کسی تجربه مشابه ای داره ؟ آیا ایراد میگیرن ؟
مدرکی که جلوی در میگیرن نامه دعوت به مصاحبه برای کسانی که تازه تشریف میبرن مصاحبه مانند شما و برگه نقص مدارک مخصوص کسانی که قبلا رفتن مصاحبه و کلیرنس خوردن حالا میرن برای گرفتن ویزا
در مورد پاس راهنمائی وکیلتون درست نگران نباشید
نکته دیگه اینکه وقتی که در نامه nvc برای شما منظور شده عینا در لیست نوبت مصاحبه خود سفارت هم باید باشه سایتو چک کنید اگه نبود ایمیل بزنین سفارت و وقتتون رو تائید بگیرین
مهاجر خانوادگی (F3) ساکن لانگ ایلند نیویورک و به زودی دالاس ، تقاضای اولیه سپتامبر 2002 - صدور ویزا نوامبر 2014
پاسخ
تشکر کنندگان: mah65 ، romance33 ، hamed_na ، shadoow ، a6l3i
(2014-01-23 ساعت 22:33)mah65 نوشته:  سلام به همگی .پیشاپیش ممنون از کمکی که میکنید. من مصاحبه ام نزدیکه و خیلی استرس دارم Sad

با خوندن تجربیات دوستان سوالی برام پیش اومد که ممنون میشم کمکم کنید . توی نامه ای که از طرف ان وی سی دادن برای اعلام وقت سفارت، در قسمت مدارک همه رو نوشته که ان وی سی میفرسته سفارت . وکیل هم به ما گفت که هیچ مدرکی لازم نیست ببرم برای مصاحبه به جز نامه مصاحبه. این مدارکی که جلوی در میگیرن چیه جریانش ؟ من که به جز شناسنامه خودم بقیه مدارک رو هم اصل و هم ترجمه و هم کپی برابر اصل فرستادم برای ان وی سی باز هم دم در چیزی میخوان از من ؟

یک سوال دیگه اینکه من به خاطر انقضای کم گذرنامه ام مجبور شدم تمدیدش کنم. اما همراه مدارکی که فرستادم ان وی سی گذرنامه قدیمی ام هست . وکیل گفته که هم قدیمی رو ببر هم جدید رو و بگو تمدید کردم و مشکلی نیست. کسی تجربه مشابه ای داره ؟ آیا ایراد میگیرن ؟

دوست عزیز قبل از مصاحبه از طرف سفارت برای شما ایمیلی میاد که میگه چه مدارکی لازمه داشته باشید. ممکنه یک هفته زودتر بیاد. برای همسر من 4-5 روز زودتر اومد که دیر بود، چون اون موقع آنکارا بود! نهایتا نقص مدرک هم خورد. اینه که تجربه ما میگه شما اگر تمام مدارک رو هم فرستادید قبلا، ببینید تاریخ ترجمه هاتون کی بوده. اگر شناسنامه تون ترجمه قدیمیتر از 6 ماه داره، حتما یه ترجمه جدید ببرید. نمیخوام بهتون استرس بدم، ولی من همین مطلب رو توی این سایت خوندم و از وکیل پرسیدم، گفت نیاز ندارید، ما هم نبردیم، ولی لازم بود!
پاسخ
تشکر کنندگان: baba manam sanaz ، amjad ، mah65 ، romance33 ، shadoow ، a6l3i
(2014-01-24 ساعت 23:25)denag نوشته:  
(2014-01-23 ساعت 22:33)mah65 نوشته:  سلام به همگی .پیشاپیش ممنون از کمکی که میکنید. من مصاحبه ام نزدیکه و خیلی استرس دارم Sad

با خوندن تجربیات دوستان سوالی برام پیش اومد که ممنون میشم کمکم کنید . توی نامه ای که از طرف ان وی سی دادن برای اعلام وقت سفارت، در قسمت مدارک همه رو نوشته که ان وی سی میفرسته سفارت . وکیل هم به ما گفت که هیچ مدرکی لازم نیست ببرم برای مصاحبه به جز نامه مصاحبه. این مدارکی که جلوی در میگیرن چیه جریانش ؟ من که به جز شناسنامه خودم بقیه مدارک رو هم اصل و هم ترجمه و هم کپی برابر اصل فرستادم برای ان وی سی باز هم دم در چیزی میخوان از من ؟

یک سوال دیگه اینکه من به خاطر انقضای کم گذرنامه ام مجبور شدم تمدیدش کنم. اما همراه مدارکی که فرستادم ان وی سی گذرنامه قدیمی ام هست . وکیل گفته که هم قدیمی رو ببر هم جدید رو و بگو تمدید کردم و مشکلی نیست. کسی تجربه مشابه ای داره ؟ آیا ایراد میگیرن ؟

دوست عزیز قبل از مصاحبه از طرف سفارت برای شما ایمیلی میاد که میگه چه مدارکی لازمه داشته باشید. ممکنه یک هفته زودتر بیاد. برای همسر من 4-5 روز زودتر اومد که دیر بود، چون اون موقع آنکارا بود! نهایتا نقص مدرک هم خورد. اینه که تجربه ما میگه شما اگر تمام مدارک رو هم فرستادید قبلا، ببینید تاریخ ترجمه هاتون کی بوده. اگر شناسنامه تون ترجمه قدیمیتر از 6 ماه داره، حتما یه ترجمه جدید ببرید. نمیخوام بهتون استرس بدم، ولی من همین مطلب رو توی این سایت خوندم و از وکیل پرسیدم، گفت نیاز ندارید، ما هم نبردیم، ولی لازم بود!
چقدر بد شد ... ما همه مدارک رو اصل دادیم به غیر از شناسنامه خودم ! ترجمه مدارک از شش ماه بیشتر گذشته همون سری اول که دادیم ولی کپی برابر اصل هاشون و اصل هاشون رو چند ماه پیش دادیم به ان وی سی ... من اگه بخوام ترجمه هم بکنم الان اصل هارو ندارم ... توی نامه ای که از ان وی سی دادن همه مدارک رو زده که میفرستن سفارت و انگار کامله همه چیز. یعنی امکان داره سفارت نامه بزنه و بخواد ؟ شما هم توی نامه ان وی سی همه چیزتون رو زده بود میفرستن سفارت ؟
کتگوری : F2A // ارسال مدارک : 19 ژانویه 2012 / اپروو : 15 جون 2013 !! / دریافت کیس نامبر و پرداخت ها : 12 جولای 2013 / ارسال مدارک به NVC : سپتامبر ۲۰۱۳ / تاریخ شروع بررسی پرونده در NVC : اکتبر ۲۰۱۳ / تکمیل پرونده در NVC : دسامبر ۲۰۱۳ /مصاحبه : 25 فوریه 2014 / دریافت ویزا یک ضرب Smile
سفرنامه
پاسخ
تشکر کنندگان: baba manam sanaz ، romance33 ، shadoow




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان