کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
چیز هایی که در هند شما را خواهند آزرد
بعضی چیزها توی هند انسان را آزار میده مثلا:

وقتی ماشینتو جایی پارک میکنی که کنارش یک ماشین دیگه هم هست ومی ری فروشگاه بعد از ۵ دقیقه بر میگردی و می بینی که یک ماشین دقیقا سپر به سپر ماشین پارک کرده و شما نمی تونی از پارک خارج بشی در حالی که کمی اونورتر کلی پارکینگ خالی هست. کمی منتظر می شی و بعد چند تا مشت ولگد به ماشین می زنی تا شاید دزدگیر ماشین روشن بشه و راننده محترم تشریف بیاره ولی اصولا اینجا خیلی کم ماشینها دزدگیر دارند شما نامید می شید و چاره ای جز انتظار ندارید.تا اینجا کار یک اتفاق معمولیه و خوب هر جایی ممکنه که پیش بیاد ولی نکته آزار دهنده اینجاست که وقتی می فهمی که اون شخصی که کنار درخت ایستاده و داره سیگار میکشه همون صاحب ماشینه که منتظر بوده تا سیگارش که اتفاقا تازه هم روشن کرده بود تموم بشه و بیاد ماشینش رابرداره تا تو بتونی از ماشینت را از پارک خارج کنی.

و از اون آزار دهنده تر اینه وقتی با عصبانیت بهش میگی مگه نمیبینی من اینجا منتظرم ؟ اینجا جای پارک کردنه؟ با تعجب بهت میگه :منتظر من بودی؟؟؟

و اونوقته که تازه متوجه میشی که اگر اومده و ماشینش را برداشته بخاطر این نبوده که تو بتونی ماشینت را از پارک در بیاری بلگه علتش این بوده که سیگارش تمام شده بوده.

این مساله برای ما ایرانی ها که وقت براون طلاست و خیلی ارزشمنده!!!! خیلی آزار دهنده است ولی شما باید با این نوع برخوردها در اینجا عادت کنید و با شرایط کنار بیایید و یا حتی خیلی هم راضی باشید مثلا می تونید به خودتون بگید که من خوشبخت ترین آدم دنیا هستم چون راننده ماشینی که در ۱ سانتیمتری ماشین من پارک کرده و من باید منتظرش باشم سیگار برگ نمیکشه.

برگرفته از وبلاگ ایندیا 302
حتما در مورد ادرار کردن مردان در کنار خیابلان در هند شنیده اید.این مساله برام خیلی جالب بود که اونها چرا این کار را انجام می دند چون معمولا درهند به ازا هر اتاق خواب یک دستشویی توی خانه های هندی های هست.

چند وقت پیش یکی می گفت که این کار فلسفه داره و از زمان گاندی شروع شد.و جزئی از اعتراض نرم دوران استعمار انگلیس در هند بود.گاندی می دونست که انگلیسی ها از کثیفی بدشون می یاد و به همین دلیل هندی ها را تشویق می کرد که این کار را انجام بدند تا اونها مجبور بشن که هندو ترک کنند.نمی دونم که تا چه حد این مساله صحت داره ولی هر چی که هست اگر این مساله واقعیت داشته باشه ۲ تا نتیجه میشه ازش گرفت :

اول اینکه انگلیسی ها هنوز از هند خارج نشدند

و دوم اینکه گاندی فراموش کرد بهشون بگه بعد از اینکه انگلیسی ها از هند رفتند دیگه این کار را انجام ندند.

برگرفته از وبلاگ ایندیا 302
اینجا برای عبور از خیابان کلا ۲راه برای عبور از خیابان وجود داره

۱-کنار خیابان می ایستید سپس ابتدا به سمت راست نگاه نمی کنید سپس در حالی که مستقیما به روبرو نگاه می کنید،تا وسط خیابان میروید .آنگاه به سمت چپ خیابان نگاه نمی کنیم و به راهمون ادامه میدهیم.درصد رسیدن به آنطرف خیابان ۵۰٪ که تقریبا خوبه

۲- روش دوم اینه که کنار خیابون باستیم ،ابتدا به سمت راست نگاه کنید ،اگر آسفالت رو نمی بینید مهم نیست و فکر نکنید خیابان آسفالت نیست،نه خیر،تردد ماشین ها و موتور ها وریگشاها اجازه دیدین آسفالت رو نمیدن،که اصلا مهم نیست،و شما بدون توجه به این مساله،همچنان منتظر بمونید تا این سیل وسایل نقلیه تمام بشه.خوب چون شما احتمالا در چند ساعت آینده نمی تونید از نیمه اول خیابان بگذرید،لزومی نمیبینم در خصوص عبور از نیمه دوم صحبت کنیم.درصد عبور از خیابان در این حالت تقریبا ۱۰٪ است که در ساعات دوم و سوم وچهارم و... هر یک ساعت ۱۰٪ به این احتمال اضافه می شود.

در ضمن یادواری می کنم تمام این اعداد و ارقام با فرمولهای پیچیده ریاضی محاسبه گردیده است.

برگرفته از وبلاگ ایندیا 302
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
پاسخ
با سلام

منم از زبان هندی و رقص های عجیب غریبشون خوشم می آد

خیلی هماهنگ و رنگارنگه....
بزرگترین شجاعت صبر است .
پول خورده درشت.
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، msar
در مورد اين فلسفه بايد اضافه کنم که شنيدم پشت ماشينها نوشته شده: Horn Please! و اينم بخاطر گاندي و سفارش اون بوده، که يا گاندي يادش رفته بگه بسه بابا، و يا چون عادت شده هنوز به اين کار ادامه ميدن. تا جايي که حتي حرف زدنشونم با بوق زدنه. البته ما نوع خفيفشو توي ايران تجربه ميکنيم!
برنده گرین کارت لاتاری 2010.
ساکن لوس آنجلس، کالیفرنیا.
پاسخ
تشکر کنندگان: rs232 ، majid53105 ، Ali Sepehr ، parpar ، amirbakhshi ، noonooii ، mhsenpc ، qeshmi ، msar
مورد ديگه‌اي که من شنيدم و آزاردهنده هستش، اينه که روزها يک کاميون از طرف شهرداري مياد توي خيابون و آدمهاي خيابون‌خوابي که شب قبل مرده‌اند رو ميريزه بالا و ميبره و کنار رودخونه ميسوزونه!Sad علاوه بر اين، شنيدم شما هر روز مي‌تونيد بوي خاکستر رو توي هواي آزاد استشمام کنين. بـــه بـــه، چه شود!؟
برنده گرین کارت لاتاری 2010.
ساکن لوس آنجلس، کالیفرنیا.
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، usa.lover ، mhsenpc ، msar
من هندی ها رو دوست دارم اما بعضی کارها شون یه مقدار آزارم میده
البته من فلسفه و تاریخ اونها رو مطالعه کرده ام و اون رو خیلی عمیق یافتم
شعر -موسیقی و کلا آرت اونها رو دوست دارم اما وقتی تلویزیون فیلم هندی نشون میده ترجیح میدم کانال رو عوض کنم
در مجموع هند را کشوری زیبا اما کثیف یافتم و دیگه حاضر نیستم به اونجا برم
در مورد مردم هند باید بگم خیلی خونگرم و مهربانند مخصوصا اونهایی که توی هند نیستند

به دلایل شخصی از مدیریت استعفا داده ام لطفا سولات مربوط به مدیریت را از من نپرسید
پاسخ
تشکر کنندگان: usa.lover ، rs232 ، Ali Sepehr ، amirbakhshi ، viking ، msar
خوب خدا رو شاکرم که بحث های سایت به این انجمن حقیر و نوپا سرایت کرد و امیدوارم باعث پیشرفت بشه .
فرهنگ اقوام هندی نشات گرفته از فرهنگ آریایی و زرتشتیه که بعد از طی سالیان سال با توجه به توانایی پذیرش نظر مخالف که در این کشور وجود داشته ( کجای دنیا اینجور پذیرش نظر مخالف و تنوع فرهنگی رو دیدید؟ ) به کشور هفتاد و دو ملت با هفتاد و دو فرهنگ گوناگون تبدیل شده که همگی بهم احترام می گذارند . از اونجایی که من چند دوست هندی دارم وقتی که باهاشون صحبت می کنم و ازشون درباره ی کثیفی انتقاد می کنم بسیار صبورانه دلیل این مساله رو بهم می گند که البته صد در صد قانع کننده نیست اما بازهم دلیل موجهیه . ببینید ما توی ایران خودمون 70 میلیون جمعیت داریم و وقتی به یک سری مناطق میریم (حتی در همین تهران پایتخت) ریشه های از عدم بهداشت و کثیفی رو می بینیم ، حالا چطور انتظار داریم کشوری که هنوز به سنت های خودش وفاداره و جمعیت بالغ بر یک میلیارد نفر رو در خودش جا داده همه جا تمیز باشه ؟؟؟ چطور میگیم هندیها مردم کثیفی هستند در صورتی که خودمون هم اگر عرف جامعه این مساله رو بپذیره شهر رو به کثا..فت می کشیم ؟؟؟ ببینید یه مطلبی از وبلاگ ایندیا 302 گذاشتم راجع به ادرار کردن هندیها در شهر که این ریشه در زمان مبارزات ضد استعماری گاندی داره اگر توی ایران همچین چیزی پیش اومده بود آیا تا انگلیسی ها می رفتند ما آدمای تمیز و منزه تموم می کردیم ؟؟؟ ما که این مبارزات رو نداشتیم الان اگه بهمون فشار بیاد کنار خیابون همون کار رو می کنیم و کسی هم نمی گه کثیفین؟؟؟ یه سوال : وقتی آمریکایی ها از توالت استفاده می کنن خودشون رو نمی شورند آیا این دلیلی بر کثیفیشونه ؟؟؟ آیا ما ایرانیا توی کل ملل جهان تمیز و پاکیزه ایم یا وقتی توی ماشین پرتغال می خوریم پوستش رو بیرون میندازیم ؟؟؟ یه جمله ی بلژیکی هست که میگه اگه از کسی انتقاد می کنی خودت اون مساله رو نداشته باش . ببخشید اگه یکم ترش کردم
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
پاسخ
تشکر کنندگان: ChairMan ، usa.lover ، یه مهاجر ، online27H ، zara man ، shovaleye ، msar
(2009-11-15 ساعت 23:52)hvm نوشته:  این پان رو که گفتی من در هند دیده ام و البته خیلی زیاد
اما در مورد دشمنی اون با نفخ معده اطلاعی نداشتم ولی میدونم که یه نوع نشئه جات است مانند ناس افغانی ها
توی هر خیابونی میتونی پس مانده پانهایی رو که هندی ها تف کرده اند و کف خیابون رو قرمز کرده ببینی
حال آدم رو بهم میزنه
به نظر من یکی هندی ها اصولا یه جوریند که خیلی خوشم نمیآد
فکر نمیکنم نژادپرست باشم ولی اصولا فرهنگ آمریکایی ها رو بیشتر به خودم نزدیک احساس میکنم و خوشحالم که توی هند نیستم

من هم درباره این ناس یه چیزی هایی شنیدم. انسان اینقدر میتونه کثیف باشه؟؟؟ این دیگه فرهنگی نیست که بشه بهش احترام گذاشت، این بی ش....عور..ی هست نه فرهنگ.
من خودم تا چند ماه پیش قصد داشتم برم هند درس بخونم، ولی الان فهمیدم که اینقدر کثیف هستند که اصلا نمیشه بینشون زندگی کرد. بابا قربون ایران!!!
البته من هم عاشق طبیعت و آثار تاریخی هند هستم، ولی حاضر نیستم برم اونجا و مدت زیادی زندگی کنم و حتما تا چند وقت دیگه به عنوان یک توریست و برای مدت کوتاهی میرم بگردم و این کشور عجایب را ببینم. شنیدم زیباترین جنگلهای دنیا در هند است.
جنوب هند در دوران باستان یک تمدن بزرگ کلاسیک بود که مرکز قدرت آن در قسمتهای کوهستانی شرق آن قرار داشته است. از بین کوههای کرلا، دو راه به طرف شرق و به طرف جلگه های جنوب هند وجود دارد. این مسیرها به منطقه ای راه پیدا میکنند که مارکوپولو آنرا زیباترین منطقه روی زمین خوانده است.
ولی اگر هندیها به اندازه آمریکایی ها تمیز بودند، من حاضر بودم برم هند به جای آمریکا. چون واقعا یه حس خوبی داره هند.
ابته بماند که 99% هندیها، خرافاتی هستند و دینهای متفاوتی دارند.
اگر به دنبال بهترین سواحل دنیا میگردید،سواحل لاکشادویپ در جنوب غرب و گووا در جنوب هند را فراموش نکنید.
ولی خداوکیلی من کثیف تر و زشت تر و بی ش...عور تر از مردان تاجیکستانی هنوز ندیدم.(نظر من نظر من نظر من) .یه مستندی از بی بی سی پخش شد که مراسم خرافی تاجیکستانی ها را نشان میداد. البته مردانشان نه زنانشان.
بر خلاف مردانشان، زیباترین زنان(روسی) را دارند که به قول خودشان زوجین بیشتر= ثواب بیشتر.
این قوم، اصلا زنان را به حساب نمی آورند و به نظر من این هم از دینشان نشات میگرد.
به قدری قضا خوردن این انسانها چندش آور است که من حالم داشت بد میشد و نزدیک بود بالا بیاورم. چنان انگشتان چربشان را لیس میزند که من یاد تصویر ضحنی ام از حمله اعراب به ایران افتادم.(stereotype) و من نظر خودم را عرض کردم. نریزید رو سرم ها!!! Big Grin
من انتقاد پذیرم و اگر کسی بهم بگه تو شبیه بوزینه هستی، ناراحت نمیشوم و به نظر طرف احترام میگذارم. ولی دوست دارم تا جایی که میشه، منظورمان را شفافتر بیان کنیم.
ممکن است که مردان تاجیکستان تمیزترین مردان و درستکارترین مردم دنیا باشند، ولی این فقط نظر من هست...
پاسخ
تشکر کنندگان: viking ، shovaleye ، blue honey ، msar
(2009-11-18 ساعت 16:19)usa.lover نوشته:  
(2009-11-15 ساعت 23:52)hvm نوشته:  این پان رو که گفتی من در هند دیده ام و البته خیلی زیاد
اما در مورد دشمنی اون با نفخ معده اطلاعی نداشتم ولی میدونم که یه نوع نشئه جات است مانند ناس افغانی ها
توی هر خیابونی میتونی پس مانده پانهایی رو که هندی ها تف کرده اند و کف خیابون رو قرمز کرده ببینی
حال آدم رو بهم میزنه
به نظر من یکی هندی ها اصولا یه جوریند که خیلی خوشم نمیآد
فکر نمیکنم نژادپرست باشم ولی اصولا فرهنگ آمریکایی ها رو بیشتر به خودم نزدیک احساس میکنم و خوشحالم که توی هند نیستم

من هم درباره این ناس یه چیزی هایی شنیدم. انسان اینقدر میتونه کثیف باشه؟؟؟ این دیگه فرهنگی نیست که بشه بهش احترام گذاشت، این بی ش....عور..ی هست نه فرهنگ.
من خودم تا چند ماه پیش قصد داشتم برم هند درس بخونم، ولی الان فهمیدم که اینقدر کثیف هستند که اصلا نمیشه بینشون زندگی کرد. بابا قربون ایران!!!
البته من هم عاشق طبیعت و آثار تاریخی هند هستم، ولی حاضر نیستم برم اونجا و مدت زیادی زندگی کنم و حتما تا چند وقت دیگه به عنوان یک توریست و برای مدت کوتاهی میرم بگردم و این کشور عجایب را ببینم. شنیدم زیباترین جنگلهای دنیا در هند است.
جنوب هند در دوران باستان یک تمدن بزرگ کلاسیک بود که مرکز قدرت آن در قسمتهای کوهستانی شرق آن قرار داشته است. از بین کوههای کرلا، دو راه به طرف شرق و به طرف جلگه های جنوب هند وجود دارد. این مسیرها به منطقه ای راه پیدا میکنند که مارکوپولو آنرا زیباترین منطقه روی زمین خوانده است.
ولی اگر هندیها به اندازه آمریکایی ها تمیز بودند، من حاضر بودم برم هند به جای آمریکا. چون واقعا یه حس خوبی داره هند.
ابته بماند که 99% هندیها، خرافاتی هستند و دینهای متفاوتی دارند.
اگر به دنبال بهترین سواحل دنیا میگردید،سواحل لاکشادویپ در جنوب غرب و گووا در جنوب هند را فراموش نکنید.
ولی خداوکیلی من از کثیف تر و زشت تر و بی ش...عور تر از مردان تاجیکستانی هنوز ندیدم. یه مستندی از بی بی سی پخش شد که مراسم خرافی تاجیکستانی ها را نشان میداد. البته مردانشان نه زنانشان.
بر خلاف مردانشان، زیباترین زنان(روسی) را دارند که به قول خودشان زوجین بیشتر= ثواب بیشتر.
این قوم، اصلا زنان را به حساب نمی آورند و به نظر من این هم از دینشان نشات میگرد.
به قدری قضا خوردن این انسانها چندش آور است که من حالم داشت بد میشد و نزدیک بود بالا بیاورم. چنان انگشتان چربشان را لیس میزند که من یاد تصویر ضحنی ام از حمله اعراب به ایران افتادم.(stereotype) و من نظر خودم را عرض کردم. نریزید رو سرم ها!!! Big Grin

عجب!
محمد جان متاسفم که طرز تفکر دی..ک...تا...ت...و..ر گونه ای داری و هر فرهنگی که برخلاف میل شما باشه رو بی شع..و..ری میدونی . اگر اینطوره که شما میگی پس از نظر مردم آمریکا و مردم کانادا و کلا مردم غرب ما ایرانیها انسانهای فوق العاده بی شع..و..ری هستیم چرا که قانون رو رعایت نمی کنیم و پشیزی برای قانون ارزش قائل نیستیم. آیا این مصداق بی شع....و.....ری هست از نظر شما ؟؟؟ واقعا متاسفم برای خودم که اینجور طرز تفکر ها توی مردم کشورم و دوستان نزدیکم ریشه دوونده ، اگر ما می خواهیم دیگران به نظراتمون احترام بگذارند بایستی اول از خودمون شروع کنیم و به دیگر فرهنگ ها اهانت نکنیم. اگر ما می خواهیم آزا..D بی.ا.ن رو داشته باشیم بایستی حد و حدود اون رو هم بدونیم و بدونیم که هر کس آزا..د است هر سخنی را بگوید به شرطی که به دیگران اهانت نکند .
راجع به اینکه می خواستی اونجا درس بخونی و الان نظرت عوض شده باید بگم که صلاح مملکت خویش خوسروان دانند و به ما مربوط نیست.
در مورد خرافات هندیها هم باید بگم موافقم باهات اما اون هم نظریه که قابل احترامه
قوم تاجیک هم قابل احترامند و ما حق نداریم بخاطر اینکه نظراتشون برای ما مورد قبول نیست بهشون بی احترامی کنیم.
در ضمن من از هر انتقادی که جنبه ی توهینی نداشته باشه استقبال می کنم.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
پاسخ
تشکر کنندگان: parpar ، soma ، رامین راد ، viking ، safajoo ، msar
این همه از ایراد های هند (البته از دید خودمون )گفتیم کمی هم از خوبیهاشون بگیم
بزرگترین دموکراسی دنیا در هند است
هنر نزد مردم هند از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است
میهمان نوازی هندی ها مشهور است
رقص و آوازشان بسیار دلنشین هست
تنوع رنگها در هند حس خوبی به آدم میدهد
حقوق حیوانات در اونجا بیشتر رعایت میشود تا سایر نقاط دنیا
هند تقریبا کشوری خود کفا از لحاظ صنعتی هست
هند 1000000000نفر را سیر نگه میدارد و این کار بزرگی است
بعضی دانشگاه هایش از ایران بسیار بالاتر هستند
هند مهد ادیان است (این یکی رو نمیدونم چرا نوشتم چون خودم زیاد دوستش ندارم)

به دلایل شخصی از مدیریت استعفا داده ام لطفا سولات مربوط به مدیریت را از من نپرسید
پاسخ
تشکر کنندگان: usa.lover ، rs232 ، admin ، parpar ، seravin ، zara man ، رامین راد ، shovaleye ، mhsenpc ، msar
من به همه توصیه میکنم اگر راهی ندارید واسه رفتن به کشور دیگه اونوقته که بیاید هند...چون اینجا یک ............ بزرگه...از دور اواز دوهولش خیلی بالاست و یادتون باشه که توی هند دلار حساب میشید.!!!
(2009-11-18 ساعت 16:39)sadra_sepehr نوشته:  
(2009-11-18 ساعت 16:19)usa.lover نوشته:  
(2009-11-15 ساعت 23:52)hvm نوشته:  این پان رو که گفتی من در هند دیده ام و البته خیلی زیاد
اما در مورد دشمنی اون با نفخ معده اطلاعی نداشتم ولی میدونم که یه نوع نشئه جات است مانند ناس افغانی ها
توی هر خیابونی میتونی پس مانده پانهایی رو که هندی ها تف کرده اند و کف خیابون رو قرمز کرده ببینی
حال آدم رو بهم میزنه
به نظر من یکی هندی ها اصولا یه جوریند که خیلی خوشم نمیآد
فکر نمیکنم نژادپرست باشم ولی اصولا فرهنگ آمریکایی ها رو بیشتر به خودم نزدیک احساس میکنم و خوشحالم که توی هند نیستم

من هم درباره این ناس یه چیزی هایی شنیدم. انسان اینقدر میتونه کثیف باشه؟؟؟ این دیگه فرهنگی نیست که بشه بهش احترام گذاشت، این بی ش....عور..ی هست نه فرهنگ.
من خودم تا چند ماه پیش قصد داشتم برم هند درس بخونم، ولی الان فهمیدم که اینقدر کثیف هستند که اصلا نمیشه بینشون زندگی کرد. بابا قربون ایران!!!
البته من هم عاشق طبیعت و آثار تاریخی هند هستم، ولی حاضر نیستم برم اونجا و مدت زیادی زندگی کنم و حتما تا چند وقت دیگه به عنوان یک توریست و برای مدت کوتاهی میرم بگردم و این کشور عجایب را ببینم. شنیدم زیباترین جنگلهای دنیا در هند است.
جنوب هند در دوران باستان یک تمدن بزرگ کلاسیک بود که مرکز قدرت آن در قسمتهای کوهستانی شرق آن قرار داشته است. از بین کوههای کرلا، دو راه به طرف شرق و به طرف جلگه های جنوب هند وجود دارد. این مسیرها به منطقه ای راه پیدا میکنند که مارکوپولو آنرا زیباترین منطقه روی زمین خوانده است.
ولی اگر هندیها به اندازه آمریکایی ها تمیز بودند، من حاضر بودم برم هند به جای آمریکا. چون واقعا یه حس خوبی داره هند.
ابته بماند که 99% هندیها، خرافاتی هستند و دینهای متفاوتی دارند.
اگر به دنبال بهترین سواحل دنیا میگردید،سواحل لاکشادویپ در جنوب غرب و گووا در جنوب هند را فراموش نکنید.
ولی خداوکیلی من از کثیف تر و زشت تر و بی ش...عور تر از مردان تاجیکستانی هنوز ندیدم. یه مستندی از بی بی سی پخش شد که مراسم خرافی تاجیکستانی ها را نشان میداد. البته مردانشان نه زنانشان.
بر خلاف مردانشان، زیباترین زنان(روسی) را دارند که به قول خودشان زوجین بیشتر= ثواب بیشتر.
این قوم، اصلا زنان را به حساب نمی آورند و به نظر من این هم از دینشان نشات میگرد.
به قدری قضا خوردن این انسانها چندش آور است که من حالم داشت بد میشد و نزدیک بود بالا بیاورم. چنان انگشتان چربشان را لیس میزند که من یاد تصویر ضحنی ام از حمله اعراب به ایران افتادم.(stereotype) و من نظر خودم را عرض کردم. نریزید رو سرم ها!!! Big Grin

عجب!
محمد جان متاسفم که طرز تفکر دی..ک...تا...ت...و..ر گونه ای داری و هر فرهنگی که برخلاف میل شما باشه رو بی شع..و..ری میدونی . اگر اینطوره که شما میگی پس از نظر مردم آمریکا و مردم کانادا و کلا مردم غرب ما ایرانیها انسانهای فوق العاده بی شع..و..ری هستیم چرا که قانون رو رعایت نمی کنیم و پشیزی برای قانون ارزش قائل نیستیم. آیا این مصداق بی شع....و.....ری هست از نظر شما ؟؟؟ واقعا متاسفم برای خودم که اینجور طرز تفکر ها توی مردم کشورم و دوستان نزدیکم ریشه دوونده ، اگر ما می خواهیم دیگران به نظراتمون احترام بگذارند بایستی اول از خودمون شروع کنیم و به دیگر فرهنگ ها اهانت نکنیم. اگر ما می خواهیم آزا..D بی.ا.ن رو داشته باشیم بایستی حد و حدود اون رو هم بدونیم و بدونیم که هر کس آزا..د است هر سخنی را بگوید به شرطی که به دیگران اهانت نکند .
راجع به اینکه می خواستی اونجا درس بخونی و الان نظرت عوض شده باید بگم که صلاح مملکت خویش خوسروان دانند و به ما مربوط نیست.
در مورد خرافات هندیها هم باید بگم موافقم باهات اما اون هم نظریه که قابل احترامه
قوم تاجیک هم قابل احترامند و ما حق نداریم بخاطر اینکه نظراتشون برای ما مورد قبول نیست بهشون بی احترامی کنیم.
در ضمن من از هر انتقادی که جنبه ی توهینی نداشته باشه استقبال می کنم.
راحت بگم در مورد مردم هند حقیقتا مردمانی ...... هستند...فرهنگشون و دینشون اونها رو نابود کرده...اگر هم ادیان تا به حال پیش هم زندگی میکنند از وجود دولت با شعور اونها هست...شما شنیدید جنگ مسلمانان و هندوها و مسیحیها در هند رو؟ دلیل جنگ هندوها این هست که اعتقاد دارند هندوستان یعنی سرزمین هندو نه ادیان دیگه! پلیس اجازه نمیده که کسی به جون کسی بیافته! هندوستان فقط اثار تاریخی داره...بله مردمشون گرمند تا موقعی که پول داری و گرمند تا موقعی که پول داری اگر در اروپا کسی گرم نیست دلیلش اینه که اموختن به اونها که گرم نباشید تا دردسر درست نشه!
من هند زندگی میکنم نزدیک 5 ساله! پس کسی نمیتونه بگه که قدرت تجزیه و تحلیل حقایق رو ندارم...
پاسخ
تشکر کنندگان: usa.lover ، shovaleye ، msar
(2009-11-23 ساعت 11:14)indmehdi نوشته:  
(2009-11-23 ساعت 10:56)parpar نوشته:  
(2009-11-23 ساعت 10:45)indmehdi نوشته:  parpar عزيز،
ضمن خوشامدگويي، لطفاً جمله اول خودتونو اصلاح و منبعد سعي کنيد از کلمات بهتري استفاده کنيد.
باتشکر

اقای ایندمهدی شما تشریف بیارید هند و هر جاش رو که دیدید من بی احترامی نوشتم با کمال میل پاک میکنم و اگر هم الان در هند هستین و نوشته منو میخونین و ایراد گذاشتین این میتونه دو دلیل داشته باشه: 1. یا تازه اومدین هند 2. یا الکی عاشق هندین و هر روز به خودتون القا میکنید که اینجا بهشته.

من در مورد جنگلهای هند و حیوانات و زیبایی طبیعت اون صحبت نمیکنم بلکه در مورد افکار ، رفتار، ذهنیت، عقب موندگی ها از همه لحاظ ممکن نسبت به دیگر کشورها صحبت میکنم.
مطمئنم هر کس به غیر از ویزای توریستی بیاد اینجا متوجه میشه که چه خبره!
میتونید ازمایش کنید تقریبا مجانیه!

نخير قربان، من در مورد کلماتي که شما در مورد مردم هند بکار بردين عرض کردم. من نظرات شما را تأييد و يا رد نميکنم. فقط ميگم بهتره از کلمات محترمانه تري استفاده کنيم. همه انسانها، بواسطه انسان بودنشون قابل احترامن. اينطور نيست؟
بله تشریف بیارید اینجا اونوقت اگر با شما انجوری رفتار کردن که شایسته انسان بودنه بعد تند تند برین حرفهای منو ویرایش کنید... اینجا یعنی هند براحتی در هر حال شما رو بزانو در میارن! اقای دانا اقای مهدی ! من نمیدونم اقای صدرا داره هند صفا میکنه یا نه! ولی بهت بگم مثلا اگر اینجا به هر عنوان تصادف کنی؟ مثلا اتوبوس بره روی شما یا غیره در هر صورت اگر شما هم مقصر نباشی یا باشی ! گواهینامه یا بیمه نامه داشته باشی یا توی سفارت باشی یا نباشی؟ یا هزار تا چیز دیگه؟ اونوقت صددرصد مقصری و باید پولش و زندگیت رو بدی؟ این یک نمونش! باز هم میخواین از این بهشت انسانی واستون صحبت میکنم...! که ببینین انسان کجاست!
(2009-11-23 ساعت 13:42)sadra_sepehr نوشته:  لغاتي كه توهين به مردم هند بحساب مي آمد حذف شد.
براي جلوگيري از اقدامات بعدي لطفا در نوشته هاي عمومي تان دقت بيشتري نماييد.
مدير بخش هندوستان-صدرا سپهر

واسه شما اقای صدرا نامه نوشتم و دلیل معرفی هند و ساختن اینجا رو از شما پرسیدم! درسته؟ پس جواب من کو؟ ایا به صرف اینکه در ایران نیستین اینجا کشوری جالب و امنه؟ ازادین؟ راحتین؟
اینجا پلیس باهاتون رفتار خوبی داره؟ به شما نمیگه مستقیما که تر....وریس.....تین؟ شما به کی شکایت میکنین؟ مدام صاحبخونه شما از شما در مورد ایران و سوالهایی که به واضح روشنه در مورد سی...اس...ت.....ه از شما نمیپرسه و مسخرتون نمیکنه؟ یادمون نمیره که در میسور به ایرانیها به درستی خونه نمیدن و دلیل اون رو ترس از افراد تر...وری...ست قلمداد میکنند! این طور نیست؟ پس بپرسین!
من نمیدونم چرا هر کسی خودش نمی اد توریستی در این کشور و چرخی بزنه!
اقای صدرا به جای اینکه از رمز بنده جهت ویرایش پست های قبلی من استفاده کنی و منو بکوبونی بهتره که هند رو برای دانشجوهای بدبخت که اینده خودشون رو میخوان تبلیغ نکنی! میدونی انگلیسیها پول رو جای خوب خرج میکنن و فقط یک بار! چرا ما اشتباه رو دوبار تکرار کنیم؟ اگر درس خوندن در ایران فکر میکنیم که رازی نمیکنه ما رو بهتره به هند هم نیایم! هر کس خواست من باهاش شرط میبندم سر تمامی حرفهایی که تا به حال نوشتم!
حقیقتا من قصد این دوستان که این مکانو بنا کردن نمیدونم ! و شاکیم از افکار شما!
پاسخ
تشکر کنندگان: usa.lover ، ashool ، Electronic-Arts ، msar ، tamoko89
دوست عزيز من فكر مي كنم كه شما در حال سياه نمايي هستي و نمي دونم از اينكار چه سودي مي بري . همه جاي دنيا مسائل خوب و بد داره ولي اينكه مي فرمايين مقصر باشين يا نباشين بايد خسارت بديد رو من تا بحال از كسي نشنيدم و دوستانم كه اين مسائل براشون پيش اومده طبق قانون باهاشون رفتار شده و چيزي جز قانون اعمال نشده . پس بهتره سعي در سياه نمايي نكنيد.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
پاسخ
تشکر کنندگان: esnforce ، رامین راد ، msar
laili عزیز
من ترجیح میدم دیگه صحبت نکنم! اقای ناظم به من میگه شما دارید سیاه بازی میکنید!؟؟؟؟؟؟
خب پس چه لزومی داره که شما این فروم رو بنا کنید اقای صدرا ؟ شما نظراتتون رو بنویسید ما هم همش میخونیم و هی کف مرتب میزنیم!
تازه میریم یک وبلاگ یا شبیه همین فروم هم یک جا باز میکنیم و هی مینویسیم و کامنت رو میبندیم و نظرات دیگران رو ویرایش میکنیم! شبیه اون چیزی که الان توی مملکتمون هست! هیچ کسی هم نمیفهمه ؟ ....؟
(2009-11-23 ساعت 14:13)sadra_sepehr نوشته:  دوست عزيز من فكر مي كنم كه شما در حال سياه نمايي هستي و نمي دونم از اينكار چه سودي مي بري . همه جاي دنيا مسائل خوب و بد داره ولي اينكه مي فرمايين مقصر باشين يا نباشين بايد خسارت بديد رو من تا بحال از كسي نشنيدم و دوستانم كه اين مسائل براشون پيش اومده طبق قانون باهاشون رفتار شده و چيزي جز قانون اعمال نشده . پس بهتره سعي در سياه نمايي نكنيد

اوکی اقای صدرا این سیاه بازیه منه! ! همه چیز گردن اونهایی که بهشت رو با "رودخونه عسل و به قول شما گاه گداری همراه با اب گل" معرفی میکنن! و دوم گردن اونهایی که خودشون به شخصه با ویزای توریستی به این کشور نمیان و از دور سراب میبینند!
حالا من نامرد دوستان؟ حقیقتا شما از تبلیغ این کشور چه سودی میبرید؟

(2009-11-15 ساعت 16:16)poorya.poorhosini نوشته:  با همه احترامي كه واسه مردم دنيا قائلم نميدونم چرا اصلا هند و آداب و رسومشون رو دوست ندارم

با هم یک صداییم!
پاسخ
تشکر کنندگان: usa.lover ، esnforce ، ashool ، davoood63 ، Electronic-Arts ، msar
parpar عزیز من نظرات و تا حدی قبول دارم ولی بهتر نیست ما در مورد هر ملیتی حالا فرقی نمیکنه که ازشون خوشمون میاد یا نه با احترام بیشتری صحبت کنیم؟
مثل همون انتظاری که ما از دیگران داریم در مورد خودمون.................
این که شما معایب این کشور و مردمش و بیان میکنید خیلی هم خوبه ولی تعمیم دادن تمام اون ملت به صفت بی......ر کمی بی انصافیه....و به طور ناخودآگاه در ذهن من خواننده با وجودی که میدونم بیشتر از نیمی از حرفهای شما درسته این مسئله القا میشه که نظر شما بیشتر از روی عصبانیته....
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ads@mohajersara.com تماس بگیرید.
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، usa.lover ، Parslottery ، ChairMan ، esnforce ، رامین راد ، epicurean ، msar
(2009-11-23 ساعت 14:31)parpar نوشته:  laili عزیز
من ترجیح میدم دیگه صحبت نکنم! اقای ناظم به من میگه شما دارید سیاه بازی میکنید!؟؟؟؟؟؟
خب پس چه لزومی داره که شما این فروم رو بنا کنید اقای صدرا ؟ شما نظراتتون رو بنویسید ما هم همش میخونیم و هی کف مرتب میزنیم!
تازه میریم یک وبلاگ یا شبیه همین فروم هم یک جا باز میکنیم و هی مینویسیم و کامنت رو میبندیم و نظرات دیگران رو ویرایش میکنیم! شبیه اون چیزی که الان توی مملکتمون هست! هیچ کسی هم نمیفهمه ؟ ....؟
(2009-11-23 ساعت 14:13)sadra_sepehr نوشته:  دوست عزيز من فكر مي كنم كه شما در حال سياه نمايي هستي و نمي دونم از اينكار چه سودي مي بري . همه جاي دنيا مسائل خوب و بد داره ولي اينكه مي فرمايين مقصر باشين يا نباشين بايد خسارت بديد رو من تا بحال از كسي نشنيدم و دوستانم كه اين مسائل براشون پيش اومده طبق قانون باهاشون رفتار شده و چيزي جز قانون اعمال نشده . پس بهتره سعي در سياه نمايي نكنيد

اوکی اقای صدرا این سیاه بازیه منه! ! همه چیز گردن اونهایی که بهشت رو با "رودخونه عسل و به قول شما گاه گداری همراه با اب گل" معرفی میکنن! و دوم گردن اونهایی که خودشون به شخصه با ویزای توریستی به این کشور نمیان و از دور سراب میبینند!
حالا من نامرد دوستان؟ حقیقتا شما از تبلیغ این کشور چه سودی میبرید؟

(2009-11-15 ساعت 16:16)poorya.poorhosini نوشته:  با همه احترامي كه واسه مردم دنيا قائلم نميدونم چرا اصلا هند و آداب و رسومشون رو دوست ندارم

با هم یک صداییم!


عزيز مثه اينکه شما عنوان اين تاپيکو درست نخوندين!!!
اينجا نوشته شده (يعني حداقل چيزي که من ميخونم):
چیز هایی که در هند شما را خواهند آزرد.
پس کسي نمي‌خواد تبليغ جايي رو بکنه. اتفاقاً ما از تجارب شما(چه تلخ و چه شيرين) با کمال ميل استقبال ميکنيم.
خيلي هم خوشحاليم که دوستي با تجربه 5 ساله زندگي در هند در بينمون هست و ميتونه کمکهاي زيادي بکنه. اما صحبت من و بقيه دوستان اينه که اين تجارب به ظاهر تلخ هم در فضايي آرام و با رعايت ادب عنوان بشه. من قصد جسارت ندارم. فقط شما رو به آرامش دعوت ميکنم.
برنده گرین کارت لاتاری 2010.
ساکن لوس آنجلس، کالیفرنیا.
پاسخ
تشکر کنندگان: laili ، Ali Sepehr ، Parslottery ، summery_armin ، ChairMan ، esnforce ، رامین راد ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان