کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
کلیه سوالات مربوط به ویزای توریستی در یک تاپیک
خدا محبت است

با سلام دوست عزیز و ممنون از اینکه اگر اشتباهی در گفته های من است شما آنرا تصحیح کرده و در رشد دادن سطح دانش این تاپیک گامی بر می دارید.
ممنون می شوم که شما اطلاعات دقیق تری به دوستان بدهید.
من که وکیل مهاجرت نیستم و اطلاعات من در حد تجربه ای است که برای خودم روی داده است .
و چون خودم بسیار تحقیق کردم حال چه از تجارب دیگران چه از بخشهایی از راهنمایی کارگزاران وکلایی که در سایت های خود جهت جلب مشتری مطالبی نوشته اند و چه از پاسخ هایی که بعضی از این اشخاص به سوالات من بصورت تلفنی پاسخ دادند استفاده کرده و جمع بندی کردم و جهت راهنمایی دوستان قرار دادم این کارگزاران هر یک مبالغ مختلفی می گفتند:

در رابطه با سوالی که از ایشان پرسیده بودم در مورد اینکه چنانچه سند ملکی بنام نداشته باشیم ( هر چند که من داشتم ولیکن این سوال را برای یکی از دوستان دیگرم که می خواست اقدام کند پرسیده بودم ) چگونه می توانیم آنرا جبران کنیم ؟ و هر یک پاسخی می دادند :
- شما باید حداقل 200.000.000 تومان ته حسابتان باشد تا بتوانید ثابت کنید باز می گردید.
-شما باید گردش 12 ماهتان حداقل 60.000 دلار باشد و ته حساب حداقل اندازه ارزش یک خانه حدود 140.000.000 تومان داشته باشید.
- من فکر می کنم اگر نزدیک 130.000 دلار آمریکا در حسابتان باشد نداشتن سند ملکی را جبران کنید.
- شما یک ملک که مال نزدیکانتان است را بنام بزنید و یک برگه محضری به او بدهید که تا خارج شدید بنام خودش برگرداند یا اینکه بالای 100.000 دلار ته حساب و یک گردش یکساله خوب داشته باشید .


این پاسخ هایی بود که این کارگزاران وکلا به من داده بودند .
خوب دوست عزیز برنامه سفر من که مشخص بود بخاطر به دنیا آمدن فرزندم و اصولا من مشکلی نداشتم چون نه قصد ماندن داشتم و نه اینکه مدارکم کسری داشت و این سوالات را برای دوستم که قصد دیدن خواهرش را داشت پرسیدم پس از تمامی پاسخ های این کارگزاران اینطور برداشت کردم که آن مبلغ را بیان کردم.

در واقع به نظر خود من وقتی به سایت رسمی وزارت امور خارجه آمریکا مراجعه می کنیم هیچ کدام از مدارکی که عنوان شد درباره اش توضیحی داده نشده و جنبه رسمی و قانونی ندارند پس بیشتر مدارکی که آماده می شود همگی از روی تجربه است.

خواهشن از دوستان عزیزی که اطلاع دقیق دارند یا علم این کار را دارند تشریف بیاورند و مطالب مرا تکمیل یا در صورت اینکه اشتباهی در عرایض بنده بود آنرا تصحیح کنند زیرا دوستان مهاجر سرا همواره علاقه مندند که خود نتیجه و برداشت لازم را از مطالب بنمایند پس ما نیز یاریشان کنیم.

جالب اینست که بگویم همین دوستان کارگزار وکلا با اینکه کیس من 80٪ کیس موفقی بود اما برای دریافت ویزا برای من که باید حتما در زمان تولد فرزندم آمریکا می بودم مبالغ در حدود 7000 دلار جهت کارمزد پیشنهاد می دادند که با بسیاری از آنها در تبلیغات تلویزیونی آشنا هستید.

به هر حال جهت تکمیل عرایضم و اینکه بیان کنم که پیشنهاد بسیاری از این مدارک جنبه تجربه دارد . نظر شما را به متن تارنمای وزارت امور خارجه آمریکا که به فارسی می باشد جلب می کنم .
به آدرس:
http://www.america.gov/st/peopleplace-pe...94519.html


متن :


گوناگونی
Travel, tourism, visas
24 ژوئن 2010

می خواهم برای ویزای توریستی درخواست بدهم


این مقاله در شمارۀ ماه مه 2010 نشریۀ الکترونیکی USA با عنوان "به امید دیدار شما در آمریکا" (شماره 2)، آمده است.

چه کسی می تواند برای ویزای توریستی اقدام کند؟


اگرسفر شما برای (1) تفریح (شامل سفر گردشگری، بازدید از دوستان یا خانواده، شرکت رایگان در وقایع ورزشی یا فرهنگی، یا دیگر دلایل تفریحی) یا (2) معالجات پزشکی در ایالات متحده باشد شما می توانید برای روادیدی توریستی (ب-2) اقدام کنید.


درصورتی که کشور شما جزء " برنامه عدم لزوم ویزا"[1] باشد و بازدید شما کمتر از 90 روز به طول بیانجامد شما نیازی به درخواست دادن برای ویزا ندارید. دراین صورت، شما باید گذرنامه ای داشته باشید که توسط ماشین قرائت الکترونیکی خوانده شود. قانون جدیدی مسافران "برنامه صرف نظر از ویزا" را به درخواست اجازه سفر الکترونیکی ملزم می کند. اطلاعات بیشتر را در این صفحه http://travel.state.gov/visa/temp/withou..._1990.html پیدا می کنید.


چه مدت پیش از سفر باید برای ویزا اقدام کنم؟


حداقل دو ماه پیش از برنامه سفر خود برای ویزا اقدام کنید. این کار زمان لازم را برای گرفتن وقت مصاحبه ویزا، زمان رسیدگی به درخواست ویزا، و زمان برای بررسی عملکردهای اجرایی دیگر ( که به ندرت لازم است) در اختیار می گذارد. زمان انتظار بستگی به سفارت و موقعیت زمانی آن سال دارد ـــ به عنوان مثال، متقاضیان بسیاری خواستار سفر به آمریکا در طول تابستان (ژوئن تا اوت) هستند، بنابراین این انتظار ممکن است بیشتر طول بکشد. راهنمای خاص- کشورها در این صفحه http://travel.state.gov/visa/temp/wait/wait_4638.html موجود است.


اقدامات اصلی برای درخواست برای ویزای B-2 چیست؟


اولین اقدام گرفتن وقت مصاحبه برای ویزا در سفارت یا کنسولگری ایالات متحده در کشور خودتان است. سپس باید هزینه بررسی ویزا را پرداخته و فرم های لازم ویزا را در کشور خودتان پر کنید: مخصوصا فرم DS-156 و، در بعضی کشورها، فرم الکترونیکی DS-160. این فرم ها در این صفحه

http://travel.state.gov/visa/frvi/forms/forms_1342.html

موجود است. (توجه: در اکثر کشورها، شما باید فرم های درخواست و پرداخت هزینه درخواست ویزا را پیش از گرفتن وقت مصاحبه بپردازید. اطلاعات ویزا مخصوص کشور خودتان را در این صفحه http://www.usembassy.gov پیدا کنید.)


برای مصاحبه، باید مدارک متعددی را بیاورید: (1) گذرنامه با تاریخ اعتباری بیشتر از زمان سفر شما؛ (2) برگه تأئید قرار مصاحبه؛ (3) فرم (های) تکمیل شده تقاضای ویزا؛ (4) رسید پرداخت هزینه تقاضای ویزا؛ و (5) یک قطعه عکس 5×5.


همچنین باید مدارکی مبنی بر دلیل سفر شما به آمریکا؛ این که شما قصد ترک آمریکا را بعد از سفر خود دارید؛ و شما بودجه کافی برای هزینه های خود در طول سفر را دارید، ارائه دهید. برای آگاهی درمورد دیگر مدارک لازم با سفارت ایالات متحده در کشور خود تماس بگیرید.


اگر برای معالجات پزشکی به ایالات متحده سفر می کنید، باید (1) برگه تشخیص پزشکی از پزشک محلی با توضیح دلیل ضرورت نیاز شما به معالجه در ایالات متحده؛ (2) نامه ای از پزشک یا مؤسسه پزشکی در ایالات متحده که تمایل خود را برای معالجه بیماری شما اعلام داشته و جزئیات نوع، طول زمان موردنظر، و هزینه درمان را توضیح داده باشد؛ و (3) اظهاریه ای که نشان دهد چه کسی هزینه حمل و نقل، پزشکی، و هزینه های درمانی شما را می پردازد ارائه دهید. این اظهاریه باید دربرگیرنده سند مالی توانایی پرداخت این هزینه ها نیز باشد.


هزینه دریافت ویزا چقدر است؟


شما باید 131 دلار ( طبق آخرین قیمت در ماه می 2010 ) هزینه غیرقابل برگشت رسیدگی به ویزا را بپردازید. با توجه به ترتیبات و توافق های دو جانبه بین کشور شما و ایالات متحده، ممکن است شما مجبور به پرداخت هزینه صدور ویزا نیز باشید. با مراجعه به این صفحه

http://travel.state.gov/visa/frvi/fees/fees_1341.html

می توانید ببینید که آیا کشور شما هزینه متقابل برای صدور ویزا دارد یا خیر.


اطلاعات بیشتر درمورد بازدید از ایالات متحده به عنوان گردشگر یا برای معالجه پزشکی در این صفحه http://travel.state.gov/visa/temp/types/types_1262.html موجود است.


به این اطلاعات از طریق تلفن همراه خود با آدرس زیر دسترسی خواهید داشت.

http://m.america.gov/17365/show/8d43be0c...15fcc4079a

(2010-11-06 ساعت 02:11)dr_lizard نوشته:  where have u brought this 130.000$ rule
please give information with legalize documents! not by rumors!

بخواهید،به شما داده خواهد شد؛ بکوبید،در به رویتان گشوده خواهد شد.کدامیک از شما اگر پسرش از او نان بخواهد، سنگی به او می‌دهد؟حال كه شما با همۀ بدي، می‌دانید باید به فرزند خود هديه نیکو بدهید، چقدر بیشتر پدر آسماني شما به آنان که از او بخواهند، هدایای نیکو خواهد بخشید.
پاسخ
با سلام
دوست عزیز ممنون از پاسخگویی سریع شما
من 36 ساله و مجرد هستم. مهندسی کامپیوتر خوانده ام. کارمند یکی از وزارتخانه های ایران هستم. فیش حقوقی و بیمه در این سازمان دارم اما یک ماه پیش یک مرخصی یکساله برای جهانگردی گرفتم. در ضمن یک شرکت کوچک دارم که سال 84 به ثبت رسیده است چون به تنهایی در شرکت خودم کار می کنم و بیمه و مالیات در شغل اولم از حقوقم پرداخت می شود، بیمه و مالیاتی در شرکت کوچک خودم ارائه نمی کنم. (البته دلیل عمده آن به خاطر بد بودن بازار کار و نداشتن درآمد کافی است). از مدارک شرکت روزنامه رسمی، شرکت نامه و اساسنامه شرکت رو دارم. گردش بانکی با حساب به نام خودم دارم و نه حساب شرکت. ملک شرکت متعلق به خودم و قولنامه ای است و هنوز سند نشده است. اما مادرم سند منزل و ... دارند. امسال سفری به اروپا داشتم، بعبارتی پاسپورتم ممهور به یک ویزای شینگن است.
دعوتنامه ای از یکی از دوستان آمریکایی ام دارم که به ملاقات ایشان و بصورت توریستی می روم. هیچ فامیلی هم در آمریکا ندارم.

برای گرفتن ویزای توریستی آمریک از دبی:
1) آیا ترجمه قولنامه ملک شرکت را می توانم ارائه کنم؟ و قولنامه مورد تایید سفارت می باشد؟
2) آیا سند ملکی مادر را می توانم به سفارت نشان دهم؟
3) آیا با گرفتن یک وکالتنامه تام الاختیار از یک سند ملکی می توانم بجای سند، وکالتنامه به سفارت ارائه کنم؟
4) درصورت داشتن سند آیا اصل سند هم باید در مصاحبه برده شود؟ یا اینکه کپی و ترجمه آن کافی است؟
5) با توصیف فوق از شرکت آیا مدارکی که از شرکت دارم می تونن کمک باشن و لازم هست تا ترجمه بشوند؟
6) در مجموع با شرایطی که عنوان کردم به نظر شما چقدر شانس گرفتن ویزای توریستی دارم.

ممنون می شم اگر دوستان باتجربه راهنمایی بفرمایند.
شاد باشید و شادی بخش

پاسخ
تشکر کنندگان: eblam ، azita 33 ، زری وحدتی

خدا محبت است

دوستم با اجازه من پوان های مثبت و منفی شما را می گویم دوستان با تجربه دیگر هم لطفا همکاری کنند با تشکر.

سنتان - خنثی
مجرد یا متاهل بودنتان در بعضی از علل بازگشتتان مثبت یا منفی بودنش فرق می کند.
تحصیلات در ویزای توریستی خنثی مگر اینکه قصد شرکت در سمیناری داشته باشید که تحصیلات مرتبت با سمینار در صورتیکه از سوی برگزار کننده سمینار دعوتنامه ای برای شما آمده باشد مثبت تلقی می شود.
متاسفانه کارمند وزارت خانه بودن پوان بسیار منفی است زیرا هم در زمان مصاحبه تصمیم را برای مصاحبه گر مشکل می کند هم اگر تصمیم به دادن ویزا باشد در زمان FBI check زمانش بسیار طولانی می شود و در بعضی موارد به هیچ وجه نمی آید . دوستانی بوده اند که در لاتاری برنده شدند اما متاسفانه در FBI check رد شدند.
مدارک استخدامی تان پوان مثبت و مرخصی یکساله اگر رسمی گرفته باشد نیز پوان مثبت.
متاسفانه در مورد شرکتتان ندادن مالیات بسیار پوان منفی است یا شما باید برگه معافیت از مالیات 3 سال گذشته را ببرید یا مالیات. دوستم در مخیله یک آمریکایی نمی گنجد مالیات ندادن . مالیات ندادن = با آدم بدی بودن
پس می توانید عنوان کنید که شرکتی دایر کرده اید در سال 84 ولی در آن هیچ فعالیتی شروع نکرده اید زیرا در حال خرید ملک شرکت هستید و در این مدت برای دریافت رتبه های شورای انفورماتیک نیازمند گذراندن دوره هایی بوده اید که بتوانید رتبه ای هم برای شرکت کسب کنید و شاید در مدتی که در آمریکا هستید بتوانید چند دوره cisco بگذرانید و بعد از بازگشت تصمیم دارید شرکت را با جدیت راه اندازی کنید.
اینگونه فکر کنم بشود قولنامه تان را هم توجیه کرد.

گردش بانکی 6 ماهه خود را تا جایی که می توانید منطقی بالا ببرید نه اینکه نزدیک های وقت سفارت شروع کنید به پرکردن حسابتان مثلا گردش مالی من تقریبا در 6 ماهه 80000 دلار بود.
ویزای شینگن پوان مثبت البته نقل شده که 2 ویزای شینگن و یک ویزای انگلیس بسیار موثر تر است. درضمن ویزای شینگنتان گروهی یا نمایشگاهی نباشد زیرا خیلی تاثیر گزار نیست.

دعوتنامه معمولا در ویزای توریستی موثر نیست ولی برای خالی نبودن عریضه خوب است.

به هر حال وقتی چیزی غیر از آن ندارید باید آنرا ترجمه کنید آنهم رسمی یعنی دادگستری و وزارت امور خارجه تاییدش کنند . در این صورت می پذیرند در ضمن کارشناس رسمی دادگستری هم ملک را باید ارزشیابی کند ( نامه رسمی و ترجمه رسمی )
سند بنام مادرتان به نظر من بی تاثیر است
دوستم شما باید مدرکی نشان دهید که بر می گردید به نظر خودتان آیا یک وکالتنامه دلیل بازگشت شما می تواند باشد مگر اینکه خدای نکرده اتفاقی بیافتد پس به برکت خداوند اتفاق سالیان سال نخواهد افتاد و شما سایه مادر گرامیتان را بر سر خواهید داشت پس در نهایت من فکر نمی کنم مفید باشد باز دوستان دیگر می توانند راهنمایی کنند .
بله تمامی مدارک شما غیر از کپی و ترجمه رسمی باید به همراه اصل باشد .
عرض کردم مدارک شرکتتان را هم ترجمه شده داشته باشید مفید است.
دوستم با تمامی تفاصیلی که خدمتتان گفتم باز هم تصمیم نهایی را آن روانشناس کارآزموده ای که ممکن است جوان باشد ولیکن در تصمیم گیری اشتباه نمی کند می گیرد . پس اول خداوند و دوم تصمیم آن شخص که می تواند از روی چهره و رفتار شما تشخیص دهد که راست می گویید یا دروغ و من همواره به همگی دوستانم می گویم بهره ای که از صداقت می برید هیچگاه از دروغ نمی برید.

در پناه و آغوش پدر آسمانی باشید و از پدر دروغها ابلیس دوری جویید تا از برکات خداون بی بهره نمانید.

آمین
بخواهید،به شما داده خواهد شد؛ بکوبید،در به رویتان گشوده خواهد شد.کدامیک از شما اگر پسرش از او نان بخواهد، سنگی به او می‌دهد؟حال كه شما با همۀ بدي، می‌دانید باید به فرزند خود هديه نیکو بدهید، چقدر بیشتر پدر آسماني شما به آنان که از او بخواهند، هدایای نیکو خواهد بخشید.
پاسخ
دوست عزیز amirf_jesus باز هم ممنون
فرمودید که کارمند وزارتخانه بودن پوان منفی محسوب می شود. این موضوع کمی نگرانم کرد و بعلاوه فیش حقوقی و گواهی اشتغال بنده با سربرگ وزارتخانه است. اما نکته اینجاست که من کارمند وزارت آموزش و پرورش هستم و به عبارتی معلم هستم و در مدرسه تدریس می کنم و در فرم DS160 عنوان کرده ام که "I am a teacher in ministry of education in Iran" آیا باز هم این موضوع منفی است؟ فکر نمی کنم که مدارس امریکا هم زیر نظر سازمان و در نهایت وزارتخانه ای نباشند!!!

در مورد مرخصی، بله یکساله دریافت کرده ام و مکتوبی هم دارم که می توانم ترجمه و ارائه کنم. اما با وکیلی در آمریکا که مشاوره کرده ایشان گفتند که در سفارت اشاره ای به یکسال نکنید ( همون 3 ماه بگید) چون ممکن است تصور کند که شما به کشورتان برنمی گردید.

در مورد شرکت هم من یادم نمی یاد که مدارک شرکت و یا سال ثبت رو به سفارت گفته باشم یاا در فرم نوشته باشم. اگر بحث مدارک مالیات و بیمه مشکل ساز است می توانم منصرف شده و تنها به این نکته اشاره کنم که شرکت را تازه راه اندازی می کنم. ( که البته این موضوع بیشتر صحت دارد).

از شما ممنون

من اواخر نوامبر وقت مصاحبه دارم اگر دوستان باتجربه دیگه هم نظرشون رو بگن ممنون می شم.

شاد باشید و شادی بخش



پاسخ
تشکر کنندگان: eblam ، زری وحدتی
خدا محبت است


سلام دوستم

در مورد آموزش و پرورش من نیز فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد مخصوصا با این اخباری که از اعتراضات معلمان به گوششان می رسد ولی خوب در مورد FBI check من فکر می کنم شما باید منتظر رسیدن سریع جوابتان نباشید خودشان در برگ زرد نهایی اعلام می کنند 2 تا 10 هفته که بعد از این تاریخ در صورت نیامدن جواب می توانید با ایمیلشان مکاتبه کنید.

من هم معتقدم در نامه ای که گفتم خلاصه ای از شرح حالتان را می نویسید ذکر کنید به مدت 3 ماه مرخصی دارید.

در مورد شرکت نیز همان مطالبی که برایتان گفتم بگویید مفید است و چون فعالیتی هم نداشتید الزامی برای بیمه و مالیات نیست.

خواهش می کنم وظیفه بود

خوشحال می شوم دوستان دیگر هم راهنمایی کنند تا من هم استفاده کنم

در پناه خداوند باشید
بخواهید،به شما داده خواهد شد؛ بکوبید،در به رویتان گشوده خواهد شد.کدامیک از شما اگر پسرش از او نان بخواهد، سنگی به او می‌دهد؟حال كه شما با همۀ بدي، می‌دانید باید به فرزند خود هديه نیکو بدهید، چقدر بیشتر پدر آسماني شما به آنان که از او بخواهند، هدایای نیکو خواهد بخشید.
پاسخ
تشکر کنندگان: eblam ، azita 33 ، زری وحدتی ، حاجی واشنگتن
درود،

من تمام مطالب مربوط به ویزای توریستی B2 رو در این سایت و سایت مربوط به سفارت آمریکا در کشوری که توش زندگی‌ می‌کنم رو مطالعه کردم !!!

من می‌خواستم نظر شما دوستان رو با توجه به شرایطی که دارم در مورد درخواست ویزای B2 بدونم !!!


۱. من پاسپورت ایرانی‌ ندارم (چون پاسپورت سیاسی کشور لوکزامبورگ رو دارم ولی‌ با نشنالیته ایران + ویزای ۵ سالهٔ شینگن که قابل تمدید هم هست).

۲. من از ۱۷. 12. ۲۰۰۷ تو لوکزبورگ زندگی‌ می‌کنم و از ۲۴. 9. ۲۰۱۰ این پاسپورت و ویزا رو گرفتم.

۳. درامدم بطور میانگین ۱۵۰۰ یورو در ماه هست فعلا !!! (امکان داره تا ۲۵۰۰ یورو در ماهم برسه)

۴. متولد ۱۹۸۵ هستم و مجرد، هیچ آشنایی تو آمریکا ندارم.

۵. برای 12. ۲۰۱۱ تا 01. ۲۰۱۲ می‌خوام ویزا بگیرم !

۶. تا اون موقع می‌تونم پس اندازه ۱۰۰۰۰ یورو داشته باشم !

۷. بلیت هواپیما، شهرهایی که می‌خوام برم و هتلهارو قبل درخواست ویزا رزرو می‌کنم !

۸. هدف اصلیم رفتن به کنسرتهای ایرانی‌ در لاس وگاس هست که بلیت اونهارم رزرو می‌کنم !

۹. قرار داد کاری دارم !


حالا می‌خوام بدونم اینکه من پاسپورتم سیاسی هست، آیا میتونه تاثیر منفی‌ برام داشته باشه ؟

و اینکه در کلّ شما نظرتون چیه ؟؟

مرسی‌.

Rolleyes
پاسخ
تشکر کنندگان:
خدا محبت است

با سلام

دوستم منظور از پاسپورت سیاسی یعنی شما پناهنده سیاسی در لوکزامبورگ هستید ؟
آیا از تمامی حقوق شهروندی در آنجا بهرهمند هستید ؟
و آیا شما تبعه آنجا محسوب می شوید؟


خوب البته من اینها را مطرح کردم که شما واضح مطالب را بیان کنید .
با پوزش از شما من در این زمینه اطلاعاتی ندارم از دوستانی که در این امر صاحب دانش هستند تقاضامندم دوست عزیزمان را راهنمایی کنند.


همواره در سایه پدر آسمانی زیست کنید

آمینSmile
بخواهید،به شما داده خواهد شد؛ بکوبید،در به رویتان گشوده خواهد شد.کدامیک از شما اگر پسرش از او نان بخواهد، سنگی به او می‌دهد؟حال كه شما با همۀ بدي، می‌دانید باید به فرزند خود هديه نیکو بدهید، چقدر بیشتر پدر آسماني شما به آنان که از او بخواهند، هدایای نیکو خواهد بخشید.
پاسخ
تشکر کنندگان: azita 33
(2010-11-11 ساعت 15:31)amirf_jesus نوشته:  خدا محبت است

با سلام

دوستم منظور از پاسپورت سیاسی یعنی شما پناهنده سیاسی در لوکزامبورگ هستید ؟
آیا از تمامی حقوق شهروندی در آنجا بهرهمند هستید ؟
و آیا شما تبعه آنجا محسوب می شوید؟


خوب البته من اینها را مطرح کردم که شما واضح مطالب را بیان کنید .
با پوزش از شما من در این زمینه اطلاعاتی ندارم از دوستانی که در این امر صاحب دانش هستند تقاضامندم دوست عزیزمان را راهنمایی کنند.


همواره در سایه پدر آسمانی زیست کنید

آمینSmile

درود،

بله یعنی‌ من پناهنده سیاسی هستم و رنگ جلد پاسپورتم به جای قهوه‌یی‌ سوخته آبی هست !

از تمام مزایای شهروندی بر خوردارم + مزایای پناهندگی سیاسی ( اگه بیکار باشم ماهیانه حدود ۱۳۰۰ یورو حقوق میگیرم، در هر حال دولت هزینهٔ تمام بیمه‌‌های اجتمأعیم رو پرداخت می‌کنه، بلیط رایگان برای استفاده از تمامی اوتبوس‌ها و قطارهای مسافربری کشور لوکزامبورگ دارم، زیر نظر سوسیال هستم )

من درواقع فعلا تبعه ایرانی‌ مقیم این کشور محسوب میشم و به همین دلیل برای رفتن به آمریکا نیاز به ویزا دارم !

مرسی‌.


Rolleyes
پاسخ
تشکر کنندگان: زری وحدتی
سلام
من تا چند روز دیگه وقت مصاحبه دارم. ممنون می شم اگه دوستان با تجربه سریع جواب بدن.
برخی از مدارک رو ترحمه کردم اما دارالترجمه می گه که برای سفارت آمریکا باید مدارک رو به تایید دادگستری و وزارت امور خارجه هم برسونی. به نظرتون آیا لازم هست که مدارکی نظیر: کارت ملی، گواهی اشتغال به کار، گواهی حقوق، قولنامه ملک، سند مسکونی، شرکت نامه و روزنامه رسمی شرکت و .... مهر دادگستری و وزارت امور خارجه هم بخوره؟

ممنون از همه
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2010-11-15 ساعت 13:03)peymannf نوشته:  سلام
من تا چند روز دیگه وقت مصاحبه دارم. ممنون می شم اگه دوستان با تجربه سریع جواب بدن.
برخی از مدارک رو ترحمه کردم اما دارالترجمه می گه که برای سفارت آمریکا باید مدارک رو به تایید دادگستری و وزارت امور خارجه هم برسونی. به نظرتون آیا لازم هست که مدارکی نظیر: کارت ملی، گواهی اشتغال به کار، گواهی حقوق، قولنامه ملک، سند مسکونی، شرکت نامه و روزنامه رسمی شرکت و .... مهر دادگستری و وزارت امور خارجه هم بخوره؟

ممنون از همه

خیر اصلا" نیازی به اینکار نیست.
پاسخ
تشکر کنندگان: زری وحدتی
با عرض سلام
من خانمی 36 ساله متاهل و دارای یه فرزند دختر 4 ساله هستم. در ایران ایر به عنوان معلم انگلیسی و رسمی مشغول بکار هستم. یه آپارتمان هم دارم . میخواستم با دعوتنامه خاله ام که گرین کارت داره با دخترم (بدون همسرم) ویزای توریستی درخواست کنم. میخواستم ببینم شانس گرفتن ویزای توریستی ام چقد است. ضمنا در دوسال اخیر یه یکبار به اروپا و یکبار به انگلیس سفر کرده ام. ممنون از کمک و جوابتان.
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2010-11-15 ساعت 15:26)elhamjuyandeh نوشته:  با عرض سلام
من خانمی 36 ساله متاهل و دارای یه فرزند دختر 4 ساله هستم. در ایران ایر به عنوان معلم انگلیسی و رسمی مشغول بکار هستم. یه آپارتمان هم دارم . میخواستم با دعوتنامه خاله ام که گرین کارت داره با دخترم (بدون همسرم) ویزای توریستی درخواست کنم. میخواستم ببینم شانس گرفتن ویزای توریستی ام چقد است. ضمنا در دوسال اخیر یه یکبار به اروپا و یکبار به انگلیس سفر کرده ام. ممنون از کمک و جوابتان.

hi
تقریبا" هیچی .چون مادرو فرزند میتونند به هر بهانهای بمونند و بر نگردنند. مثلا" تحصیلی یا پناهندگی. ولی برای همسرتان امکان ویزا گرفتن بیشتره اگه تنها بره .
پاسخ
تشکر کنندگان: amirf_jesus ، eblam ، زری وحدتی
(2010-11-15 ساعت 13:03)peymannf نوشته:  سلام
من تا چند روز دیگه وقت مصاحبه دارم. ممنون می شم اگه دوستان با تجربه سریع جواب بدن.
برخی از مدارک رو ترحمه کردم اما دارالترجمه می گه که برای سفارت آمریکا باید مدارک رو به تایید دادگستری و وزارت امور خارجه هم برسونی. به نظرتون آیا لازم هست که مدارکی نظیر: کارت ملی، گواهی اشتغال به کار، گواهی حقوق، قولنامه ملک، سند مسکونی، شرکت نامه و روزنامه رسمی شرکت و .... مهر دادگستری و وزارت امور خارجه هم بخوره؟

ممنون از همه
خدا محبت است

سلام دوستم شما تمامی مدارک رسمی رو باید به تایید دادگستری و وزارت امور خارجه برسانید مدارک استخدامی اگر شغل دولتی نیست و خصوصی است لزومی به تایید نیست.

در پناه خداوند باشید
آمین
( اگر دو - سه صفحه گذشته را مطالعه کنید توضیح کامل داده شده)
بخواهید،به شما داده خواهد شد؛ بکوبید،در به رویتان گشوده خواهد شد.کدامیک از شما اگر پسرش از او نان بخواهد، سنگی به او می‌دهد؟حال كه شما با همۀ بدي، می‌دانید باید به فرزند خود هديه نیکو بدهید، چقدر بیشتر پدر آسماني شما به آنان که از او بخواهند، هدایای نیکو خواهد بخشید.
پاسخ
تشکر کنندگان: eblam ، azita 33 ، زری وحدتی ، حاجی واشنگتن
(2010-11-15 ساعت 18:23)leilanosa نوشته:  
(2010-11-15 ساعت 15:26)elhamjuyandeh نوشته:  با عرض سلام
من خانمی 36 ساله متاهل و دارای یه فرزند دختر 4 ساله هستم. در ایران ایر به عنوان معلم انگلیسی و رسمی مشغول بکار هستم. یه آپارتمان هم دارم . میخواستم با دعوتنامه خاله ام که گرین کارت داره با دخترم (بدون همسرم) ویزای توریستی درخواست کنم. میخواستم ببینم شانس گرفتن ویزای توریستی ام چقد است. ضمنا در دوسال اخیر یه یکبار به اروپا و یکبار به انگلیس سفر کرده ام. ممنون از کمک و جوابتان.

hi
تقریبا" هیچی .چون مادرو فرزند میتونند به هر بهانهای بمونند و بر نگردنند. مثلا" تحصیلی یا پناهندگی. ولی برای همسرتان امکان ویزا گرفتن بیشتره اگه تنها بره .
خدا محبت است

دوست عزیزم در مورد شرایطی که گفتید من امیدوار هستم که شما ویزایتان را دریافت کنید البته دعوتنامه چندان در مورد ویزای توریستی کاربرد ندارد ولیکن شما با مدارک کامل در سفارت حاضر شوید البته دوست عزیزمان نیز که شما را راهنمایی کردند به نکته ای اشاره کردند که قابل توجه است ولیکن این نیز باز بسته به صداقت گفتار شما دارد . آفیسر مطمئن باشید از نوع برخورد شما و دلایل شما برای بازگشت و صداقت گفتارتان در همان اوایل مصاحبه تصمیم می گیرد که به شما ویزا بدهد یا نه . به هر حال با آرامش و روحیه مثبت در مصاحبه حاضر شوید . به امید خداوند شادمان بیرون خواهید آمد.

لطفا مطالب قبلی را مطالعه کنید که مدارکتان کامل باشد در ضمن راهنمایی دوستمان هم بسیار مفید است زیرا شما را در عمل انجام شده قرار داده که شما اگر با چنین موردی مواجه شدید پاسخ قانع کننده ای داشته باشید پس حتما روی مسئله بازگشتتان کار کنید نه اینکه بخواهید متوسل به دروغ شوید بلکه پاسخ منطقی بیابید.

باز هم از دوستم برای مطرح کردن این مسئله ممنونم

در نام عیسی مسیح شما را به دستان پر مهر پدر آسمانی می سپارم
آمینSmile
بخواهید،به شما داده خواهد شد؛ بکوبید،در به رویتان گشوده خواهد شد.کدامیک از شما اگر پسرش از او نان بخواهد، سنگی به او می‌دهد؟حال كه شما با همۀ بدي، می‌دانید باید به فرزند خود هديه نیکو بدهید، چقدر بیشتر پدر آسماني شما به آنان که از او بخواهند، هدایای نیکو خواهد بخشید.
پاسخ
تشکر کنندگان: eblam ، azita 33 ، زری وحدتی ، حاجی واشنگتن
(2010-11-15 ساعت 22:11)amirf_jesus نوشته:  
(2010-11-15 ساعت 18:23)leilanosa نوشته:  
(2010-11-15 ساعت 15:26)elhamjuyandeh نوشته:  با عرض سلام
من خانمی 36 ساله متاهل و دارای یه فرزند دختر 4 ساله هستم. در ایران ایر به عنوان معلم انگلیسی و رسمی مشغول بکار هستم. یه آپارتمان هم دارم . میخواستم با دعوتنامه خاله ام که گرین کارت داره با دخترم (بدون همسرم) ویزای توریستی درخواست کنم. میخواستم ببینم شانس گرفتن ویزای توریستی ام چقد است. ضمنا در دوسال اخیر یه یکبار به اروپا و یکبار به انگلیس سفر کرده ام. ممنون از کمک و جوابتان.

hi
تقریبا" هیچی .چون مادرو فرزند میتونند به هر بهانهای بمونند و بر نگردنند. مثلا" تحصیلی یا پناهندگی. ولی برای همسرتان امکان ویزا گرفتن بیشتره اگه تنها بره .
خدا محبت است

دوست عزیزم در مورد شرایطی که گفتید من امیدوار هستم که شما ویزایتان را دریافت کنید البته دعوتنامه چندان در مورد ویزای توریستی کاربرد ندارد ولیکن شما با مدارک کامل در سفارت حاضر شوید البته دوست عزیزمان نیز که شما را راهنمایی کردند به نکته ای اشاره کردند که قابل توجه است ولیکن این نیز باز بسته به صداقت گفتار شما دارد . آفیسر مطمئن باشید از نوع برخورد شما و دلایل شما برای بازگشت و صداقت گفتارتان در همان اوایل مصاحبه تصمیم می گیرد که به شما ویزا بدهد یا نه . به هر حال با آرامش و روحیه مثبت در مصاحبه حاضر شوید . به امید خداوند شادمان بیرون خواهید آمد.

لطفا مطالب قبلی را مطالعه کنید که مدارکتان کامل باشد در ضمن راهنمایی دوستمان هم بسیار مفید است زیرا شما را در عمل انجام شده قرار داده که شما اگر با چنین موردی مواجه شدید پاسخ قانع کننده ای داشته باشید پس حتما روی مسئله بازگشتتان کار کنید نه اینکه بخواهید متوسل به دروغ شوید بلکه پاسخ منطقی بیابید.

باز هم از دوستم برای مطرح کردن این مسئله ممنونم

در نام عیسی مسیح شما را به دستان پر مهر پدر آسمانی می سپارم
آمینSmile

این موضوع اصلا" ربطی به صداقت نداره .من تا به حال ندیدم یا نشنیدم که به یک مادر و بچه ویزای توریستی بدهند ولی اگه می خواهی از تجربه دیگران استفاده نکنی و حداقل 2 میلیون تومان از دست بدی .خود دانی.
پاسخ
تشکر کنندگان: eblam ، azita 33 ، زری وحدتی




کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان