کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
کلیرنس و پروسه اداری
پیگیری وضعیت کیسهای DV-2017 در سایت CEAC فعال شد.
برندگان لاتاری 2017 از امروز می توانند وضعیت کیس خود را علاوه بر سایت سفارت، از طریق CEAC پیگیری نمایند.

لینک مستقیم:
https://ceac.state.gov/CEACStatTracker/D...spx?App=IV

برای آشنایی با بخش پیگیری CEAC و نحوه استفاده، به پست زیر مراجعه کنید:
https://www.mohajersara.org/forum/showth...#pid687182

برای بحث و گفتگو در این مورد می توانید از تاپیک زیر استفاده کنید:
https://www.mohajersara.org/forum/thread-7284.html

(2016-12-07 ساعت 00:26)AbbasHTC نوشته:  دوستان عزیز اگه منظورتون سوال منه که من در مورد کلیرنس امسال دونفر از دوستان که به این سایت دسترسی ندارن پرسیدم که هر دوشونم لاتاری 2017 هستن پس سوال بیجایی نکردم من خودم همه این راهی که شما الان دارید میرید رو با تمام استرسا و سختیاش پشت سر گذاشتم نتیجشم تو امضام هست پس همتونو درک میکنم شما تازه اول راهید و خداروشکر کنید که کیس نامبراتون پایینه من اگه جای شماها بودم با خیال راحت منتظر اومدن ویزام بودم انقدرم به این آپدیتای الکی و یه خطی و دو خطی دل نبندید به وقتش میاد ویزاتون و انشاءالله همتون ویزاتون و میگیرید سوالی هم بود من در خدمتم اگه تجربه شو داشته باشم

نه برادر فکر کنم سو تفاهم شده براتون...ما یه جورایی داشتیم از شما تشکر میکردیم که به این تاپیک سر زدین...برادر چرا دقت نمیکنی..؟
منظورمون خوبه نسبت به شما.....
ممنون از اینکه به ماها امید میدی..دم شما گرم...
[/quote]

خواهش میکنم ببخشید اگه متوجه نشدم من در خدمتم Smile Smile Smile Smile
**2014AS000057|تاریخ رویت قبولی:2MAY|تاریخ ارسال فرم از طریق ایمیل:20JUN|تاریخ جواب تاییدیه:27JUN|برنده کیس:همسرم|تعداد افراد کیس:2نفر|سفارت:زدن آنکارا تغییر دادیم ابوظبی|کارنت:18 MARCH|مصاحبه:هفته اول MAY|ویزا: خانومم یه ضرب خودم چک|ادامه پرونده از طریق |F2A مصاحبه جدید 1 نوامبر2016|دوباره چک| ورود به آمریکا:وقتی ویزا بدن
پاسخ
تشکر کنندگان: Paniz888 ، AbbasHTC
(2016-12-07 ساعت 00:30)reza3035 نوشته:  
(2016-12-07 ساعت 00:26)AbbasHTC نوشته:  دوستان عزیز اگه منظورتون سوال منه که من در مورد کلیرنس امسال دونفر از دوستان که به این سایت دسترسی ندارن پرسیدم که هر دوشونم لاتاری 2017 هستن پس سوال بیجایی نکردم من خودم همه این راهی که شما الان دارید میرید رو با تمام استرسا و سختیاش پشت سر گذاشتم نتیجشم تو امضام هست پس همتونو درک میکنم شما تازه اول راهید و خداروشکر کنید که کیس نامبراتون پایینه من اگه جای شماها بودم با خیال راحت منتظر اومدن ویزام بودم انقدرم به این آپدیتای الکی و یه خطی و دو خطی دل نبندید به وقتش میاد ویزاتون و انشاءالله همتون ویزاتون و میگیرید سوالی هم بود من در خدمتم اگه تجربه شو داشته باشم

نه برادر فکر کنم سو تفاهم شده براتون...ما یه جورایی داشتیم از شما تشکر میکردیم که به این تاپیک سر زدین...برادر چرا دقت نمیکنی..؟
منظورمون خوبه نسبت به شما.....
ممنون از اینکه به ماها امید میدی..دم شما گرم...

خواهش میکنم ببخشید اگه متوجه نشدم من در خدمتم  Smile  Smile  Smile  Smile
[/quote]
سلام
این قسمت دقیقا اشاره داره به شما که نوشته بودم
"" باز این دوستان یک سری مطالبشون با ما مشترک هست ، لطف میکنن میان یه سر میزنن ما رو هم بیدار میکنن .""
پیروز باشید
3  may  :  ?
c/n :   +6000
ds_260 : 20 may
Resubmit : 09  nov
Current : April
Interview : 16 jun
Embassy : ank >>>abudhabi
Status : in transit
نتیجه :  رشته ای بر گردنم افکنده دوست. میکشد هرجا که خاطرخواه اوست. رشته برگردن نه از بی مهری است. رشته عشق است و برگردن نکوست.
«خدایا بهترین ها رو به  همه ببخش ، به من هم ببخش
ای بخشاینده مهربان.
پاسخ
تشکر کنندگان: AbbasHTC ، saeidsh
جواب دوست عزيزي كه پرسيد سوال چي پرسيدن روز مصاحبه ، فقط گفت شغلت چيه توي كدوم قسمت كار ميكني ، ايا كسي رو توي امريكا داري و اينكه مجردي هستي همين ? ولي با اينكه خانم مجرد هستم مارمند غير دولت بالاي ٣٠ سال و ليسانس غير حساس با كيس زير ١٠٠٠ سفارت ابوظبي بهم apزد ?
كيس نامبر زير ١٠٠٠
تاريخ مصاحبه ١٠ اكتبر
وضعيت: ap
محل مصاحبه ابوظبي
خانم تنها يك نفر
ليسانس الكترونيك و كارمند غير دولت و مجرد
درسايت سفارت اپديت درتاريخ ١١ اكتبر و در سايت سيس اپديت در تاريخ ١٨ اكتبرو آپديت دوم ٢٢ فوريه بعد از زدن ايميل در ١١ فوريه،
پاسخ
تشکر کنندگان: Paniz888 ، MOZHDEHHHHHH ، soruosh
(2016-12-06 ساعت 20:47)bargak نوشته:  
(2016-12-06 ساعت 18:43)ََAfra نوشته:  دوستان عزیز کسی میدونه آیا بعد از اینکه مدارک اضافی که خواستند رو از طریق ایمیل برای سفارت فرستادیم، سایت رو آپدیت میکنند یا نه؟
چون الان که حدود 2هفته از ارسال مدارک میگذره، هنوز status  آپدیت نشده و مربوط به فردای مصاحبه هست که گفتند منتظر ارسال مدرک خواسته شده برای ادامه روند هستیم!!
از کی مشخص میکنند وارد فرایند AP شدیم؟!
متشکرم

سلام دوست عزیز منتظر اپدیت ایمیل نباشین
لطفا برای بررسی وضیعت خودتون سایت
ceac.state.gov
رو با وارد کردن کیس نامبرتون چک کنین و متوجه
میشین که وارد پروسه اداری یا ap شدین
و بعد از این باید این سایت رو چک کنین و هم سایت
سفارت رو
و انشالله بعد از اتمام پروسه که خدا کنه خیلی
طولانی نباشه در سایت سفارت کامپلیت میشین
و ایمیل کلیری رو از سفارت دریافت و برای دریافت
ویزا اماده سفر میشین

ممنون از پاسختون.
با توجه به مطالب دوستان سایت Ceac که از قرار بعد از ژانویه آپدیت میشه
سوال من درمورد سایت سفارت ابوظبی هست...وقتی شماره کیس رو وارد میکنم، هنوز همون آپدیت فردای مصاحبه که نوشته بودند
"منتظر مدارکتون برای ادامه روند هستیم" وجود داره. و بعد از اون آپدیتی مبنی بر اینکه مدارکمون تکمیل شده و وارد مرحله ap شدیم یا... وجود نداره.
آیا این منطقیه؟ نباید بعد از اینکه مدارک به دستشون میرسه و... مجددا سایت سفارت رو آپدیت کنند؟
2017As23xx
رویت قبولی:می ۲۰۱۶
ارسال فرم: 20 می2016
کارنت: سپتامبر 2016- نامه دوم: 15روز بعدش
محل مصاحبه: ابوظبی
تاریخ مصاحبه : هفته سوم نوامبر
تعداد افراد کیس: ۲ نفر
نتیجه: AP هردو
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-12-06 ساعت 19:34)grimfandango نوشته:  سلام دوستان.  ما هم رفتیم مصاحبه و ای پی خوردیم.  جزئیات رو در اولین فرصت مینویسم

ايشالله كه زودتر كليير ميشيم.جالب امسال تمام كيس هايي كه واجد شرايط ويزا درجا بودن اي پي خوردن!انشالله به زودي تمام دوستان در اين گروه كليير ميشن ?
کیس نامبر:حدود **15
وضعیت کیس:مجرد
ارسال فرم:12 می
نامه دوم:22 آکوست
مصاحبه:هفته دوم اکتبر تغيير از آنكار به ابوظبي توسطkcc
متاسفانه AP شامل من شد! ١١ اكتبر اولين آپديت سفارت!١٨ اكتبر سيس، ٧ مي آپديت سفارت به خاطر ارسال رزومه،١٦مي آپديت سفارت،١٧ مي آپديت دوخطي، ١٨ مي آپديت او آر، ٢١ مي كليير
پاسخ
تشکر کنندگان: saeidsh ، a_cute65 ، Paniz888
(2016-12-07 ساعت 00:14)reza3035 نوشته:  
(2016-12-06 ساعت 12:45)MOZHDEHHHHHH نوشته:  
(2016-12-06 ساعت 09:49)Paniz888 نوشته:  سلام
یه جورایی عباس آقا درست میگن
فروم امسال هیچی نداره که سال بعد بخواد ازش درس بگیره ، باز این دوستان یک سری مطالبشون با ما مشترک هست ، لطف میکنن میان یه سر میزنن ما رو هم بیدار میکنن .
گروه تلگرام بهونه است ، میان و میرن ولی چراغ خاموش
من که دیگه بی خیال شدم انقدر گفتم امضاء خودتون رو تکمیل کنید و مطلب بگذارید و....
خدا به همه ما کمک کنه با این همه محبت  Wink
درود بر شما
منم پیجای سالهای قبل رو میخونم خیلی مفیدتر هست و پر از مطالب کاربردی. اما لاتاری 2017 ... متاسفانه هم فعال نیست و امضاها ناقص. برخی دوستان هم کم لطفی میکنن و فقط وقتی میرن مصاحبه و برای مراحل بعدیش مثل کلیر شدن و ... اگر سوالی داشته باشن میان میپرسن بدون دادن هیچ اطلاعات خاصی و یا حتا تکمیل امضاشون. درواقع فقط شده محلی برای پرسیدن سوالات.
کاش تو کمک کردن بهم سخاوتمندتر بودیم.

دوستان عزیز اگه منظورتون سوال منه که من در مورد کلیرنس امسال دونفر از دوستان که به این سایت دسترسی ندارن پرسیدم که هر دوشونم لاتاری 2017 هستن پس سوال بیجایی نکردم من خودم همه این راهی که شما الان دارید میرید رو با تمام استرسا و سختیاش پشت سر گذاشتم نتیجشم تو امضام هست پس همتونو درک میکنم شما تازه اول راهید و خداروشکر کنید که کیس نامبراتون پایینه من اگه جای شماها بودم با خیال راحت منتظر اومدن ویزام بودم انقدرم به این آپدیتای الکی و یه خطی و دو خطی دل نبندید به وقتش میاد ویزاتون و انشاءالله همتون ویزاتون و میگیرید سوالی هم بود من در خدمتم اگه تجربه شو داشته باشم
درود بر شما
همونطور که عباس آقا گفتن ما از حضور شما خوشحال شدیم و سوال شما کاملن به جا بود. من منظورم این بود بچه های لاتاری 2017 بیشتر تجربیاتشون رو در اختیار هم بذارن که مطمعنن بدرد بخور هم هست. از شما هم ممنون که به ما امیدواری دادید. انشاالله سلامت و موفق باشید Smile))))))
شماره کیس: ‎2017AS32XX  ‎
تاریخ رویت قبولی:  ‎2016 ‎July 12‎
برنده اصلی: همسر (مرد)
تعداد افراد کیس:  2
کنسولگری:  آنکارا تغییر به ابوظبی توسط خودمون
تاریخ ارسال فرم:   ‎2016 ‎July 14
کارنت شدن کیس: 2016 9Nov‎
تاریخ دریافت نامه دوم: ‎20 Dec 2016
تاریخ مصاحبه: ‎2017 ‎Feb 12
نتیجه مصاحبه: AP‎
21 جولای دوخطی
23جولای آپدیت و تبدیل به یک خطی و OR
مقصد: هیوستون شاید هم دالاس
issued: 09.09.2017
visa: 09.14.2017
arrival to USA: 10.10.2017
پاسخ
تشکر کنندگان: soruosh ، a_cute65 ، Paniz888
ممنون از دوستانی که کامنت گذاشتند. ایشالله که امسال هم تنور این گروه زودتر گرم شه دیگه و دوستان هم از خسیس بودن دست بردارند. اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته میشه کمکی هست برای باقی دوستان و عدم شیر اون نه کمک میکنه پروسه خودشون سریعتر انجام بشه و نه کندتر.
پس برای بار چندم امیدوارم دوستانی که میان و میخونن میرن لطف کنن هم امضای خودشونو تکمیل کنند و هم اگه مصاحبه رفتند اون رو با دوستان به اشتراک بگذارند. همینجا 4-5 تا پیج عقب میرین خیلی دوستان هستند که امضای خودشونو تکمیل نکردند. لطفی به خودتون کنین و امضاتونو تکمیل کنین.....

آقا رضا منظورم شما نبودین و مشخص بود سوال شما Smile.

خوب اگه دوستان هم ترجیح میدن دوستان گروههای دیگه هم سوالشونو بپرسن به این امر هم توجه کنن حتا ممکنه نوع سوال کسی که لاتاری برنده شده و کسی که از راه تجارت، دانشجویی و یا خانوادگی داره اقدام میکنه با هم فرق داشته باشه. حواسشون به این امر حداقل باشه که دچار سوتفاهم نشوید.

*** دوستانی هم که تا الان رفتند مصاحبه و بر خلاف انتظارشون AP خوردند، زیاد نگران نباشند. شما هنوز 6-7 ماه وقت دارین و اینقدر نگران این آپدیت و اون آپدیت نباشید. راحت زندگیتونو کنین، زبان بخونین، درباره محل استقرارتون اونجا تحقیق کنین و گهگداری هم به سایت سر بزنین و وضعیت خودتونو چک کنین.
بالاخره شماره های پایین زیادی از ایران امسال برنده شدند و شاید این هم مزید بر علت شده بیشتر کیسها رو AP بزنن (بردن ایران تو محدوده محدودین کارنت شدن در کارنتیهای هر ماه) تا امکان چک بیشتر کیسها مهیا باشه. ماها نگران هستیم مثل شماره های +5000، که با این وضعیت کی شماره ما کارنت میشه (همینم خدا بزرگه و مطمئن هستم مثل پارسال همه دوستان به موقع کارنت میشن ولی خوب نگران بودن طبیعیه). ولی بازم زندگیمونو داریم میکنیم، منتظر کارنتی هستیم تا ببینیم خدای بزرگ چه خیر و صلاحی برایمون تدارک دیده.

پس >>>>>>> نا امید نباشید، و پر انرژی همچنان امیدتون به لطف همونی باشه که بین میلیونها نفر لطفش شامل حال شما شده و انشالله که باقیشم برای دوستان خیر باشه و سال دیگه بیاین تو فروم 2018 و تجربیاتتونو با دوستان جدید شیر کنین.
شماره کیس:         2017AS*5**
تعداد نفرات:           یک نفر
پاسخ
تشکر کنندگان: a_cute65 ، hsh85 ، Paniz888 ، MOZHDEHHHHHH ، Ali--usa ، saeidsh ، m_baghaei ، pegkh
با سلام
دوستای عزیز من هم AP خوردم لطفا کسی راهنمایی کنه که چطوری میتونم وضعیتم رو چک کنم. هر چی تو سایت کیس نامبرم رو وارد میکنم میزنه فرمت اشتباهه لطفا بگید چطوری باید کیس نامبر رو وارد کرد
l
کیس نامبر: 2017AS1xx
تعدادافراد کیس: 2 نفر
تاریخ رویت قبولی:3/May
تاریخ ارسال فرم 260:28/May
تاریخ کارنت:August
تاریخ دریافت نامه دوم:14/October
تاریخ مصاحبه: ِDecember5
وضعیت: AP
ویزا دریافت شد 15/Apr/2017
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-12-07 ساعت 15:16)mostafa2017 نوشته:  ممنون از دوستانی که کامنت گذاشتند. ایشالله که امسال هم تنور این گروه زودتر گرم شه دیگه و دوستان هم از خسیس بودن دست بردارند. اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته میشه کمکی هست برای باقی دوستان و عدم شیر اون نه کمک میکنه پروسه خودشون سریعتر انجام بشه و نه کندتر.
پس برای بار چندم امیدوارم دوستانی که میان و میخونن میرن لطف کنن هم امضای خودشونو تکمیل کنند و هم اگه مصاحبه رفتند اون رو با دوستان به اشتراک بگذارند.  همینجا 4-5 تا پیج عقب میرین خیلی دوستان هستند که امضای خودشونو تکمیل نکردند. لطفی به خودتون کنین و امضاتونو تکمیل کنین.....

آقا رضا منظورم شما نبودین و مشخص بود سوال شما Smile.

خوب اگه دوستان هم ترجیح میدن دوستان گروههای دیگه هم سوالشونو بپرسن به این امر هم توجه کنن حتا ممکنه نوع سوال کسی که لاتاری برنده شده و کسی که از راه تجارت، دانشجویی و یا خانوادگی داره اقدام میکنه با هم فرق داشته باشه. حواسشون به این امر حداقل باشه که دچار سوتفاهم نشوید.

*** دوستانی هم که تا الان رفتند مصاحبه و بر خلاف انتظارشون AP خوردند، زیاد نگران نباشند. شما هنوز 6-7 ماه وقت دارین و اینقدر نگران این آپدیت و اون آپدیت نباشید. راحت زندگیتونو کنین، زبان بخونین، درباره محل استقرارتون اونجا تحقیق کنین و گهگداری هم به سایت سر بزنین و وضعیت خودتونو چک کنین.
بالاخره شماره های پایین زیادی از ایران امسال برنده شدند و شاید این هم مزید بر علت شده بیشتر کیسها رو AP بزنن (بردن ایران تو محدوده محدودین کارنت شدن در کارنتیهای هر ماه) تا امکان چک بیشتر کیسها مهیا باشه. ماها نگران هستیم مثل شماره های +5000، که با این وضعیت کی شماره ما کارنت میشه (همینم خدا بزرگه و مطمئن هستم مثل پارسال همه دوستان به موقع کارنت میشن ولی خوب نگران بودن طبیعیه). ولی بازم زندگیمونو داریم میکنیم، منتظر کارنتی هستیم تا ببینیم خدای بزرگ چه خیر و صلاحی برایمون تدارک دیده.

پس >>>>>>> نا امید نباشید، و پر انرژی همچنان امیدتون به لطف همونی باشه که بین میلیونها نفر لطفش شامل حال شما شده و انشالله که باقیشم برای دوستان خیر باشه و سال دیگه بیاین تو فروم 2018 و تجربیاتتونو با دوستان جدید شیر کنین.

با سلام

سپاس بیکران جناب مصطفی
به امید خدا

         Case Number  :  AS000014$$

+ افراد منظور در کیس : 1 نفر ( خودم )

+ ارسال فرمMay 17

+ سفارت  : ایروان

+ دریافت نامه دوم September 23 :

+  تاریخ مصاحبه  November :

+ نتیجه مصاحبه  :      AP
پاسخ
تشکر کنندگان: mostafa2017 ، MOZHDEHHHHHH
(2016-12-07 ساعت 15:17)فام مج نوشته:  با سلام
دوستای عزیز من هم AP خوردم لطفا کسی راهنمایی کنه که چطوری میتونم وضعیتم رو چک کنم. هر چی تو سایت کیس نامبرم رو وارد میکنم میزنه فرمت اشتباهه لطفا بگید چطوری باید کیس نامبر رو وارد کرد
l

اگه منظورتون سایت سیس باشه از ژانویه شما میتونین وضعیت خودتونو چک کنین.
ممنون میشم تو امضاتون کشور محل مصاحبه رو قید بفرمایید که جا افتاده.
همچنین ممنون میشم سفرنامه خودتونو هم در اولین فرصت که وقت کردین بنویسین تا شاید کمکی باشه برای دوستان.

متشکرم
شماره کیس:         2017AS*5**
تعداد نفرات:           یک نفر
پاسخ
تشکر کنندگان: a_cute65 ، MOZHDEHHHHHH ، فام مج ، saeidsh
(2016-12-07 ساعت 15:17)فام مج نوشته:  با سلام
دوستای عزیز من هم AP خوردم لطفا کسی راهنمایی کنه که چطوری میتونم وضعیتم رو چک کنم. هر چی تو سایت کیس نامبرم رو وارد میکنم میزنه فرمت اشتباهه لطفا بگید چطوری باید کیس نامبر رو وارد کرد
l

با سلام خانوم یا آقای محترم

ان شاء الله هرچه زودتر کلیر شید

اگه سرچ کنید جواب سوالتون بالغ بر چند بار داده شده

دوستان محبّت کنند قبل از طرح سؤال در فروم سرچ کنند و اگه به پاسخ مناسب نرسیدند اونوفت سؤالاتشون رو بپرسند

با آرزوی موفقیّت دوستان

یا حق
به امید خدا

         Case Number  :  AS000014$$

+ افراد منظور در کیس : 1 نفر ( خودم )

+ ارسال فرمMay 17

+ سفارت  : ایروان

+ دریافت نامه دوم September 23 :

+  تاریخ مصاحبه  November :

+ نتیجه مصاحبه  :      AP
پاسخ
تشکر کنندگان: MOZHDEHHHHHH
(2016-12-07 ساعت 15:39)a_cute65 نوشته:  
(2016-12-07 ساعت 15:17)فام مج نوشته:  با سلام
دوستای عزیز من هم AP خوردم لطفا کسی راهنمایی کنه که چطوری میتونم وضعیتم رو چک کنم. هر چی تو سایت کیس نامبرم رو وارد میکنم میزنه فرمت اشتباهه لطفا بگید چطوری باید کیس نامبر رو وارد کرد
l

با سلام خانوم یا آقای محترم

ان شاء الله هرچه زودتر کلیر شید

اگه سرچ کنید جواب سوالتون بالغ بر چند بار داده شده

دوستان محبّت کنند قبل از طرح سؤال در فروم سرچ کنند و اگه به پاسخ مناسب نرسیدند اونوفت سؤالاتشون رو بپرسند

با آرزوی موفقیّت دوستان

یا حق
لطفا یه مثال بزنید من همه این کامن ها رو خوندم ولی جوابی نگرفتم
مثلا 2017-AS-1234
گفته اینجوری وارد کن ##-###-###-## با این فرمت وارد کن ولی من هر کاری میکنم میگه نامعتبر و نمیخونه کیس نامبرم رو
کیس نامبر: 2017AS1xx
تعدادافراد کیس: 2 نفر
تاریخ رویت قبولی:3/May
تاریخ ارسال فرم 260:28/May
تاریخ کارنت:August
تاریخ دریافت نامه دوم:14/October
تاریخ مصاحبه: ِDecember5
وضعیت: AP
ویزا دریافت شد 15/Apr/2017
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوستان سلام وقت همگی بخیر ما تو ماه نوامبر تو ابوظبی مصاحبه داشتیم و AP خوشگله رو خوردیم جاتون خالی. الانم تو انتظار هستیم. سایت سفارت ابوظبی رو هم هر دو روز یک بار چک میکنم و طاقت نمیارم هر دو هفته یک بار بشه. سوالی بود در خدمتتون هستم. البته فرصت بشه سفرنامه رو مینویسم و میذارم تا دوستان مطالعه کنند. سبز باشید.
کیس نامبر: 2017AS22##
تاریخ رویت قبولی: 3 MAY
اعضای کیس: 3 نفر (برنده اصلی همسرم+ من و دخترم)
تاریخ ارسال فرم260: 14 MAY
آنلاک اول: 20 MAY
آنلاک دوم: 24 MAY
تاریخ کارنت: September
نامه دوم: 20 September
تاریخ مصاحبه: 16 November
نتیجه مصاحبه: AP
محل مصاحبه: آنکارا، تغییر به ابوظبی توسط KCC
در انتظار کلیرنس
ارسال ایمیل به سفارت: 13 April
آپدیت برنده اصلی: 17 April
ارسال ایمیل به سفارت: 21 May
آپدیت برنده اصلی: 30 May
آپدیت برنده اصلی  و دو خطی: 13 Jun
آپدیت کل کیس: 18 Jun
دریافت ایمیل بونافاید: 25 Jun
تمدید مدیکال: 12 Aug
تحویل مدارک به سفارت: 13 Aug
آپدیت ها: 13-14-15 Aug
ایشود: 16 Aug
دریافت ویزا: روز تاریخی و با شکوه 17 آگوست 2017

         
پاسخ
تشکر کنندگان: Paniz888 ، ََAfra ، ََAfra ، m_baghaei ، MOZHDEHHHHHH
(2016-12-06 ساعت 09:36)mkb نوشته:  سلام
من از آدرسی که دادن نمی تونم وارد سایت بشم از هوم پیج که وارد جگ کردن شماره کیس میشم این پیغام رو میده :
DV: Case numbers for diversity visa cases are in the format 2015EU1234.

IV: Case numbers for other immigrant visa cases (including K1, V92, and V93 categories) are in the format ANK1999123456.

NIV: Nonimmigrant visa cases use the CEAC barcode, which is in the format AA00123456.

کیس نامبر رو درست می زنم .دوستان اگر اطلاعاتی دارن لطفا راهنمایی بفرمایند.
ممنونم .

سلام دوست عزیز.
من هم همین مشکل را داشتم و هنوز هم دارم. با سفارت آمریکا در آنکارا تماس گرفتم (از طریق فرم مربوطه در سایتشون) گفتند سیستمشون ایراد داره و درست میشه. همچنین گفتند اگر باز هم مشکل وجود داشت می توانم با آنها برای جویا شدن وضعیتم تماس بگیرم. البته طبیعتا نباید خیلیی زود زود با هشون تماس گرفت. آخرش اینه که همه باید صبر کنیم و هیچ کار خاصی هم نمی شود کرد.
پاسخ
تشکر کنندگان: mkb ، pegkh
(2016-12-08 ساعت 09:54)behz_mohaj نوشته:  
(2016-12-06 ساعت 09:36)mkb نوشته:  سلام
من از آدرسی که دادن نمی تونم وارد سایت بشم از هوم پیج که وارد جگ کردن شماره کیس میشم این پیغام رو میده :
DV: Case numbers for diversity visa cases are in the format 2015EU1234.

IV: Case numbers for other immigrant visa cases (including K1, V92, and V93 categories) are in the format ANK1999123456.

NIV: Nonimmigrant visa cases use the CEAC barcode, which is in the format AA00123456.

کیس نامبر رو درست می زنم .دوستان اگر اطلاعاتی دارن لطفا راهنمایی بفرمایند.
ممنونم .

سلام دوست عزیز.
من هم همین مشکل را داشتم و هنوز هم دارم. با سفارت آمریکا در آنکارا تماس گرفتم (از طریق فرم مربوطه در سایتشون) گفتند سیستمشون ایراد داره و درست میشه. همچنین گفتند اگر باز هم مشکل وجود داشت می توانم با آنها برای جویا شدن وضعیتم تماس بگیرم. البته طبیعتا نباید خیلیی زود زود با هشون تماس گرفت. آخرش اینه که همه باید صبر کنیم و هیچ کار خاصی هم نمی شود کرد.

سلام
من بالاخره دیروز تونستم وضعیت رو ببینم البته هر چند بار یک بار خطا میده ولی نشون میده باید صفرهای کیس نامبر رو نزنید .
البته به ما گفته که میانگین 4 ماه طول میگشه این پروسه و من نمی دونم اصلا ویزا بهمون میرسه یا نه .
توکل به خدا و صبر باید کرد .
به امید کلیر شدن همه دوستان .
شماره کیس:   **2017AS000 زیر صد (3 نفر)
دیدن قبولی:   20 می
ارسال فرم:    29 می
تاریخ نام دوم:   14 اکتبر 
تاریخ مصاحبه:   5 دسامبر
محل مصاحبه:    آنکارا
نتیجه:    AP
آپدیت ها :   9 دسامبر ، 30 مارچ ،13 جون - دو خطی  ، 19 جون بخاطر ایمیل تعویض پاسپورت ، 20 جون OR  و نامه کلیری، 28 جون ، 6 جولای ، 7 جولای
 
پاسخ
تشکر کنندگان: a_cute65




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان