کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
انجمن مهندسین کامپیوتر
(2016-06-12 ساعت 08:32)hsh85 نوشته:  
(2016-06-12 ساعت 04:10)stealth نوشته:  دوست عزیز
کاملا درک میکنم که چقدر نگران کار مرتبط هستی اما درباره کار نمیشه نسخه واحدی برای همه نوشت که کجا میشه بهتر کار گیر اورد و کجا نمیشه.
مهمترین نکته برای اینکه بتونی اینجا کار پیدا بکنی اول از همه دانش کامل طوری که به خودت کامل اعتماد به نفس داشته باشی. دوم از همه پشتکار و سوم اینکه حاضر باشی از سطحی پایینتر از اونی که تو ایران بودی شروع کنی در کنار همه اینها هم شانس خیلی مهمه که با کسی مصاحبه کنی که انقدر درک داشته باشه که تمام دنیا آمریکا نیست و ما تو ایران شتر سوار نمیشدیم. که اگه مورد دوم که همون پشتکار هست را داشته باشی بالاخره به اون ادم میرسی.
اگر تمام اینها را کنار هم داشته باشی مطمئن باش که میتونی موفق بشی و کار مرتبط پیدا کنی اما تو هر کدوم که بلنگی زمان پیدا کردن کار برات بیشتر میشه.
سعی کن در یک زمینه خودت را حرفه ای کنی که خیلی مهم هست. یک مثال هم برات میزنم ما یک برنامه نویس SQL برای ریپورتهامون میخواستیم حدود سه ماه و بیشتر از 20 نفر مصاحبه کردیم تا اونی که میخواستیم را پیدا کنیم. درباره موضوع کار پیدا کردن و کارمند پیدا کردن خیلی خیلی مهم هست که به قول معروف در و پاشنه با هم جور باشن که بازم تاکید میکنم نیاز داره که خیلی پیگیر باشی و پشتکار داشته باشی.


(2016-06-11 ساعت 13:30)hsh85 نوشته:  دوستان لطفا اگر کسی در مورد سوال من اطلاعاتی داره و میتونه بنده رو راهنمایی کنه لطفا جواب بده. شرمنده که مجددا این پست رو گذاشتم ولی واقعا برام مهمه که آیا میشه روی پیدا کردن کار در آمریکا حساب کرد یا خیر. ضمنا من بخاطر اینکه یکی از بستگانم در میامی هست اول میخوام برم اونجا ولی خودم دالاس رو ترجیح میدم. ممنون میشم راهنماییم کنید.

یک دنیا ممنون از راهنمایی تون. باز خیالم راحت تر شد الان.آخه خیلی شنیده بودم که اصلا رو کار مرتبط برای چند سال فکر نکنید و این حرفا. پس امیدی هست. یه سوال دیگه دوست من, من بخاطر اینکه یکی از بستگان نزدیکم در میامی هستن قصد دارم اول برم اونجا اما با کمی تحقیق متوجه شدم که وضعیت کار, چه مرتبط و چه کارهای ساده و اولیه زیاد اونجا مناسب نیست. حالا با توجه به این مساله آیا عاقلانست که در اولین فرصت جای دیگه ای رو برای شروع انتخاب کنم یا خیر؟ (من خودم در مورد دالاس تحقیق زیاد کردم و اونجا هم کار بیشتر بود هم رقابت, البته لس آنجلس هم آشناهایی دارم و اونجام در زمینه برنامه نویسی گویا خیلی خوبن.منظورم چنین جاهایی هست)بازهم ممنون که وقت گذاشتید و جواب منو دادید.

سلام دوست عزیز
ببین به امید فامیل و ااشنا نباش بهترین یار و یاور همه خدتوند است دنبال جایی بگرد که کار هست . ما وقتی می خواستیم بیایم با توکل به خداوند اومدیم اینجا که هیچکس جز خدا رو نداشتیم ولی چون توکل کردیم همه چیز ها راحت انجام شد مثلا ما فقط دوشب هتل بودیم و از روز سوم خانه اجاره کردیم بدون هیچ کمک انسانی. وبعد از سه ماه پسرم رفت سر کار . البته قبل از اون اصلا دنبال کار نبود فقط می خواست مدرک بگیره . سرتون رو درد نیارم به عنوان کسی که در تمام عمرم توکل کرده ام و همیشه موفق هم بودم توصیه میکنم به خداوند توکل کن و خودت رو درگیر ارتباطات انسانی که چیزی جز منت نیست نکن.
2. از همین الان رزومه تو برا شرکت ها بفرست اونا با اسکایپ هم مصاحبه میکنن. 3. برای کار باید مدارکتون تایید بشه در شرکت های اینجا پس برا اینکه کارتون به تعویق نیافته همین حالا مدارکتون رو برا تایید بفرستید .
خداوند یار و یاورتون
خداوند یار ویاورتان
شماره کیس: ,,,2014AS18 /تاریخ رویت قبولی: 12 MAY / تعداد :3 نفر/ ارسال فرمهای سری اول:20MAY / کارنت شدن کیس:Sep 22 / مصاحبه :Nov 14 ,2013
کلیر :May 29,2014
/دریافت ویزا : 18 ـJune  ورود به آمریکا : September 15,2014/ مقصد : Washington DC /Virginia
پاسخ
تشکر کنندگان: dv2017 ، hsh85 ، rezr
(2016-06-13 ساعت 01:44)ghazal2016 نوشته:  قبل از اينكه رزومه تون و اپلود كنيد

يه نگاه به فرصت هاي شغلي بندازين
و ايده بگيرين



خانم غزال به نکته مهمی اشاره کردن!!
حتما حتما یعی کنید از کلمات کلیدی که در شرح موقعیت شغلی آمده در متن رزومه ارسالی به آن شغل استفاده کنید.
اشاره مستقیم لازم نیست که بکنید که تابلو بشه ولی حتما باید در مورد آن کلیدواژه ها البته نه الزاما همه آنها در رزومه تون باشه.
پاسخ
تشکر کنندگان: dv2017 ، hsh85 ، copol
سلام . خسته نباشید ...

من واقعا یک استرس وحشتناکی در زمینه کار دارم . خواهشا راهنماییم کنید اگه میشه

من چند ماه دیگه کارشناسی نرم افزارم از دانشگاه آزاد به اتمام میرسه ...

سال بعد باید مهاجرت کنم کالیفرنیا . احتمالا orange میرم یا Irvine

من در زمینه برنامه نویسی استعدادی ندارم ...

ولی در حرفه ی ادیت فیلم و آهنگسازی ، صداگذاری ، جلوه های ویژه ، تیزر ویدیویی

ادیت و تکمیل فیلم های آموزشی مثل Lynda ، تبلیغاتی ، عروسی ، خلاصه

در اینجور زمینه ها نسبتا حرفه ای هستم و پروژه های زیادی هم کار کردم .

من ۲۳ سال سن دارم ، تجربه های کاریم پروژه ای بوده و نه رسمی

میشه گفت کارم video editor هست . البته با قابلیت های صداگذاری و آهنگسازی

نمیدونم برای من اونجا کار هست یا نه . البته این کار یک کار هنری با ترکیب تکنولوژی

به حساب میاد بیشتر ...

خیلی درگیر این قضیه هستم ...

اگر تخصص کامپیوتری خاصی در نظر دارید که اونجا خیلی محبوبه

لطفا به منمعرفی کنید که در طول این یک سال برم آموزشش رو ببینم


ولی باز به قدرت حرفه ی اصلیم که در بالا ذکر کردم قطعا نمیرسه

واقعا نمیدونم چیکار کنم ... سایت های کاریابی هم یه سرچ زدم

ولی نظر شما دوستان خیلی خیلی برام مهمه ...

تشکر فراوان
کیس نامبر: ‎62XX‎

مشخصات:  یک نفر / ۲۳ ساله / فارغ التحصیل ۳ ماه قبل از مصاحبه

بدون کار دولتی و خصوصی

ارائه مدارک به صورت کامل در روز مصاحبه

تاریخ مشاهده قبولی:4MAY
تاریخ ارسال فرم: ‎24MAY‎

محل مصاحبه در نامه اول : آنکارا

دریافت نامه دوم:  28 March

تاریخ و محل جدید مصاحبه : ایروان 30 May

نتیجه : یکضرب

دریافت ویزا  May 31

هر اتفاقی در جریان زندگیه شما ، داستان زندگیه شماست ...
پس خودتان را دست سرنوشت بسپارید و نه زور و اجبار ...

هر کار خوبی کنید ، همان انرژی مثبت به شما خواهد برگشت ...
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان.
حدود ۴ سالی سابقه برنامه نویسی جاوا دارم. لیسانس IT
توی سایت های indeed آگهی های استخدام برنامه نویس رو دیدم و تا حدودی توانایی هایی که خواستن رو دارم.
به نظرتون چقدر شانس برای رفتن دارم؟ یعنی این ویزای H1 چقدر گرفتن سخته؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوستان کسی اطلاع داره دوره های بدون کردیت سیسکو که مجانی در بعضی کالج ها و دانشگاه ها برگذار میشه در چه سطحیه و آیا ارزش رفتن داره؟
F1
PD: OCT 2005
Case Completion: MAR 2011
Clearance Duration: 23 Month
Status: Issued
Embassy: Ankara

پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-06-24 ساعت 22:27)f1f نوشته:  دوستان کسی اطلاع داره دوره های بدون کردیت سیسکو که مجانی در بعضی کالج ها و دانشگاه ها برگذار میشه در چه سطحیه و آیا ارزش رفتن داره؟

بستگی داره کدومش رو برید بنده که هنوز دانشگاه نرفتم چیزایی که توی Computer Networking و Routing and Switching رو یاد میدادن رو از قبل بلد بودم و خیلی روی اعصابم بود حالا ببینید جه بلایی سر کسی میاد که رشته اش کامپیوتره و دانشگاهی هست. در بعضی از campus ها کلاس cyber security هست که میگن خوبه اما اونجایی که من رفتم فقط همون دو تایی بود که گفتم.
اولش سخته اما خودت رو نباز باهاش بجنگ
پاسخ
تشکر کنندگان: f1f
(2016-06-10 ساعت 00:41)fortminor نوشته:  دوستان یک فایل کامل تمامی رشته های مربوط به تکنولوژی رو مورد بررسی قرار داده که هر رشته چه تخصص هایی باید داشته باشه و تغییرات حقوق و درآمد 2015 و 2016 رو با هم مقایسه کرده که آمار ها امیدوار کننده هست . خواهش میکنم تمامی این PDF رو به دقت مطالعه کنید .


Shy خوب من که الان دارم تو ایران شغل اپراتوری دفترداری داریم یعنی ماهی 35 تا 45 هزار دلار در ماه در آمد دارم یعنی این کمه برای زندگی 3 نفره Sad
در حال حاضر من کارم صفحه آرایی و تایپ هستش تو اینجور زمینه ها حرفه ای هستم تو زمینه های دیگه کامپیوتر شبکه=متوسط برنامه نویسی=کم Wink
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-06-09 ساعت 09:16)publichb نوشته:  سلام به همه مهندسین خوب کامپیوتر ایرانی همیشه شاد باشین  Big Grin
منم تو سایت برای رفتن به آمریکا که البته اگه لاتاری قبول بشم  سر میزنم بعضی وقت ها این سوال برام پیش میاد
من لیسانس کامپیوتر هستم البته نه در سطح برنامه نویس یا شبکه کار حرفه ای  میدونمم که تو آمریکا این هندی ها بازار کامپیوتر رو از همه دزدیدن آخه پسر خاله من هم که تو کالیفرنیا پزشک هست اینو میگه  Sad  حالا بگذریم خدا رو شکر الان 2 سالی هست ازدواج کردم و تو دفتر یه روزنامه به عنوان تایپیست و صفحه آرا مشغول به کار هستم حقوقم ماهی 1.6 هست هر چی تو این سایت گشتم چیزی که معلوم کنه آیا اشخاصی مثل ما تایپیست ها که در  حال حاضر منم حرفه تخصصیم تایپ و صفحه آرایی هست تو آمریکا میتونه یه زندگی رو بچرخونه؟ البته حرفه های دیگه کامپیوتر هم بلد هستم مثلا کابل کشی و داکت کشی و نصب سوییچ و پیکربندی نرم افزاری کامپیوتر و سخت افزار کامپیوتر و ....
ممنون میشم یه کم کامل برام توضیح بدیم مثلا اگه همچین شغلی تو آمریکا هست به چه نامی هست؟  تویه کدوم مراکز پیدا میشه ؟ از همه مهمتر اینکه در آمد ماهانه چقدر است ؟
اگر در طول یکماه خرج برای 3 یا 4 نفر تو خانواده برای خرید و گشت و گذار آرامش در خانواده چقدر از حقوق هم رو شامل میشه ؟

چاکر مهندسین کامپیوتر هستم Rolleyes

هیشکی ما تایپیست ها رو دوست نداره کسی جواب نمیده Sad
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-06-25 ساعت 09:22)publichb نوشته:  
(2016-06-10 ساعت 00:41)fortminor نوشته:  دوستان یک فایل کامل تمامی رشته های مربوط به تکنولوژی رو مورد بررسی قرار داده که هر رشته چه تخصص هایی باید داشته باشه و تغییرات حقوق و درآمد 2015 و 2016 رو با هم مقایسه کرده که آمار ها امیدوار کننده هست . خواهش میکنم تمامی این PDF رو به دقت مطالعه کنید .


Shy  خوب من که الان دارم تو ایران شغل اپراتوری دفترداری داریم یعنی ماهی 35 تا 45 هزار دلار در ماه در آمد دارم یعنی این کمه برای زندگی 3 نفره  Sad
در حال حاضر من کارم صفحه آرایی و تایپ هستش تو اینجور زمینه ها حرفه ای هستم تو زمینه های دیگه کامپیوتر شبکه=متوسط  برنامه نویسی=کم  Wink

با 35k الی 45k میتونید زندگی معمولی و روانی رو داشته باشید البته بستگی به ایالتی که در اون میخواید اقامت داشته باشید داره و دوم اینک تا میتونید به سمت شغل هایی که رشد بالاتر و آینده روشن تر دارن برید . از همین الان میتونید چنا کلاس مرتبط برید . و شروع کنید اولش سخته و لی تلاش کنید حتما میتونید.

اینم لینکی از فرصت شغلی صفحه آرایی در آمریکا :صفحه آرایی در روزنامه امیدوارم مفید بوده باشه.
کیس نامبر: ‎2017AS1XXX‎
تعداد اعضای کیس  : ‎3 نفر
تاریخ رویت قبولی : ‎3 می‎
سربازی : معافی
شغل :شرکت خصوصی
تاریخ اولین ارسال فرم :  15 می‎
درخواست آنلاک : ‎3 مرتبه
کامل شدن و امضا فرم   DS260 :جولای 20
تاریخ دریافت نامه دوم : 20 دسابر
تاریخ مصاحبه :  9  فوریه
تاریخ مدیکال :  8  فوریه
نتیجه مصاحبه   -  AP -Administrative Processing
آپدیت ها :  13 فوریه ، 14 فوریه,17فوریه ،12 آپریل(توسط ایمیل)،،23 می(توسط ایمیل)،14 جون
کلیرینس:  14  جون
وضعیت ویزا : ؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-06-25 ساعت 11:07)fortminor نوشته:  
(2016-06-25 ساعت 09:22)publichb نوشته:  
(2016-06-10 ساعت 00:41)fortminor نوشته:  دوستان یک فایل کامل تمامی رشته های مربوط به تکنولوژی رو مورد بررسی قرار داده که هر رشته چه تخصص هایی باید داشته باشه و تغییرات حقوق و درآمد 2015 و 2016 رو با هم مقایسه کرده که آمار ها امیدوار کننده هست . خواهش میکنم تمامی این PDF رو به دقت مطالعه کنید .


Shy  خوب من که الان دارم تو ایران شغل اپراتوری دفترداری داریم یعنی ماهی 35 تا 45 هزار دلار در ماه در آمد دارم یعنی این کمه برای زندگی 3 نفره  Sad
در حال حاضر من کارم صفحه آرایی و تایپ هستش تو اینجور زمینه ها حرفه ای هستم تو زمینه های دیگه کامپیوتر شبکه=متوسط  برنامه نویسی=کم  Wink

با 35k الی 45k میتونید زندگی معمولی و روانی رو داشته باشید البته بستگی به ایالتی که در اون میخواید اقامت داشته باشید داره و دوم اینک تا میتونید به سمت شغل هایی که رشد بالاتر و آینده روشن تر دارن برید . از همین الان میتونید چنا کلاس مرتبط برید . و شروع کنید اولش سخته و لی تلاش کنید حتما میتونید.

اینم لینکی از فرصت شغلی صفحه آرایی در آمریکا :صفحه آرایی در روزنامه امیدوارم مفید بوده باشه.


مرسی این لینک خیلی بدردم خورد به هر حال مهم شغل اگه شغل نباشه باید پولدار باشی تا بتونی دوام بیاری تازه پولدارش هم کار نمیکنه سرمایه گذاری می کنه
ای بابا فعلا که اسممون تو لاتاری نیومده تازه اگه بیاد کلی راه دارم تا طی کنم زبانم قوی کنم و ....... Smile
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-06-24 ساعت 23:27)ps5 نوشته:  
(2016-06-24 ساعت 22:27)f1f نوشته:  دوستان کسی اطلاع داره دوره های بدون کردیت سیسکو که مجانی در بعضی کالج ها و دانشگاه ها برگذار میشه در چه سطحیه و آیا ارزش رفتن داره؟

بستگی داره کدومش رو برید بنده که هنوز دانشگاه نرفتم چیزایی که توی Computer Networking و Routing and Switching رو یاد میدادن رو از قبل بلد بودم و خیلی روی اعصابم بود حالا ببینید جه بلایی سر کسی میاد که رشته اش کامپیوتره و دانشگاهی هست. در بعضی از campus ها کلاس cyber security هست که میگن خوبه اما اونجایی که من رفتم فقط همون دو تایی بود که گفتم.
ممنونم دوست عزیز

کسی از دوستان تجربه شرکت در کلاس های Cisco CCNA ICND2 داره؟ ممنون میشم تجربتونو در اختیارمون بذارید.
F1
PD: OCT 2005
Case Completion: MAR 2011
Clearance Duration: 23 Month
Status: Issued
Embassy: Ankara

پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-06-25 ساعت 09:22)publichb نوشته:  
(2016-06-10 ساعت 00:41)fortminor نوشته:  دوستان یک فایل کامل تمامی رشته های مربوط به تکنولوژی رو مورد بررسی قرار داده که هر رشته چه تخصص هایی باید داشته باشه و تغییرات حقوق و درآمد 2015 و 2016 رو با هم مقایسه کرده که آمار ها امیدوار کننده هست . خواهش میکنم تمامی این PDF رو به دقت مطالعه کنید .


Shy  خوب من که الان دارم تو ایران شغل اپراتوری دفترداری داریم یعنی ماهی 35 تا 45 هزار دلار در ماه در آمد دارم یعنی این کمه برای زندگی 3 نفره  Sad
در حال حاضر من کارم صفحه آرایی و تایپ هستش تو اینجور زمینه ها حرفه ای هستم تو زمینه های دیگه کامپیوتر شبکه=متوسط  برنامه نویسی=کم  Wink

سلام دوست خوبم اینجا حقوق ها رو معمولا سالانه اعلام می کنن یعنی شما باید مبلغ رو تقسیم بر دوازده کنی.ضمنا مالیات برا مجردا از 25 تا 30 درصد هست و برا متاهل ها تقریبا 15 تا 20 البته هر جه حقوق بالاتر بره تکس هم بالا میره.
خداوند یار ویاورتان
شماره کیس: ,,,2014AS18 /تاریخ رویت قبولی: 12 MAY / تعداد :3 نفر/ ارسال فرمهای سری اول:20MAY / کارنت شدن کیس:Sep 22 / مصاحبه :Nov 14 ,2013
کلیر :May 29,2014
/دریافت ویزا : 18 ـJune  ورود به آمریکا : September 15,2014/ مقصد : Washington DC /Virginia
پاسخ
تشکر کنندگان: sib 24
سلام به همگی مهندسیت عزیز
من مهندس شبکه با 14 سال سابقه کار در یک اداره دولتی در ایران هستم و قراره سال دیگه بیام میامی
از دوستان کسی در میامی زندگی میکنه که از وضعیت کار اونجا اطلاع داشته باشد؟
من مدرک مایکروسافت و سیسکو رو دارم الانم دارم واسه CEH میخونم
آیا میشه رو سابقه کار ایران حساب کرد و اگر از اینجا یک نامه سابقه کار بیارم میتونه مفید باشه
متشکرم از همه دوستان
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-06-29 ساعت 13:32)afshin007x نوشته:  سلام به همگی مهندسیت عزیز
من مهندس شبکه با 14 سال سابقه کار در یک اداره دولتی در ایران هستم و قراره سال دیگه بیام میامی
از دوستان کسی در میامی زندگی میکنه که از وضعیت کار اونجا اطلاع داشته باشد؟
من مدرک مایکروسافت و سیسکو رو دارم الانم دارم واسه CEH میخونم
آیا میشه رو سابقه کار ایران حساب کرد و  اگر از اینجا یک نامه سابقه کار بیارم میتونه مفید باشه
متشکرم از همه دوستان

اگه مجبور نیستی دور بر جنوب فلوریدا نرو. نه کار درست حسابی هست و نه اینکه اسپانیولی بلد نباشی کمی تا قسمتی ممکنه اصلا داخل جمع کاری راهت ندن!!
مخارج بالا و کار کم و درامدها با مخارج آنجا متناسب نیست.
بهتر بگم مثل این هست که یک افغان بیاد ایران و مستقیم بره مثلا اردبیل زندگی کنه!!
پاسخ
تشکر کنندگان: sib 24 ، pishtaz611
سلام دوستان، من oracle developer هستم و می خواستم بدونم از اینجا کسی هستش که در این زمینه در CA کار داشته باشه و یک سری اطلاعات در خصوص مصاحبه این شغل در اختیار من بزاره، من تا 1 ماه دیگه باید بیام و امیدواریم که کلیرنس شوهرم تا اون موقع بیاد و من هم همزمان بگردم دنبال کار.
ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان