کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
گفتگوی آزاد برندگان لاتاری
.

گروه تلگرام اعلام نتایج لاتاری DS-2020
https://t.me/joinchat/AAAAAEAj4YFTx6XgBD0KtA

.
(2017-09-19 ساعت 23:45)victor2016 نوشته:  
(2017-07-16 ساعت 10:00)farid-nhp نوشته:  سلام دوستان
ما هم امسال برنده شدیم.البته برنده اصلی همسرم هست.کیس نامبرمون هم 4xxx هست.فرم Ds-260 پر کردیم.پست های دوستان خیلی عالیه و کمک زیادی می کنه.مخصوصا دوستانی که به تازگی پروسه رو تموم کردن و ویزا گرفتن.
تنها چیزی که من هنوز جایی مطلبی راجع بهش پیدا نکردم و برام سوال هست اینه که کسانی که ویزا میگیرن و میرن تا چه حد تحت حمایت دولت قرار میگیرن؟ پولی بهشون پرداخت میشه یا نه؟ محلی برای اقامت بهشون میدن؟ اگه بخوان تحصیلاتشون ادامه بدن باید هزینه هاش پرداخت کنن و رایگان هست؟ از دوستانی که سالهای پیش از طریف لاتاری رفتن ممنون میشم به این سوالات جواب بدن یا اگه تاپیکی هست که راجع به این سوالات نوشته راهنماییم کنین.

این پست مال حدود دوماه پیش هست اما لازم دیدم جوابش رو بنویسم تا هرکسی که اطلاعی نداره متوجه بشه. دولت آمریکا هیچگونه حمایت مالی از برنده های لاتاری نمی کنه. پولی بهشون پرداخت نمی کنه. محلی برای اقامت بهشون نمیده. امتیاز یا تسهیلاتی هم برای تحصیل یا کار بهشون نمیده. تازه باید اثبات کنن که تمکن مالی برای مهاجرت و چند ماه زندگی در آمریکا رو دارن. ضمنا هزینه های مربوط به ویزا و سایر هزینه های جانبی قبل از اون هم کم نیست.


خیلی ممنون از جواب شما.البته تو این مدت تقریبا بیشتر پست های مرتبط رو خوندم و اطلاعاتم تکمیل شد.
پاسخ
تشکر کنندگان: jalayevatan ، farrokh33
با فرمان مهاجرتی جدید ترامپ دیگه باید فاتحه ویزا و گرین کارت لاتاری رو برای ایرانی ها خوند.
تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌! یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا . . .
پاسخ
تشکر کنندگان: farrokh33
(2017-05-03 ساعت 14:25)ترنم هستی نوشته:  سلام چرا خبری از قبولی های حدید نیست یعنی سهمیه ایران را کمرنگ کمرنگ کردن

سلام ، من قبولي امسال هستم ، براي مصاحبه هم دعوت شدم هفته پيش برگشتم ، همه حيّز روا ل قديمة داره فقط امسال حتما بايد يا فأميل درجه يك داشته باشي يا جاب أفر
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2017-05-06 ساعت 17:15)javadth نوشته:  
(2017-05-06 ساعت 01:45)malih2018 نوشته:  سلام به همه منم 2018 برنده شدم
زبان برای مصاحبش لازمه؟

سفارت هایی مثل انکارا و امارات و ارمنستان مصاحبه فارسی هم دارن

اطلاعات بیشتر
https://www.mohajersara.org/forum/thread-1754.html

سلام
نه زبان لازم نيست ، از در كه وارد ميشين از شما سؤال ميكنن كه ميتوني انگليسي صحبت كني يا نه ،
البته من از سفارت انكارا خبر دارم و خودم هفته فيش اونجا بودم، خانمي كه مدارك رو ميگيره فارسي حرف ميزنه و متوجه هم ميشه البته در حد كار شما ولي اگه توضيح بيشتر بخواين بدين همكاري فارسي زبانشو ميگه بياد كه كمكتون كنه ، براي مصاحبه هم يك نَفَر اونجا ايستاده كه اگه ببينه نميتونيد كمكتون ميكنه و ترجمه ميكنه
پاسخ
تشکر کنندگان:
بالغ بر 6000 موزه در آلمان
[عکس: fa4cسفارت-ایران-در-برلین.jpg]

همه آلمان را به‌ عنوان قدرت اول اقتصادی و موتور پویای صنعت اروپا می‌شناسند؛ کشوری که بعد از جنگ جهانی دوم از خاکستر آتشی که خود برافروخت، برخاست و هم‌ اکنون بعد از نیم‌قرن به عنوان اقتصاد اول اتحادیه اروپا و تکنولوژی برتر جهان شناخته می شود. تاکنون کتب و مقالات متعددی درباره تحلیل دلایل موفقیت این کشور، بعد از دو جنگ خانمان‌سوز، به رشته تحریر درآمده است. برخی جدیت، وقت‌شناسی و سخت‌کوشی غیرقابل‌انکار مردم این کشور را دلیل اصلی موفقیت آنان می‌دانند. تعدادی عنصر هوش و ذکاوت این مردم را عامل مؤثر شناخته و ظهور بیشترین فلاسفه در این سرزمین دست‌مایه تحلیل برخی دیگر از متفکران شده تا نقش اندیشه و اندیشمندان را در موفقیت این مردم به عنوان مؤثرترین عامل بشناسند. برخی فراگیرشدن عقلانیت نوین و شروع اصلاح‌طلبی را در میان مردم آلمان دلیل این جهش می‌دانند؛ جهشی که نه‌تنها از جنبه موفقیت و رشد اقتصادی اهمیت دارد، بلکه مهم‌تر از آن، تغییر بنیادی نگرش و نظر مردم جهان نسبت به ملت آلمان را به وجود آورده است. تبدیل کشور آلمان از منفورترین کشور به رتبه نخست محبوبیت، آن‌هم تنها در کمتر از نیم‌قرن، از دیگر مقولاتی است که این کشور و مردم را حتی از ژاپن که مشترکات زیادی با آلمان دارد، متمایز می‌کند.
شاید برای شما جالب باشد که بدانید بیش از شش‌ هزار موزه در کشور آلمان وجود دارد. نکته مهم‌تر از تعداد و عناوین و موضوعات این موزه‌ها، تعداد مراجعه‌کنندگان به آنهاست؛ موزه‌هایی که فقط تاریخ، هنر و آثار باستانی را برای تفاخر یا کسب هویت به جهانگردان عرضه نمی‌کنند. فرایند تحول تمدن و شهرنشینی، فرایند تحول تمامي شئون زندگی، فناوري و حیات بشر و محیط زیست و تأثیرات آن از موضوعات اصلی برخی از این موزه‌هاست؛ عناوینی که ترجمه آن دشوار و گاه جهانگردان مجرب را به تعجب وامی‌دارد. درواقع بسیاری از موزه‌های آلمان براي شهروندان آلمان به‌خصوص جوانان خود بنا شده‌اند.
کمتر موزه‌ای را می‌توان دید که براي به‌رخ‌کشاندن هویت و تاریخ ازسوي دولت بنا شده باشد. بسیاری از موزه‌ها براي ارائه تصویری عمیق و گسترده از هر پدیده تأثیر‌گذار بر زندگی مردم و بشریت و ازسوي انجمن‌ها و افراد نیکوکار و نهادهای محلی تأسیس شده‌اند. به‌وضوح در اکثر موزه‌ها اثر مخرب و دردناک جنگ جهانی بر همه شئون زندگی، اعم از معماری، هنر و تاریخ این کشور به چشم می‌خورد؛ موضوعی که همه، به‌ویژه جوانان به‌عنوان یک واقعیت و درس به آن می‌نگرند؛ درسی تلخ اما آموزنده. نکته قابل‌تأمل دیگر آنکه آلمان خود آغازگر دو جنگ جهانی و عامل بزرگ‌ترین کشتار در تاریخ معاصر بشریت بوده و بدیهی است برای چنین کشوری رجوع به گذشته و انعکاس تاریخ در عرصه موزه‌ها با هزینه زیادی روبه‌روست. شاید در اولین نگاه آن را به تحقیر ملی خودخواسته تعبیر کنیم، اما عقلانیت فراگیر شجاعت بازنگری در آینه تاریخ و گذشته و اقرار به خطای جمعی، چراغ راه و امید به آینده را برای مردم آلمان روشن کرده است. درک بلاواسطه این آموزه‌ها نه‌تنها ملت این کشور را در بازسازی زیرساخت‌ها و توسعه این کشور مصمم كرده، بلکه آنها را در کمتر از نیم‌قرن به‌عنوان یک ملت صلح‌طلب و مورد اطمینان و از منفورترین کشور و ملت به محبوب‌ترین ملت در چشم جهانیان تبدیل کرده است.
محمدحسین عمادی
برای مطالعه مطالب بیشتر به سایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین مراجعه فرمایید
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام. میشه از رو عکس پاس عکس گرفت واسسه ثبت نام؟؟؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان خسته نباشید
برای ثبت نام لاتاری ۲۰۱۹ .....من الان ۱۹ سالمه و هنوز محصلم رشتم ریاضیه و دیماه مقطع پیش دانشگاهی که ۱۲ سال کامل میشه رو پاس میکنم.
میخواستم بدونم الان واسه ثبت نام تو قسمت تحصیلات باید دبیرستان با مدرک رو بزنم یا دبیرستان بدون مدرک رو؟؟
اگر با مدرک بزنم و برنده بشم اون موقع مشکلی پیش نمیاد؟؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام و احترام
یک سوال ؛
در فرم 260 اظهارکردیم‌اسپانسر داریم و آدرس دادیم الان چگونه میشه گفت اسپانسر نداریم
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام به همه دوستان من برنده Diversity 2018 هستم کیس 9XX
7 نوامبر مصاحبه دارم ایروان
پزشکی هم 2 نوامبر 2017
ترجمه هام را تایید دادگستری نکردم
مدرک لیسانس همسرم هم نتونستیم توی این مدت بگیریم
امیدوارم نتیجه بگیریم
ببینیم چطور میشه
لطفا برای روز پزشکی و مصاحبه اگر توصیه مفیدی دارید ممنون میشم راهنماییم کنید.
پاسخ
تشکر کنندگان:
ترامپ: قرعه کشی گرین کارت را پایان می دهم

آقای ترامپ گفته دولتش "هرچه زودتر" خود را از "شر" برنامه قرعه کشی گرین کارت خلاص می کند
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حمله شب گذشته در نیویورک گفت که می خواهد با همکاری کنگره به قرعه کشی گرین کارت آمریکا پایان دهد.
آقای ترامپ امروز چهارشنبه اول نوامبر (۱۰ ابان) تاکید کرد که دولتش "هرچه زودتر" خود را "از شر این برنامه خلاص می کند".
وی خواهان سختگیری بیشتر در صدور اجازه ورود به خارجی‌ها شده و گفته باید به جای برنامه قرعه‌کشی گرین کارت (اجازه اقامت و کار) را سیستم دیگری بگیرد که در آن اجازه مهاجرت بر اساس امتیازات متقاضیان داده شود.
پاسخ
تشکر کنندگان: maka2
سلام
من یکی از برندهای  2018 هستم و تو اوایل جولای فرم ds260  رو ارسال کردم و کانفیرم شد، الان نمی دونم باید کار خاصی انجام بدم؟ یا اینکه منتظر ایمیل باشم و دیگه اینکه خواستم وضعیتمو چک کنم ولی تو CEAC که کیس نامبرو میزنم بعد از وارد کردن اطلاعات اولیه اطلاعات وارد شده مغایرت داره و اجازه ورود نمی ده!؟ الان نیاری هست که به KCC ایمیل بزنم؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2017-11-02 ساعت 02:57)Constantine نوشته:  ترامپ: قرعه کشی گرین کارت را پایان می دهم

آقای ترامپ گفته دولتش "هرچه زودتر" خود را از "شر" برنامه قرعه کشی گرین کارت خلاص می کند
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حمله شب گذشته در نیویورک گفت که می خواهد با همکاری کنگره به قرعه کشی گرین کارت آمریکا پایان دهد.
آقای ترامپ امروز چهارشنبه اول نوامبر (۱۰ ابان) تاکید کرد که دولتش "هرچه زودتر" خود را "از شر این برنامه خلاص می کند".
وی خواهان سختگیری بیشتر در صدور اجازه ورود به خارجی‌ها شده و گفته باید به جای برنامه قرعه‌کشی گرین کارت (اجازه اقامت و کار) را سیستم دیگری بگیرد که در آن اجازه مهاجرت بر اساس امتیازات متقاضیان داده شود.

سلام فعلا که سایت لاتاری باز هست گفتن سال دیگه تصمیم میگیرن برای حذف برنامه لاتاری
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان.الان با توجه به قضایایی که ترامپ بوجود آورده کسی که لاتاری برنده شده و بستگان درجه یک امریکا داره میتونه ویزا دریافت کنه یا خیر؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام
نميدونم دقيق بايد كدام قسمت بنويسم فقط ميخوام بدونم كسي از برندگان لاتاري دوره ٢٠١٨ تونسته ويزا بگيره؟
خواهرم اسمش لاتاري ٢٠١٨ درامد منتهي جواب "منفي" بهش دادن
مشكل خاصي هم نداشت نه مالي نه تحصيلات نه كار حتي ويزاي ده ساله توريستي آمريكا هم قبلا گرفته بود منتهي مصاحبه كننده بهش گفته كه يك لطفي در حقت ميكنم و ويزاي توريستي را باطل نميكنم!
قبلا پنج بار به آمريكا ورود داشته و نهايت دو ماه هر دفعه (حداكثر) اقامت داشته و حدود دوسال ديگه از مهلت ويزاش مونده؛ ضمنا از طريق آنكارا اقدام كرده.
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان! به بخشید من سؤالم را در قسمت گوناگونی می‌‌پرسم، بخاطر اینکه قسمت خانوادگی خیلی‌ خلوت بود، و این سال در هر دو قسمت مشترک است. ما حدود سال ۱۳۷۰ برای ویزای خانواد‌گی اقدام کردیم و من و پدرم در ساله ۱۳۸۵ به آمریکا آمدیم. و بردار دیگرم دو سال بد با درخواست ملاقات جدید از سفارت آمریکا مصاحبه داد و دست آخر به ما پیوست. اکنون ما میخواهیم برای مادرم و دیگر برادرم وقت بگیریم، ولی‌ سفارت آمریکا در ابو ظبی پاسخگو نیست. ما سعی‌ کردیم با تلفن، ایمیل، و فرم ثبت وقت ملاقات اقدام به گرفتن وقت مصاحبه کنیم ولی‌ متاسفانه مثل اینکه به هیچ وجه نمیتوانیم با سفارت ارتباط برقرار کنیم.



لطفا دوستان از تجربهٔ خودتان برای وقت گرفتن از سفارت برای گرفتن ویزای مهاجرت برایمون بنویسید. لطفا اگر پیشنهادی دارید ورای گرفتن وقت ملاقات دارید دریغ نکنید.
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان