کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
شرط طبابت در امریکا
ممنون
کامیار عزیز
فقط اینکه دانلود این مطالب با rapid shareکه معرفی کرده به نظر میاد کار حضرت فیله!!!!
ایا شما راه حل ساده برای دانلود میدونی یا اینکه اگه طرز کار رپید شیر را بلدی بگو که همگی ازت ممنون میشیم
موفق باشی
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان

خوشحالم دارم دوستانی رو اینجا زیارت میکنم که همه همدردیم!

فقط خواستم به عنوان کسی که دارم چند ماهه مطالعه میکنم واسه Step1 عرض کنم که خواندن فقط کاپلان lecture notes و fist Aid کافی است به نظرم بیخودی پولتون رو صرف خرید DVD نکنین و به جای اون توی سایتهایی مثل usmleworld.com و یا kaplan برای Qbank ثبت نام کنید

اگر باز هم راهنماای خواستید در خدمتم

ارادتمند همگی
پاسخ
تشکر کنندگان: AMIN3Y ، kourosh2011
سلام كامران عزيز
اگه ميخواي بدون محدوديت اينكارو كني بايد اكانتشو گير بياري
اكه سرچ كني فكر كنم هست
وگرنه روزانه به مقدار محدودي ميتوني دانلود كني
من چون اينترنت پرسرعت ندارم اينكارو نكردم
ضمنا از دوستان اگر كسي ادرس چند سايت مفيد در زمينه us*mle
خواست emailesho بده براش بفرستم
موفق باشيد
پاسخ
تشکر کنندگان: AMIN3Y ، kourosh2011
سلام
کامیار عزیز
ایمیل من tavakoli.kamran@yahoo.comلطفا هر چه اطلاعات راجع به usmleداری برام میل کن.ممنون
موفق باشی
پاسخ
تشکر کنندگان: kourosh2011
سلام megaholding عزیز
ممنون از معرفی سایت
پیروز باشید
پاسخ
تشکر کنندگان: kourosh2011
سلام به همه...می خواستم سوال کنم این دوره طرح نیروی انسانی بزشکان یک جور شغل دولتی محسوب میشه؟ یعنی ممکنه به خاطرش background check به آدم بخوره؟ و دیگه اینکه معادل انگلیسی اش چی میشه؟duty?house surgeon?.....ممنون میشم اگه کسی اطلاعی داره کمک کنه....
آها یه سوال دیگه راستی:
من موقع فرستادن فرم هام تازه فارغ التحصیل شده بودم و jobرا نوشتم:unemployed/just being graduated
الان حدود 3هفته است طرحم رو شروع کردم ..به نظر شما لازمهmail بزنم و مثلا تغییرات شغلی رو اطلاع بدم یا خیلی مهم نیست و همون روز مصاحبه ان شاالله این مطلب رو بگم؟ و باز هم اینکه آیا طرح نیروی انسانیjob محسوب میشه اصلا؟

همگی موفق باشید و خوشا به احوالتون که برایusmle درس میخونید.من که با اینکه کتابهایstep 2 رو تهیه کردم اما به شدت تنبلی ام می آد واسه درس خوندن...راستش خستگی اینترنی هنوز تو تنمه گمانم...نصیحتم کنید.Smile)
پاسخ
تشکر کنندگان: kourosh2011
سوگل جان
سلام.اولا بايد بهت بگم كه من خيلى تنبل تر از تو هستم و اينقدر كار آدم را گرفتار ميكنه كه كاملا از درس دور ميشى.در مورد سوالت بايد بگم كه من در اين مورد تحقيق كردم و شما قرارداد با دانشگاهى دارى كه طرح migozarani و كارمندِ دولت نيستى.لطفا تو هم ما ها را تشويق كن.
بى تا ۲۰۹۰۰
پاسخ
تشکر کنندگان: AMIN3Y ، kourosh2011
sogol نوشته: ... به شدت تنبلی ام می آد واسه درس خوندن...راستش خستگی اینترنی هنوز تو تنمه گمانم...نصیحتم کنید.Smile)

رفقا درود و امیدوارم که همه ی مراحل کارتون به خوبی انجام بشه. من نمی خوام نگرانتون کنم ولی میخوام بهتون پیشنهاد کنم که اگر میخواهید وقتی میاید اینجا کمتر سختی بکشید الان هرچه بیشتر بخونید. خستگی اینترنی که بر کسی پوشیده نیست ، من سختی رزیدنتی و بورد نمیگذاشت بخونم! با این حال الان هرروز میگم کاش زودتر شروع کرده بودم کاش وقتی ایران بودم بیشتر خونده بودم. مهاجرت کار سختیه به طور کل. به نظر من برای رشته های پزشکی خیلی سخت تر از بقیه ست که بخوان در یک مملکت دیگه ادامه بدن. بنابراین باید سعی کرد تا حد امکان خودمون از سخت کردن بیشترش پرهیز کنیم. موضوع اینه که همیشه اولش سخت تره. یکی دو هفته خودتو مجبور کنی بنشینی سر کتاب بعدش دیگه عادت میکنی. پس یادتون باشه هرچی بیشتر بخونین از سختیهای اینجا کم کردین و دوره ی اولیه ی مهاجرت را برای خدتون آسان تر و راه را هموارتر کردین.
ارادت
پاسخ
تشکر کنندگان: سارا کوچولو ، AMIN3Y ، kourosh2011
سلام
ممنون از بیتا و ماهان...
خجالت کشیدم و کمی متنبه شدم..سعی میکنم شروع کنم جدی جدی.
موفق باشید.
پاسخ
تشکر کنندگان: AMIN3Y ، kourosh2011
سلام
به همه دوستان گرامی که کمر همت به درس خواندن بستند خسته نباشید و ژانویه مبارک.
انشالله که در همین سال جدید میلادی هممون ویزا میگیریم .
Hbitaچه خبر! من که به ان شماره زنگ زدم و استپ دوم را گرفتم و مشغولم از داخلی شروع کردم !خلاصه یک روز کاپلان میخونم یک روز هم میرم درمانگاه کار میکنم یک روز هم درسهای رشته خودمو میخونم و خلاصه معجونی از فعالیتهای مختلف پیش رو دارم امیدوارم که شما هم حسابی مشغول شده باشی گر چه میدونم که با وجود مشغله فراوان شما هم مثل من یکی در میان بخوانی!ولی حق با ماهان است باید سخت کوشید!
برای همه دوستان ارزوی موفقیت میکنم
ضمنا همکاران اگه نکته یا خبر جدیدی از اخبار usmleدارند بی نصیب نگذارند
ایام به کام!
پاسخ
تشکر کنندگان: AMIN3Y ، kourosh2011
سلام كامران عزيز:
من تقريبا جراحى را تمام كردم البته بدون قسمت سؤالات.رشته شما چيه؟من oncologist هستم و همون طور كه ميدونى چون نزديكِ امتحان معرفى به ارتقاء هست و يك سرى از بچه ها هم كه امتحان board دارن و بايد هر روز با آنها هم درس بخوانيم پس ببين كه من چه ميكشم.لطفا همگى با هم در تماس باشيم و همديگر را تشويق كنيم.
از سوگل عزيز چه خبر؟درس ميخوانى يا نه؟كمى ما را هم دعوا كن
سال نو همگى مبارك
hbita2009از ۲۰۹۰۰
پاسخ
تشکر کنندگان: AMIN3Y ، kourosh2011
salam be kamran va hbita va baghiyeye hamkarane aziz,bebakhshid man farsi nadaram,man o shoharam 45 ruzi mishe ke umadim usa va darim bara step2 mikhunim.
dar vaghe step 1 ro badan midim.tosie i ke behetun daram ine ke ta mitunid to iran bekhunin ke inja ba masayele ghorbat khundan kheili sakhte.
age kasi betune usmle ha ro bede biad kheili kheili behtare,
dige inke khabare jadidi ke ma inja motevaje shodim in bud ke har che zamane kamtari az fareghottahsili gozashte bashe, daneshgah haye behtari mishe apply kard, .
ba ham dar tamas hastim.movafagh bashin va happy new year!!

-------------------------------------------------------------با سپاس از نوشته تون لطفا از سایتهای فارسی ساز استفاده کنید-----------------------------------------------

سلام به كامران و hbita و بقيه همكارانِ عزيز،ببخشيد من فارسى ندارم،من و شوهرم ۴۵ روزى ميشه كه اومديم usa و داريم برا step2 mikhunim.
در واقع step ۱ رو بعدا ميديم.توصيه اى كه بهتون دارم اينه كه تا ميتونيد تو ايران بخونين كه اينجا با مسايلِ غربت خوندن خيلى سختِ.
اگه كسى بتونه usmle ها رو بده بياد خيلى خيلى بهتره،
ديگه اينكه خبر جديدى كه ما اينجا متوجهِ شديم اين بود كه هر چه زمانِ كمترى از fareghottahsili گذشته باشه، دانشگاه هاى بهترى ميشه apply كرد، .
با هم در تماس هستيم.موفق باشين و هپى new year!!
case number:143xx
first NL:may 27th 2007
interview:aug 2008 abudhabi
پاسخ
تشکر کنندگان: AMIN3Y ، kourosh2011
سلام بیتا جان!
Genetics.شما هم مثل من زحمت دو جور درس خواندن را داری میکشی اما با این انگیزه بالایی که من در شما حس میکنم اطمینان د ارم که قبول میشوید فقط امیدوارم که تلاشمان برای خواندن بی وقفه روز به روز بیشتر شود و بد نیست هر از چند گاهی گزارشات مطالعه خودمان را به هم بدهیم سایر همکاران هم اگه از روشهای نوین مطالعه یا کتاب یا...اطلاعاتی دارند با هم سهیم شویم!من که فکر میکنم اگه بتوانیم یک منبع فلش کارت پیدا کنیم برای این امتحان خیلی خوبه !کسی میدونه کجا با قیمت مناسب میفروشند فلش کارت را؟چون قشنگ مطالب را وارد حافظه دراز مدتمان میکنه!

صبا جان و شهرام عزیز تبریک که وارد امریکا شدید!
خیلی خوبه که شما چند مرحله از ما در ایران جلوتر هستید و ما میتوانیم خط بگیریم ازشما!
امید وارم روزی همه دور هم در امریکا باشیم و ارتباط کاری و دوستی داشته باشیم
ممنون از خبری که دادید و از سایر اخبار جدید usmleهمکاران را بهره مند سازید
راستی کدام شهر هستید؟خانه اجاره کردهاید؟هزینه زندگی چه جوریه؟امریکا خوش میگذره؟.................
پاسخ
تشکر کنندگان: AMIN3Y ، kourosh2011
سلام به دوستانِ عزيز:
من ديروز با يكى از دوستانم در كانادا صحبت ميكردم و ميگفت كه توصيه با تجربه ها اينه كه اول step ۱ را بدهيم چون ديده بيشترى ميدهد.نظرِ شما چيست؟
hbita2009 AS20900
پاسخ
تشکر کنندگان: kourosh2011
سلام
به نظر من step 1 سخت تره و ماها الان از نظر سوادی بیشتر نزدیک به دروس بالینی هستیم تا علوم پایه پس تا تنورمان داغ است وهنوز یک چیزهایی از انترنی یادمونه بهتره قال step 2 را بکنیم !
وگرنه اگر الان علوم پایه را شروع کنیم بعد از یک سال که امتحان مرحله اول را دادیم انوقت با دروس بالینی تا حدی بیگانه خواهیم شد.! تحلیل من از این منظر که به usmleنگاه میکنم اینجوریه ولی شاید همکاران ،سایر جنبه های دیگر این امتحان را نیز در نظر میگیرند!
پاسخ
تشکر کنندگان: kourosh2011




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان