کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا
(2011-04-11 ساعت 14:22)مرجان گلی! نوشته:  اها!خیلی ممنون ببخشید در لس انجلس چجور کار خوبی هست مه بتونیم اینجا با گذروندن دوره بدستش بیاریم...مثلا ارایشگری خوبه؟خرج دونفرو در میاره؟در یه محله متوسط-متوسط رو به پایین-کارهایی مثل گارسونی یا خدمتکار...(البته فکر کنم دوره های خدمتکاری رو اونجا باید گذروند)
طراحی کنار خیابون چی؟جممون نمی کنن؟ساخت زیورالات چی؟
ساختن صنایع دستی مثل گلیم؟کار در مورد اینها چطوره ؟
ممنون

خدمت شما دوست عزیز عرض کنم که بزرگترای مجلس توضیحاته خوبی دادند..من به همه دوستانیکه از راههای دور و نزدیک همچین سوالاتی میپرسند همیشه میگم تجربه هر فردی با فرد دیگه متفاوته و نمیتونه عینا تجربه کار پیدا کردن من با شما و یا هیچکس دیگه ای شبیه باشه..موارد زیادی در این مقوله شگفت انگیز تاثیر گذاره..ولی به طور کلی کارهای کامپیوتری ( نرم افزار و سخت افزار) وب سایت دزاین و ازین قبیل تخصصها میتونه راحت تر کار پیدا بشه..( شاید باورتون نشه ولی اینجا آدمایی هستن که هنوز با ایمیل نمیتونن کار کننCool ) کار زیاده ، آرایشگری هم کاره خوبیه ولی سرتیفیکیت لازمه که بعد از یه دوره اعطا میکنند و درآمد خوبیم دارد..ببینید اینجا ( کالیفرنیا-لس انجلس) پر است از نیروی کار میکزیکی که هم انگلیسی بلدن هم اسپنیش که زبونه خودشونه و هم از نظر فیزیکی قوی هستن و خودشونو در همه کارهای فیزیکی جا انداختن و من بهتر میدونم دنبال اینجور کارا نرین..ولی برای فروشندگی یا صندوقداری و یا یه شغلی به نام Courtesy Clerk که اینجا وجود داره و شامل وظایف زیر هست اقدام کنید که البته احتمال اینکه در فروشگاههای ایرانی استخدام بشین خیلی بیشتر هست تا آمریکایی.
Provides superior customer service. Greets customers, bag groceries, helps customers out to their cars and collects empty carts for return to the store. Other duties include sanitation, price checks, stocking of bags at the checkstands, cleaning of spills
در مورد کارهای هنری ایده خوبیه باید در کنار یه کار ثابت تجربه کنینش...والا اینجا تو هالیوود روبروی کداک تیاتر عصرا یه دو تا پسر سیاه پوست هستن با سه تا دونه سطل خالی که برعکسش میکنن رو زمین با دوتا چوب موسیقی از خودشون ایجاد میکنن و مردمم وای میسند و پولی هم میدهند و کسی هم کاری بهشون نداره..اینو ازین بابت گفتم که پرسیدین جمع میکنن یا نه وگرنه کار شما که هنریه و دارای احترام یه موقع جسارت نباشه..در مورد ساخت زیور آلات و گلیم کار خیلی خوبیه که باید قبلش یه بازاریابی بکنید و در خانه شروع کنید و به فروشگاهها توزیع کنید. البته این مستلزم آشنایی با شهر و فروشگاهها ( مخصوصا ایرانیا ) و داشتن نمونه از کارهاتونه..
در آخر اینکه با امید و پشت کار همه چی حل میشه ولی باید خودتونو از همه لحاظ آماده کنید که زودتر از این دوران بگذرید.


Lottery 2010
U.S Citizen
Los Angeles, CA

Nothing is impossible
پاسخ
پیشنهاد من به دوستانی که مهندس نرم افزار هستند اینه که لس آنجلس نیان. مستقیم بروند Bay Area. اونجا کار براشون خیلی بیشتره.
البته منظورم از مهندسی نرم افزار داشتن مدرک نیست. کسایی که واقعا علاقه دارند و دست به کدشون خوبه. هر رشته ای هم باشه خوبه. اما چیزایی که الان خیلی طرفدار داره محیط LAMP (Linux, Apace, MySQL and PHP) و زبانهایی مثل روبی و جاوا است. تا اونجا که می تونی برای خودتون نمونه کار درست کنید.
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، سروش سعیدی ، rasarasa ، mml ، OverLord ، AvRiMcM ، emankh101 ، DLT ، pharshad ، SH1A2R3 ، j1970 ، sadeghi897 ، alirezanz ، Memolk ، sheghi
بچها میگن کسی تو آمریکا موفقه که زبان بلد باشه خیلی خیلی خیلی مهمه که تا وقتی که تو ایران هستید فقط پی یاد گیری زبان باشید اونم فقط به شکل مکالمه

باور کنید 80 درصد پیدا کردن کار مربوط به زبان میشه حالا خود دانید
پاسخ
دوستان من یک سری از تجربیات خودم رو در تاپیک ایالت کالیفرنیا نوشتم! اما الان می بینیم بیشتر با این تاپیک مرتبط هست. به هر حال با دنبال کردن این لینک می توانید این ارسال را ببینید:
http://mohajersara.com/showthread.php?ti...#pid108329

(2011-05-14 ساعت 12:10)User نوشته:  مهمترین قسمت مهاجرت دقیقا از زمانی شروع می شود که پرواز شما به زمین می نشیند. طبیعیست که پیش از این مرحله بایستی در یک تحقیق و گردآوری اطلاعات، شهر و ایالت مقصد را انتخاب کرده باشید......

پاسخ
تشکر کنندگان: mml ، gadfly ، prsk ، Hossein81 ، emankh101 ، OverLord ، free_free ، SH1A2R3 ، f.r ، estanfordbineh ، layla242005 ، farzad47 ، alirezanz ، amin arefi
دوستان بنظر شما بابابرقی هایی که میخوان بیان کالیفرنیا زود براشون کار پیدا میشه ؟ کدوم شهرها بهتره از این نظر(زمینه بهتری داره)...
دوستانی که مهندسی برق خوندن لطفا تجربیاتشون رو بگن ممنون...
آرزوی من مفید بودن برای مهاجرسراست در صورتی که پرسش و یا مشکلی دارید(هرچندغیرقابل حل) دارید می توانید تا حد توان من روی کمک من حساب کنید...Smile

دستهایی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستندکه رو به آسمان دعا می کنند(کورش کبیر)
پاسخ
تشکر کنندگان: mml ، aNTea ، Hornet ، SH1A2R3 ، estanfordbineh
سلام. من هم خواستم اینو بپرسم که من هم مهندس برق-انتقال و توزیع هستم و میخواستم از دوستانی که اونجا هستن و اطلاع دارن بپرسم که که توی لس آنجلس برای برق کار هست؟ چه جوریه؟
با تشکر
پاسخ
تشکر کنندگان: SH1A2R3
(2008-09-25 ساعت 12:03)faranak نوشته:  سلام می خواستم بدونم اگر کسی ویزای دانشجویی داشته باشه در عین حال بخواد با پولی که همراه برده کار کنه ایا امکانش هست؟ مثلا با 200000دلار شما چه کاری پیشنهاد می کنید؟

salam
shoma ba hich pooli ejazeh kar nadarin gar ba veizaei daneshjoei biyan.

شما با هيچ پولي اجازه كار ندارين اگر با ويزاي دانشجويي بياين

دوست عزيز، لطفا با حروف فارسي بنويسيد. نوشتن با حروف غير فارسي در مهاجرسرا خلاف مقررات است. برای فارسی نوشتن از این راهنما کمک بگیرید.
Frozen Mind
پاسخ
تشکر کنندگان: SH1A2R3 ، estanfordbineh
سلام
دوستانی که اطلاع دقیقتری دارند لطفا کمک کنن
من توی Rent.com که سرچ میکردم آپارتمان در دالاس با 700$ اجاره ، فول امکاناته ولی با همون قیمت تو لوس آنجلس آپارتمانا هیچ امکاناتی نداره.
این مطلب درسته؟
(تو روستاهای اطراف هم پیدا نمیشه؟)
پاسخ
تشکر کنندگان: OverLord ، tata63 ، Pay ، SH1A2R3 ، xaxi ، estanfordbineh ، alirezanz
(2011-06-17 ساعت 19:39)vahidvm60 نوشته:  سلام
دوستانی که اطلاع دقیقتری دارند لطفا کمک کنن
من توی Rent.com که سرچ میکردم آپارتمان در دالاس با 700$ اجاره ، فول امکاناته ولی با همون قیمت تو لوس آنجلس آپارتمانا هیچ امکاناتی نداره.
این مطلب درسته؟

بله . دقیقا...............
One day your life will flash before your eyes, make sure it's worth watching.
پاسخ
تشکر کنندگان: OverLord ، tata63 ، SH1A2R3 ، xaxi ، sadeghi897
حالا اگر قیمت دقیقتری از خونه ها در جنوب کالیفرنیا بخواهید، این سایت را بیاورید و به عنوان کاربر مهمان قیمتها را ببینید..:
westsiderentals.com
One day your life will flash before your eyes, make sure it's worth watching.
پاسخ
تشکر کنندگان: gadfly ، payman R ، OverLord ، SH1A2R3 ، sadeghi897 ، milad_aae ، alirezanz
سلام دوستان عزیز مهاجر سرایی
همسرم داره 7 جولای میاد لس آنجلس ، با خواندن مطالب این تاپیک کمی نگران شدم که کارمون برای زندگی در این شهر سخت بشه. اما دیگه برای عوض کردن تصمیم دیره. دوستان پیشنهادی دارن که شرایط زندگی در این شهر رو آسون کنه، مثلا زندگی در شهرهای اقماری لس آنجلس یا حومه . یا به نظرتون بهتره یه ایالت ارزون تر رو انتخاب کنیم؟ چقدر بعد از ورود میتونیم به یه ایالت دیگه بریم؟
شماره کیس:2011as10000
تاریخ نامه قبولی :May 18th,2010
تاریخ کارنت شدن کیس:November
تاریخ دریافت نامه دوم : Nov 1st,2010
تاریخ مصاحبه : Dec 19th,2010
دریافت کلیرنس:همسرم Jan4th, خودم(حدودا 9ماه طول کشید)August 16th.
تاریخ مهاجرت:February 1st
پاسخ
تشکر کنندگان: SH1A2R3 ، estanfordbineh ، alirezanz

سلام دوستان کسی در مورد شهر SIMI VALLEY چیزی میدونه؟ از نظر زیبایی , مکانهای تفریحی و زنده بودن شهر یا پیدا کردن کار
نوع ویزا: CR1 (ازدواجی)
اولین اقدام: April 2010
محل مصاحبه:ناپل بود که با بدبختی به ابوظبی تغییر دادیم
تاریخ تکمیل مدارک در NVC: 2011 /Feb/18
تاریخ مصاحبه: 4 آپریل 2011
تاریخ گرفتن ویزا:6 آپریل 2011
طول مدت پروسه گرفتن ویزا :یک سال تمام
پاسخ
تشکر کنندگان: SH1A2R3 ، alirezanz
(2008-11-14 ساعت 13:34)saeeedpro نوشته:  سلام
می خواستم بگم اگر کامل 7 هزار دلار در ماه درامد داشته باشم زندگی خوبی در los angeles دارم؟؟؟؟؟

سلام می خواستم بدونم کسی ادرس کالج زبان سانتامونیکا رو داره من تازه وارد امریکا شدم کیبوردم فارسی نداره انگشتم تاول زد ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان: SH1A2R3 ، alirezanz
(2011-06-22 ساعت 07:22)kachalsina نوشته:  
(2008-11-14 ساعت 13:34)saeeedpro نوشته:  سلام
می خواستم بگم اگر کامل 7 هزار دلار در ماه درامد داشته باشم زندگی خوبی در los angeles دارم؟؟؟؟؟

سلام می خواستم بدونم کسی ادرس کالج زبان سانتامونیکا رو داره من تازه وارد امریکا شدم کیبوردم فارسی نداره انگشتم تاول زد ممنون

اگر برای یادگیری زبان جای خوبی سراغ دارید ممنون میشم به من معرفی کنید من ساکن وست وود هستم Smile
پاسخ
تشکر کنندگان: SH1A2R3 ، alirezanz
اکثر کالج ها و بعضی از مدارس کلاس های زبان برای بزرگسالان دارند که معمولاً هم مجانی هستند. بهترین کار اینه که کالج های اطراف وست وود رو تو گوگل سرچ کنید و به سایتشون برید ببینید کلاس دارند یا نه.

به این کلاس ها Non-Credit ESL می گویند. ESL مخفف English as Second Language و منظور از Non-Credit یعنی واحد درسی محسوب نمیشه و کلاس آزاده.

بهتره زود اقدام کنید که بتونید برای ترم پاییز رزرو کنید چون معمولاً این کلاس ها زود پر میشن.
پاسخ
تشکر کنندگان: tata63 ، SH1A2R3 ، sadeghi897 ، sssamane ، alirezanz ، MOHAMMADKHANI




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان