کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ایالت کارولینای شمالی
در شهر رالی برای رشته های علوم پایه مانند فیزیک هم کار هست ? اینکه پارت تایم بشه کار کرد،دیگه اینکه کسی که ایران سوپرمارکت داشته ایا بیاد اونجا یعنی رالی یا شارلوت میتونه کار گیر بیاره? ممنون میشم ج بدید
پریدن باور پرنده ای است که پرواز را باور دارد،وگرنه دلیل پریدن، پر نیست...!
پاسخ
تشکر کنندگان: soli asali ، mhb161
قابل توجه مجردها :
به گمان من شهرهای رالی و شارلوت بیشتر برای خونواده ها خوبه . اگه بفکر خوشگذرانی هستید برای پیدا کردن بهترین شهرها برای نایت لایف این لیست را حتماً ببینید اما توصیه نمی کنم با این هدف مقصد خود را انتخاب کنید چون بدترین عوارضش اینه که ممکنه یه زمانی ببینید موهای داخل بینی تان سفید شده ولی همچنان تنها و مجرد باقی مانده ایدBig Grin
پاسخ
چرا کسی دیگه اینجا سر نمیزنه تا از تجربیات زندگیش بگه...
پریدن باور پرنده ای است که پرواز را باور دارد،وگرنه دلیل پریدن، پر نیست...!
پاسخ
تشکر کنندگان: soli asali
عمو سعید خواهش میکنم بیا یکم ما رو روشن کن. تاپیک داره خاک میخوره. عکس و آمار دخل و خرج هم دیگه خداست. خسته نباشی
مدعي خواست که آيد به تماشاگه راز ______ دست غيب آمد وبر سينه نامحرم زد
ديگران قرعه قسمت همه برعيش زدند _______ دل غمديده ما بود که هم برغم زد
پاسخ
تشکر کنندگان: fazila ، soli asali ، Saeedv13 ، mhb161
(2013-11-18 ساعت 16:04)hamid32 نوشته:  عمو سعید خواهش میکنم بیا یکم ما رو روشن کن. تاپیک داره خاک میخوره. عکس و آمار دخل و خرج هم دیگه خداست. خسته نباشی
تو چه زمینه ای دوست داری روشنت کنم عزیزم؟! Tongue
راستش من یک دوربین Canon G12 دارم که ایران موقع خریدنش خیلی هم وسواس به خرج دادم خیر سرم و همه سایت های اینترنتی رو سرچ کردم تا بهترین مدل رو انتخاب کنم. وقتی دلار 1000 تومن بود 850 هزار تومن بهش پول دادم. تا دو ماه پیش هم به خوبی کار می کرد ولی یک روز وسط یک مراسم دو مخصوص دانش آموزای مدرسه که من از دخترم عکس می گرفتم دستمون رو گذاشت تو پوست گردو. فرستادمش به مرکز تعمیرات کانون در ویرجینیا ولی فرمودند 200 دلار باید پول بدی تا ما بازش کنیم و بهت بگیم عیبش چیه. اگر قطعه هم بخواد که باید پول اونم بدی. منم پشیمون شدم و گفتم برش گردوندند و حالا دنبال یکی می گردم بیاد ایران تا شاید اونجا بشه زنده اش کرد. اینه که دوربین ندارم که عکس جدید بزارم. به غیر از عکس هر مورد دیگه ای که براتون جالب بود مطرح کنید تا اگر می دونستم جواب بدم. بلک فرایدی هم در راهه. باید ببینم میشه تو اون شلوغ پلوغی یه دوربین ساده شکار کرد و دوباره بساط عکاسی رو بر پا کرد یا نه. اینجا برگریزانه و برگ درختها به انواع و اقسام رنگ ها در اومده. حیف این همه زیبایی که نتونستم ثبت تاریخ کنمTongue.
پاسخ
کاهش رتبه Raleigh، افزایش رتبه Cary و اوج گرفتن Apex
یازده تیرماه امسال یعنی دقیقاً 139 روز پیش پستی در اینجا گذاشتم و برای روشن شدن اذهان عمومی Tongue دلایل خودم برای انتخاب رالی رو به عنوان مقصد نوشتم. برای توجیه انتخابم از اطلاعات سایت های اینترنتی از جمله http://www.areavibes.com استفاده کرده بودم. امشب بنا به نوعی کنجکاوی مرض گونه دوباره وضعیت رالی رو در این سایت چک کردم و متوجه شدم که نمره اش به نسبت 4 ماه و نیم پیش اُفت کردهSad. در تصاویر زیر می تونین این تغییرات رو مشاهده کنید:
[عکس: attachment.php?aid=3050]

[عکس: attachment.php?aid=3313]

نمره کل رالی 2 درجه کم شده که به خاطر کاهش Amenity هست. نمی دونم معادل این لغت رو به فارسی چی میشه ترجمه کنیم؟ تو گوگل ترانسلیت "ملایمت" معنی می کنه و در دیکشنری کمبریج:
something, such as a swimming pool or shopping centre, that is intended to make life more pleasant or comfortable for the people in a town, hotel or other place
یعنی امکانات یک شهر که باعث راحتی زندگی مردم در آن خواهد شد که از قضا اولین پارامتر مورد اشاره areavibes هست و به نظر میرسه اهمیت بیشتری داره. این 2 درجه کاهش نمره رالی باعث شده رتبه اش در کارولینای شمالی از 22 به 7272 اُفت کنه که برای من خیلی جالبه. من نمی دونم مگه ما چند تا شهر تو این ایالت داریم که رالی الان به 7272 رسیده ولی این نشون میده که نمره شهرهای ایالت به هم خیلی نزدیک هست. همچنین رالی از رتبه 845 در کل آمریکا به 1614 نزول پیدا کردهSad. آقا اصلاً سرخورده شدم. باید در این شهر رو تخته کنن. اصلاً از این تاپیک برین بیرون. می خوام قفلش کنم بره رد کارش. Big Grin
اما چهارم آبان ماه گذشته یعنی همین 23 روز پیش من در جواب یکی از دوستان سعی کرده بودم شهرهای Cary و Apex رو با کمک areavibes در این پست مقایسه کنم. متاسفانه از رتبه این دو تا شهر عکس نگرفتم و فقط در جمله ای اشاره کرده بودم که: " Cary..... در کارولینای شمالی رتبه 1 و بهترین شهر و در آمریکا رتبه 39 رو داره که خیلی خوبه". اگر حالا کری رو در areavibes نگاه کنید می بینین که در کارولینای شمالی رتبه 2 و در آمریکا رتبه 12 رو داره.

[عکس: attachment.php?aid=3314]

این یعنی در کل آمریکا وضعیتش خیلی خوب شده و واقعاً در کشور سرآمد هست ولی یک شهر دیگه ای در کارولینای شمالی پیدا شده که رتبه یک رو به خودش اختصاص داده. کجاست این شهر عزیز دل برادر؟ بعله... معرفی می کنم: Apex رتبه 1 در کارولینای شمالی و رتبه 7 در آمریکا!!!

[عکس: attachment.php?aid=3315]

من در یکی دو ماهه گذشته خیلی از بهبود شرایط زندگی در Apex شنیدم ولی راستش فکر می کردم اینها حرف های جانبدارانه ایرانی هاست که چون خودشون اونجا ملک و زمین خریدن دارن تبلیغات می کنند. الان بهترین زمان برای خریدن ملک و زمین در Apex و سرمایه گذاری در این شهر هست و اگر آدم مایه داری بودم چندان تردید نمی کردم ولی افسوس و صد افسوس که طبق روال 40 سال گذشته همچنان هشتمان گروی نه مان است! هر چند که با شانسی که من دارم و لب چشمه برم خشک میشه اگر تو ایپکس یه متر زمین می خریدم خودش و رتبه اش با خاک یکسان می شدTongue. شب همگی بخیر. سعید. 18 نوامبر 2013 ساعت 11:45 شب به وقت رالی خراب شدهWink!


فایل‌های پیوست پیش‌نمایش تصاویر

پاسخ
(2013-11-19 ساعت 09:20)Saeedv13 نوشته:  کاهش رتبه Raleigh، افزایش رتبه Cary و اوج گرفتن Apex
یازده تیرماه امسال یعنی دقیقاً 139 روز پیش پستی در اینجا گذاشتم و برای روشن شدن اذهان عمومی
...
سعید. 18 نوامبر 2013 ساعت 11:45 شب به وقت رالی خراب شدهWink!

عمو سعید عزیز؛
سوای این آمار و اطلاعات، الان از انتخابت راضی هستی؟ چرا؟ (2.25 نمره)
کیس:2013AS11XX/سفارت:ابوظبی/مصاحبه:NOV2012/ویزا یکضرب/هزینه ها+بلیط واشنگتن: 9MT سه نفر/سفر: MAY2013
پاسخ
تشکر کنندگان: valencia ، پدی ، mhb161 ، gbtm ، soli asali ، Saeedv13 ، odiseh ، khder ، maryam_a
البته حرف عمو واسه ما حجته ولی به نظرم این سایت یه کم مشکوک میزنه. به خصوص رنکینگ رالی رو که مشخصه اشتباه شده. به نظر من در استفاده از این سایت باید احتیاط کرد
شماره کیس 3xxx 2013AS/نامه دوم 26 دسامبر /یک نفر /مصاحبه 21 فوریه / کلیرنس 208 روز /سفارت آنکارا /کلیر 17 سپتامبر / صدور ویزا 27 سپتامبر/ کارولینای شمالی
پاسخ
تشکر کنندگان: پدی ، mhb161 ، gbtm ، soli asali ، Saeedv13
(2013-11-19 ساعت 09:20)Saeedv13 نوشته:  این 2 درجه کاهش نمره رالی باعث شده رتبه اش در کارولینای شمالی از 22 به 7272 اُفت کنه که برای من خیلی جالبه. من نمی دونم مگه ما چند تا شهر تو این ایالت داریم که رالی الان به 7272 رسیده ولی این نشون میده که نمره شهرهای ایالت به هم خیلی نزدیک هست. همچنین رالی از رتبه 845 در کل آمریکا به 1614 نزول پیدا کرده

آقا سعید حتما اشتباه تایپ هست. شاید 72 یا 27 باشه. مگه میشه در ایالت 7272 باشه ولی در کشور 1614؟ یعنی رتبه در کشور باید بزرگتر یا مساوی با رتبه در ایالت باشه دیگه، درسته؟
پاسخ
تشکر کنندگان: soli asali ، Saeedv13 ، houmanmir ، mhb161 ، khder ، pouriya+
(2013-11-19 ساعت 07:13)Saeedv13 نوشته:  تو چه زمینه ای دوست داری روشنت کنم عزیزم؟! Tongue
راستش من یک دوربین Canon G12 دارم که ایران موقع خریدنش خیلی هم وسواس . . . اینجا برگریزانه و برگ درختها به انواع و اقسام رنگ ها در اومده. حیف این همه زیبایی که نتونستم ثبت تاریخ کنمTongue.

حیفش. واقعا حیفش که ما که لااقل دستمون نمیرسه کباب بخوریم لااقل از بوی کباب هم محروم شدیم ! من از زمانی که توی لاتاری 2015 شرکت کردم ( برای اولین بار) خوره افتاده بجونم که از الان برم شهر مقصد رو هم انتخاب کنم ( فقط تورو خدا میزان امیدواری روی ببین ! ) برا همین خیلی به رالی علاقه مند شدم. بنظر میاد جای خوبی برای زندگی باشه. مخصوصا چپل هیل. اما توی گوگل استریت ویو خود دان تاون رالی خیلی کوچیک و محقر بنظر میاد. بیشتر شبیه یه شهر کوچیک مثل قوچان بنظرم اومد. ( دداش گلم مایم بچه مشدیما! )
به هرحال. ما هم که خانواده داریم و استغفرالا با یه بچه کوچیک اهل نایت لایف و اینجور کارای خاک برسری نیستیم. برا همین دنبال آرامش و آسودگی خاطر بیشتر هستیم تا دان تاون! ولی خب آدمی که مثل من و شما تو مشهد چند میلیونی زندگی کرده فکر کنم اونجا بپوکه از افسردگی !
من مهندس مکانیک سیالات هستم و رشته کاریم تاسیساته. خانمم هم فوق لیسانس جامعه شناسی داره و هر دومون خسته از خستگی ها. برا همین اول موقعیت شغلی و دوم محیط مناسب و امن برای ما بیشتر اهمیت داره. البته ادامه تحصیل هم مدال برنز رو میبره !
خواهش میکنم بیشتر برای ما از محیطش بگین. مخصوصا اینکه با خانواده رفتین کیس تون و شرایط شما بیشتر شبیه ما هست و اطلاعات دست اول دارید. بیشتر علاقه دارم بدونم الان که دیگه الحمدلا جاگیر شدین؛ مجبور شدین در نحوه زندگی تون چه تغییراتی بدین؟ و روال عادی زندگی چطوری شده؟ مثلا چه کارایی رو باید بکنید که اینجا توی محیط خانواده یه جور دیگه ای بود؟ ( یه چیزی مثل شب ساعت نه خوابیدن تا پنج صبح بیدار شدن؟) و با اینکه کار غیر مرتبط دارین آیا (مثل ما که الحمدلا کار مرتبط هم داریم و جفتمون هم کار میکنیم !) همش دغدغه اقتصادی و پول دارین؟ یا الحمدلا آب باریکه ای میاد و میرود که دغدغه لااقل نون شب نداشته باشید؟

خیلی حرف زدم. باید ببخشید. اما یه نکته دیگه هم در مورد دوربین بگم که چند روز پیش تو ebay دیدم یه کانن D60 رو با همه وسایلش میدن به هزار دلار. ( البته کوپون بود).

ملالی نیست جز دوری شما !
مدعي خواست که آيد به تماشاگه راز ______ دست غيب آمد وبر سينه نامحرم زد
ديگران قرعه قسمت همه برعيش زدند _______ دل غمديده ما بود که هم برغم زد
پاسخ
تشکر کنندگان: Saeedv13 ، mhb161 ، fazila ، soli asali ، tabim4 ، khder ، pari pariaaa ، kage.omid ، Abdorrezaa ، hamedrouhi
(2013-11-19 ساعت 12:22)2013selectee نوشته:  عمو سعید عزیز؛
سوای این آمار و اطلاعات، الان از انتخابت راضی هستی؟ چرا؟ (2.25 نمره)
بله راضیم سعید خان. البته چون از وقتی پا به این مملکت گذاشتیم تو رالی بودیم من و رضایتم ملاک خوبی برای تصمیم گیری دوستان نیست. به نظرم شما نظرت صائب تر هست. حداقل تو اون مدتی که اینجا بودی چند جای دیگه رو دیدی و خیلی بهتر از من و بقیه می تونی نظر بدی. برای ایرانی ها انتخاب یک نقطه شروع برای زندگی در آمریکا همیشه انتخاب بین خوب و خوب تر هست. دوستان تمام سعی خودشون رو برای ارزیابی مقصد از راه های مختلف انجام بدند ولی خیلی هم استرس نداشته باشند.
God bless the land that gave us birth!
No pray'r but this know we.
God bless the land, of all the earth,
The happy and the free.
And where's the land like ours can brave
The splendor of the day.
And find no son of hers a slave?
God bless America!
God bless the land, the land beloved
Forever and for aye!
God bless the land that gave us birth.
God bless America!

(2013-11-19 ساعت 20:16)hamid32 نوشته:  ...من مهندس مکانیک سیالات هستم و رشته کاریم تاسیساته. خانمم هم فوق لیسانس جامعه شناسی داره و هر دومون خسته از خستگی ها. برا همین اول موقعیت شغلی و دوم محیط مناسب و امن برای ما بیشتر اهمیت داره. البته ادامه تحصیل هم مدال برنز رو میبره !
خواهش میکنم بیشتر برای ما از محیطش بگین. مخصوصا اینکه با خانواده رفتین کیس تون و شرایط شما بیشتر شبیه ما هست و اطلاعات دست اول دارید. بیشتر علاقه دارم بدونم الان که دیگه الحمدلا جاگیر شدین؛ مجبور شدین در نحوه زندگی تون چه تغییراتی بدین؟ و روال عادی زندگی چطوری شده؟ مثلا چه کارایی رو باید بکنید که اینجا توی محیط خانواده یه جور دیگه ای بود؟ ( یه چیزی مثل شب ساعت نه خوابیدن تا پنج صبح بیدار شدن؟) و با اینکه کار غیر مرتبط دارین آیا (مثل ما که الحمدلا کار مرتبط هم داریم و جفتمون هم کار میکنیم !) همش دغدغه اقتصادی و پول دارین؟ یا الحمدلا آب باریکه ای میاد و میرود که دغدغه لااقل نون شب نداشته باشید؟ ...
حمید جان یه مقدار از جوابتو در پاسخ به سعید عزیزم دادم. من تو ایران کارمند رسمی دولت با 12 سال سابقه کار بودم. عضو هیئت علمی پژوهشی که کار اصلیم تحقیقات بود. چند واحد هم در دانشگاه درس می دادم. دستمو می کردم تو جیبم و راست راست راه می رفتم و آخر ماهم میرفتم حقوقمو می گرفتم. سخت ترین کاری که می کردم این بود که شاید و اونم شاید هفته ای یک روز می رفتم سر مزرعه کشاورز تا ببینم مشکلش چی بوده یا آمار طرحمون رو بگیرم. از اول مهر سال پیش دانشجوی دکترای دانشگاه فردوسی بودم. همه عالم و آدم با مهاجرت ما مخالف بودند. از پدر و مادر خودم تا تمام تیر و طایفه خانمم و استادهای دانشگام. همه ازم می پرسیدن تو چه مرگته؟ کم و کسری زندگیت چیه؟ چرا نمیشینی مثل آدم درستو بخونی و زندگیت رو بکنی؟
الان تو آمریکا از اون همه دک و پز چیزی برام نمونده. یک کار نیمه وقت موقتی دارم تو یک فروشگاه لباس که هیچ ربطی به مدارک تحصیلیم نداره. 3 تا حداکثر 4 روز در هفته، ساعتی هشت و نیم دلار. صبح ساعت 5 بلند میشم. وقتی هوا تاریکه میرم فروشگاه تا ساعت 2. ساعت 2 میام خونه و ناهار خورده و نخورده 3-4 ساعت مثل جنازه میوفتم. تازه با این همه فقط خرج اجاره خونم در میاد و دارم دنبال یه کار دیگه هم می گردم. اما....
پشیمون؟ عمراً...اگر زمان به عقب برگرده و دوباره بخوام انتخاب کنم باز هم همین راه رو خواهم رفت. تو ایران روحم در عذاب بودم و اینجا جسمم. ناراحتی جسمی رو با استراحت مداوا می کنم ولی هیچ چیزی ناراحتی روحیمو تسکین نمی داد. تو هم اگر به قول خودت واقعاً "خسته از خستگی ها" هستی علاجت همینه برادر. سعید. نه و نیم شب 19 نوامبر، شهر بلوط ها. Rolleyes
پاسخ
(2013-11-20 ساعت 06:57)Saeedv13 نوشته:  
(2013-11-19 ساعت 12:22)2013selectee نوشته:  عمو سعید عزیز؛
سوای این آمار و اطلاعات، الان از انتخابت راضی هستی؟ چرا؟ (2.25 نمره)
بله راضیم سعید خان. البته چون از وقتی پا به این مملکت گذاشتیم تو رالی بودیم من و رضایتم ملاک خوبی برای تصمیم گیری دوستان نیست. به نظرم شما نظرت صائب تر هست. حداقل تو اون مدتی که اینجا بودی چند جای دیگه رو دیدی و خیلی بهتر از من و بقیه می تونی نظر بدی. برای ایرانی ها انتخاب یک نقطه شروع برای زندگی در آمریکا همیشه انتخاب بین خوب و خوب تر هست. دوستان تمام سعی خودشون رو برای ارزیابی مقصد از راه های مختلف انجام بدند ولی خیلی هم استرس نداشته باشند.
God bless the land that gave us birth!
No pray'r but this know we.
God bless the land, of all the earth,
The happy and the free.
And where's the land like ours can brave
The splendor of the day.
And find no son of hers a slave?
God bless America!
God bless the land, the land beloved
Forever and for aye!
God bless the land that gave us birth.
God bless America!

(2013-11-19 ساعت 20:16)hamid32 نوشته:  ...من مهندس مکانیک سیالات هستم و رشته کاریم تاسیساته. خانمم هم فوق لیسانس جامعه شناسی داره و هر دومون خسته از خستگی ها. برا همین اول موقعیت شغلی و دوم محیط مناسب و امن برای ما بیشتر اهمیت داره. البته ادامه تحصیل هم مدال برنز رو میبره !
خواهش میکنم بیشتر برای ما از محیطش بگین. مخصوصا اینکه با خانواده رفتین کیس تون و شرایط شما بیشتر شبیه ما هست و اطلاعات دست اول دارید. بیشتر علاقه دارم بدونم الان که دیگه الحمدلا جاگیر شدین؛ مجبور شدین در نحوه زندگی تون چه تغییراتی بدین؟ و روال عادی زندگی چطوری شده؟ مثلا چه کارایی رو باید بکنید که اینجا توی محیط خانواده یه جور دیگه ای بود؟ ( یه چیزی مثل شب ساعت نه خوابیدن تا پنج صبح بیدار شدن؟) و با اینکه کار غیر مرتبط دارین آیا (مثل ما که الحمدلا کار مرتبط هم داریم و جفتمون هم کار میکنیم !) همش دغدغه اقتصادی و پول دارین؟ یا الحمدلا آب باریکه ای میاد و میرود که دغدغه لااقل نون شب نداشته باشید؟ ...
حمید جان یه مقدار از جوابتو در پاسخ به سعید عزیزم دادم. من تو ایران کارمند رسمی دولت با 12 سال سابقه کار بودم. عضو هیئت علمی پژوهشی که کار اصلیم تحقیقات بود. چند واحد هم در دانشگاه درس می دادم. دستمو می کردم تو جیبم و راست راست راه می رفتم و آخر ماهم میرفتم حقوقمو می گرفتم. سخت ترین کاری که می کردم این بود که شاید و اونم شاید هفته ای یک روز می رفتم سر مزرعه کشاورز تا ببینم مشکلش چی بوده یا آمار طرحمون رو بگیرم. از اول مهر سال پیش دانشجوی دکترای دانشگاه فردوسی بودم. همه عالم و آدم با مهاجرت ما مخالف بودند. از پدر و مادر خودم تا تمام تیر و طایفه خانمم و استادهای دانشگام. همه ازم می پرسیدن تو چه مرگته؟ کم و کسری زندگیت چیه؟ چرا نمیشینی مثل آدم درستو بخونی و زندگیت رو بکنی؟
الان تو آمریکا از اون همه دک و پز چیزی برام نمونده. یک کار نیمه وقت موقتی دارم تو یک فروشگاه لباس که هیچ ربطی به مدارک تحصیلیم نداره. 3 تا حداکثر 4 روز در هفته، ساعتی هشت و نیم دلار. صبح ساعت 5 بلند میشم. وقتی هوا تاریکه میرم فروشگاه تا ساعت 2. ساعت 2 میام خونه و ناهار خورده و نخورده 3-4 ساعت مثل جنازه میوفتم. تازه با این همه فقط خرج اجاره خونم در میاد و دارم دنبال یه کار دیگه هم می گردم. اما....
پشیمون؟ عمراً...اگر زمان به عقب برگرده و دوباره بخوام انتخاب کنم باز هم همین راه رو خواهم رفت. تو ایران روحم در عذاب بودم و اینجا جسمم. ناراحتی جسمی رو با استراحت مداوا می کنم ولی هیچ چیزی ناراحتی روحیمو تسکین نمی داد. تو هم اگر به قول خودت واقعاً "خسته از خستگی ها" هستی علاجت همینه برادر. سعید. نه و نیم شب 19 نوامبر، شهر بلوط ها. Rolleyes
با سلام و عرض پوزش از محضر اساتید . همیشه از ریش سفیدها می شنوم که هر جا دلت شاده همان جا زندگی کن . با امید و ایمان به حق زندگی کن و بدان که انسان را توانا خلق کرد. با آرزوی سلامتی و موفقییت برای همه
پاسخ
تشکر کنندگان: soli asali ، valencia ، tabim4 ، sezar ، sadeghifa ، amin arefi ، مهرنگار ، maryam_a ، shahryar7021 ، pari pariaaa ، golia
سلام من و پدر و مادرم می خوایم تا چند ماه دیگه از ایران بیاییم امریکا شارلوت ممنون میشم اگر اطلاعاتی در باره ی هزینه های زندگی مثلا اجاره خانه اب برق گاز وکلازندگی توی شارلوت بدست اوردین به من هم بدین
پاسخ
تشکر کنندگان: soli asali ، mhb161 ، pedam700
با این توضیحاتی که اینجا خوندم..یعنی شارلوت برای کسی که رشته تخصصیش مهندسی مالی هست شهر مناسبی است؟
کسی از بازارهای مالی آمریکا اطلاعاتی داره به من بده
ممنون
شماره کیس : **2014AS000019 - سفارت : ابوظبی- مصاحبه : 18 نوامبر- کلیر شدیم بعد از 192 روز انتظار
پاسخ
تشکر کنندگان: soli asali ، mhb161
سلام
من هفته اينده مصاحبه دارم واز اونجاييکه انتخابم کاروليناى شمالى است از دوستان مقيم اين ايالت درخواست ارايه ادرس در شارلوت يا رالى وحومه براى اصلاح فرم ها دارم دوستان داوطلب با پ خ بفرستند,ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان: soli asali ، Saeedv13 ، sce ، kasragtr ، we are one ، pari pariaaa




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان