کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
راهنمای مهاجرت از طریق ازدواج-مراحل ثبت ازدواج
برای گرفتن ویزای توریستی اسپانیا اگه الان اقدام کنم ۴ ماه دیگه وقتمه که ایا قبول کنن یا قبول نکنن... ویزای نامزدی چی هست؟!؟ ایا شامل اسپانیا می شود؟!برای ازدواج در ترکیه چه مدارکی باید ببریم؟! ترجمه باشد به انگلیسی؟! توی ترکیه باید به کجا مراجعه کنیم برای ثبت؟! چقدر زمان میبره تا ثبت ککن ازدواج مارو؟! این مدرک معتبر هست که من به سفارت اسپانیا نشون بدم و بدون وقت و مصاحبه به کشور همسرم بروم؟!؟!
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام. من یک دختر ایرانی هستم که چندی پیش با پسری فرانسوی اشنا شدم که برای تعطیلات به ایران امده بود. ما به هم علاقه مند شدیم و قرار است او دوباره به ایران بیاید تا بیشتر با هم اشنا شویم. سوال من این است که در ادامه این رابطه من چطور میتونم به فرانسه سفر کنم و مدتی انجا باشم. قصد من اقدام برای ازداج نیست در این مرحله. ترجیه میدم که مدت زمان بیشتری با هم بگذرونیم تا همدیگه رو خوب بشناسیم و اگه امادگی دوطرف محرز شد ازدواج کنیم. ولی الان من نمیدونم که چطور برای مدت مثلا سه ماه برم فرانسه و با هم باشیم. ممنون میشم راهنماییم کنید.
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام
من قصد ازدواج با پسری از فنلاند رو دارم. اکثر پست های این قسمت رو خوندم اما هرکسی یه نظری داره. اینکه ازدواج ایران ثبت شه بهتره و یا اینکه سخت میشه کارمون اگر که ایران ثبت شه. ایشون قصد دارن تعطیلات کریسمس2018 بیان اینجا که ازدواج کنیم. بهترین راه چیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنین خیلی گیج شدیم.
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2014-11-07 ساعت 03:14)honeyhh نوشته:  
(2013-03-06 ساعت 20:16)liiibra نوشته:  سلام
برای گرفتن ویزای مهاجرت از طریق ازدواج در هلند، فقط یک راه وجود داره؟ یعنی اگر کسی که اقامت هلند رو داره و حقوقش هم پایینتر از اون مقدار مشخص شده هست، برای اینکه بتونه همسرش رو ببره هلند باید یه چیزی حدود 2 سال صبر کنه تا مراحل درخواستش طی بشه درسته؟
آیا راه سریعتر و مطمئن تری وجود داره؟
با تشکر فراوان

Smile

(2014-11-07 ساعت 03:17)honeyhh نوشته:  
(2013-03-06 ساعت 20:16)liiibra نوشته:  سلام
برای گرفتن ویزای مهاجرت از طریق ازدواج در هلند، فقط یک راه وجود داره؟ یعنی اگر کسی که اقامت هلند رو داره و حقوقش هم پایینتر از اون مقدار مشخص شده هست، برای اینکه بتونه همسرش رو ببره هلند باید یه چیزی حدود 2 سال صبر کنه تا مراحل درخواستش طی بشه درسته؟
آیا راه سریعتر و مطمئن تری وجود داره؟
با تشکر فراوان

Smile

جواب سوالاتونا گرفتی؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام، دختر ایرانی هستم که قصد ازدواج با پسر فرانسوی و مهاجرت به فرانسه را دارم. با توجه به اینکه ما مدت زیادی نیست که هم و میشناسیم (حدودا 8 9 ماه) با ازدواج در ترکیه می توانیم برای ویزای فرانسه اقدام کنم؟ حداقل چقدر طول میکشه؟ (چون شنیدم برای ما ایرانی ها 2 سال طول میکشه درسته؟)
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-05-25 ساعت 08:59)لاله1395 نوشته:  
(2016-02-29 ساعت 21:37)ghazalak64 نوشته:  
(2016-02-29 ساعت 21:11)vahiddlv نوشته:  سلام
نه وقتی شما میگید ثبت ذزدواج تو ایران پس همه مراحلش توایران انجام پیشه و مصاحبه هم تو ایران هست. شوهر من هر دو ماه میومد ایران یعنی اینکه ما منتظظر نمیشدیم ببینیم ایران کی واسه مراحل بعدی باهامون تماس میگیرن! منظورم اینه که خیلی پیگیر کارتون باشید، اگه نامزدتون ذومد ایران بلافاصله برید اداره اتباع و امورخارجه پرونده دشکیل بدید، هرچی کارتون زودترتاریخ بخوره به نفعتون هست.
ازدواج هم وکالتی انجام میگیره بله، اما فقط زمانیکه بخواید عقد نامه ارو امضا کنید وگرنه تمام سه مرحله مصاحبه ای که تو اداره اتباع دارید حضور همسر الزامی هست

صدور پروانه ی زناشویی و اخذ اجازه ی ازدواج از طرف اتباع بیگانه و مصاحبه ها فقط برای کیس " ازدواج زن ایرانی با مرد خارجی  " هستش. چون از نظر اسلام جایز نیست و نیازمند اخذ اجازه و تایید از طرف دولته :

طبق ماده1059 قانون مدنى ایران نكاح زن مسلمان ایرانى با مرد غیرمسلمان جائز نیست و براساس ماده1060 همین قانون ازدواج زن ایرانى با تبعه خارجى در مواردى هم كه مانع قانونى نداشته باشد، موكول به اجازه مخصوص از طرف دولت ایران است حتى دولت مى تواند براساس ماده1061 قانون مدنى ازدواج بعضى مستخدمین و مأمورین رسمى و محصلین دولتى را با زنى كه داراى تابعیت خارجى باشد موكول به اجازه مخصوص كند و الا هر فرد خارجى كه بدون اجازه قانونى با زن ایرانى ازدواج كند به حبس تأدیبى از یك تا 3سال محكوم خواهد شد.

سلام مرسی از توضیحاتتون، بله درسته من ازدواج مرد ایرانی و زن خارجی رو نمیدونستم، اتفاقا میخواستم قید کنم که این دوتا باهم فرق داره ولی من فرقشو نمیدونم که بعد متاسفانه فراموش کردم،
در مورد مسلمون شدن فقط کافیه برید دفتر مرجع تقلید مثلا ما شاه چراغغ اینکارو کردیم تمام اصول دین رو براش میخونید و شما ترجمه میکنید برا خانومتون، هیچی نیست کار نیم ساعته اما آخرش باید یه نامه بده بهتون و مهر شده که سند مسلمونی همسرتونه و نباید گمش کنین، خب درسته هیچ جا اندازه اون اداره نمیتونه توضیحات کامل بده موردها اصلا مثل هم نیست،
اما شما اگه میخواید از طریق سفارت کشور همسرتون اقدام کنید که اون اصلا بحثش جداس دیگه شما با کشور سوید طرف هستین نه ایران و بعد از اون ازدواجتون رو تو سفارت ایران تو سوید دوباره ثبت کنین، که فک کنم اون نیاز به ویزای نامزدی داره که احتمال رد شدن هم هست شما هم که پاسپورت ندارین.بچها خیلی در مورد ویزذی نامزدی مطالب گذذاشتن حتما بخونید.
در مورد مدرک محل سکونت همسرم هم ما اینو واسه ثبت ازدواج ارذیه دذدیم اما خانومی که ازدواجمونو ثبت کرد دیگه ذشاره ای به این مدرک نکرد که واسه ویزا لازم بشه! حتی تو پی دی افی هم که بهمون داد اینو نخواسته بودن! نمیدونم خیلی استرس دارم



سلام غزاله عزیز:

من مایا هستم، شما قبلا یک بار هم قبلا با بزرگواری و حوصله تمام مراحل را برام توضیح دادید و بسیار ممنون هستم.
غزاله جان، پروانه زنانشویی من اومده و اداره گزرنامه هم گفت: هر وقت بخوای ازدواجت را ثبت کنی، ما پروانه اقات هم برای همسرت صادر میکنیم.
حالا من میخوام ازدواجم را ثبت کنم، همسرم ایران نیست و من یه وکالتنامه محضری دارم که میتونم بجاش کارای ازدواج را دنبال کنم.
الان دفترخونه به من میگه آزمایش قبل از ازدواج بیار، و ما نداریم. سوال من اینه:
میشه بدون آزمایش ازدواج و بدون اینکه همسرم بیاد، ازدواج کحضری صورت بگیره؟

بینهایت از وقت و لطفت ممنون هسم.
[/quote]

سلام مايا جان
شما كدوم شهر ايران هستيد؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام
وقتتون بخير
من با نامزدم كه تبع ى اروپاس در پروسه ى ثبت عقد اسلامى در ايران هستيم، چندتا سوال داشتم ميخواستم ببنيم كسى اطلاعاتى در اين زمينه داره.  ممنونم.
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2013-11-09 ساعت 02:36)sahar_a009 نوشته:  ممنون مرضیه جان برای جوابت پس شما مراحل ازدواج را توی ایران انجام ندادین که دنبال پروانه زناشویی برین... ؟؟؟؟
من میخوام این کارو تو ایران انجام بدم اتباع خارجی یه لیست از مدارک میخواد و ما نمی دونیم کجا باید گرفت این نامه ها را شاید کشور به کشور فرق داره نمی دونم
اما خدا کنه پروسه طولانی نباشه ...

اگه بخواهیم پروانه تو ایران بگیریم ایشونم باید باشن کل پروسه؟

سلام، ميدونم اين پيام مال ٥ساله پيشه ولى اميدوارم بتونم جوابى از شما يا بقيه ى دوستان كه اين فرآيند رو طى كردن به دست بيارم. من و نامزدم كه تبعه و اروپاس پروسه ى تشكيل پرونده ى اداره ى اتباع رو انجام داديم. ميخوام بدونم چقد طول ميكشه جوابش بياد و بعدش چه مراحلى داره؟ ممنون ميشم اگه ديدين جواب بدين
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام
برای ازدواج آلمانی چه مدارکی نیاز هست؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
من الان ویزای توریستی البته از ایتالیا, می تونم توی آلمان با یه آلمانی ازدواج کنیم؟ چه مدارکی باید ارائه بدیم؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
درود
گواهی تولد و گوهی تجرد همون شناسنامس؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام

برای اخذ ویزا روسیه که ازدواج کردم و یک فرزند هم از همسر روسی م دارم چه مدارکی و چه مراحلی لازمه ؟؟؟ ازدواج در روسیه ثبت شده و از طریق کلیسا کاتولیک بوده .
*** برای ما مهندسین هیچ کاری سخت نیست ، زیرا یا راهی را پیدا خواهیم کرد یا راهی را خواهیم ساخت ***

Cisco Systems CCIE x1 Degree

بی سرزمینتر از باد




پاسخ
تشکر کنندگان:
(2013-10-18 ساعت 01:34)marzie.nadali نوشته:  
(2013-10-17 ساعت 23:51)rebel26 نوشته:  
(2013-10-17 ساعت 21:19)marzie.nadali نوشته:  سلام دوست عزیز. برای ازدواج در ترکیه این مدارک لازمه:
1- گواهی تجرد .... ایرانی ها باید این گواهی رو از سفارت ایران در ترکیه بگیرن مگر این که ازدواج دوم باشه
2- ترجمه ی پاسپورت...باز هم برای ایرانی ها از سفارت ایران در استانبول
3- نامه ی هتل... که نشون بده برای چند روز هتل گرفتین
4- آزمایش خون و اشعه ایکس که هر دو باید در استانبول انجام بدین
5- 6 قطعه عکس سایز پاسپورت
ممنون از راهنماییتون
با توجه به اینکه ما قصد نداریم عقد اسلامی انجام بدیم اگر به سفارت ایران برم مشکلی پیش نمیاد من می تونم گواهی تجرد از ثبت احوال بگیرم ترجمه کنم ببرم؟خوش بینانه همه این کارا چند روز طول می کشه برای رزرو هتل می گم در ضمن من ترجمه پاسپورتو متوجه نشدم پاسپورت که توش  مشخصاتو  انگلیسی هم نوشته  دیگه ترجمه نمی خاد!!
این مواردی که گفتم برای عقد بین المللی هست و  اگه برین سفارت هیچ مشکلی پیش نمیاد
سفارت با هزینه ی خیلی کم ترجمه می کنه و حداکثر یک روز بعد ترجمه ها رو تحویلتون میده. من 11 روز هتل داشتم و باز هم خیلی عجله ای کارمون انجام شد. اما اگه دقیقا بدونید باید به کجا مراجعه کنید همه چیز سریعتر پیش میره. من می تونم در مورد ترتیب انجام دادن کارها کمکتون کنم. فکر می کنم حداقل یک هفته زمان نیاز باشه.
در مورد ترجمه پاسپورت هم سفارت ترجمه به زبان ترکی انجام میده. چون برای ازدواج دفاترشون ترجمه انگلیسی قبول نمی کنند

سلام عرض شد:
من ۲۶ سال سن دارم،قبلا ازدواج نکردم،در ایران هستم فعلا،قصد ازدواج در کشور ترکیه دارم،اقا ترک هستن،تبعه ترکیه،من تمامی مدارک را آماده کردم،برگه تجرد،شناسنامه،پاسپورت،همه این ها ترجمه و تایید وزارت دادگستری هستن،،فقط امضا پدر رو ندارم،آیا امکانش هست در ترکیه بدون امضا پدر ازدواج کرد ؟؟؟خواااااهشا راهنمایی کنید .
پاسخ
تشکر کنندگان:
من دختر ۲۶ سال دارم
قبلا ازدواج نکردم
قصد ازدواج در ترکیه را دارم
اقا ترک هستن.
۱-برگه تجرد
۲-شناسنامه
۳-پاسپورت
تمامی مدارک با ترجمه و مهر دادگستری و وزارت امور خارجه هست .
مشکل من این هست که امضا پدر رو ندارم . من شنیدم که حتما باید امضا پدر باشد. از طرفی هم بعضی ها میگن نیازی نیست .خواهشا راهنمایی کنید .
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام مطالبتون خیلی مفید بود .
میشه در مورد آرمایش خون در ترکیه در مورد ازدواج توضیح بدین که آیا باید برگه خاصی از شهرداری بگیریم که ما رو معرفی کنه؟
و مورد دیگه اینکه بیمارستانی که این کار رو انجام میده اگه میشناسین بگین.
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان