کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ویزای B2
Vahid.vp ممنون از راهنماییتون . من تمایلم بر این بوده که سفر رو به همراه مادر انجام بدم . اما نتیجه بررسی من هنوز مشخص نشده . چقدر فرصت هست که ارسال پاسپورت جهت صدور ویزا و تهیه بلیط برای مادر رو به تاخیر بندازم که شاید کیس من هم بررسی بشه تا اون موقع ؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
من برادرم سیتیزن آمریکاست
خودم 26 سالمه دانشجو
چه راهی وجود داره فقط وارد خاک آمریکا شم حتی یه مدت کوتاه؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام، کسی هست که بتونه کل مراحل ویزای توریستی رو خیلی خلاصه و با فقط با گفتن اینکه از کجا باید شروع کرد و چه فرم هایی لازمه و هر مرحلش چقدر طول میکشه بهم بگه؟
من خودم برای ویزای نامزدی اقدام کردم و ویزای توریستی رو برای برادرم می خوام که تو مراسمم باشه.
ویزای نامزدی که خیلی دنگ و فنگ داشت.
ممنون میشم اگه کسی جواب بده.
ارسال مدارک 10-01-2015
دریافت رسیت نامبر 13-01-2015
اپروو 10-07-2015
دریافت کیس نامبر و ایمیل از سفارت آنکارا 12-08-2015
مصاحبه 19-10-2015، نتیجه مصاحبه AP
کلیرنس 11-01-2016
آپدیت در سایت سفارت 0
آپدیت در سایت CEAC سیس، 21-10-2015، 04-01-2016، 05-01-2016، 07-01-2016 (تبدیل / به or در متن)، 11-01-2016
بازگشت به سفارت برای دریافت ویزا 08-02-2016، دریافت ویزا 20-02-2016، ورود به آمریکا از واشنگتن 20-02-2016
ارسال فرم های گرین کارت و اجازه کار و اجازه ورود 17-05-2016، انگشت نگاری 07-07-2016
تایید درخواست اجازه کار و ورود 15-08-2016، دریافت کومبو کارت 22-08-2016
دریافت گرین کارت 2 ساله بدون مصاحبه 19-10-2017
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام من ماه می برای مصاحبه ویزای توریستی از دوبی برگه زرد گرفتم از ان تاریخ هرزمان به سایتdubainiv که خودشون برای چک کردن اعلام کرده بودند می روم هر شماره ای وارد میکنم میزند در حال پردازشه حتی شماره هایی را واردمیکنم که مربوط به سالهای پیش است انگار صفحه فریز شده میخواستم ببینم آیا این مشکل برای کسی پیش آمده واینکه این موضوع طبیعیه ؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام. بله طبیعیه و امیدوارم هر چه زودتر ویزاتون اماده بشه...ما که الان 2 ساله منتظریم و همچنان در حاله پردازشه....
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-08-20 ساعت 13:32)behnamshokri نوشته:  سلام، کسی هست که بتونه کل مراحل ویزای توریستی رو خیلی خلاصه و با فقط با گفتن اینکه از کجا باید شروع کرد و چه فرم هایی لازمه و هر مرحلش چقدر طول میکشه بهم بگه؟
من خودم برای ویزای نامزدی اقدام کردم و ویزای توریستی رو برای برادرم می خوام که تو مراسمم باشه.
ویزای نامزدی که خیلی دنگ و فنگ داشت.
ممنون میشم اگه کسی جواب بده.

اول از همه فرم DS-160 رو برای کشور مورد نظر و شخص مورد نظر پر میکنید
برای پر کردن باید یک عکس ۶۰۰ در ۶۰۰ پیکسل که بکگراندش سفید باشه و عینک با رفلکس نور نداشته باشه و زیاد نور نداشته باشه و یا کم نور نباشه از طرف داشته باشید حجمش هم زیر ۲۴۰ کیلو بایت باشه با رزولوشن ۷۲
بعد پاسپورت و کارت ملی دم دست باشه برای پر کردن فرم و آدرس در ایران و آدرس در آمریکا
اینم لینکش https://ceac.state.gov/GenNIV/Default.aspx
بعد از پر کردن باید وارد سایت کنسولگری کشور و شهر مورد نظر بشید و وقت سفارت بگیرید. برای توریستی دبی جای خوبیه اونو امتحان کنید.
وقت رو اگر کردیت کارت ندارید باید از طریق یک هواپیمایی بگیرید با یه کم هزینه ی بیشتر. که ۱۶۰ دلاره. اینم لینک سفارت دبی که البته باید وقت سفارت خالی داشته باشن. یه موقع های برای روز بعد هم وقت هست اما توی توضیحات نوشته حداقل سه روز قبل از روز ملاقات فرم باید پر شده باشه.
https://ais.usvisa-info.com/fa-AE/niv

برای بقیه سفارت ها هم اینجا میتونید ببینید:
https://usvisa-info.com/fa-ir/selfservic...ry_welcome#
بعدشم که برای روز مصاحبه برگه های تمکن مالی و سند خونه و هر مدرکی که نشون بده برادرون وابستگی در ایران داره و موجودی حساب بالا پرینت لاتین مخصوص سفارت آمریکا همراهشون باشه. با کارت پایان خدمت. مدرک دانشجو بودن و یا آخرین مدرک تحصیلی. اگر سر کار میره گواهی اشتغال به ت کار.زیاد حرف نزنن به همه ی سوالات صادقانه پاسخ بدن. در مورد تاریخ برگشت اگر مدرکی ندارند که برگردند زیاد اصرار نکنند که میخوام زود برگردم. مطرح کنند که برای عروسی میخوام برم و مثلن نمیشه که بدون من عروسی برگزار بشه به شوخی Smile اگه معاف سربازی باشن و شاغل دولتی هم نباشن ممکنه ویزاشون همون روز اوکی بخوره که سه تا پنج روز طول میکشه بعضی ها دو روزه ویزاشون صادر شده ولی باید همونجا تا پنج روز بمونن برای اطمینان یا برگردن و ویزاشون رو از طریق یک هواپیمایی بگیرن یعنی پاسپورتو میدن ببره و برگردونه. و ممکن هم هست اف بی آی چک بخوره. اما حتمن تایید کنید باید برای عروسی و تاریخ مشخصی بیاد. اف بی آی چک هم از یک هفته هست تا به بالا معمولن از آفیسر بپرسه بهش میگه چقدر طول میکشه. بعضی ها هم اف بی آی چک میخورن و اصلن بعد از یکسال ریفیوز میشن. اما به امید خدا که میدن
پاسخ
تشکر کنندگان: farrokh33
سلام خدمت دوستان و مدیر محترم سایت مهاجر سرا :
من هم ویزای b1-b2 توریستی را هفته پیش تک ضرب کرفتم،آیا میتونم قبل از رفتنم و ورود به آ م ریک ا برای همسر و فرزندانم(زیر13 سال)تقاضای ویزای توریستی کنم؟آیا لطمه ای به ویزای من در ورود نمیخورد؟
[font=Tahoma]خوشبختی، یعنی هماهنگی با حوادث روزگار[/font]
مصاحبه3DEC2015
نتیجه:ویزای تک ضرب
دریافت پاس با ویزا:7DEC2015
مقصد:هر جا که خدا خواست
پاسخ
تشکر کنندگان:
فکر کنم اولین قربانی شرایط جدید من باشم ... امروز وقت مصاحبه داشتم کنسولگری دبی ... افیسر مربوطه اعصاب معصاب نداشت ... بدون اینکه مدارکمو چک کنه با اینکه شرایط خوبی داشتم و مستندات قوی برای برگشتنم داشتم ریجکتم کرد ( من ۱۴ سال دبی زندگی میکنم .. مدیر عامل یک شرکت تجاری تو دبی و دیگری در تهران و نائب رئیس یه مجتمع تولیدی بزرگ تو ایرانم و چند تا ملک و سند هم به نامم دارم تا الان کار دولتی نداشتم و از سربازی هم معاف شدم ... هنوز باورم نمیشه که برگه سفیدو بدون چک کردن مستندات بهم داد ... ۴۵۰۰۰۰ هزارتومن فقط پول ترجمه مدارک و اسناد داده بودم که بی فایده بود گویا)
ناشنوا باش، وقتی همه از محال بودن آرزوهایت سخن می گویند



پاسخ
تشکر کنندگان: دخترمهربون
(2016-01-25 ساعت 19:32)Sanjeeda نوشته:  سلام دوستان من٢٥ سالمه و تازه دانشكاهمو تموم كردم.
متولد دبي هستم رزيدنت امارات محسوب ميشوم.
در یک شرکت برای کار اقدام کردم و کارم از ماه آوریل شروع میشه تا به حال هيج سفر خارجي نرفتم.
از طریق سند ملک و bs پدرم تصمیم دارم برای ویزای توریستی 1ماهه اقدام کنم پدرم هم مدت زیادی امارات زندگی میکرده و کار پر درآمدی هم داره  ميخواستم بدونم چند درصد شانس گرفتن ويزاي توريستي دارم؟
ممنون ميشم از پاسختو
دوست عزیز سفر توریستی برای دیدار کسی یا همینطوری برای گردش شخصی؟ به هر حال همش به دید آفیسر و اینکه شما چقدر خونسرد و بیتفاوت باشید بستگی داره. کلن اگر بخوان بهتون ویزا بدن کاری به سوابق ندارن اصلن ممکنه هیچ مدرکی هم ازتون نخوان. ممکنه بپرسن برای چی میخواین برین و جواب شما تعیین کننده باشه. بعضی وقت ها اگر اسم شما یا شغلتون مورد خاصی نداشته باشه و از رفتارتون هم خوششون بیاد همون موقع با ویزاتون موافقت میکنن. باز هم میگم اصلن به اینکه شما چکاره اید و چقدر موفقید نداره ... دوست من در سن زیر 30 با یک خانواده ثروتمند و کلی حمایت مالی و بدون سربازی و بدون شغل دولتی فقط به این دلیل که همه ی این ها میتونن باعث بشن اون در آمریکا بمونه ویزا نگرفت. کلن با افراد زیر 30 یه کم سختگیرانه تر برخورد میکنن اما هیچ دلیلی نمیشه باز هم شما اپلای کنید یا میشه یا نمیشه. در ضمن این دوستم چهار سال بعدش لاتاری گرین کارت برنده شد و یکضرب ویزاشو گرفت پس هیچ مشکلی در آینده براتون ایجاد نمیکنه!
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوست عزيز خيلي ممنونم از پاسختون.
پاسخ
تشکر کنندگان: هورمغز
(2015-12-15 ساعت 01:09)pouyasanat نوشته:  سلام خدمت دوستان و مدیر محترم سایت مهاجر سرا :
من هم ویزای b1-b2 توریستی را هفته پیش تک ضرب کرفتم،آیا میتونم قبل از رفتنم و ورود به آ م ریک ا برای همسر و فرزندانم(زیر13 سال)تقاضای ویزای توریستی کنم؟آیا لطمه ای به ویزای من در ورود نمیخورد؟

مشکلی برای ویزای شما ایجاد نمیکنه ولی ممکنه براشون سوال باشه چرا جدا برای ویزای توریستی اقدام کردید و به اونا ویزا ندن! بازم بستگی داره چقدر بتونید قانعشون کنید که علتش چی بوده. اما کلن برای ورود به آمریکا مگر اینکه مشکل خاصی داشته باشید که راهتون ندن برای آدمای معمولی پیش نمیاد که با وجود ویزا از ورودشون جلوگیری کنن!
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام
میخواستم بدونم چطوری میتونم از خالی شدن وقت سفارت برای وقت گیری مطلع بشم. سفارت انکارا 
جایی برای وارد کردن ایمیل هست؟ یا مدام باید چک کنی؟
مرسی
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-01-28 ساعت 08:36)Dr.MH نوشته:  سلام
میخواستم بدونم چطوری میتونم از خالی شدن وقت سفارت برای وقت گیری مطلع بشم. سفارت انکارا 
جایی برای وارد کردن ایمیل هست؟ یا مدام باید چک کنی؟
مرسی

باید مرتب چک کنید!!
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان
مدارکی را که باید ترجمه شوند مثل شناسنامه و سند ازدواج و... آیا باید مهر دادگستری هم داشته باشند یا فقط ترجمه کفایت می کنه؟ و اگر کپی ترجمه را ببریم قبول می کنند یا خیر.
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-02-07 ساعت 12:00)ppaarriiaa نوشته:  سلام دوستان
مدارکی را که باید ترجمه شوند مثل شناسنامه و سند ازدواج و... آیا باید مهر دادگستری هم داشته باشند یا فقط ترجمه کفایت می کنه؟ و اگر کپی ترجمه را ببریم قبول می کنند یا خیر.

برای ویزای توریستی سختگیری در مورد این چیزها نیست. معمولن موجودی حساب رو و کارت پایان خدمت رو چک میکنن و شاید اشتغال به کار و تحصیل گاهی هم هیچی رو چک نمیکنن فقط یه نگاه میندازن پس میدن. ما که هر چی بردیم چیزی ازمون نخواستن بغیر کارت معافی خدمت که شوهرم نشون داد ترجمه هم نشده بود. اصلشو نشون داد و همین. مدارکو کامل ببرید اما اصلن نشون کسی ندید تا کسی نخواست. اگر اف بی آی چک بشه سه مورد هست یکی کار دولتی یکی خدمت و یکی اسم هایی که ممکن مشابه اسم های لیست سیاه باشن.
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان