کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سیتیزن شیپ
كسي هست كه براي سيتيزن شيپ اقدام كرده باشه كه تو ايران سربازي رفته باشه؟ شما كارت پايان خدمتتون رو ترجمه كردين؟ پشت و رو ترجمه كردين؟ ترجمه رسمي كردين؟ اگه بتونين بگين قسمت سربازيشو كلا چي كار كردين ممنون مي شم
پاسخ
تشکر کنندگان: ramin_red
(2018-04-11 ساعت 04:04)Geeta نوشته:  دوستان سلام
آیا شنیده اید یا برای خودتون پیش اومده که فاصله بین انگشت نگاری و مصاحبه به ایران رفته باشید و در زمان مصاحبه این سفر باعث دردسر یا ریجکت شدن یا تاخیر در جواب دادن نهایی شده باشد ؟

دوست عزیز خیالتون راحت مشکلی پیش نمیاد . من دقیقا همین کار رو کردم و هیچ مشکلی هم پیش نیومد . من فکر میکنم تعداد سفرها و مدت زمان سفرها براشون اهمیت بیشتری داره تا اینکه چه زمانی سفر رفتید.
وگرنه شما توی فرم ننوشته باشید که سفر رفتید هم اونا آمار تمام ورود و خروج های شما رو دارن.

من دقیقا بعد از انگشت نگاری به ایران رفتم یک ماه موندم و یک هفته بعد از برگشت مصاحبه رفتم و چند روز بعد سیتیزن شدم که شرحش رو در پست بعدی می نویسم.
پاسخ
تشکر کنندگان: bayat_r ، sara_sara ، hamed_na ، ramin_red
دوستان من امروز رفتم انگشت نگاری.
زمان روی کاغذ اصلا مهم نیست و هیچ کس کنترل نمی کنه (حتی به نظرم روزش هم مهم نیست). فقط صبح اول وقت برید که ۱۵ دقیقه بیشتر کار نداره.
با خودتون گرین کارت رو حتما ببرید
سفرنامه بعد از قبولی لاتاری

راهنمای اقدام برای سیتیزن شدن

تاریخ ورود و اخذ گرین کارت : June 2013
تاریخ اقدام برای سیتیزن شیپی: نوروز 97 (March 20)
تاریخ مصاحبه: 9 November
تاریخ سیتیزن شیپی:  November 15th Big Grin
پاسخ
تشکر کنندگان: Geeta ، SOROUSHSOFT ، ramin_red ، lonelyman
خب دوستان من هم آخرین مرحله از این سفر دراز رو با موفقیت پشت سر گذاشتم.
شرح حال کیسم : دقیقا سر 4 سال و 9 ماه فرم N-400 رو ارسال کردم
در این مدتی که در امریکا بودم یکبار 2015 به ایران رفتم و یکماه موندم.
فکر میکنم جون یا جولای 2017 فرم ها رو ارسال کردم. تقریبا یک ماه و نیم بعد انگشت نگاری رفتم.
امسال اسفند ماه برای عید به ایران رفتم و یک ماه ایران بودم. (تحقیق کرده بودم که مشکلی پیش نمیاد و فقط باید روز مصاحبه به آفیسر اطلاع بدم که بعد از ارسال فرم ها سفر خارج از کشور داشتم)
وقتی ایران بودم از طریق داییم فهمیدم که نامه مصاحبه اومده، دقیقا یک هفته بعد از تاریخ برگشت من میشد و خللی در مسافرتم ایجاد نکرد.

روز مصاحبه:
نامه دعوت به مصاحبه+پاسپورت (دقت کنید که حتی اگه پاسپورت منقضی هم دارید باید همراه پاسپورت فعلیتون ببرید) + گرین کارت + ترنسکریپت مالیات های سال های قبل و همچنین نامه Selective Service رو با خودم بردم (من وقتی به امریکا اومدم 25 سالم بود و باید سلکتیو سرویس رجیستر میکردم)
مصاحبه بر اساس ساعتی که روی نامه نوشته نیست، باید برید اونجا و نوبت بگیرید بهتون شماره میدن.
نوبت من که شد آفیسر اومد دنبالم برد توی اتاق خودش، قبل از اینکه بشینم ازم خواست قسم بخورم که همه حرفایی که میزنم راسته.
بعد با سوالات civic شروع کرد، همون 6 تای اول رو درست جواب دادم.
بعد ازم خواست یه جمله رو براش از روی کاغذ بخونم. بعد از اون یه جمله رو بهم گفت که روی کاغذ بنویسم (هر دو جلمه بسیار ساده و ابتدایی بود)
بعد فرم N400 رو باز کرد ازم اسم و تاریخ تولد و کشور محل تولد رو پرسید. و دونه دونه سوالاتی که توی فرم N400 بود رو دوباره ازم می پرسید که تاییدیه بگیره و تیک میزد (مثلا میگفت اینجا نوشتی از این سال تا این سال در این آدرس زندگی کردی درسته؟ میگفتم بله. کنارش تیک میزد) تا اینکه رسید به قسمت سفرها و ازم پرسید یه سفر خارجی داشتی، گفتم نه دوتا شده. گفت توی فرم ننوشتی ؟ گفتم نه بعد از ارسال فرم ها بود. گفت عیب نداره و بقیه فرم رو مرور کرد.
در آخر ازم خواست فرم رو امضا کنم.
بقیه کارها رو روی کامپیوترش انجام داد، از جمله اینکه یه صفحه رو باز کرد و بهم گفت خب سفر آخری که رفتی رو هم دیدم (رو صفحه رو نگاه کردم دیدم همون عکسی هست که توی فرودگاه گرفتم به همراه اسکن پاسپورت و گرین کارت که در بدو ورود روی اون دستگاهها انجام میدیم)
بعد از انگشت اشاره م اسکن گرفت (احتمالا برای چک کردن رکوردای پلیس)
ازم عکس گرفت.
آخر بهم گفت که من کیست رو میفرستم برای تایید و تبریک میگم. ازش پرسیدم چقدر باید منتظر نامه ی Ceremony بمونم؟ گفت همین دوشنبه که داره میاد صبح مراسم سرمونیه میتونی بیای؟ گفتم بله. گفت پس توی سالن باش تا نامه سرمونی رو برات بیارم. (فاصبه بین مصاحبه و روز قسم خوردنم 6 روز شد)

روز oath ceremony:
روز موعود هم فرا رسید، اون روز فقط باید همون نامه سرمونی یا به اصطلاح oath ceremony notice رو به همراه گرین کارت ببرید.
*پشت نامه سرمونی یه سری سوال هست که باید جواب بدید و امضا کنید (سوالاتی که میخوان ببینن از روز مصاحبه تا روز قسم خوردن آیا تغییری توی وضعیتتون پیش اومده یا خیر، مثلا آیا دستگیر شدید یا نه)

روز قسم خوردن توی همه توی سالن نشستیم دونه به دونه میومدن اون کاغذ Notice رو چک میکردن و بعد میرفتیم داخل سالن. اونجا ازم گرین کارت و notice رو گرفتن و یه شماره صندلی بهم دادن. (باور بفرمایید اون لحظه ی تحویل دادن و خلاص شدن از شر گرین کارت از لحظه تحویل گرفتن کاغذ سیتیزنی لذت بخش تره Big Grin )
بقیه موارد اون روز چیز خاصی نیست که تعریف کنم، پخش سرود ملی امریکا و سخنرانی و نمایش ویدیوهایی در مورد تاریخ امریکا و دست آخر هم قسم خوردن دست جمعی. و نهایتا اون کاغذ سیتیزنی رو بر اساس شماره صندلی به نوبت دادن.


دریافت پاسپورت امریکایی:
باید فرم DS11 رو پر کنید.
یا می تونید این فرم رو از این لینک دانلود کنید پرینت بگیرید و با خودکار پر کنید
و یا اینکه از طریق این لینک که مال خود سایتشون هست فرم رو توی سایت پر کنید و بعد فرم کامل شده رو پرینت بگیرید که من همین روش دوم رو پیشنهاد میکنم چون تمیزتره.
مدارک برای دریافت پاسپورت:
- فرم DS-11
-یک قطعه عکس پاسپورتی ( میتونید از CVS, Wallgreens و .. بگیرید)
- اصل مدرک سیتیزنی + یک کپی (اصل مدرک رو ازتون میگیرن و بعد به همراه پاسپورت براتون پس میفرستن. پس حتما محض احتیاط یک کپی ازش برای خودتون نگه دارید)
-کپی پشت و روی یک کارت شناسایی مثلا گواهینامه

برای ارسال مدارک باید به usps هایی برید که این خدمات رو انجام میدن (فقط بعضی از اداره های پست خدمات پاسپورت دارن) از طریق این لینک می تونید اداره پست های نزدیکتون که خدمات پست دارن رو پیدا کنید. توجه کنید که اون پستی برید که Walk-in سرویس داره و نیاز به ثبت کردن نوبت نداره.

یه نکته فنی: به جز دفترچه پاسپورت می تونید برای پاسپورت کارت هم اقدام کنید. پاسپورت کارت میتونه برای سفرهای زمینی (نه سفرهای هوایی) به کانادا و مکزیک استفاده بشه.
پاسخ
(2018-04-12 ساعت 21:43)3rip نوشته:  خب دوستان من هم آخرین مرحله از این سفر دراز رو با موفقیت پشت سر گذاشتم.
شرح حال کیسم : دقیقا سر 4 سال و 9 ماه فرم N-400 رو ارسال کردم
......

مبارک باشه.
یعنی از اپلای تا سیتی زن شدن حدود ۹ ماه طول کشید.
سفرنامه بعد از قبولی لاتاری

راهنمای اقدام برای سیتیزن شدن

تاریخ ورود و اخذ گرین کارت : June 2013
تاریخ اقدام برای سیتیزن شیپی: نوروز 97 (March 20)
تاریخ مصاحبه: 9 November
تاریخ سیتیزن شیپی:  November 15th Big Grin
پاسخ
تشکر کنندگان: marmolak007 ، 3rip ، ramin_red
(2018-04-12 ساعت 21:43)3rip نوشته:  خب دوستان من هم آخرین مرحله از این سفر دراز رو با موفقیت پشت سر گذاشتم................

خیلی به شما تبریک عرض میکنم جناب 3rip هم دوره ای عزیز و گرامی. باور کنید وقتی اسمتان را پس از گذشت این همه سال دیدم ، خیلی خیلی خوشحال شدم و یاد آن ایامی افتادم که در فروم ما چه غوغایی بر پا بود !! و سرانجامش همینی شد که شما شده اید. یادی کنم  از تمام آن دوستان و یاران آن سالها !! اگر خاطر شریفتان باشد ، تمام دوستان هم کلیر شدند و هم ویزا گرفتند و آن سال ، سال بی نظیری بود. سالی بود که همگان در پروسه ی عادی ویزا گرفتند و آمدند. به استثنای دو نفر که از همان ابتدا اشکال بزرگی در کارشان وجود داشت و همان ابتدا به ساکن منع از ادامه ی پروسه شدند Sad Sad اما مابقی رفتند و گرفتند و حالش را بردند. چقدر زود گذشت ، مثل باد. اما به نظرم بهترین سالها و ایام  مهاجرسرا همان فاصله سالهای 2011 و 2012 بود که ما افتخار حضورش را داشتیم. زمانی بود که بچه ها از نظر سطح آگاهی در امور مهاجرتی از طریق لاتاری در حد اعلایی قرار داشتند و چقدر حس دوستی و همکاری بین ما بود. هرکس که مشکلی برایش حادث میشد ، همگان هجوم برای حل آن میآوردند. منبع عظیمی از اطلاعات در همان سالها در این وبسایت اندوخته و ذخیره شد. نه تنها بچه های آن سالها به برتر بودن آن دوران اعتقاد داشتند و دارند ، بلکه تمام فرومهای سالهای گذشته و بعد هم مهر صحت بر آن نهاده بودند. امیدوارم هرجا و هر مکانی که هستید و هستند ، در اوج موفقیت و کامیابی و شادکامی باشید.  Wink  Wink  Wink  Wink
پاسخ
تشکر کنندگان: Geeta ، sara_sara ، KingMori ، enchantress_boy ، ramin_red
(2018-04-05 ساعت 04:56)sara_sara نوشته:  
(2018-03-16 ساعت 20:25)afshin4749 نوشته:  
(2018-03-16 ساعت 08:22)maryam1 نوشته:  آقا افشین چرا سفر طول در فاصله ی درخواست تا مصاحبه برای افیسر سوال انگیره؟ الان حتی امکان داره این مدت دوسالم طول بکشه...هزار کار ممکنه پیش بیاد تو این مدت

اول اینکه پاسخ را در پایین همین سوال شما برای یکی از دوستان ارسال کرده ام و شما میتوانید جوابتان را آنجا دریافت کنید. دوم اینکه این پروسه امکان ندارد که بیش از حداکثر یکسال طول بکشد آن هم اگر پرونده پیچیده باشد !! در غیر اینصورت معمولا این روند بیش از هشت الی نه هم بطول نخواهد انجامید. بنده دارای یک پرونده ساده و همسرم دارای یک پرونده ی پیچیده تری بودند که هر دوی ما این روند را در طی هشت ماه انتظار طی کردیم و هر دو با هم دریک روز مصاحبه شده و حتی در یک روز برای مراسم سیتیزنی مراجعه کردیم. از این نظر عرض کردم که شما در طی این فاصله 5 سال قانونی را که محدوده ی مورد پذیرش آنهاست را رعایت نکرده باشید. مثلا شما در سال چهارم و چند ماه باشید و اقدام کنید که تا آن موقع 5 سال شود که معمولا سه ماه قبل از 5 سال میشود و در این فاصله ی سه ماهه شما از آمریکا خارج شده و موقعی که به مصاحبه دعوت میشوید با آپدیت جدید و خروج جدیدتان ، آفیسر پرونده برایش مسلم میگردد که شما 5 سال را با این خروج پر نکرده و کیس را رد میکند. چرا که شما میبایست در هر لحظه تغییرات موجود در این فاصله را گزارش دهید مثل خروج از کشور و یا وضعیت تاهل و مسائلی شبیه آن و اگر این کار را نکنید که دیگر هیچ !!! وای به احوالتان. اما اگر شما در حین درخواست برای سیتیزنی ، پنج سال خود را پرکرده باشید ، گمان نمیکنم که مشکلی بوجود آید چون بهانه ای برای به حد نصاب رسانیدن دیگر وجود ندارد. اما قطعا باید برای آپدیت پرونده آن را گزارش دهید چرا که آنها از قبل گزارش شما را از مرز خروجی دریافت کرده اند و وقتی شما گزارش دهید متوجه میشوند که شما به سرنوشت پرونده ی خود اهمیت داده و آن را مراقبت کرده اید. در غیر این صورت وامصیبتا !!!
اما کلا بگویم که این روند بسیار ساده و آسان است و خیلی از موسسات ایرانی موجود در آمریکا آن را آنقدر وحشتناک و سخت جلوه میدهند تا ملت بترسند و بروند و کلی پول هزینه ی چیزی کنند که اصلا نیازی نبوده !! فقط خود را در دام سرکیسه کنان انداخته اند. این موسسات فقط برای کسانی خوب است که یا خیلی سن بالا باشند و کسی را نداشته باشند که به آنها کمک کند و یا اینکه سواد انگلیسی خیلی قدرتمندی نداشته باشند و از انجامش به هر دلیلی عاجز باشند. اما برای من و امثال شما !!!  Big Grin  Big Grin  Big Grin

سلام دوستان، لطفن منو کمک کنید. من جولای 2017 از دالاس برای سیتیزن شیپ اقدام کردم وبعد از یک ماه برای فینگرپرینت رفتم. حالا حدود نه هشت ماه میگذره و پراسینگ تایم در دالاس 15 تا 20.5 ماه هست. من پنج سالم اینجا پر شده و توی این 5 سال سه بار به ایران رفتم و هر بار کمتر از 6 ماه موندم، و از این لحاظ مشکلی ندارم. حالا من با توجه به اینکه حداقل 5 ماهی مونده به اینکه بهم وقت مصاحبه بدن (در بهترین حالت- در بدترین حالت ممکنه تا سال دیگه هم طول بکشه) میخوام یکماهه برم ایران. بنا به اطلاعات سایت uscis مشکلی برای خروج در این مدت نیست، اما من میخوام مطمئن باشم که این قضیه روی پروندم اثد منفی نذاره. آیا کسی تجربه ی اینطور خروج رو داره؟ در پستها خوندم که باید بهشون اطلاع داد خروج رو. چطور میتونم بهشون اطلاع بدم؟ من فرمی رو برای این هدف پیدا نکردم. ممنون میشم اگه راهنماییم کنید اگر تجربه ای دارین.

دوست گرامی ،
به عدد پراسسینگ تایم زیاد تکیه نفرمایید ، چرا که این عدد فقط و فقط جنبه ی تشریفاتی دارد و ممکن است خیلی زودتر از اینها شما را برای مصاحبه دعوت کنند. اما بطور کل ایده و نظر من این است که در این فاصله زمانی خیلی بهتر است که خارج نشوید و اگر هم برایتان خروج از آمریکا امری حیاتی و یا احساسی ست ، خارج شده ، اما حتما به آفیسر در زمان مصاحبه یادآور شوید. در ضمن همانطور هم که فرمودید باید حد نصاب ماندن در آمریکا را برای سیتیزن شدن کسب کرده باشید و از آن بابت تصور نمیکنم مشکلی داشته باشید. اما در پایان هم عرض میکنم که اگر بگذارید این پروسه بی دردسر تمام شود، قطعا خیلی بهتر خواهد بود. اگر یکی دو سال پیش بود با اطمینان کامل میگفتم مشکلی نیست. اما در حال حاضر با این مسخره بازیهای تراول بن ، خیلی موافق خروج نیستم ! بخصوص اینکه دادگاه هم میخواهد برای این قضیه تا یکی دو ماه دیگر تصمیم گیری کند. بقول معروف بگذارید خرتا از پل سیتیزنی بگذرد.
پاسخ
تشکر کنندگان: KingMori ، sara_sara ، ramin_red
(2018-04-13 ساعت 09:21)afshin4749 نوشته:  دوست گرامی ،
به عدد پراسسینگ تایم زیاد تکیه نفرمایید ، چرا که این عدد فقط و فقط جنبه ی تشریفاتی دارد و ممکن است خیلی زودتر از اینها شما را برای مصاحبه دعوت کنند....

شدیدا موافقم. برای پرونده ما روز اول نوشت: اتمام پرونده ماه می2019. الان نوشته ماه مارچ 2019.
من از افیسر موقع انگشت نگاری پرسیدم گفت کمتر از این حرفاست. اون رو مینویسن که مسولیت حقوقی براشون نداشته باشه.
سفرنامه بعد از قبولی لاتاری

راهنمای اقدام برای سیتیزن شدن

تاریخ ورود و اخذ گرین کارت : June 2013
تاریخ اقدام برای سیتیزن شیپی: نوروز 97 (March 20)
تاریخ مصاحبه: 9 November
تاریخ سیتیزن شیپی:  November 15th Big Grin
پاسخ
تشکر کنندگان: afshin4749 ، SOROUSHSOFT ، sara_sara ، 3rip ، ramin_red
سلام به همه دوستان مهاجر سرا
دوستان دوتا سوال دارم از کسانی که اخیرا سیتیزن شدن و یا الان سیتیزن هستن:

- سوال اول اینکه در روز مصاحبه سیتیزن شیپی سوالی در مورد پول هایی که از ایران دریافت کردیم(مثلا حدود ۵ هزار دلار هر دو یا سه ماه) میشه یا نه؟

- سوال دوم اینکه اگر در مدت حدود ۶ یا ۷ ماه کار نداشتیم و با پول هایی که از ایران دریافت کردیم زندگی کردیم در روز مصاحبه سیتیزن شیپی دچار مشکل میشیم یا کاری به این موضوع ندارن؟

لطفا از دوستان هر کسی با این شرایط به مصاحبه رفته و دچار مشکل شده توضیح بده که باید چیکار کرد؟

با تشکر
پاسخ
تشکر کنندگان: afshin4749 ، ramin_red
(2017-09-19 ساعت 06:23)Gole baba نوشته:  
(2017-09-02 ساعت 09:32)Sara120 نوشته:  من٢٨جون انگشت نگاري شدم ولي هنوز fingerprint scheduled هستم

سلام به تمامی دوستان
آیا از دوستان کسی هست که از اوهایو برای سیتیزنی اقدام کرده باشه؟
میخواستم تجربش رو بدونم( کیس پنج ساله )

(2018-04-13 ساعت 22:42)invisible man نوشته:  سلام به همه دوستان مهاجر سرا
دوستان دوتا سوال دارم از کسانی که اخیرا سیتیزن شدن و یا الان سیتیزن هستن:

- سوال اول اینکه در روز مصاحبه سیتیزن شیپی سوالی در مورد پول هایی که از ایران دریافت کردیم(مثلا حدود ۵ هزار دلار هر دو یا سه ماه) میشه یا نه؟

- سوال دوم اینکه اگر در مدت حدود ۶ یا ۷ ماه کار نداشتیم و با پول هایی که از ایران دریافت کردیم زندگی کردیم در روز مصاحبه سیتیزن شیپی دچار مشکل میشیم یا کاری به این موضوع ندارن؟

لطفا از دوستان هر کسی با این شرایط به مصاحبه رفته و دچار مشکل شده توضیح بده که باید چیکار کرد؟

با تشکر

نه تنها کاری ندارن  . ته دلشون بسیار خوشحال هم میشوند.
پاسخ
تشکر کنندگان: ramin_red
(2018-04-14 ساعت 06:10)amir1345 نوشته:  
(2017-09-19 ساعت 06:23)Gole baba نوشته:  
(2017-09-02 ساعت 09:32)Sara120 نوشته:  من٢٨جون انگشت نگاري شدم ولي هنوز fingerprint scheduled هستم

سلام به تمامی دوستان
آیا از دوستان کسی هست که از اوهایو برای سیتیزنی اقدام کرده باشه؟
میخواستم تجربش رو بدونم( کیس پنج ساله )

(2018-04-13 ساعت 22:42)invisible man نوشته:  سلام به همه دوستان مهاجر سرا
دوستان دوتا سوال دارم از کسانی که اخیرا سیتیزن شدن و یا الان سیتیزن هستن:

- سوال اول اینکه در روز مصاحبه سیتیزن شیپی سوالی در مورد پول هایی که از ایران دریافت کردیم(مثلا حدود ۵ هزار دلار هر دو یا سه ماه) میشه یا نه؟

- سوال دوم اینکه اگر در مدت حدود ۶ یا ۷ ماه کار نداشتیم و با پول هایی که از ایران دریافت کردیم زندگی کردیم در روز مصاحبه سیتیزن شیپی دچار مشکل میشیم یا کاری به این موضوع ندارن؟

لطفا از دوستان هر کسی با این شرایط به مصاحبه رفته و دچار مشکل شده توضیح بده که باید چیکار کرد؟

با تشکر

نه تنها کاری ندارن  . ته دلشون بسیار خوشحال هم میشوند.


چرا؟ میشه بیشتر توضیح بدین لطفا؟
پاسخ
تشکر کنندگان: ramin_red
(2018-04-13 ساعت 22:42)invisible man نوشته:  سلام به همه دوستان مهاجر سرا
دوستان دوتا سوال دارم از کسانی که اخیرا سیتیزن شدن و یا الان سیتیزن هستن:

- سوال اول اینکه در روز مصاحبه سیتیزن شیپی سوالی در مورد پول هایی که از ایران دریافت کردیم(مثلا حدود ۵ هزار دلار هر دو یا سه ماه) میشه یا نه؟

- سوال دوم اینکه اگر در مدت حدود ۶ یا ۷ ماه کار نداشتیم و با پول هایی که از ایران دریافت کردیم زندگی کردیم در روز مصاحبه سیتیزن شیپی دچار مشکل میشیم یا کاری به این موضوع ندارن؟

لطفا از دوستان هر کسی با این شرایط به مصاحبه رفته و دچار مشکل شده توضیح بده که باید چیکار کرد؟

با تشکر
دوست عزیزم ،
بحث سیتیزن شیپی هیچ ربطی به این موضوع شما ندارد. موضوع سیتیزنی بیشتر برمیگردد به رفتار اجتماعی شما در دورانی که در آمریکا حضور داشته اید. اگر تعدد جرایم رانندگی داشته باشید و یا خدایی ناکرده سابقه ی دادگاهی و بازداشت و یا هرگونه محکومیتی را که از سوی دادگاه به سبب وارد آوردن خسارت به دیگران دریافت کرده باشید، میتواند موثر باشد. و یا اینکه شما سابقه ی سیاسی را در پرونده ی خود داشته باشید که خدایی ناکرده فعالیتهای شما بر زیان امنیت ملی آمریکا شناخته شده باشد. مثل عضویت در گروههای تروریستی و یا مشابه آن. در برخی موارد نیز ورشکستگی به عمد و یا عدم بازپرداخت بدهیهای سنگینی که منتج به دریافت حکم دادگاه باشد نیز بسیار موثر خواهد بود.
پاسخ
تشکر کنندگان: 3rip ، ramin_red
(2018-04-14 ساعت 10:04)afshin4749 نوشته:  
(2018-04-13 ساعت 22:42)invisible man نوشته:  سلام به همه دوستان مهاجر سرا
دوستان دوتا سوال دارم از کسانی که اخیرا سیتیزن شدن و یا الان سیتیزن هستن:

- سوال اول اینکه در روز مصاحبه سیتیزن شیپی سوالی در مورد پول هایی که از ایران دریافت کردیم(مثلا حدود ۵ هزار دلار هر دو یا سه ماه) میشه یا نه؟

- سوال دوم اینکه اگر در مدت حدود ۶ یا ۷ ماه کار نداشتیم و با پول هایی که از ایران دریافت کردیم زندگی کردیم در روز مصاحبه سیتیزن شیپی دچار مشکل میشیم یا کاری به این موضوع ندارن؟

لطفا از دوستان هر کسی با این شرایط به مصاحبه رفته و دچار مشکل شده توضیح بده که باید چیکار کرد؟

با تشکر
دوست عزیزم ،
بحث سیتیزن شیپی هیچ ربطی به این موضوع شما ندارد. موضوع سیتیزنی بیشتر برمیگردد به رفتار اجتماعی شما در دورانی که در آمریکا حضور داشته اید. اگر تعدد جرایم رانندگی داشته باشید و یا خدایی ناکرده سابقه ی دادگاهی و بازداشت و یا هرگونه محکومیتی را که از سوی دادگاه به سبب وارد آوردن خسارت به دیگران دریافت کرده باشید، میتواند موثر باشد. و یا اینکه شما سابقه ی سیاسی را در پرونده ی خود داشته باشید که خدایی ناکرده فعالیتهای شما بر زیان امنیت ملی آمریکا شناخته شده باشد. مثل عضویت در گروههای تروریستی و یا مشابه آن. در برخی موارد نیز ورشکستگی به عمد و یا عدم بازپرداخت بدهیهای سنگینی که منتج به دریافت حکم دادگاه باشد نیز بسیار موثر خواهد بود.

خیلی ممنون بابت پاسخ به سوال. من نگران هستم چون از چند نفر شنیدم که گویا در مورد اینکه مالیات رو پرداخت کردین یا نه سوال میکنند. من نگران شدم که سوالی در مورد پول هایی که از ایران میاریم بپرسن ولی گویا اینجور که شما توضیح دادین سوالی در این مورد پرسیده نمیشه. بازم ممنون از شما.
پاسخ
تشکر کنندگان: afshin4749 ، ramin_red
(2018-04-14 ساعت 10:17)invisible man نوشته:  
(2018-04-14 ساعت 10:04)afshin4749 نوشته:  
(2018-04-13 ساعت 22:42)invisible man نوشته:  سلام به همه دوستان مهاجر سرا
دوستان دوتا سوال دارم از کسانی که اخیرا سیتیزن شدن و یا الان سیتیزن هستن:

- سوال اول اینکه در روز مصاحبه سیتیزن شیپی سوالی در مورد پول هایی که از ایران دریافت کردیم(مثلا حدود ۵ هزار دلار هر دو یا سه ماه) میشه یا نه؟

- سوال دوم اینکه اگر در مدت حدود ۶ یا ۷ ماه کار نداشتیم و با پول هایی که از ایران دریافت کردیم زندگی کردیم در روز مصاحبه سیتیزن شیپی دچار مشکل میشیم یا کاری به این موضوع ندارن؟

لطفا از دوستان هر کسی با این شرایط به مصاحبه رفته و دچار مشکل شده توضیح بده که باید چیکار کرد؟

با تشکر
دوست عزیزم ،
بحث سیتیزن شیپی هیچ ربطی به این موضوع شما ندارد. موضوع سیتیزنی بیشتر برمیگردد به رفتار اجتماعی شما در دورانی که در آمریکا حضور داشته اید. اگر تعدد جرایم رانندگی داشته باشید و یا خدایی ناکرده سابقه ی دادگاهی و بازداشت و یا هرگونه محکومیتی را که از سوی دادگاه به سبب وارد آوردن خسارت به دیگران دریافت کرده باشید، میتواند موثر باشد. و یا اینکه شما سابقه ی سیاسی را در پرونده ی خود داشته باشید که خدایی ناکرده فعالیتهای شما بر زیان امنیت ملی آمریکا شناخته شده باشد. مثل عضویت در گروههای تروریستی و یا مشابه آن. در برخی موارد نیز ورشکستگی به عمد و یا عدم بازپرداخت بدهیهای سنگینی که منتج به دریافت حکم دادگاه باشد نیز بسیار موثر خواهد بود.

خیلی ممنون بابت پاسخ به سوال. من نگران هستم چون از چند نفر شنیدم که گویا در مورد اینکه مالیات رو پرداخت کردین یا نه سوال میکنند. من نگران شدم که سوالی در مورد پول هایی که از ایران میاریم بپرسن ولی گویا اینجور که شما توضیح دادین سوالی در این مورد پرسیده نمیشه. بازم ممنون از شما.

البته لازم به ذکر است که وضعیت مالیاتی شما قطعا تحت بررسی قرار خواهد گرفت و اگر مشکل مالیاتی داشته باشید ، بطور قطع پیش از آن به شما اطلاع داده خواهد شد و در بدبینانه ترین حالت ممکن است روز مصاحبه مشکل ساز شود.
پاسخ
تشکر کنندگان: ramin_red
(2018-04-14 ساعت 12:04)afshin4749 نوشته:  
(2018-04-14 ساعت 10:17)invisible man نوشته:  
(2018-04-14 ساعت 10:04)afshin4749 نوشته:  دوست عزیزم ،
بحث سیتیزن شیپی هیچ ربطی به این موضوع شما ندارد. موضوع سیتیزنی بیشتر برمیگردد به رفتار اجتماعی شما در دورانی که در آمریکا حضور داشته اید. اگر تعدد جرایم رانندگی داشته باشید و یا خدایی ناکرده سابقه ی دادگاهی و بازداشت و یا هرگونه محکومیتی را که از سوی دادگاه به سبب وارد آوردن خسارت به دیگران دریافت کرده باشید، میتواند موثر باشد. و یا اینکه شما سابقه ی سیاسی را در پرونده ی خود داشته باشید که خدایی ناکرده فعالیتهای شما بر زیان امنیت ملی آمریکا شناخته شده باشد. مثل عضویت در گروههای تروریستی و یا مشابه آن. در برخی موارد نیز ورشکستگی به عمد و یا عدم بازپرداخت بدهیهای سنگینی که منتج به دریافت حکم دادگاه باشد نیز بسیار موثر خواهد بود.

خیلی ممنون بابت پاسخ به سوال. من نگران هستم چون از چند نفر شنیدم که گویا در مورد اینکه مالیات رو پرداخت کردین یا نه سوال میکنند. من نگران شدم که سوالی در مورد پول هایی که از ایران میاریم بپرسن ولی گویا اینجور که شما توضیح دادین سوالی در این مورد پرسیده نمیشه. بازم ممنون از شما.

البته لازم به ذکر است که وضعیت مالیاتی شما قطعا تحت بررسی قرار خواهد گرفت و اگر مشکل مالیاتی داشته باشید ، بطور قطع پیش از آن به شما اطلاع داده خواهد شد و در بدبینانه ترین حالت ممکن است روز مصاحبه مشکل ساز شود.

ای بابا پس یعنی تا روز مصاحبه متوجه نمیشم که مشکلی هست یا نیست؟ خب اینجوری که خیلی وضعیت بدی میشه. یعنی کلا مصاحبه رو کنسل میکنن؟
پاسخ
تشکر کنندگان: afshin4749 ، ramin_red




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان