کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
عدم سازش، طلاق و پیامدهای آن
یک سایتی خوندم اگه از تاریخ ازدواج شما کمتر از دوسال گذشته باشه بهتون گرین کارت 2 ساله میدهند این تاریخ از زمان ورود به امریکا محاسبه شده یا زمان ویزا گرفتن؟
F2A
Periority Date : 07 NOV. ۲۰۱۳
Approve :27 NOV ۲۰۱۳
دریافت کیس نامبر : Jan ۲۰۱۴
دریافت اینویس نامبر : Feb ۲۰۱۵
فرم DS-261 , پرداخت 120 $: Apr ۲۰۱۵
فرم Ds-260و پرداخت 320$ : Apr ۲۰۱۵
ارسال مدارک نهایی : Feb 2015
تکمیل مدارک:2015 Aug 27
مصاحبه : Sep ۲۰۱۵
دریافت یک ضرب ویزا
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان. من یک ساله که از طریق ازدواج اومدم آمریکا و گرین کارتمو گرفتم. گرین کارتم دو ساله هست. الان اختلافات شدیدی با همسرم پیدا کردم .می خواستم ببینم طلاق من در تمدید گرین کارتم مشکل ایجاد می کنه؟
پاسخ
تشکر کنندگان: storagemeter
بستگی داره برداشت اداره مهاجرت چی باشه. آیا ازدواج شما از اول صوری بوده یا اینکه قصد زندگی با هم را داشتید ولی واقعاً نشده؟ شما سعی کنید فعلاً با مراجعه و استفاده از مشاور مدارکی بدست بیارید که در صورت لزوم بتونید ثابت کنید تلاشتونو برای حفظ زندگی انجام دادید. لینک 1 و لینک 2 را ببینید.



(2016-02-23 ساعت 04:12)azri نوشته:  سلام دوستان. من یک ساله که از طریق ازدواج اومدم آمریکا و گرین کارتمو گرفتم. گرین کارتم دو ساله هست. الان اختلافات شدیدی با همسرم پیدا کردم .می خواستم ببینم طلاق من در تمدید گرین کارتم مشکل ایجاد می کنه؟
پاسخ
تشکر کنندگان: shadoow ، azri ، ep30lon ، behnamshokri
سلام دوستان ... اگر زن و مردی از طریق لاتاری به آمریکا بروند و مرد برنده اصلی بوده باشد مرد چند سال یا چند ماه بعد و تحت چه شرایطی می تواند همسر فعلی خود را در آمریکا طلاق دهد طوری که به زن لطمه ای از نظر ماندن در خاک آمریکا وارد نشود؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوستان عزيز با سلام يه سوال داشتم ممنون ميشم اگه كسي اطلاع داره راهنمايي كنه
اگه كسي گرين كارتشو گم كنه والان هم تو ايران باشه چه اتفاقي ميفته وچيكارميشه كرد غيرازدعا كردن؟
ممنون ازراهنماييتون
پاسخ
تشکر کنندگان: shadoow
(2013-06-11 ساعت 21:23)rs232 نوشته:  اگر کسی با ویزای نامزدی و یا ویزای ازدواج زیر دو سال به آمریکا بیاید تا زمانی که گرین کارت او دائمی نشده باشد تقریبا می شود گفت که در صورت طلاق هیچ حق و حقوق مالی ندارد. اگر با گرین کارت موقت ازدواج آمده باشد فقط در شرایط خاص اگر بتواند ثابت کند که ازدواج او واقعی بوده است و همسر او مشکل داشته باشد با کمک یک وکیل خبره می تواند گرین کارت خودش را دائمی کند ولی با این حال باز هم هیچ گونه حق و حقوق مالی از جانب همسر ندارد.
ولی قانون کلی طلاق در آمریکا به این صورت است که اگر یک زن و مرد با هم ازدواج کنند تمام دارایی هایی که پس از تاریخ ازدواج آنها کسب شده باشد بین آنها تقسیم می شود. مثلا اگر یک مرد یک خانه داشته باشد و زن هم دو خانه داشته باشد و پس از ازدواج یک خانه دیگر بخرند تنها چیزی که تقسیم می شود خانه ای است که پس از ازدواج خریده اند.
اگر در زمان طلاق بچه داشته باشند خرج آنها بر گردن کسی است که درآمد بیشتری داشته باشد و تصمیم آن بر عهده قاضی است. به عنوان مثال اگر بچه ها پیش مادرشان بمانند و مرد کار کند او موظف است که خرج بچه ها و حقوق نگهداری از بچه ها را به مادر پرداخت کند. اگر بچه ها پیش پدر بمانند و زن کار کند و یا وضع مالی خوبی داشته باشد آن وقت زن موظف است که خرج بچه ها و حتی نگهداری از آنها را به مرد پرداخت کند.
در مجموع تقسیم اموال در طلاق فقط در صورت درخواست یکی از طرفین انجام می شود و اگر خودشان نخواهند هیچ اجباری در کار نیست و قاضی رای را بدون تقسیم اموال صادر می کند ولی در مورد حق بچه ها  قاضی حساس است و باید مطمئن شود که مخارج آنها به درستی تامین می شود. اگر مرد و زن هیچ کدام نتوانند مخارج بچه ها را پرداخت کنند به تشخیض قاضی دولت آن را به هر کدام از آنها که بخواهند بچه را نگهداری کنند می پردازد.
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوست عزيز من با ويزا نامزدي اومدم أمريكا و زير دو سال ديورس كردم و همسرم موظف شد به من اسپاسال ساپورت بده. شما باز هم بهتون حقوقي تعلق ميگيره اگه حتي گردين كارت كانديشنال داشته باشيد
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام میشه لطفا اگر کسی تجربه طلاق در مدت زمان گرین کارت کاندیشنال رو داره بگه
آیا تبدیلش به گرین کارت ۱۰ ساله سخته یا عملیه
اگه کسی تجربه داره بگه لطفا
asharif اگه شما تجربه ای دارین لطفا با ما در میون بذارین
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام
اطلاعاتی در مورد طلاق در آمریکا میخواستم . چگونه فایل کنیم ؟وضعیت فرزند یا فرزندان؟چه مدت طول میکشد؟طلاق ایرانی را چگونه اقدام کنیم؟و پیامدهای بعد از طلاق در آمریکا ممنون میشم اگر کسی تجربه مشابه یا اطلاعاتی دارد راهنمایی کند.
پاسخ
تشکر کنندگان:
با سلام. من مدت ده ماهه که اینجا زندگی میکنم و از طریق ازدواج با آقایی که سیتی زن اینجا هستن به اینجا اومدم. گرین کارتم موقت و دوساله است. الان با شوهرم به مشکل برخوردیم و سوالم اینه که اگر نتونیم با هم کنار بیاییم وضعیت من بعد از دوسال چی میشه ؟ و آیا بعد از دوسال به من اقامت دایم میدن ؟
پاسخ
تشکر کنندگان: afshin4749
https://travel.state.gov/content/dam/vis...i-Dari.pdf

این لینک شاید بدرد یکی بخوره
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2017-01-08 ساعت 05:41)hanna a نوشته:  با سلام. من مدت ده ماهه که اینجا زندگی میکنم و از طریق ازدواج با آقایی که سیتی زن اینجا هستن به اینجا اومدم. گرین کارتم موقت و دوساله است. الان با شوهرم به مشکل برخوردیم و سوالم اینه که اگر نتونیم با هم کنار بیاییم وضعیت من بعد از دوسال چی میشه ؟ و آیا بعد از دوسال به من اقامت دایم میدن ؟

لطفا اگر اطلاعاتی پیدا کردید به من پیام بدید ممنونم
پاسخ
تشکر کنندگان: gbtm
(2017-01-08 ساعت 05:41)hanna a نوشته:  با سلام. من مدت ده ماهه که اینجا زندگی میکنم و از طریق ازدواج با آقایی که سیتی زن اینجا هستن به اینجا اومدم. گرین کارتم موقت و دوساله است. الان با شوهرم به مشکل برخوردیم و سوالم اینه که اگر نتونیم با هم کنار بیاییم وضعیت من بعد از دوسال چی میشه ؟ و آیا بعد از دوسال به من اقامت دایم میدن ؟

در این رابطه دو نوع گرین کارت وجود دارد گرین کارت موقتی که 2 ساله هست و گرین کارت دائمی که 10 ساله هست. گرین کارت 2 ساله زمانی داده میشود که در زمان گرفتن اقامت ازدواج موردنظر کمتر از 2 سال قدمت داشته باشد و این تصور وجود داشته که هدف از ازدواج صرفا گرفتن اقامت بوده. این نوع گرین کارت قابل تمدید نیست و در حالت معمول باید در بازه 90 روزی که به انقضای آن مونده شرط موقت آن برداشته شود و گرین کارت دائمی گرفته شود. برای این کار آنهای که از راه ازدواج گرین کارت موقت گرفته اند باید فرم I751 را که برای "برداشتن محدودیت موقتی اقامت" هست پر کنند. مثل هر قانون دیگری این قانون هم تبصره هایی دارد مثل مرگ همسر، آزار و اذیت توسط همسر، طلاق ناخواسته و غیره که افرادی که مسوول بررسی پرونده هستند با توجه به شرایط تصمیم می گیرند که مثلا طلاق موردنظر ساختگی بوده یا آنها واقعا به مشکل خورده بودن یا مثلا اگر آن همسر آمریکایی، فرد را مورد آزار و اذیت مالی، جسمی، روحی و غیره قرار بدهد لزومی ندارد حتما دو سال را با هم زندگی کنند.
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان